Autor Wątek: Oculus Touch  (Przeczytany 22690 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84393
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Oculus Touch
« dnia: Listopad 17, 2016, 02:09:03 »
To te kontrolery ruchowe Oculusa które powinny były byc na premierze, ale ich nie było ;) Mają się pojawić na początku grudnia i ponoć są bardzo fajne, dużo lepiej emulują dlonie, bo w przypadku vive to ma się uczucie trzymanie jakiejś pałki w ręce. Zresztą widać to po ich wyglądzie:



Oculus zrobił też bardzo fajny tutorial uczący toucha stylizowany na lata 80/90 (dyskietki, ekrany crt) z robocikiem bardzo inspirowanym Wall-E:

! No longer available

Dzięki emulatorowi ReVive można go sobie odpalić na Vive i przejść, fajny jest.

Offline Irreversible

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5157
  • Płeć: Mężczyzna
  • Huc venite pueri ut viri sitis
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 17, 2016, 02:17:53 »
Czy naprawde konieczny byl nowy watek? ;)

Steam, GoG, Origin: Irr3versible; Battlenet: Irr3versible#1100; Uplay: Nutshell
Serdeczna prosba o dopisanie krotkiego komentarza wskazujacego na forum przy zaproszeniu.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84393
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 17, 2016, 02:41:24 »
Czy naprawdę konieczne było czepianie się o to czy naprawdę konieczny był nowy wątek? ;)

Byłem po prostu ciekaw kto pierwszy zacznie o to bóldupić :D

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6014
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 23, 2016, 15:22:38 »
Tak jest konieczny nowy wątek, tak samo jak są osobne wątki do różnych konsol tak samo powinny być do różnych hełmów, ale to jeszcze naprawimy. Oculus Touch już niedługo więc na pewno będę chciał sprawdzić :)

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84393
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 23, 2016, 15:37:11 »
Miałeś mi załatwić testowania oculusa! :)

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6014
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 23, 2016, 16:13:50 »
Miałeś mi załatwić testowania oculusa! :)
Zapomniałem, a ty się nie odzywałeś, ktoś by mógł pomyśleć że już testowałeś :)

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84393
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 05, 2016, 22:18:42 »
Jutro premiera, dziś recenzje. Wygląda na to, że im wyszło
http://uploadvr.com/oculus-touch-controllers-review/

Offline Ryszard Chojnowski

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 494
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 06, 2016, 12:38:13 »
Zamówiłem Toucha + dodatkowy sensor. Na Święta planuję zrobić duże porównanie wszystkich 3 systemów do VR.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84393
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 06, 2016, 12:40:04 »
Dopiero teraz zamówiłeś? ;)

Czekałeś na recenzje?

Offline Ryszard Chojnowski

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 494
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 06, 2016, 13:00:05 »
Miałem tyle pracy, że mi wyleciało z głowy zupełnie. A recenzje pozytywne, więc warto sprawdzić :)
Przy okazji - jakbym robił to porównanie, to bym pewnie miał sporo pytań do Ciebie natury technicznej. Czuj się ostrzeżony! ;)

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84393
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 06, 2016, 13:01:30 »
No spoko, ale ja czerpię wiedzę  głównie z reddita i neogafa, więc ty też czuj się ostrzeżony ;)

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6014
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 08, 2016, 10:07:18 »
To co? Będzie kolejne wspólne nagranie VR? :) Może mi się uda załatwić testowanie toucha żebyś ty Simplex też się załapał, postaram się.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84393
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 08, 2016, 10:11:40 »
Liczę na to, jestem bardzo ciekaw toucha, zwłaszcza po tych wszystkich pozytywnych recenzjach.

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6014
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 08, 2016, 10:37:35 »
Liczę na to, jestem bardzo ciekaw toucha, zwłaszcza po tych wszystkich pozytywnych recenzjach.
Pozytywnych bo pozytywnych potwierdza się absolutnie wszystko co podejrzewałem. Owszem kontrolery są super zrobione i wygodne ale tracking jest sporo w tyle za Vive. Tak jak wielokrotnie mówiliśmy, trzeba by połączyć wszystkie zestawy VR w jeden :]

