Autor Wątek: Xbox One X - Project Scorpio  (Przeczytany 162482 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84367
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Xbox One X - Project Scorpio
« dnia: Czerwiec 14, 2016, 14:05:45 »
Można już fapać do teraflopów? Terafapy!

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-xbox-one-project-scorpio-spec-analysis

http://www.youtube.com/watch?v=pNP53Lhuq_s#ws

Cytuj
he most powerful graphics processor that's been put into a game console... the highest res... the best frame-rate... no compromises... we can render at 60Hz... we can render fully uncompressed quality pixels... the best quality pixels... true 4K gaming..."
A jeszcze niedawno była gadka, że nie liczy sie rozdzialka, nie skupiajmy sie na technikaliach... ;)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 06, 2017, 16:14:01 wysłana przez Emiel »

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21290
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 14, 2016, 14:08:00 »
No tak jak kiedyś śmieszyło mnie określenie w wywiadzie MS "quality per pixel" tak teraz "the best quality pixels" rozwala ;).
Knack is back baby!

Offline DarkStar

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16041
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie liczę klatek, gram w gry
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 14, 2016, 14:09:53 »
To na to będą tylko indyki w pixel arcie? Eee....

Tytuł startowy potwierdzony:

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 14, 2016, 14:11:47 wysłana przez DarkStar »

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84367
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 14, 2016, 14:11:01 »
No tak jak kiedyś śmieszyło mnie określenie w wywiadzie MS "quality per pixel" tak teraz "the best quality pixels" rozwala ;).
"we can render fully uncompressed quality pixels." - o co chodzi? Na One były skompresowane?

"True 4K visual without sacrificing quality" - temu panu juz podziekujemy. Kto pamięta jak xboty waliły w sony jak w bęben że idiotycznie wymusza 1080p i framerate na tym cierpi? :D Tu będize to samo tylko jeszcze gorzej, bo 4K.

Podobno to jest fotka Scorpio z prezentacji  :D

(kliknij)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 14, 2016, 14:47:54 wysłana przez Simplex »

Offline Daggett

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5216
  • Płeć: Mężczyzna
  • #nikogo
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 14, 2016, 15:11:38 »
Terabobry

Offline Jay

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9647
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kulturowy Analfabeta
    • Zobacz profil
    • Jay Plays
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 14, 2016, 15:31:30 »
Widzialem fajne okreslenie na reddicie - are you a teraflop or teraerect? ;)


Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84367
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 14, 2016, 17:06:14 »
MS uczy sie od najlepszych i implicite przyznaje, że ESRAM to był poroniony pomysł:
Cytuj
it's almost certainly the case that the ESRAM experiment on Xbox One is now a thing of the past - Microsoft will be following the approach pioneered by Sony in using a single, unified pool of memory based on PC graphics RAM technology.

Offline DarkStar

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16041
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie liczę klatek, gram w gry
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 14, 2016, 17:18:24 »
Się zESRAŁ. ;)

// Wysłane z Tapatalka


Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84367
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 14, 2016, 17:51:40 »
Tak sobie czytam urywkami i wklejam co ciekawsze. O "pełnym 4K bez kompromisów" można oczywiscie zapomniec:
Cytuj
Based on existing AMD Radeon technology, the bottom line is that 6TF of GPU power isn't enough to power a convincing 4K experience. AMD's R9 390X offers around 5.9TF and struggles to push 4K resolution at anything like 30fps on modern PC titles. Now, we can assume that the move to the next-gen GCN architecture will give us some efficiency improvements, but it's hard to believe that this is enough to turn a 390X-level GPU into a top-tier Radeon R9 Fury X equivalent (8.4TF).
Oczywiscie Fury X który ma aż 40% TFLOPów więcej niż Scorpio ma mieć równiez nie daje rady w 4K.

