Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - StrzelbaDeLima

Strony: [1] 2 3 ... 7
1
Dyskusje / Odp: Cyberpunk 2077 (Nowa gra od CDP)
« dnia: Czerwiec 18, 2019, 17:10:50 »
W Wiedzminie sie nie da. Pamietam, ze latał smok oznaczony trupia czaszka i zabijal drasnieciem, a my mu chyba nic nie zabieralismy

Soulsy, jak masz dobry refleks, to sobie przejdziesz bez levelowania, czego jest sporo na yt

Bo W3 to system bardziej przypominający MMO niż RPG, nie możesz założyć kurtki bo level za mały, taki sam miecz może zadawać 100 obrażeń na niskim poziomie i 100000 na wyższym.

Sama walka moim zdaniem to półka wyżej niż Elex, czyli da się już grać bez zgrzytania zębami, ale system jest zbyt ubogi, żeby pochwalić go a coś więcej niż to, że działa. Mamy po dwa ataki lekkie i silne, z których używa się połowę bo nie warto rozwijać ich jednocześnie.

Model strzelania z Deus Ex jest dla mnie akceptowalny tylko w sytuacjach, gdy korzystanie z niego jest opcjonalne (w Cyberpunku ma być więc jest ok).

2
Dyskusje / Odp: E3 2019
« dnia: Czerwiec 10, 2019, 22:26:08 »

3
Dyskusje / Odp: E3 2019
« dnia: Czerwiec 10, 2019, 22:19:42 »
Bardzo fajna prezentacja Watch Dogs 3
5 minut i już więcej gameplayu niż na całej konfie Microsoftu ;D

4
Dyskusje / Odp: E3 2019
« dnia: Czerwiec 09, 2019, 22:26:33 »
Neo

Johnny Mnemonic

A tak w ogóle to CD Project zjebał trochę, gdyby Keanu był głównym bohaterem a nie jakiś V to z miejsca 10/10

5
Dyskusje / Odp: E3 2019
« dnia: Czerwiec 09, 2019, 22:23:30 »
Keanu

6
Dyskusje / Odp: Star Wars Jedi: Fallen Order
« dnia: Czerwiec 08, 2019, 19:12:45 »
W tym gameplayu nie było ani jednego momentu, w którym chciałem zatrzymać obraz i podziwiać widoki, efekty świetlne nie dotarły? Może wybrali najbrzydszy fragment gry do jej zaprezentowania? Pasowałoby do EA.
W porównaniach z Uncharted byłoby coś na rzeczy, gdyby Drake'a zastąpić jednym ze statystów, facet wygląda jak definicja nijakości. Walka rzeczywiście wygląda ciekawiej, jak Technomancer z budżetem.

Straight to DVD EA Access.

7
Dyskusje / Odp: Days Gone
« dnia: Czerwiec 06, 2019, 08:42:18 »
A przyjmujecie jeszcze zapisy na bandwagon? Bo dobijam do końca i Days Gone co najmniej mi się podoba. Zacząłem grać bezpośrednio po New Dawn i zagadką pozostanie dla mnie jak te dwie gry mogą mieć taką samą średnią na MC.

8
Po godzinach... / Odp: Poplakalem sie :D
« dnia: Maj 19, 2019, 19:15:22 »

9
Dyskusje / Odp: Star Wars Jedi: Fallen Order
« dnia: Kwiecień 14, 2019, 13:12:57 »
Ale nie skreślam, oby było jak najmniej nawiązań do The Last Jedi, a może coś z tego będzie.
Będzie ciężko skoro to ma być bezpośrednia kontynuacja ostatniej kupy wydzielonej przez Georga.

10
Dyskusje / Odp: Star Wars Jedi: Fallen Order
« dnia: Kwiecień 13, 2019, 21:45:45 »
Oglądam sobie ten średnio interesujący trailer, pojawia się whiteboy #2247, krzywa szczęka, od razu myślę Dominic Monaghan, ale sprawdzam w internetach i okazuje się, że to Cameron Monaghan.
Plot twist: dwóch kolesi o takim samym nazwisku i takiej samej przekrzywionej szczęce nie jest spokrewnionych.

11
Po godzinach... / Odp: Jaki film dzisiaj widziałeś?
« dnia: Kwiecień 05, 2019, 22:23:15 »
Poza tym czy są jakieś wybitne fabularnie filmy o superbohaterach?
Watchmen.

