Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kosowsky

Strony: [1] 2 3
1
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Lipiec 29, 2015, 15:40:42 »
Uratowałeś dzień.

2
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Lipiec 24, 2015, 13:23:21 »
Na polygamii nie odróżniają amigi 1000 od amigi 500:
http://bi.gazeta.pl/im/ca/8f/11/z18412490Q,Amiga-1000.jpg


Podpisane: Amiga 1000. I to w tekscie o 30 leciu Amigi: http://polygamia.pl/Polygamia/1,96455,18411461,dzisiaj-mija-30-lat-amigii-jaki-byl-poczatek-jednego-z-najslawniejszych.html?bo=1

Beznadziejny błąd :/

Ale w sumie jestem w szoku, że sam nie zauważyłeś, tylko ktoś musiał Ci napisać ;)

3
Dyskusje / Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3)
« dnia: Maj 14, 2015, 12:40:10 »
Co do tych questów pobocznych, bo widzę, że różnie się to opisuje:

Są zadania związane z główną osią fabularną, wyszlifowane, fabularyzowane, z ciekawymi sekwencjami, wyborami etc.

Są zadania poboczne, które od tych powyższych często się nie różnią - są równie ciekawe i złożone, tyle że nie dotyczą najważniejszej misji Geralta. Niektóre są złożone trochę mniej, ale wciąż z różnych względów zajmujące.

Są wreszcie zadania totalnie poboczne - takie jak zlecenia na potwory (osobna kategoria w spisie zadań), które zawsze wyglądają tak samo i owszem, na dłuższą metę nużą. Są też popierdółki, których zadaniami chyba nikt nie nazywa - symbolizowane znakami na mapie. Znajdziemy tam obozy bandytów albo ukryte skarby.

Więc to, jak zostało to podsumowane w recenzji, zależy od tego, co dokładnie autor miał na myśli.

4
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Marzec 24, 2015, 16:52:49 »
http://forum.polygamia.pl/dyskusje/project-beast-%28working-title%29/msg744489/#msg744489

I co tu konkretnie śmiesznego?
Ktoś skończył w ~27h, ma pretensje, że mało, ale przyznaje, że nie widział wszystkiego? Dla mnie to śmieszne.

Chodzi o to, że Dark Soulsy kończyło się w 40-50h i też mogło się wszystkiego nie widzieć. Wygląda więc na to, że Bloodborne jest krótką grą w porównaniu do pozostałych odsłon serii.

5
Dyskusje / Odp: Bloodborne
« dnia: Marzec 24, 2015, 11:43:34 »
Na poly pojawiła się recenzja, z której śmiechłem w kilku momentach. Najbardziej chyba z tego:

Cytuj
26 godzin i 17 minut. Tyle pokazywał licznik przy zapisanym stanie gry, gdy postanowiłem sprawdzić ile czasu zajęło mi dotarcie do ostatniego bossa. Owszem, mam platynę w obu częściach Dark Souls i próbowałem z sukcesami swoich sił w tak zwanym SL1 run, czyli przechodziłem DkS1 postacią na pierwszym poziomie doświadczenia i jej nie rozwijałem, ale nie należę do wymiataczy. Nie ugrałem tysiąca godzin walcząc przeciwko innym graczom w sieci. Nie próbowałem speedrunów ani wyzwań (walk z bossami ściśle określoną postacią i bronią). Powiedziałbym, że jestem graczem maksimum niezłym. Dlatego też uznaję ten wynik za rozczarowujący. Jak na serię Souls oczywiście.

Przyznaję, że nie widziałem wszystkiego.

http://polygamia.pl/Polygamia/1,97394,17647996,Bloodborne___recenzja.html

A IGN po 40 godzinach nie chcę jeszcze werdyktu wystawić. Ogólnie przeczytałbym recenzje od osoby, która nie ogrywała żadnych Soulsów, taka lektura byłaby zdecydowanie lepsza. Wszędzie tylko adnotacje jak to się gra ma do poprzedników.

I co tu konkretnie śmiesznego?

