Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - indeed

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
Dyskusje / Odp: Borderlands 2
« dnia: Czerwiec 11, 2019, 12:02:56 »
Sciągnąłem go wczoraj wraz z paczka tekstur i dziś po robocie bedę testował.

2
Dyskusje / Odp: W co obecnie gracie?
« dnia: Czerwiec 03, 2019, 16:40:52 »
BO3 miało całkiem dobry tryb multiplayer, singiel to było kompletne nieporozumienie niestety - to nie tylko 4 pierwsze misje, cała kampania jest bez sensu i do samego końca praktycznie nie wiadomo o co tutaj chodzi, jakieś drzewo, las, aż się klasyk na usta ciśnie:
(kliknij)

3
Dyskusje / Odp: W co obecnie gracie?
« dnia: Czerwiec 03, 2019, 15:46:31 »
Dużego DLC w stylu Forsaken albo Taken Kinga bym się już raczej nie spodziewał, jeśli w przyszłym roku mamy otrzymać już trójkę. Prędzej coś w stylu Rise of Iron dostaniemy. Ale sam ostatnio zacząłem rozważać kupienie annual passa i powrót do Destiny 2 ;)

Z zupełnie innej beczki korzystając z ostatnich promocji n PSStorze wróciłęm do GTA V - co prawda przeszedłem całość jeszcze na X360, ale to było prawie 6 lat temu. I jestem zaskoczony w jak niewielkiem stopniu (poza grafiką rzecz jasna) ta gra się zestarzała - misje wciąż ciekawe, gameplay przyjemny (choć strzelanie dalej nie powala), ze scenariusza sporo już zapomniałem i mam sporą frajdę w jego ponownym odkrywaniu. Trochę drażni fakt, że gra nie wykorzystuje mocy prosiaka przez co momentami, gdy zasuwam po mieście gra gubi klatki, ale z drugiej strony ta wersja wyszła chyba 2 lata przed premierą prosiaka (inna sprawa, że tytuł z poprzedniej generacji na obecnej potrafi się zakrztusić ;) ). Online nie tykam rzecz jasna.

4
Dyskusje / Odp: Call of Duty: Modern Warfare
« dnia: Czerwiec 03, 2019, 09:48:45 »
Tylko, że wersje pecetowe od chyba MW2 były bardzo zaniedbywane, wyraźnie było widać, że platformą docelową mają być konsole. To plus słabiutke zabezpieczenia przed cheaterami sprawiło, że ta seria na pececie od lat niewiele znaczy. Mam nadzieję, że crossplay z pecetami nie ejst po prostu pomysłem księgowych z Activision na podbicie sprzedaży na PC.

5
Dyskusje / Odp: Call of Duty: Modern Warfare
« dnia: Czerwiec 03, 2019, 09:39:40 »
Podejrzewam, że będzie sięto to dało jakoś ograniczyć, w opcjach ustawić, żeby nie matchowało Cię z pecetowcami etc. Crossplay sam w sobie mnie cieszy (choć ta seria nigdy na puste lobby nie mogła narzekać), ale akurat wolałbym, żeby nie dotyczył PC - CoD ma beznadziejne zabezpieczenia antycheatowe i wątpię, żeby MW coś w tej kwestii zmieniło, jeśli nie pozwolą wyłaczyć opcji łączenia z PC problem cheaterów rozleje się na wszystkie platofrmy, a to dla Infinity Ward i Activision byłby duży problem.

W jakieś większe zmiany w silniku graficznym akurat nie wierzę - to samo było zapowiadane przy Ghosts, że nowy silnik, przebudowany w 80%, sierść psa, rybki etc, a jak się skończyło wszyscy pamiętamy. Ta seria stoi 60 fps, a na tej generacji znacznej poprawy grafiki ze sztywnymi 60 fps zrobić się raczej nie uda (ale w razie czego chętnie dam się mile zaskoczyć ;) ).

