Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Shadowriver

Strony: [1] 2 3 ... 17
1
Dyskusje / Odp: Newsy (temat zbiorczy)
« dnia: Kwiecień 24, 2013, 18:24:00 »
WWDC, Appleowy odpowiednik Google IO rozpocznie się tego samego dnia co konferencja EA na E3 (i podejrzewam że innych) 10 Czerwca. WWDC zwykle zaczyna się od Keynote gdzie prezentują swoje nowości.

http://www.ifans.com/blog/80267/

Zbieg okoliczności? :p

2
Dyskusje / Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3)
« dnia: Luty 06, 2013, 06:37:45 »
Witcher sriczer k....a. Ta gra nosi tytuł Wiedźmin 3, a nie jakiś w morde Witcher.

Chyba siedzę zbyt często na zagranicznych forach ; p niestety nie mogę już edytować, jak przeszkadza to idź do moda by zmienił

3
Dyskusje / Odp: Next Gen - dywagacje od strony technicznej.
« dnia: Luty 05, 2013, 15:54:53 »
Takie pytanie do szamanów lubujących się w pecetowym voodoo. Jak się ma wydajnościowo 1080p/30 do 720p/60? Wydajnościowo takie samo zapotrzebowanie, czy któraś z opcji jest bardziej zasobożerna?

Tak pomyślałem, że fajną opcją byłby wybór w opcjach gry pomiędzy rozdzielczością, a ultra płynnością gry.

Bo ogólnie +1 dla scoobyego, w kwestii pogoni za grafiką i obcinaniem klatek, tak więc byłby to jakiś kompromis i możliwość wyboru.

Powinno być tak samo myślę, ale to nie ma znaczenia bo i tak developerzy będą chcieli cisnąć soki ze sprzętu, a 720p/30 lub nawet sub-HD będzie pozwalał na lepsze i większe fajerwerki niż na wyższych rozdzielczościach i klatkowaniu. Wszystko będzie zalazło od mentalności i trendów, czy będzie im się chciało robić grę w 1080p. Czas pokaże.

4
Dyskusje / Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3)
« dnia: Luty 05, 2013, 15:43:25 »
Mają rozmach, dwie duże gry i nowy silnik - rozbrykali się... A oni nie mieli przypadkiem robić jakąś mniejszą grę na XBLA/steama ? Chyba kiedyś (tuż po premierze W2) takie info poszło w eter.

Światowa sława Wiedźmina przynosi owoce i że mogą teraz robić takie cuda :)

5
Dyskusje / Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3)
« dnia: Luty 05, 2013, 06:07:11 »
Poly spi a tu się niesłychane rzeczy się dzieją :p Wiedzmiń 3 zapowiedziany w Game Informerze



Na szybkiego bez tłumaczenia z NeoGAF:

Ok wow, the text is small. I don't want to miss anything good. Here's a small few things I got that I loved.

World supposedly 20% bigger than Skyrim's
30-40 minutes to cross world on Horseback
New streaming technology (CDRED Engine 3)
Geralt's Memory is restored
No chapters/acts
Dude is fucking DONE fighting for everyone else
Everything from solving MYSTERIES to slaying monsters
Coming out on "all top-of-the-line" consoles - I'd say that confirms next-gen is in.

I'll be back with more.

Is it ok to post the screens from the mag, mods?

Next big update:

So it's saying that they had to change up their design philosophy when developing TW3, due to the open world structure. So NARRATIVE comes in three forms:

Lowest level = free form activities like crafting, monster slaying (seems to be much more extensive this time around) and questing.

Next level = Political situation of Nilfgaardian invastion is resolved through a core plotline for each area. These areas? -> Skellige, Novigrad and No Mans Land!

Final level = Geralt's main plot line, his search for his loved ones, and the chase of the Wild Hunt.

Sounds like a lot of interwoven plotlines, decision making. You can skip things if you really want, but there will be consequences to your actions if you do so.

So more about the monster hunting:

Clues build up information (like a Bestiary perhaps?)
Books garner information about monsters
Townsfolk provide information
Potions and such are important
Time of day and other conditions affect where monsters appear, and their abilities

[Some combat info]

Critical strikes in areas that matter depending on how much you learn about said monster
You can disable a vampires poisoning attack by hitting its venom gland (Vampires are poisonous?) or skewer BOTH ITS HEARTS with a thrust attack (instant kill)
Monsters drop loot like unobtainable alchemical and crafting ingredients for unique potion, mutagen and item crafting.
Provides income as well

Dun dun duhh:

No sex cards...

