Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - friedrich

Strony: [1] 2
1
Dyskusje / Odp: Bloodborne
« dnia: Marzec 27, 2018, 10:44:45 »
Gram na NG+. I faktycznie szedłem jak przez masło. Aż - i tutaj zaskoczenie - do Mensisa. Taki leszczyk z podstawki, z którym walka bardziej wkurzała (bieganie) niż męczyła.  Tym większy szok teraz. Pierwsza faza banalna. Ale druga po kolejnej ucieczce zamiata. Mam ponad 1800HP, założonego Henryka do ochrony przed piorunami, runę -5% piorun i co z tego  -  jedno uderzenie macek zabiera 80% zdrowia. Pioruny 80 lub 100% - zależy jak trafią - uciec nie ma gdzie bo miejscówka mała. A bydlak strzela serią po trzy na raz. Ale mam już na niego pomysł :) Tylko pytanie - to taki wyrodek czy pozostali bossowie na NG+ też są już tacy przegięci?

I zgadzam się - NIOH świetny ale świat w Bloodborne powala.

2
Dyskusje / Odp: World of Tanks
« dnia: Marzec 26, 2018, 11:41:26 »
Czołgi w WT ślizgają się tylko a arkade. W trybie realistycznym ważą i jeżdżą tak jak powinny czyli na asfalcie T-34 może zarzucić i wlecisz w dom ale za to na piasku nawet na płaskim czuć problem mielących się gąsienic i 30 ton z okładem. Do tego chmura dymu i ryk silnika. Piękne!

3
Dyskusje / Odp: World of Tanks
« dnia: Marzec 23, 2018, 07:48:24 »
Lubię WoT i nadal czasem wracam do niego na XO (wersja na PC nie ruszana od 2 lat) ale faktem jest, że od momentu gdy zacząłem ogarniać WT - WoT poszedł w odstawkę. Oczywiście WT bitwy naziemne (tfu na psa urok - będzie brzydkie słowo: "mieszane") i oczywiście bitwy realistyczne (a więc bez znaczników). Klimat, poczucie zaszczucia, radość z wykończenia KW2 pierwszym strzałem, panika gdy dostajemy z flanki w wieżę i trzeba zniknąć z pola widzenia bo kolejny strzał przeniesie nas do fabryki wiecznych łowów - to wszystko daje konkretne emocje.

Nie wypowiadam się na temat grafiki bo WoTa na PC odpalałem wieki temu - ale jak po patchu wygląda kwestia dźwięku w WoT? W WT (gdzie też tydzień temu był patch graficzno - dźwiękowy) dźwięk jest genialny - i kiedyś WG pod tym względem dość solidnie dołowało.

4
Dyskusje / Odp: Bloodborne
« dnia: Marzec 22, 2018, 12:02:15 »
A tam. Nie ma obowiązku kochać Bloodborne. Ja od Bloodborne zacząłem przygodę z grami soulsowatymi i wsiąkłem po uszy w ten klimat ale np. "genialne" i "cudowne" Uncharted wynudziło mnie niezmiernie. Podchodziłem do wszystkich części i poległem z nudy - leżą na półce jako pamiątka wyrzuconych pieniędzy.

5
Dyskusje / Odp: Bloodborne
« dnia: Marzec 13, 2018, 11:49:13 »
Ale przecież akurat fabuła z Ojcem Gascoine nie jest żadnym wyczynem - ponieważ miałem z tym bossem niejakie problemy (lał mnie aż miło) więc zwiedziłem sobie całą dostępną lokację przed walką (która na tym etapie wielka nie jest), miejsce walki po pokonaniu bossa przeszukałem bo to normalne, po walce wróciłem do miejsca rozmowy bo w końcu był quest a potem jedynym wyczynem było skojarzenie jednego elementu z drugim w kanałach. No nie przesadzajmy, iż wymagało to mnóstwa kombinowania.

6
Dyskusje / Odp: Bloodborne
« dnia: Marzec 12, 2018, 12:45:16 »
Właśnie fabuła. Jak opowieść dziejąca się przy okazji walki z Ojcem Gascoine.

(kliknij)

Klimat, klimat i pożywka dla wyobraźni. Tym jest Bloodborne.