Ja tam wolę jednak poczytać wrażenia osób, które wiedzą o czym piszą i nie będą klaskać rozwiązaniom, które widzą pierwszy raz w życiu, a które ktoś wymyślił 10 lat wcześniej. Tak samo jak nie zbliżałbym się np. do recenzji FIFA 16 autorstwa kogoś, kto nigdy nie grał w serię, bo absolutnie nic mi nie powie o najważniejszych zmianach.

6
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Marzec 16, 2015, 12:56:27 »
Pikacz, dzięki za obszerne uwagi. Przekażę.

7
Dyskusje / Odp: The Order: 1886
« dnia: Luty 23, 2015, 15:39:07 »

8
Dyskusje / Odp: The Order: 1886
« dnia: Luty 20, 2015, 15:15:46 »
Przeczy to z woja wypowiedzia, ze "taka sytuacja jest nie do pomyslenia". Chyba nie gwarantujesz, ze cos takiego nie moze sie powtorzyc?

Przeczytaj to, co jest pod linkiem, dla redaktorów największych serwisów taka sytuacja jest nie do pomyślenia. I pewnie, że nie zagwarantuję. SCEP monitoruje fora i widzi, że czytelnicy nie mają problemów z takimi zabiegami, więc dojdzie do wniosku, że warto mieć czasowe ekskluziwy dla wybranych serwisów, skoro gwarantuje to wysokie oceny. Na pewno zaowocuje to większą liczbą pierwszych recenzji, którym będzie można ufać!

9
Dyskusje / Odp: The Order: 1886
« dnia: Luty 20, 2015, 14:58:04 »
Więc nie, nikogo dupa nie boli, a akurat ten argument pojawia się za każdym razem, gdy ktoś próbuje walczyć o zdrowe standardy w branży. I tak jak pisałem u siebie na wallu, w USA taka sytuacja byłaby nie do pomyślenia - po prostu nie wypada lekceważyć GameSpotu kosztem IGN HANDLUJĄC TERMINAMI RECENZJI. To naruszenie dobrych praktyk i tego, co udało się ustandaryzować na ciągle młodym rynku.

Nikt nie slyszal o IGN ekslusywnym review Bioshock Infinity?
https://www.youtube.com/watch?v=JHG9Bh52gtE

Kotaku wtedy wygrało - http://kotaku.com/5991840/bioshock-infinite-the-ign-review-the-kotaku-review

I oczywiście był dym. https://igogaming.wordpress.com/2013/03/19/controversy-surrounds-igns-exclusive-bioshock-infinite-review/

Wygrało, ale nie pisz w takim razie, że takie sytuacje się w USA nie zdarzają czy że są nie do pomyślenia. Jak widać ktoś jednak pomyślał.

Dla mnie ten filmweb czy głupotki z embargo to ewidentna zasłona dymna przed pożaleniem się, że Sony nie przysłało promki. Oczywiście się z tym nie zgodzisz, no ale tak to po prostu widzę i nic na to nie poradzę.

pozdr

Zdarzyło się raz, łał, wszak wyjątek czyni regułę. I jak widać po opiniach innych serwisów jest nie do pomyślenia. IGN dostaje pozwolenie na wcześniejsze puszczenie recenzji, gra dostaje 9.4. Tego właśnie potrzebują growe media? Podejrzeń, że coś jest szemrane? Że wydawca POZWALA puścić wcześniej POZYTYWNĄ recenzję?

Spoko, masz prawo do własnego zdania, dla Macierewicza też to, że Tusk żyje jest dowodem na to, że w Smoleńsku był zamach. Tyle że Sony wysłało promkę, więc nie rozumiem, ale przecież nie muszę rozumieć każdego indywidualnego bólu dupy.

