Autor Wątek: Ultima.pl - jak nie należy handlować  (Przeczytany 114667 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Michael_999

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #120 dnia: Październik 31, 2009, 13:53:47 »
@Michael_999 - czyli co, goście nie mają na stanie tych bundli z kierownicą  ? A właśnie się do zakupu przymierzam początkiem przyszłego tygodnia...

Teraz już mają. Dostałem info od znajomego, że bundla odebrał osobiście ze sklepu. Więc on ma kierę, a mnie wysłał samą grę :). W poniedziałek wolne, więc dobrze by było, żeby mi w ten dzień paczuszka doszła ;)

Mithos

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #121 dnia: Listopad 09, 2009, 22:05:53 »
W piątek rano zamówiłem GTA:Chinatown Wars na PSP (na stronie "dostępna w 24h"). Minął piątek, minęła sobota (sklep pracuje normalnie), minął poniedziałek... i sklep jak zwykle milczy (wybrałem odbiór osobisty w sklepie).

Tak więc minęły już 3 dni robocze sklepu, a gry "dostępnej w 24h" jak nie było tak nie ma.

Wiem, że czyta ten wątek pracownik Ultimy, więc się go zapytam : ile razy można dawać wam szansę i próbować coś u was kupić?
 
Czy to normalne postępowanie sklepu w przypadku gier dostępnych w 24h nie pytam, bo życie pokazuje że jak najbardziej TAK.

Ultima = FAIL

Offline Gregys

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10106
  • pukier cuder
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #122 dnia: Listopad 10, 2009, 12:34:29 »
Może chodzi o 24 godziny robocze? ;D
Gregys out.

Mithos

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #123 dnia: Listopad 12, 2009, 19:03:18 »
Jutro mija tydzień. Sklep nadal milczy.

MEGA FAIL

Offline jarken

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2832
  • Płeć: Mężczyzna
  • You ROCK!
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #124 dnia: Listopad 12, 2009, 19:05:28 »
MW2 zamówione we wtorek w południe, od razu zapłacone e-przelew (a to był błąd...), zamówienie do tej pory nie zrealizowane. Dostępność w 24h. No nic, pewnie mój ostatni zakup tam, już szybciej wysyłają goście z allegro.

Offline Slateer

  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 39
    • Zobacz profil
    • Gamersite
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #125 dnia: Listopad 13, 2009, 09:38:31 »
najlepiej to gry zamawiac tam przez telefon i platnosc przy odbiorze...

Gry, konsole, PC: www.gamersite.pl

Offline tap-chan

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 746
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #126 dnia: Listopad 13, 2009, 09:58:54 »
Czy patrząc na doświadczenia kolegów nie lepiej tam gier wcale nie zamawiać? Mnie ani razu w balona nie zrobili (bo w sumie kupowałem tam chyba coś raz i to w sklepie...), ale zamawiać tam nie będę. Panowie (ultimowcy), jesteście profesjonalistami, płacą Wam za to, więc profesjonalnie powinniście pracować.

Offline Kraven

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1300
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #127 dnia: Listopad 13, 2009, 10:06:57 »
Dla równowagi moje doświadczenie z Ultimą z ostatnich kilku miesięcy: pre-ordery dwóch najważniejszych dla mnie premier tego roku, tj. FM3 i MW2, obie gry doręczone kurierem na dzień polskiej premiery.

Mithos

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #128 dnia: Listopad 13, 2009, 10:07:06 »
W sklepie teraz nic nie kupisz, bo na miejscu nigdy nic nie ma. Ja wybrałem odbiór na miejscy i płatność przy odbiorze. Za chwilę minie równy tydzień, a gry "dostępnej w 24h" jak nie było tak nie ma.

EDIT. Dostałem maila, że mogę grę odebrać. Czas realizacji zamówienia 1 tydzień (wg. www "dostępne w 24h").
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2009, 11:51:40 wysłana przez Mithos »

prezii

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #129 dnia: Listopad 16, 2009, 15:31:54 »
MW2 zamówione we wtorek w południe, od razu zapłacone e-przelew (a to był błąd...), zamówienie do tej pory nie zrealizowane. Dostępność w 24h. No nic, pewnie mój ostatni zakup tam, już szybciej wysyłają goście z allegro.