Rok temu wyszła karta Fury X która ma 40% TFLOPów więcej niz Scorpio będzie miał za 1,5 roku. 2,5 roku temu wyszedł Radeon 290X który ma prawie tyle TFLOPów co Scorpio (5,6). W momencie premiery Scorpio będzie to dokładnie 4 letnia karta... To tyle jeśli chodzi o przerażenie master rasy i ich spadające kapcie ;)

No ale nadzieja w upscalingu:
Cytuj
However, upscaling is equally as likely, and while it's not the true 4K we've been promised, this can produce some great results. For example, using Fury X on PC, we could run Star Wars Battlefront at 4K output but with an 85 per cent resolution scale. On top of that, we could increase quality settings over the console equivalents - and the end result looked phenomenal. We've also seen superb results from a straight 3200x1800 upscaled to 4K too. In terms of VR - that should be no problem. A 6TF Radeon GPU comfortably outperforms the baseline R9 290 and GTX 970 suggested for VR ready PCs.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 14, 2016, 17:54:25 wysłana przez Simplex »

Offline mmgl

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1970
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 14, 2016, 17:55:55 »
"But it has to be said that we have seen developers start to extract more from Xbox One and PS4 than we see on equivalent PC parts - something borne out from the E3 demos of Gears of War 4 and Forza Horizon 3, which are - remarkably - running on hardware equivalent to AMD's ?80 R7 360 graphics card. So maybe - maybe we will indeed see 4K native titles. "

Tak dla równowagi trollingu Simplexa wklejam
subtelnie zastawiam pułapki :)

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84367
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 14, 2016, 18:02:49 »
Tam maybe jest kursywą, co oznacza emfaze - autor sam w to nie wierzy. Napisał, że "byc może faktycznie zobaczymy jakies tytuły w 4K" - i ja się zgadzam, jakies indyki z prosta grafiką będa działać w 4K i 30fpsach.
mmgl zarzucający innym trolling - wyborne :D Gdzie ja trolowałem?

Gwarantuje ci, że żadna gra AAA nie będzie działać na bobrze w natywnym 4K w stałych 30 fpsach i wyglądać tak dobrze jak uncharted 4, quantum break i tomb raider. Zapisz sobie cytat już teraz.

EDIT:
Rise of the Tomb Raider (2160p)
GTX 1080 overclocked: 36fps (50 fps max)
GTX 1080 normal: 47 fps (34 fps max)
GTX Titan X: 27 fps (38 fps max)
GTX 980 Ti: 25 fps (39 fps max)
AMD Radeon R9 Nano: 16 fps (28 fps max)
Nano ma ok 7 tflopsów :D Ależ śmieszek heheszek z tego spencera. Czekam na remaster Tomb Raidera na scorpio w 4K działający w 20fpsach (w porywach)

Lecimy dalej:


Karta AMD 40% mocniejsza od scorpio (8.6 TFLOPS) wyciąga średnio 29fpsów w 4K w QB, ze spadkami do 25.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 14, 2016, 18:13:52 wysłana przez Simplex »

Offline mmgl

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1970
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 14, 2016, 18:14:17 »
Wiesz tak naprawdę mnie te 4K jakoś specjalnie nie interesują. Mocy będzie wystarczająco by dać fullHD w 60fps i ślicznej grafice. I na to czekam.
Co tam jeszcze do premiery się wydarzy to się okaże.
I nie porównuj kart z PC bo sporo tej mocy idzie do piachu. Więc to bez sensu jest. PC to nie konsole.
subtelnie zastawiam pułapki :)

Offline Pan J

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 262
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 14, 2016, 18:16:36 »
@Simplex Ale 980Ti ma niecałe 9TF i daje radę lepiej. Nie gram na PC od dawna, ale to może jest generalnie problem z Radeonami?

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84367
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 14, 2016, 18:29:46 »
Po pierwsze 980Ti ma 5.6 TF, nie wiem skąd wziałes 9. Po drugie TFLOPsów między kartami różnych producentów kompletnie nie ma co porównywac, bo Fury X ma 9 TFLOPS i działa gorzej w grach niz 980Ti który ma 5.6.
Po trzecie 980Ti nie daje rady lepiej w 4K, nawet 1080 nie daje rady wystarczająco dobrze (chyba że ktoś na karcie za 3,5k planuje grać w 30fps, albo w średnich detalach).
Problem z Radeonami to temat na zupełnie inną opowieść, ale akurat w zepsutym porcie jakim jest Quantum Break to wydajność na radeonach jest dużo wyższa niz na geforcach.

