Autor Wątek: Kompatybilność wsteczna  (Przeczytany 104996 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ja Być z Polska_

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4999
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: Kompatybilność wsteczna
« Odpowiedź #800 dnia: Listopad 30, 2018, 09:35:44 »
W co-opie bym przeszedł całą, a tak to mi się znudziło po 35 godzinach (1/3 gry, a robiłem wszystko). Nie umiałem lecieć samą fabułą.

Najlepsze fantasy w jakie grałem, rewelacyjny system walki.
III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.

Offline Vramin

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 17490
  • Płeć: Mężczyzna
  • Non serviam
    • Zobacz profil
    • https://twitter.com/Vramiin
Odp: Kompatybilność wsteczna
« Odpowiedź #801 dnia: Listopad 30, 2018, 10:53:51 »
Na PS3 wbiłem w Amlarach platynę, dobrze się grało.

Ciągle brak WH40K: Space Marine.
   

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 91093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Kompatybilność wsteczna
« Odpowiedź #802 dnia: Maj 06, 2019, 00:50:07 »
Fajnie ulepszyli Splinter Celle, między innymi Conviction:

https://youtu.be/nCDGTen1DQs?t=347

Nawet nie wiedziałem że wersja na pastgeny działała w jakiejś zabawnej rozdzielczości typu 1024x576.