Autor Wątek: Kolejny nawrócony ;)  (Przeczytany 33317 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline cezar

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 874
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 24, 2016, 09:45:51 »
Tak właśnie branża się rozwija. Nie wszystko się uda, ale trzeba próbować. Jakby nie było takich prób to do dziś gralibysmy w ponga.

Zgadzam się, rozwijać się trzeba. Przy okazji dużo innych wynalazków się robi. Tylko, że od początku branży cały czas najlepszy do grania jest pad, a w kwestii TV zmieniła się przez 40 lat (z grubsza ujmując) wyłącznie rozdzielczość.

Online Marcin Szymański_

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7935
  • Verified by Żabka and Freshmarket
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #41 dnia: Maj 24, 2016, 09:47:56 »
Jestem pewien, że się nabiorą. W tym właśnie problem. Jakby toto padło od razu na początku to by branża nie 'musiała' robić gier. A tak - sprzedaż będzie duża i będziemy znowu mieli mnóstwo gier robionych na siłę. Ale kasa się będzie zgadzać, więc każdy będzie szczęśliwy.
Naaah, chyba tylko w przypadku Sony, ale to problem konsolowcow, jak zwykle. Bo ominales istotny fakt: pontona dawali w bundlach i dlatego MS probowal cisnac na to gry (ich sprzet i konsola), a Move byl relatywnie tani, ale bez pomyslu. I o ile MS na konsolach olal pontona, to na PC nadal sie go uzywa do roznych rzeczy. I poza Sony nikt nie moze na sile nic pchnac. Do tego jeszcze ten patronat HTC nad tworcami i masz srodowisko gdzie chca robic gry, a nie, ze musza.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82268
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 24, 2016, 10:21:00 »
Tak właśnie branża się rozwija. Nie wszystko się uda, ale trzeba próbować. Jakby nie było takich prób to do dziś gralibysmy w ponga.
Zgadzam się, rozwijać się trzeba. Przy okazji dużo innych wynalazków się robi. Tylko, że od początku branży cały czas najlepszy do grania jest pad, a w kwestii TV zmieniła się przez 40 lat (z grubsza ujmując) wyłącznie rozdzielczość.
I tak powinno zostać do końca świata! Pad i płaski ekran for life!

Offline cezar

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 874
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 24, 2016, 10:54:39 »
Tak właśnie branża się rozwija. Nie wszystko się uda, ale trzeba próbować. Jakby nie było takich prób to do dziś gralibysmy w ponga.
Zgadzam się, rozwijać się trzeba. Przy okazji dużo innych wynalazków się robi. Tylko, że od początku branży cały czas najlepszy do grania jest pad, a w kwestii TV zmieniła się przez 40 lat (z grubsza ujmując) wyłącznie rozdzielczość.
I tak powinno zostać do końca świata! Pad i płaski ekran for life!

Niepotrzebnie spłyciłeś. Piję do tego, że działy R&D i marketingu muszą mieć co robić. I dobrze, są potrzebne. Ja jestem kiepskim klientem takich działów, chociaż dałem się złapać na Move i technologię 3D (na szczęście to tylko dodatek do projektora, ale już samo ubieranie okularów śmierdziało mi sektą). Na krzywe TV czy 4K się nie dałem namówić - wolę pojechać na wycieczkę. Do tego - mam 45 minut - godzinę dziennie na granie. Kable ciągnąć, okulary zakładać, sprawdzać czy naładowane, czujniki po ścianach rozmieszczać? Paaaanie, to wolę się wódki napić.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82268
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 24, 2016, 11:11:10 »
Jak pisałem wyżej - "Okablowane hełmy odcinające od świata to etap przejściowy. Za kilka lat będą lekkie bezprzewodowe okulary z opcją "mixed reality" czyli osadzania wirtualnych obiektów w realnym świecie w pełnym polu widzenia."

Move zażyczyłem sobie na prezent, więc przynajmniej kasy nie wtopiłem. Olałem kinekty, 3D, 4K i krzywe ekrany  - czyli nie lecę na nowinki tylko dlatego, że sa nowe i reklamowane. Tylko nie wiem co to ma wspolnego z nowym medium jakim jest VR.

Online Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20648
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 24, 2016, 11:14:08 »
Raczej nie gralibyśmy w ponga, bo "kto to kupi" i po co to komu ;) i drogie też było ;).
Knack is back baby!

