Autor Wątek: Kilka pytań o XONE...  (Przeczytany 129314 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline gurafikku

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 155
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1280 dnia: Grudzień 05, 2017, 10:37:18 »
Czyli znowu można kupować gry z US Store? Bo ja chciałbym odzyskać moje Carcassonne. W naszym rodzimym sklepie go nie ma, a podczas migracji kont mi go zabrali - jak również kilka innych arkadówek.

@mierniczek

Jak masz wymęczonego pada to może się ruszać, ale prawdą jest, że pady najtrwalsze nie są.
Dash rzeczywiście potrafi przyciąć podczas instalacji gier, czy podczas samego ściągania, nawet na XOX. Albo nie reaguje, albo przeskakuje o 2 kwadraciki.
(kliknij)

Offline Ja Być z Polska_

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3381
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1281 dnia: Grudzień 05, 2017, 10:39:10 »
Wydaje mi się, że gry na X360 można kupować wyłącznie z regionu takiego jak nasze konto.

W konsoli mam ustawiony US, a jak dodaję gry X360 z GwG, to wyskakuje zawsze polski sklepik.


A mój oryginalny pad skrzypi, triggery w nim również (zajechałem je w Destiny).
Pozdrawiam mamę, tatę, ciotki i stryjków.

Offline tolman

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4634
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1282 dnia: Grudzień 05, 2017, 11:09:54 »
Twój opis pada zgadza się moimi wrażeniami z korzystania z takowego.

Dashboard niestety również słaby. Być może na One S jest trochę lepiej.

Offline knur

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2303
  • 8==>
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1283 dnia: Grudzień 05, 2017, 11:20:48 »
Czy wszystkie pady od "starych" magnetowidow sa takie ... ze sie tak wyraze choojowe?
Trzeszczy to w dloni jakby sie mialo za chwile rozpasc :)

Jestem swiezakiem jesli chodzi o xklocka i troche mnie zdziwil sprzet, w ktorym kontroler jest z tak "badziewnego" plastiku.
Nastepne pytanie
Rozumiem, ze jak konsola sciaga i instaluje gry na dysk to ten jej caly dash ma prawo nie chodzic plynnie? No chyba ze to znow wina tego mojego pada ze ja robie klik, a nie ma reakcji na ekranie TV :) (albo z mega opoznieniem)

Ogolnie jestem zadowolony :) hehehe

Kolega kupił pada do S nówka i jest źle spasowany, trzeszczy więc nic tylko stare tak miały. Ja mam premierowego i też trzeszczy ale działa ok i nie ma nawet luzów.

Offline gurafikku

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 155
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1284 dnia: Grudzień 05, 2017, 11:25:16 »
@JBzP

Na to wygląda.



Nie migrujta kont po prostu.  ;D Przynajmniej jest okazja do odpalania X360, gdzie mam zainstalowane Carcassonne. Ale i tak to podchodzi pod chamstwo, bo zapłaciłem i to w waszyngtonach za to, a mi zabrali jankesy jedne. Przez co kupiłem wersję planszową ze wszystkimi dodatkami - tylko trzeba ją sprzątać.  :-\ Cyfrowa dystrybucja my ass...
« Ostatnia zmiana: Grudzień 05, 2017, 11:30:15 wysłana przez gurafikku »
(kliknij)

Online Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 19184
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1285 dnia: Grudzień 05, 2017, 11:44:45 »
Czy wszystkie pady od "starych" magnetowidow sa takie ... ze sie tak wyraze choojowe?
Trzeszczy to w dloni jakby sie mialo za chwile rozpasc :)
Ten przynajmniej nie dryfuje. Miałem 6 padów od X360, chyba każdy dryfował, albo może 1 jeszcze nie dryfuje. Do Xbonera miałem dwa, ten drugi chyba mniej trzeszczy jak się go mocniej chwyci, ale za to dryfuje jak powalony, więc się do niczego nie nadaje, a ten który dorzuciłem działa super, a jak tyle czasu ze mną wytrzymał, kiedy większość pada pod moimi rękami po kilku tygodniach, to pewnie posłuży jeszcze dłuugo bezproblemowo :). Aż mi sie bylo szkoda pozbywac, bo bialy kruk ;).

