Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Robi_007

Strony: [1]
1


Witajcie raz jeszcze, skoro powstał tu oddzielny dział podcastowy, to czas na parę słów o nas.

Pierwszy PADcast trafił do internetów 29 maja 2012 roku, w formie 13-minutowego filmu na YouTube ( https://youtu.be/du35jbe5dns). Jakim cudem ktoś zdecydował się na nagranie 13-minutowego odcinka, spytacie. To był jeszcze czas, gdy wiele kanałów nie miało odblokowanego limitu 15-minutowego filmu. Paweł i Dawid (założyciele - stąd właśnie nazwa PaDtv - Paweł and Dawid tv) postanowili więc nagrać eksperymentalny, w sumie bardziej audiolog niż podcast, nie nastawiając się, że stanie się to motorem napędowym całego projektu. PaDtv w zamyśle założycieli miało być YouTube'ową telewizją dla graczy, ze stałymi formatami, głównie koncentrujący się na tematyce FPS-ów sieciowych, takich jak Battlefield.

Później poszło to już siłą rozpędu, kolejne współprace, rozszerzenie ekipy i regularność. W maju minie 5 lat regularnego nagrywania, dlatego możemy się na ten moment pochwalić już liczbą 231 nagranych odcinków (licząc extrasy i specjale jest tego pewnie ok. 250).

Mimo zmian w składzie, różnych formuł, zajawka do nagrywania nam nie mija ;). Można przeciez nagrywać i prawie 10 lat i nie czuć znużenia, jak Dahman z Fantasmagierii ;).
Dzięki wsparciu naszych słuchaczy możemy w ostatnim czasie recenzować znacznie więcej nowości i otworzyliśmy się na wiele nowych gatunków. Mimo, że w naszym składzie nie ma żadnego "mangozjeba", to nie brakuje u nas recenzji Finala XV, Gravity Rush 2, NioH czy niebawem Nier: Automata. Raz na parę odcinków Dawid opowiada o indykach, znanych mniej lub bardziej, które trafiły pod strzechy Xboxa lub PS4. Testowaliśmy już również Nintendo Switcha.

________________________________________________
Gdzie nas znajdziecie?

Nasz blog - http://www.padtv.pl/
RSS - http://retrorocketnetwork.pl/category/padcast-rss/feed/
Facebook - http://www.facebook.com/PaD.TV/
Grupa na FB - http://www.facebook.com/groups/PaDtv/
Twitter - http://twitter.com/pad_tv/
Patronite - https://patronite.pl/padtv
iTunes - http://itunes.apple.com/pl/podcast/padtv-padcast/id534945326?mt=2/
________________________________________________

Czas na małe forumowe Q&A:
Czemu PADcast, a nie PaDcast albo PadCast?
Zgodnie z ideą założenia powinno być PaDcast, ale nie chcieliśmy mieć pokemonowej nazwy rodem z loginu zakochanej w Bieberze 12-latki, więc postawiliśmy na pisownię PADcast.

Czemu nie recenzujecie książek, filmów?
W wielu podcastach znajdziecie recenzje różnych wytworów kultury, to prawda. My jednak, chociaż mamy eksperta Tomka Pieniaka, uważamy że jako ekipa nie jesteśmy w stanie Wam dostarczyć owych recenzji na odpowiednim poziomie, a powierzchownym omawianiem filmów nie jesteśmy zainteresowani. Jest masa podcastów, czy właśnie inicjatywa Wszystko Gra Tomka - jeśli chcecie posłuchać o filmach czy serialach, polecamy tam właśnie się udać ;).

A Wy to jakoś nie śmieszkujecie na tym podcaście, nie ma takiej beki jak w Forumogadce czy Rozgrywce...
Oj śmieszkujemy, osoby, które słyszały nasze pozaantenowe rozmowy to potwierdzą. Zdarzają nam się też odcinki, gdzie dość luźno płyniemy w różne tematy. Ogólnie jednak zawsze chcieliśmy być bardziej jak audycja i przede wszystkim dostarczać Wam dużo ciekawych treści, a niekoniecznie stawiać za punkt honoru rozśmieszenie Was w autobusie każdego tygodnia. Kto słucha ten wie, że legendy o tym, jak to jest sztywno, dalekie są od prawdy ;). Jeśli ktoś szuka przede wszystkim rozgrywki, to wiecie, podcastów jest tyle, że na pewno coś znajdziecie ;).

Jeśli macie jakieś pytania, sugestie, prośby - śmiało. Temat podcastowy czytaliśmy od deski do deski i pewnie dalej będziemy czytać, ale tu na pewno łatwiej będzie nam się skomunikować. Jeżeli Wam się (s)podoba nasz podcast i chcielibyście podyskutować ze społecznością, to wpadnijcie tutaj: http://www.facebook.com/groups/PaDtv/.

