Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - indeed

Strony: 1 2 [3] 4 5
81
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Luty 26, 2019, 10:41:15 »
Cytuj
FIXED - Killing wildlife will no longer trigger skills. You monsters.

 ;D ;D ;D

Przeczytawszy listę mam ochotę w ten weekend znowu siąść do bety mimo, że mam rozgrzebane Metro i Anthema.

82
Dyskusje / Odp: W co obecnie gracie?
« dnia: Luty 25, 2019, 17:01:09 »
Były takie śmieszne robociki, które wypuszczało się w specjalnych miejscach, które trzeba było odnaleźć za pomocą minigierki z jakimś czujnikiem bodajże i pamiętam, że one całkiem sporo surowców przynosiły, a same miejscówki odnajdywało się niejako przy okazji eksplorując poziomy. Chyba można było nawet jakieś specjalne lepsze wersje dokupić, żeby jeszcze więcej dobra nam przynosiły, ale ja tylko z plebejskich darmowych korzystałem i nie narzekałem, raczej bez większych trudności craftowałem sprzęt, na jaki miałem ochotę.

A czasem robocik nie jest do znajdywania surowców?

Tak było, nie inaczej!

83
Dyskusje / Odp: W co obecnie gracie?
« dnia: Luty 25, 2019, 13:49:08 »
Samych surowców jest tyle co nic, a są potrzebne do wszystkiego. Chyba specjalnie tak zrobili żeby wydawać kasę w sklepiku.

Ciekawe, jak grałem w DS3 to surowców i amunicji było zatrzęsienie,-a i sam crafting był bardzo fajny i przyjemnie się zeń korzystało. Ogólnie to była fajna gra (choć dużo traciła w drugiej połowie, gdy już twórcy nawet przestawali udawać, że to prostu strzelanka) i nie mogłem zrozumieć nagonki na nią.

84
Dyskusje / Odp: Anthem
« dnia: Luty 25, 2019, 10:55:46 »
Czyli chyba jednak nici z dłuższego wsparcia dla gry. Szkoda, bo moim zdaniem potencjał jest, tylko trzeba by doszlifować ją i rozwijać, jak Division i Destiny.

85
Dyskusje / Odp: Anthem
« dnia: Luty 25, 2019, 09:53:32 »
Było nawet w becie, choć przyspieszenie jest minimalne ;)

86
Dyskusje / Odp: Anthem
« dnia: Luty 25, 2019, 09:41:00 »
Nie miałem żadnego problemu z grobowcami, rozumiem, że ktoś może się irytować zabiegiem twórców, który niepotrzebnie wydłuża kampanie, ale gdy dotarłem do tego momentu, brakowało mi tylko 4 celów, z czego żaden nie był na poziomie 0/x. Musiałem zrobić wydarzenia w freeplayu, otworzyć kilka skrzynek, dokonać 1 multikilla i pozabijać wręcz. Albo to ja mam szczęście, albo nie bardzo rozumiem, w czym tu jest problem?

W dniu premiery na Accessie wyzwania do tego questa gra zaczynała zaliczać dopiero po jego otrzymaniu i stąd cała drama była - wyobraź sobie swojego wkur*a, gdybyś musiał to wszystko od zera trzaskać, żeby posunąc fabułe do przodu ;) Na szczęście BioWare ogarnęło się i szybko patchem zmodyfikowali to, żeby od 3 levelu już gra notowała postęp w wyzwaniach.

Sam się złamałem i kupiłem grę i muszę przyznać, że pomijając okazjonalne bugi (na szczęscie przez cały weekend "raptem" 3 razy mnie do dasha na ps4 wywaliło) bawię całkiem dobrze. Miał to być zapychacz przed The Division 2, a o dziwo wciągnąłem się, bo gameplay jest świetny i sama walka oraz latanie to czysty miód (zwłaszcza, gdy odblokuje się Storma :D ).

