Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - indeed

Strony: 1 [2] 3 4 5
41
Dyskusje / Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« dnia: Kwiecień 01, 2019, 15:45:07 »
Kyrielejson, jak ja tutaj piszę  :D

42
Dyskusje / Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« dnia: Kwiecień 01, 2019, 15:41:30 »
Cytuj
Btw szkoda, ze gra lepiej nie komunikuje, któzy bossowie są obowiązkowi

Dobrze że Gregysa Sekiro nie interesuje bo by zawału dostał ;).

Sam jestem otrograficznym nazistą, więc jestem oibzydzony swoim błędem i składam soczystą samokrytykę :D

A za poradę dziekuję, nie wpadłbym na nią pewnie nawet, bo jak przystało na graczą wychowanego w latach 90' wszystkie powerupy, buffy i cuksy skrzętnie chomikuję na tą jedną "koszmarnie trudną finałową walkę", w której rzecz jasna też ich nie użyję, bo a nuż widelec po tej walce będzie jeszcze jedna!

43
Dyskusje / Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« dnia: Kwiecień 01, 2019, 14:20:30 »
A na głównej trollorecenzja Sekiro z okazji pierwszego kwietnia i o dziwo niektórych w komentarzach styk pleców i nóg jednak zapiekł ;)

Btw szkoda, ze gra lepiej nie komunikuje, któzy bossowie są obowiązkowi - olałem Ashina Elite, bo spuścił mi manto parę razy a wyglądał, jak typowy miniboss, dolazłem aż do świątyni Senpou i przez dobry kwadrans kręciłem się tam w kółko liżac ściany, zanim nie wlazłem na wiki, żeby wiedzieć, co robię nie tak, a tam się okazuje, że pan samuraj jest obowiązkowy i po nim jest wazny boss. Choć od początku czułem, że coś brakowało mi w Ashina Castle jakiegoś finału mocnego (jakby nie patrzeć przez X godzin się próbwałem doń wedrzeć, po czym jak gdyby nigdy nic poszedłem dalej). Głupi ja ;)

44
Dyskusje / Odp: Borderlands 3
« dnia: Marzec 29, 2019, 16:50:47 »
Trailer w porządku, ale niczym nie powala niestety. Mam nadzieję, że poprawią feeling broni, bo to byłą zawsze pięta achillesowa tej serii, a w czasach konkurencji ze strony takich gier, jak Destiny (o którym można wiele złego powiedzieć, ale strzelanie Bungie zrobiło rewelacyjne) coś takiego już zwyczajnie nie przejdzie. Trzymam kciuki za twórców, bo Bordelands 2 bardzo miło wspominam, ale ta gra ma już prawie 7 lat i nie wiem, czy to samo w odrobinę odświeżonej grafice mnie wciągnie.

45
Dyskusje / Odp: W co obecnie gracie?
« dnia: Marzec 27, 2019, 09:13:32 »
A tak już bez żartów to The Pre-Sequel mnie ostatnio trochę korci - warto jak po przejściu drugiej części miałem już tak dość, że odpuściłem DLC?

Niespecjalnie, Pre-Sequel to więcej tego samego w zdecydowanie nudniejszych lokacjach, z mniej zabawnym humorem (Handsome Jack, który był moim zdaniem gwiazdą dwójki tutaj jest jeszcze normalnym, a przez to nudnym człowiekiem) i z nową irytującą mechaniką (zbieranie tlenu, gdy jesteśmy poza budynkami).

Ogólnie zaskoczony jestem faktem, że Gearbox porzucił Borderlandsy, czyli pierwszy duży looter-shooter, który był potężną marką na długo zanim Bungie ogarnęło Destiny. Niby teraz coś podobno dłubią przy kolejnej części, ale obawiam się, że jest już za późno i dziś kolejne Borderlandsy na nikim nie zrobią wrażenia bez mnóstwa świeżych i trafionych pomysłów, o które bym raczej Gearbox nie podejrzewał.