10
Dyskusje / Odp: The Order: 1886
« dnia: Luty 20, 2015, 13:47:15 »
Więc nie, nikogo dupa nie boli, a akurat ten argument pojawia się za każdym razem, gdy ktoś próbuje walczyć o zdrowe standardy w branży. I tak jak pisałem u siebie na wallu, w USA taka sytuacja byłaby nie do pomyślenia - po prostu nie wypada lekceważyć GameSpotu kosztem IGN HANDLUJĄC TERMINAMI RECENZJI. To naruszenie dobrych praktyk i tego, co udało się ustandaryzować na ciągle młodym rynku.

Nikt nie slyszal o IGN ekslusywnym review Bioshock Infinity?
https://www.youtube.com/watch?v=JHG9Bh52gtE

Kotaku wtedy wygrało - http://kotaku.com/5991840/bioshock-infinite-the-ign-review-the-kotaku-review

I oczywiście był dym. https://igogaming.wordpress.com/2013/03/19/controversy-surrounds-igns-exclusive-bioshock-infinite-review/

11
Dyskusje / Odp: The Order: 1886
« dnia: Luty 20, 2015, 13:29:02 »
Oj Koso boli, gdyby filmweb nie dostał swojej promki to też by był jęk, może akurat nie Twój, ale by był. W idealnym świecie powinno to działać tak, że skoro dystrybutor/wydawca ignoruje media to media powinny również ignorować jego produkt i tyle. No ale w tej branży wszystko stoi na głowie.

pozdr

Nie, bo czytelników interesuje recenzja, mają w nosie to, czy serwis dostaje promkę czy nie. Gdybyśmy zrobili tak, jak sugerujesz, czyli olali grę, to właśnie można by nazwać bólem dupy. Polygamia (i inne serwisy) są po to, by min. recenzować gry - i tyle. Poza tym to nie SCEP zrobił grę, a Ready at Dawn, dlatego ignorowanie gry albo celowa niska ocena to strzał wymierzony w niewłaściwą firmę. Twórcy nie są winni czyimś beznadziejnym pomysłom marketingowym.

Poza tym to nie tak, że tych promek nie ma - są, niektórzy dostali wczoraj, niektórzy pewnie dzisiaj. Chodzi o praktykę, w której wstrzymuje się wysyłkę gier, by komuś zrobić dobrze. Jak już pisałem - w USA rzecz nie do pomyślenia.

Ale każdy pojechał na event znając embargo wcześniej, nie? Na twittera też większość wrzuciła swoje zdjęcia stylizowane z epoki The Order.

Nie, o embargo dowiedzieliśmy się na miejscu. Nie pamiętam dokładnie, ale było chyba tak, że o grywalnym demie można było pisać od razu, a o niegrywalnym i samej prezentacji - dopiero 20.02. Przy czym w momencie gdy się okazało, że na evencie nie będzie gry do recenzji, wiedzieliśmy już, że o niczym z eventu nie będziem pisać - event miałby sens miesiąc temu, a nie kilka dni przed premierą.

12
Dyskusje / Odp: The Order: 1886
« dnia: Luty 20, 2015, 12:50:04 »
Jeżeli faktycznie jedyne wady to za mało gameplayu i za krótka sama gra, a wszystko inne jest tip top, to zła w tej grze jest tylko i wyłącznie cena. Ja muszę w to zagrać i ocenić samemu.
+1

Było?

 www.gram.pl/news/2015/02/20/opinia-1886-czyli-dzieci-gorszego-dystybutora.shtml

W skrócie: SCEP to chuje.

Ale co chuje, pomysł z embargo na wrażenia jest faktycznie durny, ale generalnie rozchodzi się o to, że branżunia nie dostała promeczek (ja też nie dostałem) i ryczy jaka jest biedna. Bo przecież PROMKI SIĘ NALEŻĄ.

I to:

Cytuj
Tą jedną akcją SCEP pokazało dobitnie w jak głębokim poważaniu ma nie tylko rodzime portale i pisma o grach, ale również swoich klientów, czyli graczy.

