Autor Wątek: Obsługa klienta MS/XBOX  (Przeczytany 907 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Alexej

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7433
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowa generacja nikogo, ja chcę kolejnej!
    • Zobacz profil
Obsługa klienta MS/XBOX
« dnia: Listopad 08, 2017, 10:53:05 »
Tak w sumie stwierdziłem, że średnio się to nadaje do dotychczasowych wątków, bo nie dotyczy ściśle XOX, a bardziej systemu i obsługi klienta. Dodatkowo patrząc po forum dość mocno wzrosłą ilość posiadaczy Xboksa na forum, więc i okazji do dzielenia się wrażeniami z obsługi klienta będzie więcej.

A moja historia jest taka, że kupiłem XOX wczoraj i nie minęła doba a już musiałem kontaktować się z obsługą klienta.

Wobec tego pierwsze ostrzeżenie, 14 dniowy Xbox Live Gold dołączany do konsoli w magicznej otchłani systemu Microsoftu oznacza się inaczej niż standardowa subskrypcja (pewnie dlatego że nie dotyczy jej automatyczne przedłużanie), wobec tego nie wszędzie "zaskakuje".

Drugie ostrzeżenie, dashboard potrafi zamulić jak ma procesy w tle, nie klikajcie wtedy "A" jak się nudzicie.

U mnie zbiegły się te dwa elementy, co doprowadziło do tego że wczoraj wieczorem kupiłem i zapłaciłem kartą kredytową 35 zł za szrota z Xbox 360, który jest darmowy w Xbox Live Gold, którego to Golda miałem aktywnego i korzystając z którego aktywowałem bez problemu dwie inne gry z Golda.

Zdecydowałem się na rozmowę z infolinią poprzez chat internetowy, bo zakładałem że może mi to trochę zająć, a jestem w robocie.

Rzecz pierwsza dokopanie się do kontaktu z pomocą techniczną na stronie Xbox nie jest łatwe, zjadło mi to 6 minut co najmniej.
Rzecz druga, chat tylko po angielsku.
Rzecz trzecia, poprzez fakt, że system nie widział subskrypcji Pani pierw próbowała mnie poinformować że nie mam Golda, potem że może aktywowałem go na innym koncie, a potem że chętnie poprowadzi mnie przez proces kupowania Golda, żebym kolejne gry miał za darmo. Pomógł dopiero fakt, że wcześniej aktywowałem inne dwie gry z Golda.

Od:
"Hi, Aleksander, how can I brighten your day"
do:
 "You're correct, both the games The turning Test and Trackmania is in your account and was not charged. Here's what I will do for you. Since the game is included in the games with gold. What I can do is to refund the charge and then leave the license of the game in your account." 

zeszło 31 minut.

Ogólnie jestem zadowolony, bo problem został rozwiązany, a sam się do niego przyczyniłem klikając za dużo, ale pół h na kwestie, która powinna by zająć 5 minut (pobrane pieniądze za darmową grę!) to trochę za dużo.

W skali polskiej to jednak wciąż 5/5, ale jako że musiałem gadać po angielsku to należy zastosować zachodni standard obsługi - wobec tego swój pierwszy kontakt z obsługą od czasu wysyłania Xboxów 360 co pół roku do serwisu oceniam na 3/5.

PSN ID: AlexejPL Steam: Alexej Origin: Alexejpl Uplay: AlexejPL

Offline canto

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3760
  • R.I.P.
    • Zobacz profil
Odp: Obsługa klienta MS/XBOX
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 08, 2017, 11:02:50 »
Ustaw sobie jakiś pin na robienie zakupów.

Offline srekal34

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1274
    • Zobacz profil
Odp: Obsługa klienta MS/XBOX
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 08, 2017, 12:09:58 »
Ja na obsluge MS zlego slowa nie powiem.
Kiedys aktywowalem sobie Office 365 na darmowy miesiac I ani razu go nie wlaczylem, po 3 miesiacach mi sie o tym przypomnialo bo zobaczylem pozycje na karcie.
Napsialem do MS ze chce zdezaktywowac usluge, a mily pan odpisal, ze widzi ze nie korzystalem z tego ani razu, wiec zrobi refund za oba miesiace za ktore sciagneli. Nie wiem czy duzo firm zrobiloby refund wstecz.

