Autor Wątek: VR w praktyce - Oculus Rift DK2  (Przeczytany 17660 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 86274
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« dnia: Grudzień 08, 2015, 11:10:34 »
DUM DUM DUM, stało się, jutro będę miał DK2 pożyczonego od kolegi (pozdrawiam!)

Jestem totalnie zielony w temacie, może ktoś tu miał jakieś doświadczenia (na głownej poly był jakiś developer, który pisał gierki pod VR, miał oculusa, niestety nie pamiętam nicka).

Na dzień dobry pobrałem SteamVR, HL2, Alien Isolation, Ether One, Elite Dangerous, Among The Sleep, Back to Dinosaur Island (ale recenzje na steamie słabe), bo w/g wiki są to gry wspierające oculusa.
Moze są jeszcze jakieś fajne demka/proof of concepty/indyki które warto odpalić?

EDIT: znalazłem coś takiego https://share.oculus.com/app/technolust
« Ostatnia zmiana: Grudzień 08, 2015, 11:13:23 wysłana przez Simplex »

Online Harry Keogh

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2245
  • Płeć: Mężczyzna
  • .
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 08, 2015, 11:38:46 »
Nie znam linków, ale zdecydowanie spróbuj jakiegoś kompatybilnego porno  8)

Offline Ja Być z Polska_

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4297
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 08, 2015, 11:43:57 »
Na dzień dobry pobrałem SteamVR, HL2, Alien Isolation, Ether One, Elite Dangerous, Among The Sleep, Back to Dinosaur Island (ale recenzje na steamie słabe), bo w/g wiki są to gry wspierające oculusa.
Moze są jeszcze jakieś fajne demka/proof of concepty/indyki które warto odpalić?

Brak ETS2 na tej liście to skandal!
III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 86274
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 08, 2015, 11:45:45 »
Nikogo!

Dzięki, obadam. Przy okazji znalazłem taką listę:
https://www.reddit.com/r/oculus/wiki/compatible_games
« Ostatnia zmiana: Grudzień 08, 2015, 11:56:21 wysłana przez Simplex »

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 86274
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 09, 2015, 16:38:50 »
Właśnie się dowiedziałem, że SDK w wersji 0.7 nie ma trybu "extended" (DK2 widziany jako drugi monitor) co popsuło kompatybilność z masą aplikacji, wiec bardzo dużo dem po prostu nie działa na nowej wersji sdk i chuj. Najbardziej się nastawiałem na Elite, a tu dupa blada:
http://www.theriftarcade.com/elite-dangerous-unlikely-to-get-oculus-0-7-support/

Cytuj
the development team updated the community with the news that neither they nor technicians from Oculus can get the game to work on the latest SDK
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2015, 16:40:24 wysłana przez Simplex »

Online Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 22089
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 09, 2015, 17:49:21 »
Spokojnie, Wszyscy się tutaj zebraliście, Simplex, Harry Loyd(dziwne że teraz Keogh się nazywa) i Harold z Zabierzowa, szkoda że nie ma z Wami JBzP! ;) Byłby 4 instancje Simplexa ;).
Knack is back baby!

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 86274
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 09, 2015, 17:56:00 »
Haha! :P

Half-Life 2 też nie bangla :/ tzn nie działa w ogóle to całe SteamVR, mimo że niby powinno działać, bo Valve niedawno wypuściło wersję kompatybilną z najowszym SDK.

Póki co najfajniej wygląda wbudowane demo oculusa (biurko)

http://www.youtube.com/watch?v=u8KK2lASvmY#ws

Naprawdę wygląda to tak jakby tam było, można pochylić glowę i zbliżyć się do biurka, można też przekrzywić łeb i zajrzeć do lampki od spodu. Pierwsze moje odczucie to było "gdzie moje ręce", co chyba dobrze świadczy o imersji.

Dinosaur Island też spoko, nie można sie ruszać, tylko można głową obracać. Super jest to, że obracając głową nie masz wrażenia że obraca się kamera w grze (jak to ma miejsce na stacjonarnym TV) tylko po prostu rozglądasz się po świecie, czujesz, że on tam cały jest, nawet jak go nie widać, bo wystarczy się obrócić, zeby go zobaczyć.
Jak się patrzy do góry, to ma się wrażenie, że sufit jaskini jest kilka metrów nad nami. Jak podchodzi wielki dinozaur, to naprawdę czuć, że jest wielki.