- The team felt it missed the huge freedom of open-world games like Skyrim
- Proper mounted combat still being tested
- Currently not a definite part of the game
- Horses will be in, though, since they?re important for navigation
- Ships float on the water in true physics interactions
- Team has doubled in size
- No chapters, acts, or any artificial break-points
- Geralt can seamlessly cross from one end of the world to the other thanks to REDengine 3
- No loading screens while traveling in the open world
- Can explore on foot, by horseback, and via boat
- Pursue yor long-lost love, play the game of empires on behalf of the northern kingdoms that still claim independence, and thwart the nefarious Wild Hunt
- Fast travel: instantly revisit any discovered location
- Director Konrad Tomaszkiewicz: ?A huge goal is to keep the high quality o four quests, with all the cinematics and impressive events and moments.?
- Point of interest will always be in sight
- Players will be beckoned to explore dank caves, embattled villages, decaying ruins, etc.
- Over 100 hours of hand-scripted quests
- Quests: help villagers, engineer the succession of the Skellige kings, etc.
- Use monster hunting for adventure, incoming, and unique rewards
- There are mini-games based on the area of the world
- Ex: Skellige has knife-throwing
- Gain exclusive rewards from mini-games
- Don?t have to complete mini-games to proceed in the story
- Monsters, bandits, traders, animals, and more will attack anyone they deem hostile
- Enemies don?t scale to the player?s level
- Slaying monsters, fighting hostile humans in the different forms they come in, collecting items, leveling up are in the game
- World 40 times larger than the last game
- Three different aspects to narration
- Lowest level: free-form activities like monster hunting, crafting, individual standalone quests
- Second step: political situation and Nilfgaardian invasion is resolved through the core plotline of the major areas (Skellige, Novigrad, No Man?s Land)
- Each land has its own storyline
- Can abandon the storyline, but will have repercussions later
- Not doing a plotline is a choice the player has
- Main narrative: search for Geralt?s loved ones and conflict with the Wild Hunt
- Multiple branches of narratives that feed into each other
- Don?t have to do anything outside the main storyline to beat the game
- Could have help in a main-line encounter from an ally you gained in the Skellige archipelago if you?ve completed certain quests in certain ways
- Major events in the main storyline are ?gates? for the state of the world
- Ex: village threatened by bandits might be abandoned after certain events if the player doesn?t help
- Weather effects are dynamically generated and fully modeled as real volumetric clouds rather than being simply painted on the skybox
- In contrast to the last game, Geralt encounters communities and individuals with monster-related problems that need solving
- There aren?t contract-like assignments this time
- Press the left trigger to turn on Geralt?s witcher senses
- Can glean information from a crime scene upon discovering it
- Within range of a scene of interest, the mechanic conveys clues to the player through the witcher muttering to himself and/or visual depictions of past events that represent Geralt?s reasoning
- Time of day and other conditions determine where monsters appear and their abilities
- Can strike critical areas in combat based on how much you learn about monster anatomy and tactics
- The team is deciding between using a handful of in-combat special moves for particular attacks and a slow-motion quick-time event style
- Monsters you defeat leave otherwise unobtainable alchemical and crafting ingrediants needed for making of unique items, potions, mutagens
- These allow Geralt to gain special powers and upgrades in the new mutation development tree
- These kills serve as the witcher?s primary method of income

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=47319216#post47319216

6
Dyskusje / Odp: LittleBigPlanet Karting
« dnia: Lipiec 18, 2012, 19:56:07 »
Ta :) beta rozpoczęła się tydzień temu, ale dopiero teraz wysyłają kody EU, ja swoimi kanałami ze sceny dostałem wcześniej kod amerykański :p siedzi już tam moja pierwsza trasa "Lightbeam from Outerspace", zerknijcie sobie i uważajcie na epilepsje. Teraz pracuje nad czymś poza zwykłym kartingiem

7
Dyskusje / Odp: LittleBigPlanet Karting
« dnia: Lipiec 08, 2012, 00:53:20 »
Dokładnie 10tego i ma trwać do 31 lipca

http://blog.us.playstation.com/

8
Dyskusje / LittleBigPlanet Karting
« dnia: Czerwiec 27, 2012, 17:05:42 »
Nie widze wątku więc zakładam

Ruszyły zapisy do bety:

http://blog.eu.playstation.com/2012/06/27/littlebigplanet-karting-beta-arrives/

9
Dyskusje / Odp: LittleBigPlanet 2
« dnia: Marzec 22, 2012, 04:19:11 »
Story mode taki krótki bo wiadomo że w LBP2 głównie chodzi o poziomy społecznościowe ;]

