Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - DoubleR

Strony: [1]
1
Dyskusje / Wolfenstein: The New Order
« dnia: Maj 07, 2013, 23:09:13 »
Kultowa seria seria Wolfenstein powraca!



Cytuj
Zgodnie z porannymi przewidywaniami, Bethesda oficjalnie zapowiedziała grę Wolfenstein: The New Order. Strzelanka zostanie wydana na PC, PS3, PS4, Xboksa 360 i nowego Xboksa pod koniec roku.

Zgodnie z informacjami Gamespotu, akcja rozgrywa się w 1960 roku. II wojnę światową wygrali naziści. Wcielamy się w Amerykanina - B.J. Blazkowicza.

Zadaniem graczy będzie przeprowadzenie ?niemożliwej kontrofensywy? przeciwko siłom nazistów, które opanowały cały świat. Akcje rozegra się w Europie, gdzie B.J. Blazkowicz infiltruje twierdze wroga, nie stroniąc od broni zdobytej na przeciwnikach.

Gra tworzona jest przez studio MachineGames, założone przez byłych pracowników Starbreeze (The Chronicles of Riddick, Syndicate).
[via EurogamerPolska]

Zwiastun
http://www.youtube.com/watch?v=E6opaIl8h8U

Screeny
(kliknij)
[via EurogamerPolska]


Oby gra była lepsza od poprzedniej części, z którą musiałem się męczyć, żeby skończyć. Nie przeszkadza mi wyskok w trochę odległą, alternatywną (względem WW2) przyszłość. Na pewno będzie lepsza od Turning Point: Fall of Liberty , gra przedstawiająca podobną historię, która okazała się być niezłym gniotem ;)

2
Dyskusje / FIFA 14
« dnia: Kwiecień 16, 2013, 18:16:55 »

Cytuj
RETWEET if you?re ready for #FIFA14 news tomorrow!
[via EASportsFIFA Twitter]

3
Dyskusje / Batman: Arkham Origins - Blackgate
« dnia: Kwiecień 09, 2013, 22:44:10 »
Poza nowym Batmanem na "duże" konsole, swoją grę z człowiekiem-nietoperzem dostaną także posiadacze tych mniejszych - PS Vita i Nintendo 3DS. Nie będzie to jednak port, a całkowicie nowa produkcja, w której historia będzie miała miejsce po wydarzeniach opowiedzianych w Batman: Arkham Origins. Do sieci trafiły pierwsze szczegóły (więcej informacji ma się pojawić wraz z nowym numerem GI) i parę obrazków.

Cytuj
- Warner Bros. wanted to have a 2.5D-style Arkham game in the style of Metroidvania
- The company chose Armature because the studio was familiar with that style of game
- Takes place after the end of Origins
- Set on the isolated island at the Blackgate Penitentiary
- Prison uprising has occurred
- Intro level in Gotham
- Batman goes to Blackgate in order to put a stop to the riot
- 2D animatics with full voices tell the story
- Batman moves through a side-scrolling game world
- He'll pick up near gear and take on enemies along the way
- Interconnected passages and prison secrets
- Not focused on leveling up abilities like the console games
- Instead, it stays true to the subgenre's formula
- All of Batman's improvements came through gear pick-ups and upgrades
- Team wanted to give players more of a sense of collection
- Mostly set along a 2D plane
- Takes full advantage of the visual three-dimensionality of the environments
- Explore, fight, and interact with the foreground and background
- Can grapple up to gargoyles on a background balcony while a crowd of armed inmates pass by
- Enemies will go after Batman from all angles
- Go to the foreground or background to tackle a designed foe
- Combat similar to the console Batman games
- Button taps to attack, counter, and use gear are in place
- Freeflow combat system
- Built from the ground up
- Batarang: stun enemies or hit distant objects
- Line launcher: cross wide gaps
- Explosive gel variation: shoot from a launcher onto spots around the screen
- This lets you get involved with entertaining takedowns such as dropping a chandelier on enemies from above
- More gadgets will also be in the game
- Has a version of the predator mode
- Game has a few more layers of feedback
- Ex: can see the sightlines of enemies
- This lets you know if enemies can see you or not
- Same kind of vantage points, floor grates, silent takedowns, glide kicks, weapon use, and breakable walls as in the console games
- Game is split into various sections
- Each can be accessed once you figure out a way inside
- No save rooms
- Modern checkpoint system
- Can manually save whenever you desire
- Can defeat the bosses in any ordder if you find out where you want to go
- "We don't want you to break the game, but if you can exploit it in a certain way that we haven't thought of, that's awesome. So it's conceivable the players will have abilities that don't necessarily jibe that great with the boss. We've taken some cues from other games where if you have a particular item against a boss, you'll just rip them a new one, but we don't tell you what that item is"
- Will have detective mode
- Tap a button and the screen fades into a digitized overlay with detailed info
- Green enemies: enemies haven't seen you
- Red enemies: enemies are onto your location
- Move a reticle around the screen to focus Batman's attention
- Can use this to uncover secrets
- Uncover clues and analyze dangerous situations in detective mode
[via GamingEverything]