Wrażenie bardzo fajne, nie do porównania z niczym, ale jeszcze nie jest to drugie nadejście chrystusa. No i jestem trochę zniesmaczony tymi jajami z wersjami SDK, niekompatybilnością z Elite Dangerous i z HL2.

EDIT: Alien Isolation też nie działa.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2015, 18:04:00 wysłana przez Simplex »

Offline DarkStar

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16086
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie liczę klatek, gram w gry
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 09, 2015, 17:58:08 »
Najważniejsze pytanie...


(kliknij)

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 86274
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 09, 2015, 18:04:39 »
Nie, bo nie udało mi się jeszcze odpalić niczego w czym byłby ruch postaci/kamery inny niż obracanie głową w miejscu :D

Rzyganie wynika z tego że jak się ruszasz w VR to twój mózg oczekuje od błędnika takich sygnałów jakie on faktycznie wysyła podczas faktycznego poruszania się - a ponieważ tak naprawdę sie nie poruszasz, to mózg dostaje mindfucka, bo w VR się poruszasz, a realu nie (mowie o chodzeniu przód, tył, a nie o ruszaniu głową).

Zaraz odpalę jakiś rollercoaster, tylko wiadro obok postawię najpierw :D
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2015, 18:06:16 wysłana przez Simplex »

Offline draak

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9129
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 09, 2015, 19:41:49 »
Z tego dk2 to chyba wrzucalem kiedys wrazenia, ja gralem tylko w gierki z ruchem glowa (kilka rollercosterow tez, w tym jeden w jakis jaskiniach z lawa) plus dwa filmy ala DS ;) Zero problemow z blednikiem, ale ja nie mam niemal zadnych problemow z przeciazeniami, czy choroba loko. Szczerze Simplex, w tej postaci to oculusa bys nie kupil, jak sadze?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2015, 19:43:35 wysłana przez draak »

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 86274
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 09, 2015, 19:45:51 »
W postaci nieuzywalnego devkita to na pewno nie, nigdy nie planowałem kupowac devkita. Dużo pracy przed nimi.
Nie sądziłem ze będzie az tak zle, okazało sie ze aktualizacja do wersji 0.7 usunęła tzw. extended mode co popsulo większość softu.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2015, 19:48:43 wysłana przez Simplex »

Offline draak

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9129
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 09, 2015, 19:48:32 »
Oczywisty skrot myslowy, gdyby finalny produkt mial specs dk2 to bralbys? Dla mnie wciaz za bardzo smierdzi to vrem rodem z lat '90, zaden game changer w takiej postaci.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 86274
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 09, 2015, 19:50:47 »
Oczywisty chyba tylko dla ciebie ;)  skoro prawie nic mi nie działa to nie mam jak wyrobić sobie zdania o jakości. Zresztą już wiadomo ze wersja konsumencka ma być  sporo lepsza, DK2 jest w tym momencie zabytkiem. No i jest jeszcze Vive z datą premiery która być może zostanie dotrzymana.
Gamechangerem będzie bezprzewodowosc bez laga oraz sledzenie ruchu gałek ocznych zeby nie trzeba bylo machać ciągle głową.
Jak uda mi się jakaś faktyczną grę odpalić, to będę mógł wyrobić sobie zdanie.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2015, 19:55:14 wysłana przez Simplex »

Online Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 22089
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 10, 2015, 20:12:11 »
A jak wrażenia z Back to Dinosaur Island?
Knack is back baby!

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 86274
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 10, 2015, 20:22:01 »
Leniuszek nie czyta moich poprzednich postów!

Online Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 22089
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 10, 2015, 20:30:24 »
No tak bo wpisałem w ctrl+f "back" ;).
Knack is back baby!

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 86274
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 10, 2015, 20:38:28 »
Z tego co się zorientowałem, to sytuacja z Oculusem wygląda tak:
Dawno temu oculus miał dwa tryby, direct i extended. W trybie extended oculus był widziany jako drugi monitor i większość aplikacji i gier działało właśnie w tym trybie (być może prościej było zaimplementować, czy coś). Tak działał Elite Dangerous, Alien Isolation, SteamVR (a więc HL2, TF2). Oculus co jakiś czas wypuszcza nowe wersje sterowników (SDK) no i w wersji 0.6 albo 0.7 wypierdolili tryb extended w kosmos i co nam pan zrobi? W związku z tym masa softu przestała działać, do części powstały patche, ale nie wszystkich. Dlatego nie działa mi Elite, Alien, SteamVR (w teorii powinien działac, no ale teoria sobie a praktyka sobie - być może działałoby jakbym miał Win10).
Próbowałem odpalić demo Unreal Paris ( http://www.benoitdereau.com/Builds/Unreal_Paris/UnrealParis1.4.exe - polecam nawet bez Oculusa), niby wyszła jakaś najnowsza wersja kompatybilna z nowym SDK no i dupa - mam 10fps i użycie GPU na poziomie kilku procent.