Otworzyłem kanał YouTube z muzyką LBP2 tworzonej przez społeczność , 334 utwory, 14 twórców, 19h nieedytowanej muzyki pokazujące możliwości sekwencera w grze, tworzone dla siebie i dla poziomów społecznościowych

http://www.lbpcentral.com/forums/showthread.php?68948-LittleBigAudio-Sound-of-Community-for-Community-(330-songs-14-artists-19h)

http://www.youtube.com/user/LittleBigAudio

Biblioteka z czasem będzie się poszerzać :)


10
Dyskusje / Odp: LittleBigPlanet Vita
« dnia: Luty 15, 2012, 16:06:41 »
-Level Achivments - Twórca poziomu może tworzyć własne achivmenty do swojego poziomu które gracz może zdobywać który mogą być wywaływanie sygnałem z logiki poziomu.... czlyli tak samo jak Memoriser możliwości do wykorzystania tego są nieogrniaczone

czy to znaczy, że w poziomach budowanych przez innych graczy, mogą być też pucharki?

Oczywiście że nie :p

11
Dyskusje / Odp: LittleBigPlanet Vita
« dnia: Luty 15, 2012, 05:08:43 »
A orientuje się ktoś czy będzie istniała możliwość grania w tradycyjny sposób (bez miziania, wyłącznie przyciski i grzybki)? Pytanie nie obejmuje edytora poziomów.

To zależy jak poziom jest zrobiony, bo technicznie można zrobić poziom który nie wymaga dotykania, ale w Story levels na pewno nie unikniesz tego :p

12
Dyskusje / Odp: LittleBigPlanet Vita
« dnia: Luty 14, 2012, 22:14:31 »
LBP na vite bedzie mial nowe etapy - nie te z 1/2 konsolowej tak ?

Tak, brak wstecznej kompatybilności

13
Dyskusje / LittleBigPlanet Vita
« dnia: Luty 14, 2012, 02:37:37 »
Pare dni temu odbył się co roczny GameJam, czyli twórcy zapraszają do studia kreatywnych graczy ze sceny LBP by się pobawili nowym produktem i coś stworzyli w 24 godziny (potem zwykle to ląduje w trailerach) :) w tym roku wybrani gracze zostaly wysłąni do szwecji gdzie znajduje się studio Tarsier, które produkuj LittleBigPlanet na konsole PSVita

Co za tym idzie wychodzą na jaw nowe fitczersy owego produktu, więc prócz oczywistej obsługi dotyku anjwieszymi nowościami są:

-Memoriser - Chyba najiekszy hit w nowościach, nowy gadget do logiki (aka układów które znacie w LBP2 ;]), pozwalający na zapis stanów sygnałów logiki by potem je odtworzyć gdy gracz znowu wejdzie do poziomu lub innego podpoziomu (co było nie możliwe nawet LBP2, jedynie punkty się trasferowały). Mówiąc po ludzku twórca poziomu że zapisywać stan gry i to nie ogranicza się do zwykłego spawnowania gracza przy ostatnim checkpoicie, może być to wykożystane do wszystkiego, zapisu wyniku gry, decyzji graczy, co gracz zrobił i tak podobie, praktycznie wsztko można zapisać a potem to wykorzystać. Ludzie którzy robią RPG w LBP powinni być niebo wzięci, jak i gracze w nie grające.

-Level Achivments - Twórca poziomu może tworzyć własne achivmenty do swojego poziomu które gracz może zdobywać który mogą być wywaływanie sygnałem z logiki poziomu.... czlyli tak samo jak Memoriser możliwości do wykorzystania tego są nieogrniaczone

-Text Keyboard - jeżeli grałeś  LBP to napweno widziałeś pełno teksu stworzonego przy pomocy materiałów, twórcy produkowali własne czcionki a potem je redystrybutowali.... ale użytkowanie ich było nie wygodne :p Więc LBP Vita wprowadza
możliwość pisania materialnym tekstem normalnie po klawiaturze, zmożliwością tworzenia własnych czcionek :)

-LBP Vita posiada również featuresy z LBP PSP których zabrakło w LBP2, jest to możliwość ustawienia materiały na tryb statyczny i dynamiczny i możliwość ściągania poziomów i graniaw nie offline

JEst jeszcze pełno menijszych zmian le podjerzewam że jako gracze jesteście mniej zainteresowani :p
 po wiecej zajrzyjcie tutaj:

http://www.lbpcentral.com/forums/showthread.php?67819-LittleBigPlanet-Vita-The-New-Tools-Features-Tweaks-and-Even-More-Goodies-List!

