Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - srekal34

Strony: [1] 2 3 ... 46
1
PC, MAC / Odp: PC News
« dnia: Czerwiec 26, 2019, 16:11:30 »
Patrzac w porownaniu z Intelem, pewnie w okolicach 600-700W.

2
Poczekaj te 2 tygodnie. Moze bedzie lepiej niz 9900k, przynajmniej ze schlodzeniem tego.

3
Po godzinach... / Odp: Co cię dzisiaj wk... zdenerwowało?
« dnia: Czerwiec 25, 2019, 08:58:45 »
A hindusów to tam tak szanują, że czapki z głów, nie to co w naszej zacofanej cebulandii :D

BTW. Z rzeczy, które mnie ostatnio wkurwiły, to to co "liberalne" władze San Francisco zrobiły z tym pięknym miastem.
Pamiętam, jak byłem tam pierwszy raz, to się zakochałem bez reszty. Cudowne miejsce, samo miasto, rejon zatoki etc.
Teraz to jest jak sceneria The Walking Dead. Bezdomni grupują się w hordy jak w Days Gone. Mieszkałem niemal w centrum SF i przy samym moim hotelu było minimum 60 bezdomnych, niektórzy jawnie walili jakiś szajs w kable :/ Pod samym wejściem do hotelu były rozbite 2 namioty dla tych ludzi. Chodniki obsrane i obszczane, aż się rzygać chciało. Władze zdają się problemu nie zauważać. Policja w tym mieście praktycznie nie istnieje (widziałem w ciągu tego pobytu ledwie kilka radiowozów, wszystkie wyglądały jak z filmów z lat 80.). Co się do cholery stało z tym miastem?
To co z kazdym duzym miastem na swiecie-klasa srednia wyprowadzila sie na obrzeza, a w miescie zostaly kanalie.

4
Po godzinach... / Odp: Forumowicz, z którym warto robić interesy!
« dnia: Czerwiec 25, 2019, 08:51:30 »
Zwrotny + dla Pikacza, za cierpliwosc przy opoznieniu w wysylce:-)

5
Dyskusje / Odp: Konsole dziewiętej generacji - spekulacje
« dnia: Czerwiec 24, 2019, 23:20:05 »
Wszystkie te rozwazania co bedzie za kilkanascie lat moga sie spelnic tylko w momencie znalezienia alternatywy dla krzemu, bo ten powoli sie konczy i przelomu wydajnosciowego za naszego zycia moze juz nie byc(a juz napewno nie w procesorach), wiec path tracingu w real time mozemy nie doczekac.

6
Po godzinach... / Odp: Wątek budowlano/mieszkaniowo/remontowy
« dnia: Czerwiec 22, 2019, 22:50:51 »
Ja mam od kilku lat bezawaryjną lodówkę i zmywarkę Bosh. W pralkach i suszarkach podobno rządzi Electrolux i taką właśnie mam choć to jakiś podstawowy model. Jakoś LG i Samsung to dla mnie marki rtv a nie agd. Na pewno nie polecam Amica, po dwóch latach w kuchence gazowej padł wyświetlacz
Samsungowi to nawet czolg zdazylo sie produkowac wiec ciezko o nim mowic w kontekscie marki rtv...
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/K9_Thunder

7
Xbox One / Xbox One S 500GB za 500zl
« dnia: Czerwiec 21, 2019, 11:38:20 »
Jak w temacie. Konsole kupilem tydzien temu uzywana z komisu(przyjechalem na 2 tygodnie, a nie chcialo mi sie targac swojej), gwarancja do wrzesnia tego roku(w media markt).
Pad jest w bardzo dobrym stanie, konsola tez. Dowod zakupu, oryginalne pudelko, kabel hdmi, kabel zasilajacy.
500zl +15zl za wysylke paczkomatem/poczta.
Wysylka we wtorek 25.06.

