Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Grimrod

Strony: [1] 2 3 ... 7
1
Dyskusje / Odp: PlayStation Plus - wątek ogólny
« dnia: Marzec 15, 2014, 13:45:23 »
Promocje na XBL bywały, choć od kilku lat nie odnawiałem.

2
Dyskusje / Odp: PlayStation Plus - wątek ogólny
« dnia: Marzec 15, 2014, 10:57:55 »
Jako, że skończył się mój abonament PS+, a mam trochę na kupce wstydu, nie odnawiałem.

Jak myślicie po jakim czasie zejdą z ceną w ofertach ("odnów swój abonament")?
A może biznes tak dobrze się kręci, że poczekają bez upustów? Przecież prędzej czy później i tak odnowię, choć rok temu udało się za 135 PLN.

3
Dyskusje / Odp: PSVITA - Dyskusja o grach
« dnia: Grudzień 19, 2013, 11:15:41 »
Wracając do Terrarii - grałem w wersję na androida i teraz na Vicie - różnica na korzyść Vity jest ogromna, jednak grzybki są bardziej precyzyjne.

4
Dyskusje / Odp: XCOM: Enemy Unknown
« dnia: Styczeń 10, 2013, 13:27:57 »
Według korespondencji z PSN dodatek "Proca" jest przeznaczona do gry na płycie z numerem BLES01711

Ja miałem BLES01712 i miałem wspomniany problem.


5
Dyskusje / Odp: XCOM: Enemy Unknown
« dnia: Styczeń 09, 2013, 20:46:31 »
jakiś czas temu pisałem tutaj o dodatku do XCOM pt Proca.
Dodatek nie działał i kiedy zgłosiłem sprawę do PSStore kazali czekać 7 dni roboczych. Po jakimś czasie dodatek usunięto z polskiego sklepu a ja dostałem zwrot kasy bez zbędnych ceregieli.

Brawa dla Sony
rózga dla Cenegi za spolszczenie (nie wiem tylko czy gry czy dodatku).

Kończę drugie podejście na poziomie "klasycznym", treninng w postaci gry na "zwykłym" poziomie robi swoje. Trzecie podejście zapewne będzie na "niemożliwym". Ironman chyba na czwartym - to jednak straszna masakra

6
Dyskusje / Odp: XCOM: Enemy Unknown
« dnia: Grudzień 30, 2012, 22:28:03 »
Ukończyłem na podstawowym poziomie trudności (uciekło mi jedno państwo)
Potem próbowałem na klasycznym +ironman - masakra na całego, połowa ekipy kończyła na cmentarzu!
Teraz gram na klasycznym z normalnym trybem zapisu - różnice ciągle są duże: żołnierze panikują kiedy mocno oberwą, przy zatruciu, kiedy znajdą się blisko mutonów. Czasem strzelają sobie w plecy, czasem jest to dodatkowy atak na wroga - niby ta sama gra, ale przy wyższym poziomie trudności zasady się zmieniają i wcale nie czuć znużenia.

Mam dodatek Slingshot, ale mimo rozpoczęcia nowej gry jeszcze te misje nie są dostępne (dodatki typu nowe hełmy również). Mam nadzieję, że się nic nie posypało.

7
Dyskusje / Odp: Dark Souls
« dnia: Październik 24, 2012, 19:38:17 »
Co prawda na ten moment, nie można pobrać dodatku z PSS, ale sama gra pobiera teraz łatkę 1.06 o wielkości 371 MB. Pozostaje czekać.

8
Dyskusje / Odp: Dragon's Dogma
« dnia: Wrzesień 15, 2012, 18:57:00 »
Mierniczek ==> ale wiesz, że new game kasuje twoją starą postać? Jak skończysz, to wybierasz load game i lądujesz na początku nowej gry.

9
Dyskusje / Odp: Sklepy z grami. Wasze opinie i doświadczenia
« dnia: Sierpień 14, 2012, 18:21:49 »
zamawiałem w Amazonie preorder Dark Souls. Jeden raz. Ostatni.

Amazon to bardzo dobry sklep - za wyjątkiem preorderów (dostałem tydzień po premierze)
wyślą w ten czwartek, zastanawiam się, czy paczka dotrze DHLem w poniedziałek, czy później...
Trzeba sprawdzić przewidywaną datę w panelu klienta. Co ciekawe wysyłki a angielskiego Amazona idą do Polski za pomocą DHL niemieckiego i na właśnie ich stronach można wpisywać nr listu przewozowego.

