Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - hadxmen

Strony: [1] 2 3 ... 39
1
Dyskusje / Odp: Horizon: Zero Dawn
« dnia: Luty 24, 2018, 11:13:46 »
Simplex dokładnie takie zestawienia są chore i powodują uśmiech politowania:

Outstanding Achievement in Story - Horizon - śmiać się, czy płakać?

Przypominam, że grą roku poprzedniego został u nich Fallout 4. Myślę, że Horizon zasłużył proporcjonalnie do niego na swój tytuł.

2
Dyskusje / Odp: Wojownicy przeciw mikrotransakcjom łączmy się
« dnia: Luty 23, 2018, 12:56:33 »
Na Steam gra w to 5k osób, więc szykuje się porażka do potęgi na PC, mam nadzieję, że na konsolach podobnie. Życzę im sukcesu na poziomie gównianego multi-residenta, o którym nikt już nie pamięta.

3
Dyskusje / Odp: NIOH
« dnia: Luty 23, 2018, 12:50:47 »
Jestem na trzecim bossie i nie wiem jak ja to przejdę, na PS4 jakoś poszło a tu nie ma opcji. Gra jest genialna, ale czasem tak trudna, że pada można połamać. Soulsy to dla mnie easy mode w porównaniu do tego często.

4
PC, MAC / Odp: Kingdom Come Deliverance - PC
« dnia: Luty 22, 2018, 15:40:56 »
Wyjdzie mod na god mode i możesz grać  ;D ;D ;D

5
PC, MAC / Odp: Kingdom Come Deliverance - PC
« dnia: Luty 22, 2018, 15:32:32 »
Najlepsza gra w jaką grałem od czasów Zeldy, a że trochę popsuta (na konsolach może jest lipa totalna, ale na PC gra śmiga, a jedyne bugi jakie miałem to kolizyjne i lewitujące - w ilości mniejszej niż w AC Origins) to mi to dynda. Są gry i GRY - to jest ta druga. Produkcja z duszą, z niespotykanymi mechanizmami, klimatem, trudna, wymagająca. To nie jest symulator chodzenia za kropką i czyszczenia mapy z gówno wartych znajdziek. Ma sporo dziwnych mechanik, ale klimat, zadania, fabuła - tym wygrywa. Sam poziom rozbudowy produkcji, jej wielowątkowości przypomina chyba najbardziej Gothica 2 (jak zauważył Pikacz). Tu trzeba pomyśleć, zajrzeć do dziennika, skupić się na rozmowach, a rozwój postaci ma ogromny wpływ na mechanikę gry.

Każdy, kto zagra w to za kilka miesięcy będzie miał prawdopodobnie dostęp do dużo lepszej gry - jeśli nie ma się ciśnienia to warto zaczekać. Druga sprawa, że poziom rozbudowania zabije sporo graczy, zwłaszcza konsolowych - na tych platformach nigdy nie było równie rozbudowanej gry RPG.

Wersja PC jest świetna ze względu na mody, oprawę, lepszą płynność (40FPS działa świetnie), krótkie loadingi. I daje duży potencjał na przyszłość w rękach uzdolnionych graczy.

6
PC, MAC / Odp: Obrazki, Filmiki - PC
« dnia: Luty 20, 2018, 23:56:18 »
Obiecuję, że już kończę spam, ale ta gra wygląda momentami obłędnie na PC:






7
Dyskusje / Odp: Burnout Paradise
« dnia: Luty 20, 2018, 19:50:48 »
Nie rozumiem po co wersja PC, gra wygląda identycznie jak oryginał.

8
PC, MAC / Odp: Obrazki, Filmiki - PC
« dnia: Luty 20, 2018, 19:33:20 »
Na konsolach jest taki sam AA jak na PC - SMAA TX1 (Enables SMAA with basic temporal re-projection to reduce pixel crawling).
https://www.youtube.com/watch?v=jeY7Bufrw5o
Tu masz video w 4K. Nie ma delikatnego ghostingu na ruchomych elementach, ale jest przyzwoicie. Normalne AA było dalekie od tragedii, ale i od ideału. SMAA T2X nie jest idealne, ale daje radę zdecydowanie bardziej.