8
TV, Audio, Peryferia... / Odp: TV pod nowa generacje
« dnia: Czerwiec 19, 2019, 07:53:14 »
To skoro już jesteśmy w tym temacie. Co takiego mają OLEDy Panasa że jest taki spust nad nimi?
Chyba jako jedyne obsluguja hdr+ i DV

9
TV, Audio, Peryferia... / Odp: TV pod nowa generacje
« dnia: Czerwiec 18, 2019, 18:23:41 »
Obraz w niektórych scenariuszach, płynniejszy ruch i lepszy dzwięk.
Z ruchem sie zgodze, Sony ma chyba najlepszy uplynniacz na rynku, z obrazem juz nie.
Sony ma bardzo agresywny ABL, wiec HDR jest duzo slabszy. Nie rekompensuje to minimalnie lepszej gradiacji(porownujac do C8, B8 wiaromo duzo slabsza pod tym wzgledem)
Dzwiek? Cmon, ktory mamy rok zeby zwracac uwage na pierdziawki w tv. W jednym i drugim do niczego sie nie nadaja.

10
TV, Audio, Peryferia... / Odp: TV pod nowa generacje
« dnia: Czerwiec 18, 2019, 14:09:33 »
A co wedlug recenzentow jest lepsze w Sony?

11
TV, Audio, Peryferia... / Odp: TV pod nowa generacje
« dnia: Czerwiec 18, 2019, 13:02:52 »
Nie chcę, tylko się zastanawiam. Gdybym chciał/wiedział, to bym przecież nie pytał. Zakładam, że różnica w cenie ma jakieś racjonalne uzasadnienie i z czegoś wynika, ale nie wiem z czego.

PS. Oglądam właśnie jakiś test C8 vs AF8 robiony przez gościa, który wydaje się kompetentny i wychodzi na C8 - mniejszy IL i WebOS.
Nie wartondoplacac bo Sony to pod kazdym wzgledem gorszy tv. Doplaca sie za znaczek. W zamian dostajac gorszy OS, mulacy system, wiekszy IL.

12
Nowke kupilem chyba za 150f, na allegro jest oferta za 430, nie bede na forum sie licytowal o 5zl  8) wole tu puscic komus taniej

13
Xbox One / Odp: Gry rozne
« dnia: Czerwiec 16, 2019, 11:04:33 »
Jak najbardziej

14
Oszukiwanie w grach jednak nie jest takie fajne jak opowiadali? :>
Granie na konsoli nie jest takie fajne jak opowiadali, szybciutko wrocilem na taboret 8)

15
PC / Corsair DDR4 3000MHz CL15 2x8GB
« dnia: Czerwiec 16, 2019, 10:04:28 »
Cześć, do sprzedania pamięci Corsair DDR4 16GB, 3000MHz CL15, oczywiście w 100% sprawne
250PLN

16
Do sprzedania XIM APEX, praktycznie nowy, uzylem go ze 3-4 razy. Gwarancja Amazon jeszcze 1.5 roku.
400PLN

17
Xbox One / Gry rozne
« dnia: Czerwiec 16, 2019, 09:57:06 »
Hej, mam do sprzedania następujące gry(pudelkowe):
A Way Out - 50PLN
Wiedzmin 3 GOTY - 60PLN
Tekken 7 - 50PLN(nowa w folii)
Project Cars 2 - 50PLN(nowa w folii)
Quantum Break - 10PLN
The Division - 15PLN

Wysylka poczta lub paczkomatem


18
Dyskusje / Odp: Konsole dziewiętej generacji - spekulacje
« dnia: Czerwiec 14, 2019, 21:45:01 »
Maplin to juz dawno zbankrutowal.
Zabawne wogole, ze na wyspach nie ostal sie zaden retailer high-tech, gdy w samej Polsce jest sferis/komputronik/xkom w co drugiej galerii.
Currys to bardziej bieda-mm niz high tech.

19
Po godzinach... / Odp: Stan społeczności
« dnia: Czerwiec 13, 2019, 16:38:33 »
Ja ze swojej strony dorzuce, ze forum czytam coraz mniej, coraz mniej tez pisze, bo klimat jest tragiczny. Przepychanki sa w co drugim temacie, czesci uzytkownikow zwyczajnie nie trawie i staram sie nie wchodzic z nimi w dyskusje bo nie ma po co-jak koncza sie argumenty, to albo nie ma odpowiedzi, albo inwektywy.  Kazdy z nich tylko macha e penisem, ale dyskutowac to juz specjalnie nie potrafi.

