Autor Wątek: VR haz no gaemz!  (Przeczytany 54237 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5950
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #80 dnia: Listopad 01, 2016, 11:47:04 »
Accounting totalnie mnie rozwaliło, nie wiedziałem czego się spodziewać i zostałem zaskoczony na wszystkich frontach. Jak ktoś ma zamiar "zagrać" to niech lepiej nie ogląda, a z drugiej strony jak kogoś nie obchodzi VR to warto obejrzeć :)
https://youtu.be/FDeR_0ntvaE

Niby nie jest to gra gra, ale w sumie Stanley Parable też w zasadzie nie jest :)
« Ostatnia zmiana: Listopad 01, 2016, 11:53:45 wysłana przez Michał Broda »

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 79984
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #81 dnia: Listopad 01, 2016, 13:10:17 »
Virginia też nie ;)

Online Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 19711
    • Zobacz profil
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #82 dnia: Listopad 01, 2016, 13:34:28 »
Ale Stanleya i Virginie to Wy szanujcie! ;)

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 79984
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #83 dnia: Listopad 01, 2016, 14:09:35 »
Stanleya tak, virginię nie :P

Online Irreversible

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4997
  • Płeć: Mężczyzna
  • Huc venite pueri ut viri sitis
    • Zobacz profil
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #84 dnia: Listopad 01, 2016, 14:24:03 »
Virginia > Stanley

Steam, GoG, Origin: Irr3versible; Battlenet: Irr3versible#1100; Uplay: Nutshell
Serdeczna prosba o dopisanie krotkiego komentarza wskazujacego na forum przy zaproszeniu.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 79984
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #85 dnia: Listopad 01, 2016, 14:27:22 »
Masz Ty w ogóle rozum i godność człowieka?

Offline Iron_medic

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 898
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #86 dnia: Listopad 11, 2016, 16:46:34 »
Trafiłem przez przypadek na remake Red Alerta 2 dla htc vive

Jakby to ogarneli elektronicy i wydali serie C&C na vr to bym już leciał po komputer oraz htc aby móc ograć.

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5950
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #87 dnia: Listopad 18, 2016, 20:49:00 »
Ooo Red Alerta muszę obczaić, a ja zapomniałem tu wrzucić Organ Quarter. To mi się meeega podobało, ale tylko do dema na razie dostęp miałem.
https://www.youtube.com/watch?v=YZZ-k9iifXA

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 79984
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #88 dnia: Listopad 24, 2016, 13:06:21 »
Recenzja gry od Ubi o lataniu orłem nad postapo Paryżem:
http://polygamia.pl/eagle-flight-recenzja/

Online Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 19711
    • Zobacz profil
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #89 dnia: Grudzień 08, 2016, 17:06:53 »
http://polygamia.pl/z-vr-u-nie-ma-pieniedzy/

"Z VR-u nie ma pieniędzy. I nie mam na myśli pieniędzy na kupno Ferrari, tylko pieniędzy na utrzymanie. Ludzie mówią o deweloperach, którzy wzięli pieniądze Oculusa/Facebooka/Intela, że się sprzedali i pojechali kupić sobie wyspę. W rzeczywistości wygląda to tak, że deweloperzy przyjęli te oferty, bo był to jedyny sposób, żeby mogli skończyć swoją grę"

"Teraz śmieję za każdym razem, gdy ludzie piszą do mnie rzeczy w stylu ?Nie mogę się doczekać twojej następnej gry VR!?. Szczerze mówiąc, nie sądzę, żebym chciał tworzyć jeszcze jakiekolwiek gry VR. Każdy z naszej załogi, kto pracuje nad grami VR, chce wrócić do zwykłych tytułów po skończeniu prac. Prywatnie deweloperzy o tym rozmawiają, ale wszyscy zdają się niechętnie podchodzić do mówienia o tym publicznie ? myślę, że będzie to miało złe skutki"