46
Dyskusje / Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« dnia: Marzec 25, 2019, 14:15:54 »
Ciężko nie zauważyć tych typowych dla Japończyków fontann krwi  :D Ale to chyba zawsze ta sama animacja jest poza egzekucjami na ważniejszych bossach.

Oj nie, ja na takich zwykłych leszczach już chyba ze trzy różne widziałem. Chyba, że mówimy o stricte stealth killach, wtedy faktycznie jest chyba jedna na jeden rodzaj wroga.

No to skradanie w Sekiro jest fajne i trzeba pokombinować. Nie ma tak że wszyscy przeciwnicy są ustawieni tak że możesz sobie przebiec od jednego do drugiego i wszystkich wyciąć na luzaku, trzeba trochę pokminić.
Ale jaka jest satysfakcja, gdy się uda elegancko rozpykać w taki sposób jakąs planszę. Ja ostatnio tak minibossa pijaka (Juuzou bodajże się zwał) ostatnio zalatwiłem, cała obstawę mu po cichu zdjąłem i jeszcze miecz plecy dostał, dzięki czemu pojedynek z nim stał się nagle całkiem prosty i przyjemny.

47
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 22, 2019, 11:45:19 »
Dzięki za tip z wieżyczką snajperską tak btw, jest potężnym narzędziem divisionowości :)

Do usług ;)

Gram w coopie z JBzP (dopiero początek gry). Mogę odblokować kolejnego skilla, na razie mam wieżyczkę oraz hive leczący. Nie wiem jaki skill odblokować - są jakieś ewidentne biedy których nie warto brać? Albo cos godnego polecenia?
I czy jest jakiś skill który umożliwia podniesienie samego siebie?

Dron leczący obowiązkowo moim zdaniem. Korzystając z okazji kolejny raz polecę wieżyczkę snajperską, która potrafi znacznie ułątwić starcia z bossami. Oprócz tego chem launchery zapalający i niszczący pancerz są całkiem przydatne. Dron bojowy też jest całkiem fajny, idealny do wypuszczenia na jakiegoś upierdliwca ze snajperką, granatami albo zdalnie sterowanymi autkami, którego masz poza skutecznym zasięgiem broni, bo zajmie dziada, a często nawet i ubije, ale niestety jeśli się nań zdecydujesz to nie możesz z drona naprawczego korzystać.

A ze skilli, które bym zdecydowanie odradzał to Pulse i Firefly - niby fajne i ciekawe, ale na tle każdego innego skilla wypadają po prostu blado.

Ogólnie ja bym obowiązkowo na Twoim miejscu miał jakiegoś leczącego skilla i coś bojowego co możesz rzucić w krytycznym momencie, by odrobinę ulżyć sobie w walce.

48
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 21, 2019, 14:15:00 »
Odniosłem wrażenie, że bossowie szybko podbiegają do wieżyczki i ją deptają. Stąd wziąłem drona.

To prawda, ewidentnie mają coś takiego zapisane w skrypcie, ale snajperska wieżyczka ma spory zasięg i zanim w ogóle zdążą do niej dobiec to już dawno wystrzelam z niej wszystkie pociski :D Oczywiście stawiam ją w odpowiedniej odległości od takiego delikwenta.

49
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 21, 2019, 13:33:44 »
Dlatego napisałem Ważka - Ćma  ;) Też z tego się nabijałem  ;D

Firefly to chyba świetlik, a nie ważka ;)

Ja też korzystan z drona leczacego, a jako drugi skill mam wieżyczkę snajperską na bossów - ręczne celowanie bardzo nie przeszkadza, a całkiem sprawnie ściąga grubasom pancerze.