Problemem tej gry jest fakt, że jest zrobiona z dwóch nie do końca kompatybilnych elementów - świetne strzelanie i ogólna walka poza granicami miasta i trochę ograniczone i upośledzone rpg w mieście. Nie dziwię się, że dla wielu graczy przebywanie w Forcie Tarsis to praktycznie rzecz biorąc kara, zwłaszcza, gdy nastawili się na looter shootera, a dostają grę, która strukturą przypomina Mass Effecta - etapy z walką przeplatane łażeniem po hubie i gadaniem z npc-ami. Gdyby BioWare w tych etapach poszło na całość i zaserowawło pełnoprawnego rpg-a z porządnym systemem dialogów i wyborami to nie byłoby problemu, tak samo gdyby zrezygnowali z tej metody prezentowania fabuły i zrobili hub, jak w Destiny z minidialogami i scenariuszem poznawanym w normalnych cut-scenkach. A tutaj wygląda to tak, jakby nie mogli się zdecydować i w rezultacie zrobili hybrydę, która nie odpowiada nikomu - dla fanów looter shooterów te etapy są przegadane i nudne, a dla fanów rpg-ów są w zasadzie słabo wyreżyserowanymi (choć swietnie odegranymi) cut-scenkami z minimalnym wpływem gracza na fabułę.

Do tego duży minus za słabe wprowadzenie do świata i zasypywanie gracza nazwami własnymi od pierwszej minuty gry bez jakiegokolwiek kontekstu. Efekt jest taki, że albo zaczynasz przeglądać encykolepedię, albo zaczynasz mieć coraz bardziej gdzieś fabułę, która jest momentami co najmniej niezrozumiała bez poznania lore świata.

Póki co wystawiłbym grze jakieś 4-/6 z potencjałem na 4+/6, jeśli wyeliminują bugi. Fajny tytuł, ale ten rozkrok pomiędzy rpg, a looter shooterem nie wyszedł mu na zdrowie.

87
Dyskusje / Odp: Metro Exodus
« dnia: Luty 22, 2019, 09:03:16 »
Poczekaj na ostatnią ;) klimatycznie to małe mistrzostwo świata. Moje zakończenie, nie spodobało mi się :(

To po Tajdze jest jeszcze jakaś otwarta lokacja?

Zgadzam się z krytyką niemego bohatera - wygląda to kretyńsko, gdy wszyscy mówią do Artema, a ten milczy jak kołek, ewentualnie pociąga łyk herbatki z prądem. Zwłaszcza, że przy loadingach komentuje bieżące wydarzenia, więc głos ma.

88
Dyskusje / Odp: Anthem
« dnia: Luty 21, 2019, 11:03:54 »
No recenzje gra zbiera bardzo słabe, co ciekawe to chyba Androbieda miała lepsze nawet (72% na Metacriticu). Oj źle to wróży tak przyszłości Anthem, jak i całego BioWare.

89
Dyskusje / Odp: Metro Exodus
« dnia: Luty 21, 2019, 10:37:08 »
Ktoś tego gościa jeszcze traktuje poważnie? ;)

Zmieniając temat - trzecia otwarta lokacja wygląda prześwietnie, chyba najlepiej wyszła ze wszystkich.

90
Dyskusje / Odp: Metro Exodus
« dnia: Luty 21, 2019, 09:07:57 »
Z input lagiem i deadzonem na ps4 coś jest na rzeczy, bo sterowanie faktycznie wymaga przyzwyczajenia przez swoją ślamazarność, ale to nic, co by psuło (przynajmniej mi) zabawę.

91
Dyskusje / Odp: Anthem
« dnia: Luty 19, 2019, 11:05:55 »
Jeszcze a propos tych grobowców blokujących postęp fabuły - jeden z nich odblokowuje się, gdy otworzymy 20 skrzyń we freeroamie. Tylko, że odpalając freeroama podobno gra paruje nas z 3 innymi graczami, a otwarcie skrzynki zalicza tylko temu, który ją fizycznie otworzył, a nie całej grupie  ;D

Im więcej czytam o tym tytule tym bardziej jestem zaskoczony, że jest aż tak źle. A pomyśleć, że rozważałem zakup, żeby umilić sobie oczekiwanie na The Division 2.

