Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - B3rCik

Strony: [1] 2 3 ... 19
1
Dyskusje / Odp: Call of Duty: WWII
« dnia: Listopad 03, 2017, 22:35:56 »
W pudełku i tak jest tylko kartonowa płyta.  ;D

2
Dyskusje / Odp: Wolfenstein II: The New Colossus
« dnia: Listopad 03, 2017, 14:14:02 »
I mimo, że czasami liżę wszystkie ściany, to i tak nie mam nawet połowy znajdźek. Chyba trochę za dużo tego napakowali. ;)

3
Dyskusje / Odp: Wolfenstein II: The New Colossus
« dnia: Listopad 03, 2017, 12:14:43 »
Gra w to juz ktos, czy tylko o tweetach Chmielarza i ocenach ta dyskusja?

Gra. Mam 16 godzin na liczniku, końcówka fabuły. Jak dla mnie 9 na 10 Chmielarzy. Kapitalna muzyka, fajnie podana i wyreżyserowana historia, świetny voice acting i cutscenki, przyjemny gunplay, ciekawe i zapadające w pamięć lokacje jak Roswell czy zrujnowany Manhattan.

Ja tam jestem nowym Wolfem zachwycony. Spodziewałem się lepszego New Order i to dostałem.

4
Dyskusje / Odp: E3 2017 - TOP3 gier
« dnia: Czerwiec 16, 2017, 10:40:59 »
1. Dragon Ball FighterZ
2. Wolfenstein 2: The New Colossus
3. The Evil Within 2

5
Dyskusje / Odp: South Park: The Fractured But Whole
« dnia: Czerwiec 13, 2017, 16:59:11 »
Doczekamy. 17 października.

Niech już skończą z tym przesuwaniem premiery.

6
Dyskusje / Odp: Co dzisiaj ciekawego nabyles/as?
« dnia: Kwiecień 27, 2017, 09:48:53 »


86.19 zł



21.49 zł

Z GOG-a.

7
Dyskusje / Odp: Call of Duty: WWII
« dnia: Kwiecień 23, 2017, 15:12:27 »
W dwie pierwsze części i starsze Medal of Honor zagrywałem się nonstop, kampanie ukończone wielokrotnie. Sam setting jest dla mnie ogromnym plusem i jeśli mam kupić jakiegoś CODa, to szybciej będzie to WWII niż jakakolwiek futurystyczna odsłona.

Czekam na środowy zwiastun/gameplay + jakieś konkretne informacje.

8
Dyskusje / Odp: Dark Souls III
« dnia: Marzec 29, 2017, 20:16:28 »
Świetne DLC, dłuższe i zdecydowanie lepsze od poprzedniego. Przy tym też odpowiednio trudniejsze, co cieszy. W ciągu pierwszej godziny zginąłem chyba z 5 razy i to wcale nie z rąk żadnego bossa. Kto gra(ł), ten wie o co chodzi. ;)

Lokacje świetnie zaprojektowane i jak dla mnie zdecydowanie w czołówce soulsów. Przede wszystkim tyczy się to tytułowego Ringed City, które wizualnie robi robotę, a poza tym jest całkiem sporych rozmiarów, skrywa dość dużo sekretów i chyba jeszcze więcej pułapek.

Muzyka to standardowo najwyższa półka. Dla tych utworów mógłbym wielokrotnie powtarzać niektóre walki.

Co się tyczy bossów, to nie ma przelewek. Myślałem, że taka Friede z AoA była trudna, ale tutaj wszystko jest podkręcone na wyższy poziom. Finałowy przeciwnik dał mi ostry wycisk i zmusił do kilkunastu podejść - ktoś go określił jako połączenie Artoriasa, Orphan of Kos i Ludwiga z Bloodborne. Coś w tym jest. A sama walka bardzo mi się podobała i rozgrywała na ogromnej, klimatycznej arenie. ;)

Teraz pozostało mi jeszcze dokładne wyeksplorowanie lokacji, zebranie lootu (nie brakuje fajnego oręża i ciuszków, za to nie zauważyłem nowych pierścieni) i ostateczny pojedynek z Midirem - opcjonalnym bossem. Trochę nad nim posiedzę.