I tutaj gdzie znajdziecie screeny tego co tam potworzyli:

http://www.lbpcentral.com/forums/showthread.php?67723-Little-Big-Planet-Vita-Game-Jam!

A, i na pewno nie zdajecie sobie sprawy że w studio zostało zatrudnionych sporo osób  ze spoczności (niektórych mam na liscie i czasami z nimi grywam i tworze jako że wciągnełem się w tą scene :p), na pozycji projektantów poziomów i QA testerów, w tym również rtm223 jako technical lead (stąd się te wszystkie featuresy które sporo osób sie domagało).

14
PSP, PSP2, VITA / Odp: Darmowy net na Vite 3G
« dnia: Styczeń 12, 2012, 03:52:12 »
Ale to jest darmowe w ramach testów sieci i powiedzmy za pół roku trzeba będzie zapłacić, czy darmowe forever and ever?

PS. Wygląda na to, że będzie to trybić z Vitą:

Cytuj
The PSVita probably uses the Infineon X-Gold 618 - PMB 9800 for W-CDMA 3G communication. This chip supports four 3G frequencies (850, 900, 1900, and 2100 Mhz). More features of this chip include:
HSDPA/HSUPA of 7.2Mbps/5.76Mbps
Uses ARM1176 CPU
65nm manufacturing process

Źródło

Nie znam się na papierkach, ale czytając regulamin Operator jest zobowiązany do dostarczana usługi Bezpłatnego Dostępu do Internetu do daty wygaśnięcia, nie wyjaśniona co się dzieje dalej, ale regulamin również definiuje warunki wygaśnięcia dostępu do internetu, i określa go jako dezaktywacje karty SIM, czyli techniczne przerwanie dostępu do usługi. Jeżeli by mieli dać jakieś opłaty to musieli by zmienić regulamin, bo nie ma nic napisane o opłatach miesięcznych w twoich prawach i obowiązkach, a nie mogą nic zmienić bez twojej akceptacji żeby było wszystko legalnie. Zwykle z tego co wiem odbywa się to w ten sposób że wysyłają ci nowy regulamin w którym jest akceptacja po przez milczenie, przynajmniej z tym się spotkałem w innych usługach :p

Najlepiej sam poczytaj regulamin

15
PSP, PSP2, VITA / Darmowy net na Vite 3G
« dnia: Styczeń 11, 2012, 22:48:50 »
Nie wiem gdzie wpakować ten temat wieć pakuje to a jak się nie podoba to można przenieść :p

Jeżeli bawiliście się swoim telefonem 3G i zaglądaliście na listę sieci może zauważyliście tajemniczą sieć o nazwie Aero2. Może o ty nie wiecie ale jest po pierwsze pierwsza komercyjna sieć LTE na świecie która obsługuje internet Cyfrowego Polsatu, a druga ważniejsza to fakt że dają w niej internet za darmo (płacisz tylko kaucje 55zł) w prędkości 254kbit i w tym roku mają podwyższyć do 512kbit, może się wydawać mało ale raz że kiedyś taka prędkości była standardem dwa wystarczy do podstawowych funkcji PSN, near, sync statystyk i innych bajerów. Jedyne nieudogodnienia to zrywanie połączenia co 60 minut ale natychmiast się możesz ponownie połączyć(zabezpieczenie przed stawianiem serwerów?) i trochę trzeba nakombinować by dostać od nich SIMa, również słyszałem że to tylko taka promocja na testy sieci, bo ona ciągle jest w budowie. Trzeba tylko sprawdzić czy Vita obsługuje UMTS 900 na której sieć działa poza LTE, a to nowość której nie obsługuje każde urządzenie (np. w przypadku Apple obsługa tej częstotliwości jest od iPhone 4 i iPad 2)

Linki:

http://aero2.pl/

Info o darmowym necie: http://aero2.pl/bdi.html

Zasięg: http://aero2.pl/images/Aero2_zasieg_22-12-2011.jpg (sieć działa tylko na swoich nadajnikach i tylko w 3G, nie można z niej dzwonić tak mi się wydaje)

Dobre nie tylko na vite ale na tablety, jeżeli planujecie kupić wersje 3G Vity mogli byście się zainteresować... bo to jest interesujące

16
Dyskusje / Odp: The Last of Us
« dnia: Grudzień 13, 2011, 13:10:22 »
http://www.eurogamer.net/articles/2011-12-13-the-last-of-us-preview

Kilka interesujących informacji. Na przykład to:

"...The Last of Us is "not a zombie game," insists Staley. Druckmann explains: "If the game was about the monsters, we would have not showed them. The story's not about them, so [we thought] let's get it out of the way....Instead, he wants us to consider the relationship between its two lead characters. Joel is a survivor and anti-hero (played by Troy Baker), and Ellie is a 14 year-old girl (played by 28 year-old Ashley Johnson) with no memory of the world pre-apocalypse...."