50
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 19, 2019, 14:19:01 »
Nie do końca chyba w tej części rozumiem kwestię obrażeń i strzałów na minutę. Zielony karabin na 11 lvl, taki SIG 716 ma 697/320 a niebieski M16A2 też na 11 lvl - 357/300. Czyli jak rozumiem zwykły zielony lepszy ??

Różnie z tym bywa - często bronie różnią się cechami specjalnymi, albo skutecznym zasięgiem. Ale ogólnie nie jest to nic dziwnego, że czasem przez dłuższą chwilę korzysta się z teoretycznie niskoleveleowej broni, która w praktyce statsami przebija zabawki z wyższym numerkiem i kolorkiem. Ot uroki tego gatunku gier ;)

51
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 19, 2019, 12:34:52 »
Wydaje mi się, że spotkałem jednego w misji z pytajnkiem, ale potraktował mnie prądem i zwiał.

52
Dyskusje / Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« dnia: Marzec 19, 2019, 09:51:00 »
Jakby ktoś widział wcześniej w jakiś media marktach to krzyczcie. Mam taki hype, że aż zaczyna mnie już nosić :D

Czasy, kiedy sieciówki wrzucały gry na półki przed oficjalną premierą chyba bezpowrotnie minęły ;)

53
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 19, 2019, 09:23:33 »
Mam pytanie/prośbę do grajacych na ps4. Szukam osoby która zaprosi mnie do siebie na rozegranie misji głównej BUNKIER. Ja u siebie złapałem buga i z tego co piszą, to jedynym ratunkiem jest zagranie misji u osoby która jej jeszcze nie rozegrała.

To jedna z końcowych misji? Chętnie pomogę tylko pytanie, czy sam już jej nie zaliczyłem, ostatnie misje główne, jakie wykonałem to
(kliknij)

A zmieniając odorbinę temat - jestem pod dużym wrażeniem, jak świetna jest w tej grze muzyka. Wczoraj w robocie przez pół dnia mi chodził po głowie jeden z motywów przygrywających w czasie walki.

I mam też pytanie do osób w endgamie - czy można odblokować dla jednej postaci wszystkie signature weapons, czy trzeba mieć osobne do każdej spluwy?

54
Dyskusje / Odp: Ile masz cierpliwości?
« dnia: Marzec 18, 2019, 12:12:26 »
Po prawdzie to zależy. Jeśli chodzi o poziom trudności to zawsze biorę normalny/zalecany traktując to trochę, jak potrawę w restauracji - nie doprawiam na stole, tylko ufam kucharzowi, że przyprawił optymalnie ;) Zdarzają mi się wyjątki rzecz jasna, choć gdy tak się zastanowię to z ostatnich lat pamiętam dwa przypadki, gdy w trakcie zabawy już obniżyłem poziom trudności. W Wiedźminie 2 podczas pierwszej walki z Letho - w dniu premiery nie szło gnoja pokonać, cały czas się osłaniał tarczą, moje ciosy go ledwo zadrapywały, a on mnie miał na 2 ciachnięcia mieczem. Po godzinie się poddałem i obniżyłem poziom trudności, ale po walce zaraz prawilnie podniosłem na normalny i już więcej nie musiałem tak robić. Za drugim razem to było w Metrze: Exodus w finale Morza Kaspijskiego - kretyński mikroskopijny killrom z hordami wrogów i delikwentem w pancerzu bardzo szybko mnie przekonał do zjechania z trudnością, żeby się nie frustrować.

Ale ja ogólnie poza Soulsami raczej w trudne gry nie gram (choć Soulsów za naprawdę trudne nie uważam, to raczej kwestia zmiany nawyków), z dala trzymam się od wszelkich hardcorowych platformówek 2D, którymi ostatnio obrodziło, że o czymś pokroju Army nie wspomnę. Jedyna gra, która porzuciłem przez poziom trudności to był Metal Gear Rising: Revengeance - super gra, na którą skusiłem się wiedziony recenzjami i rekomendacjami. Problem w tym, że było to moje pierwsze i jak dotychczas ostatnie podejście do gatunku hardcorowych slasherów (DMC od Ninja Theory, czy God of Warów nie zaliczam do tej kategorii) i mimo, ze bawiłęm się przednio to na amen utknąłem na finałowym bossie, którego nie byłem w stanie utłuc.

