Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ja Być z Polska_

Strony: [1] 2 3 ... 104
1
Dyskusje / Odp: Red Dead Redemption 2
« dnia: Wrzesień 20, 2018, 21:04:56 »
Ale to chyba mowa o loadingach w multi, bo w GTA są koszmarne. W singlu pewnie będą płynne przejścia do cutscenek.

A napady w online fajne. Czy jest ich dużo? Nie. A ile można w kółko te same robić. Do tego dodali ten Doomsday, w który i tak nie zagrasz jak nie spędziłeś tysiąca godzin albo tysiąca złotych.
Co-opowych aktywności w RDR pewnie znowu będzie garstka, a reszta to PvP, które nikogo.

2
PlayStation 4 / Odp: Obrazki, filmiki
« dnia: Wrzesień 20, 2018, 08:52:38 »
Przecież oni wszyscy wyglądają tak samo.

3
Dyskusje / Odp: Red Dead Redemption 2
« dnia: Wrzesień 20, 2018, 08:49:31 »
Recenzje będą tylko z singla, a nudne i słabe online pojawi się miesiąc później. Inna sprawa, że online by mogło w ogóle nie być, a i tak GotY.

4
PC, MAC / Odp: O kartach graficznych
« dnia: Wrzesień 19, 2018, 21:04:49 »
Dodajmy jeszcze, że pobór prądu to porażka, no i głośność też daleka od poprzednich generacji.







Takiego poboru prądu to NVIDIA nigdy nie miała.

A co dopiero będzie się działo przy wykorzystaniu RT i tensorów.

5
PC, MAC / Odp: O kartach graficznych
« dnia: Wrzesień 19, 2018, 20:48:40 »
Mnie irytują ficzury, które trzeba implementować. DLSS fajny, tylko co z tego, jak będzie masa gier bez obsługi.

Zanim te wszystkie bajery zdobędą jakąkolwiek popularność, to faktycznie będą karty w 7 nm, więc ja serię 20 w takich cenach odpuszczam.

6
PC, MAC / Odp: O kartach graficznych
« dnia: Wrzesień 19, 2018, 20:19:24 »
Tak bardzo nikogo, że nawet recenzji nikt nie komentuje? ;)

No ale nie ma czym się podniecać. Fabrycznie kręcone 2080 Ti szybsze od referencyjnych 1080 Ti o ~47%, oczywiście w 4K.

Przy cenie 1250 $ nie robi to żadnego wrażenia. No ale tranzystory poszły w RTX.


7
Dyskusje / Odp: Newsy (temat zbiorczy)
« dnia: Wrzesień 19, 2018, 20:14:25 »
Kompletnie bezsensowna da mini konsolka Sony. Czemu? Bo wyjście HDMI. Na gry 3D w niskich rozdziałkach nie da się patrzeć na cyfrowych ekranach. 8- i 16-bitowe konsole się nawet sprawdzają, bo obraz ładnie się skaluje i można dodać scanlines, ale 3D to ohyda.

8
Dyskusje / Odp: Co dzisiaj ciekawego nabyles/as?
« dnia: Wrzesień 16, 2018, 16:34:22 »
W sam raz do konsol. :)

9
PlayStation 4 / Odp: PlayStation 4
« dnia: Wrzesień 16, 2018, 16:33:35 »
Pewnie idą w ślady Mozilli.

10
PlayStation 4 / Odp: PlayStation 4
« dnia: Wrzesień 16, 2018, 14:53:45 »
Soft 6.00 nie wnosi nic poza "improved system performance"?

11
Dyskusje / Odp: Konsole dziewiętej generacji - spekulacje
« dnia: Wrzesień 16, 2018, 14:04:38 »
Wstępny test tej chińskiej peceto-konsoli - https://www.youtube.com/watch?v=x0KSJg2sqJM

Póki co jest tam tylko Windows, a sterowniki nie są finalne, ale wyniki ciekawe. 1080p60 dużo łatwiejsze do uzyskania niż na current-genach, choć CPU potrafi ograniczyć (mogą to być sterowniki, może być overhead, albo kwestia współdzielonej pamięci). Konsolowe programowanie by fajne rzeczy wycisnęło z tego sprzętu.

12
PC, MAC / Odp: Shadow of the Tomb Raider - PC
« dnia: Wrzesień 15, 2018, 23:05:35 »
TXAA było dobre dopóki społęczność nie zaczęła płakać, po czym zepsuli. Przestało rozmywać i przestało wygładzać.