10
Dyskusje / Odp: Dragon's Dogma
« dnia: Lipiec 24, 2012, 15:01:00 »
o właśnie - zawsze chciałem o to zapytać:

jak się ma nietypowe multi w Dragons Dogma i Dark Souls do członkostwa XBL? Srebrni mogą wymieniać pionki i robić najazdy/być ich ofiarą?

11
Dyskusje / Odp: Dragon's Dogma
« dnia: Lipiec 24, 2012, 11:18:07 »
warto też ulubione najemne pionki wpisać do ulubionych - częściej pojawiają się w punkcie werbunkowym i nie trzeba ich ręcznie szukać.

Nie wiem tylko dlaczego część pionków jest płatna w kryształach a część nie (również tych z listy ulubionych). Nie widać za bardzo nawet związku z poziomem - jeden z moich ulubionych awansował przez noc o 10 poziomów i ciągle był dla mnie dostępny za darmo (oczywiście musiałem go oddać przed tym awansem)

12
Dyskusje / Odp: Dragon's Dogma
« dnia: Lipiec 17, 2012, 12:18:07 »
Robię zadania niespiesznie, gryf załatwiony, bandyci z łukami psują krew, a tu nagle młoda małżonka Księcia zaprasza mnie na rozmowę. To, co się potem działo to szok! Teraz trochę strach do zamku iść :o

13
Dyskusje / Odp: Mass Effect 3
« dnia: Lipiec 12, 2012, 10:11:06 »
http://social.bioware.com/forum/1/topic/323/index/11779839/1

Cytuj
I was thinking. Mass Effect has positively motivated me in my career and personal life. Playing as Shepard has rubbed off on me in a good way.

The clear thinking, the decision-making, the focus on the big-picture end-goal, the sense of duty and persistence, the leadership all have inspired me to do the same. It's not surprising. The game kind of makes you act that way throughout the whole series.

Is Shepard a good role model? Is Shepard an argument against people who think video games are a bad and wasteful influence? I know this hasn't been the case, because I'm personally seeing benefits in my life after "being" Shepard. Or it was just me being myself..

Komu jeszcze Szepard odmienił życie na lepsze?

Smutne jest to, że dopiero gra zmusiła do takich przemyśleń, pewnie żadnego Bildungsroman nie czytał.
Uwielbiam grać ale na zawsze książka>gra.

14
Dyskusje / Odp: Dark Souls
« dnia: Lipiec 06, 2012, 15:42:51 »
Wróciłem w końcu do Dark Soulsów, ale trochę mnie ta gra irytuje swoim brakiem równowagi w PvP.
Wygląda na to, że co drugi dark phantom to teraz kleryk-kamikadze. Schemat jest zawsze ten sam - najpierw rzuca Tranquil Walk of Peace, a potem biegnie na czołówkę w ostatniej chwili spamując Wraith of Gods.

Ja tu się bawię w jakieś podchody, zakładam pułapki, staram się robić backstaby, kontrować, atakować z zaskoczenia, a tu wpada taki lamus i zabija mnie na 2 'strzały' (a mam 1500HP)  >:( Mega kurwa słabe to jest, bo nie można się przed tym obronić, plus nic sobie ten czar nie robi ze zbroi i tarcz.

Doszło do tego, że jak tylko widzę, że napada mnie jakiś patafian w szmatach czarodzieja to od razu sięgam do menu, żeby użyć przedmiotu, który go odeśle bez walki.

Cheesy tactics.  >:(

Dawno nie grałem na PVP w Dark Souls, ale podczas pojedynków o smocze łuski (Path of the Dragon Covenant) prawie nikt nie stosował takich numerów. Moim nemezis byli zaklinacze katan - dwa sztychy i do piachu leciałem.

15
Dyskusje / Odp: PSVITA - Dyskusja o grach
« dnia: Maj 21, 2012, 23:13:53 »
dokładnie - Monster Hunter, Final, Tales of..., Killzone, Metal Gear itd. itp.