7
Dyskusje / Odp: NIOH
« dnia: Marzec 12, 2018, 12:33:24 »
Warto ale przy okazji.

8
Dyskusje / Odp: NIOH
« dnia: Marzec 12, 2018, 08:12:10 »
O właśnie! Generalnie całą podstawkę przeszedłem korzystając z broni i zbroi zdobytych na duchach innych graczy. Dopiero w NG+ przestało to mieć sens. Ogólnie warto atakować duchy graczy wyższym od naszego poziomie bo szansa na dobry loot wówczas jest większa. Poza tym gra pokazuje co duch nosi na sobie dzięki czemu można sobie oszczędzić rozczarowań.

9
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 09, 2018, 07:37:45 »
Z jednej strony chciałbym by była jak 1 bo bardzo ta gra mi się podoba (podoba bo wciąż do niej wracam), a z drugiej chciałbym by była czymś innym bo ile można grac w to samo tylko z 2 :)

To zawsze ryzyko jak w Far Cry: trójeczką byłem zachwycony, a czwórkę zacząłem i od 2 lat leży na półce.

10
Dyskusje / Odp: NIOH
« dnia: Marzec 06, 2018, 14:19:43 »
Nie zgodzę się. Z obu DLC przeszedłem wszystkich bossów (obowiązkowych i opcjonalnych) sam - jednak nie z ambicji lecz z braku ochotników do pomocy bo niektórzy opcjonalni potrafili dopiec. Natomiast z podstawki poprosiłem o pomoc i ją otrzymałem przy
(kliknij)
Co ciekawe w NG+ i NG++ przeszedłem ich sam ale dla postaci bez podpakowania byli ciężcy. I robię sobie wyrzutów - w końcu to tylko gra.

Bloodborne przeszedłem w 100% sam - bo dopiero w NG+ dowiedziałem się jak przyzywać innych graczy :) Ale gdybym część bossów przeszedł z pomocą - np. sporo krwi popsuł mi Ojciec Gascoine - to sen w nocy nadal miałbym niczym dziecko. Bloodborne jest genialne klimatem, ukrytą fabułą i poziomem trudności panującym na ulicach. Bossowie to wisienka. Nie muszę jej jeść sam.

Zresztą mam wrażenie, iż w From Software w Dark Souls 3 poszedł właśnie w tym kierunku: wydaje mi się - ale to moja tylko opinia - iż sama rozgrywka z szeregowymi NPC stała się nieco trudniejsza ale za to walki z większością - wszystkimi(?) bossami głównej linii fabularnej stały się łatwiejsze zarówno w porównaniu do DS2 jak i Bloodborne. Opcjonalni nie ale główni i owszem.

11
Dyskusje / Odp: War Thunder
« dnia: Luty 12, 2018, 12:15:35 »
Że tak się wtrącę: próbowałem kiedyś grać na klawiaturze+myszka (zestaw bezprzewodowy) w WT na PS4 (czołgi) i było jakoś nie halo. Spore opóźnienie i bezwładność. Dla porównania podpiąłem ten sam zestaw K+M do lapka (a lapka do tego samego TV co PS4) i grało się zupełnie inaczej - lepiej. Z tego względu w końcu założyłem nowe konto na PC i gram tylko na PC (a nowe konto ze względu na promocje, które najczęściej na PC są lepsze).

Padem nie gra się na PS4 źle jednak mysz w sytuacjach podbramkowych oraz przy dalekich strzałach daje przewagę.

PS
Klimat pancerki WT w trybie realistycznym zjada WoT i tryb zręcznościowy WT na śniadanie.

12
Dyskusje / Odp: NIOH
« dnia: Grudzień 28, 2017, 13:18:45 »
Podpakuj postać.

Ostatnią misję (poboczną) z ostatniego DLC na poziomie standardowym przeszedłem postacią z NG++. I lekko nie było bo pojedynczy boss z tej walki byłby ciężki a jest ich tam dwóch oszołomów.

13
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Grudzień 08, 2017, 10:18:51 »
Wysyła się z dz04 i dz05. Oba na garażu.

Na DZ2 działała metoda wezwania helikoptera, schowania się za budką na ulicy i wybieg dopiero ok 15s przed odlotem z założeniem na siebie statusu zmniejszenia obrażeń. Dobrze przy tym jeśli kręcili się na placyku npc bo chronili od graczy. Generalnie działając tym systemem nie upolowali mnie chyba ani razu rogale na DZ2 przy oddawaniu zdobyczy.