Cytuj
Rozumiem, ze jak konsola sciaga i instaluje gry na dysk to ten jej caly dash ma prawo nie chodzic plynnie? No chyba ze to znow wina tego mojego pada ze ja robie klik, a nie ma reakcji na ekranie TV :) (albo z mega opoznieniem)
Zakładki na xboxie chodzą duzo wolniej niż na PS4, bo cały system Playstation działa offline, a xbox ma nawalone rzeczy online. I tak muli dużo mniej niż starsze wersje dasha.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 05, 2017, 12:08:40 wysłana przez Blue__ »

Online canto

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3561
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1286 dnia: Grudzień 05, 2017, 11:47:58 »
@JBzP

Na to wygląda.



Nie migrujta kont po prostu.  ;D Przynajmniej jest okazja do odpalania X360, gdzie mam zainstalowane Carcassonne. Ale i tak to podchodzi pod chamstwo, bo zapłaciłem i to w waszyngtonach za to, a mi zabrali jankesy jedne. Przez co kupiłem wersję planszową ze wszystkimi dodatkami - tylko trzeba ją sprzątać.  :-\ Cyfrowa dystrybucja my ass...

Na szczęście gry wstecznie kompatybilne można ściągać bez problemu nawet po migracji konta i dowolne jej wersje.

Online Jay

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9362
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kulturowy Analfabeta
    • Zobacz profil
    • Jay Plays
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1287 dnia: Grudzień 05, 2017, 12:16:22 »
Nope. Zeby dodac je do konta i tak musisz przejsc przez interfejs zakupu z x360, wiec jesli masz konto na US, mieszkasz w PL, a gra jest niedostepna w ten sposob na x360 bo tak naprawde wiadomo, ze mieszkamy w Reichu to ich nie dodasz do konta bo "something went wrong". Jak juz masz dodana do konta to sciagniesz na wszystkie sposoby, ale zeby dodac to potrzebujesz czesto VPNa. Sprawdzone, bo mam konto na US i czesto musze sie przez VPNa logowac na przegladarce zeby cos dodac do konta.

Online Rolek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7457
  • Płeć: Mężczyzna
  • #nikogo
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1288 dnia: Grudzień 05, 2017, 12:31:48 »
Twój opis pada zgadza się moimi wrażeniami z korzystania z takowego.

Dashboard niestety również słaby. Być może na One S jest trochę lepiej.
Na XoX jest słaby,  więc na S nie oczekiwałbym niczego lepszego.

Online mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5288
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1289 dnia: Grudzień 05, 2017, 12:38:37 »
Ja na razie po zeby nie sklamac kilku minutach zabawy - w sensie pobiegalem troche po zakladkach, zainstalowalem Netflixa, Youtoba i pare gier (Path of Exile - HURRA, Gearsy 1 Ultimate Edition i pare "gownien" ze starego klocka) jestem zadowolony z nowej zabawki.
Jak cos jest nowe - w sensie, nowe dla mnie (bo sprzet do nowosci nie nalezy) to az chce mi sie "zagladac" w kazdy katek :)

Poki nie sprawie sobie nowego TV do salonu (stara plazma od 100 lat nie chce sie zepsuc) to zostane przy magnetowidzie.
Jak kiedykolwiek sprawie sobie 4k, hdr i inne cuda to sie bede zstanawial nad zmiana :)

Online canto

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3561
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1290 dnia: Grudzień 05, 2017, 12:54:53 »
Nope. Zeby dodac je do konta i tak musisz przejsc przez interfejs zakupu z x360, wiec jesli masz konto na US, mieszkasz w PL, a gra jest niedostepna w ten sposob na x360 bo tak naprawde wiadomo, ze mieszkamy w Reichu to ich nie dodasz do konta bo "something went wrong". Jak juz masz dodana do konta to sciagniesz na wszystkie sposoby, ale zeby dodac to potrzebujesz czesto VPNa. Sprawdzone, bo mam konto na US i czesto musze sie przez VPNa logowac na przegladarce zeby cos dodac do konta.

Ja nie mówię o kupowaniu ale korzystaniu już z kupionych gier. Przy kupnie to jest tak jak piszesz. Mi chodziło o przykład gier, których nie było w nowym regionie. Na X1 wystarczy zmienić region na którym jest ta gra bo po migracji na szczęście licencje zakupionych gier których nie ma w nowym regionie nie przepadają.

