Autor Wątek: Cardboard i inne VR dla smartfonów  (Przeczytany 13273 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20787
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 18, 2016, 12:30:57 »
No trudno mówią że to weebo ma duży, ale nie podają jaki.
Knack is back baby!

Offline Nesh

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 912
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 18, 2016, 17:28:56 »
Od kilku dni testuję Homido na LG G2. Podoba mi się, że widzę cały ekran bez efektu lornetki (to ten cały FoV?).
Aplikacje fajne, ale to takie jednorazowe popierdółki, do których się nie wraca.
Filmy świetne. I chyba tylko do tego ten sprzęt się nadaje :)

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10820
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 26, 2016, 22:35:35 »
Ok, ekran 4k i dobre skalowanie rozdziałki FullHD wygląda obłędnie. Nie wiem jaki system skalowania używa Sony w XZ5P, ale wygląda to niesamowicie dobrze w tych okularach. Chyba zaczekam na wersję 2.0 Playstation VR, które na bank będzie miało ekran 4K. Filmy ogląda się lepiej niż na projektorze. Serio, nie spodziewałem się AŻ TAKIEJ różnicy.

Sent from my E6853 using Tapatalk


Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline blazej

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5052
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 26, 2016, 22:43:03 »
Nie widać tej ciemnej siatki?

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10820
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 26, 2016, 23:11:14 »
Nie. Może jutro uda mi się jakoś zrobić zdjęcie porównujące różnicę, ale tak jak pisałem - jest dużo większa niż się spodziewałem. Do tego dochodzi jeszcze lepsza płynność na Z5P vs Z1.

Sent from my E6853 using Tapatalk


Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 27, 2016, 07:53:29 »
Chyba zaczekam na wersję 2.0 Playstation VR, które na bank będzie miało ekran 4K.
Ale to już na PS5 albo 5.5 :)

Online hesus

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5519
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #46 dnia: Kwiecień 27, 2016, 08:20:47 »
moze wtedy jakies gry na to juz beda :)

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10820
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #47 dnia: Kwiecień 27, 2016, 10:49:56 »
No wlasnie nie chodzi o rozdzielczosc w jakiej renderowany jest obraz - ta nadal moze byc 1920x1080 czy jaka tam ma miec PS VR (i maja Vive i Oculus). Chodzi o te piksele. Jak masz ekran o rozdzielczosci FullHD, to po prostu widac siatke rozdzielajaca piksele i nie trzeba byc do tego sfiksowanym na punkcie Digital Foundry, zeby to dostrzec. Z ekranem 4K musialem sie naprawde starac dostrzec ta siatke a i tak w momencie jak przestawalem jej szukac to ona znikala mi z oczu. Scena nadal jest renderowana w normalnej rozdzielczosci (choc podejrzewam ze jakis upscaling w tle dziala, bo krawedzie nie sa az tak mocno poszarpane - ewentualnie to AA po prostu, ale pewnosci nie mam wiec sie nie wypowiadam) - jednak robi to olbrzymia roznice w odbiorze. Nie patrzysz na niewyrazny swiat przez siatke - patrzysz tylko na nieco niewyrazny swiat. Serio, ja spodziewalem sie roznicy, ale nie az takiej.

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline Nesh

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 912
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #48 dnia: Kwiecień 28, 2016, 15:06:30 »
Czy ktoś może wytłumaczyć, dlaczego film z GearVR 3200x1600 60 fps na LG G2 lepiej wygląda niż ten sam w 1080p 60 fps?
Obraz jest mniej rozmazany, bardziej ostry...
Jakieś lepsze skalowanie czy co?

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #49 dnia: Kwiecień 28, 2016, 15:29:05 »
Czy ja dobrze rozumiem? Pytasz czemu film w rozdzielczości 3200x1600 wygląda lepiej niż film w rozdzielczości 1920x1080?

Offline Nesh

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 912
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #50 dnia: Kwiecień 28, 2016, 16:20:07 »
Też się dziwię, że na ekranie 1080p lepiej wygląda film w 3200x1600.
Dlatego pytam, o co tu chodzi.
Chyba nie powinno być żadnej różnicy na ekranie LG G2?

Online meatbag

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4845
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #51 dnia: Kwiecień 28, 2016, 16:28:56 »
Też się uśmiałem setnie.

Curse of knowledge - When better-informed people find it extremely difficult to think about problems from the perspective of lesser-informed people.

@Nesh
Masz hinta:
It's not the size, it's what you do with it.
albo
Liczą się gry!!1

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #52 dnia: Kwiecień 28, 2016, 16:54:26 »
Też się dziwię, że na ekranie 1080p lepiej wygląda film w 3200x1600.
Dlatego pytam, o co tu chodzi.
Chyba nie powinno być żadnej różnicy na ekranie LG G2?
Wygląda lepiej, bo jest downsamplowany z wyższej rozdzielczości? Jak antyaliasing?