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 08, 2016, 10:51:13 »
Nie wystarczy poczekać na trzecią iterację?
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6014
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 08, 2016, 10:57:21 »
Nie wystarczy poczekać na trzecią iterację?
Dlaczego trzecią? I dlaczego czekać? Tak można ze wszystkim, nie ma sprzętów doskonałych niestety, można przeczekać całe życie i nie doświadczyć tego co się oczekuje :)

Offline Irreversible

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5157
  • Płeć: Mężczyzna
  • Huc venite pueri ut viri sitis
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 08, 2016, 11:20:26 »
Nie wystarczy poczekać na trzecią iterację?
Dlaczego trzecią? I dlaczego czekać? Tak można ze wszystkim, nie ma sprzętów doskonałych niestety, można przeczekać całe życie i nie doświadczyć tego co się oczekuje :)

Nie mówimy o Twoich problemach łóżkowych ;D
Zgadzam się z Emielem. Na pc trzecia generacja wciąż będzie kompatybilna z produkcjami obecnymi, a jakość wykonania itp będzie znacznie lepsza.
PS.  3 generacja, to ta bezprzewodowa.
;D

Steam, GoG, Origin: Irr3versible; Battlenet: Irr3versible#1100; Uplay: Nutshell
Serdeczna prosba o dopisanie krotkiego komentarza wskazujacego na forum przy zaproszeniu.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84393
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 08, 2016, 11:33:52 »
No jak wszyscy będziemy mądrzy i będziemy czekać do trzeciej generacji to jest duża szansa nigdy jej nie doczekamy (z przyczyn oczywistych), dlatego takie wybitne jednostki jak ja, Michał, Ryslaw, Razer, wachu i tysiące innych, poświęciły się dla dobra ludzkości i kupiły niedorobione Vive 1. generacji za ciężką kasę, na które nie ma gier  - po to żeby mogła powstać kolejna i kolejna aż może w końcu nawet takie marudy jak emil i Irreversible łaskawie uznają je za wystarczająco dobre ;)
1 generacja jest dla entuzjastów i nie ma co jej polecać osobom umiarkowanie zainteresowanym i niezainteresowanym - na pewno nie w tych cenach.

A co do trackingu Toucha - z trzema kamerami jest super wg internetów.
Z dwoma kamerami zawieszonymi podobnie jak stacje bazowe vive też jest ponoć nieźle.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 08, 2016, 11:35:23 wysłana przez Simplex »

Offline Vramin

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16617
  • Płeć: Mężczyzna
  • With hearts toward none
    • Zobacz profil
    • https://twitter.com/Vramiin
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 08, 2016, 11:37:26 »
No jak wszyscy będziemy mądrzy i będziemy czekać do trzeciej generacji to jest duża szansa nigdy jej nie doczekamy (z przyczyn oczywistych), dlatego takie wybitne jednostki jak ja, Michał, Ryslaw, Razer, wachu i tysiące innych, poświęciły się dla dobra ludzkości i kupiły niedorobione Vive 1. generacji za ciężką kasę, na które nie ma gier  - po to żeby mogła powstać kolejna i kolejna aż może w końcu nawet takie marudy jak emil i Irreversible łaskawie uznają je za wystarczająco dobre ;)

Ruszacie z posad bryłę świata i cierpicie za miliony, po prostu ;)
   

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84393
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 08, 2016, 11:40:30 »
Rzygamy dalej niz widzimy!

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 08, 2016, 11:46:50 »
No i to jest bohaterstwo, a nie próbować wpychać ludziom niedopracowaną technologię bez softwaru za grubą kasiorę :).
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84393
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 08, 2016, 11:48:43 »
Oczywiście każda nowa technologia powinna w spokoju powstawać w ukryciu latami aż osiągnie absolutną perfekcję (za czyje pieniądze?) i dopiero wtedy wejść na rynek. Emil mądrze prawi.

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 08, 2016, 12:05:15 »
Nie, ale zwykle, gdy wypuszczasz sprzęt to chcesz mieć do tego software, nawet jeśli w mglistych zapowiedziach. Tutaj idea jest taka, że nie ma i kto wie czy będzie? No i kiedy? W 2015 było bajkopisanie, że 2016 rokiem VRu i co? No i mamy fanatyków płaczących przy grze sprzed 10 lat i mapach Google'a, a sprzedanego sprzętu jest jak kot napłakał. Co teraz? 2017 rokiem VRu, twierdzą! Znowu? To widać, że falstart i zamiast zaczekać i mieć coś mocnego do pokazania to każdy chciał być pierwszy. Tyle tylko, że nikt nie wygrał - ani HTC, ani Oculus, ani Sony, ani Samsung, ani Google.