Jeśli miałbym na coś ponarzekać, to głównie na spadki klatek. Tutaj czasami miałem przebłyski Blighttown, gdy nagle z 50 fps robiło się 25.

9
Dyskusje / Odp: Dark Souls III
« dnia: Marzec 27, 2017, 15:27:31 »
Są pierwsze recenzje:

Gamereactor UK
9/10
+ The Ringed City is a fabulous setting, Final boss marks a great end to the series, Meaningful sequel to Ashes of Ariandel, Some unexpected surprises, Lots of secrets.
- Distant objects are blurred, Pre-existing problems like frame-rate.
 
Destructoid - 8.5
Push Square - 8/10
IGN Japan - 8
PC Invastion - 9
The Games Machine - 8.5
Eurogamer.it - 8/10
Fextralife - 9.5
Multiplayer.it - 9/10
XGN - 7/10

10
Dyskusje / Odp: Mass Effect Andromeda
« dnia: Marzec 27, 2017, 00:04:09 »
Ta walka Krogan...


11
Dyskusje / Odp: Dark Souls III
« dnia: Marzec 26, 2017, 15:31:26 »
No i DLC zakończone, co zajęło mi 5 godzin. Ogólnie fajna lokacja, nie brakowało wyzwań (szczególnie jak się tak długo nie grało), a finałowa walka bardzo mi się podobała, chociaż może niekoniecznie to, że miała aż tyle faz. Friede pokonałem za 6 czy 7 razem, tego opcjonalnego, niezbyt ciekawego bossa za pierwszym. Jeszcze tylko pozostało mi zdobycie setu Slave Knighta i całość będzie raczej wyczyszczona w 100%.

Jeśli ktoś jest ciekawy, w Ringed City znajdą się
(kliknij)
lokacje i
(kliknij)
bossów. Część walk ma być o podobnym poziomie trudności co chociażby Nameless King.

12
Dyskusje / Odp: Torment: Tides of Numenera
« dnia: Marzec 25, 2017, 19:53:02 »
Mi 51 godzin. :D
Z Klifów wyszedłem jak miałem coś około 25 godzin. I żeby nie było, to nie jest czas nabity poprzez zostawienie gry włączonej w tle. Po prostu jak dla mnie znalazło się tyle zawartości. A jako że do Tormenta wrócę najszybciej za kilka miesięcy, to wolałem się upewnić, że zrobiłem wszystko co się dało.

Niektóre osobliwości sprzedawałem, jak potrzebowałem kasy. Ogólnie nie mają jakiejś wartości questowej. Chyba zdarzyło mi się jedynie, że kilka z nich miało opcję zbadania/użycia.

13
Dyskusje / Odp: Dark Souls III
« dnia: Marzec 24, 2017, 21:41:53 »
Nie tak łatwo wrócić do tej gry po prawie rocznej przerwie. We wtorek drugi dodatek, więc postanowiłem zabrać się w końcu za AoA i do tego czasu ukończyć. Przedtem poszedłem zlać parę mobków w pierwszej lepszej lokacji - nie wyglądało to zbyt dobrze. :D Trzeba trochę poćwiczyć, wyczuć to wszystko i przypomnieć sterowanie.

14
Dyskusje / Odp: Hitman
« dnia: Marzec 21, 2017, 17:53:05 »
Sprzedaliście mi grę. Długo się wahałem, głównie z uwagi na epizodyczność (jak się okazuje błędnie), ale teraz trafiła się dobra promocja na Steamie, to kupiłem.

Poprzednie części (z naciskiem na Silent Assassin i Blood Money) dostarczyły mi mnóstwo zabawy, więc raczej nie powinienem się zawieść. ;)

15
Dyskusje / Odp: Mass Effect Andromeda
« dnia: Marzec 21, 2017, 12:08:49 »
No na Ultra to się nawet nie zbliża do tego, co jest z 2016 roku.