92
Dyskusje / Odp: Anthem
« dnia: Luty 18, 2019, 17:13:17 »
"At one point, the game gives up trying to string you along entirely and you?re asked to open a handful of tombs in free roam. You head into the map, fly to the tombs, and are met with a list of challenges you must complete to unlock them: get 50 kills with an assault rifle, 20 melee kills, complete five world events, etc. It?s blatant, dull padding that kills the pacing dead." - VG247 klik

Auć...

93
Dyskusje / Odp: Metro Exodus
« dnia: Luty 18, 2019, 12:56:19 »
Też prawda, to co jest tam bardziej skomplikowanego to wynika w trakcie samej zabawy :)

Pytanie do grających - jak włączyć termowizję w noktowizorze? Zdobyłem odpowiednie ulepszenie, zamontowałem je, ale gdy zakładam gogle to mam zwykły tryb noktowizyjny.

94
Dyskusje / Odp: Anthem
« dnia: Luty 18, 2019, 12:52:02 »
No to katastrofa, przecież ten stronghold z bety to była zabawa na jakieś 30 minut, gdy już się człowiek nauczył, co ma robić. Jak widać EA kontynuuje swoją nową świecką tradycje wypuszczania gier z minimalnym contentem i obietnicą jego późniejszego rozwijania (o ile gra nie umrze w pół roku)  ;D

95
Dyskusje / Odp: Metro Exodus
« dnia: Luty 18, 2019, 12:48:15 »
Niby tak, ale gra niemal od razu wrzuca nas w sam środek ekipy Spartan i nie kłopocze się zanadto z tłumaczenim kto jest kim (można w dzienniku doczytać), dlaczego ten siwy z bródką wszystkim rozkazuje, o co chodzi ze Spartanami, dlaczego oni wszyscy nas znają etc.

Ale grać spokojnie można, bo w zasadzie to głównie tło (zwłaszcza, że z poprzednich części tylko Młynarz i Ania wracają i to ich znajomość może się ewentualnie przydać).

96
Dyskusje / Odp: Anthem
« dnia: Luty 18, 2019, 12:43:47 »
PC Gamer dość krytyczną ma opinie po pierwszych iluś tam godzinach. W skrócie - walka fajna, wszystko inne słabiutkie, na czele z lataniem po całym mieście od NPCa do NPCa i związanym z tym przebijaniem się przez pare loadingów, byleby popchnąć fabułe do przodu i odblokować kolejnego questa i móc znowu polatać  IronManem. Do tego póki co słaba i w ogóle nie angażująca fabuła oraz wkurzające loadingi, gdy ktoś z ekipy wysforuje zbytnio do przodu.

Czyli powtórka wrażeń z bety minus problemy z optymalizacją ;)

Btw prawdaż to, że w pełnej wersji są tylko 3 forty (czy jak się te anthemowe raidy nazywają)?

97
Dyskusje / Odp: Battlefield V
« dnia: Luty 18, 2019, 11:36:34 »
Nie pamiętam już dokładnie, ale w CoDzie wyzwania są typu "Zabij X graczy bronią Y" albo "zagraj X razy w trybie Z". Wyzwania w BFie psują grę.

Też prawda, choć są i bardziej rozwinięte w stylu "Zabij X graczy, bronią typu Y, atakując flagę w trybe Z". Ale faktycznie z tego co pamiętam, to nie było żadnych oderwanych od rzeczywistości.

98
Dyskusje / Odp: Battlefield V
« dnia: Luty 18, 2019, 11:27:46 »
Tides of War to nic innego jak dzienne, czy tam tygodniowe rozkazy, które w CoD-ach są chyba od 3 lat już, a fakt, że ludzie tak je przeżywają świadczy o tym, w jakim dołku jest obecnie BFv pod kątem zawartości - jeśli weekly challenges są najbardziej ekscytującą rzeczą, jaką ma onlinowa strzelanka do zaoferowania to coś musi być bardzo nie tak.

99
Dyskusje / Odp: Metro Exodus
« dnia: Luty 18, 2019, 10:32:52 »
To jest właśnie ciekawe - pierwszy loading na prosiaku jest strasznie długi, ale później już loadingi są w porządku.

