Autor Wątek: PlayStation VR  (Przeczytany 156909 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82103
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1880 dnia: Styczeń 14, 2018, 00:38:27 »
Z Plusa Bound, Rush of Blood.
Resident Evil 7, Skyrim VR.
Z multiplatform to Superhot VR, Raw Data.

Online Qu84

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3192
    • Zobacz profil
PlayStation VR
« Odpowiedź #1881 dnia: Styczeń 14, 2018, 01:02:20 »
Farpoint A jeśli chciałbyś spróbować narkotyków rekreacyjnych, to zamiast polecam Harmonix Music VR
« Ostatnia zmiana: Styczeń 14, 2018, 01:05:35 wysłana przez Qu84 »
Ceterum censeo reviewers esse delendam!

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82103
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1882 dnia: Styczeń 14, 2018, 01:06:58 »
Albo Rez Infinite.

Offline Biskup

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3491
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1883 dnia: Styczeń 14, 2018, 10:39:25 »
Wijar zamówiony! Dejta jakieś top5 albo więcej jak jest tyle gier, w co mam zagrać przed końcem świata na ps vr.

Ile przepłaciłeś?

Offline knur

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3072
  • 8==>
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1884 dnia: Styczeń 14, 2018, 10:59:52 »
830 zł, hełm + kamera, ludzie chyba już się pozbywają świątecznych prezentów. ;D

Offline Biskup

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3491
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1885 dnia: Styczeń 14, 2018, 11:10:29 »
No to okazja, OLX?

A co do gier, to z tego co ograłem do tej pory dołożyłby Eve Valkyrie i Sports Bar VR.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 14, 2018, 11:12:28 wysłana przez Biskup »

Offline knur

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3072
  • 8==>
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1886 dnia: Styczeń 14, 2018, 11:27:44 »
Tak OLX.
Zassałem to co dali w plusie + wszystkie dema na dzień dobry.

Offline psxfan

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2657
  • Płeć: Mężczyzna
  • Rozwalmy te bude
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1887 dnia: Styczeń 14, 2018, 18:22:12 »
sprawdzi superhota VR i napisz jak to sie sprawdza na play-u, to jest ponoć jedna z najpopularniejszych gier VR

gratuluje zakupu, ja oczywiście nigdy bym tego na głowe nie założył ale technologia i gry wydaje sie być fajne

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 18930
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1888 dnia: Styczeń 14, 2018, 20:37:24 »
Skyrim VR jest zajebisty. Fajnie się z łuku strzela na move'ach. Tylko interfejs do dupy, bo pod pada.

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10772
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1889 dnia: Styczeń 15, 2018, 10:01:49 »
Szczwany Ty lepiej napisz cos o tym VR w Gran Turismo. Fajne to to? Jak duzy downgrade jest? Mozna sie poczuc jak w Ferrari?

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 18930
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1890 dnia: Styczeń 15, 2018, 10:45:47 »
Fajne, ale tylko na kierownicy, bo na padzie nie ma za grosz immersji. Znaczy też jest fajnie, ale to jakby oceniać fajność VR po filmikach na YT.
Downgrade jakiś jest, ale nie tak chamski jak w Driveclubie. Szkoda, że tryb VR to straszny kastrat, bo jedyne co można w nim robić, to "pościgać" się z jednym niedorozwiniętym przeciwnikiem, który jedzie na pół gwizdka. I można przejechać tylko dwa okrążenia (na Nordschleife jedno), a chciałoby się włączyć Time Attack i kręcić okrążenie za okrążeniem.
No i teoretycznie nie nabijają się przejechane kilometry, ale tylko teoretycznie, bo wystarczy po sesji VR przejechać się normalnie i wtedy nabija ten VRowy dystans.

Mozna sie poczuc jak w Ferrari?

Ferrari? Pff, Viper miażdży. Ta długa maska, ten ryk, i podświetlenie zegarów gdy obroty wchodzą na czerwone pole.

Generalnie przez to, że VR w GTS jest tak ubogi, kupiłem Drivecluba VR, bo tam się przynajmniej ściga i mimo potężnego downgrade'u jeździ się baaardzo przyjemnie.
Oczywiście na kierownicy z manualną skrzynią biegów. Tylko driftuje się chuj*wo, bo ręczny jest pod kółkiem, w które raz że ciężko trafić na ślepo w goglach, dwa: niewygodnie trafiać w ten przycisk na ślepo, kiedy masz skręcone koła.

