Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Lord Bart

Strony: [1] 2
1
Dyskusje / Odp: Star Wars Battlefront II
« dnia: Czerwiec 29, 2019, 07:09:30 »
Niezła sekta  ;D

2
Dyskusje / Odp: Borderlands 3
« dnia: Maj 01, 2019, 22:04:08 »
To ciekawe, nie wiedziałem że coś takiego jest w DI, ale też nie grałem na takiej różnicy poziomów...

3
Dyskusje / Odp: Borderlands 3
« dnia: Maj 01, 2019, 20:39:28 »
Głównie ciekawi mnie to wyrównywanie lootu i przeciwników. Znaczy taxi po lokacjach będą, ale teraz nie giniesz na strzał, bo kumple ma 25 level i taki poziom rozgrywki, ty masz 5 i... taki poziom rozgrywki. To jak liczy się dmg wspólny? Miło że można to wyłączyć, ale jestem bardzo ciekawy jak to zrobili.

A cała reszta to po prostu Bordery, tylko bardziej kolorowe, bardziej pompowane, bardziej poj*ne. I chyba dobrze.

4
PC, MAC / Odp: Steam, Epic Store i inne namiastki wojen platform na PC
« dnia: Kwiecień 10, 2019, 02:07:18 »
Przejrzałem ten wątek i podziwiam cię Simplex, że dalej z nim dyskutujesz... szacun  8)

5
Dyskusje / Odp: W co obecnie gracie?
« dnia: Marzec 29, 2019, 21:32:57 »
Dzięki, to bawimy się jak jest.

6
Dyskusje / Odp: W co obecnie gracie?
« dnia: Marzec 29, 2019, 20:29:49 »
Takie szybkie pytanie: kupiłem dla siebie i starego D1 z GoGa i nie wiem za bardzo czy tak ma być, mianowicie Display mode same as desktop (czyli 1920x1080), Presentation Fullscreen to obraz jest rozciągnięty na 1080, ale ma znaczne paski po bokach, a przy Fullscreen Integer scaling to w ogóle jest kwadrat na czarny tle.

Tak ma być, czy coś robię/coś jest niewłaściwie?

7
Dyskusje / Odp: Star Wars Jedi: Fallen Order
« dnia: Marzec 01, 2019, 22:13:17 »
 ;D
Z innej mańki niektórzy przebąkują, że Chris może maczać palce w nowym Wampirze... niezłe trio by było: Dying Light, Jedi, Vampire.

8
Dyskusje / Odp: Star Wars Jedi: Fallen Order
« dnia: Marzec 01, 2019, 21:48:45 »
https://twitter.com/ChrisAvellone/status/1101372911502319616?s=19

Mam nadzieję, że w Redakcji będzie kopia recenzencka i będę w to grał wcześniej <3

9
Dyskusje / Odp: Metro Exodus
« dnia: Luty 28, 2019, 19:22:13 »
Cytuj
Nigdzie mi się nie spieszyło, nigdy nie przewijam rozmów przy pierwszym przejściu gry, ale serio: facet gada, gada, GADA, przerwał, więc myślę sobie, że mogę odejść, ale NIE! On znowu zaczął gadać. WTF?

Ta, to się zgadza. Pomimo tego, że dialogi są często nieźle napisane i nawet ciekawe to gadki po prostu są zbyt długie. No isłabe jest to, że Artem milczy. W przypadku  Dishonored twórcy potrafili wyciągnąć wnioski.

Cytuj
W Exodus to jest jeszcze bardziej uproszczone i w dodatku podzielone na fazy związane z kolejnymi dużymi poziomami. Nie ma wątpliwości co jest naganne, a co nie, jedyny problem może być w przypadku Morza Kaspijskiego, bo tam trzeba mieć jeśli nie komplet punktów to prawie komplet, a w dodatku jedna sytuacja jest dość nieoczywista, a zdaje się być wysoko punktowana.

Właśnie to w ogóle nawet nie jest tłumaczone. Dopiero w necie wyczytałem, że do zakończeń liczą się wyłącznie trzy duże obszary otwarte. Co zrobimy między nimi - nie.

Cytuj
To tutaj się da ciała przesuwać? Czy chodzi o spychanie ich np. pneumatyczną bronią?

No właśnie nie, źle się wyraziłem, bo dla mnie każde kombinowanie przy zwłokach kojarzy się z Panem 47. Da się trochę przepchnąć pneumatyką czy zwykłym melee, ale i tak nie czuję tego po prostu.