Wcześniejsze zrzuty były wyostrzone przez Reshade, w ruchu wyglądały bardziej gładko. Na najnowszych też jest z reshade.

9
PC, MAC / Odp: Obrazki, Filmiki - PC
« dnia: Luty 20, 2018, 16:02:15 »
Powinno być e_VolumetricFog 1, moja pomylka

10
PC, MAC / Odp: Obrazki, Filmiki - PC
« dnia: Luty 20, 2018, 15:29:51 »
Na PC można wymusić temporal antialiasing SMAA T2X (dzięki Simplex) oraz wolumeryczną mgłę komendami:
r_AntialiasingMode 3
r_VolumetricFog 1

Gra wygląda jeszcze lepiej!




Zrzuty 1440p, https://www.flickr.com/photos/147747988@N02/albums/72157665870278968

11
Dyskusje / Odp: Rime
« dnia: Luty 19, 2018, 15:05:51 »
Na Switchu szykuje się patch, dzięki któremu gra nie będzie wyglądała jak w 144p, a w 360p. Ma poprawić się też płynność.
https://www.greybox.com/rime/en/community/rime-switch-v102-update/

12
Dyskusje / Odp: Kingdom Come: Deliverance
« dnia: Luty 18, 2018, 20:35:07 »
Pikacz który quest ci się zabugował? Jak z księdzem to nie bug.

13
PC, MAC / Odp: Obrazki, Filmiki - PC
« dnia: Luty 18, 2018, 17:37:52 »
Jeszcze kilka dorzuciłem:




14
PC, MAC / Odp: Obrazki, Filmiki - PC
« dnia: Luty 18, 2018, 15:44:37 »
Szczypta Reshade, głównie w celu korekty kolorów i wyostrzenia obraz. Żadnych nasranych filtrów, lekka korekta. Gra ma momenty bardzo często, lasy wyglądają obłędnie. Są różnice w ostrości, bo grałem w 1440-1800p.

15
Dyskusje / Odp: Kingdom Come: Deliverance
« dnia: Luty 18, 2018, 15:03:33 »
Na PC save się nie nadpisuje i jest wiele backupów. Spróbuj wczytać wcześniejszy, ja zawaliłem misję z księdzem i musiałem cofnąć się o jakąś godzinę, bo nie mogłem dalej jej ruszyć.

16
PC, MAC / Odp: Obrazki, Filmiki - PC
« dnia: Luty 18, 2018, 14:58:55 »

17
Dyskusje / Odp: Kingdom Come: Deliverance
« dnia: Luty 18, 2018, 00:17:09 »
Snipera nawet SSD nie ratuje, więc jest nadzieja dla Kingdoma!

18
Dyskusje / Odp: Kingdom Come: Deliverance
« dnia: Luty 17, 2018, 23:24:01 »
Na PC na SSD loading trwa 15s, co do save wystarczy się przespać w wyrku, a jest ich sporo (są np. w każdym obozie), ja jednak wolę grać na czitach. Z hajsem też nie ma problemów po kilku godzinach gry, więc nie przegięli aż tak jak mogło się wydawać.

No i gra jest bez porównania lepsza niż dziesiątki tytułów AAA ostatnich lat. Jest cholernie ambitna.

U mnie nadal działa i nie narzekam ;).

Gra w ciągu kilku tygodni powinna być fantastycznym doświadczeniem na PC - już teraz mody dają radę, a to dopiero premiera. Połatają, pomodują, będzie GOTY.