Ogólnie to jestem pozytywnie zaskoczony małą ilością błędów w nowym Metrze ;)

100
Dyskusje / Odp: Battlefield V
« dnia: Luty 18, 2019, 10:26:50 »
Podobnie z Titanfallem 2 było - niestety jeśli nowe mapy są darmowe, to wychodzi ich dużo mniej i na dodatek pojawiają się dużo rzadziej (a przynajmniej tak to w przypadku gier EA wygląda). Podejrzewam, że zrobienie nowego trybu jest dużo tańsze i szybsze niż zaprojekotwanie nowej mapy, a wystarczy do pochwalenia się, że gra jest ciągle rozwijana i rozbudowywana.

101
Dyskusje / Odp: Metro Exodus
« dnia: Luty 17, 2019, 14:27:00 »
Też doszedłem do ?Mad Maxa?, czyli drugiego dużego, otwartego obszaru i jestem grą oczarowany. Świetny klimat, piękna grafika, ciekawy scenariusz i przyjemnie dość taktyczne (choć momentami drewniane przez powolne sterowanie) strzelanie. Dobrze wyważony poziom trudności i zabawa w lekki surwiwal - bardzo łatwo wypstrykać się z całej amunicji i szybko zacząłem kalkulować, czy w ogóle warto wdawać się w walkę z grupą mutantów, jeśli raczej niczego nie wartościowego pilnują. Eksploracja świetna, co chwila jakaś miejscówka prosi się o eksplorację, a co więcej gra to faktycznie nagradza - cenne ulepszenia kombinezonu, lepsze celowniki, czujnik ruchu, czy noktowizor, to wszystko jest do zdobycia, jeśli ktoś zechce eksplorować poboczne obszary.

Z minusów to pierwszy loading, gdy odpalam grę trwa z 2 minuty na prosiaku, ragdoll momentami zabawny i chyba z dwa razy mi dźwięk się na 3 sekundy urwał.

Póki co absolutna rewelacja, dawno nie grałem w tak dobrego singleplayerowego fpsa.

102
Dyskusje / Odp: Metro Exodus
« dnia: Luty 15, 2019, 13:12:25 »
To jak w końcu z tym dubbingiem? Jest ten ruski czy go nie ma?

Pytanie z innej beczki. Czy przed zagraniem w Exodus warto przeczytać Metro 2035? Są jakieś odniesienia, prócz tego, że gra dzieje się po wydarzeniach opisanych w książce?

W książce jest dość kolosalny zwrot akcji, który zdradza samo miejsce akcji gry, więc niejako twórcy zaserwowali graczom spoiler z książki ;) A co do gry to podobno jest krótkie wprowadzenie rozwijające zakończenie książki, żeby pasowało do gry, która opowiada, co się stało po Metro 2035.

103
Dyskusje / Odp: Metro Exodus
« dnia: Luty 15, 2019, 12:47:13 »
Bo każdy pirat to pijak!

104
Dyskusje / Odp: Metro Exodus
« dnia: Luty 14, 2019, 15:05:21 »
Ale gdzie ty porównujesz te bekowe akcenty z Red Alerta do tego bieda dubbingu z MEtra ;).

Prawda, ale te rosyjskie akcenty były na podobnym poziomie ;)

105
Dyskusje / Odp: Metro Exodus
« dnia: Luty 14, 2019, 14:29:35 »
Przynajmniej wiem, co do mnie mówią. Dla mnie to lepsze rozwiązanie niż przegapienie części fabuły i klimatu przez brak tłumaczenia wypowiedzi postaci. Optymalnie byłoby mieć napisy do wszystkich wypowiedzi, ale dotychczas w Metrze to było marzenie ściętej głowy.

Inna sprawa, że te "rosyjskie" akcenty bardzo mnei nie raziły, ale ja się za młodu zagrywałem w dwa pierwsze Red Alerty i uwielbiałem tamte cut-scenki z Sowietami, więc mam pewnie przesuniętą wrażliwość ;)

106
Dyskusje / Odp: Metro Exodus
« dnia: Luty 14, 2019, 14:19:24 »

To jest fajne jak jest miks języków. Czyli nasza postać jest jednej narodowości, a znajduje się w miejscu gdzie mówią językiem, którego nie znamy.