6
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint
« dnia: Maj 21, 2019, 10:01:55 »
Akurat niedawno odświeżyłem Wildlandsy (i nawet je ukończyłem) i o dziwo bawiłem się bardzo dobrze. Fabularnie akurat gra byłą cieniutka - scenarzyści chcieli chyba zrobić mieszankę Narcos z Sicario, ale nie do końca im się udało. Cały kartel wygladał tak, jak kartel narkotykowy oczyma wyobraźni widzi 12-latek, czyli dużo trupów, ćpanie, wciąganie nosem prochów zmarłych itd.

A w Breakpoint martwi mnie trochę setting - walka z dronami i złym Elonem Muskiem na jakiejś dziwnej wyspie nie do końca mnie przekonuje. Wildlands to była taka militarną fantajzą o sile (czy jakby tam power fantasy przetłumaczyć ;) ) - świetnie wyszkoleni komandosi robią co chcą z grupą bandytów, którzy myśleli, że są twardzi. Kwestia gustu pewnie, ale wolałbym, żeby odrobinę bardziej trzymali się rzeczywistości, bo drony kojarzą mi się z futurystycznymi jazdami, które moim zdaniem tej serii na zdrowe nie wyszły.

7
Dyskusje / Odp: A Plague Tale: Innocence
« dnia: Maj 20, 2019, 12:51:19 »
Właśnie czytałem gdzieś, że pod koniec zaczyna się robić dziwnie i klimat Średniowiecza odrobinę ulatuje
(kliknij)
, prawdaż to?

8
Dyskusje / Odp: Rage 2
« dnia: Maj 15, 2019, 10:02:53 »
A te waluty i tokeny mozna kupić za prawdziwe pieniądze, albo za walute kupowana za prawdziwe pieniądze?

Gram od wczoraj i za walutę (rage coins obdajże, które kupuje się za prawdziwe pieniądze) można zgarnać tylko skiny do broni. Punkty do ulepszeń zgarnia się grając po prostu - z przeciwników wypada feltrite, którego używa się do upgradowania skillsów i broni, a za wykonywanie zadań dostajemy punkty do wydania na konkretne "perki" broni.

Ktos gra na prosiaku? Jest płynnie czy rwie?

Póki co na prosiaku jest płynnie, trzyma 60 klatek, ale grafika od strony technicznej dupy nie urywa - brakuje mi HDR-u i wyższej rozdziałki (tylko 1080p), natomiast strona artystyczna wygląda bardzo fajnie, ale to kwestia gustu.

Ogólnie po pierwszych godzinach strzela się świetnie i o dziwo korzystanie ze specjalnych umiejętności szybko wchodzi w krew (a obawiałem się, że raz ich użyję i zapomnę, że w ogóle tkaowymi dysponuję). Fabuła póki co raczej denna i czekałem tylko aż pozwolą mi strzelać ;)

9
Dyskusje / Odp: A Plague Tale: Innocence
« dnia: Maj 14, 2019, 15:03:40 »
Ja się pytam dlaczego wszyscy główni bohaterowie tej gry są biali?! 0/10, nie polecam  ;D

A poważniej mówiąc to dla mnie to idealny tytuł do kupienia, gdy odrobinkę stanieje i przyjemnego spędzenia z nim seonu ogórkowego, który zacznie się nam gdzieś końcem czerwca.

10
Dyskusje / Odp: Rage 2
« dnia: Maj 13, 2019, 16:47:06 »
A tu twist, bo można grać też kobitką.

Z recenzji, które przeczytałem jawi się jako bardzo przyjemna strzelanka mieszająca Dooma z Bulletstormem i nutką FarCrya. Walka to miód, sam świat ząs jest raczej nudny i pusty. Dam szansę raczej.