Online mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5288
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1291 dnia: Grudzień 05, 2017, 21:17:54 »
Bardzo prosze microsoftowych ekspertow o pomoc, bo koncza mi sie pomalu pomysly :)

Piszac najkrocej - rozlacza mi sie pad. Co dziwne on nadal swieci tym swoim "x"em (nie miga, ale swieci ciaglym swiatlem), ale na ekranie TV wyskakuje nagle komunikat w stylu "Kontroler rozlaczony. Podlacz ponownie".
Po czym naciskam pierwszy lepszy klawisz na padzie i komunikat znika. Losowe momenty, ale raczej czesciej niz rzadziej.

Zaczalem szukac porad w necie.
Napisali - wymien baterie - wymienilem na swiezo naladowane akumulatory - komunikat wrocil.
Napisali zaktualizuj kontroler - zrobilem. Pogralem z 20 min ucieszony i nagle trach - komunikat.
Napisali podlacz kontroler do kompa, a pozniej znow zsynchronizuj z konsola - zrobilem - nie pomoglo- komunikat.
Napisali lekko odegnij te blaszki w padzie, bo moze cos nie styka - odgiolem - nie pomoglo
Z braku pomyslu wylaczylem wibracje (na cholere mi one?) - nie wiem czy to pomoze, bo na razie zrezygnowany wylaczylem sprzet.

Moze to i drobnostka, bo online nie gram, ale jednak dosc upierdliwe.

Konsola stoi dosc blisko dekodera NC+. Czy moze to zaklucac? Ktos o tym w necie pisal, ze i taka moze byc przyczyna :)
Wczesniej w tym samym miejscu stala ps4ka i nigdy pad sie nie rozlaczyl.

Konsola to "stary magnetowid" - pewnie jeszcze tej pierwszej generacji (kontroler przypuszczam, ze tez)

Spotkal sie ktos z takim przypadkiem?

Offline tolman

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4634
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1292 dnia: Grudzień 05, 2017, 21:26:11 »
Spróbuj odseparować x od dekodera. U mnie ps4 gryzlo sie z  ruterem wifi.

Online Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 19184
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1293 dnia: Grudzień 05, 2017, 21:31:02 »
U mnie takich jaj nie było z tym padem :/. Teraz mi głupio. Widzę że funkorama już te swoje pady sprzedał, jakby co to się dołożę do innego/odkupię. Może się w transporcie uszkodził.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 05, 2017, 21:57:01 wysłana przez Blue__ »

Online mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5288
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1294 dnia: Grudzień 06, 2017, 08:47:09 »
Moze rzeczywiscie dekoder NC+ jest tym winnym, ale jakim cudem to moze wplywac na xkocka?
Najgorzej ze nie mam za bardzo opcji przeniesienia dekodera i konsoli.
Moglbym dekoder wylaczac z pradu, ale to cholerstwo pozniej bardzo dlugo sie "podnosi".

Moze uda mi sie pozyczyc od znajomego inny pad i sprawdze czy na nim takze jest ta dolegliwosc. 
Ewentualnie kupie sobie dlugi kabel microusb i bede gral na kablu (no chyba wtedy nie bede mial tych rozlaczen).

Offline tolman

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4634
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1295 dnia: Grudzień 06, 2017, 09:04:11 »
Na Twoim miejscu sprawdziłbym ten dekoder najpierw. Znaczy się, czy jak jest wyłączony to pad działa bez problemu.

Online mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5288
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1296 dnia: Grudzień 06, 2017, 09:07:07 »
Tak zrobie, choc to troche dziwne.

Offline tolman

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4634
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1297 dnia: Grudzień 06, 2017, 09:26:36 »
Jeżeli ma wbudowane jakieś radio (wifi/bluetooth) to nie jest dziwne. Jeżeli nie ma wbudowanego radia, to dekoder raczej nie jest problemem.

Online mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5288
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1298 dnia: Grudzień 06, 2017, 09:55:59 »
Te mediaboxy NC+ nie maja zadnego WiFi - zeby odpalic np. HBO GO to trzeba podpiac do urzadzenia kabelek z RJ45.