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10772
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1891 dnia: Styczeń 15, 2018, 15:29:29 »
Dzieki za wrazenia, szczerze to najbardziej liczylem na Time Attack w VR. Przy okazji okazalo sie, ze dzisiaj moge pozyczyc PS VR, wiec sam sprawdze (na padzie :()

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Online Qu84

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3192
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1892 dnia: Styczeń 15, 2018, 17:53:01 »
Mnie się wydaje, że graficzny downgrade w trybie VR w GTS jest równie duży co w DriveClub. Znaczy się BARDZO duży. No ale coś za coś.
Ceterum censeo reviewers esse delendam!

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10772
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1893 dnia: Styczeń 16, 2018, 08:24:08 »
No to pogralem wczoraj w Gran Turismo z wiaderkiem na glowie i wrazenia mieszane. Downgrade graficzny jest ogromny, tej grze w VR blizej do GT4 na PS2 niz do GT5 na PS3. Przynajmniej jesli chodzi o trasy. Nurburgringu jeszcze nie widzialem, bo nie mam jeszcze 20ego poziomu w grze, ale te kilka tras, ktorymi sie przejechalem wyglada duzo gorzej niz normalnym trybie. Za to wnetrza samochodow robia olbrzymie wrazenie. Tu faktycznie widac pojedyncze szwy na kierownicy czy obiciach foteli. No i dzwiek w 3D robi ogromna robote, powinna byc opcja aktywacji dzwieku 3D przy normalnej grze na sluchawkach przy widoku z wewnatrz. Na szczescie model jazdy pozostal chyba identyczny jak w standardowym trybie, przeciwnik to niestety faktycznie idiota i przez to brak innego trybu niz sciganie sie z nim boli. Time Trial robilby w VR bardzo. Zaskoczylo mnie jak blisko kierownicy sie siedzi w tych autach grup 3-4, w cywilnych samochodach odleglosc od kierownicy jest duzo wieksza i bardziej dla mnie naturalna. Aha - VR Showroom robi robote. Mozna nawet przeczytac napisy na oponach samochodow, az szkoda ze nie mozna wsiasc do srodka. No i widok busa VW przed soba jest dosc surrealistyczny. Fajnie jakby byla opcja robienia malunkow na samochodach w tym trybie, bo az sie prosi o jakiegos spraya :D

Oprocz tego odpalilem tez The Last Guardian VR i kurcze, gralbym w ta gre w tym trybie! Gdyby jeszcze byla opcja swobodnego poruszania sie zamiast tych teleportow, to byloby juz w ogole cudownie. Bardzo mi sie to demko podobalo, a moment gdy siedzimy na grzbiecie kotoptaka i ten skacze z nami nad przepascia jest epicki.

Nadal nie odnotowalem u siebie zadnych efektow ubocznych, nadal nie mam problemow z driftowaniem headsetu, nadal widze pojedyncze piksele, ale to nadal nie przeszkadza w zanurzeniu sie w ten swiat. I nadal uwazam, ze wiecej jak 150EUR to nie warto za ten kask dawac, wiec dalej poczekam az cena spadnie, korzystajac z tego, ze koledze sie chwilowo zabawa w kasku znudzila i przerzucil sie na PUBG.

Przez noc posciagalem troche innych demek, dodatek VR do Dirta, te rzeczy co byly w Plusie i pewnie dzis dalej sie pobawie jeszcze.

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21543
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1894 dnia: Styczeń 16, 2018, 11:21:41 »
Lata narkotyków w końcu na coś się przydały ;D
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 18930
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1895 dnia: Styczeń 16, 2018, 11:30:14 »
(...) downgrade w trybie VR w GTS jest (...) BARDZO duży
Downgrade graficzny jest ogromny, tej grze w VR blizej do GT4 na PS2 niz do GT5 na PS3.