Ostatnie inwektywy na Orsona to juz jest jakis wyzszy poziom upodlenia.

20
Cmentarz / Odp: Odp: Piłka nożna
« dnia: Czerwiec 13, 2019, 08:54:05 »
Dobra, albo nie rozumiesz albo nie chcesz zrozumieć. Widzę emotkę, ale sorry, mnie nie śmieszy ;)


Dziki luz, ok to powazniej, co dokladnie bylo zlego w zachowaniu dziewczyn, aby spadla na nie fala krytyki, z ktora jak rozumiem sie zgadzasz? Wykonywaly jakies obrazliwe gesty ktorych nie wylapalem ogladajac mecz? Nie wiem za bardzo co masz na mysli uznajac ich zachowanie za karygodne, wiec moze jakbys mial jakis przyklad co takiego niedopuszczalnego bylo w ich zachowaniu, to bym mogl sie lepiej odniesc. Dzieki!
Grales kiedys w pilke lub chocby w fife?
Powyzej pewnego marginesu juz sie po prostu nie cieszysz, bo Ci nawet adrenalina nie skacze. Widywalem mecze, gdzie po 5-6 bramce zawodnicy nawet rak nie podnosili do gory, tylko w spokoju szli na srodek boiska.
Zachowanie amerykanek to wiec czysta prowokacja, bo nie wierze by cieszyly ich te gole. Jak wygrywasz ze znacznie slabszym od siebie to zwyczajnie Cie to tak nie cieszy, bo czym tu sie jarac?
Jedyna ewentualnosc jaka widze, to ze wiedzialy o rekordzie do pobicia i cieszyly sie z tej okazji, tylko ze to mocno pokretna logika.

Apropo dramatu, mam zone zydowke i ona na 88 sie nie oburza, ba mowi ze nie skojarzyla by nawet, gdyby nie ta drama w mediach. Ale wyszla za maz za osobnika urodzonego w 88, wiec napewno jest ukryta opcja nazistowska ;D

21
TV, Audio, Peryferia... / Odp: TV pod nowa generacje
« dnia: Czerwiec 09, 2019, 12:33:51 »
Blurayow 4K nie ogladalem, podejrzewam, ze to samo jest w wersjach cyfrowych. Spodziewalem sie, ze jest upscaling w starszych filmach jak The Hangover (w tym przypadku wyraznie to widac), ale sadzilem, ze wszystkie nowe filmy sa w 4K. Moze mam za maly TV, ale roznicy jakosci pomiedzy Blade Runner 2048 a Baby Driver nie zauwazylem.

Wczoraj obejrzalem Night School na Apple TV, obraz ostry jak zyleta, kolory rewelacyjne a to fake 4K.
Ta strona nie jest zbyt dokladna. Blade Runner 2049 nie moze byc real 4k bo nie krecono go kamera 4k, max co da sie osiagnac z materialu zrodlowego to 3.5k.
Zarowno Babt Driver jak i BR 2049 to fejki.

22
TV, Audio, Peryferia... / Odp: TV pod nowa generacje
« dnia: Czerwiec 09, 2019, 00:26:30 »
Wynika to z kosztow i braku mocy obliczeniowej. Zwyczajnie nie oplaca sie robic efektow w 4k, chyba ze jest ich malo lub rezyser sie uprze(np. Nolan uparl sie na 4k SFX juz przy TDK).
Na pelnometrazowe animacje w 4k nawet Pixar sie nie porywa jeszcze.
Stary film nakrecony na szerokiej tasmie latwo zeskanowac w 4k, stad wiele remasterow w 4k. Jak cos jest cyfrowo w niskiej rozdzialce to juz nic sie na to nie poradzi(poza kosztownym mambo jumbo).
Krzem sie konczy, nastepcy nie widac, wiec mysle ze 4k bedzie najwyzsza rozdzialka do efektow na dlugie lata(a pelnometrazowych animacji w 8k to juz chyba za zycia nie zobacze)