14
Dyskusje / Odp: Elite Dangerous
« dnia: Lipiec 03, 2017, 12:49:13 »
Wczoraj zacząłem grać na PS4. Gra ma ogrom możliwości. Zna ktoś jakieś dobre poradniki, które są wciąż aktualne na PS4? Obawiam się, że bez nich mogę się odbić od gry bo większość rzeczy nie jest tutaj podana na tacy.

Proszę bardzo - po polsku:

http://thewingedhussars.com/showthread.php?tid=2955

15
Xbox One / Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« dnia: Czerwiec 13, 2017, 12:22:07 »
Też spodziewałem się więcej. Ale nadal liczę, że XX da mi lepszą grafikę w 1080p i płynność w tych grach, które mnie interesują (np. Elite Dangerous), a moc nie będzie szła tylko w 4k które mam gdzieś.

Zresztą jakoś szału na razie ogólnie nie ma na tych targach. Najbardziej ciekawy byłem nowej konsoli MS ale Sony też słabo: TLoU2 cisza, Bloodborne 2 też na razie cisza. Tylko Metro mnie zainteresowało. Coś o nowym Falloucie było? Przydałby się reboot serii bo 4 - przy całej mojej wielkiej sympatii i braku ortodoksyjności (o czym świadczy fakt iż Fallout3 był dla mnie wielkim pozytywem) była mocno średnia. Skończyłem ją ale na DLC już chęci nie miałem. Goniła w piętkę.

(kliknij)

16
Xbox One / Odp: Xbox One X - Project Scorpio
« dnia: Czerwiec 12, 2017, 13:28:45 »
Argument "jak mam PC to po co mi XO" jest z d... py bo znakomita większość ludzi konsole ma do grania, a PC-ty do roboty. A jeśli mają gamingowego PC to konsole zlewają. I to jest raz.

A dwa: problemem nie jest brak exlusiwów na XONE tylko ich obecność na PS4. I to dobrych. Bloodborne, potencjalne Bloodborne2, potencjalne The Last of Us2, Horizon, NieR, NioH. Ostatnio znajomy zadał mi pytanie co lepiej: PS4 czy XO? Odpowiedziałem: z punktu widzenia bebechów wszystko jedno (PS4 nieco mocniejsza, XO za to cichy), z punktu widzenia abonamentu XO (4 gry na miesiąc z czego niemal zawsze trafi się dobra gra AAA), ale w podsumowaniu stwierdziłem że gdybym miał wybrać jedną konsolę teraz to jednak PS4. Bo ogra na niej (prawie) wszystko to co i na XO ale do tego soniarskie gry na wyłączność z Bloodborne i Horizon na czele.

Dokupiłem XO pół roku po zakupie PS4 dla WoT (grałem na X360) i Elite Dangerous. WoT jest od roku na PS4, a Elite za chwilę będzie. Forza? trochę mało jak na konsolę za 500$. Osobiście pewnie XxX kupię ale na tę chwilę argumentów za tym zakupem wielu nie mam.

17
Dyskusje / Odp: Dark Souls III
« dnia: Kwiecień 13, 2017, 12:57:35 »
Dodatek lekki nie jest. Gdy przyuważyłem że do pierwszego bossa mogę dobrać dwóch NPC jako wsparcie to stwierdziłem że pewnie będzie srogo.

(kliknij)

Natomiast gdy przeczytałem że pierwszy boss jest prosty a kolejne są dopiero wyzwaniem poczułem się naprawdę niepewnie. Gram na NG+ - całe szczęście że nie przeszedłem na NG++.

(kliknij)

18
Dyskusje / Odp: PlayStation Plus - wątek ogólny
« dnia: Marzec 31, 2017, 13:41:16 »
A bo np. Dead Island było w goldzie również bardzo dawno temu. 4 lata temu? 5? To były po prostu przykłady że dawanie gier AAA ma sens bo zwykły gracz nie kupuje wszystkich nowości AAA jak leci i sporo ciekawych rzeczy może go ominąć. Lista gier z golda na dysku ONE jest u mnie długa - a jestem wybredny i ściągam tylko gry z potencjałem i najlepiej po polsku. Na PS4 wymieniłem niby dysk na 2TB ale zajmuje go może z 700MB gier pudełkowych. Tych z plusa nie ściągam bo po co mi crapy gdy nie mam czasu ograć topowych (acz starszych) gier na ONE i X360.