MW2 zamówione w sobotę 7 listopada z przesyłką kurierem. E-przelew doszedł w poniedziałek. Gry do dzisiaj nie ma. Najgorsze, że nie dostałem żadnego maila o wysyłce, potwierdzeniu wpłynięcia kasy ani nic takiego. Zero odpowiedzi na moje maile. Jedyny mail od nich, to z niedzieli 8 listopada z pytaniem o sposób płatności (informacja taka poszła ode mnie na ich mail już w sobotę, 5 minut po zakupie).

 Żeby było jasne, kupiłem przez allegro (tam też mają konto), wiem, że czas realizacji wg. regulaminu allegro to dwa tygodnie. Jednak kiedy się buli ciężką kasę, to ma się jakieś oczekiwania. Szczególnie, że nie jest to jakiś tam przypadkowy użytkownik allegro a o zakupie zdecydowała znajomość marki Ultima. Nie chce mi się dzwonić, ale pewnie w końcu będę zmuszony. Ze swojej strony nie polecam, można znaleźć solidniejszych i szybszych sprzedawców w konkurencyjnych cenach, którzy przynajmniej odpisują na maile. Pierwszy i ostatni zakup u nich.

P.S Pewnie to wina ich systemu, mają na pewno masę zamówień i ciężko im odpisywać na każdy mail. Jak się jednak rozpoczyna działalność w internecie to w pewien sposób zobowiązuje, także do kontaktu poprzez pocztę elektroniczną.

/EDIT/
Wyjaśniło się dosłownie przed sekundą.

"Witam Serdecznie
Bardzo Pana przepraszam za opóźnienie. Problem wyniknął z naszej strony niestety.
Paczka zostanie nadana dziś. Raz jeszcze przepraszam za zaistniałą sytuację.
Pozdrawiam"

Wszystko fajnie, tylko nie po to płaciłem przed premierą 212 z przesyłką, żeby dostać tydzień po premierze, gdy gra kosztuje od 169 wzwyż.

« Ostatnia zmiana: Listopad 16, 2009, 15:43:06 wysłana przez prezii »

Offline Kathor

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 237
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #130 dnia: Listopad 16, 2009, 16:26:45 »
Też się trochę zawiodłem na ultimie, miałem preorder na gow collection za 200 zł (bez kosztów wysyłki)- czyli dużo więcej niż da się kupić na allegro (150-160zł z wysyłką!) ale według dat ultimy gra miała być dużo szybciej po czym rach ciach przesunęli wysyłkę już drugi raz na 19 listopada podczas gdy na allegro ma być 20. Pięknie dziękuję za takie coś przepłacać (zwł. że grę z allegro mogę odebrać osobiście a z ultimy nie), mam nadzieję, że chociaż anulują moje zamówienie.

Offline mihn

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1232
  • Płeć: Mężczyzna
  • #e3-pl team
    • Zobacz profil
    • Polygamia
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #131 dnia: Listopad 16, 2009, 18:57:24 »
Wszystko fajnie, tylko nie po to płaciłem przed premierą 212 z przesyłką, żeby dostać tydzień po premierze, gdy gra kosztuje od 169 wzwyż.
Te 169zl to chyba chwyt marketingowy Tesco ;) bo u mnie nie widziałem w żadnym (z 2) marketów.

GŁODZENIE TROLLI WSKAZANE

Offline wachu

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1608
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wassup?
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #132 dnia: Listopad 18, 2009, 07:41:58 »
Też się trochę zawiodłem na ultimie, miałem preorder na gow collection za 200 zł (bez kosztów wysyłki)- czyli dużo więcej niż da się kupić na allegro (150-160zł z wysyłką!) ale według dat ultimy gra miała być dużo szybciej po czym rach ciach przesunęli wysyłkę już drugi raz na 19 listopada podczas gdy na allegro ma być 20. Pięknie dziękuję za takie coś przepłacać (zwł. że grę z allegro mogę odebrać osobiście a z ultimy nie), mam nadzieję, że chociaż anulują moje zamówienie.

A najlepsze jest to, że GOW kolekcja mozną kupić za 110 w ang. sklepie wysyłkowym :D

prezii

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #133 dnia: Listopad 19, 2009, 15:33:07 »
Przyszedł wreszcie Modern Warfare 2, przeprosili, trwało to 12 dni, wybaczyłem i miałem się nie znęcać, jednak jest jedna rzecz.