Za czyje pieniądze? Popatrz na przynajmniej 3 z 5 tych firm (Sony jest biedne, a HTC w przyszłym roku padnie). Oni mają kasy, żeby wykupić kilka krajów i spokojnie mogli to inkubować do wersji 1.0, a nie sprzedawać 0.2 i liczyć, że ludzie to kupią. Brakuje bazowej funkcjonalności, jak chociażby możliwość nie zabicia się o kabel obwiązujący się wokół ciała. Czy też zakładania hełmu w sposób, który nie wymaga tytułu inżyniera (tutaj Sony dostarcza jedynie).

Szanuję, że to kupiliście, ale nie przekonasz mnie, że plan dystrybucji tego był przemyślany. Przyznam, że poczytałem recenzje Touchy i przez chwilę nawet rozważałem zakup, wszedłem na stronę Oculusa, ale potem cena przełączyła się z $ na Euro, a ja się tylko roześmiałem i wyszedłem.
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6014
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 08, 2016, 12:14:48 »
Używam VR prawie codziennie od premiery i ani JEDEN raz nie potknąłem się o kabel. Jasne super by było jakby było bezprzewodowe, wiadomo, ale obecna technologia na to nie pozwalała. Niby HTC sprzedaje teraz jakąś przystawkę do bezprzewodowego używania, ale ciężko mi w to uwierzyć że może to działać sensownie bez zauważalnych opóźnień. Nie ma softwaru? Ok nie ma zbyt wiele exów, killer appów itp., ale wychodzi naprawdę dużo mniejszych rzeczy. W zasadzie codziennie coś nowego na Steamie się pojawia. Poza tym na premierę było dużo tytułów dostępnych, jak na tak niszowy sprzęt to nawet bardzo dużo, ale pewnie masz na myśli gry pokroju CoD albo Fallout? Na takie cuda trzeba poczekać jak sprzeda się wystarczająca ilość sztuk sprzętu... Choć Fallout 4 niby Bethesda robi.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21290
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 08, 2016, 12:22:59 »
Codziennie to się na steamie pojawia z 10 gier, które nikogo.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 08, 2016, 12:26:55 wysłana przez Blue__ »
Knack is back baby!

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84393
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 08, 2016, 12:25:24 »
Pojawiają się również gry które kogoś. Sprawdź oceny użytkowników

Nie, ale zwykle, gdy wypuszczasz sprzęt to chcesz mieć do tego software, nawet jeśli w mglistych zapowiedziach. Tutaj idea jest taka, że nie ma i kto wie czy będzie?

Jak nie ma jak jest? Zajrzyj na steam, oculus store, viveport, wearVR. W przyszłym roku Doom i Fallout 4.
iPhone na premierze nie miał app store. Lineup na premierę konsol był super?

Cytuj
Szanuję, że to kupiliście, ale nie przekonasz mnie, że plan dystrybucji tego był przemyślany.

Gdzieś twierdziłem że jest? Zawsze mogło być lepiej, ale po fakcie każdy mądry.
Faktycznie w tym roku te headsety mógłyby nie wyjść z punktu widzenia konsumentów, ale my nie mamy pojęcia jakie powody biznesowe spowodowały ze wyszły. Korporacje robią głupie rzeczy (premiera Titanfall 2) kierując się sobie tylko znanymi motywacjami (głównie chciwość). Też bym chciał zeby te korporacje zrzucały na developerów VR kasę z helikopterow, ale to mrzonki. Oculus w sumie częściowo to robi - efektem gry od Crytek, Insomniac, A4 Games. I wyłączność.

Cytuj
Przyznam, że poczytałem recenzje Touchy i przez chwilę nawet rozważałem zakup, wszedłem na stronę Oculusa, ale potem cena przełączyła się z $ na Euro, a ja się tylko roześmiałem i wyszedłem.

Do ceny w $ doliczasz podatek stanowy, no i chyba jesteś świadom czegoś takiego jak podatek VAT? A obecnie dolar jest dzięki Trumpowi wart prawie tyle co euro, więc nie ma cudów, musi być drożej. Jeżeli cena w euro jest dużo wyższa niż cena w USD+VAT to faktycznie można się śmiać.

