Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - abc

Strony: [1]
1
Po godzinach... / 8 lat na Polygamii
« dnia: Grudzień 07, 2015, 13:34:25 »
Jutro 8 lat temu pamiętam, jak wczoraj. Śledziłem Wordpressowego bloga Toreada, Kennera, Emiela, Tapp-chana, Macia, Katanki od samego początku, ale dopiero 8 grudnia 2007 r. postanowiłem dodać pierwszy komentarz. A że Wordpress był ładnie podpięty do SMF, to zarejestrowany byłem automatycznie na forum.

Pamiętam jak lubiłem posty Tapp-chana, Kennera i Katanki, a wnerwiały mnie Emiela i Toreada (za często pisał "jej" czy tam "ojej"). Było miło, ale teraz to jest tam za dużo kału. Od czasu przejścia na Agorową platformę nie udzielałem się na głównej, bo nigdy tam nie założyłem konta (wielu tu się broniło przed założeniem, jak sbronko, ale polegli i założyli). Teraz Polygamia.pl bez Kosa to praktycznie nie istnieje.

Na forum to na pewno nie zapomnę tych wszystkich przemian, uzdrowień i tańców Katanki z jego psem. Nie zapomnę coming outów, damskich butów, porno na sianie. Z zaginionych użytkowników to pamiętam kinetiKc, co zniknął po Spinko-loterii, yanogore co był Januszem, Czezare co był mikroszafotem i drama queen. Z obecnych użytkowników to doceniam wielu. Ogólnie lubię smród tutaj. I zostanę aż mnie nie zbanują.

To tyle. Dziękuję za mile spędzony czas. Przez 8 lat dużo się zmieniło w moim życiu - aż jestem ciekaw co będzie tu za 8 lat, a i w moim życiu też.

2
PC, MAC / Przyjemniejsze macanie
« dnia: Październik 29, 2015, 21:49:26 »
Jakich używacie aplikacji do zwiększania ydajności i ergonomii na Mac OS?

Przed El Capitanem chciałem coś na miarę Window Snap z Windowsa i dorwałem darmową aplikację BetterTouchTool, które robi to i nawet więcej. Nie tylko okna na połowę ekranu, ale także w proporcjach jakich chcę, łącznie z rogami ekranu. Fajnie się sprawuje bez snapowania. Można zamapować rogi trackpada i gesty pięciopalcowe do tego typu działań - ja sobie ustawiłem pięciopalcowy klik jako maksymalizację okna do rozmiaru ekranu (nie full screen makowy), doknięcie prawej czy lewej krawędzi trackpada - snapowanie do danej połowy ekranu. Niesmowicie przyśpiesza pracę.

Druga niesamowicie przydatnie aplikacja (niestety niedarmowa) to jitouch 2 - wiele przydatnych gestów, a najbardziej przydatny - dwupalcowe zmienianie kart w Chrome, nie trzeba ruszać kursorem oraz przesuwanie okna niezależnie od pozycji kursora.

Z innego rodzaju przydatnych aplikacji: Fragment do zdjęć - super aplikacja w klimacie Half Life, działa szybciej niż penis teściowych. GifBrabber do robienia szybkich GIF-ów z czegokolwiek. Dr. Cleaner do szybkiego czyszczenia dysku i znajdowania dużych plików.

Co polecacie do przyśpieszania życia?

3
PC, MAC / iMac - temat ogolny
« dnia: Wrzesień 18, 2014, 18:25:53 »
Mam dosyc tego zartu o nazwie Windows. Przenosze sie calkiem na Maki. Na co nalezy zwrocic uwage przy zakupie iMaka? Lepiej wybrac myszke czy touchpada? Uzywam komputera do pracy, czyli designu i bede glownie uzywal software od Adobe. Widzialem, ze sa tylko 4 porty USB, 1 FireWire chyba i lighthing. Cze jest mozliwosc podlaczenia drugiego ekranu?