Tyle że zawsze katowało, bo to używa MSAA. Ale w ACIII, Black Flag, Crysis 3, SC Blacklist i W_D była to świetna metoda AA.

TAA za to praktycznie nic nie kosztuje, a efekt fantastyczny. No a w cieniu jakaś lepsza wersja z SMAA.

13
PC, MAC / Odp: OC PC czyli (O C)urva (P)ójdzie (C)zy...
« dnia: Wrzesień 15, 2018, 22:56:36 »
Ty nie patrz na to co pokazuje GPU-Z w rubrykach. Patrz na monitoring.

U mnie domyślny boost (średni czy tam typowy) to 1823 MHz, w grach było 1886 MHz na napięciu ponad 1.0 V.

Z płaską linią mam boost 1814 MHz, ale w grach 1898 MHz na napięciu 0.9 V.

14
Po godzinach... / Odp: Jaki film dzisiaj widziałeś?
« dnia: Wrzesień 14, 2018, 19:27:27 »
Czy ta lista filmów Marvela jest sensowna? https://www.independent.co.uk/arts-entertainment/films/news/mcu-timeline-watch-order-marvel-cinematic-universe-film-movie-tv-show-netflix-avengers-black-panther-a8420876.html

Bo tak zacząłem oglądać te nowsze filmy, ale nie znam historii, więc w sumie zacząłbym od początku. Jak ktoś zna lepszą, to proszę o link.

Swoją drogą, X-Meny nie wpisują się w MCU?

EDIT.

Lepsza kolejność wg chronologii wydarzeń, czy daty premiery ( http://collider.com/mcu-timeline-explained/ )?

15
PC, MAC / Odp: O kartach graficznych
« dnia: Wrzesień 14, 2018, 16:46:54 »
Z braku emotki na końcu.

16
PC, MAC / Odp: O kartach graficznych
« dnia: Wrzesień 14, 2018, 16:32:12 »
I u każdego będzie "Sorry, your GPU does not overclock". Nawet ja bym mógł taki program napisać.

17
PC, MAC / Odp: Forza Horizon 4 (PC)
« dnia: Wrzesień 14, 2018, 16:01:07 »
Bardzo fajne, długie demo. Do tego ten 4-sezonowy początek to świetny stress-test.

Gra działa rewelacyjnie. Na 1080 mam 1440p60 z ręcznymi opcjami Ultra (choć momentami na granicy). Do 4Kp60 trzeba dać dynamiczne High, na ręcznych lekko dropi (gdzie mesjasz VRR, kurwa?).
Ten wiosenny etap najbardziej obciąża, pewnie przez deszcz i największą ilość roślinności.
W 4K aliasingu prawie nie ma (DynOp ustawia MSAAx2, które trochę daje), no ale na ekranie 1080p, więc downsampling robi swoje. Motion Blur w opcji Short świetnie się sprawdza w 60 FPS.
Zmiany lodów na Ultra są skromne, na High trochę większe, ale ogólnie pop-in zdecydowanie bez tragedii.

Ustawienia Extreme raczej są zepsute. Mam na nich cuda z cieniami, oraz koszmarne lody na roślinności.

Jeśli pełna wersja będzie tak bezproblemowa, to pewnie będę grał na PC (1440p60 z dynamicznym Ultra wydaje się najlepszą opcją).

Trzeba też ściągnąć na bobrze żeby porównać.

18
Po godzinach... / Odp: Seriale - temat ogólny
« dnia: Wrzesień 14, 2018, 12:37:40 »
A jak tam Mayans?

Jak dla mnie jest potencjał, mimo iż to nie jest to co syny dekadę temu. Drugi odcinek słabszy niż pierwszy, ale jest klimacik, bardzo mi pasuje ten setting. Fajnie, że pojawiają się stare postacie. Liczę na więcej flashbacków jak ten w pierdlu.

19
PC, MAC / Odp: OC PC czyli (O C)urva (P)ójdzie (C)zy...
« dnia: Wrzesień 14, 2018, 12:27:37 »
W opcjach Afterburnera (ja mam extended MSI, nie wiem czym się różnią).

Ale napięcia nie powinno ustawiać się suwakiem, tylko na wykresie pod CTRL+F. Należy zrobić płaską linię od napięcia i zegara jakie chcemy uzyskać.