W poniedziałek dostałem mail o treści jak wyżej ("Paczka zostanie nadana dziś") , dzisiaj jest czwartek, trochę długo jak na kuriera, pierwszy raz DPD, to zrzuciłem to na nich. Patrzę jednak na fakturę a tam:

Data dokumentu: 2009-11-18. Data sprzedaży: 2009-11-18 (czyli wczoraj)

Zdaję sobie sprawę, że nie wysyłają paczek codziennie, tylko partiami. Nie lubię tylko jak ktoś mnie bezczelnie okłamuje.
Jedyny plus jest taki, że nie będę się już wpisywał w tym temacie, bo już nic u nich nie kupię:)

Offline Alexej

  • Moderator Globalny
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7855
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowa generacja nikogo, ja chcę kolejnej!
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #134 dnia: Grudzień 04, 2009, 11:40:12 »
25 listopada złożyłem dość duże zamówienie (5 gier dostępnych od ręki i dwa filmy anime dostępne 3-5 dni). Dziś jest 4 grudnia i paczka wciąż nie została wysłana :(

Oczywiście zapłaciłem z góry.

PSN ID: AlexejPL Steam: Alexej Origin: Alexejpl Uplay: AlexejPL

Michael_999

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #135 dnia: Grudzień 04, 2009, 13:10:24 »
25 listopada złożyłem dość duże zamówienie (5 gier dostępnych od ręki i dwa filmy anime dostępne 3-5 dni). Dziś jest 4 grudnia i paczka wciąż nie została wysłana :(

Oczywiście zapłaciłem z góry.

Błąd, że zapłaciłeś z góry ;).

Z tego co widzę, (choć może mi się tylko wydaje) Ultima nie traktuje czasem mniej poważnie klientów, którzy wpłacają pieniądze z góry za dany towar? Bo w końcu oni już i tak kasę mają a grę sobie wyślą za tydzień czy dwa (klient i tak poczeka). Jak zamawiałem Modern Warfare 2 to nawet się nie zastanawiałem i wziąłem za pobraniem. Oczywiście gra dotarła do mnie w dzień premiery. No bo kasy za towar nie dostali, a jakoś muszą ją z klienta ściągnąć, więc grę muszą wysłać w terminie. Choć mogę się mylić co to tych moim rozważań ;)

Offline aZiss

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2066
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #136 dnia: Grudzień 04, 2009, 13:15:59 »
Pewnych kwestii nie kumam. Piszecie, narzekacie, dajecie się przepraszać. Ktoś z Was to czyta, a potem składa "dość duże zamówienie" płacąc z góry i potem w tym temacie pisze, narzeka a za chwilę napisze, że go przeprosili itd. Rozumiem, że czasem wygodnie zamówić w jednym miejscu kilka produktów jak są (teoretycznie na www), ale wtedy czujcie sie ostrzeżeni  ::)
(kliknij)

Offline Alexej

  • Moderator Globalny
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7855
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowa generacja nikogo, ja chcę kolejnej!
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #137 dnia: Grudzień 04, 2009, 13:52:20 »
Zakupy przez internet to ma być wygoda.
Dlatego kupuję w jednym miejscu i płacę z góry, żeby nie musieć trzymać odliczonej kwoty w domu i się rozliczać z Panem Kurierem.

Wcześniej nie miałem problemów z Ultimą, ostatni zakup (dodatki do GTA IV) sprzed jakiś dwóch tygodni dotarł od razu.
Dziś mija 7 dni roboczych od złożenia zamówienia, do tej pory nie dostałem żadnej informacji że realizacja się opóźni. Jak do wieczora paczka nie zostanie skompletowana no to wafel, anuluję zamówienie (widzę, że będę musiał to zrobić e-mailowo bo na stronie nie ma takiej możliwości. Cwaniaczki.).

Jakoś emocjonalnie do tego nie podchodzę, ot nawalili to rezygnuję z ich usług. Nie podoba mi się tylko zamrażanie moich pieniędzy w okresie przedświątecznym.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 04, 2009, 13:53:56 wysłana przez Alexej »

PSN ID: AlexejPL Steam: Alexej Origin: Alexejpl Uplay: AlexejPL

Offline marcinwks

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #138 dnia: Grudzień 05, 2009, 09:38:15 »
Dziś mija 7 dni roboczych od złożenia zamówienia, do tej pory nie dostałem żadnej informacji że realizacja się opóźni. Jak do wieczora paczka nie zostanie skompletowana no to wafel, anuluję zamówienie (widzę, że będę musiał to zrobić e-mailowo bo na stronie nie ma takiej możliwości. Cwaniaczki.).