23
Cmentarz / Odp: Polityczne pierdololo
« dnia: Czerwiec 04, 2019, 18:22:26 »
Obama nie obcinał budżetu, a zwłaszcza na naukę. Trump jest geniuszem wrodzonym, więc sobie obciął podatki, bo mu się wydaje, że tak pobudzi gospodarkę i podatki wrócą. Szkoda że żaden model ekonomiczny tego nie wskazuje. Ale na chuj wykształciuchy, każdy wie, że niższe podatki = rozwój. A rozwój to dobrze. Geniusz!
Moze ogranicz sie do pisania o rzeczach o ktorych masz pojecie.
Fraza na dzis: FISCAL STIMULUS
Skrót myślowy. A teraz uważaj: studiowałem ekonomię (2,5 roku). Znudziła mi się.

Obniżka podatków przynosi efekt, ale nie jest on liniowy i w pewnym momencie zanika. W USA podatki już były niskie. To po pierwsze. Po drugie obniżka nie powoduje automatycznie mega wzrostu i odrobienia strat w postaci niższych wpływów z podatków.
Nie liczy sie wysokosc podatkow a delta deficytu(ktory moze pochodzic z obnizki podatkow). Wzrost deficytu pobudza gospodarke w krotkim okresie(w krotkim, bo sluzy tylko korygowaniu cyklu gospodarczego). W dlugim prowadzi oczywiscie do inflacji. Friedman nie dostal nagrody Nobla za wygadywanie glupot.
PS. Trump jest idiota, ale nie dlatego ze obnizyl podatki.

24
Cmentarz / Odp: Polityczne pierdololo
« dnia: Czerwiec 04, 2019, 17:52:22 »
Obama nie obcinał budżetu, a zwłaszcza na naukę. Trump jest geniuszem wrodzonym, więc sobie obciął podatki, bo mu się wydaje, że tak pobudzi gospodarkę i podatki wrócą. Szkoda że żaden model ekonomiczny tego nie wskazuje. Ale na chuj wykształciuchy, każdy wie, że niższe podatki = rozwój. A rozwój to dobrze. Geniusz!
Moze ogranicz sie do pisania o rzeczach o ktorych masz pojecie.
Fraza na dzis: FISCAL STIMULUS

25
TV, Audio, Peryferia... / Odp: TV pod nowa generacje
« dnia: Czerwiec 02, 2019, 15:37:41 »
Czym objawia się ten banding nieba?
W c8 go nie zobaczysz, bo masz lepszy procesor obrazu.

26
Cmentarz / Odp: Polityczne pierdololo
« dnia: Maj 30, 2019, 18:19:20 »
Widze ze na forum klimacik wzajemnego poszanowania pelna para. Az chce sie pisac.

27
W tej cenie napewno 2600x + 2070, nie ma sie co zastanawiac.

28
Dyskusje / Odp: Co dzisiaj ciekawego nabyles/as?
« dnia: Maj 24, 2019, 16:56:48 »
Jak na moje to głośniki a nie monitor.
Kolumny wacpan chcial powiedziec.

29
Dyskusje / Odp: Co dzisiaj ciekawego nabyles/as?
« dnia: Maj 24, 2019, 08:59:30 »
Ja stane w obronie airmaxow(w tych kolory dobrane niefortunnie delikatnie mowiac). Moze nie sa specjalnie urodziwe, ale 90 to najwygodniejsze buty na rynku - na spacery z psem czy weekendowe wypady idealne.
Ps. Jak ktos chce niezniszczalne wyjsciowe buty, ktore wygladaja i sa wygodne to polecam Loake 1880:

Mam 2 pary z tej serii, w tym jedna 6 lat i sa w idealnym stanie.