Ogólnie jestem w miarę cierpliwy, choć mało gier kończę - zazwyczaj po X godzinach mi się nudzą, albo zaczynam w coś innego grać iobiecuję sobie wrócić do poprzendiej gry, jak tylko przejdę aktualną ;)

55
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 16, 2019, 10:43:11 »
14h za mną i dalej k-*rwa żadnego ciucha poza tymi, które z Uplaya odblokowałem i z lootboksów. Co wy zrobiliście, że zaczęły wam lecieć? Jakiś tutorial się odpalił, po jakiejś misji się pojawiły, czy co? I z czego one wypadają?

56
Dyskusje / Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« dnia: Marzec 15, 2019, 16:55:25 »
A w Soulsach trzeba było ileś razy grę przejść żeby zobaczyć wszystkie zakończenia? W ogóle były różne zakończenia?

Były - w Dark Soulsach chyba po 2 na każdą odsłonę, w Bloodborne były 3, o ile mnie pamięć nie myli.

57
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 15, 2019, 11:07:02 »
9 godzin na liczniku i poza dwoma szalikami, które dostałem z lootboksów otrzymanych za wbicie levelu, ani jeden ciuch mi nie wypadl. Przeszukuję skrzynki, walizki i pleacki, robię side questy etc., ale zaczyna mnie to odrobinę drażnić - ja rozumiem, że jakoś na te darmowe dodatki trzeba zarobić i można to załatwić płatnymi ubrankami, ale taka bida w wypadaniu ciuchów to przegięcie jednak.

58
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 14, 2019, 12:52:02 »
Klany odblokowują się po drugiej głównej misji - tej po odbijaniu dziewczynki z hotelu.

To chyba w coś nie umiem, hotel mam zrobiony
(kliknij)
a klanów brak. Przejdę dziś na stragan i sprawdzę.

Musisz przejść główną misję po tej misji w hotelu ;)

59
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 14, 2019, 11:48:26 »
Klany odblokowują się po drugiej głównej misji - tej po odbijaniu dziewczynki z hotelu. Można to łatwo sprawdzić w Theater na straganie obok pomieszczenia, w którym przebywa przwyódczyni osady (ta Murzynka z protezą nogi) - druga osoba, którą macie wskazaną do zwerbowania tam odblokuje klany.

60
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 14, 2019, 10:30:14 »
Do tego potrzebne są chyba Hyena Keys - mnie wypadł taki, jak utłukłem jakiegoś twardszego przeciwnika w aktywności o nazwie Control (to nie bylo zajęcie posterunku), ale można je też ponoć znaleźć w skrzynkach. I warto rozglądać się ogólnie - w drugiej misji, tej w hotelu, przy jakimś ubitym wrogu będącym elementem wystroju (zabity zanim zaczęła się walka) znalazłem klucz do pokoju hotelowego, w którym byłą całkiem fajna broń.

61
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 14, 2019, 09:30:43 »
Z walizek i skrzynek. Zaglądaj w kąty, tunele metra i inne zakątki. Rozglądaj się, chodź bokami i zaułkami. Ciuchy lecą, ale u mnie skromnie. Na 4 godziny grania wpadły żółte okulary, zielone spodnie i jakieś kolorowe sneakersy.

Właśnie żadnej walizce i skrzynce nie odpuszczam i mimo wszystko nic mi nie leci stąd myślałem, że coś jest nie tak ;)

Btw da się jakoś korzystać z różnych wariantów tego samego skilla jednocześnie? Np drona naprawczego i drona bojowego? Chciałem trochę poeksperymentować ze skillami, ale dron naprawczy to perfekcyjna apteczka i nie wyobrażam sobie rezygnacji z niego, co wyłącza mi póki co opcję używania innych wersji drona.