20
PC, MAC / Odp: OC PC czyli (O C)urva (P)ójdzie (C)zy...
« dnia: Wrzesień 14, 2018, 12:06:28 »
U mnie też 1900 na 0.9 V na 1080. Wyżej nie ma najmniejszego sensu, bo musiałbym obroty zwiększyć, a przyrost żaden.

Poza tym z reguły rzadko się zbliżam do max użycia GPU, bo nie lubię grać na granicy, żeby nie mieć nawet sporadycznych spadków. A wtedy to OC też nic nie da.


Przy dynamicznym skalowaniu rozdziałki czy też VRR można prędzej wymaksować potencjał GPU.

21
PC, MAC / Odp: Shadow of the Tomb Raider - PC
« dnia: Wrzesień 13, 2018, 18:08:07 »
Nie ma znaczenia czy 48, 52 czy 56. Wszystko chujowe jak skacze.

22
PC, MAC / Odp: Forza Horizon 4 (PC)
« dnia: Wrzesień 13, 2018, 17:47:57 »
Nie zagrasz ze mną w co-opie? :'(


Ja się tylko zastanawiam czy kupować, czy też opłacać game pass. Jakbym się miał z kim złożyć, to ta druga opcja chyba lepsza. ;)


A z tym MSAA to ciągną od pierwszej części. Największy past-gen na tej generacji.

23
PC, MAC / Odp: Shadow of the Tomb Raider - PC
« dnia: Wrzesień 13, 2018, 17:46:45 »
Pewnie na Ryzenie ogranicza CPU w DX11. Ja tak miałem na Xeonie w ryżu.

Ja wolę mieć kilka klatek średnio mniej, ale brak dużych dropów. Na kręconym 8700K pewnie i tak ciężko o dropy w DX11, ale myślę, że przy locku na 60 FPS nie odczuję gorszej średniej w DX12.

24
PC, MAC / Odp: Shadow of the Tomb Raider - PC
« dnia: Wrzesień 12, 2018, 22:07:25 »
Jest.

25
Dyskusje / Odp: Forza Horizon 4
« dnia: Wrzesień 12, 2018, 21:59:44 »
Jest tryb 60 FPS w demie na bobrze?

26
PC, MAC / Shadow of the Tomb Raider - PC
« dnia: Wrzesień 12, 2018, 21:41:24 »
Chyba mamy świetny port od Nixxes.

Analiza DF - https://www.youtube.com/watch?v=KvN0w51xYdY


Jak widać można zrobić dobrą implementację DX12. W ryżu też tragiczna nie była, bo dobrze wykorzystywała nisko taktowane wątki, ale gdy GPU był wąskim gardłem wydajność była trochę gorsza niż w DX11.

Nie ma jakichś cudów względem konsolowych wersji (przynajmniej do czasu RTX), ale są lepsze cienie, mniejszy pop-up i jeszcze lepszy AA.

Będzie grane.

27
Dyskusje / Odp: Jaką grę ostatnio ukończyłeś?
« dnia: Wrzesień 12, 2018, 21:03:06 »
Przeszedłem dodatki Baba Yaga i Blood Ties do ryża, żeby zaliczyć przed premierą nowej części.

Raczej nic specjalnego, ale przynajmniej nowe lokację są. Po Croft Manor pewnie fajnie jest pochodzić w VR.

28
No porównanie perfekcyjne. Ciekawe do czego byś podłączył stację dyskietek.

29
Ja sobie nie wyobrażam nie posiadania napędu optycznego.

30
Dyskusje / Odp: Shadow of the Tomb Raider
« dnia: Wrzesień 11, 2018, 18:48:46 »
Analiza DF:
https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2018-shadow-of-the-tomb-raider-tech-analysis

Cytuj
the team implements a new temporal anti-aliasing technique designed to clean up and eliminate shimmering across the game. It's extremely effective.

Zredukowali simplexing! \o/

Nie wiem jak ktoś może narzekać na grafikę w tej grze. Poprzewracało się w dupach niektórym. Masa detali, piękna wolumetryka, dużo parallaksu. No i TAA, które potwierdza, że pchanie pikseli to kretynizm.

Tryb 60 FPS na bobrze impresywny. Jakby był VRR, to perfekcja. Na prosiaku troszkę za nisko (tylko ciekawe czemu, CPU tylko troszkę wolniejszy niż w bobrze, a GPU ponad dwa razy mocniejszy niż w noobie).