Argument "było w PS+ już dawno" mnie smuci. Bo faktycznie: Sony kiedyś dawało świetne gry w plusie. Znakomite gry. MS dopiero uczył się od Sony, że płatny online to za mało. Tylko powiedz ile dobrych gier (i nie indyków - nie znaczy że indyki są złe ale pytam o duże gry) dało Sony w plusie przez ostatnie 2-3 lata? Ile w 2016r? Im bardziej wyprzedzali MS w sprzedanych konsolach tym większa bieda w PS+.

I to jest najlepszy argument że każdy fanboj Sony powinien trzymać kciuki za MS jak i fanboj MS za Sony. Bo inaczej korporacje nas wycyckają.

19
Dyskusje / Odp: PlayStation Plus - wątek ogólny
« dnia: Marzec 31, 2017, 10:25:08 »
Można się pocieszać że indyki są zdrowe, że gdyby nie plus to w życiu bym po takiego crapa nie sięgnął, że tytuły AAA to bezsens bo przecież każdy poważny gracz ma je dawno w kolekcji ale niestety Sony ma plusowców w d... bo może. Jest liderem sprzedaży i na uszach stawać nie musi.

Plusa wykupiłem na 3 miesiące ze względu na DLC do DS3 i potem odnawiać nie będę, a golda na One wykupuję na cały rok i nie żałuję bo prócz online mam w miesiącu przynajmniej jedną dobrą grę wartą poświęcenia czasu teraz lub później. A są gry AAA, które bym nie kupił, a w goldzie okazało się że bardzo mi podeszły: np. Lord of Fallen, Dead Island (wieki temu na X360 - dzięki niej przekonałem się do zombiaków), Outlast czy Layers of Fear (kolejność przypadkowa).

20
Dyskusje / Bravery Second - koniec? nie koniec? ile konców?
« dnia: Marzec 30, 2017, 06:48:59 »
Mam zagwozdkę z Bravery Second: niby ją skończyłem na chapter 4. I pięknie. Ale:

(kliknij)

U góry pytanie które w zasadzie całe jest spoilerem.

21
Dyskusje / Odp: Mass Effect Andromeda
« dnia: Marzec 24, 2017, 07:55:14 »
Przecież dwójka jest świetna! Fakt że po mocnym wejściu potem się wolniej rozkręca ale:

(kliknij)

Kupię - za kilka tygodni gdy załatają główne błędy ale mocną stroną ME1,2 i 3 był klimat i scenariusz. W tej właśnie kolejności. Stąd czytając o słabiznach scenariusza mam nadzieję że klimat pozostał.

22
DS, DSi, 3DS / MH4U czy MHG dla nowicjusza?
« dnia: Marzec 19, 2017, 13:40:51 »
Nabrałem ochoty na polowanie w świecie Monster Hunter: byłem nastawiony na zakup Monster Hunter 4 Ultimate ale szukając w necie napotkałem info o nowszej grze: Monster Hunter Generation będącej spin offem głównej serii. W którą część w związku z tym lepiej wejść? (Mam new3DS (nie XL))

23
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Marzec 17, 2017, 11:16:18 »
Jeśli 4 szturmowców dopadnie z bliska taką grupkę 4 skillowców (co nie jest trudne bo mapy dają możliwość szybkiego obejścia ekipy z boku) to kilka sekund i jest pozamiatane. Podstawą przeżycia taktyka jest unikanie bezpośredniej konfrontacji.

24
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Marzec 17, 2017, 08:20:04 »
Wczoraj biegałem w bastionie tylko w Taktycznym i stwierdzam, iż to świetny wybór do walki. W jednej ręce wieżyczka klasyczna, w drugiej pojedyncza mina (zrezygnowałem z kilku na rzecz konkretnego kopnięcia), w łapce Assault  i przeciwnicy giną zdziwieni co ich wykończyło. Z tym że jeden warunek: bronią główną są umiejętności a broń palna służy tylko jako wsparcie ew. do załatwienia ogryzka. Walka 1 vs 1 twarzą w twarz kończy się klęską bo raz iż firepower marny, dwa że zdrowie też nietęgie - lepiej uciekać do momentu gdy będzie obok wieżyczka i mina pod nogami. Ale ok. 440tys umiejętności w bastionie (ok. 330k w bazie) zaskakuje czerwonych bo na ogół każdy spodziewa się iż wieżyczka co najwyżej pieści ogniem i ginie po 1s ognia a tu nie dość że przyjmuje wiadro kul to spokojnie kładzie zbyt bezczelnych lub nieuważnych graczy :)

Dzisiaj powtórka.