Cytuj
Ranger HC usuwa HUD, ale grabę Artem widoczną na ekranie też usuwa? Przecież na niej jest wskaźnik naświetlenia jak w Thiefach.

Problem w tym, że dla mnie ten wskaźnik jest dość nieczytelny, nie czuję go, a poza tym przy standardowym ustawieniu FOV czasami go nie widać. Powinno być to zrobione czytelniej, a wszystkie utrudnienia wrzucać do HC.

Cytuj
Ja od zawsze uważałem, że przeginają z tym usuwaniem HUDu w Ranger HC, ale ludziom zdaje się to odpowiadać...

Mnie też to odpowiada, chociaż ta opcja, szczerze, powinna się odblokowywać po ukończeniu gry na dowolnym innym poziomie, żeby człowiek ogarnął mechaniki. Które nie są tu idealne niestety. A mogłyby być.


Ja już 'demko' skasowałem. Grałem na 1.0.0, widzę na Stimie jest już 1.0.2, nie wiadomo co będzie za rok. Wiele pewnie nie zmienią, ale takie FOV mogliby poprawić, czy wyraźniejsze dźwięki.
Kupię sobie w 2020 i powiem szczerze, że niewiele stracę chyba. Miejscówki są kapitalne, ale technicznie czasem bardzo trąci jakąś betą.

10
Dyskusje / Odp: Metro Exodus
« dnia: Luty 27, 2019, 20:24:18 »
W dzisiejszych czasach takie bajery jak 6h z Wildlandsami czy Division żeby sobie grę technicznie chociaż sprawdzić, czy chociaż te 40 minut z RE2 to rzadkość, więc trzeba sobie jakoś radzić. Nie widzę w tym problemu, jak Kuba bogu, tak bóg Kubańczykom.

Smutne to forum jeśli to jedyna reakcja na to co napisałem.

11
Dyskusje / Odp: Metro Exodus
« dnia: Luty 27, 2019, 20:02:47 »
Jeśli chodzi o Witchera to w jedynkę zagrałem a angielskimi dialogami i to jest dramat jeśli chodzi straty w samej budowie wielu postaci, bo one tam po prostu nie mają nawet wszystkich linii dialogowych polskich... ale żeby nie było

10, 11...13 postów na tej stronie i żaden, ŻODYN o samym Metro Exodus, choćby o oprawie, o gameplayu i charakterystycznych dla serii punktach moralności.

... w Eksodusie nie widzę takich strat między wersją ENG a RUS. Czyli że dobrze.


Gram sobie w prywatne demko, przeszedłem Moskwę, Wołgę i Bunkier na normalu, teraz próbuję to samo na Ranger HC. Technicznie gra jest nieporozumieniem, nawet mam wrażenie, że miała być na siłę kolejne reklamą tej wydmuszki erteiksowej z ray tracingiem, co jest dość zabawne, biorąc pod uwagę np. zestawienia Stima o średniej jakości sprzętu graczy.
Ale zostawię to, doprowadziłem config to stabilnych ustawień, ładnie wygląda, może za rok coś się zmieni.

Warto chyba na wstępie powiedzieć co się w ogóle myśli o Głuchowskim i Metrze, tak mi się zdaje. Otóż uwielbiam to uniwersum, dokładnie - uniwersum. Ale o każdej jego książce mam osobne zdanie, bo i każda książka jest dla mnie totalnie inna. A uniwersum Uniwersum? Ładna franczyza finansowo, ale jako literatura - dramat.
Z takie pov zawsze uważałem gry z serii za gry. Nic więcej. Nie za adaptacje książek, czy jakoś tak. Ot, osobna linia czasowa, o tym samym, ale jednak trochę inaczej. Nigdy nie przeszkadzała mi efpeesowska liniowość 2033/34, chociaż uważam, że da się pod Moskwą zrobić sandbox/open world (nie chcę się spierać o terminologię) z całą ideą paszportów, Okrężnej i wychodzenia na powierzchnię bez patrzenia na gwiazdki z Kremla ;) Ale to moje osobiste zdanie.

