Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Orson.

Strony: [1]
1
PC / Oddam za free mase gier na pc
« dnia: Styczeń 10, 2018, 16:28:01 »
W zdrvydowanej wiekszosci pochodza z gazet. Kkasyki jak Baldur, Splinter Celle i wiele wiele innych. Nie liczyłem ale z 30 płyt bedzie. Mase przygodowek na pewno jest

Jak ktoa pokryje przesylke to oddaje, szkoda mi wywalic na smieci

2
Dyskusje / A w Świeta to ja Panie będę...
« dnia: Grudzień 15, 2017, 17:54:02 »
Grał w gre. A jaką? To jest pytanie: co wybieracie na te Świeta i dlaczego? A moze zero konsoli?

U mnie wybór padł na Uncharted: Zaginione Dziedzictwo.

Niestety, ale ostatnie dobre Świeta miałem gdy ogrywałem dwójke. Moze dlatego wpisała mi sie jako "gra na świeta". Z ograniem dodatku specjalnie czekałem na tą okazje :)

3
Dyskusje / PES 2018 czy Fifa 18- co w tym roku wybierzes
« dnia: Sierpień 28, 2017, 11:42:52 »
Tak z ciekawości jak sie w tym roku kształtuja preferencje forumowych kopaczy. PES miał bete online. Imo rewelacyjna. Swietnie działała, gameplay zupełnie inny niz rok temu. Imo cud, a poprzednia czesc olałem (a edycja 2016 gardziłem)

Fifa dema jeszcze nie ma. Ale mniej wiecej wiemy czego sie spodziewac.

Co kupicie?

4
Po godzinach... / Audiobooki
« dnia: Czerwiec 25, 2017, 12:24:47 »
Czyli czego warto posłuchac. Tematyka dowolna. Jak ktos vos fajnego słuchał, to prosze sie dzielic :)

5
Podcasty / Podcasty o gierkach- lista
« dnia: Czerwiec 22, 2017, 09:14:14 »
Yo :)

Jakie podcasty kojarzycie?

1 Gramy na maxa/ gramy na maxa plus
2 Grube3
3 M2 rozmowy
4 Fantasmagiera
5 Rozgrywka
6 Forumogadka
6 Input Lag
7  Psychocast
8 2 Pady
9 Padcast
10 Bezimienny
11 Gravitacja (już chyba martwa???)
12 Kooperacja
14 Niezatapialni
15 Krokietcast
16 Manana
17 Gierkowcy
18 Ich dwóch i ten trzeci


Ktoś kojarzy coś jeszcze? Nie mam w co się ubrać..tfu, czego słuchać :)


Ps moze ktoś polecić coś poza giereczkami również...tematyka hmm dowolna, możwe przypasi  :)

6
Dyskusje / Mechanika z gier wyrażająca emocje
« dnia: Czerwiec 18, 2017, 18:33:40 »
Do założenia tematu zainspirowała mnie gra pt "Brothers: A tale of two sons". Pomysł na gre jest ciekawy: dwoch braci wyrusza w podróz. Celem jest znalezienie lekarstwa, ich ojciec bowiem umiera.
Cały knif polega na tym, ze sterujemy rownoczesnie obydwojgiem. Mały to prawy analog, wiekszy to lewy. Musza wspolpracowac a nasz mozg musi zgrac obydwa przeciwstawne analogi.

Kazda czynnosc wykonujemy przez wcisniecie R2 dla malego z.braci i l"L2 dla duzego. Dla przykladu: duzy generalnie jest silniejszy i tylko on moze podniesc belke. Podchodzimy do niej i naciskamy L2

Teraz mega spojler

(kliknij)

Kapitalne. Mechanika wychodzi wrecz z ekranu i splata sie z naszymi emocjami. Znacie cos podobnego z innych gier?

7
Dyskusje / PES 2018
« dnia: Czerwiec 13, 2017, 18:49:28 »
https://www.youtube.com/watch?v=jGgNxN0rQYw

Czyli cykliczna odsłona piłki od Konami. Fajnie to zmontowane na filmiku jest, aż chce się sprawdzić :)

8
Dyskusje / Fifa 18
« dnia: Czerwiec 04, 2017, 23:42:53 »
Juz jutro pokaza zwiastun. Ciekawe co nowego w grze. Dla laikow pewnie nic, dla mamiakow liczy sie kazdy detal.