4
Po godzinach... / Nauka - temat ogolny
« dnia: Sierpień 24, 2014, 14:09:11 »
Chcialbym sie podzielic swoimi przemysleniami regularnie w dziedzinach fizyki kwantowej, psychologii, ekonomii czy tez innych dziedzin nauki.


Zaczne od psychologii pieniedzy. Moja teza brzmi: pieniadze czynia ludzmi gorszymi moralnie. Ludzie bogaci czuja sie lepsi i im bogatsi sa, tym bardziej uwazaja, ze na te pieniadze zasluguja i jest to efekt jedynie ich dzialan. Filmik, ktory mnie do tego zainspirowal, zahaczajac o moje wlasne przemyslenia jest przemowa Paula Piffa na konferencjach TEDx.


http://www.ted.com/talks/paul_piff_does_money_make_you_mean Paul Piff: Does money make you mean?


Ciekawe badanie zostalo przeprowadzone. Dano ludziom zagrac w Monopoly. Niektorzy byli faworyzowani na starcie, dostali dwa razy wiecej pieniedzy i dwa razy wiecej ruchow. Oczywiscie ci faworyzowani wygrywali. Gdy ich zapytano, dlaczego wygrali, odpowiadali, co oni sami zrobili, by to osiagnac! Bezczelnosc czy ludzka natura? Paul podaje jeszcze sporo fajnych przykladow, jak np. to, ze ludzie w bogatych autach rzadziej zatrzymaja sie na przejsciu dla pieszych i inne, polecam przesluchac (mozna wlaczyc polskie napisy).


Czy nie mamy takich przypadkow nawet na naszym podworkowym forum? Nie znam historii Puchacza czy draaka, nie chce nikogo obrazac. Jednak znane tu sa niektore offtopy, ktore przewinely sie wielokrotnie wokol pieniedzy. Ludzie maja rozne starty zyciowe, rozne mozliwosci, ale czesto rownie wysokie ambicje. Puchacz nie raz udowodnil, jak mocno jest oderwany od rzeczywistosci (sprzataczki w Wawie moga z palcem w dupie zarabiac 10k miesiecznie itp.), ale ja sam zauwazam, ze im bogatszy sie staje, tymbardziej sam uwazam, ze sam sobie na to zapracowalem i zasluzylem, mimo ze gdybym robil to samo, a nawet wiecej w Polsce, to zarabialbym co najmniej dziesieciokrotnie mniej.


Odpowiadam sobie na pytanie: pieniadze czynia ludzmi gorszymi. Im wiecej zarabiamy, tym mniej sie dzielimy i tymbardziej stajemy sie egocentryczni. I to jest straszne.

5
Dyskusje / Nowa gra JAPAN Studio na PS4.
« dnia: Sierpień 19, 2014, 15:55:53 »
Project Puppet?







Filmik: http://a.pomf.se/gqozcf.webm

I jeszcze to:


6
Dyskusje / LittleBigPlanet 3
« dnia: Czerwiec 10, 2014, 12:51:11 »
Cholera jasna. Zasrany Knack mial swoj watek, a LBP 3 nie?

Szykuje sie najlepsza gra z serii, bez spadkow fps.

7
Cmentarz / Owce - temat ogólny
« dnia: Marzec 04, 2014, 08:08:01 »
Zamach owiec
Proch owiec
Kasztan owiec
Maszt owiec
Szturm owiec
Wierzch owiec
Trzon owiec
Sport owiec
Pech owiec
Fracht owiec
Serwer owiec
 

8
Dyskusje / Gran Turismo 6 - dyskusja ze spoilerami
« dnia: Luty 08, 2014, 21:27:36 »
W odróżnieniu od zwykłego wątku o Gran Turismo 6, tutaj możemy umieszczać spoilery bez obaw.

Wydaje mi się, że wygodniej jest przeglądać posty ze spoilerami bez klikania w spoiler, by zobaczyć spoiler.