Odpaliłem też demo Technolust. Są dwa dema, interaktywne i nieinteraktywne - to interaktywne oczywiście nie działa z nowym SDK :/ A w nieinteraktywnym się nie można poruszać no i co kilka sekund zmienia się scena, a do tego jak się chce popatrzeć do góry to na środku ekranu pojawia się wielka strzałka skierowana w dół, co odczytuję jako  "nie patrz w górę, chuju!" i jest to bez sensu, bo wlaśnie patrzenie w górę daje fajny efekt, jak np jesteś obok wysokich budynków. Ale tam momentami łapałem uczucie "presence", czyli że faktycznie tam jestem, że tam daleko coś widać i faktycznie jestem na takiej otwartej przestrzeni.

budda

  • Gość
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 10, 2015, 20:50:43 »
Zlokalizowałeś portal z hackami jakiś? Główną komunę naprawiaczy po leniwych devach?

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 86274
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 10, 2015, 21:01:15 »
Coś próbuję grzebać, generalnie można zainstalować jakies pradawne SDK 0.5 i niby będzie banglać, leniwi ludzie już opracowali jakieś "runtime switchery" ( https://www.reddit.com/r/oculus/comments/3pxw5n/oculus_runtime_switcher_v301/ ) , żeby nie trzeba było za każdym razem deinstalowac, restartować, instalować, ale na razie się w to nie bawiłem. Za dużo nerdozy i kombinowania nawet jak dla mnie. No i nadal jest screendoor effect (wreszcie zrozumiałem co to dokładnie znaczy widząc go na własne oczy), FOV też słaby, coś jak ekran 4:3. Mam nadzieję, że wersja konsumencka jest pod tym względem mocno do przodu, bo jak nie to słabo.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 10, 2015, 21:02:51 wysłana przez Simplex »

budda

  • Gość
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 10, 2015, 21:17:23 »
Jak to? A nie miałeś skrindora w 3D?


Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 86274
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 10, 2015, 21:19:03 »
Nie miałem, bo 3D nikogo (chyba że w kinie, ale tam screendora raczej nie ma).

budda

  • Gość
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 10, 2015, 21:24:00 »
W kinie to co innego wszak. To nie testowałeś 3D?!

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 86274
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 10, 2015, 21:27:05 »
A na czym miałem testować? Poza tym screendoor jest wtedy kiedy patrzysz na piksele w bardzo bliska, więc nie wiem jak się on ma do 3D w telewizorze czy projektorze.

budda

  • Gość
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 10, 2015, 21:36:58 »
Coś kiedyś miałeś testować.

Ja grałem na monitoru 24" i siedziałem najbliżej jak się da, żeby FOV zwiększyć. Nie mam pojęcia jak można grać siedząc 3m od tv na kanapie. To w ogóle nie ma sensu w 3D fov-wise i depth-wise.

Szybko się zapomina o skrindorze (1080p 24", nos 30cm od).

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 86274
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 10, 2015, 21:46:05 »
Nie mam na czym testowac, 3D w TV nadaje się conajwyzej do filmów.
Jak masz ekran 1080p oddalony kilka cm od gałek ocznych to raczej trudno "zapomnieć" o screendorze.

budda

  • Gość
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 10, 2015, 21:54:48 »
No widzisz. A sie zapomina. Więc można tym się nie martwić (pewnie). Ale FOV skoro na monitorze boli to tym bardziej w VR musi :(

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 86274
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 10, 2015, 22:05:28 »
Widziałeś screendoor na oculusie?    Jak o nim zapomnę to dam znać.

budda

  • Gość
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 10, 2015, 22:10:46 »
Nie mówię o czyszczeniu mózgu przecież; po kilkunastu minutach grania się przestaje zauważać. Potem szybciej. Grałeś kilkanaście minut? Oculus hes no gemz przecież.

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 11, 2015, 00:00:03 »
Ja mam tylko jedno pytanie do ojca prowadzącego - czy kutera był?
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 86274
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 11, 2015, 00:23:38 »
Nie bylo jeszcze na czym zrobić kutery, bo nic nie działa, aczkolwiek odpaliłem Ether One po sutej kolacji i trochę dziwnie się poczułem. To była pierwsza gra z chodzeniem. Schody na samym początku wydawaly się koszmarnie strome :-D Ciekawe czy bez Oculusa też się takie wydają.