Potestuje troche. Pozycze od znajonego inny pad plus juz sobie zamowilem 3 metrowy kabelek z allegro :)

Online Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 19184
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1299 dnia: Grudzień 06, 2017, 10:02:26 »
Swoją drogą teraz mi piknęło, że przecież w niedzielę testowałem mój nowy pad od One S... chciałem go sparować z androidem i były takie kosmosy ze szok. O ile z jednym telefonem się paruje bez probelmu, to z tabletem potrafiły być kosmiczne jaja. Były takie akcje że po sparowaniu od razu się rozłączał, a potem go nawet włączyć nie mogłem! Musiałem BT wyłączyć w tablecie, a i to nie zawsze pomagało, wyłożyłem i ponownie wlożyłem baterie, to się lampka w znaczku X zaświecała na 0,5 s i od razu gasnęła. Jak mi się udało go włączyć i się świecił parę sekund to po parowaniu od razu go wywalało i znów maniana. Przez chwile myślałem nawet że jest uszkodzony, ale jak zostawiłem go bez baterii na chwile, wyłaczyłem BT w tablecie, włączyłem potem pada na spokojnie, sparowałem z telefonem, to działał normalnie przez parę minut, więc chyba "wszystko" z nim ok.

Niestety nadal nie mam xboxa(i nawet informacji że dojdzie dzisiaj) więc nie sprawdze czy z nim jest przy parowaniu wsio ok. Super amazon! Miało być w zeszłą środę-czwartek.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 06, 2017, 10:04:35 wysłana przez Blue__ »

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10534
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1300 dnia: Grudzień 06, 2017, 14:10:32 »
Mamy na forumie jakis poradnik jak zmieniac regiony na XBoxie? Szukac mi sie nie chce (szukajka smierdzi skarpeta), a czasami by sie przydalo do zakupow u braci Rosjan.

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Online Jay

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9362
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kulturowy Analfabeta
    • Zobacz profil
    • Jay Plays
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1301 dnia: Grudzień 06, 2017, 14:21:45 »
Zdrapki kupujesz w necie, zakupy mozna robic przez przegladarke i tam tez mozesz podczas kupna wklepywac kody ze zdrapek.

http://www.xbox-now.com/en/help

Offline piottz

  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1302 dnia: Grudzień 06, 2017, 18:38:04 »
Przez przeglądarkę zdrapki z innych regionów często nie chcą działać. Najlepiej i najwygodniej doładowywać przez apkę na telefonie. Tam też mona zmienić region w ustawieniach i kupić wybraną pozycje.

Online Jay

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9362
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kulturowy Analfabeta
    • Zobacz profil
    • Jay Plays
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1303 dnia: Grudzień 06, 2017, 19:21:46 »
Jesli wpisujesz je podczas ekranu kupna w danym regionie dzialaja zawsze.

Online mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5288
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1304 dnia: Grudzień 07, 2017, 08:10:02 »
Na Twoim miejscu sprawdziłbym ten dekoder najpierw. Znaczy się, czy jak jest wyłączony to pad działa bez problemu.

Wylaczylem calkowicie z pradu dekoder nc+. Dodatkowo zona postanowila troche wspomoc mnie i leciutko wyczyscila spirytusem te styki w padzie. Przez pol godziny nie mialem rozlaczenia i juz myslalem ze wszystko w porzadku gdy nagle - trach - Kontroler odlaczony. Podlacz ponownie.
Nosz kurka wodna :(
Dzis kolega z pracy przyniesie mi nowego pada. Przetestuje wieczorem. Jesli znow bede mial rozlaczenie to ... nie ma innej mozliwosci.
Mam uszkodzona konsole. Nie mam innego pomyslu.

Offline draak

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9035
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1305 dnia: Grudzień 07, 2017, 08:17:52 »
Dobry pomysł z innym padem. U mnie identyczne objawy miałem z padem od scorpio, ale tutaj winny był sam kontroler (z pozostałymi konsola działa bez żadnych niespodzianek). Jak będę mieć chwile, to pewnie odeśle ten z zestawu z konsola na naprawę gwarancyjną.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 79249
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1306 dnia: Grudzień 07, 2017, 10:34:19 »
To jest kontroler z indiańskiego cmentarza więc działa poprawnie.