Można zawsze telefonicznie odwołac zamówienie. Sam tak robiłem, kiedy czekałem w tej "najlepszej" firmie na NBA 2k10. 2 tygodnie po premierze nadal nie mieli, choc twierdzili codziennie, że lada moment będzie. Przestałem tam składac jakiekolwiek zamówienia przedpremierowe i premierowe, a i w wypadku promocji zastanawiam się 5 razy.
Teraz zamówiłem w Robsonie i....czekam na paczkę 5 dzień. Najwyraźniej w Warszawie czas płynie wolniej, niż w innych rejonach Polski.

Katanka

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #139 dnia: Grudzień 05, 2009, 10:18:05 »
Ja zamówiłem w Robsonie kilka dni temu i kurierem miałem w ciagu 36h :) Natomiast w Ultimie gier nie zamawiałem, ale zamówiłem już z tego co pamiętam 3 konsole (za czasów PS2 i GameCube) i przyszły bardzo szybko. Podobnie akcesoria bardzo szybko docierały.

Offline aZiss

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2066
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #140 dnia: Grudzień 05, 2009, 13:27:31 »
Ja jak już kupuję premierowo to w sklepie PSXextreme. Polecam. Jest w Katowicach, mogę osobiście podejść.
(kliknij)

Katanka

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #141 dnia: Grudzień 05, 2009, 13:38:28 »
Tak, sklepik PSX Extreme podczas premiery Eye of Judgment wysłał mi grę w ciagu 24h !

Offline Psychol324

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 285
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • hitlerdance
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #142 dnia: Grudzień 06, 2009, 10:46:14 »
Ja zawsze zamawiałem za pobraniem już z 8 rzeczy w tym xboxa 360 i nie było żadnych problemów oprócz tego, że dostałem platynę zamiast premierowe wydanie a i tak po 3 miesiącach uwzględnili mi reklamację. Teraz zamówiłem eyepeta z kamerką i nie sądzę by były tym razem jakieś duże problemy.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 06, 2009, 10:48:42 wysłana przez Psychol324 »

Offline Vramin

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 17490
  • Płeć: Mężczyzna
  • Non serviam
    • Zobacz profil
    • https://twitter.com/Vramiin
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #143 dnia: Styczeń 10, 2010, 11:29:49 »
Odświeżę - zaryzykowałem i zamówiłem w sobotę rano Darksiders, płatność przy odbiorze. Zobaczymy jak Ultima sobie poradzi ;D.
   

Offline Vramin

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 17490
  • Płeć: Mężczyzna
  • Non serviam
    • Zobacz profil
    • https://twitter.com/Vramiin
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #144 dnia: Styczeń 13, 2010, 08:09:56 »
Operacja "zakup kontrolowany" zakończona pełnym sukcesem ;). Darksiders zamówiłem w wolną sobotę, w poniedziałek wyszła z Ultimy a we wtorek kurier dostarczył przesyłkę. W poniedziałek sklep był po remanencie, więc były drobne problemy ze sprawdzeniem czy gra jest na stanie i zostanie do mnie wysłana, ale pracownik sklepu sam do mnie zadzwonił i potwierdził że przesyłka wyszła. Tak trzymać Ultima :D.
   

Offline Tartaq

  • Forumogadka Team
  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2282
  • recovering WoW addict
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #145 dnia: Styczeń 13, 2010, 17:03:42 »
We wtorek na blogu pojawiło się info że już rozsyłają Army of Two. Moja kopia do tej pory nie została nawet nadana.

Offline Vramin

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 17490
  • Płeć: Mężczyzna
  • Non serviam
    • Zobacz profil
    • https://twitter.com/Vramiin
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #146 dnia: Styczeń 14, 2010, 08:23:31 »
Zadzwoń do nich i zapytaj co się dzieje. Tylko nie pod numer który jest na stronie, a ten na ich aukcjach na Allegro.
   

Offline skowron

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • http://skowrons.digart.pl/
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #147 dnia: Styczeń 14, 2010, 08:30:16 »
Pre-ordery przychodziły od ultimy w ciągu 2-3 dni. Akurat dla mnie nie zdarzyła się żadna przykra sytuacja i odpukać, mam nadzieję, że się nie zdarzy.

Offline xymox

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 465
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #148 dnia: Styczeń 14, 2010, 09:04:17 »
Ja też nie miałem problemów z Ultimą i oby tak pozostało, preorder na Dante's Inferno złożony - zobaczymy

Mithos

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #149 dnia: Styczeń 21, 2010, 10:49:26 »
Tym razem chwalę.