19
Dyskusje / Odp: Kingdom Come: Deliverance
« dnia: Luty 17, 2018, 17:00:49 »
Na PC z tą grą coraz lepiej, widzę że wyszły mody zmieniające system strzelania na duuuużo przyjemniejszy (i łatwiejszy :)), ale też bardziej naturalny.
https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/

20
Dyskusje / Odp: Kingdom Come: Deliverance
« dnia: Luty 17, 2018, 14:57:07 »
Ja nie wiem jak wy potraficie walczyć z więcej niż jednym przeciwnikiem na raz, ja nie potrafię 1vs1 i czituję łukiem często:).

21
Dyskusje / Odp: Jaką grę ostatnio ukończyłeś?
« dnia: Luty 17, 2018, 08:32:42 »
Narzekać na AC i chwalić CODa, dając 4/6 crapowi, który powinien w kioskach siedzieć przy starych grach od City Interactive :). Żaden AC nie zbliżył się do poziomu Ghost, może wersje na telefony.

22
Dyskusje / Odp: Sea of Thieves
« dnia: Luty 15, 2018, 09:34:18 »
Simplex to i tak chyba najlepiej opisane wymagania w historii. Lepsze robi tylko nvidia jeśli chodzi o wpływ detali na rozgrywkę.

23
Dyskusje / Odp: Kingdom Come: Deliverance
« dnia: Luty 15, 2018, 09:32:03 »
10h za mną i nie ma nic co psuje grę pod względem bugów, czasem trafię na śmieszkowe sytuacje, ale nie takie cuda widziałem w grach Ubi czy Beth.  Dalej nie umiem walczyć :p

24
Dyskusje / Odp: Kingdom Come: Deliverance
« dnia: Luty 14, 2018, 12:31:28 »
Trzymaj kciuki żeby im kompa wysadziło to może skończą się durne materiały :). Gra na PC działa fantastycznie z lockiem na 40FPS - jest zaskakująco płynna i cholernie responsywna.

25
Dyskusje / Odp: Kingdom Come: Deliverance
« dnia: Luty 14, 2018, 12:14:22 »
Na PS4 i Xbox One podobno bardzo, bardzo średnio jeśli chodzi o framerate (spadki do 20FPS w miastach i podczas większych walk), oprawa też mocno średnia. Z tego co widzialem ciągle doczytuje obiekty i tekstury.

26
Dyskusje / Odp: Kingdom Come: Deliverance
« dnia: Luty 14, 2018, 11:37:42 »
Oczywiście, że o Teresie było słychać, pojawia się też zadanie żeby ją uratować. Ja za pierwszym razem ją zauważyłem, ale chciałem się bić, więc padłem od razu.
Gra dla mnie jest zajebista, coraz lepszy w łuku jestem. Na miecze ciężko mi idzie.
Nie znalazłem żadnego buga psującego rozgrywkę, raz zeskoczyłem z niebios podczas rozmowy, czasem pojawia się problem z kolizjami. Żadnych zwiech, wywaleń do pulpitu (ani jednego crasha na prawie 8h gry),  żadnych restartów (to chyba tylko na polygamii). Do tej pory żaden quest mi się nie zabugował.

27
Dyskusje / Odp: Kingdom Come: Deliverance
« dnia: Luty 13, 2018, 20:52:05 »

28
Dyskusje / Odp: Kingdom Come: Deliverance
« dnia: Luty 13, 2018, 20:12:19 »
Ja kiedyś próbowałem strzelać z łuku to szło mi jeszcze gorzej niż głównemu bohaterowi, z tego co wiem trening czyni mistrza, a im dłużej korzystasz z danej umiejętności tym lepiej ci idzie. Pojedynek na łuk wygrałem z mocną przewagą, walkę na miecze straciłem.