I teraz wyjechaliśmy na powierzchnię i... jest dziwnie. Z jednej strony standard s/ow jest znany, z drugiej fabularnie Exodus nie może być jedną wielką mapą z linią kolejową, po której przemieszczamy się z naszą bazą. OK, ale jest to dość dziwne, bo ME można przejść praktycznie po głównych zadaniach i pominąć masę zbieractwa i pobocznych smaczków i... nic się nie stanie. Ot, zbierzemy mniej surowców i będziemy mieli mniej rozbudowaną broń.
Gra, wg mnie, w żaden sposób nie zachęca do eksploracji, chyba że ktoś jest kompulsywnym czyścicielem map ze znajdziek, to większej motywacji nie potrzebuje. Dziwne to uczucie, mimo że ja od samego początku chciałem pozwiedzać.
Rozbawiła mnie w ogóle wieża Ubi z lornetką, ale zawsze uważałem że to jest rozsądne rozwiązanie na nieznanym terenie - wejście na najwyższy punkt i rozejrzenie się po punktach charakterystycznych. I potem już klasyka
(kliknij)

Tyle, że... zanim ogarnąłem jaki to dźwięk wydaje lornetka namierzająca cel to chyba spędziłem przy tym pół godziny. I to jest dla mnie sedno ME. Gra jest dla mnie jak ostatni "mega-hicior", czyli 'Ślepnąc od świateł', okrzyczane złoto i fenomen, a tak naprawdę diabelski młyn z wesołego miasteczka - są cudowne wznoszenia, jest genialny szczyt, ale potem jest nudne opadanie i przyziemne doły. I znowu - góra, i znowu dół. Totalna, maksymalna nierówność, cudowne rzeczy przeplatanie katastrofalnymi niedoróbkami.

Lorneta jest tylko jednym przykładem. Na podobnych dźwiękach działa nasze HP w trybie hardcore. Na normalu, co jest super i pozwala skupić się na krajobrazach, HUD widać tylko wtedy kiedy sami go uruchomimy, a nasze obrażenia przedstawia pasek niejako krwi pojawiającej się u góry ekranu i cięższe oddechy/jęczenie Artjoma. Na Rangerze HUDu nie ma w ogóle i kiedy opłaca nam się użyć apteczki to musimy się domyślać po dźwiękach. Bardzo, bardzo niewyraźnych. A jak do tego dorzucimy QTE, złe i niepotrzene i tu, i tu...

Zostając jeszcze przy udźwiękowieniu - niemy Artjom i przegadane dialogi. Zacznijmy od tych drugich i jeśli to prawda, że Głuchowski trochę tam mieszał i trochę dodawał od siebie to - fail! Miałem takie nieustające wrażenie, że to co w książce robią duet dialog + opis, tutaj chciało zastąpić dialogiem + dialogiem. + jeszcze trochę dialogów. Monologów raczej, ale o tym za chwilę.
Każdy NPC ma w tej grze do powiedzenia tyle i tyle mało ciekawych, mało znaczących rzeczy, że nie przypominam sobie gry z podobnym odczuciem. Nigdzie mi się nie spieszyło, nigdy nie przewijam rozmów przy pierwszym przejściu gry, ale serio: facet gada, gada, GADA, przerwał, więc myślę sobie, że mogę odejść, ale NIE! On znowu zaczął gadać. WTF?

Ale najlepsze jest to, że Artjom milczy. Całkowicie i nieodwołalnie. Czasem aż się prosi o cokolwiek, o zwykłe "tak, nie, nie wiem". Ile czasu i pieniędzy kosztowałoby dogranie czegoś takiego? Zwłaszcza, że tak naprawdę on mówi, nasz kochany bohater ma głos, bo jest przecież narratorem każdego rozdziału podczas loadingu mapy.
I wiecie jakie to jest uczucie kiedy NPC zadaje wam pytanie "I jak tam się czujesz Artjom?" i skoro on nie odpowiada to ty mówisz do ekranu jak głupek, że "spoko, nieźle", a na to NPC "Aaaa, pewnie tak jak wyglądasz, wchodź do mnie, odpocznij, coś ci pokażę".
 ???
Czemu wprowadzono coś takiego? OK, było tak poprzednio, przed chwilą skończyłem FC5 i gram w ND i jest tak samo. Tak samo głupio. Boli to najbardziej w momentach z cudowną Anną (zupełnie inaczej ją sobie wyobrażałem z książek, ale tu wyszła im świetnie <3), kiedy aż prosiłoby się o miłosne przekomarzanki, romantyczne docinki, czy zwykłe "ja ciebie też" i jest cisza. Chociaż karuzela kręci się dalej i kiedy Młynarz z wszczepami (sic!) zaprasza nas na "pogawędkę" to możliwość zapalenia skręta jest po prostu genialna. W pewnym momencie bardziej skupiłem się na popalaniu i ciekawości czy wzorem RDR2 da się wypalić tego szluga do końca i wyrzucić niedopałek. Niestety, ME to nie Rockstar, musi nam wystarczyć sama animacja.