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5950
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #90 dnia: Grudzień 08, 2016, 17:34:29 »
Akurat kompletnie nie biorę na poważnie pieprzenia gościa, który zaczyna developing, wypuszcza grę w alphie iiii tak ją zostawia za zawsze robiąc w międzyczasie inne projekty. On jest niepoważny więc i ja odbieram ten wywiad niepoważnie. Ale jeżeli ludzie nie chcą wspierać takiej technologii i takiej rewolucji a wspierają masę innych pierdół to coś jest grubo nie tak. Nie ma ŻADNYCH dokładniejszych danych liczbowych więc niewiele wiadomo. Wiadomo tyle, że twórcy wielu innych gier nie narzekają tak bardzo.
"Prywatnie deweloperzy o tym rozmawiają, ale wszyscy zdają się niechętnie podchodzić do mówienia o tym publicznie ? myślę, że będzie to miało złe skutki" Serio? jeden z "tych" tekstów. Może inni po prostu mają lepiej zorganizowaną produkcję czy coś? Wielokrotnie mówiliśmy tutaj, że gry na VR są w większości proste. BOLEŚNIE proste często. Developer z jakimkolwiek doświadczeniem jest w stanie zrobić większość z tych gier np. w miesiąc, samemu, i to nie zarabia?
Akurat dane sprzedażowe troszkę są do sprawdzenia. Audioshield chociażby się sprzedał w ~90000 kopii, zważywszy, że gra ma 3 areny i kilka obiektów do wyrenderowania(algorytm do muzyki facet już miał) to on choćby jest "raczej" zadowolony :) Out of Ammo czyli gra od twórcy DayZ sprzedała się w około 22000 kopii. Bardzo prosta gra od strony graficznej(modele, tekstury) z dźwiękowymi assetami z DayZ(z tego co słyszałem). Gra kosztuje 19,99 euro, nie było specjalnych promocji. Ale przyjmę koło 400 000 euro. Minus 30% dla Steama. Mało? Śmierdzi mi strasznie to gadanie.

Online Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 19711
    • Zobacz profil
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #91 dnia: Grudzień 08, 2016, 17:48:46 »
Akurat kompletnie nie biorę na poważnie pieprzenia gościa, który zaczyna developing, wypuszcza grę w alphie iiii tak ją zostawia za zawsze robiąc w międzyczasie inne projekty. On jest niepoważny więc i ja odbieram ten wywiad niepoważnie. Ale jeżeli ludzie nie chcą wspierać takiej technologii i takiej rewolucji a wspierają masę innych pierdół to coś jest grubo nie tak. Nie ma ŻADNYCH dokładniejszych danych liczbowych więc niewiele wiadomo. Wiadomo tyle, że twórcy wielu innych gier nie narzekają tak bardzo.
"Prywatnie deweloperzy o tym rozmawiają, ale wszyscy zdają się niechętnie podchodzić do mówienia o tym publicznie ? myślę, że będzie to miało złe skutki" Serio? jeden z "tych" tekstów. Może inni po prostu mają lepiej zorganizowaną produkcję czy coś? Wielokrotnie mówiliśmy tutaj, że gry na VR są w większości proste. BOLEŚNIE proste często. Developer z jakimkolwiek doświadczeniem jest w stanie zrobić większość z tych gier np. w miesiąc, samemu, i to nie zarabia?
Akurat dane sprzedażowe troszkę są do sprawdzenia. Audioshield chociażby się sprzedał w ~90000 kopii, zważywszy, że gra ma 3 areny i kilka obiektów do wyrenderowania(algorytm do muzyki facet już miał) to on choćby jest "raczej" zadowolony :) Out of Ammo czyli gra od twórcy DayZ sprzedała się w około 22000 kopii. Bardzo prosta gra od strony graficznej(modele, tekstury) z dźwiękowymi assetami z DayZ(z tego co słyszałem). Gra kosztuje 19,99 euro, nie było specjalnych promocji. Ale przyjmę koło 400 000 euro. Minus 30% dla Steama. Mało? Śmierdzi mi strasznie to gadanie.

To właśnie pisał ten developer odpowiedzialny za Out of Ammo ...