16
Dyskusje / Odp: PSVITA - Dyskusja o grach
« dnia: Styczeń 25, 2012, 09:50:10 »
Ja tez nie pamiętam jak rano jest ubrana moja żona, ale doskonale pamietam jak wstaje rozebrana. Wtedy prawie zawsze otwieram oczęta i obserwuję. Jak juz się ubierze to zasypiam ponownie.

tak trzymać!

wracając do tematu:

Martwi mnie brak zapowiedzi Monster Huntera na PS Vita - jeśli się mylę, proszę mnie poprawić

17
Dyskusje / Odp: Dark Souls
« dnia: Styczeń 17, 2012, 12:50:38 »
najbardziej uniwersalne są lighting/fire (jeżeli nie grasz magiem) broń divine potrzebna jest wyłącznie (a może aż bo atmosfera duszna) w Catacombs. Atrybut ten powoduje że szkielety nie wstają

teraz ja mam pytanie do grających na X360:
jak wygląda pvp na kontach silver?

18
Dyskusje / Odp: Dark Souls
« dnia: Styczeń 17, 2012, 10:40:48 »
Zastanawiam się też w co zainwestować te moje 5 marnych titanite shardów, jednego chunka i Twinkling Titanite?
W Calymore'a?. lub Bastarda ( nie wiem który jest szybszy), bo chciałbym zrobić z tego Divine weapon, czy np. w tarcze, lub zbroję?

w dalszej części gry znajdziesz tego znacznie więcej - z drugiej strony zdobycie wszystkich osiągnięć za bronie jest za jednym podejściem gry dość trudne.

Co do broni to Claymore znalazłem tylko jeden i po przerobieniu na broń z błyskawicami sieje zniszczenie nawet w NG+.
Bastarda można zakupić w sklepie i świetnie nadaje się do przerobienia na pogromcę szkieletów.

Wbrew pozorom obie bronie różnią się bardzo - Claymore ma bardzo przydatne pchnięcie (niezbędne w wąskich przejściach)

W Sen's Fortress można (losowy drop) zdobyć Flamberge. Nazwa jest myląca - ważne że do zalet dużych mieczy dorzuca efekt krwawienia

offtop - trochę w złej kolejności, ale w niedziele skończyłem Demon Souls (w 60 godzin, Dark Souls 150h). Gra ciągle daje radę, jest jednak mniej przyjazna dla mających godzinkę (np coś w rodzaju ogniska jako nagroda po zabiciu bossa !)


19
Xbox 360 / Odp: Zablokowali migracje kont?
« dnia: Styczeń 11, 2012, 08:46:13 »
Faktycznie sam bez sukcesu (strona "ojej nie ma takiej strony") próbowałem wrócić do Londynu.

Kiedyś stosowano inny sposób - drugie konto na tej samej konsoli, ustawione na region UK/USA do pobierania dodatków, dem itd., widocznych potem dla każdego konta na konsoli.

Działa to jeszcze?

Działa. Główne konto mam PL, ale kupuję w 90% przypadków w USA lub UK, bo jest tego więcej :)

to chyba najrozsądniejsza opcja

20
Dyskusje / Odp: Dark Souls
« dnia: Grudzień 31, 2011, 12:28:51 »
mimo doświadczenia nie radzę tracić czujności:

Na mojej głównej postaci mam 160h i rozgrzebane NG+, mam też niskopoziomowego maga którym wybrałem się do Blightown drogą przez Depths i mam problem z przebiciem się!


21
Dyskusje / Odp: RAGE (ID soft.)
« dnia: Grudzień 31, 2011, 12:11:08 »
Zacząłem w to grać kilka dni temu, na liczniku jakieś 9 godzin. Gra ma potencjał, momentami jest nawet ciekawa.
Faktem jest, że to shooter starej daty. Najbardziej brakuje fabuły, przerywników - interakcji z postaciami.
Jako czysta strzelanka to na prawdę dobra gra. Grafika niezła, ale za część tekstur powinni ID Soft. ukamienować.

Mam bardzo podobne odczucia, na Amazonie Rage był za 10 funtów, więc wychodzi, że cena adekwatna.

22
Dyskusje / Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« dnia: Grudzień 23, 2011, 22:55:22 »
Po ponad 100 h ukończyłem główny wątek - trzeba przyznać, że całkiem soczysty. Nie jestem specjalnym fanem obecnej generacji, ale w Skyrim widać, że są rzeczy z którymi kiedyś sławny Infinite Engine nie dałby sobie rady.

Do zdobienia zostały zadania wojowników, złodziei i zabójców - będzie nowa postać, mag już mi się znudził.