To jeśli chodzi o ciszę. Natomiast kiedy jej nie ma, kiedy wszyscy gadają, gadają i gadają to mamy napisy. W końcu napisy to do wszystkich dialogów, chociaż u mnie trzeba to było włączyć w pliku samodzielnie i co? Karuzela zjeżdża na dół, w stronę niedoróbek. Gra nie umie ogarnąć bliżej jakiego dialogu jesteśmy i nakłada napisy piętrowo tak, że jesteśmy w stanie tego ogarnąć.
Mogę to sobie wyłączyć, bo znam angielski i rosyjski, ale dla mnóstwa osób może to być bardzo przykre doświadczenie.

A skoro niedoróbki tego typu to wróćmy jeszcze do HUDa, jak zmienimy FOV na zbyt szerokie lol dla gry to pojawią się problemy z wyświetlaniem, ręce naszego bohatera mają braki tekstur, a krew z obrażeń nie jest dostosowana do zmiany zasięgu. Komedia, podobnie jak cała oprawa graficzna i schowanie kupy rzeczy w pliku konfiguracyjnym. Serio, w dzisiejszych czasach, tak ma wyglądać zapowiadany i dopracowany produkt wychodzący na premierę?


Tyle może o dźwiękach. O tej moralności, która zawsze imo była niedorobiona w serii, nieoczywista i niejako nienaturalna. Teraz zamiast nabojów i odmawiania nagród mamy... dobre uczynki? Czyli po prostu ogłuszanie wrogów zamiast ich zabijania. Serio? Ale serio? W tym świecie, w tych realiach, mamy się bawić w Dishonored, czy jakiegoś Thiefa? Przy tragicznym systemie skradania, bez żadnych oznaczeń czy ktoś mnie widzi czy nie? W bazie Hanzy próbowałem się tym pobawić, wygaszanie świateł, hitmanowe przenoszenie zwłok, ale i tak mi się nie udało.
W cerkwi poszło mi lepiej, ogłuszałem ich tylko dlatego, że Ania mnie poprosiła. Fajnym motywem było nagłe poddanie się reszty ocalałych, po przyduszeniu większości przeciwników, ale dlaczego zakończenia (pomijając, że w ogóle podział na złe/dobre uważam za kretyński, z racji może uwielbienia 'Przypadku' Kieślowskiego) są uzależnione od czegoś takiego?
Czy jak będę już grał na poważnie za roku to mam ocalić tych ludków z pociągu Hanzy, którzy prują do nasz ze wszystkiego? Ocalić żeby zobaczyć jakieś szczęśliwe zakończenie? Jest w ogóle możliwe takowe w tym świecie?


Tak więc skoro skradanie jest niedorobione mocno to może strzelanie? W końcu to jednak nadal FPS. Otóż tutaj też mam takie dziwne uczucie, że hitboxy są specjalnie przesunięte żeby celowo marnować ammo gracza, którego, wbrew pozorom, jest całkiem sporo, jeśli zbieramy wszystkie surowce. Bo jest to dziwne, że mam celownik na głowie nieruchomego mutanta, z jakiś 5 metrów, zero spadku klatek, strzelam i... nie trafiam. Czułość myszy perfekcyjnie ustawiona i fail. W pewnym momencie doszedłem do wniosku że bardziej się opłaca podejść i przywalić z kolby, bo strata apteczki, którą łatwo można skraftować, nie irytuje jak coś takiego.
Poza tym o ile ludzcy przeciwnicy zostawiają po sobie loot, to reszta nie. Nie z tego xpków, więc lepiej takie stworzonka obchodzić. Chyba że pilnują jakiegoś ciekawego miejsca. A tak jest najczęściej. I koło się zamyka, karuzela się kręci. Aaaa, bo jeszcze jest respawn nieskończony mutantów.