16
Dyskusje / Odp: Mass Effect Andromeda
« dnia: Marzec 21, 2017, 10:20:31 »
Nie mogę z tego, świetne xD. Ciekawe czy ktoś by wytrzymał i przeszedł całą grę takim małpiszonem ;).

http://www.youtube.com/watch?v=hzhg8FliL34#ws

17
Dyskusje / Odp: Mass Effect Andromeda
« dnia: Marzec 19, 2017, 11:53:04 »
Grał ktoś w tego triala na PC i jest w stanie powiedzieć coś o tym jak gra chodzi i czy trzyma klatki. I na jakim sprzęcie graliście?
Kupiłby to na PC, ale jak jest zjebana to sobie poczekam aż spatchują.

i5 3570k, 12 GB RAM, GTX 950 2GB. Gram na średnich detalach w 1080p - działa w 30/40 fps, poniżej tej pierwszej wartości zazwyczaj nie spada (czasami w dialogach). Sprawdzane przez kilka godzin frapsem. Włączenie niektórych opcji na "high" daje już wyraźnego laga.

18
Dyskusje / Odp: Mass Effect Andromeda
« dnia: Marzec 19, 2017, 00:38:05 »
Przyznam szczerze, że pomimo tych wad bawię się w trialu całkiem dobrze. Zostało mi jeszcze około godziny, ale już doszedłem do miejsca, w którym fabuła została zablokowana. Porobiłem też kilka zadań pobocznych, pogadałem ze wszystkimi na statku, trochę pohandlowałem i pobawiłem w crafting.

Oprócz znanych problemów trafiłem na kilka innych bugów. Zauważyłem, że jedna z postaci na statku Tempest rozmawiała z towarzyszami, których jeszcze tam nie było. Drażni też częste ucinanie konwersacji w trakcie eksploracji - postaci kończą zdanie w połowie i zaczynają mówić o czymś innym.

19
Dyskusje / Odp: Torment: Tides of Numenera
« dnia: Marzec 18, 2017, 22:52:12 »
Jest tam babka, u której można się przespać za darmo. Ale chyba tylko wtedy, kiedy w odpowiedni sposób wykona się jedno ze zadań. Inaczej trochę kasuje.

DarkStar, korzystaj w razie czego z przedmiotów, które przywracają część punktów. Trochę się tego po drodze zbiera, a i u handlarzy można kupić.

20
Dyskusje / Odp: Torment: Tides of Numenera
« dnia: Marzec 17, 2017, 10:25:25 »
Ja cały czas grałem tylko na padzie i ani razu nie czułem, że wygodniej byłoby na kombinacji K + M. Fajnie zostało to rozwiązane.

21
Dyskusje / Odp: Mass Effect Andromeda
« dnia: Marzec 16, 2017, 11:41:55 »
To i tak najmniejszy problem, bo mierne dialogi zaczynają przebijać nawet animacje. Mam nadzieje, że w dalszej części gry jest chociaż trochę lepiej.

https://webmshare.com/Dm0Nz

22
Dyskusje / Odp: Mass Effect Andromeda
« dnia: Marzec 16, 2017, 11:36:21 »






:D

23
Dyskusje / Odp: Mass Effect Andromeda
« dnia: Marzec 15, 2017, 13:42:11 »
Tym bardziej, że do wybrania na Pathfindera dochodzi na samym początku. I nikt nie kwestionuje tego wyboru, nie ma z tego konfliktów. Gracz może co prawda wybrać w dialogu opcje, że nie jest gotowy, że nie chce, tylko co z tego. Każdy odpowiada - skończ pierdolić, już postanowione. ;)

24
Dyskusje / Odp: Mass Effect Andromeda
« dnia: Marzec 15, 2017, 13:36:13 »
Z tym, że jesteśmy "wybrańcem" to się zgadzam. Dajcie mi postać, która przez całą grę będzie jednym z wielu. Ale najlepiej Shepardem.  ;D

25
Dyskusje / Odp: Mass Effect Andromeda
« dnia: Marzec 15, 2017, 13:10:44 »
Co do tekstu z RPS - ten sam koleś za słabe/bardzo przeciętne gry uważa m.in. Wiedźmina 3 i Inside.

Choć w przypadku Andromedy może mieć rację. Póki co ciężko zaprzeczyć.

26
Dyskusje / Odp: Torment: Tides of Numenera
« dnia: Marzec 14, 2017, 12:22:14 »
W barze wystarczy wybrać opcję
(kliknij)
Co do Nekropolii musisz mi przypomnieć o jaką misję chodzi, bo nie mogę skojarzyć. :) Wiem, że była droga do Inifera, gdzie można było omijać kultystów.