+1

-1

Watchmen to raczej nieudana adaptacja komiksu, zestawiając poziom materiału źródłowego z efektem końcowym. Główny powód jest taki, że Snyder to kretyn 13-letni chłopiec. Nie słyszałem jeszcze sensownego zdania z jego ust ( na 4 słowa trzy to: like, cool, fuck), ale słyszałem go ze dwa razy więc może pechowo trafiłem.
Film byłby niezły, wystarczy tylko wyciąć tych 15 teledysków wciśniętych do filmu, połowę nawiązań popkulturowych (w każdej scenie jest ich tyle nasrane, że sama fabuła schodzi na drugi plan), przywrócić zakończenie mające sens, wyciąć slo-mo (ten grubasek w pelerynie i bez niego nie powinien być za szybki), przywrócić Rorschacha do pierwotnej roli ...

Czekam na serial, gorszy od filmu być nie może, Lindelof wprawdzie częściej pudłuje niż trafia, ale jesteśmy po Leftovers i większego kredytu zaufania niż teraz u mnie nie mieć mnie będzie.

12
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 19, 2019, 09:33:21 »
I mam też pytanie do osób w endgamie - czy można odblokować dla jednej postaci wszystkie signature weapons, czy trzeba mieć osobne do każdej spluwy?
Można dla jednej

Jeśli komuś podoba się agresywne AI, to w endgame jest to jeszcze bardziej podkręcone.

13
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 18, 2019, 09:43:53 »
Czy ktoś już wbił 30 poziom i zrobił ostatnią twierdze? (tylko to mi zostało, 30 wbita) - nie wiem tylko czy jak zrobię ostatnią twierdzę - to czy mnie nie przeniesie od strzały do świata "1", z zerowego. A chciał bym jeszcze pobiegać.
Przeniesie cie od razu. Nie wiem czy da się wrócić do zerowego, ale nie warto, misje poboczne będziesz miał dalej dostępne i nie będziesz stał w miejscu z rozwojem postaci.

14
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 17, 2019, 15:37:02 »
Potwierdzam:



Zrzut z wersji 90GB :)

15
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 16, 2019, 19:23:56 »
Albo przekręcili wajchę, albo wraz z poziomem mocno wzrasta rng. Powyżej 25 poziomu praktycznie w co drugiej skrzynce trafiam na topowe wyposażenie, ciuch też wypada znacznie częściej.

16
Dyskusje / Odp: Tom Clancy's The Division 2
« dnia: Marzec 15, 2019, 11:30:59 »
9 godzin na liczniku i poza dwoma szalikami, które dostałem z lootboksów otrzymanych za wbicie levelu, ani jeden ciuch mi nie wypadl. Przeszukuję skrzynki, walizki i pleacki, robię side questy etc., ale zaczyna mnie to odrobinę drażnić - ja rozumiem, że jakoś na te darmowe dodatki trzeba zarobić i można to załatwić płatnymi ubrankami, ale taka bida w wypadaniu ciuchów to przegięcie jednak.
Jak ci przez 9 godzin nic nie wpadło to znaczy, że w 10 będzie wpadać co chwilę :)
Płatne ubranka można znaleźć w grze, mi wpadło to:

17
Dyskusje / Odp: System Wars!!!1
« dnia: Marzec 13, 2019, 12:39:29 »
Nagle może się okazać, że Sony jak polska armia w 39 jest przygotowane na ostatnią wojnę.
Kiepska analogia skoro wiadomo, że Sony atomówkami stoi :)

18
Dyskusje / Odp: Watch_Dogs 2
« dnia: Marzec 04, 2019, 22:54:40 »
@Turbo
Ja się ogólnie zgadzam z tym co napisałeś tylko, że dalej Aidena wręcz nienawidzę. Trzy powody:
Tak jak napisałeś zemsta jest punktem wyjścia dla postaci i jest to jednocześnie wszystko co się z nim dzieje . Aiden jest pośrednio odpowiedzialny za śmierć siostrzenicy, omal nie doprowadza do śmierci siostrzeńca, a mimo to nie dostajemy ani jednego momentu opamiętania (w moim alternatywnym zakończeniu Aiden uratowałby rodzinę strzelając sobie w łeb), dostajemy za to namiastkę bohatera tego cuda https://www.imdb.com/title/tt0756288/ czyli pana zemstę, który mści się żeby się mścić a na koniec dnia mści się jeszcze trochę.
Aiden to najnudniejszy psychopata w historii, jak można spieprzyć psychopatę?
Nosi bejsbolówkę do płaszcza.