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10820
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #53 dnia: Maj 19, 2016, 12:52:32 »
Google zapowiedzialo Google Daydream ALE platforma nie bedzie komaptybilna z obecnymi na rynku telefonami. WTF.

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #54 dnia: Maj 19, 2016, 12:56:30 »
Ale to ma sens - żeby VR było dobre to musza być spełnione specyficzne wymagania, których najwyraźniej nie spełnia na razie żaden telefon wyprodukowany przed ujawnieniem tych wymagań.

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10820
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #55 dnia: Maj 19, 2016, 13:48:16 »
Te wymagania to wylaczenie double buffering przy uruchamianiu appki VR. Choc pewnie beda to tez jakies sensory zapobiegajace plywaniu (przynajmniej taka mam nadzieje). No nic, zostane na razie z moim bieda VR w 4K i moze kupie PlayStation VR.

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline szpynda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6047
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #56 dnia: Luty 08, 2018, 16:22:49 »
Odkopię temat, bo potrzebuję nowych apek na fona do paczania filmów i gier. Przyjszły okulary z Filipin, oczywiście zrobili mnie w uja i jnapisali, że do 6" co bzdura jest. Fon zmieści się 5.5" max. Mój jakoś wlazł ale dźwięku juz nie podłącze do słuchawek wbudowanych.
Z tego co tu polecaliście to nic nie działa. W sensie apki działają ale to jakbym patrzył się przez lupę w monitor. Bez sensu. Włączyłem jakąś apkę do filmów 3D i obczaiłem trailer ostatniego Spidermana. Oczywiście widziałem tylko na jedno oko czyli połowa trailera mi uciekła:) Mimo to obraz lekko się ruszał na boki i teraz rzygać mi się chce. I teraz łeb mnie napierdala jak na zdrowym kacu, bo wiadomo: chory żołądek=ból głowy. Po 1 trailerze na jedno oko. Drugie oko nie działa.
Dajcie coś co działa na jedno oko i od czego nie chce się rzygać. I żeby w ogóle działało.
Tak. Nie każdy jest zniewolony własnymi decyzjami życiowymi.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #57 dnia: Luty 08, 2018, 16:27:13 »
Daj znać kto i co Ci polecał, bo ja na pewno odradzalem. Gówniany sprzęt to i jakość gowniana.
Widzisz tylko na jedno oko, czy jak?

Offline blazej

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5052
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #58 dnia: Luty 08, 2018, 17:33:41 »
Co teraz najlepiej kupić do S7 Edge do netflixa?

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #59 dnia: Luty 08, 2018, 17:43:55 »
Pewnie jakieś GearVR, ale ja bym zaczekal na Oculus Go.

Offline szpynda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6047
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #60 dnia: Luty 08, 2018, 21:02:45 »
Daj znać kto i co Ci polecał, bo ja na pewno odradzalem. Gówniany sprzęt to i jakość gowniana.
Widzisz tylko na jedno oko, czy jak?

O takie cos poniżejkupiem. totalny tunel widzę. Mocowanie na głowę chyba kosmity. Nie ma regulacji przedniego elementu w pionie przez co dół odstaje od mordy jeśli założymy tak aby pewnie trzymało się głowy. Wcięcie na nos to tez kuźwa jakby ktoś miał nochal rozciapany przez tira albo był bokserem. Nawet jak sam element z telefonem dociśniemy ręcznie do twarzy to jest zbyt duże wcięcie. Najlepiej to sprawdziłoby się mocowanie na zasadzie narciarskich gogli. Choc to tutaj trzyma mocno i pewnie ale bez regulacji "przodu" w pionie to nie ma sensu. Jest jakaś regulacja rozstawu oczu i każdej soczewki z osobna.
Tak, można powiedzieć, że nie widzę na jedną gałę. Uszkodzony nerw.

https://www.aliexpress.com/item/Shinecon-VR-4-0-Pro-Virtual-Reality-Goggles-3D-Google-Cardboard-Goggles-VR-Box-Headset-For/32798720452.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.7ONYYQ

A fon to jakaś Xperia X1A Ultra czy jakos tak. 6" wyświetlacz. Za duzy na to ustrojstwo jest.
« Ostatnia zmiana: Luty 08, 2018, 21:04:58 wysłana przez szpynda »
Tak. Nie każdy jest zniewolony własnymi decyzjami życiowymi.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #61 dnia: Luty 08, 2018, 21:25:47 »
Przy jednym oku nie widzisz głębi, więc w VR też jej nie będzie. Może na normalnym headsecie typu Oculus Rift, HTC Vive, Playstation VR (a nie chińskim szrocie który kupiłeś) coś zobaczysz, ale na pewno nie na tym co masz.