Przy tym same modele broni są fajne, jej zużywanie i naprawy też, nawet ten crafting ulepszeń odbywający się z plecaka może być, bo dlaczego nie? Karuzela.
Do tego dorzucę, że lokacje, bądź lokacja w postaci Wołgi, jest ciekawa i ładna, są tu genialne smaczki jak np. porwany przez demona miś. I my tego misia możemy odzyskać, zresztą to mnie bardziej wkręciło niż wątek główny :P



To chyba tyle na razie. Grę z pewnością kupię za rok na Stimie, chociaż poszukam klucza w jak najniższej cenie. Nie jest to to czego oczekiwałem, chyba też nie jest to to z zapowiedzi. Trochę szkoda, bo za wiele wspaniałych momentów musi ciągnąć te mocno słabe.

12
Dyskusje / Odp: Warsaw
« dnia: Luty 27, 2019, 17:57:43 »
Problemem tej gry może być nie tyle wtórność kopiowania z DD (bo ile gier skopiowało już cudne ikskomowe "jak masz nie trafić, to nie nie trafisz, nawet nie loaduj, bo tam też nie trafisz"), ile tematyka. Gry video, tak czy siak, poza wyjątkami, nie mogą być regionalne, chyba że mowa o regionie, który w jakiś sposób wszyscy znają.

Polskie tematy, z racji że nasz cudny kraj nigdy nić nie znaczył w świecie, raczej mało kogo grzeją. W wiedzy miałkiej-acz-powszechnej to nie Solidarność i pokojowe protesty zakończone porozumieniami były najważniejsze, ale obalenie muru berlińskiego. Tak samo, niestety, nikogo nie interesuje temat powstania warszawskiego i prawie-że skasowania miast z mapy Europy, bo są Hiroszima, Nagasaki, nawet bombardowanie Drezna ma większą moc w pamięci.

Poza tym... jako fan DD mogę śmiało stwierdzić, że da się tam rozkręcić całkiem niezłą ekipę i całkiem nieźle kopać tyłki potworom. A w powstaniu? Znaczy będziemy mieli szansę je wygrać?  ::)

13
Dyskusje / Odp: Resident Evil 2
« dnia: Styczeń 29, 2019, 21:16:21 »
Zwłaszcza polskich graczy, którzy będąc nastolatkami i grając na komputerze w domu rodziców w pirata skopiowanego od kolegi zapłacili już im 0 złotych. ;)

Ja tam mam czyste sumienie pod tym względem, nie generalizowałbym  :)

14
PC, MAC / Odp: Steam, Epic Store i inne namiastki wojen platform na PC
« dnia: Styczeń 28, 2019, 20:42:39 »
OK.
allow publishers to invest more into content creation, or pass on savings to the players
Będę na to czekał.

Ale jak tego nie będzie, to przyjdziesz i przeprosisz? Oczywiście, że nie. Sytuacja jak z Breksitem, naobiecywali, nakłamali, referendum wygrali i zniknęli  :D

15
PC, MAC / Odp: Steam, Epic Store i inne namiastki wojen platform na PC
« dnia: Styczeń 28, 2019, 20:19:04 »
Nie chodzi o ikonę, ale o zakulisowe rozgrywki i próbę nieuczciwego wgryzienia się w rynek pod słodkim wizerunkiem konkurencji i samych dobroci dla graczy. A prawda jest taka, że Chińczycy, którzy za tym stoją, mają specyficzne podejście biznesowe z pozycji siły, co nie zmienia faktów, że traci gracz. Masz niższą cenę u nich? Nie masz. Masz szansę kupić gdziekolwiek taniej? Nie masz. Masz łatwe zwroty, forum, poradniki? I tak dalej.

Zresztą nie ma o czym gadać, bo w takich sytuacjach zawsze wypływają ludzie, którym jest wszystko jedno, zawsze się dostosują, jak wiatr zawieje, łapka w górę i jest super.

Steam potrzebuje konkurencji, ani UPlay, ani Origin taką nie są i nie widać by szły w tym kierunku. Ale konkurencja to nie jest to że przekupimy producenta żeby wstawiał towar tylko do naszego sklepu i to po tej samej cenie. Nie wiedziałem, że trzeba to dzisiaj tłumaczyć  :-\

16
PC, MAC / Odp: Steam, Epic Store i inne namiastki wojen platform na PC
« dnia: Styczeń 28, 2019, 20:01:52 »
Chyba nie wierzysz w to co zacytowałeś, bo chyba nikt dzisiaj nie bierze na poważnie stwierdzenia, że to co niby zaoszczędzą na prowizji Stima to przerzucą dla graczy, chociażby w postaci contentu?