11
Dyskusje / Odp: Days Gone
« dnia: Kwiecień 29, 2019, 12:29:30 »
Będziesz miał dźwięk na słuchawkach albo telewizorze.

12
Dyskusje / Odp: PREY
« dnia: Kwiecień 26, 2019, 10:29:56 »
To normalne że gra jest taka trudna? Mam 3 pukawki + pistolet, pistolet na piankę i klucz. Sa ci przeciwnicy czarne duchy na dwóch nogach - strzelam w niego pianka aby się uspokoił, podchodzę z kluczem aby go raz walnąć, pianka znika, on robi zielona kule mocy, mój ruch zwalnia dzięki czemu kula prawie zawsze trafia i zabiera mi połowę życia. Do tego każdą zmienia broni to kilka dobrych chwil...

Co trzeba zrobić aby tej gry nie walnąć w kat? Gram na normal. Nie chcę się upokarzać easy, wolę zmienić grę...

Ogólnie to nie musisz, a nawet nie powinieneś walczyć ze wszystkim, co napotkasz na swojej drodze. Ja sporą część przeciwników omijałem, gra dośc mocno daje do zrozumienia, że w wielu przypadkach walka nie ma sensu i traci się tylko cenne zasoby. Do tego warto powykorzystwać otoczenie - w pierwszych godzinach gry w Atrium w zasadzie non-stop taszczyłem ze sobą wieżyczkę, żeby mi pomagała w walce ;)

Jak chodzi o klucz to warto bić naładowanym atakiem z ukrycia, zwłaszcza gdy rozwiniesz sobie sneak attack i machanie żelazem - zwykłe phantomy (a z opisu wynika, że to z nimi masz problem) bardzo szybko padają. Do tego obowiązkowo ulepsz sobie dmg broni i przynajmniej rozważ korzystanie z paru umiejętności bojowych Typhonów. Ewidenitnie masz problem z za małym damagem, skoro phantom Cię tak szybko kładzie. Ja zazwyczaj robiłem sneak attack kluczem, a potem w zależności od etapu rozwju szybko dobijałem kluczykiem, albo strzelbą zanim dziad w ogóle zdążył mnie zaatakować.

13
Dyskusje / Odp: Days Gone
« dnia: Kwiecień 25, 2019, 15:45:37 »
Yeeey :D niedługo pewnie będzie w promocji za połowę ceny, a za rok w plusie.

Żebyś się z tym Plusem nie przeliczył, ja tak od 4 lat na The Order 1886 czekam ;)

14
Dyskusje / Odp: Days Gone
« dnia: Kwiecień 25, 2019, 09:23:58 »
Nie można na poważnie brać portali, które łamią embargo.

A embargo nie upłynęło dzisiaj przypadkiem?

15
Dyskusje / Odp: Mortal Kombat 11
« dnia: Kwiecień 25, 2019, 09:23:15 »
Kupiłem wczoraj, pograłem godzinkę z dziewczyną w versusa i wrażenia mam bardzo pozytywne, choć zaznaczam, że jestem leszczem w bijatykach i Mortale służą mi jako rozyrywka imprezowa ;)

16
Dyskusje / Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« dnia: Kwiecień 24, 2019, 17:00:51 »
Nie rozumiem tego poczucia elitarności wśród niektórych fanów gier From Softu - sam mam w tytułach tego studia łacznie z jakieś 300 h nabite, więc może nie mogę się weteranem tytułować, ale swoje wiem i nie widziałbym żadnego problemu, żeby w grze były różne poziomy trudności. Niech sobie będzie easy dla nowicjuszy, i tak bym z niego nie korzystał, ale żadnej krzywdy by mi ów tryb nie wyrządził, a jeśli dzięki niemu ktoś, kto inaczej odpuściłby sobie zabawę po kwadransie fajnie spędzi czas przy Soulsach, BB, czy Sekiro to wypadałoby się tylko cieszyć. Cieszyć nawet, jeśli w naszej opinii pozbawił się częsci satysfakcji, czy przyjemności z zabawy.

Żebyśmy nie zrozumieli się źle - nie jestem zwolennikiem dodania easy mode po premierze, ale kompletnie nie pojmuję tego wrzasku podniesionego przez część hardcorowych fanów serii w reakcji na taki postulat.