Hehe czyli to co napisałem wcześniej :) Na trailerze dokładnie to widać jeżeli się dobrze spojrzy. Dodatkowo z tego artykułu warto wymienić:

Take the "no network play" note on the official PlayStation website. "We don't know where that came from," says Druckmann. "That's TBD," says Staley.

Czyli jest jeszcze szansa na co-op, imo jego brak był by marnowaniem dobrego potencjału

17
Dyskusje / Odp: The Last of Us
« dnia: Grudzień 11, 2011, 20:10:27 »
Cytuj
A to nie było kiedyś tam plotek o ekskluzywnym horrorze na PS3?
Nie wiem o czym dokładnie mówisz, ale przy zapowiedzi Move'a w którymś filmików z produkcjami go wykorzystującymi była właśnie taka mroczna gierka FPP wykorzystująca ten kontroler. Miało to jednak dosyć mało wspólnego z LoU, wyglądało to IMO bardziej jak jakiś silent hill czy coś w ten deseń.

Jak by to była gra w której Move jest głównym kontrolerem i do tego mają gameplay to już by się tym pochwalili

18
Dyskusje / Odp: The Last of Us
« dnia: Grudzień 11, 2011, 18:01:28 »
Ci z Dead Island przecież nie byli martwi, tylko zarażeni.

Generalnie jeżeli gra próbuje być w miarę realistyczna to nie korzysta z motywu zmartwychwstania :p rzeczy jak zaraza lub pasożyty przejmujące układ nerwowy są bardziej prawdopodobne niż to, bo zombi jest mimo wszystko to biologicznie istoty żywe, więc łatwiej wyjaśnić ich istnienie w ten sposób niż zmartwychwstanie.

19
Dyskusje / Odp: The Last of Us
« dnia: Grudzień 11, 2011, 17:50:05 »
Wydaje się że akcja toczy się dobre 10-15 lat po fakcie, z ostatniej wypowiedzi Ellie w trailarze wynika że nie pamięta normalnych dni, tak jak by się urodziła podczas apokalipsy lub parę lat przed.... lub może nawet po. To by również wyjaśniało rozrost natury. Grzybko głowi nie muszą być tu wcale głównym motywem, a przetrwanie i psychiczne zdrowie bohaterów którzy żyją w takim a nie innym świecie przez tak długi okres czasu. W sumie grze nie widać innego celu niż dramat bohaterów, bo to tylko błąkające się jednostki... no chyba że wplatają ich w intrygę która ma uratować świat, tylko czy pozostało coś co można ratować?

20
Dyskusje / Odp: Final Fantasy XIII-2?
« dnia: Wrzesień 23, 2011, 04:43:30 »
Nie, XIII też miał real timey :) tylko raz na parę scenek było FMV.... czyżbyś nie wierzył że reale były tak dobre? ^^
Brak FMV to niezły shocker, FMV to była zawsze mocną stroną FF i ogólnie Squere, najwyraźniej kasy szczędzą.

21
Dyskusje / Odp: Assassin's Creed: Revelations (?)
« dnia: Wrzesień 10, 2011, 16:28:51 »
Wszyscy tu mówią że multi jedzie starym spleśniałym chlebem, no to co myślicie po trybie Artefact Assult?

22
Dyskusje / Odp: Assassin's Creed: Revelations (?)
« dnia: Wrzesień 06, 2011, 05:06:33 »
Tez macie wrażenie, że w trybie Deathmatch (easy Deathmatch) momentami trzeba zbyt długo czekać, żeby konsola przydzieliła nam cel? To strasznie wkurzające, bo jeden mecz nie trwa jakoś długo, a punkty uciekają.

To dlatego że mapy w tym trybie są małe i gra (co już zważyłem w AC:B) próbuje przydzielać najdalszy cel z możliwych, ustalając minimalną odległość od celu, czeka aż ktoś się oddali i powoli kurczy zasięg, by nie było sytuacji że cel pojawił ci się przed nosem, na małej mapie jest to trudne. Do tego również dochodzi ważność celu, gra przydziela więcej prześladowców liderom, a odpuszcza dno stawki bardzo często nie przydzielając ani jednego, dając im szanse.