SCEP właśnie zawsze miał bardzo dobre relacje z mediami i to pierwszy raz od nie wiadomo kiedy jest taka akcja. Ale najbardziej bawi mnie to podpieranie się klientami czyli graczami  ::)

pozdr

Branża ma w dupie promeczki (a przynajmniej powinna mieć), grę można sobie kupić. Chodzi o to, że SCEP ugrał coś marketingowo z Filmwebem i tym samym sprawił, że 100% serwisów growych będzie miało recenzje później niż reszta świata. A do tego doszedł nieszczęsny event z embargo na dziś.

Więc nie, nikogo dupa nie boli, a akurat ten argument pojawia się za każdym razem, gdy ktoś próbuje walczyć o zdrowe standardy w branży. I tak jak pisałem u siebie na wallu, w USA taka sytuacja byłaby nie do pomyślenia - po prostu nie wypada lekceważyć GameSpotu kosztem IGN HANDLUJĄC TERMINAMI RECENZJI. To naruszenie dobrych praktyk i tego, co udało się ustandaryzować na ciągle młodym rynku.

Na Zachodzie w takich sytuacjach serwisy wspierają się wzajemnie i mogą liczyć na czytelników. A u nas klasyka - #bóldupy, brak promeczek etc. Serio, serwisy nie piszą recenzji dla siebie, chcą mieć recenzję jak najwcześniej z powodu czytelników - raz, żeby pokazać, że mają tekst szybko (nie ma się co czarować), dwa, żeby ich ewentualnie ostrzec. I szkoda, że nie widzisz tego, że klienci są robieni w konia, a recenzje są opóźniane, by ludzie jak najpóźniej dowiedzieli się o tym, że gra jest średnia.

13
Dyskusje / Odp: Dying Light
« dnia: Luty 02, 2015, 11:42:41 »
Jednak trochę bolą te detale, a w zasadzie ich brak. W Assasins Creed zachwycałem się, że po wejściu na szczyt cały czas widzę na dole ludzi i to cały czas są tłumy (i była to jedna z niewielu fajnych rzeczy w tej grze). Każdy kto był na tym moście w DL, wie, że dzieje się tam nieco więcej niż na załączonym obrazku. No i luknijcie na przerwę na środku, nie wygląda to na niski detal, tylko jakby coś tam się nie dograło.

Nie, tam naprawdę jest dziura w moście.

14
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Styczeń 30, 2015, 21:05:50 »
900 poziomych linii to o 180 linii mniej od 1080. Co konkretnie jest tu nie tak?

15
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Styczeń 26, 2015, 11:37:10 »
Powiedzcie to wprost - pragniecie slajdów! Jak jest galeria na 50 obrazków, to hurr durr, eliminator slajdów, a tu parę gifów i już jęki.

Ale tak, gify były trochę zbyt duże.

16
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Styczeń 21, 2015, 16:16:23 »
;D

Cytuj
Wypowiedź Ziemkiewicza celnie punktuje na Twitterze użytkownik Marcin Kosman: "O, czyli przybicie piątki z Ewą Wójciak?"

http://wiadomosci.wp.pl/kat,124400,title,Rafal-Ziemkiewicz-papiez-to-idiota,wid,17195265,wiadomosc.html?ticaid=114337&_ticrsn=3

wtf :o

17
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Styczeń 21, 2015, 13:32:27 »
Chętnie pogadam normalnie, jeśli rozmówca wyrzuci ze słownika takie zwroty jak "widząc ewidentną dyskryminację. (...) Kto chce dobrowolnie przebywać w gettcie, taktowany z pogardą? (...) Gdzie wyczucie, gdzie godność?" i zacznie przyjmować argumenty. Szukanie spisku tam, gdzie go nie ma przypomina mi Antoniego i nic na to nie poradzę.

Do czego mam się odnieść? Jeśli dostaję możliwość otrzymania kodu na kilkuletnią grę W ZAMIAN za recenzję, to mogę się tylko zaśmiać, bo nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie teraz recenzował starocia, jakkolwiek dobry by nie był. Natomiast na Conquest nie będę utyskiwał, bo poza tym przypadkiem (no, może jeszcze paroma innymi) i tak robi dla polskiego rynku więcej niż zrobiło Nintendo przez poprzednie 20 lat. I wypatruję momentu, kiedy ktoś będzie chciał o tym czytać.