Offline Funkorama

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2175
  • Płeć: Mężczyzna
  • Czasem lubię sobie zalać Chivasa oranżadą Hellena
    • Zobacz profil
Odp: Obsługa klienta MS/XBOX
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 08, 2017, 12:12:50 »
Call center a bardziej ich czat tekstowy i ich obsługa to jest 11/10, wszystko załatwi się, zwrócą nawet pieniądze za gre która przestała działać z winy dev, potrafią zdalnie zdezaktywować blokadę rodzicielską z używanej konsoli X360 kupionej od kogoś, oczywiście trzeba gadać z nimi po angielsku bo oddział Polski to patałachy

...był podpis, ale ktoś mi go zaj*&%ł :(

Offline Kajtek_bez_Majtek

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Płeć: Mężczyzna
  • 900p. and proud
    • Zobacz profil
Odp: Obsługa klienta MS/XBOX
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 08, 2017, 12:14:40 »
Też złego słowa nie powiem. Miałem kiedyś problem, że mi gold wygasł sam z siebie po dwóch miesiącach pomimo rocznej subskrypcji. Problem rozwiązali w przysłowiowe 5 minut i dorzucili dodatkowo ekstra miesiąc.

Offline Jay

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9648
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kulturowy Analfabeta
    • Zobacz profil
    • Jay Plays
Odp: Obsługa klienta MS/XBOX
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 08, 2017, 18:46:39 »
Tez mialem dwa male problemy i support zalatwil je od reki, zlego slowa nie moge powiedziec.


Online Irreversible

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5157
  • Płeć: Mężczyzna
  • Huc venite pueri ut viri sitis
    • Zobacz profil
Odp: Obsługa klienta MS/XBOX
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 08, 2017, 22:04:51 »
Zlego slowa nie powiem.
Mam importowanego Surface Booka (w Polsce nie sprzedawali, zatem nie ma mowy o bledzie pracownika). Wlasciciele kotow wiedza, ze te po kupce lubia sobie poszalec. Moj sie poslizgnal na stoliku kawowym, rozlewajac napoj na klawiature. Bez najmniejszego problemu przyjeli zgloszenie, door to door. Wrocila nowka sztuka - choc teoretycznie mogli wymienic tylko dola czesc (ktora ma karte graficzna oraz baterie, reszta podzespolow w ekranie).
Korzytalem z inoflini telefonicznej (nie pamietam jakiej, na pewno nie zajmowali sie Surfacami :p), rozmawialem z polakiem i dostawalem jeszcze mailowe aktualizacje.
Side note.
Mialem wykupiona dwuletnia ochrone (700 PLN), acz i tak jej zakres obejmowal tylko USA.
Reasumujac, zakladalem ze bede musial realizowac reklamacje przez posrednika via USA i wszystko zajmie mi miesiac/dwa. Support lokalny stanal na wysokosci zadania.

PS. Pytali jak doswiadczenia z Xbox One, powiedzialem nie ma gier nie ma juz konsoli - deaktywowali za moja zgoda ;)
(Joke!)

Steam, GoG, Origin: Irr3versible; Battlenet: Irr3versible#1100; Uplay: Nutshell
Serdeczna prosba o dopisanie krotkiego komentarza wskazujacego na forum przy zaproszeniu.

Offline Alexej

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7433
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowa generacja nikogo, ja chcę kolejnej!
    • Zobacz profil
Odp: Obsługa klienta MS/XBOX
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 09, 2017, 12:28:21 »
Swoją drogą dzisiaj zgłosiłem do MSu, jednak ten mój Gold nie działa, bo nie mogę grać w sieci. Powiedzieli że spoko i zamiast za to dadzą mi miesiąc dodatkowy, ale muszę im wysłać dowód zakupu konsoli.

W sumie niech będzie, ale jakoś mam wrażenie, że ciut za dużo z tym zachodu za każdym razem.


PSN ID: AlexejPL Steam: Alexej Origin: Alexejpl Uplay: AlexejPL

Offline kamil950

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
Odp: Obsługa klienta MS/XBOX
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 09, 2017, 18:57:50 »
A to nie jest tak, że te zdrapki na 14 dni (tak jak i te na 2) nie pozwalają dodać do konta tych gier z Games With Gold z X360, ale tylko te z Xbox One?

Offline Alexej

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7433
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowa generacja nikogo, ja chcę kolejnej!
    • Zobacz profil
Odp: Obsługa klienta MS/XBOX
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 09, 2017, 19:26:20 »
A to nie jest tak, że te zdrapki na 14 dni (tak jak i te na 2) nie pozwalają dodać do konta tych gier z Games With Gold z X360, ale tylko te z Xbox One?
A jaki byłby sens w takim podziale?

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka


PSN ID: AlexejPL Steam: Alexej Origin: Alexejpl Uplay: AlexejPL

Offline canto

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3760
  • R.I.P.
    • Zobacz profil
Odp: Obsługa klienta MS/XBOX
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 09, 2017, 20:25:39 »
Bo tak jest. Gry z x360 są na stałe a z x1 tylko na czas ważnego golda. Z x360 można kupować mając minimum na 1 miesiąc.