23
Dyskusje / Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« dnia: Grudzień 18, 2011, 11:17:42 »
fajny niby naukowy kawałek - ostatnie parę sekund - chcę taką czapkę na Gwiazdkę!

http://www.viddler.com/knowyourmeme/videos/106/

24
Dyskusje / Odp: Dark Souls
« dnia: Grudzień 16, 2011, 20:25:32 »
Grę mam od wczoraj, dobiłem jakoś 17 lvl. Gra jest mega, sęk w tym, że jak na razie zupełnie nie ogarniam. Polecacie jakiś poradnik dla newbie, ewentualnie sami poradzicie, wytłumaczycie niektóre terminy, szczególnie o co chodzi z tym skalowaniem broni :)

Przede wszystkim wiki i wiki.dot

DS ma stromą krzywą uczenia - jak ogarniesz będziesz szedł z uśmiechem na ustach (gdyby nie fantastycznie depresyjna otoczka - tak przecież może wyglądać czyściec albo pierwszy krąg piekieł)

w ostateczności zostaje Youtube, ale odziera z tajemniczości i niespodzianek

25
Dyskusje / Odp: Dark Souls
« dnia: Grudzień 12, 2011, 13:49:20 »
Jesli tak sie masakruje moby juz na 25 Faith to nawet nie chce myslec co sie bedzie z nimi dzialo gdy zwieksze ten wspolczynnik do 40-50.

a mi się wydaję, że 1.05 coś zrobił ze skalowaniem, bo przed nim widziałem, że czary robią coraz większy dmg w miarę jak ładowałem w int, a teraz jakoś nie za bardzo ; / (obecnie mam 68)
2 pytania:
- ładowaliście do 40 w endurance, żeby mięć full stamine? bo teraz często po 1 ciosie zblokowanym mi się kończy (władowałem 2 pkty ledwo)
- czy każda klasa może potem używac czarów, pyromancji, cudów? bo coś wysoko levelowych pyromancji nie mogłem użyć mimo posiadania dłoni pyromanty

1. Zainteresuj się pawężami - (np Eagle Shield) mają bardzo dobre współczynniki zmniejszające koszt staminy przy blokowaniu
2. Czary, cuda i piromancja jest dla każdego - trzeba mieć w ekwipunku dany czar a następnie umieścić go w slocie - opcja Attune przy ognisku

26
Dyskusje / Odp: Dark Souls
« dnia: Grudzień 09, 2011, 12:41:07 »
ja w pojedynkach o smocze łuski bardzo rzadko czułem się pokrzywdzony, może dlatego, że wiele osób (przed zmieniającym to patchem) nie stosowało Fing of Fog

27
Dyskusje / Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« dnia: Grudzień 05, 2011, 08:32:38 »
Polecam poczytanie choć niektórych książek w świecie gry. Nawet dla kogoś kto ograł Obliviona, ostatnie 200 lat potrzebuje parę słów.

Np z książki Geat War można się dowiedzieć o co chodzi z tymi wysokimi elfami w Skyrim (dlaczego wcale nie są gejowaci  ;))

28
Dyskusje / Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« dnia: Grudzień 01, 2011, 12:18:40 »
ja wiem? trzy godziny dziennie w moim przypadku dały 65 ha na liczniku i 28 poziom

29
Dyskusje / Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« dnia: Grudzień 01, 2011, 08:50:05 »
Poprawka na xboxa poprawiła te nieszczęsne tekstury - gra wygląda fantastycznie (w porównaniu do wersji premierowej)

30
Dyskusje / Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« dnia: Listopad 29, 2011, 08:22:29 »

PS. Jakie peerki "nie bitwene" byście polecali odblokować? Które najbardziej przydają się w dalszej grze? I którą szkołę magii poza zniszczeniem polecacie?

Przede wszystkim alchemia i kilka jej wzmocnień (do trucizn jakoś nie mogłem się nigdy przekonać, może przy drugiej postaci)

Co do innych szkół magii to na pewno przywoływanie - stwory potrafią ładnie zająć się przeciwnikiem (a jak kto dowcipny to może także pobawić się nekromancją). W tej szkole jest również możliwość przywołania broni, gram magiem więc najpraktyczniejszy jest łuk (pojawia się również 100 strzał w kołczanie)

31
Dyskusje / Odp: Dark Souls
« dnia: Listopad 28, 2011, 09:27:57 »
Dobrym miejscem na PVP (przynajmniej do pojedynków o smocze łuski) jest podest za schodami w przedostatniej lokacji - Klin of the first Flame. Nie ma tam przypadkowych osób - to prawie końcówka gry, więc nie ma płakania, że ktoś komuś zrobił przykrość.