Swoją drogą bez sensu jest moim zdaniem konieczność ręcznego sterowania wieżyczkami innymi niż zwykła - jeśli ręcznie ustalam cele to nie strzelam z własnej broni za bardzo i koniec końców nie opłaca mi się korzystanie z wieżyczki, którą najbardziej ceniłem w jedynce właśnie za to, że po jej ustaiweniu nie musiałem się już o nią troszczyć, bo po prostu robiła swoje.

62
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 14, 2019, 09:15:33 »
Też pograłem trochę więcej - 3 misje główne zrobiłem i trochę pobocznych i muszę przyznać, że gra się świetnie, a problemy z frameratem już się nie pojawiły. Natomiast mam pytanie skąd wy bierzecie nowe ciuchy? Po jakichś 3-4 godzinach gry, ani jeden łaszek mi nie wypadł, co trochę mnie dziwi, bo w becie jednak leciało trochę tych szmatek. Oczywiście wiem, że mozną ubranka kupic, ale regularnie napotykam graczy, którzy mają ciuszki inne niż startowe, a nie wierzę, że wszyscy je kupili ;)

Drugie pytanie jest odnośnie HDR - jak go skonfigurować? Wartość liczbowa w opcjach powinna odpowiadać ilośći nitów ekranu?

63
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 13, 2019, 15:37:27 »
Wczoraj pierwsze dwie misje przeszedłem i w drugiej gra zaczęłą mi na prosiaku koszmarnie chrupać. Miałem całkowite freezy na 1-2 sekundy, a framerate często spadał poniżej jakichkolwiek akceptowalnych granic (a jestem w tej materii dość tolerancyjny). Mam nadzieję, że to jendorazowy bug, ale trochę mnie to wkurzyło niestety.

64
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 12, 2019, 11:49:46 »
Goldy mają premierę 12, zwykła edycja 15.

65
Dyskusje / Odp: Battlefield V
« dnia: Marzec 12, 2019, 09:35:49 »
Rush był zajebisty w BC2 i fajny w BF3.

Też miałem takie wrażenie - rush był perfekcyjny w BC2 i bardzo dobry w BF3, ale później z każdą kolejną odsłoną widać było mniejsze skupienie DICE na tym trybie. W końcu w BF1 zrobili Operacje, które traktowałem, jako taki rush 2.0, twórcze rozwinięcie idei przesuwających się linii frontu połączonych z desperacką obroną/szturmowaniem pozycji - dla mnie perfekcja. A potem wyszedł BFV, w którym Operacje wykastrowano i położono na łopatki.

Nie odpaliłem BFV od półtora miesiąca ponad i wczoraj, gdy zdałem sobie z tego sprawę wreszcie wywaliłem go z dysku konsoli. W cichości ducha mam nadzieję, że po wypuszczeniu spóźnionego i nikogo-nie-interesującego battle royale DICE wreszcie weźmie się za nowe mapy do multiplayera. Może gra do tego czasu nie zdechnie.

66
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 12, 2019, 09:23:19 »
A ja jeszcze wczoraj wieczorem dostałem maila z RTV Euro, że "sprzęt dotarł do sklepu" i zparaszają jutro do zakupu.

67
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 06, 2019, 17:18:47 »
Też bym się do klanu na PS4 wkręcił chętnie ;)

68
Dyskusje / Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« dnia: Marzec 05, 2019, 11:35:15 »
Super się ta gra zapowiada tlyko, czemu jest tak diabelnie droga w sklepach fizycznych?