To, to, to.

Wczuwkę to ja miałem w Max Payne 3, gdy połowa NPC-ów do mnie po portuglaksu mówiła i tak samo, jak Max czułem się zagubiony i wykorzystwany przez swoją niewiedzę. W Metrze to całkowity bezsens - Rosjanin nie rozumie Rosjanina mówiącego po rosyjsku, gdzie tu immersja ;)

107
Dyskusje / Odp: Metro Exodus
« dnia: Luty 14, 2019, 10:53:22 »
A wracając do meritum - jak ma się sprawa z tłumaczeniem jakichś  pobocznych wypowiedzi, jeśli gramy z rosyjskim dubbingiem? W poprzednich częśćiach pamiętam, że napisów przy wypowiedziach mniej istotnych NPC-ów nie było, co zmuszało mnnie do grania w angielską wersję, gdzie akcenty momentami były komiczne, jak to prawidłowo zauważyliście wyżej.

108
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Luty 11, 2019, 11:23:11 »
A ja z kolei nie zauważyłem jakiejś wielkiej dramy z gąbkowatością przeciwników przy czterech graczach w teamie - jasne, że byli jacyś wytrzymalsi delikwenci, ale i tak padali szybciej niż w jedynce.

A propos wrogów ze zdalnie sterowanymi autkami to są dość upierdliwi, ale w rozsądnych granicach. Autka padają po jednym strzale, świecą się i towarzyszy im bardzo charakterystyczny dźwięk, więc raczej trudno je przeoczyć.

Mnie dużo bardziej w kość dały grubasy w płaszczach przeciwdeszczowych dzierżacy wielkie młoty w Dark Zone - nie są może zbyt szybcy, ale wytrzymali jak cholera i jednym trafieniem mnie kladli. A jak jeszcze mieli kolegów z bronią dystansową to po zawodach, bo albo Cie nafaszerują ołowiem, gdy uciekasz przed grubasem, jak w Benny Hillu, albo dostaniesz młotkiem.

109
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Luty 09, 2019, 16:55:08 »
Gdy uruchomisz grę zmień sobie postać na ekranie startowym - po ostatnim patchu oprócz tej, którą sam zrobiłeś masz trzy z maksymalnym poziomem i wypasionym sprzętem. Wybierz jedną z nich i wejdź do gry, a będziesz od razu przy wejściu do endgame-owej misji (tu nazywają się one chyba invaded).

110
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Luty 09, 2019, 16:12:59 »
Zrobiłem tą endgame-ową misję i muszę przyznać, ze bawiłem się swietnie. Jeśli będzie ich w grze na tyle dużo, że nie zaczną się nudzić zbyt szybko to z palcem w nosie wygrają rywalizację z Anthem.

Szkoda, że gra wygląda tak słabo, cały czas łudzę się, że to spowodowane przez jakiś błąd, albo starszy build, do którego nie zdążyli wprowadzić jeszcze wszystkich zaplanowanych wodotrysków graficznych, choć wiem, że to nieprawda  ;)

111
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Luty 08, 2019, 19:16:23 »
Możesz tylko kierunek ustawić chyba, długości ani momentu, w którym zaczną lecieć bomby. Bardzo rozczarowujący jest ten skill niestety.

112
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Luty 08, 2019, 18:04:32 »
Nie potrafie skutecznie drona odpalic na X1 - tzn lata skurwiel mi nad glowa ale zeby zbombardowal to co chce to juz jakis problem...

Przytrzymaj przycisk, którym odpalasz i wyświetli Ci się trasa jego przelotu, puszczasz przycisk i dron robi nalot. Beznadziejny skill moim zdaniem, bo zasięg ma jakieś 15 metrów od Twojej postaci.