Chwilowo nie gram i nowej poprawki nie sprawdzałem - Skyrim trzyma mocno!

32
Dyskusje / Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« dnia: Listopad 24, 2011, 14:51:50 »
jeśli nie widzieliście http://youtu.be/j50u0zUeCmU

No chyba że ktoś uczulony na rap

33
Dyskusje / Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« dnia: Listopad 22, 2011, 14:14:32 »
ja tam trafiłem przy okazji questu z amuletami, więc po otrzymaniu zadania z gildii magów, teleportowałem się od razu - po chwili pojawili się inni i nauczyciel.

34
Dyskusje / Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« dnia: Listopad 21, 2011, 13:34:10 »
U mnie kobieta siedzi w domu (ale nic nie robi) :D

Z zaklęć typu "ward" nie korzystam, za to z takich typu "stoneflesh" jak najbardziej. W drzewku "alternation" jest możliwość dopakowania tych czarów - obecnie gdy go odpalę, mam 120 punktów zbroi przez 60 sekund. Nie wiem jakie ma to przełożenie na rozwiniętego wojownika lub łucznika (mam 16 poziom). Spacerowania z takim czarem nauczyły mnie niedźwiedzie i tygrysy śnieżne. 

Ktoś pytał jakiś czas temu o zadania z książek, oto jedno z nich: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Forbidden_Legend

Można go rozpocząć również podczas zadań dla gildii magów. Nagroda jest interesująca (amulet), do przejścia łącznie cztery rozbudowane grobowce i cztery walki z bossami.

35
Dyskusje / Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« dnia: Listopad 21, 2011, 09:38:36 »
Przed wejściem na kładkę do Gildii Magów stoi sobie magini i podczas rozmowy proponuje zakup za 30 złota (10 x mniej niż w sklepie). Tutaj uwaga - czar od razu jest z menu magii.

36
Dyskusje / Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« dnia: Listopad 19, 2011, 21:51:58 »
zbieram te smocze łuski i kości, ale chyba mojemu magowi się nie przydadzą.

Ja na maga nie narzekam, choć brodatych z toporami dwuręcznymi się wystrzegam!

37
Dyskusje / Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« dnia: Listopad 16, 2011, 12:36:28 »
wciąga jak bagno o 1:00 poszedłem spać i przysypiałem w pociągu

Paradoksalnie w Dark Souls nie można było sobie pozwolić na takie akcje - chwila rozkojarzenia i kaput.
Skyrim jest taki bardziej wypoczynkowy - można się bujać po nocach!

38
Dyskusje / Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« dnia: Listopad 14, 2011, 11:54:04 »
jeśli da się z tego wyleczyć to czemu nie - można się pobawić

39
Dyskusje / Odp: Dark Souls
« dnia: Listopad 14, 2011, 11:43:14 »
całe szczęście na mojej wsi prąd nawala za dnia (akurat kiedy sąsiedzi doją krowy - bardzo im wtedy wesoło zapewne)

Na pocieszenie powiem, że Dark Souls ma bardzo stromą krzywą uczenia się i kiedy wejdzie się na pewien poziom umiejętności, dalej jest już całkiem prosto. Ostatnimi bossami jakimi sprawili mi kłopot byli Bracia w Anor Londo i Firesage Demon. Ostatni boss w grze padł za drugim razem (piromancja bez dobycia miecza). Teraz NGame +, oraz postaci robione pod magię i inne takie. 

40
Dyskusje / Odp: Assassin's Creed: Revelations (?)
« dnia: Listopad 14, 2011, 09:37:32 »
Jestem ciekaw sprzedazy tej gry. Wydaje mi sie, ze to moze byc pierwszy duzy przegrany - to znaczy bez zenady, ale ze sprzedaza mniejsza niz zakladana. Premiera obok MW3, Skyrima i zaraz za BF3 to chyba zly pomysl.

Nie mowiac juz o Unch3.

nie mówiąc o takich kolosach jak Dark Souls - wielu jeszcze gra i dopiero za jakiś raz sięgnie za portfel po coś nowego

Strony: [1] 2 3 ... 7