27
Dyskusje / Odp: Torment: Tides of Numenera
« dnia: Marzec 13, 2017, 19:54:39 »
Szczerze? Pewnie bym skończył szybciej, gdyby nie to, że za każdym razem postaci, które myślałem, że nie mają już nic do powiedzenia miały nowe opcje dialogowe. Często było tak, że zrobiłem jakieś zadanie, spotkałem kogoś, potem okazywało się, że ta osoba ma powiązanie z kimś, z kim gadałem kilka godzin wcześniej, więc się cofałem itd. :D

Ogólnie zrobiłem ponad 40 misji, a więc chyba wszystkie dostępne, nie licząc zadań dla kilku towarzyszy, których odstawiłem na bok. Do tego 6-7 retrospekcji. Regularnie też odwiedzałem labirynt umysłu, w którym "zamieszkało" na stałe jakieś 5 osób.

Zresztą, czytając wszystko od deski deski (włącznie z opisami każdego przedmiotu), a nie tak jak zwykle przelatując oczami nad tekstem, spodziewałem się tylu godzin. Zanim jednak dotarłem do Wykwitu, to myślałem, że jestem bliżej końca i zmieszczę się w 40h. ;)

Ogólnie przyjąłem dość niespieszne tempo, żeby niczego nie pominąć i rzeczywiście coś z tego lore gry i samej historii wyciągnąć. ;)

edit: Takie Pillarsy skończyłem w około 35-40 godzin. Tam jednak zdarzało mi się przeklikiwać dialogi i wiele rzeczy pomijałem, bo nie czułem wielkiego zainteresowania.

28
Dyskusje / Odp: Torment: Tides of Numenera
« dnia: Marzec 13, 2017, 11:48:59 »
Ukończone. Zajęło mi to 51 godzin.

W skrócie - świetny tytuł, warty zagrania. Nawet jeśli nie za pełną cenę, to fani rpgów nie powinni go pomijać. Ja bawiłem się bardzo dobrze i ani przez chwilę nie poczułem znużenia, świat gry wciągnął mnie bez reszty, czytałem wszystko od deski do deski, wykonałem chyba każdy dostępny dla mojej postaci quest, a w moim zakończeniu:
(kliknij)

Oczywiście było też podsumowanie dotyczące wszystkich towarzyszy, kilku postaci pobocznych (nie spodziewałem się, że moje działania będą miały wpływ na zakończenia niektórych z nich), końcowy stan świata. Za dużo by dokładnie spamiętać. Ogólnie historia przypadła mi do gustu, ciekawiła mnie do samego końca i pozostawiła trochę do własnej interpretacji. Wątki Rozpaczy, której nie podoba się zabawa w nieśmiertelność i zaburzanie balansu w świecie oraz Pana Wcieleń (jego początki, motywy i cele) dobrze poprowadzone.

Niestety nie udało mi się przejść gry bez walki. W ostatniej godzinie było kilka Kryzysów - ogólnie proste i przypuszczam, że mógłbym tego uniknąć, ale w jednym przypadku zawalczyłem. Nie było to jednak trudne, nawet dla moich postaci, rozwijanych pod zupełnie innym kątem. Tak więc przez całą zabawę stoczyłem tylko jedną walkę (nie licząc obowiązkowej tutorialowej). Myślę, że to i tak niezłe osiągnięcie.

Nie ominęły mnie też bugi, chociaż nie były one przesadnie dokuczliwe. Czasem zamiast imion niektórych postaci wyświetlały się krzaczki, a powiadomienia o stanie misji i opisy potrafiły pozostawać na ekranie dopóki nie przeszedłem do innej lokacji. Zdarzały się pewne błędy w tłumaczeniu (np. zmieniające płeć rozmówcy) i problemy w działaniu pada (niektóre przyciski przestawały odpowiadać, pomagało rozłączenie i ponowne podłączenie; głównie działo się to przy wczytaniu save'a). Oprócz tego w bardziej intensywnych momentach mocniej spadały klatki (3-4 razy w ciągu całej rozgrywki). Ogółem nic, co by zepsuło zabawę czy uniemożliwiło ukończeniu misji, porozmawiania z kimś itp.