Gra wygląda beznadziejnie momentami - efekty np ognia, gdy płonie nam agent są rodem z poprzedniej generacji, modele postaci tak samo. Do tego rozmyta paletą barw i przeciągające się doczytali tekstur na prosiaku. Grałem dziś w jedynkę czekając na update bety i zdecydowani prezentuje się ona lepiej.

113
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Luty 07, 2019, 21:48:02 »
Coś z grafiką jest nie tak, bo pomijając odczytywanie tekstur na oczach wygląda na bardzo rozmytą i pozbawioną kolorów. Na tle jedynki, w którą dziś jeszcze grałem prezentuje się po prostu blado.

W ciągu 40 minut 5 razy mnie odłączyło od serwera, więc też nie pograłem za wiele niestety.

114
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Luty 06, 2019, 16:24:25 »
Na Twitterze też ich o to pytają i "kody są rozsyłane od 4 lutego, prosimy sprawdzać SPAM i pozostałe foldery".

Czekam na kod od Ubi od wczoraj, a ów grzecznie w Ofertach mojego gmaila siedzi ;) Nawet bym nie pomyślał, żeby tam zajrzeć.

115
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Luty 05, 2019, 17:08:42 »
W razie czego mam jeden kod do bety do oddania  :)

116
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Luty 05, 2019, 15:06:11 »
Orientuje się ktoś kiedy będzie preload bety na ps4?

117
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Luty 04, 2019, 16:18:59 »
Zamówiłem preordera z RTV Euro AGD z płatnością w salonie przy odbiorze i dziś dostałem od nich kod do private bety, więc jeśli ktoś chce załapać się na darmową prywatną betę to polecam  ;) Cena wersji z dodatkami taka, jak sama jak w MediaExpert.

118
Dyskusje / Odp: Anthem
« dnia: Luty 03, 2019, 21:34:54 »
Odpaliłem to to na ps4 pro w wymuszonym z poziomu konsoli 1080p i nagle zrobiło się to dużo bardziej grywalne, dzięki zwyczajnemu braku spadków płynności. Wystarczyłoby, żeby wrzucili do opcji wybór pomiędzy wyższą rozdzielczością i wydajnością, a od razu inaczej by wyglądał odbiór gry. Jeśli nie poprawią optymalizacji, to niestety będzie katastrofa kompletna.

119
Dyskusje / Odp: Anthem
« dnia: Luty 01, 2019, 19:21:29 »
Działają serwery dużo lepiej - tylko raz mnie wywaliło przy wczytywaniu misji, reszta bardzo sympatycznie działa od strony połączenia.

Natomiast sama gra póki co w ogóle mnie nie kupiła. Hub na PS4Pro działa chyba w 20 fps, jak tylko ruszysz kamerą od razu szarpie. Nie wyobrażam sobie chodzenia po mieście i rozmawiania z NPC-ami, jeśli to będzie tak działało w dniu premiery, zamiast przyjemności z eksploracji jest katorga. Sama rozgrywka po jakiejś godzince zabawy średnio mnie przekonuje - gra wyglada swietnie, latanie jak IronMan to czysta frajda, ale strzelanie jest bardzo przeciętne, a to nim gra ma stać. Do tego w pewnym momencie padli chyba wszyscy członkowie zespołu i zamiast nas zrespawnować (było odliczanie do respa nawet) gra po prostu trzymała nas na ekranie śmierci...

Zdecydowanie ma chwilę obecną daleko tej grze do poziomu Destiny, czy The Division, a to najwięksi rywale Anthem. Dam jeszcze grze szansę, ale póki co to gra mi się w to, jak w Andromedę tylko bez fabuły i dialogów.

120
Dyskusje / Odp: W co obecnie gracie?
« dnia: Styczeń 31, 2019, 09:29:31 »
GoT z tego co pamiętam, to kończył się bezczelnym cliffhangerem, a i wygladał wyjątkowo paskudnie, bo cell-shading w  szarościach i brązach wypada bardzo kiepsko. Trochę szkoda, bo momentami klimat wychodził im świetnie (rozmowy z Cersei autentycznie  wywoływały strach).

Strony: 1 2 [3] 4 5