69
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 05, 2019, 09:35:23 »
Dostałem i mam termin odbioru 12 marca, co mnie trochę zdziwiło, bo myślałem, że premiera jest 15 dopiero ;)

70
Dyskusje / Odp: Anthem
« dnia: Marzec 04, 2019, 15:40:49 »
Któryś z Javelinów ma umiejętność jak Disintegrate maga z Diablo 3. Pamięta może ktoś który i jak się to nazywało?

Spark Beam u Rangera - niestety jest dość cienkawy, ale można nim szybko zerować tarcze wrogów.

71
Dyskusje / Odp: Watch_Dogs 2
« dnia: Marzec 04, 2019, 15:39:09 »
Mi w Watch_Dogs 2 nie pasowało to, że taki Marcus, który raczej nie jest mordercą, musiał biegać z bronią i zabijać. W sumie to ubiłem kilkuset przeciwników w całej grze. Jakoś nie pasowało mi to do charakteru i stylu postaci. Aiden to co innego, bo ten szukał zemsty.

To bya dla mnie największa dziura fabularna w Watch Dogs 2 - sympatyczny nerdzik haker w ramach walki ze złą korporacją porywa samochody, rozjeżdża pieszych, nosi przy sobie prawdziwy arsenał i zachowuje się bandzior rodem z GTA. Nie bez powodu w tego typu grach niemal zawsze wcielamy się w bandytów ;)

72
Dyskusje / Odp: Anthem
« dnia: Marzec 04, 2019, 14:42:36 »
Interceptor chyba jeszcze delikatniejszy, a mocy u niego nie czułem kompletnie.

Ciężko powiedzieć, z ograniczonego doświadczenia w Strongholdach widziałem, że zdecydowanie częściej padały Stormy niż Interceptory, ale może po prostu ludzie lamili ;)

Interceptorowi bardzo brakowało z tego, co pamiętam umiejetności obszarowych, ale do załatwiania pojedynczego celu te jego gwiazdki do rzucania były rewelacyjne. No i jego ultimate też świetnie się sprawdzał w walce z pojedynczym dopakowanym celem.

73
Dyskusje / Odp: Anthem
« dnia: Marzec 04, 2019, 14:00:19 »
No Storm faktycznie jest bardzo miodny, ale jest tak delikatny, że wystarczy, że ktoś pierdnie w pobliżu i już leży. Ja koniec końców  wróciłem do Rangera, którego styl rozgrywki całkiem mi przypadł do gustu - nie za słaby, nie za wolny, całkiem przyjemne skille (zwłaszcza połaczenie zapalających granatów i pulse blasta, dzieki ktoremu co chwila waę comba) i mogę sobie z przyjemnością postrzelać. Interceptorem grałem w becie i niby fajny ze względu na szybkość i zwinność kombinezon, ale skille nastawione na walkę wręcz zupełnie mi nie podeszły. Kompletnie odrzucił mnie za to Colossus, którym chyba trzeba grać szarżując na przeciwników z tarczą (co akurat mnie do gustu nie przypadło) - inaczej zdecydowanie brakuje mu dps-a nawet na zwykłych przeciwników.

74
Dyskusje / Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« dnia: Marzec 04, 2019, 10:05:31 »
Różaniec analny. I każdy zadowolony!