Ja nie widzę ;D Tak samo grafika w Skyrimie VR mi nie przeszkadza :P

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82103
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1896 dnia: Styczeń 16, 2018, 12:01:49 »
Idealny klient ;D

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10772
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1897 dnia: Styczeń 17, 2018, 08:52:41 »
Pogralem wczoraj troche w Thumpera.
Nadal mnie ta gra przeraza - jest w niej cos cholernie niepokojacego w tym polaczeniu obrazu i dzwiekow. Szczegolnie przy nieco podkreconym dzwieku. Jak scisiszylem, to ten efekt niepokoju nieco sie zmniejszyl. Ale jedno musze przyznac - gameplay jest prosty, ale bardzo satysfakcjonujacy, troche mi sie kojarzy z tymi wszystkimi XXXXXX Run z telefonow, ale z twistem polegajacym na dodaniu synchronizacji muzyki z przeszkadzajkami.
Odkrylem tez chyba sekret tego, ze w tej grze nie robi sie niedobrze - po bokach jest ciemnosc, a z tylu nie ma nic (tzn. jak sie odwrocimy do tylu to gra resetuje widok i gra sie tak jakbysmy patrzyli do przodu). Czyli to nie jest w pelni VR, tylko takie bardziej 180 stopni doswiadczenie ;) - dzieki temu czujemy sie w Thumperze bardziej jakby sie siedzialo przed olbrzymia szyba za ktora rozgrywa sie akcja niz lecieli w tej przestrzeni. Pewnie w weekend przysiade zeby skonczyc i zrobic ile sie da na "S".

Kupilem tez w promo Harmonix Music VR. Jeden duzy zgrzyt - jak sie konczy piosenka podczas "malowania" i nie ma kolejnej na playliscie, to traci sie owoc pracy, trzeba pamietac o zapisywaniu obrazow. Podoba mi sie to, ze dzieki mozliwosci przesuwania i obracania tego, co tworzymy, da sie budowac naprawde gigantyczne obiekty - dla jaj zaczalem robic cos na wzor wiezy Eiffela i udalo mi sie dojsc do mniej wiecej wysokosci 2-3 pieter. No ale potem skonczyla sie muzyka i bede musial zaczynac od nowa. Mocno frustrujace i nie rozumiem dlaczego tego nie naprawiono patchem, bo sporo ludzi na to narzeka. Nie wiem jak z limitem pociagniec "pedzla", ale tez ponoc sa problemy z save'ami. Ogolnie cholernie brakuje czegos na ksztalt Tiltbrush na PSVR. Ja wiem, ze Move'y nie sa nawet w polowie tak dokladne jak kontrolery od VR na PC, ale jednak bardzo takie proste narzedzie by sie przydalo. Jest zapowiedziany CoolPaintr VR, ale aplikacja zaliczyla kolejne opoznienie - obstawiam zmaganie sie z ograniczeniami PS4 i Move ;)

Aha - i jeszcze polatalem sobie X-Wingiem ponownie. Pewnie EA ma jakies statsy i tabelki, z ktorych wynika, ze nie oplaca sie robic gry stricte dla VR z kampania itp, ale jednak brak pelnoprawnego tytulu w stylu starego X-Wing vs Tie Fighter w VR to najwieksza porazka tej branzy w ostatnich latach. Jak to jest miodne to po prostu nie da sie opisac. Najlepsze krotkie doswiadczenie VR jakie mozna sobie wyobrazic. Nawet downgrade'u graficznego az tak bardzo w tym "demku" nie widac. To sie az prosi o pelna kampanie :(
« Ostatnia zmiana: Styczeń 17, 2018, 09:06:43 wysłana przez Sialala »

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82103
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1898 dnia: Styczeń 17, 2018, 09:29:12 »
Pogralem wczoraj troche w Thumpera.
Nadal mnie ta gra przeraza - jest w niej cos cholernie niepokojacego w tym polaczeniu obrazu i dzwiekow. Szczegolnie przy nieco podkreconym dzwieku. Jak scisiszylem, to ten efekt niepokoju nieco sie zmniejszyl. Ale jedno musze przyznac - gameplay jest prosty, ale bardzo satysfakcjonujacy, troche mi sie kojarzy z tymi wszystkimi XXXXXX Run z telefonow, ale z twistem polegajacym na dodaniu synchronizacji muzyki z przeszkadzajkami.
Odkrylem tez chyba sekret tego, ze w tej grze nie robi sie niedobrze - po bokach jest ciemnosc, a z tylu nie ma nic (tzn. jak sie odwrocimy do tylu to gra resetuje widok i gra sie tak jakbysmy patrzyli do przodu). Czyli to nie jest w pelni VR, tylko takie bardziej 180 stopni doswiadczenie ;) - dzieki temu czujemy sie w Thumperze bardziej jakby sie siedzialo przed olbrzymia szyba za ktora rozgrywa sie akcja niz lecieli w tej przestrzeni.