Na duży plus muzyka. Właściwie wszystkie utwory mi się podobały, ale najbardziej chyba motywy z Miel Avest, Wykwitu i creditsów. Pozostając przy udźwiękowieniu, szkoda, że  nie postarano się o więcej kwestii mówionych. Nawet nie chodzi o samych towarzyszy, ale najważniejsze postaci poboczne i te z głównej linii fabularnej powinny mieć głos.

Co do grafiki, zgodzę się, że jest dość nierówna. Są miejsca, które robią ogromne wrażenie i są bogate w detale (Wykwit, chociaż dużą rolę odgrywa tutaj sam design), ale też takie, obok których można przejść raczej obojętnie (Dolina Poległych Bohaterów). Niemniej nie jest źle.

Towarzysze - mi przez całą grę towarzyszyli Tybir, Callistege i Rhin. Pierwszy taki meh, jego wątek też przeciętny. Calli była w porządku, ciekawsza, a zakończenie, które u mnie uzyskała jak dla satysfakcjonujące. Rhin najbardziej mi się podobała z tej trójki. Przywiązałem się do niej, czasem swoje decyzje opierałem na jej słowach i prośbach, starałem się ją zrozumieć. W tym przypadku tylko konkluzja okazała się trochę niesatysfakcjonująca, ale to może dlatego, że była bardziej otwarta niż u pozostałych.

Baaaardzo podobały mi się retrospekcje, w których można zajrzeć do przeszłości konkretnych postaci i nawet zmienić jej przebieg. Nie obraziłbym się, gdyby było ich więcej i miały jeszcze większy wpływ na historię. O misjach napiszę tylko tyle, że były na wysokim poziomie, nierzadko wielowątkowe i przeplatające się nawzajem. Dialogi również świetne, choć zgodzę się, że niektóre tak przekombinowane, że musiałem czytać po kilka razy.

Jeśli miałbym wystawić ocenę, to T:ToN spokojnie dostałoby ode mnie 9/10. Nie bawiłem się tak dobrze od czasu Wiedźmina 3.

Swoją drogą, mam nadzieję, że pojawią się jakieś inne tytuły w settingu Numenery (dodatkami do Tidesów też bym nie pogardził). Tyle możliwości w tym fantastycznym świecie.

29
Dyskusje / Odp: Dark Souls III
« dnia: Marzec 11, 2017, 23:35:27 »
Nope. Katedrę trzeba odwiedzić. :)



Idź na lewo (jedyna opcja) z lokacji, w której walczyłeś z Crystal Sagem.

edit: Jeśli chodzi o tancerkę, to do niej się trafia automatycznie po pokonaniu 3 bossów będących władcami popiołów (Lords of Cinder).

30
Dyskusje / Odp: Dark Souls III
« dnia: Marzec 11, 2017, 23:28:51 »
Lalka jest w Cathedral of the Deep. Otrzymasz ją po pokonaniu biskupów.

31
Dyskusje / Odp: Dark Souls III
« dnia: Marzec 11, 2017, 19:32:45 »
No zabiłem gnoja. Zle robiłem dwie rzeczy, ale o tym za chwile. Powiem tak, ze naprawde wspolczuje graczom ktorzy wciaz ida na łatwizne. Bo uczucie gdy boss padł jest po prostu nie do opisania, po 3 dniach prób.Ok to oczywiscie nie te czasy I nie mogłbym jak za dawnych lat grac non stop w takie trudne gry, ale raz na jakis czas...fajne khatarsis  :)

Mam nadzieję, że dojdziesz do opcjonalnej lokacji (Archdragon Peak) i spróbujesz swoich sił z Nameless Kingiem. Satysfakcja z jego pokonania to coś zupełnie innego. ;)

33
Dyskusje / Odp: Torment: Tides of Numenera
« dnia: Marzec 10, 2017, 11:50:59 »
Aktualnie najwięcej punktów moja postać ma w inteligencji (21), do tego skanowanie myśli, bonusy do percepcji, perswazji i innych atrybutów związanych z dialogami, przywoływaniem wspomnień, trochę wiedzy mistycznej, o maszynach i naturze. Wszystko się na swój sposób przydaje. Ogólnie staram się nie inwestować w skille bitewne.