4
Dyskusje / Pro Evolution Soccer 2014
« dnia: Marzec 09, 2013, 20:29:38 »
Pojawiają się pierwsze informacje o PES 2014 z nowego EDGE'a. Zapowiada się świetnie! Teraz tylko czekać na jakieś skany coby obrazki pooglądać ;D
Cytuj
EDGE has a first look at Pro Evolution Soccer 2014 as well as the new engine it's built on in issue #252. Subscribers have started to receive the magazine ahead of the official March 14 date, meaning we have access to PES 2014 content a bit early.

Below you'll find a roundup of some of the information included in EDGE regarding Konami's upcoming sports title:

- Engine based on FOX Engine
- Engine referred to as "new engine"
- New physics engine uses "Barycentre physics"
- Barycentre physics: different body parts have different weights
- Collisions are similar to FIFA
- Impact strength of collisions depend on which part of the body is hit
- Team is focusing on "photo-realism" for graphics
- One closeup of a Japanese player's face in EDGE shows detailed skin pores and individual eyebrows
- Shirts are separate from the player models
- Shirts hang from the players and flow and get pulled when jostling
- Ball control radius in 3x bigger than current gen, providing more dynamic off-ball tussles while player's legs try to get control of the ball
- Can set a player's "zones"
- This allows you to have an individual player only be allowed to move in a small area of the pitch while defending

Head past the break for the full rundown of PES 2014's three engine pillars.

    1. Barycentre Physics and Ball control

    The new engine allows for a larger separation between player and ball - three time the radius of PES 2013, where tight 'confrontation' zones are used to make tackling easier. A striker will be able to throw his body weight in one direction and use his opposing foot to push the ball in the other way, leaving defenders off balance and buying space for a pass or shot. Players have specific centres of balance, calculated by locating their centre of gravity, or barycentre. You'll be able to control your player's weight shifts at all times and use practice touches to push the ball away from your feet. We see a wireframe demo with more natural animations and fluid transitions than FIFA 13. You control the player and the physics drives the animation, not vice versa. It's hard to tell how this will transform the 'feel' of play, rather than just being admirable behind the scenes calculations, but there appears to be scope for a radical new control scheme - think of how Skate's right-stick motions mimicked real-life movements by exploiting dynamic physics, and how they compared to the digital button taps of Tony Hawks Pro Skater. This could be a revelation in football game control.

    2. Contact and Physicality

    Konami has pinpointed this as a weakness in previous games, but now players can jostle for space - even without the ball present - for headers at corners, or to dominate a smaller opponent. You'll be able to tug shirts (cloth is now separate from the player's body and stretches) as well as elbow for room on the touchline. It works in tandem with the physics and precision control. Agile players can unbalance defenders with dropped shoulders or ball skills, and push the ball further ahead to exploit their acceleration. "Previously, body feints were more aesthetic," admits Masuda. "Now they're a key tactic."