Bądźmy poważni. Odrobinę.

17
PC, MAC / Steam, Epic Store i inne namiastki wojen platform na PC
« dnia: Styczeń 28, 2019, 19:52:08 »
Teraz (chyba) żałuję, że nie zamówiłem...
https://lowcygier.pl/administracja/metro-exodus-tylko-na-epic-game-store-%f0%9f%98%a0/
Nie wierzę po prostu.

Nie wierzę. Eksluziwy jakieś na konsole ok. Ale żeby w obrębie jednego PC, na parę dni przed premierą, wyciąć taki numer? I ci co zdążyli zamówić będą mieli Steam, forum itd. a ci co nie, albo co czekali na promki, albo co innego - to nie?

K'wa, a miało być tak pięknie bez pudełek, taniej miało być i w ogóle, a wychodzi, że i konkurencję, w domyśle zdrową, zamordują takimi obrzydliwymi działaniami. Ciekawe co na to Głuchowski, który tak jeździł po ASie ostatnio. Ciekawe co na to powie...

18
Dyskusje / Odp: Resident Evil 2
« dnia: Styczeń 26, 2019, 18:52:29 »
Tak, ale widziałem że trzeba się bawić Steam Achievement Managerem, więc spoko. Kupię kiedyś za 5 dyszek, grunt że sprawdziłem wydajność sprzętu i jest ok.

19
Dyskusje / Odp: Resident Evil 2
« dnia: Styczeń 26, 2019, 18:45:44 »
Kupon na promocję dla graczy z lat 90-tych to by było coś  ;D

Właśnie ogarnąłem, że demo jest nie tylko 30-minutowe, nie tylko zniknie po 31.01, ale i jest... jednorazowe  ;D Chciałem je ukończyć (bo za pierwszym razem nie zdążyłem) z japońskim dubbingiem (swoją drogą zabawnie się wtedy gra), ale nie mogę. Wyczerpałem swój limit.

Mikomi kyaku e no kuruna apurochi, Capcom.

20
Dyskusje / Odp: Resident Evil 2
« dnia: Styczeń 26, 2019, 18:07:53 »
Może nie chodzi o samą grę, ale o to że jest to powtórka. Tak czy siak, co tam zmieniono, ale cena jak za nówkę, jak za jakiś eksluziv. + spora ilość błędów technicznych jednak i na ile czasu to wystarcza?

Ale tak tylko napisałem, nie ma sensu tego ciągnąć, zresztą nie tylko u nas zaraz ktoś przyjdzie i powie, że nie muszę grać, bo to niej jest produkt pierwszej potrzeby, albo żebym znalazł pracę.
 ::)
Mam pracę i tak jest za drogo, nie muszę grać i nie gram, a produkty tzw. "pierwszej potrzeby" też bywają 'overpriced'  :-\


PS. Swoją drogą widziałem wpis na forum, że Turcy mieli grę za 209 lirów w preorderze, wczoraj zmieniła im się na 399, z 39 dolców na 75. Jakieś to dziwne wszystko.

21
Dyskusje / Odp: Resident Evil 2
« dnia: Styczeń 26, 2019, 17:11:58 »
Na Stimie w złociszach życzą sobie 249 + 12.50 jak chcesz podmienić muzykę z rimejka na oryginał.
261.50
Za rimejk. Czy cokolwiek/jakkolwiek to nazwiemy.

Oczywiście pudełko z kodem można kupić za 190 złotych... ale ogólnie to chyba nie jest tytuł na taką cenę?

22
Dyskusje / Odp: Resident Evil 2
« dnia: Styczeń 26, 2019, 16:42:07 »
Odpaliłem sobie to ukryte i podwójnie (loool) czasowe demko ze Stima. Na moim sprzęcie mix high/medium chodzi bardzo ładnie, kiedyś kupię, bo cena zaproponowana jest tak głęboko z d* że aż sięga gardła. + muzyka z oryginału za 12.50 w DLC... komedia. Ale może kiedyś skończę, bo tej serii bardzo mało dotknąłem w latach 90-tych. Nie pamiętam właściwie czemu  ::)

23
Dyskusje / Odp: Metro Exodus
« dnia: Styczeń 20, 2019, 18:05:46 »
Obejrzałem parę gejmplejów, głównie z tego Kaspijskiego i no nie wiem... uwielbiam tą serię (ale tylko oryginalnych książek), gry bardzo mi podeszły, ale Metro bez metra  ::)
Chyba nie odważę się zamówić jednak.