Wiesz tak naprawdę mnie te 4K jakoś specjalnie nie interesują.
Nie interesuja, ale natychmiast ruszyłes z odsiecza i wkleiłes fragment o tym że byc może niektóre gry będa działać w 4K. Aha.
Tak samo cię 4K nie interesuje jak nie interesuje cie wyścig zbrojeń między Sony a MS.

Cytuj
Mocy będzie wystarczająco by dać fullHD w 60fps i ślicznej grafice. I na to czekam. Co tam jeszcze do premiery się wydarzy to się okaże.
To uwazaj zebyś sie nie przeliczył, bo jak Phil juz teraz jara się "true 4K quality without compromises" to jest ryzyko że będzie pchał 4K w eksach i tyle z twojego 60fps. Pozostaje nadzieja, że nie zwariuje kompletnie i zostawi opcję zmiany rozdzielczości na 1080p i wyższy frametrate.

Cytuj
I nie porównuj kart z PC bo sporo tej mocy idzie do piachu. Więc to bez sensu jest. PC to nie konsole.
I właśnie dlatego porównuję wydajnośc na karcie o 40% mocniejszej, może nie zauważyłeś - chyba więcej niż 40% do piachu nie idzie?
Oraz specjalnie porównałem gry działające w DX12, który miał sprawić że dużo mniej będzie szło do piachu, bo to niskopoziomowe API. Microsoft obiecał! Do tego QB chodzi dużo lepiej na kartach AMD niz Nvidii.
Specjalnie wybrałem te gry na tym API żeby dać jak największe fory hipotetycznemu bobrowi ale i tak to nie pomogło, bo 6TFLOPs  to za mało do 4K i tyle.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84367
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 15, 2016, 11:49:12 »
Duży wywiad ze spencerem:
http://www.eurogamer.net/articles/2016-06-15-xbox-boss-phil-spencer-the-big-interview

Masz TV 1080p? To nie kupuj scorpio, bo to konsola pod 4K - tako rzecze Phil :) Przypomina mi to Dona Mattricka ktory mowil, ze jak ktos nie ma stałego dostepu do netu, to One nie jest dla niego.

One nie wydalał w 1080p i niektore gry dzialaly w 900p, niektóre w 720p. To teraz Bóbr będzie niedomagał w 4K, żeby utrzymac tradycję ;)

A tak bardizej serio, to pewnie każda gra będzie miec dynamiczne skalowanie rozdzielczości i 4K będzie przy patrzeniu w ścianę, a pozostałych przypadkach rozdzielczosc bedzie sie dynamicznie zmniejszac.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 15, 2016, 11:58:02 wysłana przez Simplex »

Offline mmgl

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1970
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 15, 2016, 12:09:43 »
Miło że tak dużo czasu poświęcasz konsoli bez exów, która jest przecież DOA i eventowi który był słabszy niż konkurenci. A może jednak nie?  ;)
subtelnie zastawiam pułapki :)

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84367
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 15, 2016, 12:14:03 »
Ja ciągle wierzę w Sunset Overdrive 2!

Oraz ja nie nigdzie pisalem ze konsola jest DOA, prezentacji w ogole nie komentowałem (bo nie oglądałem), dodatkowo cały czas powtarzam że to że gry z One wychodza na PC nie ma tak naprawdę znaczenia, bo przeciez PC nikogo. Na tej samej zasadzie jakby Sony zaczęło wydawac wszystkie gry na PC, to ilu z was sprzedałoby konsolę i kupiło PC?

Ja tylko przytomnie przypominam, że 6TFLOPsów pod koniec 2017 to nie będzie jakieś bógwico oraz twierdzę że pchanie 4K na siłę to błąd MSu, bo ta moc nie wystarczy do sensownego działania gier - znowu będzie cięcie i spadki płynności, ale w 4K! Licze, że jescze pójdą po rozum do głowy. Niech idą w 60fps a nie w 4K.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 15, 2016, 12:16:08 wysłana przez Simplex »

Offline Jay

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9647
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kulturowy Analfabeta
    • Zobacz profil
    • Jay Plays
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 15, 2016, 12:27:23 »
Duży wywiad ze spencerem:
http://www.eurogamer.net/articles/2016-06-15-xbox-boss-phil-spencer-the-big-interview

Masz TV 1080p? To nie kupuj scorpio, bo to konsola pod 4K - tako rzecze Phil :) Przypomina mi to Dona Mattricka ktory mowil, ze jak ktos nie ma stałego dostepu do netu, to One nie jest dla niego.