9
Po godzinach... / Jakie cycki preferujecie?
« dnia: Kwiecień 21, 2017, 17:34:28 »
 Ja srednio- małe.  :)

10
Ktoś tam pytał czy wiem co się robi z pierwszą wypłatą. ;)

MX300 do PC na gry (tylko w sumie dalej prawie nie gram ;)) za 641 zł w PC Projekt.

Toshiba do Xbox One za 253 zł w Morelach.

Golarka za 233 zł w Morelach.



Ten zewnętrzny dysk śliczny i malutki. Bardzo fajny na przenośny.

A poprzednia golarka Brauna służy mi do dziś od chyba dziewięciu lat, ale ogólnie jest styrana i ma odłamany trymer, to kupiłem nową, tym razem bezprzewodową.
kiedys golilem sie takimi maszynkami, dzis zyletki. Powodem zmiany byl fakt ze po jakichs dwoch mies ostrza wyraznie sie tepily a dupki wycenialy ostrza na 60 proc wartosci msszynki. Zmienilo sie cos w tej kwestii?

11
Po godzinach... / KOF czyli KOMITET OBRONY FORUM
« dnia: Luty 20, 2017, 19:16:07 »
 Stop precedensom Emiela za kase od Gnumaga ;)

12
Po godzinach... / Wasze niepopularne opinie
« dnia: Styczeń 05, 2017, 23:49:37 »
Np moja: lubie gry z polskim dubbingiem :)
Tylko zeby nie było, nikt nikogo nie wyzywa za kontrowersyjne przekonania :)

13
Dyskusje / Pierwsze osiągnięcie/trofeum A.D. 2017
« dnia: Styczeń 01, 2017, 13:21:57 »
Czyli kontynuacja corocznej zabawy :)

14
Dyskusje / Gra na Świeta
« dnia: Listopad 27, 2016, 19:49:46 »
Swieta to wyjątkowy czas, gdy wszystko smakuje lepiej. Mam taki zwyczaj (i nie tylko ja z tego co wiem), ze starannie wybieram gre, która bedzie ogrywana w swieta. Zazwyczaj taka role pełniło u mnie Uncharted, teraz zaluje ze U4 ograne.

Teraz chyba wybór padnie na TR, ale srednio jestem z tego zadowolony.
Macie juz swoja gre na Swięta?

15
Macie takie?

Mi ostatnio Wolfenstein uswiadomił, ze nie lubie juz skradanek. A kiedys...Tenchu, Splinter Celle, MGSy...grałem w te gry godzinami. ..chyba coraz prostsze gry przyprawiły mnie o ADHD i nie mam cierlpliwosci.

16
Cmentarz / Dlaczego Emiel zamyka wątki w Cmentarzysku
« dnia: Sierpień 15, 2016, 19:35:24 »
Wie ktoś?

17
Po godzinach... / Najczęściej oglądany przez was film
« dnia: Sierpień 11, 2016, 04:00:27 »
U mnie Forest Gump. Z 15 razy.

Macie takie które oglądacie cyklicznie?

18
Dyskusje / Fifa 17
« dnia: Czerwiec 06, 2016, 20:30:27 »
Mamy pierwszy trailer Fify 17. 12 czerwca pełna zapowiedź. Gra skorzysta z silnika Frostbite

https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=lPDOh5ZifyM

Czekacie? Mnie się Fifa 16 podoba, mogę przy niej zostać jeśliby spieprzyli 17 :)
Ps PESa 1017 też zapowiedzieli ale jestem tak rozczarowany ostatnimi latami, że nawety nie chce mi się tematu otwierać :(

19
Cmentarz / #MakeDonaldDrumpfAgain
« dnia: Maj 16, 2016, 14:32:43 »
[...] i ma idento zdanie jak ty na temat rasizmu...wiec?
:o

Dwa razy przesłuchałem ostatnią Forumogadkę i nie wiem gdzie ty tam wyłapałeś Qbara rasistę - ma zdrowe i normalne poglądy, kaman. Truman natomiast to kłamca, oszołom i niedzielny rasista co to wstydzi się przyznać do kontaktów z KKK, myli hiszpańskie żarcie z meksykańskim (do tego AFAIR wymyślone w USA) i wrzeszczy o okradaniu Amerykanów z miejsc pracy, a swoje firmy ma w Chinach i Europie. :)
Ale ja nie uwazam by Qbar nył rasistą. Trump tez. Rasizm to pogarda bo ma inny kolor skóry, Wojtek mówił o faktach. Mur jest jak mniemam przenośnią.