Ale wracając do punktu wyjścia czyli Aiden > Marcus to zgadzam się dlatego, że o Marcusie nie potrafiłbym napisać zdania, nie pamiętam już o co mu chodziło. Aiden wygrywa bo w przeciwieństwie do Marcusa potrafił we mnie wzbudzić emocje (nienawiść i obrzydzenie  ;D )

Jako gra dwójka>jedynka, bo jednak znacznie więcej możliwości, przede wszystkim jeden z niewielu sandboxów, gdzie strzelanie do wszystkiego jest tylko jednym z alternatywnych sposobów przechodzenia gry.

19
Dyskusje / Odp: Watch_Dogs 2
« dnia: Marzec 04, 2019, 15:14:02 »
Mi w Watch_Dogs 2 nie pasowało to, że taki Marcus, który raczej nie jest mordercą, musiał biegać z bronią i zabijać. W sumie to ubiłem kilkuset przeciwników w całej grze.
Nie musiał, ja przeszedłem bez ani jednego trupa na koncie. Aidenem chyba też się dało, poza zabójstwami wymuszonymi przez fabułę, choć było to bardzo upierdliwe. Dwójka daje znacznie lepsze narzędzia pacyfistom.
M.in. dlatego jedynka jest IMO lepsza od dwójki. Aiden > Marcus - i nikt mnie nie przekona, że czarne jest czarne, a białe jest białe  :D
Aiden to ten koleś co mszcząc się za śmierć siostrzenicy omal nie doprowadza do śmierci siostrzeńca. Trochę czasu minęło odkąd grałem, ale tam chyba było sporo momentów, w których ktoś odrobinę mądrzejszy od Aidena zorientowałby się, że jest źródłem wszystkich problemów, z którymi niby walczy. Siostra mu to chyba mówi wprost a ten dalej zgrywa głupka. Gra powinna zawierać alternatywną ścieżkę fabularną, w której Aiden strzela sobie w łeb i gramy kimś innym.

20
Dyskusje / Odp: Co ciekawego słychać na PSN
« dnia: Luty 22, 2019, 20:16:55 »
Jest niezła promocja na Kingdom Come Deliverance. Czy ktoś wie, czy ta gra jest już grywalna na PS4?

Przechodziłem niedawno, gry mi ani razu nie wywaliło, popsutego questa nie uświadczyłem a zrobiłem większość. W międzyczasie ukazał się całkiem spory patch, jest szansa, że za dużo nie psuje.

21
Po godzinach... / Odp: Jaki film dzisiaj widziałeś?
« dnia: Luty 04, 2019, 20:25:48 »
BR2049 był świetny i to już w pierwszym montażu , simplexowi się nie podobał bo pewnie oglądał w 24 fps

22
Dyskusje / Odp: Najlepsze gry 2018 roku
« dnia: Styczeń 05, 2019, 11:28:21 »
Rozumiem, że pozakonkursowo mogę sobie wpisać gry w 2018 ograne, ale niekoniecznie wydane?

1. Gra roku (niespełniająca wymagań regulaminowych) Persona 5


2. Gra roku- God Of War
Trochę więcej poniżej

3. Red Dead Redemption 2
Podobny przypadek co gra nr 2, tam dostałem pierwszego Kratosa, którego losy mnie obchodziły, tutaj dostałem pierwszą grę od Rockstara, z bohaterem z krwi i kości. Kolejność taka a nie inna bo historię w GOW udało się na koniec ładnie spiąć klamrą. RDR 2, mimo że ustawił sobie przed finałem bardzo wysoko poprzeczkę, to ostatecznie zrobił za dużo rzeczy źle, ale to temat na dłuższy post. No i pozycja w dół za najbardziej pasywną postać w historii- Marstona.
(kliknij)
Arthur, Dutch, Hosea, Charles, Sadie... Marston powinien jeździć za nimi w 100 metrowej odległości i nie odzywać się.

