Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Razer

Strony: [1] 2 3 ... 23
1
Dyskusje / Odp: Quake Champions
« dnia: Kwiecień 04, 2017, 20:23:45 »
To chyba był Anarki, podobno najszybsza postać w grze. W miarę spoko, faktycznie lektor dosyć dużo gada, postacie też. Sam nie wiem, jakoś na chłodno podchodzę, wygląda to bardzo podobnie do Q3, tyle że z klasami postaci. Q3 już mam, nie wiem czy potrzebuję klas postaci, te skille trochę za szybko się regenerują jak dla mnie. Czekam, ale raczej bez ekscytacji.

2
Ale po co prędkość odczytu, skoro jest instalacja na dysk?

Racja, chociaż dysk i tak wolniejszy. Ale to rzeczywiście idylla, sytuacja dobra dla graczy (ma się natychmiastowy, super szybki dostęp do każdej gry, nie trzeba instalować, nie trzeba dokupywać dysku, usuwać gier w które rzadziej gramy żeby zrobić miejsce dla nowości), ale dla wydawcy niepotrzebna (żadnych zalet, jedynie koszta rosną).

3
A nie lepiej byłoby przesiąść się na karty, jak Switch? Nośnik trwały, prędkość odczytu nie do pobicia. Pewnie trochę kosztują, ale ceny ciągle spadają. No i można mieć różne wielkości (indie gierki będą na 8gb, a Uncharted 5 na 128).

4
Cooldanie przekaż Maćkowi, że w tej myszy co to na nią wyzywał jeszcze mu się styk na prawym przycisku spier... popsuje. 7 z 10 ma problem z dublowaniem klików.

To fajowo. A niedawno, po wieloletniej przerwie, wydali znowu Diamondbacka. Kocham ten kształt, idealnie mi się jej używało przez wieeeele lat (mam do dziś w szafie, ale coś tam się w końcu zepsuło). Ale jak znowu mam dać za myszkę ~300zł i mieć takie problemy jak z DeathAdderem to ja dziękuję.

5
Heh, dobry tekst. Jakbym czytał analizę SFP ;) Kradnę do nas na (głupiego) fejsa.

6
Dyskusje / Odp: Ghost Recon: Wildlands
« dnia: Marzec 18, 2017, 22:17:09 »
Co ciekawe - na Metacritic wersja na One, z tego co słyszałem najgorsza wizualnie, jest oceniana najwyżej - 77 (user 6.0). Wersja na PC - 71 (6.0), a na PS4 - 74 (5.9).

7
Dyskusje / Odp: Ghost Recon: Wildlands
« dnia: Marzec 08, 2017, 17:57:33 »
W becie spokojnie strzelałem snajpą MSR na ponad 400m (mniej lub bardziej celnie, ale się da).

8
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Marzec 04, 2017, 15:34:08 »
W dolnej części bazy są dwa sklepy:
! No longer available

9
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Marzec 04, 2017, 14:09:39 »
Schematy do craftingu albo przedmioty od specjalnego sprzedawcy.

10
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Marzec 01, 2017, 04:10:26 »
Ale dodali landmarków w tych nowych strefach. W DZ7 jest 7, w DZ9 6.

11
Dyskusje / Odp: Ghost Recon: Wildlands
« dnia: Luty 24, 2017, 09:46:20 »
nieustanny microstutter
W zamkniętej becie pomagał borderless window zamiast fullscreena, całkowicie likwidował stutter i dodawał ~10fps, więc tutaj też go od razu włączyłem. Ogólnie otwarta działa chyba troszkę lepiej niż zamknięta (albo to placebo), mieszając różne opcje od high do ultra mam 40-50fps na GTX970 z maksymalnym zasięgiem renderowania. Lock na 40 i jazda, Witcher 3 style.

12
Perez, dobrze słyszałem? To jest ten sam Perez co z ppe?

Nie, nasz Perez jest z Hiszpanii (albo z Meksyku, sam już nie wiem).