17
Dyskusje / Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« dnia: Kwiecień 24, 2019, 16:00:03 »
Ponawiam pytanie - w jaki sposób grę zepsuje dodanie niższego poziomu trudności ludziom ktorzy go nie włączą?

To elementarne, drogi Watsonie. Bo będą wiedzieli że jest i że mogą go włączyć. To robak zwątpienia który popsuje radość z gry i gracze zamiast myśleć jak pokonać trudnego przeciwnika będą rozpraszani wątpliwościami - a może jednak go włączyć? Coś w stylu "okazja czyni" :)

Ja bym takie szalone rozwiązanie tutaj zaproponował - może niech każdy gra tak jak chce? Wiem, trochę to nienormalne, ale może by zadziałało ;)

18
Dyskusje / Odp: Days Gone
« dnia: Kwiecień 24, 2019, 12:23:00 »
Szkoda, że w tej grze nie ma zombie  8)

Tomejtoł, tomatoł ;)

19
Dyskusje / Odp: Days Gone
« dnia: Kwiecień 23, 2019, 22:31:49 »
Jestem jej bardzo ciekaw, ale oglądając dziś gameplaye z początku gry zauważyłem, że żołnierze w kombinezonach do skażeń są całkowicie odporni na wszelkie ataki gracza - gra nawet sama nam to komunikuje. Rozumiem, że w tej misji trzeba było podsłuchać ich dowódcę przekradłwszy się pomiędzy żołdakami uprzednio, ale naprawdę nie można było czegoś lepszego wymyślić do zniechęcenia gracza do walki niż ?sorry ale te gumowe kombinezony chronią nie tylko przed wirusami, ale i pociskami, strzałami, ogniem i kilofem wbitym w czaszkę?? Takie prostackie rozwiązanie nienajlepiej wróży grze...

Ale wciąż spodziewam się czegoś z pogranicza dobrej i bardzo dobrej gierki.

20
Dyskusje / Odp: Mortal Kombat 11
« dnia: Kwiecień 23, 2019, 12:51:40 »
Biorę w tym tygodniu - mamy majówkową tradycje ze znajomymi, że jedziemy do domku letniskowego z konsolą i w wolnych chwilach grupowo łoimy w Mortala.

21
Dyskusje / Odp: Star Wars Battlefront II
« dnia: Kwiecień 21, 2019, 13:30:25 »
Ludzie grają jeszcze na plejaku? Za 5 dyszek jest i się zastanawiam czy kupić

Mam takie samo pytanie - jest sens to teraz za 42 zł kupować na ps4?

22
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Kwiecień 19, 2019, 12:52:54 »
Ja gram solo i z randomami i też sprzęt jak rękawiczki wymieniam, choć w pewnym momencie zacząłem (z różnym skutkiem ;) ) pilnować skillpowera i trzymać się lmg i smg, żeby mieć bonusy z mojej specjalizacji. Ogólnie bardzo przyjemnie gra się z randomami, każdą misję fabularną tak przeszedłem i ku mojemu zaskoczeniu nigdy nie miałem problemów, ludzie naprawdę kumaci są - chętnie podnoszą, jak ktoś ranny to zawsze poratują hivem albo drona wyślą, aż chce się grać ;) A ze zgraną ekipą pewnie jest nawet lepiej.

23
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Kwiecień 19, 2019, 12:39:28 »
Co do sprzetu to wydawalo mi sie ze co bym nie zalozyl z wiekszym GSem (podczas jak przechodzilem z mniejszych T na wyzsze), to mialem raczej buff ekwipunku, a nie tak jak ty piszesz ze DPS czy obrona spada ci na leb na szyje. Tym bardziej ze grasz sam i przeciwnicy sa duzo slabsi niz jak sie gra w zespole.