Najlepszy klon- Nioh
poprawić system wyposażenia i broni, walki z bossami, są już naprawdę blisko

Najlepsza gra, której jeszcze nie ukończyłem- Yakuza Kiwami

Najlepsza gra, której nie ukończę- Monster Hunter World

Najlepszy remaster- Dark Souls

Najlepszy sequel- XCOM 2

Najlepszy prequel- RDR2 Life is Strange: Before the Storm

Najlepszy zapychacz czasu: FarCry 5, SpiderMan

Z pewnością nie najlepszy zapychacz czasu: Assassin's Creed: Odyssey, Shadow of War
Grając w Shadow of War zastanawiałem się jak mógł wyglądać proces pisania scenariusza. Nie jest to pierwsza pozycja bazująca na znanym autorze fantasy. W przypadku serii Wiedźmin podejrzewam, że twórcy obchodzili się z materiałem źródłowym jak ze złotym cielcem, a tutaj ktoś chyba w pewnym momencie wstał i powiedział "je..ć Tolkena, je..ć Włądcę Pierścieni, robimy co chcemy".
Moja niepopularna opinia: najlepszą historią (bo nie grą, gra to technicznie koszmar) opartą na książkach fantasy pozostaje Gra o Tron od Cyanide.

Największe rozczarowanie- Ni no Kuni 2


23
Dyskusje / Odp: Assassin's Creed Odyssey
« dnia: Grudzień 31, 2018, 11:06:12 »
Mam też w Andromedzie, tak że...

24
Dyskusje / Odp: Assassin's Creed Odyssey
« dnia: Grudzień 30, 2018, 19:44:12 »
Straszny ból dupy na forum dzisiaj panuje.

W tym filmiku, który wrzucałeś twórcy? gry chwalą się jak to szanują czas gracza.
Mój szanowali w ten sposób, że gdy musiałem robić losowo generowane zadania poboczne, żeby wbić odpowiedni poziom to wielkodusznie dali mi alternatywę w postaci płatnego XP boosta. Nie skorzystałem, stąd pewnie ten ból dupy :)

25
Dyskusje / Odp: Assassin's Creed Odyssey
« dnia: Grudzień 30, 2018, 19:31:09 »

Polecam ten filmik obejrzeć, całkiem ciekawy, a już na pewno trzeba zwrócić uwagę od 2:41, ewentualnie wcześniej. Taki mały pstryczek w ucho RDR2:
https://www.youtube.com/watch?v=bcYUNoAmBWo

"Szanujemy Twój czas, dlatego już za niecałe 10 dolarów możesz wykupić XP boost"

26
Dyskusje / Odp: Assassin's Creed Odyssey
« dnia: Grudzień 30, 2018, 17:05:21 »
Świat skaluje się w górę, tzn. jak masz za niski level to masz za niski level, ale przeciwnikom i zadaniom poziom rośnie razem z Tobą.
Nie ma opcji wyłączenia.

27
Dyskusje / Odp: Assassin's Creed Odyssey
« dnia: Grudzień 30, 2018, 16:37:30 »
Ależ to jest nijaka gra, niby wszystkie klocki są na swoim miejscu, ale każdy jeden brzydki, krzywy i popsuty. Origins nie był zbyt dobry, ale sprawiał wrażenie kroku w dobrym kierunku, Odyssey również obrało sobie dobry kierunek i dziarsko maszeruje stojąc w miejscu.