Na PC mozna sie odwrócić i widać ten tunel. Nie miałem efektu szyby.

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10772
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1899 dnia: Styczeń 17, 2018, 09:36:39 »
No na PS VR jak sie odwrocilem to mi tak jakby zresetowalo widok (tak jak przy wcisnieciu i przytrzymaniu Start w appkach VR). Efekt szyby to moze zla analogia, ale ogolnie wokol jest ciemnosc, wiec po boku (peripherial vision?) jest czarno.

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 18930
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1900 dnia: Styczeń 17, 2018, 10:40:28 »
Aha - i jeszcze polatalem sobie X-Wingiem ponownie. Pewnie EA ma jakies statsy i tabelki, z ktorych wynika, ze nie oplaca sie robic gry stricte dla VR z kampania itp, ale jednak brak pelnoprawnego tytulu w stylu starego X-Wing vs Tie Fighter w VR to najwieksza porazka tej branzy w ostatnich latach. Jak to jest miodne to po prostu nie da sie opisac. Najlepsze krotkie doswiadczenie VR jakie mozna sobie wyobrazic. Nawet downgrade'u graficznego az tak bardzo w tym "demku" nie widac. To sie az prosi o pelna kampanie :(

Szkoda, że nie da się zrobić beczki :v Straszny zawód.

Offline okoo

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1372
    • Zobacz profil
    • fajne obrazki robiem
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1901 dnia: Styczeń 17, 2018, 11:28:34 »
W Thumperze sie jakoś automatycznie recentruje pozycja jak się za bardzo wychylisz, ale da się przysunąć i obejrzeć sobie tego żuczka z bliska tylko trzeba to robić szybko ;D
Brak choroby lokomocyjnej to to też kwestia stałej prędkości, braku przyśpieszeń/zwolnień i tego zafiksowanego w jednej pozycji żuczka na którym można skupić wzrok. Z drugiej strony przy tych wszystkich zakrętasach w dalszych etapach mogła by się jakaś niedogodność pojawić tymczasem ja niczego takiego nie pamiętam. Może udaje sie w tej grze wytworzyć iluzje że ty stoisz w miejscu a cały świat sie kręci? ;D

A wczoraj w końcu troszkę więcej pograłem w Dooma vfr. Dobra wiadomość jest taka że bycie doomem wychodzi tej grze bardzo dobrze, samo strzelanie do potworusów i czyszczenie killrómów jest super, można biegać, można się teleportować i to bez wrażenia że rozgrywka jest jakaś upośledzona względem wersji telewizorowej. Cudowna jest dwururka - to jest najbardziej satysfakcjonująca broń w jakiejkolwiek grze ever! nóżki, rączki i główki, czasem w dwu lub trójpaku rozbryzgują się na wszystkie strony często już po jednym wystrzale, dźwięk jest soczysty, pierdolnięcie jest cudowne i trzyma się tę armatę tak po prostu w łapach, na wspaniała sprawa.
Trochę słabiej jednak wypadają wszelkie zapychacze i technikalia.

Zapychacze - bo są strasznie nudne i zrobione bez polotu, polegają zwykle na chodzenia z miejsca na miejsce wciskaniu przycisków albo rozwiązywaniu jakichś smętnych "zagadek" typu ustaw trzy suwaki w odpowiedniej pozycji ale nie martw sie bo jak tylko trafisz w tą odpowiednią pozycje to suwak od razu się blokuje i zapala na zielono, albo wciśnij x w odpowiednim momencie, albo weź gaśnice i zastrzel ogień. Zebranie gaśnicy było super dezorientujące: gram aimem, gaśnica przylepia się do gogli a pistolec do wskazywania teleportu staje się niewidzialny, z jednej strony więc celujemy nagle głową, ale jak trzeba się gdzieś przeteleportować to robimy to niewidzialnym pistoletem. Ani to wszystko fajne nie jest, ani potrzebne bo konstrukcja gry jest taka że siedzimy w takiej swojej kanciapie, z której teleportujemy się do kolejnych etapów gry.