Tutaj akurat może być coś na rzeczy, bo i ja zauważyłem, że czasem założenie sprzętu z wyższym GS wiąże się z obniżeniem pancerza, czy innych mnie interesujących statsów (skillpower przede wszystkim), ale jako, ze ja dopiero na T2 jestem to jakoś specjalnie się tym nie przejmuję. Ale przyznaję, że gdzieś tam podskórnie mnie to odrobinkę boli ;)

24
Dyskusje / Odp: Battlefield V
« dnia: Kwiecień 19, 2019, 11:45:10 »
Też niestety straciłem wiarę, że coś jeszcze z tego BF-a będzie. Nie gram już prawie 4 miesiące, ale co jakiś czas zaglądam w ten wątek i sprawdzam, czy może wreszcie coś ruszyło. Coś, czyli nowe mapy. I jakoś cały czas nic, zamiast tego kolejne nowe zupełnie mnie nieinteresujące tryby. Rozumiem, że pewnie jest taniej zrobić nowy tryb, niż zaprojektować nową mapkę, ale takie rozwiązanie miałoby jakikolwiek sens, gdyby w BF-ie było choaiż te 15 plansz.

25
Dyskusje / Odp: Lords of the Fallen
« dnia: Kwiecień 16, 2019, 16:02:22 »
Przeszedłem. Zrobiłem to dla Gopa :P Nawet nie takie tragiczne jak się wobec mówi. Tylko za szybko rozpykałem build na dexa i rękawice...i było pozamiatane, boss za bossem pękali. Zdecydowane wolałbym Lordsów 2 niż Sznajperów 5, 6 itd.

Na to bym nie liczył, bo "pierwsza dobra gra City Interactive" (jak ją niektórzy zwali ;) ) została zrobiona przez Niemców z Deck 13, którzy już z City nie współpracują. A City samo dobrych gier zwyczajnie nie robi.

26
Dyskusje / Odp: Lords of the Fallen
« dnia: Kwiecień 16, 2019, 14:24:47 »
Granie w Lords of the Fallen przed Soulsami to tak jak pierwsze sushi w życu zjeść z lodówki w Carrefourze - niby można i może nawet nie będzie złe ale jednak... ;)

Sama gra była w porządku, ale pamiętam, że rzuciłem ją w cholerę gdzieś w połowie, gdy już miałem dość walki z kamerą w zamkniętych pomieszczeniach. Od tych kolesi zdecydowanie ciekawszym tytułem jest Surge - tez niby Soulsy, ale lepiej zrobione i z ciekawszym pomysłem.

27
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Kwiecień 16, 2019, 09:13:54 »
Da się jakoś matchmakować pod DZ, tak jak w jedynce, czy jeśli nie mam kolegów to muszę liczyć, że już w samym DZ ktoś mnie przygarnie?

28
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Kwiecień 15, 2019, 09:09:08 »
zostały mi 2 misje dla teatru: zaginieni kustosze i zaginieni łupieżcy. Mam je w rekomendowanych czynnościach, ale na mapie brak mi punktów gdzie zaczynają się te misje... cos przegapiłem?

Sprawdź w Teatrze, czy przypadkiem nie są to misje, które zlecą Ci NPC-e w osadzie.

29
Dyskusje / Odp: Dark Souls
« dnia: Kwiecień 11, 2019, 13:33:03 »
Master Key, swoją drogą, początkującemu może bardziej nabruździć niż pomóc - jak przypadkiem wlezie gdzieś, gdzie trudniej. Przedmiot startowy nie ma znaczenia dużego.

Dokładnie to chciałem napisać. Master Key w przypadku początkującego może namieszać, bo łatwo wpakować się w miejsce, gdzie jeszcze nie powinno się być. Ale faktycznie ze startowych darów to jedyny przydatny bardziej.