29
Dyskusje / Odp: Kingdom Come: Deliverance
« dnia: Luty 13, 2018, 19:54:36 »
Brak normalnego zapisu to porażka, ale sama gra ma ogromny potencjał. Ten materiał na polygamii to dramat, gość powtarza po 10 razy ten sam fragment i dalej nie domyśla się co robi źle, co więcej prawdopodobnie tylko początek jest tak oskryptowany. W Dark Souls pewnie nawet tutoriala nie ogarnął.

31
Dyskusje / Odp: Everybody's Gone to the Rapture
« dnia: Luty 13, 2018, 10:47:41 »
Tak, RT bardzo wpływa na prędkość :). Szkoda bardzo mi tej gry, bo artystycznie jest świetna (soundtrack jak wspominałem miejscami obłędny), sama historia też zdecydowanie nie jest płytka i mimo dość oklepanego motywu jest świetnie przedstawiona.
Grałem dzięki uprzejmości Simplexa, sam po zakupie bym się wściekł, że wydałem na to tyle kasy. Naprawdę trzeba mieć w sobie dużo samozaparcia, aby się nie zanudzić.

32
Dyskusje / Odp: Everybody's Gone to the Rapture
« dnia: Luty 13, 2018, 10:30:51 »
Odkopuję trupa, dzięki uprzejmości Simplexa miałem pewną przyjemność skończyć ten tytuł. Nie jestem fanem symulatorów chodzenia, w których nic się nie dzieje. Tu przez całą rozgrywkę podążamy z prędkością 2km/h za światełkiem i poznajemy fabułę poprzez gadające światełka, od czasu do czasu dodatkowo znajdując radio z komunikatami. To wcale nie jest wyolbrzymienie - nic innego tu się nie robi. Oprawa audiowizualna to majstersztyk (choć grafika jest bardzo nierówna, dogorywa oświetlenie, któremu Reshade nawet za bardzo nie pomaga, a tekstury często są mocno capcomowe). Samo miasteczko zaprojektowane jest świetnie (można mieć wrażenie, że to skala 1:1, co dodatkowo potęguje powolny chód bohatera), muzyka jest przepiękna. Fabularnie również daje radę, jednak zupełnie nie potrafiłem się zaangażować oglądając historię przedstawioną przez gadające światełka.  Gdyby zamiast tego dodali normalne sylwetki postaci, gra by bardzo dużo zyskała na ogólnej dramaturgii. Czy polecam? Raczej nie - gra jest proporcjonalnie tak ładna artystycznie co nudna. Często nudziłem się okropnie. Ogólnie tytuł traktuję częściowo jako stratę czasu, bo zalety jednak w moim przypadku nie zdominowały wad. Jeśli lubisz klimatyczne produkcje, które zabija powolnym tempem to gra może się spodobać (metacritic na poziomie ~80%), u mnie 5, może naciągane 6/10.




Więcej tutaj: https://www.flickr.com/photos/147747988@N02/sets/72157692595510584

33
PC, MAC / Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« dnia: Luty 12, 2018, 15:08:07 »
Jak dla mnie oryginalne tekstury wyglądają lepiej, mają więcej szczegółów i są bardziej subtelne. Idealnie pasują do klimatu gry i zwiększają immersję.

Zamiast tego gościa mogliby Capcom do tekstur zatrudnić.

34
PC, MAC / Odp: Emulatory, czyli sam zrób sobie remastera!
« dnia: Luty 12, 2018, 10:11:58 »

Znowu Zelda 4K, tym razem z najnowszym CEMU i nowym modem stabilizującym framerate - problemy z fizyką  zostały rozwiązane przy 30+ FPS, nie ma stutteru. Na video gra się czasem zatrzymuje na chwilę, bez nagrywania problem nie występuje praktycznie wcale. Przy ostatniej aktualizacji zmniejszyli zapotrzebowanie na RAM i myślę, że to może powodować te przycinki. Oprawę dowaliłem jeszcze bardziej w górę, polecam sprawdzić dla niej samej.