    3. Squad Emulator

    Formations remain essential for success, but now you can set 'zones of play' so your key players focus on certain tactics in mission-critical areas. For example, you can set your front line to focus on possession and probing for gaps in from of a deep-lying defence. In theory, you'll be able to recognise your favourite teams pattern of play within a few minutes. The emphasis on defending and shape should allow weaker teams to create effective strategies, such as when Celtic beat Barcelona in the Champions League by defending deep, buoyed up by the home crowd.
http://gamingeverything.com/42559/first-pes-2014-details-including-engine-tidbits/

5
Dyskusje / Call Of Juarez: Gunslinger
« dnia: Wrzesień 05, 2012, 15:42:24 »
Facebookowe konto Call Of Juarez, zmieniło swoje zdjęcie profilowe na to poniższe... Powrót na Dziki Zachód z nową grą z serii? Wszystko się jutro wyjaśni ;D

Tylko proszę, nikogo o nazwisku McCall - nowa gra, nowi bohaterowie, może być FPS, ale nie pogardziłbym TPP. Teraz... Will Smith - Wild Wild West ;D

6
Dyskusje / Splinter Cell: Blacklist
« dnia: Czerwiec 04, 2012, 17:14:32 »
To prawda. Sam Fisher powraca! Powracają też słynne gogle noktowizyjne, chociaż nie wiadomo czy jako stały element ekwipunku Fishera. Czy będzie to powrót do bardziej skradankowego stylu rozgrywki czy też mix stealth-action (via SC: Conviction), przekonamy się dziś w nocy (konfa Ubi) lub w przyszłości. Gra ma być bezpośrednią kontynuacją Conviction. Wiadomo - wnioskując po obrazkach, że Fisher zapoluje m.in. na terrorystów. Odwiedzimy Afrykę, Azję i Indonezję lub Papuę-Nową Gwineę - jeśli miejscówki w grze pokryją się z punktami zaznaczonymi na mapie, wyświetlonej na interaktywnym stole (jeden z obrazków). Gra trafi prawdopodobnie na PC/X360/PS3 (chociaż serwisy mówią też o Wii U).







[via GameKyo]

7
Xbox 360 / [K] BLUR
« dnia: Grudzień 04, 2011, 20:44:20 »
W dobrym stanie i po taniości (c'mon, ta gra ma 2 lata i serwery multi już chyba nie działają) nabędę grę BLUR, nieistniejącego już ( :'( ) studia Bizzare Creations. Czekam na oferty ;D

8
Xbox 360 / [K] NFS: Shift
« dnia: Grudzień 03, 2010, 21:43:12 »
Mam ochotę na NFS: Shift... znajdzie się ktoś z dobrą ofertą? :)

9
Wysunąłem propozycję zmiany koloru tła na czarne, na stronie głównej i podstronach Polygamii. Osobiście lepiej mi się przy takim tle czyta, a poza tym wydaje mi się, że i sama strona zyskuje nowy, lepszy wygląd.

Pojawiły się głosy poparcia, ale też i sprzeciwu. Dlatego polecono utworzyć powyższą ankietę. Bardzo proszę o oddanie głosu na preferowaną opcję.

10
Dyskusje / Batman: Arkham Asylum 2
« dnia: Grudzień 14, 2009, 00:18:17 »
Wczorajszego dnia, o drugiej nad ranem odbyło się rozdanie nagród VGA 2009. Zapowiadana początkowa niespodzianka, to trailer, a zarazem zapowiedź będącego w produkcji sequela ostatnich, wirtualnych przygód Batmana, czyli Batman: Arkham Asylum 2.

Jak się okazuje, z pozoru zwykły trailer zawierał informację o tym, z jakimi przeciwnikami Batman powalczy tym razem. Czyjeś uważne oko zdołało wyłapać odniesienia do pewnych postaci z listy wrogów człowieka nietoperza, i tak, oprócz pojawiających sie na końcu zwiastuna - Jokera i Harley Quinn - zobaczymy prawdopodobnie Mr Freeze'a lub Pingwin'a, Harvey Dent'a aka Dwie Twarze oraz Black Mask.

Czyż to nie wspaniały news? Warto oczywiście mieć na uwadze, że zakończenie B:AA pozwala snuć domysły, iż dołączą jeszcze przynajmniej dwie postacie, czyli Killer Croc i Scarecrow. Osobiście chciałbym zobaczyć jeszcze więcej złych charakterków... z Seliną Kyle/Catwoman, na czele :)

11
Dyskusje / Dead Space 2
« dnia: Grudzień 13, 2009, 21:35:48 »
Dead Space 2... Ledwie parę dni temu został zapowiedziany ten sequel świetnego survival horroru z ubiegłego roku, pojawił się pierwszy viral, a Game Informer pokazał światu na okładce swojego nowego wydania poświęconego w/w grze, Isaaca w pełnej krasie, odzianego w nowy kombinezon... a dziś znamy już sporo szczegółów dotyczących samej gry.