A co do rozwoju postaci to tak naprawdę bardzo zależy, ja np w każdych Soulsach w jakie grałem najpierw robiłem builda pod Dext i uchigatanę, a z kolei wielkich mieczy nie znosiłem, bo były dla mnie za wolne i niektórzy przeciwnicy potrafili mnie walnąć w trakcie, gdy ja dopiero zamach brałem (mimo, że zacząłem wyprowadzanie ataku przed wrogiem), ale to kwestia wyczucia i preferencji.

Na początek biegaj spokojnie z długim mieczem, bo to jedna z najlepszych i najbardziej uniwersalnych broni (na dodatek wojownik i bodajże rycerz dostają ją na starcie). Moja zasada rozwijania postaci zawsze była taka, że dawałem 2 punkty w wybrany stat odpowiedzialny za obrażenia, czyli zręczność albo siła (zaklęcia, piromancja i cudy są dla casualowych wykształciuchów ;) ), 1 punkt w witalność i 1 w wytrzymałość. Standardowo się tych proporcji trzymałem i wprowadzałem zmiany tylko, gdy chciałem jakiejś fajnej broni z dużymi wymaganiami dot. statów używać, albo zauważałem, że coś za szybko mi stamina się kończy albo zdrówko.

A w kwestii ogólnego wyboru ściezki rozwoju postaci (siła, czy zręczność) i co za tym idzie broni, to ogólnie żelastwo korzystające z siły zadaje większe obrażenia, ale wolniej się wyprowadza się nim ataki, więc potrafi być pod tym względem ryzykowniejsze w użyciu. Z kolei zabawki od zręczności co do zasady zadają niższe obrażenia, ale ataki nimi są zdecydowanie szybsze. Znajdź sobie broń, której będzie Ci się dobrze używało i będzie miała w miarę dobre skalowanie ze statystykami i pod nią rozwijaj postać. W tej grze poza paroma wyjątkami (w stylu noża bandyty) każda broń może być najlepszą bronią, jeśli rzecz jasna nie planujesz zostać mistrzem PvP, co przy pierwszym przejściu raczej w grę nei wchodzi ;)

Jak zrobisz/znajdziesz magiczny/ognisty/lajtningowy/etc. oręż, to skalowanie ze skilem (str/dex) znika. Możesz na minimalnych statsach takim grać spokojnie. Lightning rządzi.

Przestańcie pisać, bo będę chciał grać.

Nie infusuj sobie magicznie broni też nigdy (nie dodawaj do niej ognia etc. u kowala), bo zarzyna Ci to skalowanie z głównym statem, a zaczyna skalowanko z inteligencją, albo wiarą, czyli atrybutami, które rozwija się pod czary, a z których zwykły uczciwy wojak (a takim najlepiej pierwszy raz grać w DS) pożytku ma tyle co z kozła mleka.

Kur** ale mam ochotę odpalić DS...

30
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Kwiecień 10, 2019, 13:46:07 »
Jak to w końcu jest z armorem, jako współczynnikiem? Mam przedmiot, który wg. podglądu ma ileś tam  punktów armoru więcej niż ten, który mam założony aktualnie, ale gdy spojrzę na statsy postaci (te po lewej), gdy mam sprzęt wybrany, ale nie założony, to wychodzi na to, że zakładając go stracę ileś tam punktów armora. To jakiś bug jest, czy ki pies?

31
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Kwiecień 10, 2019, 09:35:40 »
Pytanko mam jako fan jedynki i fabuły? Czy w dwójce są jakieś Echa? Na razie znalazłem jedno na które się włazi na samym początku gry. Trochę też audiologów, ale szału nie ma.


Są i nawet jest ich całkiem sporo, musiałeś mieć pecha i po prostu jeszcze na więcej nie trafić. Warto co jakiś czas zaglądać do zakładki nazwanej bodajże Collectibles i tam Found Footage przeglądać - dodatkowe filmiki z frakcjami się tam z czasem odblokowują, a gra w ogóle o tym nie informuje i można je zupełnie przegapić (a szkoda by była, bo są dość ciekawe).