25
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Marzec 15, 2017, 16:09:18 »
W zasadzie nie ma obowiązku do egzotycznych rękawic skulls posiadać tylko złotego wyposażenia. Ważne by nie mieć 2 zielonych tego samego typu bo wówczas bonus ze skullsów przepada.

Rękawice mam. A na czym polegają bonusy z egzotycznej klatki bo nie do końca rozumiem jej działanie i kiedy nie działa.

 W tej chwili do bastionu mam klatę z brawurą ale jak to brawura: niech jej plusy nie przesłaniają jej minusów :) A z bossami na ulicach najlepiej walczy mi się snajperką z DeadEye za to w misjach w budynkach Firecrast jest samą przyjemnością.

Co to zestawów to każdy patch przynosi nowe buffy i nerfy więc to co dzisiaj jest na topie jutro w wersji 1.7 będzie słabe. I na odwrót.

26
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Marzec 15, 2017, 12:19:55 »
W złotych (plus jeden egzotyczny) biegam tylko w bastionie (na wymianę z zielonym taktycznym) bo trochę lamię plus ping mam różny i stwierdziłem w praniu iż siła ognia to podstawa. A złote mam właśnie pod siłę ognia (ok. 390k na PM, 280k zdrowia, 100k umiejętności - dane z poziomu bazy). Dlaczego tak? W bastionie często walczy się nie 1vs1 tylko kilku vs kilku i odporność nie ma takiego znaczenia jak w DZ.

Poza bastionem na misje biegam z Firecrast + PM/LKM, a po DZ solo w DarkEye z 700/PM. I uważam że zielone zestawy są świetną zabawą umożliwiającą specjalizację postaci pod dany pomysł.

A End Game to niestety nie jest nieustanny farming. IMHO mając elementy 204/228 założyłbym je nie dbając szczególnie o zgodność zestawów w zielonym pakiecie, ustawił poziom na 5 i spokojnie (acz szybko) pozbierał maksymalny sprzęt 256. Szybko bo można je:

1.  Łatwo zbierać z bossów na mapie (odradzają się po kilku godzinach, nie są szczególnym wyzwaniem do położenia, a ich pozycje są dostępne w necie).
2. Otrzymywać z misji ambitnych dziennych i normalnych
3. Zbierać z npc biegając po ulicach w trybie PvE i strzelając do grupek  npc. Z nich też wylatują zielone i złote.

Nie zauważysz nawet gdy będziesz miał skrzynię wypełnioną zielonym i złotym wyposażeniem 256 :) I wówczas zaczniesz kombinować czy Drapieznik (krwawienie po 10 pociskach), czy najemnik (dodatkowe obrażenia po każdym pocisku z serii), czy Taktyk (wzmocnienie umiejętności), czy Wartownik (jeśli celnie walisz w głowę), czy Dead Eye (jeśli lubisz snajperki ale nie niecelnie walisz w głowę) itd

Np. snajper z DeadEye przez lunete z powtarzalną 700 i wyposażeniem pod obrażenia krytyczne (z pominięciem prawdopodobieństwa tych obrażeń bo w tym trybie są zawsze 100%) zadaje obrażenia w przedziale od ok. 280k do ponad 400k na strzał (dotyczy npc, a zależy od skanera, przewagi wysokości snajpera (700 ma +10% do obrażeń z przewagi wysokości), odległości (+xx% dla trafień powyżej 30m) i koloru npc (dodatkowe obrażenia dla złotych npc)). Gracze w DZ padają po 3-4 trafieniach. Problem gdy mają kolegów którzy dopadną z bliska...