2
Konkursy / Destiny: The Taken King (PS4)
« dnia: Wrzesień 20, 2015, 18:12:36 »
Konkurs - Destiny: The Taken King Legendary Edition (PS4 - box)


Tak jak w zeszłym roku, możemy pochwalić się fajnym konkursem - do wygrania pudełkowe Destiny: The Taken King. Szczegóły we wpisie:
http://www.padtv.pl/2015/09/destiny-the-taken-king-konkurs/

Konkurs jest jakby co aktywny do środy, tj. 23 września, do 23:59.

3
Dyskusje / Cities: Skylines
« dnia: Luty 18, 2015, 17:35:32 »
Sim City miało potencjał na świetną grę. Jak wyszło - pamiętamy. Ogromne problemy na starcie, ograniczone opcje budowy, skandalicznie mały teren, błędy i dziury logiczne w modelu symulacji.



Ale dla wszystkich fanów tworzenia miast jest nadzieja - Cities: Skylines, od twórców całkiem niezłych gier Cities in Motion (części 1 i 2), skupiających się wcześniej na zarządzaniu komunikacją miejską

Gra ma ogromny potencjał, dlaczego?
+ Zaawansowane opcje budowy dróg - są ronda, ulice jednokierunkowe, autostrady (każdą nitkę budujemy oddzielnie, więc własny kształt węzłów :D)
+ Zaawansowane zarządzanie komunikacją miejską - z tworzeniem linii autobusowych (btw. przystanki mają zatoczki - więc nie ma blokowania ulic), przystanków kolei czy nawet metra ;).
+ Pełna symulacja życia do 1 mln mieszkańców - rodzą się w mieście, idą do podstawówki, liceum, na studia (choć nie wszyscy), mają stałą pracę, stałe miejsce zamieszkania (w odróżnieniu od Sim City), w końcu umierają
+ Pełna symulacja biznesu - z łańcuchem logistycznym, jak w Sim City
+ Możliwość tworzenia dzielnic, ustawiania im indywidualnych podatków czy struktury wydatków
+ Maksymalny rozmiar mapy to 36 km^2. Rozszerzenie granic pojawia się od określonej liczby ludności. Przy czym nie trzeba budować na kwadracie. Możemy np. stworzyć miasto ciągnące się wiele kilometrów wzdłuż linii brzegowej.
+ Inteligetny ruch uliczny - mieszkańcy wybierają szybsze drogi, nie najkrótsze
+ Pełne wsparcie dla modów - już zapowiedziana rozbudowa mapy do 100 km^2.

A jakieś błędy, uproszczenia?
- Strefa komercyjna służy tylko zakupom, nie daje miejsc pracy (ale biura można tworzyć przez odmianę strefy industrialnej)
- Interfejs wygląda biednie
- Brak rozkładu ruchu drogowego na godziny szczytu i pozostałe
- Brak tuneli

Premiera 10 marca. Gra oczywiście może mieć sporo bugów, ale już tworzy się wokół niej spora społeczność i liczę, że w razie czego będzie można sobie niedogodności zmodować.

PS Nikt mi nie zapłacił, moim zdaniem warto wesprzeć twórców, którzy nie mają milionów na marketing, a tworzą coś ciekawego ;).

4
Konkursy / The Last of Us: Remastered (PS4)
« dnia: Sierpień 11, 2014, 13:52:50 »


Kolejny konkurs, tym razem dzięki naszemu słuchaczowi, który podesłał nam grę do rozdania. Do wygrania jest The Last of Us: Remastered na PS4 w wersji pudełkowej.

Wszystko jest wyjaśnione we wpisie, więc nie ma sensu kopiować:
http://www.padtv.pl/2014/08/konkurs-the-last-of-us/

Powodzenia :) W razie pytań piszcie.

5
Konkursy / 100 PLN do wydania na (do wyboru) XBL/Steam/PSN
« dnia: Maj 05, 2014, 14:01:24 »
Z okazji setnego odcinka przygotowaliśmy dla Was konkurs.

Ponieważ wszyscy jesteśmy graczami, niezależnie od tego, na jakiej platformie gramy (no chyba, że tylko na mobilkach ? to przykro nam?), postanowiliśmy dać równe szanse wszystkim uczestnikom. Dlatego zwycięzca otrzyma 100 PLN do wydania na gry z cyfrowej dystrybucji na jednej z trzech platform (Xbox Live, PlayStation Network lub Steam).

Aby wziąć udział w losowaniu należy odwiedzić naszą stronę, zostawić komentarz pod wpisem dotyczący preferowanej przez Was platformy. Szanse można dodatkowo zwiększyć obserwując nasz profil na Twitterze oraz lubiąc na Facebooku (można to zrobić dwoma kliknięciami poprzez nasz konkursowy widget). Dla jasności - NIE jest to wymagane.

Link:
http://www.padtv.pl/2014/05/konkurs-wygraj-100-pln-cyfrowa-dystrybucje/


Dla dociekliwych wszystko mamy wypisane w regulaminie:

(kliknij)

Strony: [1]