13
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Luty 08, 2017, 15:49:52 »
Na jakiej platformie gracie?

14
Dyskusje / Odp: Ghost Recon: Wildlands
« dnia: Luty 04, 2017, 15:15:36 »
Jest fast travel do członków teamu (przynajmniej na pc).

Dla mnie "mega spoko 6/10", w sumie spodziewałem się czegoś lepszego. Fatalna optymalizacja, nieprzyjemny model jazdy/fizyka. Fajnie się strzela, całkiem ładnie wygląda. Poza tym jest masa drobnych detali na plus i na minus, ale ogólnie nie wciągnęło mnie tak, jak zrobiła to beta Diviosion (tam wtopiłem 50h w 4 dni). Jest jakoś tak "meh".

15
Podcasty / Odp: Podcasty, podcasty, co się ostatnio pojawiło w eterze?
« dnia: Styczeń 30, 2017, 04:47:07 »
A pieczonego kurczaka Flamandzi zagryzają bułką z masłem i słodkim dżemem, ciekawe połączenie smaków, polecam :)

Uwielbiam kurczaka ze słodkim sosem żurawinowym! Ale ja to nawet pizzę z ananasem lubię...

16
Podcasty / Odp: Podcasty, podcasty, co się ostatnio pojawiło w eterze?
« dnia: Styczeń 29, 2017, 10:23:57 »
regisek jak jeszcze ktoś nie skuma żartu to zacznę się poważnie martwić o poziom poczucia humoru na forum :P

17
Podcasty / Odp: Podcasty, podcasty, co się ostatnio pojawiło w eterze?
« dnia: Styczeń 27, 2017, 23:06:25 »
intra nowej Rozgrywki słuchałem już chyba kilkanaście razy. Puszczam to sobie jako taki beat na poprawę humoru. [...] Świetna robota. A teraz znowu sobie puszczam to intro. :)

Takie słowa absolutnie wynagradzają wszystkie godziny poświęcone na montaż :) To żmudna robota, i nigdy nie chce mi się do niej siadać, ale jak już jest zrobiona to zawsze stwierdzam, że było warto :)

Fantasmagieria - Podcast 374 - ''Głodni artyści'' http://www.fantasmagieria.net/?p=475

Damian, jeśli w docinku nie ma odjechanego intra, nadmiaru przekleństw, rzucania bezsensownych anglicyzmów, albo osób o przypuszczalnie odmiennej orientacji seksualnej, to raczej nie spodziewaj się przyciągnięcia uwagi tu komentujących ;)

18
Podcasty / Odp: Podcasty, podcasty, co się ostatnio pojawiło w eterze?
« dnia: Styczeń 20, 2017, 10:49:29 »
To oboje czy dwoje?
Obaj, obydwaj. Ja mam na to lekkie uczulenie, ale nie przerywałem. Przy najbliższej okazji będę czynnie reagować i poprawiać ;)

19
Podcasty / Odp: Podcasty, podcasty, co się ostatnio pojawiło w eterze?
« dnia: Listopad 19, 2016, 01:08:29 »
Ja to mam farta. Kiedy tylko zdążę odsłuchać ostatnią Fantę, prawie od razu pokazuje się kolejna :)

A nowa R tuż za rogiem.

20
VR, AR, MR / Odp: PlayStation VR
« dnia: Październik 14, 2016, 19:11:54 »
Razer co to za gra z żarówkami? The Gallery?
Nie, jakaś inna, ale nie pamiętam nazwy. Jak przyszedł Vive to pobrałem ze Steama chyba z 60 różnych dem, ale teraz część pokasowałem i chyba już tego nie mam. Demo albo alfa jakiejś gry przygodowej.

PS. Znalazłem na YT :) SVRVIVE.

21
VR, AR, MR / Odp: PlayStation VR
« dnia: Październik 14, 2016, 18:50:37 »
Dla mnie to jest przyszłość giereczkowa [...] każdy zapomni o graniu na zwykłym TV.