 

27
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Marzec 15, 2017, 10:17:56 »
Podziemia - w momencie wyjścia bardzo fajny pomysł: losowo/proceduralnie budowane misje z dodatkowo punktowanymi przeszkadzajkami (np. ograniczona liczba ammo, npc strzelają amunicją specjalną, brak skanera itd.). Ponieważ pojawiły się nowe tryby (i inne gry) dawno nie wchodziłem. Mimo wszystko jak dla mnie ocena: dobre 4

Zamieć - survival. Postać niemal goła i bezbronna w dodatku zarażona. W ciągi 60-90min. trzeba odnaleźć w zamieci broń, ubrania, wyposażenie po czym wejść do DZ i ewakuować się. No i przeżyć oczywiście, a zabija mróz, npc, choroba i ew inni gracze. Są dwa tryby gry: PvE i PvP. W obu biegamy z innymi i możemy graczy ratować lub okradać ich martwe ciała z tym, że w PvP możemy te ciała sami "produkować". Osobiście grałem tylko w PvE. Jak dla mnie ocena: świetne 5.

Bastion - walki grupowe PvP na ulicach DZ. Świetne. Znakomite. Urozmaicone. Jedyny dla mnie minus to uśrednianie wyposażenia: tzn ma wpływ jakie perki mamy na plecaku etc, oraz co dopalamy (uzbrojenie/zdrowie/umiejętność) ale nie ma znaczenia ile tego dopalenia mamy bo gra to w bastionie uśrednia. Czyli pancerz zawsze 1400 na elemencie, 12xx dopałka goła, ze wsparciem w slocie stały bonus, z dwoma 2xbonus. Trochę szkoda bo lubię kombinować. Mimo wszystko jak dla mnie ocena: 5.

28
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Marzec 14, 2017, 13:54:14 »
80zł też

29
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Marzec 14, 2017, 06:38:30 »
Faktycznie... Trochę wtopa... Tydzień grałem w Bastion i nie zauważyłem nawet jak pozmieniane są w tym trybie staty wyposażenia - pewnie dlatego że wszelkie zmiany robiłem ze spokojem w bazie. Ale ogólnie to słabo. Odpada połowa zabawy w polowanie na lepsze wyposażenie.

30
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Marzec 13, 2017, 13:57:39 »
Na tym filmie na YT:

https://www.youtube.com/watch?v=cmuYZ15nFIc

"widdz" ma na sobie elementy wyposażenia - wszystkie z pancerzem po 1400 (v1.6). Da się normalnie (realnie a nie czysto teoretycznie) je zdobyć w grze? Najazd? Legendarne zadania? (Choć nie przypominam sobie bym po legendarnym dostał taki wypas) DZ?

31
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Marzec 10, 2017, 09:29:32 »
I można grać :)

Sądząc po dźwiękach bardzo popularną bronią jest MP7 - w sumie 950 (lub ponad tysiąc) strz/min robi wrażenie tylko że magazynek ok. 42 naboje bywa przymały. Poza tym przy 1000 lubi walić w niebo. Ale z przyłożenia robi kipisz.

Za to chyba nie trafiłem na klienta ze strzelbą. Żadnego typu. A przynajmniej żaden mnie nie ubił. Snajperki popularne, podobnie jak assaulty. Wczoraj biegałem jako szturmowiec, a dzisiaj chcę spróbować typowego taktyka ofensywnego ze szczątkowym firepower ale jeszcze bardziej wypasioną umiejętnością (mam ok. 270k - chcę przekroczyć 300k) i kulkami oraz miną przylepną na wyposażeniu. Jestem ciekawy jak tym się będzie grało na wsparciu.

32
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Marzec 09, 2017, 10:35:54 »

Multiplayerom od Ubi mówię stanowcze Nie. Nie wyszło w Haszaszynach, nie wyszło w The Division i nie wyjdzie też w Wildlands.

Ale rozgrywka w Bastionie jest znakomita. Mapy zjadają te z Battlefielda1: są duże, wielopoziomowe (można biegać po dachach, mieszkaniach, kanałach, metrze, oczywiście ulicach), graficznie dopieszczone (w końcu to normalne DZ). Do tego nie ma obowiązku latania tylko za fragami bo punkty są także za inne działalności. Plus opcja zabawy ekwipunkiem i wyposażeniem oraz własnoręcznie tworzenie postaci. Skrzynie dają bogate. Poza tym mnóstwo rozrywki dało mi tworzenie szturmowca i potem taktyka z rolowaniem statystyk sprzętu, testami na strzelnicy itp. Do tego w zasadzie nie mam lagów. No ideał.

Tylko by gracze grali a nie nadbijali statystyki. Dzisiaj jest przerwa techniczna - może to  naprawią.