Gdy przeglądałem ten temat dziwiło mnie, że w pewnym momencie co drugi post zaczynał się od informacji, kto na którym jest poziomie. W grze, w której poziomy służą tylko i wyłącznie informacji, czy możesz już iść do danego regionu, cała ich pozostała rzekoma przydatność mogłaby zostać wycięta i gra nie straciłaby nic.
System progresji jest niedobry, bardzo niedobry jest...
Jest on zbiorem najgorszych elementów jakie istnieją w grach arpg w jedną całość, zaletą takiego rozwiązania jest, że od teraz nie trzeba będzie wymieniać tych wszystkich tytułów, wystarczać będzie jeden. Mamy tu:
-skalowanie świata wraz z poziomem postaci,
-wyposażenie wymagające odpowiedniego poziomu do użycia,
-które chwilę później jest bezużyteczne bo zwykły patyk kilka poziomów wyżej jest potężniejszy niż ten rzadki miecz, który dostałem w nagrodę za wykonanie misji,
-możemy podnosić poziom wyposażenia, ale jest to znacznie droższe niż zakup nowego
-który w rzeczywistości nie jest zakupem a wypożyczeniem, za pół godziny nowy miecz będzie kompletnie nieprzydatny, więc po co zawracać sobie głowę,
-cała ekonomia w grze sprowadza się do zakupu materiałów do rozbudowy statku, wydawanie pieniędzy na cokolwiek innego jest zbędne
-aż do osiągnięcia maksymalnego poziomu, czyli wystarczy jakieś 60 godzin grindu by wreszcie można sprawdzić co ten system ma do zaoferowania
-albo 50 godzin jak się wykupiło boosta
-obrażenia, pancerz, punkty życia skalują się z poziomem postaci, na to jak ci pójdzie w walce zawsze największy wpływ będzie miała różnica poziomów, a nie jak rozwijałeś postać
-punkty doświadczenia wpadają za wszystko, levelcap był na 50, podnieśli na 70, równie dobrze mogli dać 200, nie ma to żadnego znaczenia, pamiętaj, ile byś nie trenował, każda kura na Kefalonii trenuje tyle samo,

Co dalej:
Walka... od ostatniej części wzorują się na wiadomej serii, jednak wygląda to bardziej na niezamierzoną parodię. Jest to jeden z tych elementów, po których widać brak kreatywności Ubisoftu. Odyssey nie posiada nic oryginalnego, wszystkie elementy gdzieś już były i zostały skopiowane, zazwyczaj nieumiejętnie, bez jakiejkolwiek próby rozwinięcia formuły.

Świat jest bardzo ładny, ekspozycja ssie. Grałem w tak chwalonym trybie eksploracyjnym, sprowadza się on do tego, że zanim kropka mi się pojawi to muszę ją wstępnie zlokalizować na mapie. Dotyczy to bardzo małego wycinka zadań. Mapa jest zasrana kropkami, nie wiem czy to nie jakiś rekord. W każdym razie pisząc o tym, że ekspozycja ssie chodzi mi o to, że gra nie robi przysługi projektantom i grafikom. Zaprojektowanie misji wątku głównego w taki sposób aby wprowadzenie do nowej lokacji stanowiło też jej prezentację nie jest pewnie łatwe w otwartym świecie (projekt poziomu, zaplanowanie ścieżek, oświetlenie itd...), ale tutaj miałem wrażenie, że wszędzie wchodzę od dupy strony.
W skrócie: gra ładna, przycisk share odpoczywał.

Fabuła:
Grałem tą ogrzycą, Kasandrą. Nie jest to najgorsza postać, znając wcześniejsze osiągnięcia Ubisoftu na tym polu byłem pozytywnie zaskoczony. Jej brat z kolei w roli głównego złola to jest poziom Gargamela. Brzmi tak jakby facet podkładający mu głos poważnie myślał, że nagrywa kreskówkę.
Fabułę można w skrócie opisać mniej więcej tak (gdzie kropki stanowią kolejne wydarzenia fabularne):
... a potem ...  a potem ... a potem ... a potem...
a potem coś się chyba miało jeszcze wydarzyć, ale okazuje się, że gra się skończyła. Niby przyświeca nam jakiś nadrzędny cel, ale najczęściej będziemy robić rzeczy fabularnie związane z sobą baaardzo luźno. Fabuła na szczęście jest na tyle nieangażująca, że brak zakończenia nie jest wadą.

Zadania:
"-Mistios! Mistios! Niosłam koszyk grzybów przez las, spotkałam grupę żołnierzy i tak się na mnie dziwnie zaczęli patrzeć, że z tego wszystkiego zaczęłam uciekać i zgubiłam koszyk.
-Chcesz, żeby przynieść Ci grzybów?
-Nie, wszyscy żołnierze muszą umrzeć."

Podsumowując:
Jeśli jesteś właśnie po przeprowadzce, na dysku konsoli nieco pustawo bo internet nie dotarł to jest to idealna gra na zmarnowanie kilkudziesięciu godzin życia.