Online Marcin Szymański_

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7935
  • Verified by Żabka and Freshmarket
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #46 dnia: Maj 24, 2016, 11:18:47 »
Na krzywe TV czy 4K się nie dałem namówić - wolę pojechać na wycieczkę.
A co ma piernik do wiatraka? Nigdy nie pojmę tego argumentu i dla mnie świadczy tylko jedno: Nie jesteś fanem tej technologii. Równie dobrze zamiast TV 4k mógłbyś tam umieścić kolonoskopię - pewnie też byś wolał wycieczkę niż watpliwą przyjemność zajrzenia w otwór? :)

Do tego - mam 45 minut - godzinę dziennie na granie. Kable ciągnąć, okulary zakładać, sprawdzać czy naładowane, czujniki po ścianach rozmieszczać?
Mogę ci polecić to samo, co mi polecano na forum: Hobby zmień. ;)

Albo inaczej organizuj dzień. Mnie się wczoraj udało pograć prawie pół dnia, a na co dzień mam dokładnie tyle samo czasu co ty: 24h. :)

Raczej nie gralibyśmy w ponga, bo "kto to kupi" i po co to komu ;) i drogie też było ;).
O pixelart też mówili, że kto to kupi i kto w to będzie grał. :D

Online SimonX

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4033
  • Płeć: Mężczyzna
  • #nikogo
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 24, 2016, 11:37:46 »
Mogę ci polecić to samo, co mi polecano na forum: Hobby zmień. ;)
Głupot Ci nagadali. Hobby to hobby - coś, czym człowiek zabija nudę i wolny czas, coś przy czym się relaksuje. A nie coś, na co człowiek (z mniejszym lub większym wysiłkiem) organizuje jak najwięcej czasu w ciągu doby ;)

Offline arian

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2877
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #48 dnia: Maj 24, 2016, 11:51:20 »
Mi się zdaje, że problemem tego VR jest też wypadanie poza tradycyjną definicje grania w gry wideo. Równie dobrze możemy założyć tu dział hokeja stołowego, albo laser gun. Wrażenia też fajne, ale to jednak nie jest relaksowanie się z padem na kanapie. :) ASG też mnie jara, ale nie mam czasu/pieniędzy, nie chce mi się.

Offline cezar

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 874
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #49 dnia: Maj 24, 2016, 11:55:36 »
Mi się zdaje, że problemem tego VR jest też wypadanie poza tradycyjną definicje grania w gry wideo. Równie dobrze możemy założyć tu dział hokeja stołowego, albo laser gun. Wrażenia też fajne, ale to jednak nie jest relaksowanie się z padem na kanapie. :)

+1. Ma być szybko, miło i przyjemnie. Włączam, po 15 sekundach gram, biorę browar, siadam, jak mi przechodzi ochota wyłączam i wychodzę.

Sama technologia w przyszłości będzie fantastyczna. Świetne byłyby okulary o których pisze Simplex - tłumaczące na bieżąco teksty, sugerujące drogę, służące jako przewodnik. Ale nie izolujące od rzeczywistości.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82268
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #50 dnia: Maj 24, 2016, 11:59:17 »
Mi się zdaje, że problemem tego VR jest też wypadanie poza tradycyjną definicje grania w gry wideo. Równie dobrze możemy założyć tu dział hokeja stołowego, albo laser gun. Wrażenia też fajne, ale to jednak nie jest relaksowanie się z padem na kanapie. :) ASG też mnie jara, ale nie mam czasu/pieniędzy, nie chce mi się.
Nie do końca - masz różne rodzaje gier. Są też takie gdzie można siedzieć albo stać i sterować padem (większość gier na Oculusa).
Dla mnie konieczność poruszania się i wysiłku podczas gry to coś nowego, co zwiększa immersję. Jak ktoś uprawia regularnie sport, nie wiem, gra w squasha, to pewnie takiego wrażenia na nim nie zrobi.

No i kto powiedział, że granie to ma byc "relaksowanie się z padem na kanpie"? Gry to nie zawsze czysty relaks, czego dowodzą ludzie robiący calaki i grający w Soulsy oraz Dooma na ultra-violence ;)

+1. Ma być szybko, miło i przyjemnie. Włączam, po 15 sekundach gram, biorę browar, siadam, jak mi przechodzi ochota wyłączam i wychodzę.
No i tak będzie za kilka-kilkanaście lat. To jest dopiero początek.