30
PC, MAC / Odp: COMPUTEX 2019
« dnia: Maj 23, 2019, 08:04:53 »
W 2020 podobno wydadzą gpu, które ma 'konkurować' z 2080 i 2080Ti. Tylko wtedy Nvidia już będzie szykować 3080 i 3080Ti. Amd może zawalczyć ceną, chyba że Nvidia pójdzie po rozum do głowy i wyciągnie wnioski z krytyki cen.
Skad info? Ja slyszalem rylko, ze w 2020 maja byl kart AMD z dedykowanymi rdzeniami RT-nie oznacza to ze beda porownywalne wydajnoacia do 2080ti.
Wyglada na to, ze Navi to bedzie przeokropny flop - 2560 shaderow, wiec raptem 11% wiecej niz RX580. Cena podobna do RTX 2070, wydajnosc podobna lub nizsza, pobor pradu napewno wyzszy. Rewolucja jak sie patrzy.

31
PC, MAC / Odp: COMPUTEX 2019
« dnia: Maj 22, 2019, 10:35:26 »
Jest drogo, to fakt-ostatnimi czasy bylo taniej.
Ale z tego co sobie przypominam, za moj pierwszy zestaw na Athlonie 700MHz, Geforce 2 GTS slabej plycie glownej, slabej obudowie, zasilaczu i chyba 256MB ram rodzice zaplacili jakies 5k... w 2000 roku(a nie byl to top topow, po GTS byl jeszcze ti chyba+oczywiscie wyzej taktowany Athlon, nie mowiac o jeszcze drozszych Pentiumach). Wiec liczac inflacje po 1.03^19 wyjda wlasnie okolice 9k.
Do 4K60 nie wystarczy 2080.
2080ti tez juz nie wystarcza   :o :o :o odpalilem wlasnie Yakuze Kiwami 2. W 4k okolice 55fps.

32
PC, MAC / Odp: PC News
« dnia: Maj 16, 2019, 09:02:38 »
Ten test anandtecha nie ma sensu, co bylo wytkniete juz wiele razy-skoro w 4k samymi pamieciami mozna zyskac 10-15% w miejscach gdzie kleka procesor(a wbrew pozorom nawet w 60Hz powodem stutteringu jest czesto procesor), to jakim cudem wyszla im roznica raptem 7.2% miedzy Sandy a Skylake.
W slabym kontrolerze pamieci lezy problem Ryzena. Serwisy testuja na pamieciach 2400MHz gdzie oba procesory sa dlawione. Rozsadny test porownywalby topowego zryzena z topowymi pamieciami(wiec dla niego 3200 cl13, wiecej to loteria) z topowym skylake z pamieciami 4200MHz cl18, dopiero wtedy moglibysmy porownac jaka jest roznica w potencjalnej wydajnosci miedzy nimi. Tylko ze takich testow nie ma lub sa z relatywnie slabych zrodel.

Chce wierzyc ze Ryzen 3 bedzie lepszy od 9900k bo kazdemu z nas sie to oplaci. Ba, nawet mysle o kupnie na premiere, przetestowaniu i zostawieniu lepszej platformy. 16r/32w brzmi fajnie, w dodatku cena nie powinna przekroczyc 3k. Jednak z obecna wiedza wydaje mi sie malo prawdopodobne by Ryzen 3xxx byl lepszy od Intela.

33
Cmentarz / Odp: Religijne pierdololo
« dnia: Maj 14, 2019, 17:59:22 »
Cytuj
Każdy pewnie słyszał, że najlepsza była, aż się skończyła. Magiczna technologia, której przez setki lat nikt nie wykradł! A potem mistrzowie wymarli, bo cośtam cośtam i na wieki wieków tajemnica zaginęła... A to tylko taka ruda była zajebista, z domieszką wolframu zdaje się. Wyczerpała się no i chuj no i cześć.
Lepiej doczytaj. Nie tylko ruda byla unikalna, ale proces produkcji tez. Wiec to nie tak, ze byla zajebista tylko z powodu unikalnego skladu. Wrecz przeciwnie, byla zajebista GLOWNIE z powodu procesu produkcji. Wiec dokladnie odwrotnie niz twierdzisz. 
Cytuj
At high temperatures, the impurities in the Indian ores could have catalysed the growth of nanotubes from carbon in the burning wood and leaves used to make the wootz, Paufler suggests. These tubes could then have filled with cementite to produce the wires in the patterned blades, he says.
https://www.nature.com/news/2006/061113/full/news061113-11.html

34
(kliknij)
Daj to w spojler, nie kazdy czytal freefolk.