33
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Marzec 09, 2017, 06:34:50 »
Wszystko pięknie było we wtorek ale w środę d...a. 2 godziny bawiłem się z ustawianiem setów drapieżnika i taktycznego (śmiesznie się wypuszcza wybuchające kulki pod przeciwników przy 270k umiejętności. One wówczas potrafią zrobić konkretną krzywdę) po czym wchodzę do gry i w pierwszej bitwie natrafiam na kółko wzajemnej adoracji które stoi na respawnie i tylko uruchamia przenośne doładowywania, leczenia i inne. Myślę przypadek. Gram, przegrywamy i następny MM - i znowu to samo. Ale nic to - gram, przegrywamy, spoglądam na tabelę i okazuje się że ci co stali w kółku i nic nie robili są na czele punktacji. Więc kolejne starcie siedzę na d...pe jak taki ciołek i rzeczywiście - jestem w górnej połówce tabeli. Kolejnego starcia już nie było bo wyszedłem z gry.

Dopóki Ubi nie załata tego bugu nie ma sensu grać. 16 ludzi na planszy a biega może z 3-4. No chyba by ze snajperki polować na - nie wiem: oszustów nie bo nie oszukują więc kombinatorów? psujów? z wrogiej drużyny.

34
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Marzec 08, 2017, 12:36:09 »
Tyle że egzotyków mam 2 i to bez szału a setów wybór szeroki. Zastanawiam się nad sensem brawury w momencie gdy obniżyli w 1.6 pancerz. Niby 8% więcej obrażeń zadanych ale 10% otrzymanych. Chyba się przestaje kalkulować.

35
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Marzec 08, 2017, 06:46:06 »
Odpowiadając samemu sobie: Bastion: WARTO

W sumie nie miałem za bardzo pojęcia czego się spodziewać więc spodziewałem się takiej mocno rozbudowanej misji z dużą ekipą, wielką ilością npc i w związku z czym poszedłem postacią jak na misję: wieżyczka ogniowa, firecrast, RKM i MP. A tu niespodzianka :) Dwie ekipy po 8 zawodników rywalizują w wydzielonym obszarze DZ o punkty (są one naliczane za uruchamiane urządzenia, zabitych npc, zabitych przeciwników itp), klimat wylewa się garściami z ekranu, młócka niby jest ale obszar jest na tyle duży że idzie również chytrze przemykać pomiędzy wrogami choć jak się wpadnie na grupę bywa już gorzej. Bossowie też są.

Po pierwszej - zwycięskiej - bitwie (po której w zestawieniu drużyny zająłem zaszczytne ostatnie miejsce) wziąłem postać z DZ czyli Dead Eye, snajperka i PP19. I zacząłem ogarniać rozgrywkę. Świetne jest to że walka PvP nie jest JEDYNĄ opcją w tym trybie. Jeśli przeciwnik zacznie biegać stadem wówczas spokojnie można go wypunktować zaliczając strefy tam gdzie go nie ma - w jednej bitwie moja drużyna właśnie tak zrobiła. I dla informacji: zgon powoduje odrodzenie się na respawnie.

Ciekawe: o ile Battlefront 1 online nie spodobał mi się ze względu na chaos o tyle The Division w trybie Bastion bardzo mi podpasował. Mapy w sam raz - wielkość jakiś 2 stref DZ (chyba zresztą oryginalne z DZ więc jak ktoś je zna to ma łatwiej), ludzi w sam raz, ulice żyją (npc różnej mocy robią za przeszkadzajki - jednak nie ma dramatu: są odpowiednio zbalansowani że nawet gold nie niszczą na strzał).

Tylko teraz mam zagwozdkę: Dead Eye to takiego PvP średnio pasuje bo gra jest bardziej dynamiczna niż typowe DZ. Waham się pomiędzy najemnikiem (+% do pocisków kolejno ładowanych w przeciwnika) oraz tym drugim który dodaje krwawienie po 10 pociskach. Jak to działa na ludzi (nie npc)?

36
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Marzec 07, 2017, 11:21:05 »
@petrumi:

ad. 5 Również nie widzę obecnie sensu bawić się w schematy. No może usprawnienia  - swego czasu namiętnie craftowałem wzmocnienia do broni i wytrzymałości z pancerzem. Ale teraz po patchu przerobili pancerz na zdrowie. Najszybciej zbiera się złoty i zielony loot polując na lokalnych bossów - są najczęściej w jednym miejscu (mapki w necie), odradzają się i dają niezłe wyposazenie. Do tego misje na ambitnym (w grupie - wystarczy losowa) i po kilku godzinach robi się nieźle.