24
Dyskusje / Odp: Pierwsze osiągnięcie/trofeum A.D. 2019
« dnia: Styczeń 13, 2019, 00:47:40 »
Zabawne, że i ostatnie w 2018 dobrze mi wpadło, a pierwsze również daje nadzieję  :P
Shadowrun: Dragonfall - Director's Cut
31.12.2018

Everybody Deserves a Second Chance (Spared the Humanis leader.)

01.01.2019

Not This Time (Avoid damage 10 times using Wired Reflexes cyberware.)

Co biorąc pod uwagę, że miałem w 2018 wypadek samochodowy i inne problemy... mam nadzieję, że poradzę sobie bez chromu  ;)

25
Dyskusje / Odp: Cyberpunk 2077 (Nowa gra od CDP)
« dnia: Styczeń 07, 2019, 17:49:31 »
Z tym dopracowaniem to w CP też komuś będą obkurczały się jądra?

26
Ta... i jeszcze chciałem sobie zakupić brakującą A New Frontier... okazuje się, że wszystkie trupy zniknęły ze Stima, a klucze wyschły, chyba że na allegro, gdzie cebule sprzedają je po 160  ::)
Nigdy w życiu nie kupię i nie założę konta na Epiku... ale GoT, Wilk czy Batmany nadal dostępne. Sk'syny  :-\

Nic to, mam już party od Sparrowa, mam nadzieję, że sejvy tylko będą się łatwo przenosiły. Co się porobiło  :-\

27
Ja to miałem ostatnio tak, że chciałem zagrać w State of Decay 2. W jedynce mam ponad 150h, świetny tytuł, a tutaj... musisz mieć W10 w jakimś tam buildzie żeby grać. Musisz mieć poinstalowany sklep Windowsa i jakieś inne pierdy do iksklocka. Wyłączoną jakąś wirtualizację w biosie. Ew. jakiś tryb deweloperski W10.
Czytam potem sążniste wpisy "state of decay 2 installation problem" na forum MS... zna ktoś skuteczniejsze sposoby, żeby zniechęcić do zakupu i grania? :|

28
Dyskusje / Odp: Mutant Year Zero: Road to Eden
« dnia: Grudzień 28, 2018, 20:17:34 »
Dla kogo jest, dla tego jest, nikogo nie oceniam, nikomu nie zaglądam. Prawda taka, że kupiłem to dla niego
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1604890803
od dzieciaka uwielbiam kaczory i jego zrzędzenie idealnie wpasowuje się w moje klimaty. Nie żałuję tej stówy, bardziej boję się o AC  ::)

29
Dyskusje / Odp: Mutant Year Zero: Road to Eden
« dnia: Grudzień 28, 2018, 19:52:52 »
Zapłaciłem 95 zamiast 125, na cdkeys i allegro widziałem po 140... tego w ogóle nie kumam. Ale już AC:O i O2 kupiłem w Ubiszicie, skoro mam tam Wildlands. Tylko zawsze mnie dziwi czemu wszystkie łatki na Stimie są 3x lżejsze niż na Upleju  :-\

Ale MYZ, mimo wszystko, nie jest wart pełnej ceny obecnie. Niestety, taka to dziwna gra.

30
Dyskusje / Odp: Red Dead Redemption 2
« dnia: Grudzień 28, 2018, 19:28:14 »
Tak jak czytam to tej grze przydałby się mod/tryb 1.5x, jak na YT ;)

31
Dyskusje / Odp: Mutant Year Zero: Road to Eden
« dnia: Grudzień 28, 2018, 19:27:15 »
20h na normalu, wszystkie artefakty i notatki zrobione, mutacje też się udało złapać wszystkie, teraz planuję poziom wyżej i irona... system trafień jest zdrowo zj*, nie mówiąc już systemie przemieszczania się w pionie. Zauważyłem, że o ile load nie działa na pudło (nie robię tego często, bo i nie ma to sensu), to zmiana kolejności strzału już tak. No chyba, że jeden koleś blokuje pociski kinetyczną tarczą  :-X

Cieszę się, że kupiłem to razem z pakietem AC i zacząłem właśnie mutanty. Kapitalny humor, świetnie nagrane dialogi, cudne mapki i zabawa światłem latarki i tylko minus ciężki, że czasem to wszystko wygląda jak... Early Accesss. Ale przynajmniej nie zapłaciłem 100% za klucz, więc jestem chyba na plusie.