Nie wiem dlaczego jak czytałem Twojego posta, to miałem wrażenie że próbujesz tej gry używać jako kontrargumentu do tego że gry VR nie zarabiają. Skoro on twierdzi, że ta gra się nie opłacała i nic nie będzie w VR robił po tym Twoim zdaniem sukcesie.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 08, 2016, 17:52:48 wysłana przez Blue__ »

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5950
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #92 dnia: Grudzień 08, 2016, 18:16:34 »
Właśnie dokładnie dlatego podałem przykład Out of Ammo. Facet jednej gry nie kończy zaczyna inną, która się nieźle sprzedaje biorąc pod uwagę czym jest(cholernie niskie nakłady pracy) i twierdzi, że na bułki za to nie starcza to mogę tylko powiedzieć tyle, że ma k***a drogie bułki tam u siebie :]

Online okoo

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1337
    • Zobacz profil
    • fajne obrazki robiem
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #93 dnia: Grudzień 08, 2016, 18:28:08 »
Cytuj
Gra kosztuje 19,99 euro, nie było specjalnych promocji. Ale przyjmę koło 400 000 euro. Minus 30% dla Steama. Mało? Śmierdzi mi strasznie to gadanie.

no to nie jest dużo, nawet zakładając że z 10 osób pracuje nad grą, każda ma zarobić z 3-4tys ojro na miesiąc(strzał z dupy), plus jakieś inne koszta studia, to stosując super dokładne szacunki obstawiam na 40tys na miesiąc działalności, no to przy takich szacunkach po 5 miesiącach budżet wynosi już 200 tys. Do tego trzeba pamiętać że robienie gier na vr potrafi być tym bardziej czasochłonne, że know-how jest minimalne bo vr to terra incognita, więc często nawet elementarne rzeczy trzeba ogarniać od zera.
To jest raczej powszechnie znana sprawa że w vr nie ma teraz kasy, no bo z czego? z tych 100tys vajvów i 200tys riftów? to nie jest sedno wypowiedzi tylko argument. W jego poście chodzi o więcej wyrozumiałości dla devsów, co robią dile na wyłączność, bo zauważa że hejt na nich jest niedorzeczny i tworzy bardzo niefajny klimat.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 79984
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #94 dnia: Grudzień 08, 2016, 18:41:54 »
Samych Vive jest ponad 140k, wg HTC.

Troche ma racji, na reddicie ludzie potrafia byc niesamowicie roszczeniowi - nie ma roomscale? Do zsypu! Nie obsługuje kontrolerów ruchowych? Do zsypu? Czasowa wyłączność? Do zsypu a developera na stos!
W końcu odniosą pyrrusowe zwycięstwo - nie będzie gier VR na wyłączność, bo nie będzie gier.

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5950
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #95 dnia: Grudzień 08, 2016, 18:55:15 »
Cytuj
Gra kosztuje 19,99 euro, nie było specjalnych promocji. Ale przyjmę koło 400 000 euro. Minus 30% dla Steama. Mało? Śmierdzi mi strasznie to gadanie.

no to nie jest dużo, nawet zakładając że z 10 osób pracuje nad grą, każda ma zarobić z 3-4tys ojro na miesiąc(strzał z dupy), plus jakieś inne koszta studia, to stosując super dokładne szacunki obstawiam na 40tys na miesiąc działalności, no to przy takich szacunkach po 5 miesiącach budżet wynosi już 200 tys. Do tego trzeba pamiętać że robienie gier na vr potrafi być tym bardziej czasochłonne, że know-how jest minimalne bo vr to terra incognita, więc często nawet elementarne rzeczy trzeba ogarniać od zera.
To jest raczej powszechnie znana sprawa że w vr nie ma teraz kasy, no bo z czego? z tych 100tys vajvów i 200tys riftów? to nie jest sedno wypowiedzi tylko argument. W jego poście chodzi o więcej wyrozumiałości dla devsów, co robią dile na wyłączność, bo zauważa że hejt na nich jest niedorzeczny i tworzy bardzo niefajny klimat.
Jak pracowało przy tym 10 osób to w max 2-3 miesiące powinno to powstać. W każdym razie oczywiste jest, że bardziej może się opłacić zrobienie gry standardowej. Dużo większa grupa docelowa. Niemniej odsetek ludzi kupujących gry na VR w stosunku do posiadanego sprzętu jest spory i niskim nakładem kosztów MOŻNA zarobić i wyżyć. Po prostu denerwuje mnie konkretnie ta wypowiedź tego człowieka bo cała sytuacja DayZ jest chora i stąd mój hejt. Polecam choćby poczytać fora czy opinie na Steamie. Ten team kompletnie nie słucha ludzi.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 79984
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #96 dnia: Grudzień 08, 2016, 18:56:23 »
Można tez probowac robic gre ktora bedzie dzialac i z VR i bez VR - np Obduction. Wiem, to szokujący pomysł i mało kto na niego wpadł ;)