28
Dyskusje / Odp: Red Dead Redemption 2
« dnia: Listopad 17, 2018, 23:09:56 »
Ciekawe czy pokusza sie o dlc.
(kliknij)

(kliknij)

29
Dyskusje / Odp: Fallout 76
« dnia: Listopad 09, 2018, 11:32:50 »
Far cry? Toc misje od murzyna z F4 byly bardziej roznorodne niz zadania z takiego FC4. Ubisoft z ich tasiemcami to ostatnia firma, ktorej bym oddal Fallouta.

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka


Super, że zrozumiałeś o czym mowa.


Far Cry bo umieją w strzelanie, grafikę i animacje. A to główne problemy Fallout.


Skąd wziałeś FC4? To tytuł z poprzedniej generacji. FC 5 jest o wiele lepszą grą.

Główne problemy Fallouta by Bethesda to niezrozumienie świata, brak postaci posiadających choćby odrobinę osobowości, fabuła na tak wielu poziomach, że miejsca by brakło by wymieniać, brak wpływu bohatera na rozwój wydarzeń (to w sumie problem z każdym rpg Bethesdy, zawsze stoimy z boku słuchając jak inni podejmują za nas decyzje). Ubisoft nie naprawia żadnego z tych problemów więc zgadzam się z tytaczem, gdy pisze: "Ubisoft z ich tasiemcami to ostatnia firma, ktorej bym oddal Fallouta."

30
Dyskusje / Odp: Mass Effect Andromeda
« dnia: Listopad 08, 2018, 16:06:23 »
Ja mam podobne odczucia do różnicy między częścią pierwszą a drugą, w tych najważniejszych aspektach czyli warstwie fabularnej i elementach rpg.

31
Dyskusje / Odp: Mass Effect Andromeda
« dnia: Listopad 08, 2018, 15:47:10 »
Jako wygórowanych oczekiwań nie miałem po 2 i 3 części, ale Andromedzie nie udało się nawet doczłapać do ich poziomu.

32
Dyskusje / Odp: Red Dead Redemption 2
« dnia: Listopad 05, 2018, 12:33:01 »
To może , ale niekoniecznie musi być ten sam. Ja wpadłem na niego trzy razy i ostatnim razem zarzekał się, że to już ostatni raz i na pewno mi się odwdzięczy.
Zdarzenie z ukąszeniem przez węża trafiło mi się chyba z cztery razy, przy czym dwa razy trafiłem na tego samego gościa i Artur komentował, że już raz go ratował. W pozostałych przypadkach odtwarzany był dialog z pierwszego spotkania.

33
Dyskusje / Odp: Red Dead Redemption 2
« dnia: Listopad 01, 2018, 20:38:32 »
To nie spojler. Sa mocne momenty. A moze, jak nie masz dobrego serduszka jak np ja :), to tego az tak nie przezyjesz?

Robiłem właśnie to samo zadanie
(kliknij)

34
Dyskusje / Odp: Red Dead Redemption 2
« dnia: Listopad 01, 2018, 13:40:40 »
Pokaż mi gdzie pisałem coś o innych animacjach niż przeszukiwanie zwłok a potem zobacz jakie bzdury zacząłeś pisać o rzeczach o których w ogóle nie wspominałem.
Nie wspominałeś, ja wspomniałem pytając przy okazji dlaczego chcesz wyłączyć tą jedną konkretną animację, skoro podobnie jak wszystkie inne ma uzasadnienie gameplayowe.
Raz jeszcze:
Animacja przeszukiwania ciała, podobnie jak konieczność otwierania (i zamykania) skrzynek ma Cię postawić pod presją czasu w sytuacjach, w których jesteś poszukiwany, zagrożony wykryciem, albo obserwowany. To, że w większości sytuacji nie jesteś ("kto niby ma mnie wykryć? Zając?") nie jest argumentem za tym, żeby tej animacji nie było, podobnie jak każdej innej wymienionej przeze mnie ( i setek następnych). Prawie każde działanie w grze ma animację, zdecydowana większość odbywa się w warunkach ustalonych przez Ciebie (zając), wszystkie służą budowaniu immersji i stworzeniu pozorów realizmu. Dlatego Arthur odwraca trupa i zagląda mu w kieszenie, dlatego polując na niedźwiedzia szuka najzdrowszego okazu i celuje między oczy po czym łapie go za łapy, obraca, skóruje, wycina co mu tam jeszcze potrzebne, ładuje pojedynczą sztukę na konia i odwozi do handlarza, dlatego .. tu wstaw dowolny element gameplayu, który można by przyciąć o połowę.
Ponawiam więc pytanie, wycinamy tylko tą jedną konkretną animację łupienia ciał czy jeszcze jakieś?