35
Dyskusje / Odp: The Evil Within 2
« dnia: Luty 11, 2018, 20:31:46 »
Simplexing to ogólna definicja spierdzielonizny technicznej od strony wizualnej w mowie forumowej  ;).

36
Dyskusje / Odp: What Remains of Edith Finch
« dnia: Luty 11, 2018, 12:30:46 »
Dlatego rozwinę go tutaj :) Trolololo wystarczy.

Gra zrobiła na mnie bardzo duże wrażenie, zupełnie nie wiedziałem czego się po niej spodziewać - omijałem wszystkie wiadomości z nią związane. Zaskoczyła mnie swoją pomysłowością, bardzo zręcznie poprowadzoną historią. Pomimo, że przygoda trwała dosłownie 2h (a gdyby nie wspomniany trololo powolny chód bohaterki byłaby jeszcze krótsza), wbiła mnie całkiem w fotel. Co mi się absolutnie podobało to fakt, że gra nie ckliwa, nie próbuje wyciskać łez. To absolutnie tragiczna historia, cholernie mocna, ale przedstawiona w taki sposób, że podobnie jak fabularna rodzina po prostu przyzwyczajamy się do śmierci - wiemy dokładnie jaki jest finał każdej z historii. Zajebista jest również dwuznaczność. Samym finałem również nie czuję się rozczarowany, wręcz przeciwnie. Pierwsze historie to było istne LSD, przez 3/4 gry spodziewałem się, że finał to rozwiąże w jakiś kuriozalny sposób, aby tylko zaskoczyć gracza. A tu całkiem logiczne i pasujące do historii zakończenie. Przez 10 minut po skończeniu gry siedziałem wpatrzony w pulpit zastanawiając się co czuję po zakończeniu, dalej nie jestem pewny. No, może poza kacem moralnym, że gry nie kupiłem, a szerowałem od _Blue. Nie zrozumcie mnie źle - cena produkcji jest przegięta w stosunku do zawartości produkcji. Jednak przy pierwszej większej promocji nie powinniście czuć się zawiedzeni. Moja ocena to coś między 8, a 9. Gra jednocześnie mnie powaliła, jak i czuję dość duży niedosyt. Zagrać naprawdę warto, co do tego wątpliwości żadnych nie mam.

37
Dyskusje / Odp: What Remains of Edith Finch
« dnia: Luty 11, 2018, 00:01:04 »
(kliknij)
Bardzo marna produkcja, popłuczyny a nie gra. Fabułę można przewidzieć po 5 minutach idąc przed siebie, a sama produkcja gdyby nie ślamazarny chód bohaterki trwałaby może 10 min. Warto zagrać tylko jak będzie w plusie dla łatwej platyny, ewentualnie jak będą ją gdzieś rozdawać do wydropienia kart na Steam.

(kliknij)

38
Dyskusje / Odp: Kingdom Come: Deliverance
« dnia: Luty 08, 2018, 23:32:30 »
Chodzi to to jakoś?

39
Dyskusje / Odp: Jaką grę ostatnio ukończyłeś?
« dnia: Luty 08, 2018, 21:56:37 »
Majoneza na Steamie kupił.

40
PC, MAC / Odp: brak spolszczenia? ale jak to?
« dnia: Luty 08, 2018, 19:12:25 »
Ten temat rozpierdolił mi mózg.
Jak można mieć jakiekolwiek roszczenia do kogoś, kto wykonuje prace hobbystycznie, profesjonalnie, wkładają w to mnóstwo serca i czasu, a nie pobierają za to żadnych pieniędzy. GPP nie można wesprzeć ani na patronite, ani nie sprzedają żadnych gadżetów.

Dodatkowo post dotyczy QB z czasów, kiedy był exem na Windows Store, na tym szrocie nie ma czegoś takiego jak edycja plików. Dodatkowo wielu ludzi liczyło na spolszczenie po czasie.

Strony: [1] 2 3 ... 39