Offline Vramin

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16617
  • Płeć: Mężczyzna
  • With hearts toward none
    • Zobacz profil
    • https://twitter.com/Vramiin
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #51 dnia: Maj 24, 2016, 12:02:02 »
O pixelart też mówili, że kto to kupi i kto w to będzie grał. :D

Dla mnie pixelart skończył się w salonie gier ponad 20 lat temu ;) Teraz nie gram w takie gry i nawet nie myślę by coś takiego kupić.
   

Online Marcin Szymański_

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7935
  • Verified by Żabka and Freshmarket
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #52 dnia: Maj 24, 2016, 12:12:06 »
A nie coś, na co człowiek (z mniejszym lub większym wysiłkiem) organizuje jak najwięcej czasu w ciągu doby ;)
Czekaj, czekaj, chcesz mi powiedzieć, że to co ludzie piszą w formie skargi ("no ja mam tylko godzinę na hobby"), nie ma kompletnie żadnego znaczenia? :o :o :o

;D

(kliknij)

Online Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20648
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #53 dnia: Maj 24, 2016, 12:14:18 »
+1. Ma być szybko, miło i przyjemnie. Włączam, po 15 sekundach gram, biorę browar, siadam, jak mi przechodzi ochota wyłączam i wychodzę.
Przychodzę do domu z nową grą na Xboxa, wkładam do czytnika. Instalacja, potem aktualizacja, której się nie da pominąć jak nie odłączę się od neta etc. I już po godzinie, czasem dwóch mogę grać!

Jak tylko włączam to też zanim jestem grze mija ładnych kilka minut. Włączenie amplitunera, tv, konsoli, potem ładowanie gry etc. No chyba, że zawsze używasz tego trybu uśpienia (używasz?) i grasz w 1 grę ;).
Knack is back baby!

Online Marcin Szymański_

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7935
  • Verified by Żabka and Freshmarket
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #54 dnia: Maj 24, 2016, 12:16:08 »
Dziw, że jeszcze komuś chce się rzucać tym (od dawna nieprawdziwym) argumentem: 15 sekund i gram!

PSN się dławi ze śmiechu. ;)

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82268
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #55 dnia: Maj 24, 2016, 12:24:27 »
Loadingi w wiedźminie 3, bloodborne i just cause 3 pozdrawiaja 15 sekundowiczów! Ja na SSD faktycznie tyle mam, czyli cezar ewidetnie gra na PC  ;D

Online SimonX

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4033
  • Płeć: Mężczyzna
  • #nikogo
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #56 dnia: Maj 24, 2016, 12:50:34 »
Haha, szyderce... Jak się korzysta ze standby i z zamrażania uruchomionej gry, to włączasz i grasz. Włączenie TV i ampli to jest moment, już bez przesady :) Wiadomo, że jak jest patch, albo pierwsze uruchomienie to nie jest tak szybko.

Nie demonizowałbym też czasu potrzebnego na uruchomienie VR. Gogle można mieć podłączone na stałe i odłożone gdzieś, wszystkie czujniki są stacjonarne i na stałe podłączone - montuje się je na stałe w ścianach, także z tym nie ma problemu. Grę na VR uruchamiasz mniej więcej tak samo szybko jak każdą inną grę na PC. Wiadomo, że gogle trzeba założyć, ale nie robił bym z tego aż takiej czasochłonnej operacji, żeby to był problem.

Inna sprawa, że godzinka w VR minie Ci bardzo szybko, ani się nie obejrzysz :)

Offline cezar

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 874
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #57 dnia: Maj 24, 2016, 13:23:37 »
Loadingi w wiedźminie 3, bloodborne i just cause 3 pozdrawiaja 15 sekundowiczów! Ja na SSD faktycznie tyle mam, czyli cezar ewidetnie gra na PC  ;D