No więc, ktoś nabył nowy numer GI i postanowił podzielić się jego zawartością (a dokładniej artykułem o DS 2) ze światem. Ja już jestem po lekturze, i to co tam wyczytałem pozwala mi stwierdzić, że to może być bardzo udana kontynuacja.

Nowa lokacja, bronie, przeciwnicy, techniki straszenia, elementy fabuły nie tyle ciekawe, co mające istotny wpływ na rozgrywkę, prawdopodobny tryb online (akurat to mnie nie obchodzi)... jest tego tak wiele, że gdyby tak dokładnie podawać zawarte tam informacje, to wyszłoby sporo linijek tekstu.

Naprawdę, w mojej opini jest na co czekać :)

Jeśli komuś nie przeszkadzają skany to szczerze polecam http://www.allgamesbeta.info/2009/12/dead-space-2_7394.html

12
Xbox 360 / Zmiana adresu e-mail dla Windows Live ID
« dnia: Kwiecień 02, 2009, 16:51:20 »
No więc, czy moge jakoś zmienić adres e-mail przypisany do mojego konta?
Wiem, że mogę zmienić w danych kontaktowych, ale chodzi mi o ten przypisany do Windows ID

13
PC, MAC / Zrób to sam - Komputer z 24 dyskami SSD
« dnia: Marzec 10, 2009, 13:30:28 »
Jeżeli twierdzicie, że wasze PC-ty śmigają szybko... to spójrzcie na to cudo ;D > www.youtube.com/watch?v=96dWOEa4Djs

14
http://www.dailymotion.pl/gamecorner_tv/video/14381390 pod mgiełką tajemnicy skrywany jest pewien projekt, czyżby było to blogerskie czasopismo o grach video czy też dodatek do Gazety Wyborczej? :)

06 [pojawiające się> 03 [pojawiające się>2009 - tak powinien się kończyć ten filmik, niczym dobry trailer ;D

15
Po godzinach... / Podcasty o grach warte uwagi
« dnia: Luty 13, 2009, 17:52:48 »
Podcast Poly jest u mnie najważniejszy, ale w przerwie między audycjami "Tora i spółki", chciałoby się posłuchać czegoś o grach. Ostatnio odkryłem Hotspot'a - podcasta serwisu GameSpot. Oprócz tych dwóch - czy słuchacie jeszcze jakichś innych podcastów wartych uwagi, które moglibyście polecić?

16
Po godzinach... / Czytnik RSS - jaki polecacie?
« dnia: Styczeń 23, 2009, 14:18:59 »
Używam czytnika Cafe News, ale brak mu funkcji takich jak porządkowanie kanałów wg nazwy, usuwanie danej wiadomości, zapisywanie lub archiwizowanie danej wiadomości. Dlatego chciałbym go zmienić na coś innego. Może polecicie jakiś dobry (wręcz świetny) i funkcjonalny czytnik?

17
Po godzinach... / Sylwester 2008 - Gdzie / Jak spędzacie?
« dnia: Grudzień 30, 2008, 22:33:10 »
No to jak w temacie... gdzie i jak spędzicie tegorocznego sylwestra? W domu? W mieście na jakiejś imprezie? W obecności działającej konsoli? Czy z kanałem drugim Polsatem i przebojami ABBY?

Ja póki co w domu (nie swoim), być może z konsolą (to zależy od współ-imprezowiczów) :)

18
Xbox 360 / NXE - Usuwanie gier z zerowym GS
« dnia: Grudzień 16, 2008, 22:06:50 »
Tak jak w temacie... przed premierą NXE słyszałem o możliwości usuwania danych gier z zerowym GS, która będzie dostępna w nowym dashboardzie. Stąd 3 pytanka:
1. Czy to rzeczywiście możliwe?
2. Jeśli tak, to w jaki sposób to zrobić?
3. Czy gry z uzyskanym GS też można usunąć?

Strony: [1]