A ile było udokumentowanych przypadków zabić o kabel? Komu się obwiązał wokół ciała? (mnie nigdy, bo wiem jak inteligentnie go poprowadzic i wiem żeby nie kręcić piruetów w VR). Wkurza mnie ten kabel bardzo, ale pisanie o zabijaniu się o niego to zlosliwe trolowanie hiperbolą.
Często "zabijania się o kabel" używają fanboje oculusa jak chcą wyszydzic roomscale.
W tym aspekcie zninjował mnie Michał.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 08, 2016, 12:27:02 wysłana przez Simplex »

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6014
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 08, 2016, 12:26:15 »
Codziennie to się na steamie pojawia z 50 gier, które nikogo.
To prawda, ale na te 50 zawsze parę może być ciekawych. No i było już wielokrotnie mówione że na VR nawet słabe gry mają parę oczek wyżej od razu. To co by nie przeszło na monitorze jak najbardziej ma szanse w VR.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21290
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 08, 2016, 12:27:33 »
No dobra, nie 50, a z 10. Na steamie w 2016 będzie pewnie ok 4500 premier, skoro w jakimś raporcie było niedawno że wyszło 4200 w samym 2016. Chodzi o to, że nie ma killerów, nie ma marketingu etc. No chyba, ze tylko na poly nie ma, a cały świat krzyczy ;).
Knack is back baby!

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6014
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 08, 2016, 12:33:47 »
Nie ma bo nie ma sprzętu. To są w większości indie gry. Jak ludzie sprzętu nie kupią to pozostanie głównie indie na dłużej. Nie ma cudów. Chociaż Oculus ma parę bardzo dobrych exów.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84393
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 08, 2016, 12:36:07 »
Tyle ze drogich i dostępnych tylko w ich super sklepiku więc nikogo ;)

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21290
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 08, 2016, 12:37:26 »
Jak ludzie sprzętu nie kupią to pozostanie indie, jak nie będzie killerów AAA sprzedających sprzęt, to ludzie nie kupią ;). Chyba, że to jakimś ala wii sportsem im się uda sprzedać, ale to wątpliwe przy takiej cenie.
Knack is back baby!

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84393
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 08, 2016, 12:38:33 »
W końcu stanieje i będzie kupowany dla VR porn ;)

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6014
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 08, 2016, 12:39:33 »
W końcu stanieje i będzie kupowany dla VR porn ;)
Dokładnie. Druga wersja gogli powinna już być niecałe 2x tańsza wg moich prognoz :)

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21290
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 08, 2016, 12:40:30 »
W końcu stanieje i będzie kupowany dla VR porn ;)
W japonii.
Knack is back baby!

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 08, 2016, 12:41:31 »
A ile było udokumentowanych przypadków zabić o kabel? Komu się obwiązał wokół ciała? (mnie nigdy, bo wiem jak inteligentnie go poprowadzic i wiem żeby nie kręcić piruetów w VR). Wkurza mnie ten kabel bardzo, ale pisanie o zabijaniu się o niego to zlosliwe trolowanie hiperbolą.
Często "zabijania się o kabel" używają fanboje oculusa jak chcą wyszydzic roomscale.
W tym aspekcie zninjował mnie Michał.
Nie chodzi o zabicia, a o wygodę. Jakoś wygody zakładania hełmu nie skomentowaliście ;). To po prostu nie jest produkt dla normalnego użytkownika, bo trzeba robić coś inteligentnie i uważać na to i na tamto, a przy takiej cenie to jest niedorzeczne.

Codziennie to się na steamie pojawia z 50 gier, które nikogo.
To prawda, ale na te 50 zawsze parę może być ciekawych. No i było już wielokrotnie mówione że na VR nawet słabe gry mają parę oczek wyżej od razu. To co by nie przeszło na monitorze jak najbardziej ma szanse w VR.
To jest tak słaby argument, że musisz być sporym fanem VRu, żeby go używać. Słaba gra jest słaba, w VRze i bez, bo po zachwycie nad tą magiczną obecnością nie ma powodu, żeby w to grać. No może poza próbą wmówienia sobie, że 800 Euro dobrze wydane ;).