9
Po godzinach... / Porno - temat ogólny
« dnia: Styczeń 15, 2014, 16:18:03 »
Znacie jakieś dobre porno?

10
Xbox One / Preorderowcy łączcie się
« dnia: Październik 23, 2013, 22:52:58 »
.

11
Pytania, propozycje i sugestie / Fengshui dla bezdomnych.
« dnia: Sierpień 13, 2013, 18:26:32 »
Proszę o dodanie wątków PlayStation 4 i Xbox One do działu Sprzęt. Dziękuję.


12
Po godzinach... / Hipsterski wątek.
« dnia: Kwiecień 22, 2012, 17:41:02 »
Tworzę nowy wątek, bo nie wiem, gdzie zadać pytanie.

Jak się nazywają tego typu zdjęcia? Vintage, efekt crossowy, efekt hipsterowy?











Coraz częściej stosowane też w filmach, zwłaszcza Abramsa:





Szukam stronki, gdzie byłyby fotki/tutoriale w tym stylu. Moze ktoś coś polecić?

Albo takie, ostatnio też popularne, prześwietlone w stylu BluePL (z jasnymi konturami):


13
Po godzinach... / Gdzie założyć bloga (obrazkowego)?
« dnia: Sierpień 30, 2011, 20:34:47 »
Hello :). Chcę założyć prostego bloga obrazkowego, gdzie umieszczałbym posty w formie jpegów. Post zajmowałby jedną stronę, pod nim byłby "share" z FB, a do poprzednich postów prowadziłby link "Archiwum", żadnych komentarzy, dużych grafik. Konstrukcja jest tak prosta, że pewnie sam mógłbym to napisać w podstawach podstaw podstaw PHP, które kiedyś tam znałem. Problem w tym, że chciałbym mieć to wszystko w schludnym, poukłądanym CMS-ie z możliwością szybkiego indeksowania i znalezienia tego, czego szukam. Tak mniej więcej wyglądałaby konstrukcja bloga (sam szkielet):


Znacie jakiś serwis blogowy, który umożliwiałby dostosowanie własnego bloga do podobnego? Jeśli nie, to blogi obrazkowe na zasadzie soup.io od biedy też by mogły być, byle działały szybciej niż nieszczęsny soup.

14
Dyskusje / PSVITA - Dyskusja o grach
« dnia: Styczeń 27, 2011, 10:29:33 »
Some things will never change :).

Sony dalej kontynuuje swoje politykę: harder, better, faster, stronger. Podoba mi się to. Myślałem, że już nie przebiją mojego zainteresowania nad 3DS-em, ale udało im się. Wydaje mi się, że teraz król konsol przenośnych może być zdetronizowany przez Sony. 3D zacznie szkodzić wzrokowi, a grafika w 2D na 3DS-ie będzie niewystarczająca za 3 lata.


15
Pytania, propozycje i sugestie / Brak polskich znaków?
« dnia: Wrzesień 10, 2010, 20:39:22 »
Brak polskich znaków? Czy to tylko moje problemy? :)



Mam nadzieję, że coś działacie z opcją ignore i spoiler.

16
Dyskusje / LittleBigPlanet 2
« dnia: Maj 08, 2010, 13:53:58 »
Byłem przeciwny nowemu LBP, ale nigdy więcej -- TO po prostu nie zmieściłoby się w DLC:

"Na NeoGAF już zdążyli się dobrać do najnowszego numeru Game Informera. Dowiedzieliśmy się z niego kilku bardzo ciekawych i zaskakujących informacji o nowej grze Media Molecule.