Technikalia też troche zgrzytają. W gre mozna grać na trzy sposoby na psvr: padem, movami i aimem. Gram aimem i pozostałych metod jeszcze nawet nei sprawdzałem, wiem że grając move nie da się normalnie chodzić(!) a grając padem celuje się głową, więc nawet za bardzo nie chce mi się sprawdzać tych dwóch pozostałych opcji. Granie aimem jest całkiem spoko ale ma też swoje mankamenty. Ewidentnie gra była projektowana z myslą o dwóch trzymanych w rękach kontrolerach, mamy więc obie łapy zajęte: w prawej bron w lewej łapa z granatem, potem granatnikiem, co zrobić jak nie gramy dwoma kontrolerami? no proste: wtedy ta brakująca ręka jest przypięta do gogli, więc grając aimem mamy kontrole nad prawą ręką ale lewa ciągle wisi w jednym miejscu. Pół biedy kiedy na początku gry w tej ręce jest tylko jakiś granat, ale całkiem szybko zdobywamy całkiem spory granatnik który zasłania nieco pola widzenia. Mi to jakos strasznie nie przeszkadzało ale w internetach są ludzie których ta stercząca łapa irytuje strasznie. I w sumie po cholere on tam w ogóle jest widoczny? po co włazi tak bardzo na środek pola widzenia? to nie tak że ja go mogę sobie zmienić na jakąś inna broń, to nie tak że jego obecność mi ułatwia celowanie, i tak celuję głową. Taki detal ale irytujący.
Druga rzecz, że nie da sie zmienić obłożenia aima(zgaduję że mova i pada też nie), a przydało by się, bo mamy trzy możliwość poruszania się: teleportem(lewy trigger), dashem(krzyżak) i bieg(przednia/lewa gałka) i na i nie nie bardzo da się korzystać z dasha jeśli biegamy gałką, zmiana broni też nie jest najfortunniej przypisana bo na takim małym guziku z boku rury, tymczasem bodajże "X" albo wciśnięcie lewej gałki zostają nieobłożone, chciałbym sobie coś pozmieniać w tym sterowaniu, poeksperymentować z różnymi ustawieniami, ale nie mogę. Opcji dla leworęcznych też nie ma. Brakuje mi też opcji zwiększających komfort, jak na tak dynamiczną grę powinno być ich trochę, może jakaś możliwość przyciemnienia ekranu po bokach podczas ruchu albo obrotu? niczego takiego tutaj nie ma. Za to są jakieś enigmatyczne opcje typu "płynność ruchu" i suwaczek od 0-100 i uj wie co to robi tak naprawdę. Widocznie autorzy uznali że jeśli czujesz dyskomfort to po prostu ogranicz się do teleportu i skokowego obrotu. Mi sie akurat grało bez większych problemów, dużo biegałem, grałem w sumie może jakies 1,5h z przerwami, po wszystkim czułem może jakieś lekkie kołatanie w głowie ale nic dramatycznego.
Wszystko to wygląda na budget cutsy, najlepiej wypadają areny, które są recyclingiem z podstawowej wersji, a wszystkiemu co trzeba było zrobić ponad to wyraźnie brakuje końcowych szlifów.

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10772
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1902 dnia: Styczeń 17, 2018, 12:49:32 »
Hmmm... chcialem tego Dooma wyprobowac, ale jesli grajac Move'm nie da sie poruszac (w sumie logiczne, tam nie ma nawet krzyzaka), to troche lipa. Domyslam sie ze tego dodatkowego pierdolnika do Move'a (tego mini-wiilota z galka) PS4 w ogole nie obsluguje i nie widzi?

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 18930
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1903 dnia: Styczeń 17, 2018, 12:54:42 »
Tak. Nie widzi.

Offline okoo

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1372
    • Zobacz profil
    • fajne obrazki robiem
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1904 dnia: Styczeń 17, 2018, 13:22:02 »
na jutubie widziałem jak jakiś typ ogarnął to tak, że w łapach trzymał mówy, a pada położył sobie na ziemi i gałką sterował palcem u nogi chyba ;D
może da się tak, że prawej ręce masz mova do celowania i strzelania a w lewej pada do chodzenia? popróbuję wieczorem i dam znać.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82103
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1905 dnia: Styczeń 17, 2018, 13:22:23 »
No niestety, po ID nie spodziewałem się takiej partaniny. Wersja PC nie ma w ogóle opcji płynnej lokomocji, jest tylko teleport. Od premiery gry wyszło 0 patchy.

