Autor Wątek: Oculus Touch  (Przeczytany 15727 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Vramin

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16616
  • Płeć: Mężczyzna
  • With hearts toward none
    • Zobacz profil
    • https://twitter.com/Vramiin
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #120 dnia: Grudzień 21, 2016, 18:53:15 »
Następny post zacznij od "Kochany blogasku... " ;D

#mamdzispiatek
   

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 80017
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #121 dnia: Grudzień 21, 2016, 19:09:49 »
Dzięki tobie nie muszę!

Offline l0b0

  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 37
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #122 dnia: Grudzień 21, 2016, 21:03:28 »
Touch tracking unstable over time?

https://www.reddit.com/r/oculus/comments/5jkf9h/touch_tracking_unstable_over_time/
Znany problem, ponoć pracują nad rozwiązaniem.

Hm, nie chce mi się czytać wszystkich tam zamieszczonych postów, ale problem chyba nie dotyczy wszystkich uzywających kontrolerów. U mnie problem nie występuje - wczoraj grałem godzinę w SuperHot i zero problemów. W weekend ze znajomymi mieliśmy sesje chyba ze 6 czy 7 godzin i nikt nie zaobserwował takich problemów. Jeśli gdzieś mi pływają "ręcę VR" to w miejscach gdzie sensory przestają łapać sygnał, a mam takie miejsca bo ciężko mi wypieprzyć wszystko z pokoju - nie mam pokoju przeznaczonego tylko do VR :) Sprzęt działa miodzio, jest wart tych pieniędzy.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 80017
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #123 dnia: Luty 07, 2017, 19:59:22 »
Wyszedł patch który miał poprawić tracking i jeżeli wierzyć redditowi to wielu ludziom pogorszył. Szkoda że oculus nie ma zwyczaju wypuszczania najpierw wersji beta, jak robi to steam.

http://uploadvr.com/oculus-addresses-persistent-tracking-issue-reports-following-1-11-update/