Właśnie fakt że gra balansuje rozgrywkę po przez przydzielanie celów, sprawia że przyznanie celu trochę trwa, a nie natychmiastowo jak nie którzy oczekują. To trochę przypomina matchmaking, jak wir wodny w szklance.

23
Dyskusje / Odp: Assassin's Creed: Revelations (?)
« dnia: Wrzesień 04, 2011, 03:58:19 »
Uwielbiam nowy tryb Easy Deathmetch, to dopiero można nazwać podchody, może easy bo przeciwnik nie ma kompać w ACB, niestety nie znaleźli rozwiązania na spam stun'ów w Manhunt, co jest najbar mdziej wkurzającym procederem. Zauważyłem również że system odblokowywania jest praktycznie identyczny co w UC3 (chodz cośi mówi że to nie pierwsza gra z takim systasa... ale ty również nie masz, wiesz tylko czy jest w polu widzenia i czy blisko. Poprawili wiele rzeczy które można było exploitowemem)

Multi w AC jest jedynym multi na bazie gry akcji jaki znam, który wymaga od gracza ruszania mózgownicą i dobrej spostrzegawczości, a nie umiejętność celowania w głowę, może dlatego niektórym wydaje się nudny, bo inni myślą bardziej podczas gry ;] a ja właśnie to własnie lubię w tym multi

Coś mi mówi że odblokują nowy tryb po pewnym czasie

24
Dyskusje / Little Big Planet 2 Move pack
« dnia: Lipiec 01, 2011, 01:16:21 »
Może sobie nie zdajecie o sobie tym sprawy, ale MM potajemnie beta testuje Move DLC, beta test jest skromny, tylko z 200 osób się dostało... i ja jestem jednym ze szczęściarzy (podejrzewam że to za moją służbę w LBPWiki, bo wszyscy jego moderatorzy się tam dostali) :p Nie mogę pisać to co się dzieje, ale mogę powiedzieć że beta sprawia że fani LBP2 którzy się tam dostali kupują Mova.

Żeby rozwinąć wątek dodam jakie nowości przynosi Move pack od ludzi którzy byli na community jam:

-Movenator, działa jak Controllinator tylko że dla Move, daje ci dostep do wszystkich cujników ruchu w Move i możesz robić układy pod niego. Movenator ma rónież obsługę Navigatora.
-Cursor, to chip do Movenatora, pozwalający na dodanie kursora Move na ekranie, ożna mieć pare kursorów a jednym movenatorze i zmieniać je układami kiedy chcemy, jeden aktywny kursor na jednego gracza. Można zmieniać jego wygląd na włąsną naklejkę, zmieniać jego wielkośc i orientacje. Chip kursora jest również microchipem gdzie możemy stawiać układy które bedą się zachowywać jak by się znajdowały w punkcie kursora (np. emitter bedzie tworzył obiekty w miejscu kursora, sensor gracza ędzie wykrywał go też w punkcie kursora). Normalnie bez rzadnego ustawiania kursorem możemy przenosić również obiekty które da się złapać
-Brain Crain, nowy power up to przenoszenia "telepatycznie" przedmiotów które da się złapać przy pomocy Move
-Move Recorder możliwość zapisu  ruchów kurosra mów i naniesienia tego do ruchów obiektu
-Paint Tool, jedna z wiekszych nowości, możliwość rysowania własnych obrazków które można wykorzystać jako naklejki... z przezroczystością (to w świecie LBP rewolucja). Można rusować, mazać łaczyć istniejące naklejki.
-Sticker panel material - to chyba największy bajer jaki dodają, specjalny materiał który działa podobnie jak hologram, ale z tą róznicą że jego kolor jest jednolity.... ale to nie jego prawdziwa funkcja ;] Gdy nakleisz na niego naklejke ten jednolity kolor staje się znika i staje się przezroczysty prucz naklejki, pozwala to na przyklejanie naklejek  powietrzu... ale to nei wszystko, ukłądami można regulować jego przezroczystość, jasność i kolor. OZnacza to że możemy wyświetlać naklejki na ekranie jak chcemy i kiedy chcemy, hologram też na to pozwalał ale miał tą wade że miał teksture która rujnowała efekt, sticker panel jest o 9000% lepszy. Co to generalnie oznacza? że możesz robić gry 2D które yglądają jak zrobione z prawdziych pixeli, można też srobić też gre z naklejek czy np. zrobić tak by naklejki pojawiały się na powierzchni istniejącego materiału :)
-3 nowe sensory ruchu i kąta, jak sama nazwa mówi pozwala na detekcje ruchu pozycyjnego, orientacyjnego i wykryć pod jakim kątem obiekt jest nachylony.
-Możliwość sterowania mnożnikiem punktów z poziomu układów.
-Również nowe UI dla sklepu w grze z wyszukiwarką włącznie
-Co do zwartości będą nowe poziomy, nowe naklejki, dekoracje o tematyce natury ale nie tylko, kostiumy i 14 nowych instrumentów
-Tak samo jak w przypadku wody i MGS, nie będziesz musiał mieć Move DLC by grać Movem i poziomy przeznaczone dla niego stworzone przez społeczność, potrzebujesz DLC tylko gdy chcesz coś tworzyć
-Jest pewne że nie wszystko z tąd bedzie cześcią Move paka, nowe tweaki czy nowe UI dla sklepu przyjdzie z a free jako update
-Mogłem coś pominąć jak sobie coś przypomne to dodam....