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5950
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #97 dnia: Grudzień 08, 2016, 19:56:26 »
Można tez probowac robic gre ktora bedzie dzialac i z VR i bez VR - np Obduction. Wiem, to szokujący pomysł i mało kto na niego wpadł ;)
Nie grałem w to jeszcze, ale zazwyczaj niestety to nie jest dobry pomysł bo póki co nie sprawdzają się rozwiązania rozgrywki normalnej w VR. No, ale np. takie symulatory, jeździajki, latajki itp. to jak najbardziej :)

Online okoo

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1337
    • Zobacz profil
    • fajne obrazki robiem
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #98 dnia: Grudzień 08, 2016, 21:08:42 »
na ps vr grałem w 3 gry które tak działają: thumper, rez i bound i wszystkie się w sumie sprawdzają, w bound trochę pograłem i czekam jeszcze na nowego pacza który ma wprowadzić kamerę podążającą za postacią. REZ - ograłem tylko demo w vr, w 2d grałem kiedyśtam, wszyscy są raczej zgodni że rez w vr się sprawdza. Thumper też w vr się sprawdza i wolę grać w vr niż w 2d.

Nowy resident raczej też działą dobrze i w 2d i w vr.

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20966
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #99 dnia: Grudzień 08, 2016, 22:39:45 »
Potwierdzam,  że w branży się mówić, że VR nie odpalił i projekty się obcina. Nie ma tam kasy - tzn jest przynajmniej tak samo trudno jak w zwykłym Indie,  a dodatkowo trzeba więcej kasy i dewelopmentu włożyć.
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Online hadxmen

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1446
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fire walk with me.
    • Zobacz profil
    • YOUTUBE
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #100 dnia: Grudzień 08, 2016, 22:49:26 »
Pany, zróbcie mi emulator VRów, bo zagrałbym w Chronos jak diabli.

Online okoo

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1337
    • Zobacz profil
    • fajne obrazki robiem
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #101 dnia: Grudzień 08, 2016, 23:40:30 »
Potwierdzam,  że w branży się mówić, że VR nie odpalił i projekty się obcina. Nie ma tam kasy - tzn jest przynajmniej tak samo trudno jak w zwykłym Indie,  a dodatkowo trzeba więcej kasy i dewelopmentu włożyć.

zajrzałem na steam do działu vr, tam jest ponad 800gier(ponad1/3 poniżej 10ojro, niecała 1/3 za darmo/freetp)! na sprzęty które sprzedały się w ilości jakiej? vive 150tys, oculus ponad 200tys? przecież to się nijak nie dodaje.
Indie wjechało na pełnej urwie ze swoją kulturą robienia gierek zrobionych for teh lulz, co sprawdzało się jakoś w 2d bo te gry mogły pójść każdemu, więc potencjalnych klientów jest tyle co komputerów na świecie(150mln userów steama?) więc przy takiej skali ktoś coś zawsze kupił. Jak z takimi przyzwyczajeniami małych indi devów wszyscy robią wjazd na rynek 400 razy mniejszy to to się nie może udać. Efekt może być taki że nawet jak ktoś zrobi coś sensownego ale niekoniecznie wyróżniającego się, to się udusi w zalewie crapu bo przecież te 200 darmowych gierek same się nie sprawdzi.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 79984
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #102 dnia: Grudzień 09, 2016, 06:37:27 »
Pany, zróbcie mi emulator VRów, bo zagrałbym w Chronos jak diabli.
Wcale byś nie zagrał, bo na VR nie ma ani jednej dobrej, długiej gry - są tylko doświadczenia, mini gry i inne gówna. Więc z definicji Chronos też nim jest.

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20966
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #103 dnia: Grudzień 09, 2016, 07:34:51 »
@okoo
Dużo racji masz.  Ale nawet na te lepsze gry ciężko o budżet właśnie przez bardzo płytki rynek.
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline Vramin

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16616
  • Płeć: Mężczyzna
  • With hearts toward none
    • Zobacz profil
    • https://twitter.com/Vramiin
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #104 dnia: Grudzień 09, 2016, 08:13:00 »
   

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 79984
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #105 dnia: Grudzień 09, 2016, 08:15:21 »
Kompromitujący skrubol. Chociaż parę ostatnich postów w wątku mogłeś przeczytać, to byś zobaczył, że trwa dyskusja dokładnie o tym, bo blue już wczoraj wrzucił dokładnie tego samego linka w tym wątku.