Z kolei tryb 4K na Pro full wypas bo checkerboard, a na bobrze totalna porażka bo checkerboardu nie ma. Dropy poniżej 30 z tearingiem to żałosna żałosność. Nie wiem jak można nie zaimplementować dynamicznej rozdzielczości, karygodne.
Może w paczach poprawią te niedoróbki.

31
Dyskusje / Odp: Shadow of the Tomb Raider
« dnia: Wrzesień 11, 2018, 17:48:32 »
Blu gra dwie godziny w tygodniu, więc nawet jakby grał w jedną grę, to Tomb Rider jest na 4 miesiące.

32
PC, MAC / Odp: Wszelakie problemy sprzętowe i programowe
« dnia: Wrzesień 11, 2018, 16:42:35 »
A nie ma już tego telefonicznego automatu, który nam podaje kod do aktywacji?

No i jak przypiszemy klucz do konta M$, to nie zadziała na nowym kompie?

33
Dyskusje / Odp: Co dzisiaj ciekawego nabyles/as?
« dnia: Wrzesień 11, 2018, 14:39:52 »
Bo forum nie umie odczytać informacji, że zdjęcie było robione w pionie. Przeglądarka umie.

34
Dyskusje / Odp: Co dzisiaj ciekawego nabyles/as?
« dnia: Wrzesień 11, 2018, 14:30:55 »

35
To uber super duper prędkość 1.5-3 GB/s, która kompletnie nic nie daje w zastosowaniach takich jak Windows czy gry.

Dla sportu można sobie kupić NVMe ~250 GB na system i programy, oraz 480-1000 GB SATA SSD na gry. Ale kupno małego NVMe bez dużego SSD nie ma sensu.

36
Ja mam Fractala R6 i jestem zadowolony. Nie zaobserwowałem gięcia. A buda ciężka jak znierządnicysyn. A jak jest zapełniona to już w ogóle trzeba być Pudzianem.

Fajnie w niej wszystko ukryte.


37
Dyskusje / Odp: Co dzisiaj ciekawego nabyles/as?
« dnia: Wrzesień 11, 2018, 13:52:41 »
Reboot Tomba był na X360, Rise na XO, Shadow będzie na XOX. Obydwie wcześniejsze wersje wspominam świetnie i tym razem nie powinno być inaczej  8)

A czwarta część będzie na X8, bo robi ją Crystal Dynamics (przez co trójkę robił inny dev).

38
Dyskusje / Odp: Shadow of the Tomb Raider
« dnia: Wrzesień 11, 2018, 13:45:06 »
Szacun! :o :)  że trawisz 900p i simplexingi. Też tak bym chciał, ale nie umiem.

Przecież achievementy są te same.

Wyobraź sobie, jakby nagle na XBOX zwiększyli wartość punktową achievementów, ile osób by natychmiast poleciało do sklepu. :)

39
PC, MAC / Odp: O kartach graficznych
« dnia: Wrzesień 11, 2018, 13:40:40 »
W DX11 masz "gpu-accelerated particles". To się stało standardem na obecnej generacji konsol. Ale o ile samo renderowanie cząsteczek można robić z użyciem GPU, to ich fizyka jest liczona przez CPU. Dlatego w praktycznie żadnej grze nie widzisz zostających na ziemi odłamków, albo jakieś skromne ilości, to strasznie katuje procka.

Wystarczy spojrzeć na Borderlands 2/Pre-sequel. W tych grach PhysX jest bardzo widowiskowy, ale do dziś zabija wydajność (byłem zaskoczony dropami na kręconym 8700K z DDR4-3200 i GTX 1080).

Ogólnie efekty jakie oferuje PhysX są teraz natywnie implementowane w silnikach gier, i w wielu tytułach pojawiają się w jakiejś formie.

40
Wydaje mi się, czy Furio o pięciu lat upgrejduje komputer, tylko nigdy tego nie robi?

Zawsze mówimy żeby czekać?

Teraz to faktycznie czekać, bo w październiku będzie 9700K w podobnej cenie. 8C/8T i lutowany chrystogram to lepszy wybór.


I wziąłbym trochę słabszy SSD, ale pojemniejszy. Np. SU650 480 GB.

Strony: [1] 2 3 ... 104