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10772
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1906 dnia: Styczeń 17, 2018, 15:38:05 »
może da się tak, że prawej ręce masz mova do celowania i strzelania a w lewej pada do chodzenia? popróbuję wieczorem i dam znać.

To by nie bylo zbyt wygodne rozwiazanie, ale lepsze od teleportow. Jakbys mogl to sprawdzic to bede wdzieczny.

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline okoo

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1372
    • Zobacz profil
    • fajne obrazki robiem
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1907 dnia: Styczeń 17, 2018, 17:53:15 »
Sprawdziłem działa to tak, że tryby sterowania przełączają się między sobą natychmiast ale nie działają jednocześnie, typ na jutubie niby tak grał ale ja sobie tego jakoś nie wyobrażam. Przede wszystkim nie możesz chodzić jednocześnie i strzelać bo do chodzenia używasz pada a do strzelania mova, wiec jak tylko ruszysz gałką na padzie to wyłaczysz sobie celowanie a jak tylko naciśniesz spust na move to wyłączysz sobie chodzenie. Podczas grania na padzie dłonie z bronią i granatnikiem przyklejają się do stałej pozycji i celuje się głową, ale tak nawet da sie grać, gorzej jest z move. Otóż grając dildosami... nie można chodzić ani się obracać, zostaje tylko teleport, dash(ale przyciski nie są ułożone kierunkowo, jak na padzie, więc początkowo dash jest super nieintuicyjny) i obrót o 180 stopni. Ja się czułem jak bez ręki i bez nogi grając w ten sposób.

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10772
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1908 dnia: Styczeń 18, 2018, 10:32:37 »
Dzieki za zaoszczedzenie 20EUR ;)

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline okoo

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1372
    • Zobacz profil
    • fajne obrazki robiem
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1909 dnia: Styczeń 18, 2018, 11:29:02 »
No niestety granie z aimem wydaje się w tej chwili jedynym sensownym rozwiązaniem. Jeśli jednak będziesz mieć kiedyś okazje tak zagrać to warto, mimo wszystkich tych wad i niedoróbek to jest to chyba najlepsza strzelana gra na ps vr w tej chwili.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82103
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1910 dnia: Styczeń 18, 2018, 12:21:03 »
A grales w Raw Data i Arizona Sunshine?
Obie na PC są bardzo fajnymi strzelankami. O Farpoint nie wspominam bom nie grał.

Online Qu84

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3192
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1911 dnia: Styczeń 18, 2018, 12:37:55 »
Gram w Arizona Sunshine po graniu w Farpoint i oczywiście zachowując "viarową" skalę, jedna z nich daje wrażenie obcowania z tytułem AAA, a druga to taki duży, ale niewypolerowany indyk. Pewnie na PC jest lepiej, bo tam oceny AS zbierała całkiem wysokie.
Ceterum censeo reviewers esse delendam!

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82103
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1912 dnia: Styczeń 18, 2018, 12:44:10 »
AS robił indie dev więc nie dziwne.

Online Qu84

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3192
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1913 dnia: Styczeń 18, 2018, 13:41:41 »
Jasne. Ja nie narzekam. AS jest przyjemne, ale Farpoint jest jednak poziom wyżej. W przyczyny itd. nie wnikam.
Ceterum censeo reviewers esse delendam!

Offline okoo

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1372
    • Zobacz profil
    • fajne obrazki robiem
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1914 dnia: Styczeń 18, 2018, 13:54:29 »
Raw data tylko z dema na demodysku2, trochę suchość bo piu piu laserki i tabuny robocików bez charakteru i dużo bardziej statyczne, no i move a nie aim. Farpoint chyba przyjemniejszy ale duzo bardziej statyczny od dooma i guny jakieś takie jak ze sklepu z zabawkami. Arizona sanszajn jeszcze przede mną.

no ale ok, wypada zawsze napisać że "w czołówce" albo "jeden z najlepszych".

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21543
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1915 dnia: Styczeń 18, 2018, 14:10:46 »
Gram w Arizona Sunshine po graniu w Farpoint i oczywiście zachowując "viarową" skalę, jedna z nich daje wrażenie obcowania z tytułem AAA, a druga to taki duży, ale niewypolerowany indyk. Pewnie na PC jest lepiej, bo tam oceny AS zbierała całkiem wysokie.
Błędem jest pisać niewypolerowany o Farpoincie, niedorobiony byłby lepszym opisem. AAA w tym kontekście wzbudza tylko uśmieszek.