Jezeli ktoś ma efekt kutery od VR stacjonarnego (ze tylko obracasz głową), to ja bym zalecał lekarza.

Online Harry Keogh

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2245
  • Płeć: Mężczyzna
  • .
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 11, 2015, 09:37:21 »
Spokojnie, Wszyscy się tutaj zebraliście, Simplex, Harry Loyd(dziwne że teraz Keogh się nazywa) i Harold z Zabierzowa, szkoda że nie ma z Wami JBzP! ;) Byłby 4 instancje Simplexa ;).

Wypraszam sobie, jestem prawilnym weteranem forum, urodzonym 2007-10-13 :)

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 86274
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 15, 2015, 12:21:40 »
Zrobiłem demo oculusa 3 kumplom, jeden był sceptykiem, inny w ogole się tym nie interesował. W każdym razie wszyscy byli pod wrażeniem  - zarówno efektu przestrzenności i jaki precyzji w odwzorowaniu ruchów (w tym brak laga) - z minusów zwracali też uwagę na za mała rozdzielczość, z czym się zgadzam (takra rozdzielc.zosć będzie w PS VR) - rozdzielczość w wersji konsumenckiej ma byc kapkę wyższa (1080x1200 vs 960x1080). Może antyaliasing jest jakimś rozwiązaniem.
Pokazywałem wbudowane demo, Back to Dinosaur Island, demo Technolust, ETS2, Ether One.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 15, 2015, 12:34:39 wysłana przez Simplex »

Online Harry Keogh

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2245
  • Płeć: Mężczyzna
  • .
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 15, 2015, 12:39:47 »
Nadal nic z branży XXX?

Offline Vramin

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16620
  • Płeć: Mężczyzna
  • With hearts toward none
    • Zobacz profil
    • https://twitter.com/Vramiin
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 15, 2015, 12:40:29 »
Jak nie było pawia to się nie liczy :)
   

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 86274
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 15, 2015, 18:06:02 »
Trolls gonna troll :P

Online Harry Keogh

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2245
  • Płeć: Mężczyzna
  • .
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 15, 2015, 22:59:09 »
Ale jakie trolololo?
Nawet mainstreamowe portaliki testują :)
http://gadzetomania.pl/58132,samsung-gear-vr-porno

Offline draak

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9129
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 15, 2015, 23:13:57 »
Oczywiscie, ze nie trolololo, pod dk2 jest sporo porno filmikow, dosc niesmacznych, ale sa obecne.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 86274
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #37 dnia: Grudzień 24, 2015, 14:19:34 »
Sorry, ale niezbyt interesuje mnie ten aspekt VR. Niech ktoś da hełm Don Simonowi, to zaraz coś wynajdzie.

Wreszcie jakaś fajna minigierka przy której nie ma wstydu: http://iexpectyoutodie.schellgames.com/

Zapewne można też grać bez oculusa, krótka ale fajnie zrobiona.

Spoilery! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=uyHVEcYXOxo#ws


Przy okazji znalazłem ciekawy artykuł o pisaniu gier pod VR: http://gamasutra.com/blogs/JesseSchell/20150626/247113/Making_Great_VR_Six_Lessons_Learned_From_I_Expect_You_To_Die.php

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 86274
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 29, 2015, 12:21:25 »
Nadal nic z branży XXX?
https://www.reddit.com/r/oculusnsfw

Z obywatelskiego obowiązku przetestowałem, skrót "POV" nabiera nowego znaczenia. Jak poprawią rozdziałkę to nerdy z całego świata wykupią wszystkie oculusy z zamówieniem prosto do piwnicy w domu mamy. O ile miałem wątpliwości czy VR się przymie, to po obadaniu VR porn już ich nie mam.

http://www.youtube.com/watch?v=qSNA_7_94h4#ws

zeskanowane modele 3d to jedno, oprócz tego są jeszcze "klasyczne" filmy kręcone kamerą, tyle że w 3d i z możliwością ruszania głową (w 180 albo 360 stopniach).
« Ostatnia zmiana: Grudzień 29, 2015, 12:41:29 wysłana przez Simplex »

Offline Romek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8743
  • #także
    • Zobacz profil
Odp: VR w praktyce - Oculus Rift DK2
« Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 29, 2015, 13:29:21 »
Podziwiaj moje trofea. Zobacz, ile osiągnąłem!