Jak były pytania to można pytać, tylko nie mogę na wszystkie bo beta mnie więzi w NDA

25
Dyskusje / Odp: Little Big Planet na PSVita
« dnia: Czerwiec 07, 2011, 13:16:29 »
LBP Vita mnie nie rusza, dla mnie nowy Wipeout ;)

No, każdy ma swoje preference ;] Mnie LBP Vita zaimponowało

26
Dyskusje / Little Big Planet na PSVita
« dnia: Czerwiec 07, 2011, 04:39:23 »
Panowie ta gra oficjalnie kupiła moją dusze, przenośne LBP2 z obsułgą DLC z PS3 + dostęp do wszystkich urządzań wejściowych konsoli których jest ***** (tak naprawdę nie wiem co tu postawić ale prawdopodobnie coś brzydkiego) dużo, możliwości x4 odróżnieniu od LBP2. Nie no.... ta jedna gra sprawia że chce kupić PSVita day 1

Oczywiście mówię tu jako ktoś kto regularnie tworzy na LBP2, wiem że dużo osób ta gra tak nie pochłonie, ale dla mnie gra E3..... a jeszcze Move DLC do prezentacji czeka :)

27
Dyskusje / Odp: E3 2011
« dnia: Czerwiec 06, 2011, 15:02:58 »
Ja chętnie, ale na jakąś retransmisje, bo wyczekać na 2 w nocy nie dam rady, a nawet jeśli, to nie będzie siły się cieszyć tym co pokażą ;)

G4 i GameTrailers wiem że nagrywają i potem można obejrzeć całość niedługo po konferencji ;]

28
Dyskusje / Odp: E3 2011
« dnia: Czerwiec 04, 2011, 15:25:50 »
w tym roku MS ma transmitować swoją konferencję na xbox.com, tam powinno działać to całkiem dobrze

Ta, tylko będziesz musiał mieć Silverlighta, więc dla mnie xbox.com odpada jako że mam linuxa :p ale 2 lata temu używałem ich streama i było przyzwoicie, Sony z tego co pamiętam używał ustreama który też jest przyzwoitą usługą.

Silverlight zalecam instalacje teraz żeby się potem nie spóźnić jak by się zapomniało ;]

29
Dyskusje / Odp: Final Fantasy XIII-2?
« dnia: Czerwiec 03, 2011, 21:41:55 »
Nowy teaser :) Potwierdza:

-System walki na bazie starego
-Grywalna Serah
-Grywalne dzieciaki z nory ;p
-....i ich plaża też

http://www.youtube.com/watch?v=J1f6XKUHSYM

30
Dyskusje / Odp: E3 2011
« dnia: Czerwiec 03, 2011, 21:35:20 »
Praktycznie wszędzie, dla mnie najlepiej działa G4 i IGN z serwerów YouTube (czyli Google). Odradzam szczególnie GameSpot. ich streamy śmierdzą co roku... no chyba że lubisz oglądać kręcone się kółko

31
PlayStation 3 / Odp: Największa porażka Sony... ever?!
« dnia: Maj 15, 2011, 05:10:32 »
No to ruszyła machina ^^ Kaz rusza do akcji:

http://www.youtube.com/watch?v=2tHl6O5Sp8w

32
Dyskusje / Odp: Assassin's Creed: Revelations (?)
« dnia: Maj 04, 2011, 20:10:24 »
czwarty teaser:

http://www.youtube.com/watch?v=a91WzlVYj6A

tym razem mamy postać assasina

33
Dyskusje / Odp: Assassin's Creed: Revelations (?)
« dnia: Maj 03, 2011, 23:26:00 »

34
Dyskusje / Odp: Assassin's Creed: Revelations (?)
« dnia: Maj 03, 2011, 19:37:01 »
gdzieś Ty to s17 wypatrzył? :)

Na początku teasera widzisz wiersz poleceń na niebieskim tle pokazujący ścieżki do jakiś plików, a tam "s17.anima" :)

56% do odsłonięcia

35
Dyskusje / Odp: Assassin's Creed: Revelations (?)
« dnia: Maj 03, 2011, 15:01:48 »
A to ma być kolejna część po Brotherhood, czy jakaś gierka na 3DS?