  • LBP2 ma być w dużo większym stopniu platformą do tworzenia gier i to nie tylko platformowych.
  • Gra ma posiadać narzędzia pozwalające robić strzelaniny, wyścigi, gry logiczne, klony Space Invaders, a nawet RPG.
  • Twórcy będą mogli przygotowywać własne scenki przerywnikowe, a nawet tworzyć krótkie filmy.
  • Możemy dopasować interfejs do danego typu gry. Podano przykład paska życia wyświetlanego w bijatykach.
  • Media Molecule stworzyło w pełni funkcjonalny klon Command & Conquer.
  • Nowym bardzo ważnym narzędziem w kreatorze będzie direct control seat, pozwoli on na dopasowanie sterowania np. do pojazdu, który zbudujemy.
  • Można też wykorzystywać ustawienia SIXAXISa choćby do przyspieszania i zwalniania. Tę nową funkcję można również przydzielać części pojazdu, czyli np. osobna obsługa działa na czołgu czy też koparki.
  • Koniec z posługiwaniem się ustalonymi z góry dźwiękami. Teraz będziemy mogli nagrać własne odgłosy czy dźwięki i dołączyć je do postaci lub obiektów.
  • W grze znalazł się osobny obiekt ? kalkulator, będący odpowiedzią na dzieło pewnego twórcy z pierwszego LBP.
  • Będzie można zaprojektować bardziej skomplikowanych przeciwników w LBP2 oraz zaprogramować ich reakcje na odpowiednie wydarzenia, słabe punkty i ogólny sposób działania.
  • Każdy gracz w LBP2 otrzyma własny profil na stronie LBP.me. Będzie tam można sprawdzać ich aktywność oraz rzucić okiem na tworzone przez nich plansze.
  • LBP2 obsłuży również kody QR. Będą one mogły być wydrukowane na reklamówkach, wizytówkach i innych rzeczach. Jak tylko przyłożymy taki kod do PS Eye to LBP 2 zacznie ładować odpowiedni poziom. Wygląda na to, że w końcu LBP 2 uzyska większe możliwości promocji.
  • Twórcy plansz będą mogli tworzyć dłuższe historie, gdzie podobnie jak w LBP będziemy szli po sznurku od razu do kolejnej planszy.
  • Pojawiła się nowa zabawka ? linka do chwytania się i zapewne bujania na różnych powierzchniach. Media Molecule obiecuje, że to nie koniec atrakcji i kolejne będą się pojawiać z czasem.
  • DLC z LBP1 będzie działać w drugiej części. Chodzi tu nie tylko o kostiumy, ale również paczki z planszami czy materiałami.
  • Tym razem historia w trybie dla pojedynczego gracza skupiać się będzie na różnych okresach czasu. Na razie znane plansze to:
    technologiczny renesans ? alternatywna wersja znanej nam epoki. Leonardo da Vinci w stylu sackboyowym przeprowadzi nas przez świat technikaliów.
    para i ciasto: Steampunk i impreza z ciastkami oraz herbatką. Nie pytajcie mnie?
    neonowa propaganda ? zimna wojna i sackboy wyzwalający robotników. Mroczna natura tego poziomu będzie w opozycji z oświetlającymi go neonami.
    Puchowy High-tech. Zaawansowana technologia i zajączki, owieczki, czyli zimny, futurystyczny świat ze słodkimi zwierzątkami. Pasuje do sackboyowych przygód.
    Organiczny projekt. Mają to być plansze, w których sackboy zbliży się do natury. Zawierać będą różnego rodzaju rośliny".

Za niezgrani.pl (Emiel).


WOW. Jestem kupiony.

17
PlayStation 3 / Co nowego w PS3?
« dnia: Marzec 20, 2010, 21:15:54 »


Playstation.Blog uruchomił usługę, dzięki której możemy uploadować własne pomysły na ulepszenie firmware`u PS3 i głosować za lub przeciw pomysłami innych.

Oczywiście w rankingu popularności prowadzi Cross Game Voice Chat, tuż za nim PS2 Emulation i Auto-Synching Trophes i to podium pewnie się nie zmieni. Teraz Sony widzi, jak ważne są te usługi; super pomysł z tą stroną.

Dla rozrywki wprowadzam ankietę. Ciekawe, która z usług będzie wprowadzona najprędzej. Głosujcie.