One nie wydalał w 1080p i niektore gry dzialaly w 900p, niektóre w 720p. To teraz Bóbr będzie niedomagał w 4K, żeby utrzymac tradycję ;)

A tak bardizej serio, to pewnie każda gra będzie miec dynamiczne skalowanie rozdzielczości i 4K będzie przy patrzeniu w ścianę, a pozostałych przypadkach rozdzielczosc bedzie sie dynamicznie zmniejszac.

Adam Orth #pamietamy ;) Bedzie 1080p60, miejmy nadzieje, a gdzie bedzie mozna to bedzie upscaling wyzej. Ja tam nie mam nic przeciwko - i tak telewizora 4k nie kupie przez dlugie lata.


Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84367
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 15, 2016, 13:18:04 »
PS4 ma 1.84 TFLOPs. Mistrzowie z naughty dog byli w stanie wyciągnąć zajebista grafikę pod prawie każdym względem w stałym 1080p30. Raczej szybko nikt ich nie przeskoczy. Czyli mamy jakąś wartość bazową - i to taka wyżyłowaną, większość developerów nie jest w stanie zrobić takiej grafiki mając taka moc do dyspozycji.

4K to 4x tyle pikseli, dla uproszczenia przyjmijmy skalowanie liniowe. Czyli do U4 w 4K30 potrzeba ponad 7 tflopsów. A jezcze dodajmy do tego 60fps to zrobi się 14. Nawet jeśli optymistycznie przyjmiemy że do podwojenia fpsów wystarczy zwększenie mocy o połowe (#optymalizacja) to nadal robi się prawie 11 tflopsów, czyli prawie 2x tyle ile ma bóbr.
Czyli o 4K60, a nawet o 4K30 w fajnej grafice można zapomnieć do razu.

No ale oczywiscie to bzdury sa, bo jak wiadomo phil rozmawial z developerami i mu powiedzieli ze 6TF styknie.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 15, 2016, 13:28:16 wysłana przez Simplex »

Offline Irreversible

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5157
  • Płeć: Mężczyzna
  • Huc venite pueri ut viri sitis
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 15, 2016, 13:39:09 »
Zmiejszysz ilosc wodotryskow i bedzie jak znalazl ;)
A tak na serio, to co jest wazne, to wspolpraca komponentow i mozliwosci alokowania zadan na procesor/gpu. Zakladam (moze blednie), ze pewne zadania mozna rozpisac inaczej niz na typowej konfiguracji typowego gracza PC. Korzysci mozna tez miec z samego systemu na ktorym stoi nasza baza do gier. Innymi slowy skalowanie aktualnych komponentow PC i udowadnianie ze trzeba razy dwa nie zawsze bedzie prawidlowa analiza ;)
Ja tam mocno kibicuje nowym konsola, lepszy standard platformy docelowej powinien przelozyc sie na lepszy produkt na platformie o wiekszej mocy.

Steam, GoG, Origin: Irr3versible; Battlenet: Irr3versible#1100; Uplay: Nutshell
Serdeczna prosba o dopisanie krotkiego komentarza wskazujacego na forum przy zaproszeniu.

Offline mataman

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7885
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 15, 2016, 15:37:04 »
Phil Spencer dostarcza.

"Game developers will be able to use Project Scorpio's 6 teraflops of GPU power in any way they wish, and won't be forced to hit a native 4K resolution, head of Xbox Phil Spencer suggested in a video posted earlier this week."


"However, they seem to conflict with comments made by Spencer earlier today, where he said that players still using a 1080p TV are "not going to see" any benefit from upgrading to Scorpio"

http://www.videogamer.com/news/developers_can_use_scorpios_6_teraflops_however_they_wish_says_spencer.html

Offline Irreversible

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5157
  • Płeć: Mężczyzna
  • Huc venite pueri ut viri sitis
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 15, 2016, 15:40:53 »
Wiadomo, jak nie bedzie native 4k, to wina developera leniucha a nie sprzetu :p

Steam, GoG, Origin: Irr3versible; Battlenet: Irr3versible#1100; Uplay: Nutshell
Serdeczna prosba o dopisanie krotkiego komentarza wskazujacego na forum przy zaproszeniu.