Gra na 3DS już została ogłoszona i nazywa się Lost Legacy

http://uk.ds.ign.com/objects/077/077736.html

...gdzie Ezio wyrusza na bliski wschód, wydaje się że będzie to takie coś jak AC:Bloodlines

Co do tych teaserów, warto wspomnieć że one się ujawniają po kolei, zależności od liczby Like'ujących ich stronę facebookową. A gra zostanie ujawniona gdy będzie wystarczająca liczba like'ów. Aktualny stan jest to 29%, wczoraj był na 18%. Dodatkowo zdaje się że ten cały teaser to obrazek który jest powoli ujawniany, widać w nim kolor skóry ludzkiej więc może poznamy głównego bochatera. jest też druga rzecz która przemawia że jest to gra na stacjonarne konsole, w nazwie hosta występuje "s17" co by oznaczało Subject 17 aka Desmond ;]

36
Dyskusje / Assassin's Creed: Revelations (?)
« dnia: Maj 02, 2011, 23:06:42 »
\No to wątek o tym misterium, pojawił się teaser na GT:

http://www.gametrailers.com/video/teaser-assassins-creed/713440

Najciekawsza rzecz w nim to pojawiająca się nazwa hosta "Anima", która jest jest żeńską formą wyrazu "Animus"... czyżby bohaterka była tu tytułową rewelacją? Nie zdziwił bym się również gdyby to była przyszłą żona Ezio, w końcu nie ma nawet śladu w jaki sposób przekazał on genetyczną pamięć dalej, nie tak jak to było z Altairem, więc wszystko by się zgadzało. Z drugiej strony, będzie gra na 3DS o podróżach Ezio gdzie może spotkać jakąś kobietę.... co nie eliminuje faktu że bohaterka Revelations może być kobietą

37
PlayStation 3 / Odp: Największa porażka Sony... ever?!
« dnia: Maj 01, 2011, 23:20:00 »

38
PlayStation 3 / Odp: Największa porażka Sony... ever?!
« dnia: Kwiecień 29, 2011, 01:16:16 »
@Shadowriver

Zakładam, że umiesz czytać i rozumiesz przeczytany tekst. Mimo wszystko powtórzę: podawanie fałszywych danych jest równoznaczne ze złamaniem licencji. W świetle prawa nie ma różnicy czy złamiesz licencję przez ściągnięcie gry z torrentów czy przez podanie fałszywych danych w PSN. Trzeba być skończonym idiotą żeby świadomie kupować gry za prawdziwe pieniądze, przy świadomości, że te gry nie mogą być legalnie użytkowane.

Czy to na pewno odpowiedź dlaczego numer kart są tak ważne dla "dobrych korporacji"? :> bo ja widzę odpowiedź na pytanie dlaczego nie mogę podawać fałszywych danych?

aston ja nie wiem po co sklepy trzymają numery kart po za wygodą i mobilnością, ale jeżeli wszystkie to robią to muszą być jakieś powody :p spytam się mojego brata przy następnej okazji który jest bardziej obcykany w tych sprawach i zobaczymy.

39
PlayStation 3 / Odp: Największa porażka Sony... ever?!
« dnia: Kwiecień 28, 2011, 23:57:37 »
Ok, to czemu są tak ważne dla tych naszych "dobrych korporacji"? ;>

Ok, może zanim udzielę odpowiedzi na kolejne zaczepne pytanie usłyszę najpierw racjonalne argumenty po co są one zbierane i trzymane? Cała strona dyskusji i nie padł żaden. Argument, że to niby dla mojej wygody żebym wielokrotnie nie wpisywał proszę sobie darować. To nawet nie jest śmieszne, to żałosne.

No co zaczepne? mówisz że są one ważne dla korporacji? czemu? żeby czmychnąć ci kasę? nigdy takich historii nie słyszałem

40
PlayStation 3 / Odp: Największa porażka Sony... ever?!
« dnia: Kwiecień 28, 2011, 23:07:39 »
Ok, to czemu są tak ważne dla tych naszych "dobrych korporacji"? ;>

Strony: [1] 2 3 ... 17