Ależ czepliwe jesteście - czuję się jakbym z kolegami po wódce gadał :D 'MA BYĆ SZYBKO, ŁATWO i PRZYJEMNIE'. Nie, że jest. Bo od czasów PS3 wszystko poszło w stronę wydłużenia czasu włączenia konsoli i grania.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82268
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #58 dnia: Maj 24, 2016, 14:32:27 »
Nie demonizowałbym też czasu potrzebnego na uruchomienie VR. Gogle można mieć podłączone na stałe i odłożone gdzieś, wszystkie czujniki są stacjonarne i na stałe podłączone - montuje się je na stałe w ścianach, także z tym nie ma problemu. Grę na VR uruchamiasz mniej więcej tak samo szybko jak każdą inną grę na PC. Wiadomo, że gogle trzeba założyć, ale nie robił bym z tego aż takiej czasochłonnej operacji, żeby to był problem.
Inna sprawa, że godzinka w VR minie Ci bardzo szybko, ani się nie obejrzysz :)
Słusznie prawisz. Ja mam zainstalowane czujniki na statywach na meblach, jak chcę grać to wystarczy załozyć headset i odpalić steamvr. No ja jeszcze musze przesunąć stolik z TV (na kółkach) i fotele ale to minuta roboty.
No i faktycznie czas w VR przyśpiesza niesamowicie :)

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10804
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #59 dnia: Maj 24, 2016, 15:16:26 »
Przecież aliasing jak się robi zadyma też przestaje być widoczny ;-)

Sent from my E6853 using Tapatalk


Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82268
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #60 dnia: Maj 24, 2016, 15:18:03 »
Ale w mniejszym stopniu niż SDE :P

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10804
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #61 dnia: Maj 24, 2016, 16:39:58 »
A to juz zalezy od odleglosci od ekranu ;)

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82268
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #62 dnia: Maj 27, 2016, 19:02:14 »

Offline draak

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9129
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #63 dnia: Maj 27, 2016, 19:14:02 »
Chciałem pisać o tym w wątku dot magazynów, ale byłem pewien, że sam to zrobisz ;) W numerze ta sekcja o grach na VR też od biedy do przeczytania.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82268
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #64 dnia: Maj 27, 2016, 19:22:00 »
Może wrzucę zrzuty z tych 4 stron.

Offline Irreversible

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5074
  • Płeć: Mężczyzna
  • Huc venite pueri ut viri sitis
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #65 dnia: Maj 28, 2016, 00:15:55 »
Czy ja dobrze czytam?
Tam jest napisane, ze HTC Vive mozna kupic przez Steama?

Steam, GoG, Origin: Irr3versible; Battlenet: Irr3versible#1100; Uplay: Nutshell
Serdeczna prosba o dopisanie krotkiego komentarza wskazujacego na forum przy zaproszeniu.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82268
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #66 dnia: Maj 28, 2016, 00:38:22 »
Jest napisane ale to nieprawda.

Offline Irreversible

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5074
  • Płeć: Mężczyzna
  • Huc venite pueri ut viri sitis
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #67 dnia: Maj 28, 2016, 01:19:57 »
Tak mi sie tylko skojarzylo z rzetelnoiscia ;)

Steam, GoG, Origin: Irr3versible; Battlenet: Irr3versible#1100; Uplay: Nutshell
Serdeczna prosba o dopisanie krotkiego komentarza wskazujacego na forum przy zaproszeniu.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82268
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #68 dnia: Maj 28, 2016, 11:20:56 »
Jak znajdziesz jakieś 100% rzetelne i wiarygodne źródło informacji, które nigdy nie popełniło błędu, to możesz mi je polecić. Faktem jest, że na steamie jest strona produktu z podaną ceną, patrząc po łebkach można odnieść błędne wrażenie, że da się kupić na steamie, ale link przekierowuje na stronę HTC:
http://store.steampowered.com/app/358040/

Że w Pixelu czasem piszą głupoty, to wiadomo od początku. W artykule o VR znalazłem conajmniej dwie. Piszą, że w demie z wielorybem jest się w klatce ochronnej, a obok jest zrzut ekranu na ktorym widać, że klatki nie ma. 
Odnośnie Space Pirate Trainera piszą, że jest się "unieruchomionym" w jednym miejscu i można się bronić tarczą przed pociskami robotów, podczas gry w rzeczywistosci można się poruszać i w ten sposób unikać strzałów:
http://www.youtube.com/watch?v=WYxGa05MmlI#ws