http://polygamia.pl/z-vr-u-nie-ma-pieniedzy/
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2016, 08:20:04 wysłana przez Simplex »

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 79984
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #106 dnia: Grudzień 09, 2016, 11:11:40 »

Offline sonic124

  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5950
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #108 dnia: Grudzień 09, 2016, 13:43:19 »
https://soundcloud.com/myapplepl/myapple-daily-s04e067-292-dlaczego-apple-nie-weszlo-w-vr
Hmm skąd w ogóle te informacje? AFAIK Apple właśnie pracuje obecnie nad swoim hełmem. Słucham tego podcastu dalej żeby się dowiedzieć skąd info, ale jak ktoś mówi, że technologia niespecjalnie się zmieniła przez 20 lat to wymiękam...


Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 79984
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #110 dnia: Grudzień 09, 2016, 13:58:48 »
https://soundcloud.com/myapplepl/myapple-daily-s04e067-292-dlaczego-apple-nie-weszlo-w-vr
Hmm skąd w ogóle te informacje? AFAIK Apple właśnie pracuje obecnie nad swoim hełmem. Słucham tego podcastu dalej żeby się dowiedzieć skąd info, ale jak ktoś mówi, że technologia niespecjalnie się zmieniła przez 20 lat to wymiękam...
Każdemu kto tak twierdzi założyłbym na łeb VFX-1, albo kazał używać Virtual Boya.

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5950
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #111 dnia: Grudzień 09, 2016, 13:59:02 »
https://soundcloud.com/myapplepl/myapple-daily-s04e067-292-dlaczego-apple-nie-weszlo-w-vr
lol,
htc viva?

nie!

htc wife
Też mnie to rozwaliło :) Przesłuchałem całość, największa dawka niechęci do VR z jaką miałem ostatnio styczność. Wymienianie imersji jako wadę? KAMAN, są inne znacznie lepsze wady które są faktycznie WADAMI które można było wymienić. W komentarzach przewijają się bardzo dobre argumenty.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 79984
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #112 dnia: Grudzień 09, 2016, 13:59:53 »
VR jest złe bo Apple w to nie weszlo. Jak wejdzie, to stanie się dobre.

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5950
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #113 dnia: Grudzień 09, 2016, 14:30:57 »
VR jest złe bo Apple w to nie weszlo. Jak wejdzie, to stanie się dobre.
Tylko, że sęk w tym że prawdopodobnie weszło, ale nie ma potwierdzenia 100% ani jednej ani drugiej tezy.
http://www.macrumors.com/roundup/apple-vr-project/

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 79984
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #114 dnia: Grudzień 09, 2016, 14:35:20 »
W VR dla każdego coś miłego, nawet dla zwyroli jarających się japońszczyzną :)

http://store.steampowered.com/app/538000/


Offline Marcin Szymański_

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7303
  • Verified by Żabka and Freshmarket
    • Zobacz profil
VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #115 dnia: Grudzień 09, 2016, 14:38:38 »
Niech dadza GalGun: Double Peace. To jest dopiero dla zwyroli. :)

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5950
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #116 dnia: Grudzień 09, 2016, 15:14:28 »
Ehh myślałem, że gra rytmiczna jakaś a to jakiś "experience" :)
GalGun: Double Peace- aż sprawdziłem co to i nie widzę przeciwwskazań, wygląda przeciętnie, wymagania niskie, konwersja na VR powinna pójść bezboleśnie, no ale VR zysków nie przynosi więc sam nie wiem czy się opłaca ;)

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 79984
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #117 dnia: Grudzień 09, 2016, 16:30:17 »
Dwie ciekawostki - gra od nikomu nie znanego studia Ninja Theory ;)

! No longer available


Gra od Q-Games (Pixeljunk) - najlepsza jest muzyka:

! No longer available

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5950
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 79984
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: VR haz no gaemz!
« Odpowiedź #119 dnia: Grudzień 11, 2016, 16:48:10 »
Super, niech w końcu wydadzą tę grę :P I nie tylko na ich gównianym Viveporcie.

! No longer available


Chyba Don Simon był zainteresowany grą I Expect You To Die, bo jest trochę bondowska:

! No longer available


Ma też wyjść na PSVR.