Dużo jednak zależy od samego prowadzenia wielu rozmów i podejmowania ryzyka - czasem warto zrobić coś przeciw ogólnie przyjętym schematom. Już w początkowych godzinach gry trafia się np. na sytuację, w której można powalczyć, przegadać przeciwnika (głównie zastraszyć) czy po prostu się poddać, nie wiedząc jak to się skończy. I tego jest więcej. Miałem też quest poboczny, w którym myślałem, że nie ma innego wyjścia jak walka. Okazało się, że wystarczyło wybrać umiejętność chowania i przemknąć niezauważonym pod nosem wroga. Ale żeby nie było, ta metoda zadziałała tylko w tym konkretnym przypadku.

34
Dyskusje / Odp: Torment: Tides of Numenera
« dnia: Marzec 10, 2017, 11:04:25 »
Póki co 40 godzin na liczniku i może 2-3 bugi. Upiekło mi się. A sama gra świetna, szczególnie jak się wszystko dokładnie eksploruje i czyta od deski do deski, powraca do niektórych npców i odblokowuje nowe kwestie dialogowe. Gra mocno wynagradza cierpliwość i dociekliwość, bo nie raz miałem sytuację, w której mogłem np. przestać badać dany przedmiot czy element otoczenia, ale i tak klikałem po 10 razy tę samą opcję, co odblokowywało kolejne wspomnienia, wizje przyszłości albo dawało bonusy do statystyk. ;) Nie żałuję zakupu, bo w tej chwili jest to dla mnie znacznie lepszy tytuł niż takie Wasteland 2 czy Pillars of Eternity. Planescape'a w rankingu nie przeskoczy, ale nawet tego nie oczekiwałem.

Jestem też na dobrej drodze, żeby ukończyć grę bez walki (o ile w finale nie będzie to konieczne).

35
Dyskusje / Odp: Dark Souls III
« dnia: Marzec 08, 2017, 17:49:12 »
Nie.

36
Dyskusje / Odp: Middle-Earth: Shadow of War
« dnia: Marzec 08, 2017, 15:36:41 »
Chyba czas najwyższy zagrać w pierwszą część. ;)

37
Dyskusje / Odp: Dark Souls III
« dnia: Marzec 08, 2017, 15:23:06 »
http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Chloranthy+Ring

W Undead Settlement, w okolicach miejsca gdzie razem z cebulowym kolegą walczy się przeciwko ognistemu demonowi.

38
Dyskusje / Odp: Dark Souls III
« dnia: Marzec 08, 2017, 10:36:13 »
Jakoś zupełnie z głowy mi wypadło, że w tym miesiącu premiera drugiego i ostatniego dodatku do DkS3. Poprzedniego jeszcze nie tknąłem, więc będzie co robić.

39
Dyskusje / Odp: Dark Souls III
« dnia: Marzec 07, 2017, 20:46:16 »
Moje drugie po DkS1. ;)

Ze strażnikami lepiej olać tarczę, iść w uniki. Można potem spokojnie backstabować. Chociaż jeśli masz tarczę z wysokim poziomem odporności na ogień, to też da radę, głównie w drugiej fazie.

W razie czego możesz skorzystać z pomocy np. npca. Jeśli się nie mylę, to przed wejściem do Bossa jest chyba znak przywołania Gottharda. Mógłby na siebie skupić część uwagi i ułatwić nieco walkę.

Możesz też nałożyć na miecz elektryczność (Gold Pine Resin) - to jedna z ich słabości. Mi się akurat przydało.

40
Dyskusje / Odp: Dark Souls III
« dnia: Marzec 07, 2017, 20:06:38 »
Strażnicy - jak dla mnie spokojnie TOP3 najbardziej klimatycznych bossów w tej części. Udało mi się ich pokonac za pierwszym czy drugim razem, ale moja postać była na tym etapie dość mocno rozwinięta.

Przygotuj się na Pontiffa, a przede wszystkim Nameless Kinga. Przy tym drugim skurwielu myślałem, że włosy wyrwę. Gdyby chociaż kamera w tej walce nie była równie trudnym przeciwnikiem...  ;)

Strony: [1] 2 3 ... 19