Ale to bynajmniej nie dyskwalifikuje artykułu jako w 100% bzdurnego. W Uncharted 4 Nathan używa komórki 10 metrów pod ziemią ale to nadal świetna gra :)
« Ostatnia zmiana: Maj 28, 2016, 11:27:51 wysłana przez Simplex »

Offline Irreversible

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5074
  • Płeć: Mężczyzna
  • Huc venite pueri ut viri sitis
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #69 dnia: Maj 28, 2016, 11:28:33 »
A ja uzywam komorki na 42 pietrze w centali, lub -5 w parkingu - sa technologie na to pozwalajace ;)
A tak na serio, po prostu rosmieszylo mnie to. Recenzuja Vive i pisza, ze jest do kupienia na Steamie. Czytajac po lebkach, to jakby pomylili produkty :p

Steam, GoG, Origin: Irr3versible; Battlenet: Irr3versible#1100; Uplay: Nutshell
Serdeczna prosba o dopisanie krotkiego komentarza wskazujacego na forum przy zaproszeniu.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82268
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #70 dnia: Maj 28, 2016, 11:38:50 »
Na steamie można bez problemu kupić ich kontroler:
http://store.steampowered.com/app/353370/

Jak również pudełko do streamowania:
http://store.steampowered.com/app/353380/

Więc samo kupowanie sprzętu "na steamie" jest jak najbardziej możliwe, tyle że akurat Vive nie da się tak kupić.

A ja uzywam komorki na 42 pietrze w centali, lub -5 w parkingu - sa technologie na to pozwalajace ;)
Grałeś w U4?

(kliknij)

Offline Irreversible

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5074
  • Płeć: Mężczyzna
  • Huc venite pueri ut viri sitis
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #71 dnia: Maj 28, 2016, 15:54:50 »
Oczywiscie, ze gralem. Takie rzeczy wylapujesz od razu.
Ale powyzszy wpis byl dla zartu - nie bierz wszystkiego doslownie, to sa giereczki ;)

Steam, GoG, Origin: Irr3versible; Battlenet: Irr3versible#1100; Uplay: Nutshell
Serdeczna prosba o dopisanie krotkiego komentarza wskazujacego na forum przy zaproszeniu.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82268
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #72 dnia: Maj 30, 2016, 23:27:26 »
https://www.reddit.com/r/Vive/comments/4lnvdx/everything_i_assumed_about_the_vive_was_wrong/

Dedykuję emielom tego świata zwłaszcza punkt 4:
Cytuj
4) The Games are Shovelware, Tech Demos, and Other Junk

My biggest hurdle in ordering the Vive was convincing myself that there would be games worth playing. And initially looking at the list, the promising titles seemed few and far between. But I was making a classic mistake: I was looking at them through the perspective of a 2D monitor.

Case in point is The Brookhaven Experiment. I saw the trailer video and some of the game footage, but dismissed it. It looked like a boring zombie shooter; you couldn't even move around like a proper FPS!

Then I tried it; in all of 10 seconds I realized I was in for more than I bargained for. Seeing life-sized zombies lurching out of the darkness towards me brought out the most intense fight-or-flight response I've ever experienced in a game. My second attempt at this game ended when I physically dove into my computer trying to avoid being hit by a zombie that had snuck up on me. For the first time, a game made me literally fear for my personal safety.

And so it went. Space Pirate Trainer went from being a boring space gallery shooter to the awesome feeling of dodging laser beams like Neo in The Matrix. Final Approach instead of being a silly airplane game, felt like I had a magical toy airport that had sprung to life. Even Budget Cuts, which I especially dismissed because of its goofy looking robots... let's just say those robots are a lot less goofy looking when they are life-sized and trying to kill you.

One month later I now have over 40 VR titles on my desktop. And a good 10-12 of them I see putting in some decent hours into. I went from fear of not enough games to having more games than I have time for.

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #73 dnia: Maj 31, 2016, 18:32:27 »
No spoko - jak rozmawiałem z fanbojami Wii to też się podniecali ile głębi ma Wii Sports ;)

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82268
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #74 dnia: Maj 31, 2016, 18:37:36 »
Non sequitur.


Online Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20648
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #75 dnia: Maj 31, 2016, 18:54:35 »
Miałem coś podobnego napisać, ale nie chce już męczyć Simplexa, skoro tak się wziął za to wyszukiwanie cytatów ;). Ale jak już ktoś się wyrwał przed szereg to rozwinę.