Aż mi się walka z księżami w South Park Fractured But Whole przypomniała  ;D

75
Dyskusje / Odp: Anthem
« dnia: Marzec 04, 2019, 09:31:21 »
Przeszedłem wczoraj Anthem wreszcie i mam strasznie mieszane uczucia. Jak już wszyscy wszem i wobec pisali sama rozgrywka, czyli strzelanie, latanie i cała "akcja" są świetne i dają mnóstwo frajdy. Problem tkwi w całej reszcie - scenariusz jest nierówny, jak cholera, ma całkiem dobre momenty i ciekawe zwroty akcji, ale jest w nim też sporo dłużyzn, bezsensownego, nudnego pier*******. Do tego średnio radzi sobie z wprowadzaniem w uniwersum, zakończenie woła o pomstę do nieba,a główny antagonista jest beznadziejny i wypowiada w całej grze chyba 5 linijek tekstu. Można sobie żartować z Garrego z Destiny 2, ale ów przynajmniej miał charakter, motywację, a i finałowemu starciu z nim towarzyszyły jakieś emocje. A w ostatniej misji w Anthem tylko ziewałem. Ale i tak największą porażką jest absolutny brak endgame-u - dosłownie trzy lochy na poziomie strike-ów z Destiny, które można przechodzić na 4 poziomach trudności wyższych niż Normal. Żeby było zabawniej to jeden to powtórka ostatniej misji, a drugi mi się zglitchował wczoraj (dołączyłem do zakończonej już rozgrywki BioWare jedno wie jakim cudem) i od tego czasu ów loch całkiem mi zniknął z mapy - czytałem w necie i podobno inni też mają ten problem.

Gra zasluguje na jakieś 3/6. Aż wierzyć się nie chce, że wyszła 4,5 roku po pierwszym Destiny, 3 lata po pierwszym The Division i półtora roku po Destiny 2, a powtarza wszystkie błedy tych produkcji plus dodaje całe mnóstwo nowych autorskich wpadek. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że gra jest do uratowania i byliśmy już świadkami takich powrotów z zaświatów, ale biorąc pod uwagę słabe wyniki sprzedaży i to jak beznadziejnie EA podchodzi do gier-usług, to bardziej prawdopodobnym scenariuszem jest wypuszczenie paru mało znaczących dodatków do gry i zamknięcie BioWare pod koniec tego roku połączone z zakończeniem wspierania Anthem.

76
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 03, 2019, 10:49:59 »
Czy mi się wydaje, czy w open becie gra wygląda o całe niebo lepiej niż w private? Powiedziałbym, że naprawili HDR na prosiaku, bo z nim w lutym gra wyglądała jakby miała maksymalnie podciągniętą jasność i tyle.

77
Dyskusje / Odp: Metro Exodus
« dnia: Luty 28, 2019, 14:16:16 »
Przypierdalata się, panowie, trochę na siłę - zbieranie tych "surowców" w ogole nie przeszkadza zwłaszcza, że znany z poprzednich częsci handel odpadł, a sam crafting jest całkiem sensowny i nieuciążliwy. Już pomijam fakt, że poprzednie części także mocny nacisk kładły na przeszukiwanie każdego kąta byleby parę dodatkowych naboi, filtrów, czy dodatkową pateczkę znaleźć. No chyba, że ktoś chciał zbieractwa, jak w Quake'u, to faktycznie może być rozczarowany ;)

78
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Luty 28, 2019, 14:12:27 »
Jakieś dodatkowe misje chyba (bofajże 8 ich mialo być), ale niech mnie uważniej śledzący grę poprawią.

79
Dyskusje / Odp: Anthem
« dnia: Luty 28, 2019, 14:09:01 »
Problem właśnie w tym, że to EA i BioWare, a nie jakieś małe studio, więc ludzie mają prawa oczekiwać jakości adekwatnej do ceny. Gra moim zdaniem zła nie jest, ale roi się w niej od fatalnych decyzji designowych (na czele z brakiem ekranu ze statsami postaci i niemożnością zmiany wyposażenia poza miastem oraz wyjścia z gry, jeśli czekamy na podniesienie przez kompanów w strefie bez odradzania) i durnych bugów. Polygamiowa ocena 4/5 jest niestety nietrafiona i nie dziwię się, że ludzie kręcą w komentarzach gównoburzę.

80
Dyskusje / Odp: Warsaw
« dnia: Luty 27, 2019, 11:42:43 »
Trochę za bardzo to jak DD wyglada, żeby tylko o inspiracji mówić, ale zobaczymy w praniu. Na pewno gorzej niż Uprising 44' być nie może.

Strony: 1 [2] 3 4 5