18
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Styczeń 21, 2015, 11:08:39 »
Cóż, każdy ma takiego Macierewicza, na jakiego zasłużył. A o kodach recenzenckich nie będę rozmawiał, bo widzę że nie masz o nich zielonego pojęcia. Masz za to tezę, w którą ślepo wierzysz, więc już Cię nie wyprowadzam z błędu.

19
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Styczeń 21, 2015, 08:27:29 »
Ale serio to Rysław raczej ma rację, to zapewne w związku z ostatnim Nintendo Direct.
A taka odpowiedź:
Cytuj
Marcin Kosman ?@Kosowsky_ 1 godz.1 godzinę temu
@Ryslaw Nie, z okazji ich wygaśnięcia pod koniec roku, tak jak innych zaproponowanych DO RECENZJI staroci.

To przejaw paranoi, w porównaniu do której moje posty tutaj są oazą neutralności, spokoju i opamiętania. Bo niby jakiego wygaśnięcia, w jakim roku? Mamy 2015, więc zaoferowali im kod ważny do końca 2015 roku? Naturalne, większość kodów od Nintendo ma jakąś ważność.

Niestety, jedynym paranoikiem jesteś Ty. Ja co najwyżej nie doczytałem maila, bo kody nie są ważne do końca 2015 roku, lecz "For those who will recieve these codes be aware that validity of these codes expires 31.1.2015.".

Nie musisz przepraszać.

20
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Styczeń 15, 2015, 14:49:37 »
Captaina Toada nikt nie pominął celowo. W ustalaniu dat premier korzystamy zazwyczaj z serwisów brytyjskich, a w UK Captain Toad ukazał się jeszcze w 2014 roku. W grudniowym zestawieniu jednak gry też nie było, więc nie wiem, czy wtedy data nie była jeszcze znana, czy po prostu się machnęliśmy.

Ja mimo wszystko wychodzę z założenia, że warto pisać o tym, co czytelnicy chcą czytać. Nie chcemy przy tym "karać" firmy za to, że nam nie podsyła gier i zrywa współpracę - to nie wina czytelników, że ktoś nie umie w PR. Dlatego Dragon Age'a czy Fifę kupimy sobie sami. Ale budżetu też nie mamy z gumy i nie możemy sobie kupować gier na Wii U, które mają małą bazę odbiorców. Captaina Toada nie dostaliśmy mimo obietnicy Conquesta, co zrzucam na wewnętrzne zmiany u nich w firmie.

21
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Styczeń 15, 2015, 13:23:47 »
Największe hity na Wii U recenzujemy tak czy siak, bo zdajemy sobie sprawę, że o Bayonetcie chcą poczytać też osoby, które Wii U nie mają. Próbujemy z Nintendo regularnie, efekt jest zawsze taki sam.

(...) widząc ewidentną dyskryminację. (...) Kto chce dobrowolnie przebywać w gettcie, taktowany z pogardą? (...) oburzające dla fanów (...) Gdzie wyczucie, gdzie godność? Odstaw na bok złośliwość oraz upartość i lepiej popracuj nad większą neutralnością i równowagą, bo obecnie dzieją się na Polygamii rzeczy wzbudzające krew w żyłach.

Koniecznie weź do siebie swoje ostatnie zdanie, bo faktycznie jest to aż przerażające.

Musiałbym na głowę upaść :D

Dlaczego? Potem się nie dziw, że w redakcji jest mało fanów Nintendo, skoro ci najwięksi nie chcą pisać ;)

22
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Styczeń 15, 2015, 12:40:28 »
Splatoon pojawi się w bliżej nieokreślonym maju.

Nie ma co, zajebista informacja chłopaki! Nawet filmiku nie daliście. Nie płaczcie tylko potem, że sprzedaje się tylko FIFA, CoD i BF. Wy jesteście tego powodem.

Aha. Maj jest określony. To maj 2014 roku, jedyny.