Akurat grałem w"The Brookhaven Experiment". I fakt fajne to było, ale raz, że mnie już pod koniec lekko nużyło(to było tylko demko) - pewnie dlatego że ogarnąłem i już było łatwo(na pewno jakby były większe emocje bo by mi się amunicja kończyła etc, to bym lepiej to odebrał, tam był chyba większy poziom trudności, wiec w tej kwestii to można ogarnąć), dwa że w tej grze mała rozdzielczość sprawia problemy przy celowaniu z większej odległości. Trzy - podtrzymuje, że ta gra nic za sobą nie niesie i o ile teraz bym to pewne nawet przeszedł na tury gdyby było dłuższe, to nie wyobrażam sobie grania w taką pierdołę, w której tylko strzelasz do celów w okół Ciebie po roku posiadania VRa. Tj. ok wyobrażam sobie - odpalając to na imprezie, tak jak odpalam walkę na miecze na Wii. Jak dla mnie to podobnie się bawiłem w celowniczkach na wii ze szwagrem - na jego TV gdzie odwzorowanie ruchów wiilota było bardzo dobre - ja mam za duży TV i to "skalowanie" kiedy celujesz jakby w TV który ma  w poniżej 40", a realnie ci to mapuje na ruch na większym już takie fajne nie jest.

Jasne na Wii nie było "obecności", ale to taka sama popierdówa, przy której można się fajnie na chwilę pobawić i tyle. Obecność robiła różnicę w budget cuts, bo to ja byłem tym "szpiegiem", schylałem się, czołgałem, jakieś tam myślenie taktyczne trzeba było przeprowadzić etc. A tu to się tak trochę czułem jakby mnie wrzucili do pomieszczenia z rzutnikami 360* w jakimś parku rozrywki(byłem na takich projekcjach w okularkach 3d) i dali dobrze skalibrowanego wiilota w obudowie pistoletu. Jedyny moment, gdzie ta gra faktycznie wychodziła ponad to, to kiedy zombiak się zbliżył na tyle blisko że waliłem go z melee. To nadal było fajne, ale nadal to sprzedaje VR w podobny sposób jak sprzedawał się kinect i Wii.


EDIT: Ogólnie to mam wrażenie, że duża część z tych nawróconych graczy gardziła Kinectem i Wii/dildosami, a teraz łyka VR bez popity. Nie mają odniesienia do tamtych technologii, bo były ogólnie przez core graczy pogardzane, może coś spróbowali, ale nie używali niedawno/nie używali tych ulepszonych wersji(wii sport vs wii sport resort serio robi różnicę, tylko na niektórych grach, ale robi) na innych grach, zachwycają się tym co teraz dostali jakby tamtych rzeczy nigdy nie było. Dla nich to, co już mi się "obyło" jest czymś świeżym, więc siłą rzeczy wrażenia mają lepsze.
« Ostatnia zmiana: Maj 31, 2016, 19:26:22 wysłana przez Blue__ »
Knack is back baby!

Offline meatbag

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4683
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #76 dnia: Maj 31, 2016, 20:39:09 »
In this post Blu dochodzi do wniosku, że VR to tak naprawdę Wiilot.

Online Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20648
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #77 dnia: Maj 31, 2016, 20:40:41 »
Nie.
Knack is back baby!

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82268
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #78 dnia: Czerwiec 03, 2016, 16:06:27 »
Kolejny stracił kontakt z rzeczywistością:

I have not had a better or more memorable gaming experience in my entire life than I have had with the Vive.
TL;DR I spent nearly $3000 to enter virtual reality and I have absolutely ZERO buyers remorse. Long live VR!

https://www.reddit.com/r/Vive/comments/4ma87a/a_week_and_change_with_the_htc_vive/

Moj kolega dokładnie to samo powiedział po zakupie wii, tylko mniej wydał!

Offline DarkStar

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16004
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie liczę klatek, gram w gry
    • Zobacz profil
Odp: Kolejny nawrócony ;)
« Odpowiedź #79 dnia: Czerwiec 03, 2016, 16:21:56 »
I have not had a better or more memorable gaming experience in my entire life than I have had with the Vive.

Tu można przestać czytać. ;) Dowolne Uncharted, TLoU, GTA czy Wiedźmin jest "better or more memorable gaming experience".