35
Dyskusje / Odp: Red Dead Redemption 2
« dnia: Listopad 01, 2018, 12:54:07 »
Brak umiejętności czytania ze zrozumieniem + brakargumentów i od razu załącza się trolling jak u meatbaga. Ehhhh. Nie o takie forum Poly nic nirobiłem. :(
No i jako nie potrafiący czytać ze zrozumieniem, pozbawiony argumentów troll na miarę meatbaga dalej nie wiem, które animacje jeszcze chciałbyś wyłączyć i jak by to działało?

36
Dyskusje / Odp: Red Dead Redemption 2
« dnia: Listopad 01, 2018, 12:37:41 »
W tym, że po 3 przeszukaniach mam dosyć bo to zajmuje ZA DŁUGO. Przecież to napisałem. Powinna być dodatkowa opcja szybkiego przeszukania, że podchodzisz, klikasz guzik i cyk, gotowe.
Ta dodatkowa opcja to się sama włącza/ wyłącza w zależności czy cie widzi npc czy królik? Ma też działać to przeszukiwania skrzyni czy szafek? Może do skórowania zwierząt, może wsiadania i zsiadania z konia? Animacja jedzenia trwa też parę sekund, szczotkowanie konia, zakładania przynęty itd., może opcja włącz/wyłącz wszystkie animacje?

37
Dyskusje / Odp: Red Dead Redemption 2
« dnia: Listopad 01, 2018, 12:21:19 »
Jaki to jest głupi argument biorąc pod uwagę fakt, że chcę przeszukać sobie ciała gdzie wybiłem bandytów i wokół nie ma żywej duszy więc kto niby ma mnie wykryć? Zając? :D
Skoro wokół nie ma żywej duszy to sobie przeszukaj, w czym problem?

38
Dyskusje / Odp: Red Dead Redemption 2
« dnia: Listopad 01, 2018, 12:16:34 »
No gra nie jest żadnym mesjaszem, ma imo za dużo wad.
Arthur porusza się jak wóz z węglem, lootowanie ciał trwa wieczność, misje są nieciekawe (na 23 misje może ze 3 były ciekawe), simsopodobne rzeczy jak dbanie o jedzenie, staminę itp jest totalnie zbędne i irytujące.
A pisze to fanboj gier Rockstar. :(


Artur i konik poruszają się może niezgrabnie, ale realistycznie, nie wbiegam na ostrzejsze podejścia albo w zamknięte drzwi a jadąc na koniu przez miasto nie bawię się w froga.
Lootowanie trwające wieczność to celowy zabieg, który ma za zadanie postawić Cie przed wyborem, czy warto ograbić kolejne ciało czy kolejną szafkę i ryzykować wykrycie, czy jednak postępować bezpiecznie.
Misje są ciekawe, różnorodne, nawet te najprostsze w konstrukcji dobrze podbudowane fabularnie.
Simsopodobne rzeczy są zbędne, w sensie nie musisz ich wykonywać. Ja wykonuję wszystkie, nawet te, których gra nie sugeruje, że można je wykonywać (np. nie śpię pod gołym niebem skoro mogę rozłożyć namiot).
A pisze to osoba, która nigdy fanbojem Rockstara nie była

39
Dyskusje / Odp: Red Dead Redemption 2
« dnia: Październik 31, 2018, 23:43:34 »
Tak, kup ją, jest dostępna w każdym sklepie z bronią od początku. W przeciwieństwie do łuku zabija króliki jednym strzałem i nie będziesz miał problemu z amunicją.

40
Dyskusje / Odp: Red Dead Redemption 2
« dnia: Październik 31, 2018, 22:26:17 »
Jak zabić królika z łuku żeby zezwłok był pristine?

Zabijaj ze sztucera.
I zanim to zrobisz sprawdź lornetką w jakim stanie jest królik. Jeśli jest w złym stanie nie ściągniesz idealnej skóry. Szybciej pewnie będzie walić do każdego, jeden na trzy powinien być w idealnym stanie.

Strony: [1] 2 3 ... 7