Offline DarkStar

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16041
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie liczę klatek, gram w gry
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 15, 2016, 15:43:11 »
To nie brzmi dobrze. Nie mam telewizora 4K i nie planuję w najbliższej przyszłości, więc nigdy nie kupię Bobra (bo zanim doczłapię do TV 4K to pewnie kolejna konsola wyjdzie). On tak to powiedział, jakby cała para sześciu teraflopów miała iść w gwizdek i służyć do wyświetlania rozdzielczości 4K, ale w takiej samej jakości grafiki co na One. Trochę taki niepotrzebny sprzęt, nie sądzicie? Skoro 1080p się tak świetnie skaluje do 4K. Na Bobrze będzie 4K@23fps, a na One ta sama gra w 900p@23fps. W świetle tej wypowiedzi nie bardzo widzę sens istnienia Scorpio, ale pewnie został źle zrozumiany.

Offline Rolek

  • Moderator Globalny
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8558
  • Płeć: Mężczyzna
  • #nikogo
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 15, 2016, 15:48:59 »
To przecież zwykły marketing jest, półtora roku na weryfikację i zmianę nastawienia ma. Nic nowego w giereczkowie.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84367
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 15, 2016, 15:54:34 »
Sialal wynalazł perełke w wywiadzie z Philem. Juz wiadomo skąd wzięło się przekonanie phila ze 6TF starczy do 4K

"the 980's a really popular card for doing 4K games" - Phil Spencer

Skisłem ;)

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21290
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 15, 2016, 15:58:41 »
Wina pctowcow z internetow, glorious 60 fps, 4k gaming ;).
Knack is back baby!

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84367
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 15, 2016, 15:59:44 »
Okazało się, że ktoś wierzy w tę propagandę :D

Offline DarkStar

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16041
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie liczę klatek, gram w gry
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 15, 2016, 16:01:28 »
BTW. nawet gdyby to była prawda - załóżmy że jest, to proces projektowania w Microsofcie troszkę pozostawia do życzenia.

- Chłopaki, na jakiej karcie działa 4K na PC?
- GeForce 980!
- Dzięki. Dajmy GF980 do naszej nowej konsoli, którą wypuścimy na rynek za półtora roku. To będzie najmocniejszy sprzęt do grania ever!

;)

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84367
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 15, 2016, 16:09:17 »
Nawet nie 980, tylko odpowiednik 980 od AMD.

Tak sobie radzi 980 w 4K we wspolczensych grach.

http://www.trustedreviews.com/nvidia-geforce-gtx-1080-review-performance-benchmarks-and-conclusion-page-2







Prawie że idealna karta do 30 fps  ;D Oczywiście do gier z 2015-2016 roku, bo w grach wydanych pod koniec 2017 to pewnie bedzie 15-20fpsów w 4K wyciagał.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 15, 2016, 16:23:05 wysłana przez Simplex »

Offline Ja Być z Polska_

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3995
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 15, 2016, 18:19:21 »
Ktoś twierdzący, że na TV 1080p w grach nie ma korzyści z 4K raczej nie ma wielkiego pojęcia o technikaliach, więc w sam raz nadaje się na promowanie sprzętu plebsowi.
Pozdrawiam mamę, tatę, ciotki i stryjków.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84367
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwiec 16, 2016, 11:18:21 »
Na chipie napisali 4K, to wszystkie gry będą na pewno działać dobrze w 4K!


Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21290
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwiec 16, 2016, 11:20:32 »
Swoja droga ciekawe ze od lat mamy tv fhd i sie nie przejmowali robiac gry nawet ponizej 720p, a teraz trzeba na 4k wskoczyc mimo ze malo kto ma taki tv.
Knack is back baby!

Offline Vramin

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16617
  • Płeć: Mężczyzna
  • With hearts toward none
    • Zobacz profil
    • https://twitter.com/Vramiin
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwiec 16, 2016, 11:28:00 »
A to nie jest tak ze MS wypuszcza telewizory pod wlasna marka?
   