Ja mam na myśli gry, nie doświadczenia na 15 minut, nie dema na 10, nie prostackie mini gierki. Produkty, którymi ja jako użytkownik byłbym zainteresowany, bo to co jest, jest dowodem na działanie technologii. Przecież CoD jest? Tak samo Tomb Raider czy Battlefront, ale to nie są gry. To sobie mogę dołożyć za darmo, gdy przypadkiem sprzęt mi wpadnie w łapy. Pograłem trochę i na drugi dzień już nie było co robić.

@Simplex: recenzje same z siebie nie są miarodajne, bo piszą je w tej chwili jedynie osoby z podejściem wszystko "miaaaażdży", bo VR. Nie opisują produktu, a obecność, jak już im się znudzi i zaczną szukać gier do grania to pewnie wyłączą VR i odpalą sobie Civkę na 5 godzin etc. Ostatnio miałem sesję taką i nie wyobrażam sobie, żeby VR dotarł do tego poziomu w najbliższych latach.

Ale wrócimy do tej dyskusji w przyszłym roku, może to będzie rok VRu!
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6014
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 08, 2016, 12:49:45 »
W końcu stanieje i będzie kupowany dla VR porn ;)
W japonii.
Zdziwiłbyś się w takim razie. Poczytaj jakbyś był zainteresowany. Obecnie "kartonowe" VR sprzedaje się głównie ze względu na porno. Takie są fakty.

Emiel ja siebie nie muszę przekonywać że dobrze wydałem 970 euro(chyba tyle dokładnie było). Jakbym nie był do końca przekonany to bym sprzedał, nawet z zyskiem zaraz po premierze i z niewielką stratą teraz.

To jest tak słaby argument, że musisz być sporym fanem VRu, żeby go używać. Słaba gra jest słaba, w VRze i bez, bo po zachwycie nad tą magiczną obecnością nie ma powodu, żeby w to grać. No może poza próbą wmówienia sobie, że 800 Euro dobrze wydane ;).

Ja mam na myśli gry, nie doświadczenia na 15 minut, nie dema na 10, nie prostackie mini gierki. Produkty, którymi ja jako użytkownik byłbym zainteresowany, bo to co jest, jest dowodem na działanie technologii. Przecież CoD jest? Tak samo Tomb Raider czy Battlefront, ale to nie są gry. To sobie mogę dołożyć za darmo, gdy przypadkiem sprzęt mi wpadnie w łapy. Pograłem trochę i na drugi dzień już nie było co robić.

@Simplex: recenzje same z siebie nie są miarodajne, bo piszą je w tej chwili jedynie osoby z podejściem wszystko "miaaaażdży", bo VR. Nie opisują produktu, a obecność, jak już im się znudzi i zaczną szukać gier do grania to pewnie wyłączą VR i odpalą sobie Civkę na 5 godzin etc. Ostatnio miałem sesję taką i nie wyobrażam sobie, żeby VR dotarł do tego poziomu w najbliższych latach.

Ale wrócimy do tej dyskusji w przyszłym roku, może to będzie rok VRu!

Jakbym dzisiaj robił recenzję VR zrobiłbym ją dokładnie to samo. Jasne że się głównie opisuje obecność i efekt 3d bo O TO CHODZI W VR na litość boską! Są doświadczenia jednorazowe ale są gry które cały czas mnie tak samo bawią. Nie mówiąc o aplikacjach do tworzenia. I dlaczego sobie nie wyobrażasz? W sensie grania długo na VR? Czy grania w Cywilizację na VR? Jeśli mówimy o stojącym/chodzonym VR to jasne nie pograsz dłużej komfortowo niż 1-1,5 godziny. Ale na siedząco? Co za problem? Kwestia tylko wygody i rozdzielczości(w przypadku Cywilizacji).

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21290
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 08, 2016, 12:54:39 »
W końcu stanieje i będzie kupowany dla VR porn ;)
W japonii.
Zdziwiłbyś się w takim razie. Poczytaj jakbyś był zainteresowany. Obecnie "kartonowe" VR sprzedaje się głównie ze względu na porno. Takie są fakty.
No właśnie, chodzi mi o to, że ludzie sobie wsadzą telefon do puszki za 50zł i to będą do porno używać, a nie kupować gadżet który kosztuje choćby tysiaka, trzeba go dodatkowo konfigurować etc.
Knack is back baby!