Myślałem, że ten w 2015, ale skoro twierdzisz, że jedyny...

Zabawne z tym powodem, biorąc pod uwagę że regularnie te gry krytykujemy. Myślałem, że powodem jest jednak to, że Nintendo ma Polskę w dupie od 20 lat. Z chęcią pisalibyśmy więcej o Nintendo, ale najpierw ktoś musi chcieć to czytać, a w przeciwieństwie do Ciebie widzę doskonale, jakie treści interesują naszych czytelników. Oczywiście pewnie Cię okłamuję, bo cała Polska chce czytać o Nintendo. Niestety, po więcej newsów i recenzji o Wii U musisz wejść na inne duże serwisy, takie jak Gram, Gry-Online i Gry Onet.

23
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Grudzień 30, 2014, 13:00:40 »
No dobra, to jeszcze w tym roku nie zamykam.

Z budżetem, cóż, można pomarzyć. Już pisałem na blogu, że hossa w growych mediach już była i nigdy nie wróci, niestety.

24
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Grudzień 30, 2014, 12:45:18 »
Szybko, nie wydaje mi się, ale Ty chyba za wiele o tym nie możesz powiedzieć. W końcu nadal piszesz o grach za kasę, gdy ja robię to właśnie z pasji ;).

Po prostu po co pisać o czymś co się nie wydarzy, żeby się pochwalić? Gdyby wszyscy wydawcy third party robili gry na Wii U to byłaby to najlepsza konsola na rynku. Jedno i drugie tak samo prawdopodobne ;).

Napisałem w odpowiedzi na Twój komentarz: "Nie oszukujmy się - pewnie za wielu na zgłoszenia do pracy nie odpowiedziało. Wiadomo przecież, że to bardzo rozwojowa działka ;)." Tak, wciąż chce mi się prostować głupoty pisane w internecie ;)

25
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Grudzień 30, 2014, 12:04:48 »
A jaki budżet, też największy? Czy może ludzie piszą z pasji? ;D

Ty mi powiedz, w końcu współzakładałeś Niezgranych z pasji i coś szybko uleciała ;)

26
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Grudzień 30, 2014, 11:51:10 »
Odpowiedzi już w sumie padły, więc w skrócie:
- Karol i Oskar piszą na Poly od wielu miesięcy, jeśli ktoś ich zauważył dopiero przy podsumowaniach, to nic nie poradzimy. Być może przyda się notka, która nieco ich przybliży. Strona z redaktorami będzie zaktualizowana.
- Podsumowanie generacji było teraz, bo w grudniu niewiele się dzieje, więc chcieliśmy żeby było co czytać - a to właśnie 2014 jest w zasadzie ostatnim sensownym rokiem w życiu PS3 i Xboksa 360.
- Forum nikt nie zamyka, doraźne awarie są naprawiane sprawniej niż w przypadku PSN, z nowymi funkcjami już tak łatwo nie jest.
- Gdyby zebrać wszystkich aplikujących o pisanie na Poly po ogłoszeniu, mielibyśmy największy skład redakcyjny w dziejach świata, a tylu znanych autorów w jednym miejscu to chyba jeszcze nikt nie miał.

27
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Grudzień 03, 2014, 11:11:19 »
Chyba ręcznie to wybierają. Te, które klikają się przez długi czas. Na przykład w zeszłym roku dali tam klikadło o dziwnych Pokemonach po premierze Pokemon XY. Cycki są ponadczasowe.

W tym roku czytelnik Polygamii zapewne nawet nie wie, że właśnie wyszły Pokemon ORAS. O Super Smash Bros. na Wii U też pewnie nie wiedzą. Nawet redaktor zapomniał, ze najlepiej oceniana, nowa gra w tym roku, wychodzi za kilka dni i na obrazku tytułowym dał LBP3. Zbliżały się premiery Pokemonów i Smasha, a przez 1,5 miesiąca nie było ŻADNEJ notki związanej z Nintendo. Recenzji też nie ma.