20
Dyskusje / PES 2016
« dnia: Czerwiec 06, 2015, 19:10:10 »
Konami dotrzymało słowa, w okolicach finału LM obiecali wrzucić pierwsze info. No to mamy- podali datę kiedy pokażą "full review"- 12 czerwca.


Ode mnie taki komentarz: PES 2015 był naprawdę dobry. 16 musi miec przede wszystkim matchmaking coś a'la Fifa (podstawa). Jestem dobrej myśli po tegorocznej odsłonie.

21
Ja to widze tak: każdy członek przynosi wódkę, coś do szamy i sobie siedzimy tak w towarzystwie, wspierając Simplexa- człowieka który padł w bohaterskim czynie, usiłując rozwalić działy o XONE (taki trochę Prometeusz w pewnym sensie)

22
Po godzinach... / JBzP - ankieta.
« dnia: Lipiec 29, 2014, 14:16:05 »
No to głosuj ludu!  :)

23
PlayStation 3 / PS3 i LTE
« dnia: Lipiec 15, 2014, 21:01:20 »
Mam LTE z Plusa. Uzyskuję takie wyniki



Jednak na PS3 mam 8Mbs- zarówno speedtest tak pokazuje, jak i w sumie chyba gdzieś tak sie pobiera. Zainstalowałem sobie Steama nawet, by sprawdzić jak to działa- no i działało 25 Mbs, demko jakiegoś PC nołnejma pobrałem w 4 min gdzieś (1 giga ważyło).
Konsola połączona routerem przez kabel. Co mam zrobić? Jeśli jakiś techniczny ludek zechce mi pomóc, podam mu wszystkie niezbędne informacje, o jakie zapyta.

24
iPhone, iPod Touch, Mobile / Który z tych tel polecilibyście?
« dnia: Lipiec 26, 2013, 12:39:02 »
Który z tych dwóch tel byście wybrali i dlaczego?

Samsung GT-S7560 czy Sony Xperia J?

Jeśli miał ktoś któryś z modeli też proszę o opinię. Na sieci jest wiele tekstów, ale ile z nich jest pisane przez ludzi od producenta, to już nigdy nie zgadniesz.

25
Przyjrzyjcie się postom numer 2235 i 2240 - postom MODERATORA Patricko (pełniącego funkcję od dawna)

http://www.ps3site.pl/forum/topic/60300-playstation-4/page-112

Tak się oto wypowiada, w następnym poście (kończącym stronę) grozi uzytkownikowi jakimiś ostrzeżeniami- bo ten mu zwrócił uwagę, że jest fanbojem :o :o :o  (w spojlerze wklejam obydwa pościwa)
(kliknij)


Sony już wygrało, mimo iż MS nie pokazał nic a nic na temat swej konsoli. Jaki k***a d***ń :o

Panowie, to NAJWIĘKSZY polski serwis o Playstation w kraju liczącym 40 mln dusz, a poziom dosłownie rynsztokowo- gimnazjalny. Po prostu smutne.

Tak sobie pomyślałem, że niby branża przenosi się w sieć, ale mało jest wartościowych stronek. Za to tych żenujących nie brakuje.

26
Dyskusje / Co cię napawa optymizmem, a co irytuje? - edycja growa
« dnia: Maj 28, 2012, 21:38:03 »
Wiadomo jak to jest- zbliża się premiera wyczekiwanego tytułu - serce rośnie. Oczekiwana lata gra zawodzi- zły nastrój przepełnia człowieka.  Dokopałeś koledze w Fifkę czy PESa +10 do samopoczucia. Możesz się tu podzielić z nami smutkiem /radością

Temat jest odpowiednikiem dwóch analogicznych z "po godzinach" ale dotyczyłby tylko gier.

__________________________________________________

napawa optymizmem: na dniach sypnie informacjami o PES 2013 oraz zbliżające się E3.

irytuje: nic obecnie (jak miło  :P)

Strony: [1]