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #37 dnia: Grudzień 08, 2016, 12:58:01 »
Bo nie lubię, gdy coś ściska mi głowę przez tyle czasu. Bo nie jest to wygodne doświadczenie, bo lubię napić się napoju w trakcie, bo mogę sprawdzić e-mail/twittera, gdy nie jest moja tura, bo mogę odebrać telefon wysłać wiadomość, gdy akurat ktoś do mnie pisze, bo mogę podejść do drzwi, gdy przywieźli moją Pizzę i w ciągu minuty być z powrotem w grze. Proste, nie?
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 84393
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 08, 2016, 12:59:07 »
A nie możesz po prostu... zdjąć hełmu?
Szokujące, wiem. Sam wpadłem na to po kilku godzinach, juz myślałem ze umrę z głodu w hełmie.
No i w Vive masz kamerę, nie ma problemu z piciem jeśli stać cię na slomki (no ale rozumiem ze nie każdego stać po zakupie VR).
Jest też integracja z telefonem przez bluetooth (polaczenia, odczytywanie smsów). Masz podgląd pulpitu i emulacje myszy na kontrolerze ruchowym - ale to będzie lepiej działać jak będzie wyższa rozdzielczość.
Sam mieszkasz, że nie ma ci kto pizzy odebrać? Na to już nic nie poradzę.

Jak dopasujesz paski pod siebie to nie ma problemu z zakładaniem i wygodą. Przynajmniej nie było dopóki nie było porównania z PSVR ;)
Ale ja nadal używam i żyje, nie jest super, ale nie jest tak że nie da się używać, bo inaczej by to nie weszło na rynek - musieli testowac to na ludziach. Ucisk nie jest nie do zniesienia. Zgadzam się ze to nie jest jeszcze produkt dla masowego odbiorcy, ale świadomie i dobrowolnie wziąłem udział w testach Early Access. Dla ludzkości!

Odnośnie roku VR to był to rok VR w takim sensie ze wyszły 3 headsety i zebrały przyzwoite recenzje, nie okazały się spektakularnymi porażkami które pogrzebały VR na kolejne 20 lat. To więcej niż kiedykolwiek wcześniej.

Gry typu Audioshield czy Space Pirate Trainer maja w pewnym sensie nieskończone replayabilty jeżeli lubisz taki rodzaj rozgrywki.

Grałeś chociaż w roomscale w te najlepiej oceniane i wszędzie polecane gry? Nawet maruda blu, który podchodzi sceptycznie do VRa przyznaje że pozornie prymitywna gra w VRze nabiera innego wymiaru i to jest FAKT.  Każdy kto u mnie testował vive musiał to przyznać, bo z faktami się nie dyskutuje

Pograłes w Audioshield, Holopoint Vanishing Realms, Space Pirate Trainer, Xortex, Longbow, Gallery i masę innych gier?

Chronos na oculusa to souls-like RPG na ponad 10h zrobiony przez studio złożone z weteranów AAA.
Edge of Tomorrow to gra od Insomniac w klimatach lovecraftowskich trwająca kilka godzin. The Climb od Cryteka też nie jest popierdółką na 10 min, choć jest za drogi (Robinsona nie wymieniam, bo ponoć słaby).
Obduction na kilkanaście godzin, od twórców Myst działa w VR. Ale po co sprawdzać, jak można orzec że "nic nie ma!", choć to oczywista nieprawda?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 08, 2016, 13:08:45 wysłana przez Simplex »

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Oculus Touch
« Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 08, 2016, 13:07:17 »
Jak zdejmę hełm to go już nie założę, bo mi się po prostu nie będzie chciało męczyć z czymś takim co chwila. Wiem, nie pijesz piwa, ale wyobraź sobie, że większość ludzi nie pija piwa przez słomkę. Piję z kufla/butelki co jakiś czas, co kilka minut. Ile czasu Ci to zajmuje? Mi trochę i przez ten czas nie będę ściągał,zakładał, ściągał, zakładał, bo nie jestem zwierzęciem :).

Sprawdzenie Twittera/maila to jakieś kilkadziesiąt sekund, zwykle poniżej minuty. Ile zajmuje zdjęcie + założenie hełmu ponownie?

Dwa moje ulubione gatunki - przygodówki i mini gierki na punkty (aka DEMA). Wykreśl i daj znać, ile z tych gier jeszcze jest do sprawdzenia ;).
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?