35
Cmentarz / Odp: Religijne pierdololo
« dnia: Maj 14, 2019, 10:33:12 »
Heavy SPOJLERS!! Cywilizacja europejska była dominującą dzięki kolonializmowi. Chińczycy wymyślili statki pełnomorskie, ale nie mieli co kolonizować. Co najwyżej pustynie Australii. Lądem technologia dotarła do Europy, skąd w zasięgu nagle pojawiły się Ameryki i Afryka. (polecam zerknąć teraz na mapę świata i które kraje w Europie się rozwinęły, a które nie - mimo tej samej niby kultury). I dzielni chrześcijanie rzucili się na wyścigi "cywilizować" i budować boską chwałę. Na plantacjach niewolniczych.
Glory to Mankind.

W XXI wieku twierdzić, że ciwka chrześcijańska jest lepsza, bo jest lepsza to level Ogórek.
Dokladnie, Rozwoj Europy nie ma nic wspolnego z kosciolem-kosciol jesli mial jakis wplyw, to raczej negatywny. Za to istnieje przynajmniej jedna cywilizacja, ktora z powodu religii cofnela sie w rozwoju(mimo ze swego czasu wyprzedzali w nauce reszte swiata o rzad dlugosci) - Arabowie.

36
Mnie Danka wkurzala juz od dawna, wiec ciesze sie ze zginie.

Co nie zmienia faktu ze koncowka jest zrealizowana bardzo slabo. Cersei przez 8 sezonow kreowana na przebiegla szuje nie miala zadnego planu b? Jej przyboczny DaVinci tez bez pomyslu. Irytujacy jest fakt, ze KL poddalo sie bez zadnej walki. Przez pol odcinka liczylem ze w calym KL jest porozkladany dziki ogien i po prostu Cersei wysadzi wszystkich w powietrze poza czerwona wieza.

37
A mi się bardzo podobało. Oczywiście wszyscy narzekający w życiu podejmują tylko słuszne, i racjonalne decyzje :) GoT ma być nieprzewidywalny i taki właśnie był ten odcinek. To jest kino rozrywkowe, i mi dostarczyło świetnej rozrywki.

Arya - Świetna charakteryzacja, z całym tym pyłem i krwią. Wyglądała mega zajebiście.


To świetnie  pokazuje  jak  fani tego  serialu dzielą  się  na dwie grupy tych którzy chcą by ich szokować i tych którzy chcą wciągającej dobrze rozpisanej histori.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
No to teraz obie strony powinny byc niezadowolone bo nie ma ani historii, ani szokowania. Dramatyczny jest ten 8 sezon.

38
PC, MAC / Odp: Wszelakie problemy sprzętowe i programowe
« dnia: Maj 10, 2019, 13:34:12 »
Regisek-sprawdz to pod obciazeniem. Odczyty w spoczynku nie maja zadnego sensu.

39
Po godzinach... / Odp: Piłka nożna
« dnia: Maj 09, 2019, 11:06:13 »
Mnie bawi, wychodzę z Tobą. Ale wygrana Totków mnie nie bawi. Aja - Liv zapowiadało się dla mnie na najlepsze możliwe widowisko.

// Tapatalk. Sorry za ewentualne błędy.
Szkoda Ajaxu, ale w drugiej polowie grali kryminal i sie to zemscilo.

40
Po godzinach... / Odp: Piłka nożna
« dnia: Maj 09, 2019, 09:13:33 »
Mam nadzieję, że Chelsea dzisiaj nie da dupy i będą dwa angielskie finały.
Przeciez Arsenal odpadnie z Valencia 8)

Strony: [1] 2 3 ... 46