Bardzo mnie cieszą te pozytywne opinie i pojawiający się neofici VR. Ale na całkowitą dominację gogli nad tv nie ma szans. Na VR sprawdzą się takie gry jak "celowniczki" czy Onward, ale w pełnoprawnego Quake'a czy nawet CoDa już się nie pogra. Są za to gatunki, które w VR sprawiają o wiele więcej frajdy niż na płaskim ekranie  - np. przygodówki, gdzie sami manipulujemy przedmiotami i własnoręcznie rozwiązujemy środowiskowe zagadki (w jednej grze chodziłem po pokojach, znalazłem w pudle fioletową żarówkę, poszedłem ją podmienić w lampie w innym pokoju po czym na ścianach pojawiły się niewidoczne wcześniej napisy, to było niesamowite uczucie którego w życiu bym nie przeżyłbym grając na monitorze). Poza tym wygoda - jakie by nie były wygodne, to jednak gogle są bardziej męczące niż siedzenie na kanapie / taborecie i gapienie się w płaski ekran. VR będzie świetną nową platformą do grania, ale IMO tradycyjnego grania na telewizorach nigdy nie wyprze.

22
VR, AR, MR / Odp: PlayStation VR
« dnia: Październik 13, 2016, 17:11:09 »
Wczoraj ciupaliśmy w Vivach w paintball i o ile soczewki mi nie parowało, to w pewnym momencie pot zalał mi oczy. Więc może ta bardziej otwarta konstrukcja PSVR będzie sprzyjać wentylacji twarzy.

A Reza w VR cholernie zazdroszczę. Kocham tą grę i pograłbym w nią nawet jeśli nie miałaby tego nowego etapu.

23
Podcasty / Odp: Podcasty, podcasty, co się ostatnio pojawiło w eterze?
« dnia: Październik 11, 2016, 02:08:53 »
Razer przyniósł w wiadrach jeszcze więcej rozgrywkowego klimatu do M2 ^^
YOLO :D

24
PC, MAC / Odp: Mafia III PC
« dnia: Październik 11, 2016, 01:37:46 »
Wydaje mi się że ten cały blur, antyaliasing (w opcji high) i niska jakoś widoków na horyzoncie ma za zadanie ukrywać marne LoD, popup i zasięg widzenia.

25
Podcasty / Odp: Podcasty, podcasty, co się ostatnio pojawiło w eterze?
« dnia: Wrzesień 18, 2016, 17:04:58 »
Jak się w końcu uda to jutro nagrywamy.

26
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Wrzesień 15, 2016, 21:32:18 »
O, w końcu coś się zacznie dziać w otwartym mieście. Chętnie odkurzę moją wersję i zajrzę jak już będzie spatchowana.

27
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Wrzesień 12, 2016, 11:21:46 »
Do trybu turysty ta gra jest idealna. Mi już się nie chce wracać do tego strzelania (bleeeh, 200+ godzin wbite, mam totalnie dosyć), ale po kilku miesiącach przerwy już bym sobie wrócił do NY i poszwendał się po tych przepięknych ulicach.

28
Podcasty / Odp: Podcasty, podcasty, co się ostatnio pojawiło w eterze?
« dnia: Wrzesień 10, 2016, 16:23:28 »
niedługo Grysław znika...

Że co???

29
Dyskusje / Odp: Ghost Recon: Wildlands
« dnia: Sierpień 17, 2016, 18:47:48 »
Duchy. Raczej rozpierDuchy.

30
Podcasty / Odp: Podcasty, podcasty, co się ostatnio pojawiło w eterze?
« dnia: Sierpień 12, 2016, 17:56:38 »
Precz z exami!

Przy okazji dziękuję za pozdrowienia w M2 #16, moim ulubionym źródle informacji o VR (poza odpowiednim wątkiem tu na forum) :)

31
Podcasty / Odp: Podcasty, podcasty, co się ostatnio pojawiło w eterze?
« dnia: Sierpień 08, 2016, 21:50:08 »
Siłą tego podcastu są goście, nie prowadzący.