Ponawiam pytanie - kto polecał kupno tego szajsu? Szkoda że tu na forum nie ma nikogo kto by się znał na VR, bo wtedy mógłbyś zapytać przed zakupem i nie wywalić kasy w błoto ;)

Offline okoo

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1374
    • Zobacz profil
    • fajne obrazki robiem
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #62 dnia: Luty 09, 2018, 10:18:05 »
Jak już kupować jakiś telefonowy vr to najlepiej żaden :D
ale jak już koniecznie to ewentualnie gear vr albo daydream.
Problem z tymi chińskimi szrotami jest taki że, poza tym że są gówniane, to jest milijon różnych produktów różnych firm i każdy użytkownik kupił sobie inny i nie znajdziesz drugiej osoby z takim samym ani też za bardzo żadnego komjuniti do rozwiązywania problemów razem nie stworzycie.

http://forum.vrpolska.eu/viewtopic.php?f=37&t=28&sid=762a8005b4a9b0536ad0dec87352e38e&start=10 duże pl forum vr, całe dwie osoby napisały że miały okazję testować jakieś gogle od shinecon, ale dwa lata temu, i którą wersje?

Offline szpynda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6047
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #63 dnia: Luty 09, 2018, 13:37:15 »
To że to szrot to ja wiedziałem, zabijcie mnie ie wiem gdzie wyczytałem, że to jest w miarę ok. Na poradniku allegro? ;D Poczeba mi tylko tytułów apek, które mają mi niby umożliwić oglądanie filmów jak w kinie. Niby tak jak na dużym ekranie.
1080p to zdecydowanie za niska rozdzielczość jest. Widać siatkę i to bardzo wyraźnie
.
Tak. Nie każdy jest zniewolony własnymi decyzjami życiowymi.

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10820
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #64 dnia: Luty 09, 2018, 15:44:17 »

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #65 dnia: Luty 09, 2018, 15:50:35 »
"Daydream Ready Headset & Controller is required to play."

Na tym szrocie Shitecon to można odpalac to co jest zgodne z Google Cardboard.

Offline szpynda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6047
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #66 dnia: Luty 09, 2018, 20:39:00 »
Daydream Ready Headset - to coś nie jest kompatybilne z moim telefonem. It's a SONY! Wciąż nie podaliście mi żadnego tytułu apki do oglądania filmów jak w kinie.
Tak. Nie każdy jest zniewolony własnymi decyzjami życiowymi.

Offline szpynda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6047
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #67 dnia: Luty 10, 2018, 01:26:58 »
To VR i paczanie filmów na telefonie to prawdziwe gówno. Nie dość, że widzę soczewkę przez która patrzę, to ekran wydaje się być jeszcze malutki. jakbym oglądał film przez odwróconą lornetkę. Żadnego poczucia sali kinowej czy tego, że paczam na duży ekran. Jedyne jakie mam poczucie to patrzenie przez peryskop. I chęć rzygania nawet po krótkim oglądani statycznego filmiku. Czas spróbować SONY VR. Zdam relację.
Cardboardy nie działają i są gówniane.
Tak. Nie każdy jest zniewolony własnymi decyzjami życiowymi.

Online knur

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3315
  • 8==>
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #68 dnia: Luty 10, 2018, 08:21:57 »
Oglądałem na PSVR netflixa i YouTube i dla mnie za bardzo rozmyte to wszystko, wolę jednak mniej cali a obraz żyleta więc ten efekt kina to taki sobie.
Cardborda i innych badziewi nawet nie próbowałem, wiedziałem, że to dziadostwo jest. ;)

Offline szpynda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6047
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #69 dnia: Luty 10, 2018, 20:26:50 »
No z tymi calami to u mnie dziwnie, bo patrzę na ekran monitora i widzę, że ma 24", jest spoko. Nie za duzy, nie za mały. Oglądam coś na tym dziadostwie z fona i czuje się jakbym był zamknięty w szafie, patrzył przez dziurkę od klucza na ekran co najwyżej wielkości 3DSXL przysuniętego do tejże dziurki. Żadnego wrażenia sali kinowej.
Po pół godzinie oczyska bolą od wpatrywania się w to guano i łeb zaczyna napierdzielać.
Tak. Nie każdy jest zniewolony własnymi decyzjami życiowymi.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #70 dnia: Luty 10, 2018, 20:50:24 »
Wypróbuj gdzieś psvr, Vive albo Rifta. Fov tych headsetow to ok 100 stopni.
PSVR ma najmniejszy a Vive największy.
« Ostatnia zmiana: Luty 10, 2018, 20:55:14 wysłana przez Simplex »

Online knur

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3315
  • 8==>
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #71 dnia: Luty 10, 2018, 21:26:17 »
No z tymi calami to u mnie dziwnie, bo patrzę na ekran monitora i widzę, że ma 24", jest spoko. Nie za duzy, nie za mały. Oglądam coś na tym dziadostwie z fona i czuje się jakbym był zamknięty w szafie, patrzył przez dziurkę od klucza na ekran co najwyżej wielkości 3DSXL przysuniętego do tejże dziurki. Żadnego wrażenia sali kinowej.
Po pół godzinie oczyska bolą od wpatrywania się w to guano i łeb zaczyna napierdzielać.