Online mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5288
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1307 dnia: Grudzień 07, 2017, 10:59:21 »
Simplex - nie strasz, bo nadal mam gleboka nadzieje ze to wina kontrolera (najtansze wyjscie)
W torbie mam juz drugi (100% sprawny) pad. Wieczorem odpale Gearsy czy inna gre i bede testowal.
Jak nowy pad sie rozlaczy to sie rozpedze i wybije glowa dziure w scianie, bo to musi byc jakas magia, urok czy inne promieniowanie kosmiczne, ktore mi bruzdzi (ewentalnie jakis odbiornik wifi, czy na czym to sie laczy z kontrolerem w samej konsoli jest uszkodzony)

Online Rolek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7457
  • Płeć: Mężczyzna
  • #nikogo
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1308 dnia: Grudzień 07, 2017, 11:26:36 »
Jak od Blue to do księdza zanieść trzeba.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 79249
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1309 dnia: Grudzień 07, 2017, 11:30:06 »
Celem ostatniego namaszczenia  ;D

Offline draak

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9035
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1310 dnia: Grudzień 07, 2017, 11:31:51 »
Tudzież, zanieść na plebanie i tam sprobowac pograc, może będzie mniej zaklocen i nagle i pad i konsola będą ok? Lodz podwodna tez wydaje się być dobrym miejscem.

Online mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5288
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1311 dnia: Grudzień 07, 2017, 11:33:57 »
No od Blue :), a  to cos zlego? ;D

draak - kuzwa wez nie czytaj mi w myslach, bo juz mialem zamiar wynosic te konsole gdzies do kuchni czy piwnicy i sprawdzic czy tam nie mam jakiegos szkodliwego promieniowania z kosmosu :)

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 79249
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1312 dnia: Grudzień 07, 2017, 11:34:32 »
No od Blue :), a  to cos zlego? ;D
Wyszukaj na forum frazę "indiański cmentarz".

Online mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5288
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1313 dnia: Grudzień 07, 2017, 11:44:39 »
No nie ... czyli moj blok, a moze caly Pruszkow zostal zbudowany na jakims indianskim cmentarzu apaczow.
Ewentualnie Blue sprezentowal mi te klatwe extra w ramach dobrej wspolpracy :)

Offline draak

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9035
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1314 dnia: Grudzień 07, 2017, 11:47:07 »
Haha, ale pisałem serio - weź ja podlacz w innym pokoju. Ale tez może być, jak u mnie, ze po prostu uszkodzony pad.

Online mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5288
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1315 dnia: Grudzień 07, 2017, 11:51:52 »
Haha, ale pisałem serio - weź ja podlacz w innym pokoju. Ale tez może być, jak u mnie, ze po prostu uszkodzony pad.

Ano dzisiaj bede testowal.
Najpierw na innym padzie, a potem ... wezme konsole pod pache i przeniose do innego pokoju (choc to bez sensu kompletnego).
Jak w obu przypadkach nadal bede mial komunika ze pad sie rozlacza to nie ma innego wyjscia - MOJA KONSOLA JEST PRZEKLETA.

Online Alexej

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7335
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowa generacja nikogo, ja chcę kolejnej!
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1316 dnia: Grudzień 07, 2017, 12:11:49 »
mierniczek, masz odrębny odbiornik do pada xone/360 podłączony do PC? On też może powodować zakłócenia.

PSN ID: AlexejPL Steam: Alexej Origin: Alexejpl Uplay: AlexejPL

Online mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5288
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1317 dnia: Grudzień 07, 2017, 12:38:04 »
mierniczek, masz odrębny odbiornik do pada xone/360 podłączony do PC? On też może powodować zakłócenia.

Dzieki za sugestie. Syn uzywa czasem do gry na PC pad od x360 z tym odbiornikiem wireless, ale czy on jest podlaczony do kompa na stale, czy tez nie - sprawdze.

Online Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 19184
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1318 dnia: Grudzień 07, 2017, 12:45:19 »
Miałem metr od konsoli podlaczony ten odbiornik na stałe i jaj nie było, wiec raczej nie to.

Online mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5288
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pytań o XONE...
« Odpowiedź #1319 dnia: Grudzień 07, 2017, 13:01:26 »
Modle sie do Odyna, Thora i reszty skandynawskich bogow zeby to byl ten nieszczesny pad :) ;)
Dam znac wieczorem