32
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Kwiecień 09, 2019, 16:40:09 »
Mea culpa, w takim razie nie ma raczej sensu kisić się dalej w T0 ;)

33
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Kwiecień 09, 2019, 15:57:11 »
Exp za nie wpada, a bodajże ostatnia tiwerdza na T0 wymaga 30 levelu, więc przydają się właśnie nabijania poziomu.

34
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Kwiecień 08, 2019, 17:09:24 »
Oj było, było, w zasadzie nie korzystałem z LKM-ów, jeśli tylko miałem AR z tym magazynkiem. Obecnie z kolei trzymam się praktycznie wyłącznie LKM-ów i pistoletów maszynowych. Natomiast fajnie byłoby zobaczyć jakiś buff dla karabinó snajperskich - niby mają olbrzymi damage, ale wciąż praktycznie nikt ich nie używa w PvE, bo AR-y czy LMG są po prostu lepsze i wygodniejsze w obsłudze.

35
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Kwiecień 08, 2019, 14:18:19 »
Z bolesnych ale sensownych nerfów to chyba najbardziej rzucił mi się w oczy powiększony magazynek do 5,56 mm, który obecnie daje dodatkowe 10, zmiast 30 pestek - niby szkoda, ale jednak przed nerfem nawet nie było sensu montować innego magazynka do karabinu szturmowego, skoro ten przebijał pojemnością niejeden LMG.

36
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Kwiecień 08, 2019, 09:51:26 »
Wróciłem do the Division 2 w ostatni weekend i odkryłem, że moja ulubiona wieżyczka snajperska została znerfiona dość mocno i tak sie zaczałem zastanawiać - jaki obecnie jest najbardziej sensowny ofensywny skill? Póki co używam miny kasetowej, czy jak to się nazywa po polsku (ta samonaprowadzająca wybuchowa "piłeczka" rozszczepiająca się na kilka mniejszych) i niby jest ok, ale przekonany za bardzo top do niej nie jestem.

37
Dyskusje / Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« dnia: Kwiecień 05, 2019, 15:21:34 »
Na Jozou napuszczasz dziadka, a sam bijesz go w plecy. Spoiler ;)

Jak nie wyczyścisz terenu z jego obstawy to z dziadka wióry zostaną, zanim pierwszy pasek zdrowia alkoholikowi wyzerujesz. Spoiler ;)

38
Dyskusje / Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« dnia: Kwiecień 05, 2019, 14:58:20 »
Osobna kwestia, że możesz całe to kombo zwyczajnie zblokować i gośc nie przełamie Ci parady nawet (choć będzie blisko), a jak jeszcze weźmiesz skilla z obniżeniem "obrażeń" postury zadawnych przez wrogów z mieczami to już w ogóle. Najlepsze jest to, że aktualnie jestem na walce z tym bossem i uważam go za zdecydowanie lżejszego niż np Lady Butterlfy, czy Jouzu, co za kołnierz nie wylewa - bardzo ale to bardzo wyraźnie gość telegrafuje każdy atak i trzeba po prostu być cierpliwym (tego akurat mnie zabrakło wczoraj ;) ).

39
Dyskusje / Odp: Anthem
« dnia: Kwiecień 03, 2019, 15:56:55 »
Z artykułu ogólnie wynika, że przy Anthem była powtórka z tego, co działo się przy Andromedzie, tylko na wiekszą nawet skalę. Swoją drogą zadziwia mnie upór EA w trwaniu przy Frostbite w grach BioWare, ile jeszcze tytułów musi się im zesrać zanim dojdą do wniosku, że ten silnik nie sprawdza sięw ich grach ;)

40
Dyskusje / Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« dnia: Kwiecień 01, 2019, 17:22:25 »
Ciekawa jest wykładnia słowa spoiler na tym forum, z miesiąca na miesiąc wydaje się rozszerzać. A mówię z perspektywy osoby straumatyzowanej zaspoilerowaniem jednego z większych zwrotów akcji w GoT ;)

Strony: [1] 2 3 ... 5