Z tego co piszesz to chyba nie do końca to działa u Ciebie tak jak powinno, bo czytałem, że niektórzy na tym jednak oglądają filmy więc albo są bardzo zdesperowani albo tak jak piszę, coś masz porąbane.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #72 dnia: Luty 10, 2018, 21:47:01 »
Oglądają na GearVR zapewne, a nie na chinszczyznie.

Online knur

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3315
  • 8==>
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #73 dnia: Luty 10, 2018, 22:15:23 »

Offline szpynda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6047
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #74 dnia: Luty 12, 2018, 13:37:45 »
Nic co ma "lornetkowy" wygląd soczewek i całego ustrojstwa w środku nie będzie dziaąć. Po prostu na uj mam paczać przez lornetkę w telefon? naturalne pole widzenia nie jest okrągłe jak w takich wynalazkach. FOV zabija.
Ten GearVR tylko z Samsungiem działa?
Tak. Nie każdy jest zniewolony własnymi decyzjami życiowymi.

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10820
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #75 dnia: Luty 15, 2018, 10:57:20 »
Pobawilem sie tym REZem na Daydreama (oczywiscie headsetu Daydream nie posiadam, bo kupic go mozna tylko w UK z krajow europejskich i kosztuje chore pieniadze jak na to, czym jest), wiec musialem sie bawic w Developer Options, Daydream Controller Simulatory i inne cuda wianki zeby zadzialalo z moim headsetem.
Gralem na Galaxy Note 8, telefon mam ustawiony zeby dzialal w najwyzszej rozdzielczosci.
Co moge powiedziec - gra jest grywalna, prawie tak samo jak na PS4. Niestety to prawie robi roznice, ale glowna roznice robi najprawdopobniej to, ze korzystalem z zamiennikow a nie z dedykowanego headsetu.
Pierwsze i najwazniejsze - sterowanie jest malo precycyjne, czasami kontroler wariowal. Na PS4 z tego co pamietam mozna bylo ustawic sterowanie celownikiem na galke zamiast wskazywania, tutaj tego zabraklo.
Plynnosc jest zadowalajaca - czyli gra chodzi w plynnych 60fps, nie zauwazylem zadnych przycinek. Co interesujace, to fakt ze w przeciwienstwie do Cardboarda dziala tez wychylanie na boki i gora/dol. Gra wyglada lepiej (jest ostrzejsza) niz na PSVR - ale to kwestia wyswietlacza. Telefon AZ TAK bardzo sie przy grze nie nagrzewal, ale bateria leciala z predkoscia 1% na minute. Opoznienia ruchow glowy sa minimalne i jestem naprawde pod duzym wrazeniem, szczegolnie majac w pamieci zabawy VRem na Xperii Z5 Premium - tu jest duzo lepiej pod tym wzgledem, ale nadal delikatny lag jest zauwazalny. Komus kto ma problem z motion sickness pewnie bedzie po jakims czasie uniemozliwialo granie dluzej niz kilka minut. No i jednak 90fps na PSVR >>>> 60fps na Daydreamie.
Jednak ze wzgledu na duza ilosc kombinacji i klopoty techniczne - wszystko wynikajace z nieuzywania oryginalnego Daydream headset - pelniaka nie kupilem. Jak znajde gdzies tego Daydreama za ~40EUR to biore tylko dla tej gry.

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #76 dnia: Luty 15, 2018, 12:05:44 »
Na PSVR prawdopodobnie jest 60 fps interpolowane do 120. Na 90% nie ma 90fps (tam jest panel 120Hz). Albo jest natywne 120, biorąc pod uwagę stopień złożoności grafiki ;)

Offline Pats

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6607
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nbareja
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #77 dnia: Luty 15, 2018, 12:49:13 »
Oglądają na GearVR zapewne, a nie na chinszczyznie.

Jutro dam znać jak chodzi GearVR + pilot + Note 8.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #78 dnia: Luty 15, 2018, 13:03:35 »
Ponoc w quake'a można grać.

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10820
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Cardboard i inne VR dla smartfonów
« Odpowiedź #79 dnia: Luty 15, 2018, 13:53:30 »
W Quake'a dalo sie grac bez problemow na Xperii Z5 Premium ;)

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski