Autor Wątek: Skyrim VR  (Przeczytany 202 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Skyrim VR
« dnia: Kwiecień 05, 2018, 11:40:51 »
Gdzie temat o Skyrim VR? A tutaj właśnie. Nie zakładałbym gdyby nie to, że testowałem i się okazało że na szczęście nie jest to techniczna kupa tak jak F4VR i gra działa bardzo dobrze, jest fajnie zoptymalizowana i wygląda OK. Wstępnie jeszcze mogę napisać, że jak zwykle uwielbiam skalę na VR i odwiedzanie tych samych lokacji, które się widziało w 2d robi duże wrażenie, szczególnie pierwsze ruiny, które na monitorze nie robią dużego wrażenia a tutaj nawet wielkie wrota budzą respekt, czy też miasteczko Riverwood i wznosząca się nad nim panorama ze szczytami gór w chmurach, miałem małe ciarki na plecach. A poza tym tak jak się spodziewałem gra magiem na VR=easy mode bo oczywiście jest możliwość rzucania czarów na dwóch wrogów jednocześnie, co więcej nawet jak cel się porusza to nie ma problemu, żeby kontrolerem ruchowym mieć celność ~90%, strzelanie z łuku też spoko, walka wręcz jest nijaka niestety jak zwykle, może moderzy to kiedyś poprawią. Apropo to większość modów ze Skyrima SE działa pod Skyrim VR, tylko trzeba się troszkę nakombinować.
Gra ma multum opcji VR związanych z lokomocją, skalą itp. można dostosować wiele aspektów pod swoje preferencje. Swobodna lokomocja jak dla mnie działa tutaj super, zmniejsza się FOV podczas szybszego ruchu w związku z czym ja osobiście nie odczuwałem, jakiegoś duskomfortu.
Więcej napiszę jak pogram dłużej, ale jak ktoś by miał pytania to chętnie odpowiem.