Playstation.Blog Share

18
Dyskusje / Gran Turismo 5
« dnia: Sierpień 21, 2009, 15:42:31 »
Wiemy już o zniszczeniach. Co prawda niektóre informacje się gryzą; nie wiadomo o co chodzi z tymi 170 autami. Raz mówią, że te auta są specjalnie robione dla GT5, a reszta to ulepszone modele GT4, była tez mowa, że tylko te 170 aut będzie miało dokładniejsze zniszczenia potem, że tylko one będą się niszczyły. Też gdzieś pisali, że auta zniszczalne z niezniszczalnymi nie będą mogły jeździć. Masło maślane ;).
Wiemy też co nieco o zmiennych warunkach pogodowych. Ponoć ma zmieniać się pora i pogoda.
Ale ja nie o plotkach chciałem pisać. Na GTPlanet (jedynym konkretnym źródle informacji) znajduje się filmik z Subaru, w którym... nie mogłem w to uwierzyć, autko uderzyło w barierę z opon, która się rozleciała.
Tutaj znajduje się ten filmik:
http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-gameplay-video-shows-environmental-details/

A zapierająca dech w piersiach scena znajduje się w minucie 2:50 (powtórka 4:51) :).

19
Dyskusje / Ninja Gaiden Sigma 2
« dnia: Czerwiec 20, 2009, 11:55:45 »
Na początek mały dowcip (only on...)

O czym wiadomo:
  • nowi przeciwnicy,
  • nowi bohaterowie (Ayane, Momiji z NG:DS)
  • online co-op


Jak dla mnie za mało zmian, nie nabędę.

20
Dyskusje / Najciekawszy główny bohater.
« dnia: Czerwiec 09, 2009, 20:40:17 »
Szukałem podobnego wątku, niestety bezowocnie.

Jak myślicie, kto jest najbardziej charyzmatycznym bohaterem gier wideo?
Bez wątpienia najbardziej znaną postacią w świecie jest włoski hydraulik. Jednak prosiłbym o wymienianie postaci z zarysowanym portretem psychologicznym ;).
Mi osobiście najbardziej wrył się w pamięć Old Snake. Ten jego styl bycia, głos, charakter; dystans do otoczenia i zgorzkniałość. Będąc na Gran Torino uświadomiłem sobie kogo mi przypomina - Clinta Eastwooda. Również ciekawy był jego oponent, konfrontacje Liquida z Oldem były najlepszymi momentami MGS4. Zdecydowanie jedna z najciekawszych postaci gier wideo.

21
Dyskusje / Grypsujesz?
« dnia: Czerwiec 08, 2009, 14:56:13 »
O to wątek, w którym chwalimy się tym, z czego dumni być nie powinniśmy ;).

Ile gier w życiu zepsułeś? Tak, że nie dało się ich już więcej uruchomić lub zostały mocno oszpecone.

Mi na szczęście nic takiego się nie przytrafiło (albo nie pamiętam), ale mam na koncie kilka zniszczonych pudełek czy podartą mapkę od GTA IV :).

22
Dyskusje / Najładniejszy interfejs w grach...
« dnia: Czerwiec 08, 2009, 13:57:02 »
Jaka Waszym zdaniem gra miała najładniejszy interfejs?
Słowem wyjaśnienia, poprzez interfejs rozumiem menu główne gry, menu pauzy gry, ale także pasek życia, ogólnie pojęty HUD, ekran loadingu...

Mi się spodobał interfejs Killzone 2, niezły patent z tłem reagującym na ruchy pada. W tym miejscu muszę też wspomnieć o Colin McRae DiRT, ciekawie rozwiązane ruchome tło, trochę już zepsute w GRID. Przypadła mi do gustu też stylistyka Assasin`s Creeda, konsekwentnie w każdym elemencie futurystyczna, mimo czasów w jakich przyszło nam głównie pracować. To z tych aktualnych, z tych mniej aktualnych - z pewnością menu Medal of Honor, w wielu częściach występował ekran główny stylizowany na biuro, po którym krzątał się jakiś żołdak, podobnie też było w Driverze.
Mógłbym tak wymieniać jeszcze wiele oryginalnych pomysłów, ale to jak mi się poprzypominają tytuły gier, chociażby z Amigi :).

Strony: [1]