AS robił indie dev więc nie dziwne.
To samo możesz napisać o Farpoincie akurat ;)
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Online Qu84

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3192
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1916 dnia: Styczeń 18, 2018, 14:45:33 »
Właśnie na tle takich produkcji jak AS widać, że Farpoint w swoim "viarowym" getcie się wybija. Znam Twój stosunek do Farpointa, Preya i innych, o których toczyły się tutaj spory. Znam, ale za nic nie mogę go zrozumieć. Na szczęście pogodziłem się już z tym, że ludzie maja inne, niezrozumiałe dla mnie opinie i to że, moje mogą być również niezrozumiałe dla innych...a nawet wzbudzać uśmieszki
Ceterum censeo reviewers esse delendam!

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82103
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1917 dnia: Styczeń 18, 2018, 14:50:32 »
Raw data tylko z dema na demodysku2, trochę suchość bo piu piu laserki i tabuny robocików bez charakteru i dużo bardziej statyczne, no i move a nie aim. Farpoint chyba przyjemniejszy ale duzo bardziej statyczny od dooma i guny jakieś takie jak ze sklepu z zabawkami. Arizona sanszajn jeszcze przede mną.

no ale ok, wypada zawsze napisać że "w czołówce" albo "jeden z najlepszych".
Pierwsze poziomy faktycznie są suche ale potem mocno sie rozkręca. Do tego 4 klasy postaci którymi inaczej się gra no i coop. Jest też fabuła.

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21543
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1918 dnia: Styczeń 18, 2018, 15:33:47 »
Co do Arizony to dodajmy, że port na Aima też jest kaleki, a oprawa mocno okaleczona przez moc PS4. To wszystko jednak rzutuje na samą grę i odbiór. Mi się w sumie Arizona też nie podobała, ale w sumie jakbym miał wybierać to raczej wolałbym skończyć to niż Farpointa :D.

Raw Data też jest mocno okaleczony na PS, na move musi się grać bardzo źle. W sumie to sobie tego nawet za bardzo nie wyobrażam.

Właśnie na tle takich produkcji jak AS widać, że Farpoint w swoim "viarowym" getcie się wybija. Znam Twój stosunek do Farpointa, Preya i innych, o których toczyły się tutaj spory. Znam, ale za nic nie mogę go zrozumieć. Na szczęście pogodziłem się już z tym, że ludzie maja inne, niezrozumiałe dla mnie opinie i to że, moje mogą być również niezrozumiałe dla innych...a nawet wzbudzać uśmieszki
Gameplay ma AS bardziej rozbudowany niż Farpoint, bo w sumie nie może być nic prostszego niż gameplay w Farpoincie, bo to jest Duck Hunt z 1984 roku.

Nie mieszajmy do tego Preya, bo to zupełnie inna dyskusja, przypomnij sobie moją opinię w odpowiednim wątku. Pomimo wad grę oceniłem całkiem wysoko.
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Online Qu84

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3192
    • Zobacz profil
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #1919 dnia: Styczeń 18, 2018, 15:50:35 »
Gameplay ma AS bardziej rozbudowany niż Farpoint, bo w sumie nie może być nic prostszego niż gameplay w Farpoincie, bo to jest Duck Hunt z 1984 roku.

Zdecydowanie się z tym nie zgadzam, bo to właśnie Arizonie bliżej do Duck Hunt - całość sprowadza się do czyszczenia obszarów z grupek jednakowych i mało mobilnych przeciwników z zerową inteligencją. Jedyna odmiana (mała) od tego schematu to zaskryptowane tu i ówdzie momenty, kiedy tych przeciwników pojawia się naraz zdecydowanie więcej (np. moment ze stodołą itp.) Farpoint, poza zdecydowanie lepszą oprawą graficzną, to kilka typów różnorodnych przeciwników, którzy żwawo zmieniają pozycję, dysponują różnymi atakami itp. Poza tym, jest tam całkiem fajna walka z bossem -  szkoda tylko, że taka krótka i jedna oraz dobrze zrealizowane przerywniki filmowe (zwłaszcza intro).
Ceterum censeo reviewers esse delendam!