3 ostatnie zamówienia (dostęp wg. www w 24h) wszystkie do obioru następnego dnia, a czasem nawet tego samego. Widać jak sklep chce to potrafi.

Znowu jestem zadowolonym klientem Ultima.pl

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21814
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #150 dnia: Styczeń 21, 2010, 16:01:56 »
Hipokryta. A tak sie odgrazal, ze nigdy wiecej!  8)
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline SirMike

  • Forumogadka Team
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5284
    • Zobacz profil
    • SirMike's blog
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #151 dnia: Styczeń 21, 2010, 16:25:18 »
Tym razem chwalę.

3 ostatnie zamówienia (dostęp wg. www w 24h) wszystkie do obioru następnego dnia, a czasem nawet tego samego. Widać jak sklep chce to potrafi.

Znowu jestem zadowolonym klientem Ultima.pl

"I po co tyle krzyku..." ;)

Offline Yeb

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3093
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Yebaka
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #152 dnia: Styczeń 21, 2010, 18:00:44 »
Hipokryta. A tak sie odgrazal, ze nigdy wiecej!  8)

Wyjąłeś mi to z ust. W życiu trzeba mieć zasady, Mithos je ma ale aby łamać. I jak go potem można traktować poważnie?

Offline marvelous

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4111
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #153 dnia: Styczeń 21, 2010, 18:02:43 »
A ja powiem tak. Tylko świnia nie zmienia zdania. ;)

Offline mihn

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1232
  • Płeć: Mężczyzna
  • #e3-pl team
    • Zobacz profil
    • Polygamia
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #154 dnia: Styczeń 22, 2010, 09:28:05 »
ja mam zamówienie na kolekcjonerkę ME2 :)

GŁODZENIE TROLLI WSKAZANE

Offline Vramin

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 17490
  • Płeć: Mężczyzna
  • Non serviam
    • Zobacz profil
    • https://twitter.com/Vramiin
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #155 dnia: Styczeń 22, 2010, 11:58:40 »
A ja na zwykłą, angielską. Zobaczymy jak sobie poradzą ;).
   

Mithos

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #156 dnia: Styczeń 23, 2010, 01:30:38 »
Hipokryta. A tak sie odgrazal, ze nigdy wiecej!  8)

Każdy zasługuje na szansę. A to przecież jest tylko sklep.

Pierwsze zamówienie złożyłem specjalnie aby zobaczyć jak im się uda je zrealizować. Skoro pierwsze się udało to testowałem dalej.

Sklep się naprawił :)

Offline Vramin

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 17490
  • Płeć: Mężczyzna
  • Non serviam
    • Zobacz profil
    • https://twitter.com/Vramiin
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #157 dnia: Luty 01, 2010, 12:33:43 »
Jak chwaliłem sklep, tak teraz muszę ponarzekać. Zamówiłem ME2, mają dostać to dziś i od razu rozsyłać. Teoretycznie jutro mam mieć grę, tyle że jako adres dostawy podałem adres firmy, a muszę jutro wziąć wolne. Chcę zmienić adres dostawy na domowy, ale jest problem. Pod numerem telefonu, gdzie jeszcze 9 stycznia można było wszystko załatwić, w tej chwili siedzi jakieś dziewczę, które mówi że nie ma dostępu do zamówień internetowych. Podała mi inny numer telefonu, ale tam chyba ludzie są ponad kontakt z klientem, bo nie odbierają, a po jakimś czasie wskakuje sygnał "zajęte". Próbuję pod tym podanym na stronie - to samo.

Czyżby sklep znów się popsuł? :-\
   

Offline Tartaq

  • Forumogadka Team
  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2282
  • recovering WoW addict
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #158 dnia: Luty 01, 2010, 12:37:47 »
Ja dzwonię zawsze pod ten numer który jest "zarezerwowany" do składania zamówień telefonicznych i WSZYSTKO da się tam załatwić. Na inny nigdy mi się nie udało dodzwonić.

Offline Vramin

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 17490
  • Płeć: Mężczyzna
  • Non serviam
    • Zobacz profil
    • https://twitter.com/Vramiin
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #159 dnia: Luty 01, 2010, 12:53:39 »
(0-22) 624 78 16 czy (0-22) 654 60 43? Pierwszy to ten pod którym 9 stycznia wszystko dało się załatwić, teraz nic, a drugiego nikt nie odbiera.