32
Dyskusje / Odp: Mutant Year Zero: Road to Eden
« dnia: Grudzień 21, 2018, 14:34:51 »
Ta gra chyba przebije mi ACO, bo pograłem trochę w pracy lol i to na zintegrowanej karcie lapka lol i działa fajnie, szkoda że pod pada robione, ale ten humor... wyspa Breksit, czy odtwarzacz audio do gruszek  ;D ;D
Chyba kupię z AC egipskim zamiast kompletu. Chociaż fakt, że ekskomowe systemy liczenia hitów to ciężki przewał. Ale ten kaczor oglądający konserwę z mielonką  ;)

33
Dyskusje / Odp: Assassin's Creed Odyssey
« dnia: Grudzień 14, 2018, 18:17:05 »
Ja w końcu ograłem demko u siebie, klatki identyczne co w Wildlandsach, tyle że tutaj bez ścinek. Nadal nie kumam systemu ulepszania, ale nie jestem farmerem, więc będę brał co wypadnie. Mam tylko dziwny problem na klawiaturze, że niektóre akcje wygląda jakbym musiał dwa razy uderzyć w klawisz, zamiast raz czy przytrzymać. Ciekawa jak będzie z padem.

Ale jestem zadowolony i kupię (mam nadzieję, że będzie) w jakiejś świątecznej promocji. Liczę tylko, że jako tako ugram w to do RDR2 na PC  ;)

34
Dyskusje / Odp: The Outer Worlds
« dnia: Grudzień 10, 2018, 18:54:28 »
W grach telltale też można było milczeć!

Przeszedłem tak kiedyś dwa epizody Wilka. Kapitalne  ;D

35
Dyskusje / Odp: Far Cry New Dawn
« dnia: Grudzień 06, 2018, 21:48:26 »
Dla mnie jak zrobią w stylu i klimacie Primala to... dlaczego nie? Mogę się założyć, że lepsze niż Bethesda będzie  :)

36
Dyskusje / Odp: Promocyjne ceny gier... i innych rzeczy
« dnia: Listopad 17, 2018, 20:01:04 »
Tak się zastanawiam, z kartą -20% wychodzi 133 za ACO... brać i czy ta zniżka mi zadziała, bo czytam że ludzie mają różne problemy. A może jeszcze przyceb... wyczekać?  :P

37
Dyskusje / Odp: Promocyjne ceny gier... i innych rzeczy
« dnia: Listopad 15, 2018, 20:12:24 »
RDR2 jak wyjdzie na PC to kupię na premierę, ale to jednak co innego  :)

38
Dyskusje / Odp: Promocyjne ceny gier... i innych rzeczy
« dnia: Listopad 15, 2018, 18:44:54 »
 ;D
Ale wiesz, podzielę się z tobą osobistą refleksją, że jak byłem dzieciakiem, potem nastolatkiem, potem trochę pracującym studentem, ale raczej więcej uczyłem się, bawiłem i podróżowałem to... miałem więcej gier, więcej kasy na gry, nie wiem właściwie jak. Od czasu zostania człowiekiem pracującym, ze stałą miesięczną pensją, a i premiami, okazuje się, że... nie tyle może nie mam na 250 na ACO, ile nie chce mi się tego wydać. Żal mi. Czekam właśnie na promki jak biedak :P

Dziwne, nie?  ???

39
Dyskusje / Odp: Promocyjne ceny gier... i innych rzeczy
« dnia: Listopad 15, 2018, 18:18:04 »
Właśnie odnośnie tej promocji za 140 zyli ACO na konsole... nawet jeśli tego było 5 sztuk na krzyż. Może mi to ktoś wytłumaczyć? Konsole, które mają spokojny rynek wtórny i gdybym miał PS to już dawno kupiłbym sobie malakę ;) przeszedł i sprzedał, a na PC czekam jak głupi na dobrą promkę i dostaję ją, ale... na konsole.

Może mi to ktoś wytłumaczyć?

40
Dyskusje / Odp: Assassin's Creed Odyssey
« dnia: Październik 16, 2018, 17:53:11 »
To takie życiowe... czasem jedno futro na seks nie wystarczy  :'(

Strony: [1] 2