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84367
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwiec 16, 2016, 11:47:39 »
co?

Swoja droga ciekawe ze od lat mamy tv fhd i sie nie przejmowali robiac gry nawet ponizej 720p, a teraz trzeba na 4k wskoczyc mimo ze malo kto ma taki tv.
No wlasnie - skoro w 2016 potrafią na One wychodzić gry w 720p, to spokojnie na bobra i neo będą wychodzić gry w 1080p. W dodatku to się będzie skalowało do 4K, w przeciwieństwe 900p i 720p które się źle skaluja do 1080p.

Offline Rolek

  • Moderator Globalny
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8558
  • Płeć: Mężczyzna
  • #nikogo
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwiec 16, 2016, 12:55:55 »
A to nie jest tak ze MS wypuszcza telewizory pod wlasna marka?
To się chyba nie opłaca w tej chwili?

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84367
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwiec 17, 2016, 12:10:09 »
Ktoś twierdzący, że na TV 1080p w grach nie ma korzyści z 4K raczej nie ma wielkiego pojęcia o technikaliach, więc w sam raz nadaje się na promowanie sprzętu plebsowi.
Chyba mu ktoś wytłumaczył, bo sie ogarnął:
"And then I get the question of well if you have an HDTV and you don't have a 4K TV, should you go buy Project Scorpio? And I guess some people will do that, and obviously Scorpio is going to be running the 6 teraflop version of a game, and that version of a game, even when downsampled to HD will look different than the game running at 1080p.

Offline Ja Być z Polska_

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3995
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwiec 17, 2016, 12:34:43 »
Ogólnie nie warto się specjalnie przejmować tym co on mówi (w końcu nie widział sensu w lepszym Xboksie jeszcze niedawno), ale w innym newsie mówił, że nie będzie różnicy we framerate między wersjami gier, więc pewnie większość będzie dalej celować w 30 FPS. Marnowanie mocy na piksele, raczej nie będzie sensu kupować tej konsoli.
Pozdrawiam mamę, tatę, ciotki i stryjków.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84367
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwiec 17, 2016, 12:39:23 »
No mając mocnego PC to na pewno nie. Aczkolwiek byc może developerzy multiplatform nie dadza się ogłupić i będa robić ładne gry 1080p60. Tak mnie dziś rano naszło, że to mogłaby być dobra gra do gier multi (brak cheaterów, sterowanie padem).

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21290
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwiec 17, 2016, 12:40:23 »
A tam bzdury gada i tyle, to nie będzie miało pokrycia w rzeczywistości jak już scorpio wyjdzie. Po prostu chcą przytrzymać Xbonera przy życiu. Nie czekaj na scorpio, kupuj teraz xbonera.

Tak jakby gry na Xbone miały 1080p :P. Pokażcie mu Battlefronta w 720p i powiedzcie że ze scorpio nie będzie w takich grach korzyści nawet na telewizorach FHD(pomijając już downscalowanie).
Knack is back baby!

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84367
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwiec 17, 2016, 12:45:35 »
Chcesz grać w gry z Xboxa One w 1080p bez spadków poniżej 30? Kup scorpio!  ;D

Nie zdziwiłbym się, gdyby po zebraniu wszystkich gier na One ktore dzialaja w stałym pełnym fullHD do jednej kupy, a gier ktore maja dynamiczne skalowanie, albo uzywaja rozdzielczosci typu 900p, 792p, 720p, 1400x1080, to by sie okazało, że tych w drugiej kupie jest więcej.

EDIT: ale to tez od developerów zalezy. Za 1,5 roku SW:BF będzie całkowicie martwy i nikt nie będzie pamiętał, że taka gra kiedykolwiek istniała, więc nie będzie patcha który by podbił rozdziałkę i dalej będzie działać w 720p ;)

Ale to w sumie jest ciekawe zagadanienie - skoro scorpio będzie miał inne gpu, a stare gry maja dzialac, to znaczy ze do kazdej MS będzie musiał zrobić jakiś patchoemulator?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 17, 2016, 12:56:50 wysłana przez Simplex »