A - ostatnio zrobiłem pierwszy raz legendarną - stacja zasilania. I powiem że o ile z ogarniętą ekipą łatwiejsze niż najazd o tyle ekipa losowa nie może być z samych żółtodziobów bo przeciwnicy wykończą. Ogólnie zapomnij o ataku na pałę bo przeciwnicy siłę ognia mają bolesną i poruszają się szybko i z głową.

Szkoda tylko że broni mnóstwo, przewaliłem jej chyba setki a od 3 miesięcy na obu postaciach mam wciąż to samo. Jedyne co zrobiłem to podmiana MP5 na PP19 - ale też z zapasów.

Dzisiaj pierwszy raz chcę podejść do bastionu. Warto?


37
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Luty 07, 2017, 14:12:46 »
@friedrich, do pvp najlepszy jest alphabridge plus M4/LVOA-C i Famas jako druga broń. Pp patchu 1.6 może to się zmienić, ale narazie nic większego dmg nie zadaje.
Jako wspomaganie bierzesz seeker mine i cały serwer leży ;)

Ale AlphaBridge jest nudne. W obu łapach Assault Rifle i bieganie w kółko wokół rogali.

Ostatnio poległem w walce: najpierw znienacka gracz zaczął mi strzelać na (wydawało się bezpiecznej) ulicy ze snajperki w plecy, potem gdy zaczął dobiegać dobrałem mu się do d... ze swojej snajperki, potem przeszliśmy na PM i gdy na ogryzku zaczął wymieniać amunicję a ja poczułem zapach położonego rogalika otrzymałem solidne (dwa?) pociski od kolegi rogala które zakończyły zabawę. Ale walka była świetna. I urozmaicona :)

38
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Luty 07, 2017, 10:07:42 »
Wczoraj udało mi się dwóch Zbuntowanych zdjąć, także na chwilę licznik wynosi... 4 (odkąd zacząłem świadomie liczyć :) )

ALE TA GRA JEST ŚWIETNA!!!


A nieświadomie? :) Na koncie Ubi jest licznik wszystkich rogali których ubiłeś.

Szczerze mówiąc w kwestii rogali a dokładniej uzbrojenia najlepszego do tego celu mam mieszane odczucia. Fajnie mieć dobra snajperkę - np. z setem Dead Eye - można z dalekiej odległości w kilka strzałów położyć gracza ale z bliska już trzeba wyjąć coś poręczniejszego. Kiedyś były PMy, potem strzelby, a teraz assaulty? Osobiście biegam z PM, a ponieważ gram padem na One stwierdziłem iż ogarniam go gorzej niż wielu rogali stąd odłożyłem na bok MP7 (900strz/min, magazynek 40 po rozbudowaniu), MP5 (800strzałów/min, magazynek 60 po rozbudowaniu) i biegam teraz wokół rogali z P-cośtam (tylko 700 strzałów na minutę ale magazynek 114) Wychodzę na tym lepiej mimo mniejszej sekundowej siły ognia. Oczywiście w starciu z ogarniętym graczem stoję na gorszej pozycji ale - umówmy się - jakiej bym w takiej sytuacji broni nie wziął to i tak będzie mi ciężko :)

39
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division
« dnia: Luty 06, 2017, 12:47:57 »
A nie lepsza 700 z przypisanym bonusem na wysokość? Ma w standardzie magazynek na 7 nabojów i chyba wszystkie sloty do rozbudowania a uszkodzenia ma na poziomie ubogiej w sloty M44. (M44 z wszystkimi slotami jest słabsza.)

LKM? Rozumiem LKM plus PM/Assaut ale do snajperki?. No chyba że jako LKM masz na myśli Assault czyli AK/G36/M4 itp.

40
Dyskusje / Odp: Elite Dangerous
« dnia: Styczeń 17, 2017, 10:03:56 »
Nieco mułowaty, średnio zwrotny z mało imponującym zasięgiem. Do walki wolę tańszego FASa, do dalszych lotów Aspa, ale do misji do 100LY (normalne lub pasażerskie) Pytek jest znakomity. Taka lepsza ciężarówka.

Strony: [1] 2