32
Dyskusje / Odp: Quake Champions
« dnia: Sierpień 05, 2016, 11:08:21 »
Jestem pozytywnie nastawiony. Dobre tempo i movement. No i przerobiona Q3DM6 <3

33
Podcasty / Odp: Podcasty, podcasty, co się ostatnio pojawiło w eterze?
« dnia: Sierpień 01, 2016, 15:02:43 »
A, przepraszam, Razer ma jakieś kompleksy że te intra takie długie generuje? ;)

xD

34
Mi się podobały wszystkie zwiastuny DE:HR, klimat, art style, byłem zachwycony dopóki nie zacząłem sam grać. Podchodziłem do niego ze trzy razy i zawsze wytrzymywałem max dwie godziny. No nie weszło po prostu, co poradzić. Co najlepsze ta nowa część też mi się mega podoba, świetny klimat, pomysł z prześladowaniami ludzi z wszczepami itp. A pewnie jak będę miał okazję zagrać to znowu się odbiję (same gameplaye już mnie blokują). C'est la vie.

35
Fantasmagieria - Podcast 355 - ''Dziwniejsze rzeczy'' http://www.fantasmagieria.net/?p=452

(kliknij)

36
Dyskusje / Odp: Grand Theft Auto V
« dnia: Lipiec 09, 2016, 15:19:46 »
Kiedyś się nauczę wstawiać Yt jak trzeba, obiecuję.

wystarczy skasować "s" z "https" i samo działa :)
http://youtu.be/0A_35Z4eQfg
http://youtu.be/0A_35Z4eQfg

37
Dyskusje / Odp: Quake Champions
« dnia: Czerwiec 27, 2016, 10:03:45 »
! No longer available

2:17 - "each with different attributes and abilities" :(  >:(

Pół liceum spędziłem na mapach Q3A (poprzednie pół w Q2 i trochę w Q1), i nie będę płakał jeśli zrobią z tego Overwatchowego hero shootera, bo co się przez całe życie w Q nagrałem to moje. Potrafiłem wyprzeć z pamięci Q4, będę potrafił wyprzeć QC. Ale jest we mnie iskierka nadziei, że czasy prawilnych bunnyhopów i gibowania rakietnicą mogą powrócić. Jeśli nowy Quake miałby trafić z multi tak, jak Doom trafił z singlem, o mamo... Pogrywam ostatnio w tą darmową alfę UT, ale to nie to samo.

38
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Czerwiec 25, 2016, 11:40:36 »
Mnie już chyba nie przyciągną do grania.

39
Dyskusje / Odp: Ghost Recon: Wildlands
« dnia: Czerwiec 16, 2016, 23:20:10 »
Własny silnik, na bazie Anvil Next (czyli Assassinowego) 8:55s

! No longer available

40
Dyskusje / Odp: Ghost Recon: Wildlands
« dnia: Czerwiec 14, 2016, 15:52:30 »
To ten sam silnik do Division

Dobra Simplex, nadszedł czas rozliczeń. Tłumacz się!
(kliknij)
Ja kiedyś szukałem, szukałem, i nie mogłem się doszukać żadnej informacji na temat tego silnika. Ani nie był powiązany ze Snowdropem, ani z tym od The Crew (Babel?), ani z niczym innym. Nie mam pojęcia co to jest. I faktycznie nie wyglądał porywająco (nie licząc gigantycznych przestrzeni otwartego świata), ale trzeba pamiętać że Division też potrafi wyglądać bardzo różnie. W nocy, z neonami, odbiciami, wolumetrycznymi światłami, mgłą i śnieżycą powala każdego na kolana, ale w nudny, pochmurny dzień przypomina średnie gry z x360. Wildlands na zwiastunach w nocy i w deszczu też wyglądało lepiej niż na tym gameplayu, kwestia pory dnia i warunków pogodowych sporo zmienia. Ale ogólnie szału takiego jak przy revealu W_D1 albo Division to nie ma.

Strony: [1] 2 3 ... 23