Na szczęście o Pokemonach i Smashu (i Personie Q) przypomnimy recenzjami. Cierpliwości, nie dostajemy tych gier na długie tygodnie przed premierą.

28
Ktoś tam dostaje. Ja nawet jakoś tłumaczę, bo zdaję się, że ogarniają marketing również w Czechach i na Węgrzech. Co za tym idzie, mają sporo do roboty, a nie mają już w firmie żadnego PR-owca. Mają też niestety muchy w nosie i obrażają się na byle krytykę.

29
Po godzinach... / Odp: Pixel / Secret Service - dyskusja i drama
« dnia: Listopad 17, 2014, 10:55:15 »
W necie faktycznie nikt nie napisał, że Jack Tramiel wciąż żyje  8)

30
Dyskusje / Odp: The Vanishing of Ethan Carter
« dnia: Listopad 03, 2014, 15:53:36 »
Do czego odnosicie te "słabe" 60 tys. kopii? Do 3 milionów Tomb Raidera? :)

31
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Czas na Jeszcze Nowsze Forum?
« dnia: Październik 02, 2014, 15:15:11 »
Ok, potwierdzenie: dzisiaj w nocy ok. godz 00:00 forum będzie niedostępne przez jakąś godzinę. Później, miejmy nadzieję, będzie działać bez zakłóceń.

32
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Czas na Jeszcze Nowsze Forum?
« dnia: Październik 02, 2014, 14:14:55 »
Git, oby nic się nie zepsuło po drodze.

Też mam taką nadzieję ;) A jeśli jeszcze coś nie działa, ale zdecydowanie by się przydało (z tych pilnych spraw), dajcie znać, zobaczę czy coś się da zrobić.

33
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Czas na Jeszcze Nowsze Forum?
« dnia: Październik 02, 2014, 13:57:19 »
Prawdopodobnie w nocy będzie mała konserwacja na forum, po której forum powinno działać szybciej i bez czkawki. Dam jeszcze znać o której dokładnie, prawdopodobnie odczują tylko ci, którzy nie lubią się wysypiać przed pracą. Ale na godzinkę.

34
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Sierpień 25, 2014, 13:52:04 »
Dzięki za hint z Klimatyzatorem. Zaraz powinien wrócić na swoje miejsce. News poprawiony.

35
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Lipiec 21, 2014, 16:58:26 »
To są screeny od Sony. Scena ze "spojlerem" pojawia się też w oficjalnym trailerze The Last of Us. Jeśli ktoś nie wie, co przedstawia (a jeśli ktoś nie grał, to nie wie), nie widzi problemu. Bo go nie ma. Ale gdy ktoś im napisze, że to spojler, to problem się pojawia. Nawet jeśli nie napisze dokładnie, gdzie jest spojler, to będzie te screeny przeglądał z wiedzą, że gdzieś jednak jest.

36
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Czerwiec 13, 2014, 12:37:21 »
- Trzeba mieć PlayStation Plus
Na PS3 tyż?

Nie znalazłem nigdzie precyzyjnej odpowiedzi na to pytanie.

37
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Czerwiec 13, 2014, 12:32:27 »
Jak dla mnie to, że:
- Nabywca gry będzie miał do dyspozycji 10 zaproszeń do coopa
- Trzeba mieć PlayStation Plus
- Drugi gracz będzie musiał pobrać klienta, klient będzie sporo ważył
- Drugi gracz będzie Hurkiem
to całkiem konkretne konkrety.

38
Pytania, propozycje i sugestie / Odp: Nowsza (!) Polygamia
« dnia: Czerwiec 06, 2014, 13:20:40 »
Wiadomo, że też byśmy woleli HD. Ale nie ma. I w tej chwili nie ma nawet wideo bez autoplaya, chyba że jest od 18 lat.

39
Dyskusje / Odp: Co dzisiaj ciekawego nabyles/as?
« dnia: Kwiecień 03, 2014, 15:57:37 »
Ułobosz, nic nie działa na tym forum.

Oh, wait...

Strony: [1] 2 3