3d na VR super wygląda, ALE po pierwsze ta emulacja zżera STRASZNIE zasoby komputera więc zapomnijcie o nowych grach. Po drugie ten sam problem co przy graniu na hełmie w gry na wirtualnym pulpicie- za mała rozdzielczość do większości tytułów. Po trzecie emulacja jest "głupia" i robi głębię bez żadnego sensu i np. w Unravel w trybie 3d wszystko super wygląda, ale postać zamiast stać na gałęzi to stoi przed dnią(bliżej nas). Po czwarte z tego problemu z głębią wynikają też problemy interfejsowe i z kursorem. Kursor jest na innej płaszczyźnie niż powinien. Itd. Itp. Powiem o tym trochę więcej w podcaście najbliższym jakby co. Ogólnie efekt super, ale w obecnej formie działa to słabo. Co innego jak będzie natywna obsługa gier z 3d vision. To może być idealne bo te gry były robione pod 3d i bez dodatkowej emulacji powinno to wyglądać tak jak trzeba. Jeśli Tridef 3d tego nie wprowadzi to jest to w planach developingu Virtual Desktop.