Autor Wątek: Ultima.pl - jak nie należy handlować  (Przeczytany 87785 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #80 dnia: Październik 21, 2009, 18:06:58 »
Bordersy konsolowe pewnie jutro.

Oby, bo tu niektórzy czekają :).
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline Shim-en-Core

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 227
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #81 dnia: Październik 21, 2009, 18:39:10 »
Bordersy konsolowe pewnie jutro.

Oby, bo tu niektórzy czekają :).

Zgadza się! :)
In the heat and the rain! With whips and chains!
To see him fly... So many die...
We build a tower of stone! With our flesh and bone!
Just to see him fly... But don't know why...
Now where do we go?

Offline marvelous

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4111
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #82 dnia: Październik 21, 2009, 18:50:42 »
Widzę, że Borderlands staje się powoli tak popularne, jak MW2. ;D

Offline Arti

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1485
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #83 dnia: Październik 21, 2009, 18:56:50 »
Pes10 czy Forza 3 - już od wczoraj są wysyłane do klientów, wczoraj także można było odbierać gry w sklepie na Chłodnej.
nie było problemu bym kupił bez wcześniejszego zamawiania. Zadzwoniłem tylko by się dowiedzieć czy mają i mogę kupić. Odpowiedź pozytywna, od wczoraj gram w forze
xbox live - Arti 0777

Mithos

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #84 dnia: Październik 21, 2009, 23:02:47 »
Widzę Mithos, że jesteś mocno rozgoryczony i anty Ultimowy :)

Jestem nastawiony anty takiemu podejściu do klienta. Akurat w tym przypadku skupiło się na Ultimie. Analogiczne podejście mam do wszystkich sklepów. To sklep i sprzedawca jest dla mnie, a nie ja dla sklepu i sprzedawcy. To sklep i sprzedawca ma się starać abym u niego kupił, a nie ja mam prosić czy też dokonywać jakichś ponadstandardowych starań o to aby mi coś raczono sprzedać.

Cóż, ja po prostu uważam, że to ja robię sklepowi łaskę, iż chcę w nim zostawić pieniądze  (z czego oni żyją więc powinni się cieszyć i o mnie zabiegać), a nie to sklep łaskawie sprzeda mi jakiś towar i mam być zadowolony, że dostanę go z opóźnieniem, bez żadnej informacji, a w ogóle to ja mam się dowiadywać o wszystko, bo sklep nawet nie kiwnie palcem aby usprawiedliwić opóźnienia/problemy, które leżą po jego stronie (czy tam dostawców lub innego świętego mikołaja - co mnie jako klienta to obchodzi  ??? ).

Wystarczy porównać Ultimę z zagranicznymi sklepami (dvdcrave, gameplay.co.uk, play-asia.com), gdzie np. jestem na bieżąco informowany o każdym etapie na jakim jest zamówienie, można ufać że jak coś jest dostępne to faktycznie jest dostępne, a na każdego maila dostaję odp. w 24h.

Oczywiście jakiś przedstawiciel sklepu tłumaczy się tutaj, że mają starą stronę, dostępność to fikcja i nic nie znaczy (to po co to jest  ???), odp. na mail to raczej wyróżnienie niż reguła, a w ogóle to mamy "uzbroić się w cierpliwość", bo kiedyś tam może będzie lepiej. Tylko co mnie tak naprawdę to obchodzi? Na razie jest tylko gorzej i ostatnie kilkanaście gier (i konsol w tym DSi, PSP, PS3) zamiast kupić w Ultimie kupiłem gdzie indziej. Ja na tym nie straciłem nic, ile stracił sklep to już jego sprawa.

Offline leoncio

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 84
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #85 dnia: Październik 21, 2009, 23:24:12 »
Nie no, rozumiem Twoje podejście tylko wydaje mi się, że jest takie strasznie radykalne i czarno-białe. Ja sam jestem mniej roszczeniowy i do zakupów nie podchodzę aż tak emocjonalnie. Nie robię nikomu łaski i nie lubię jak mi ktoś robi łaskę (łaskę, łaskę), jak idę do sklepu to na sprzedawcę nie patrzę z góry, a jak się pomyli to rozumiem, że może być zmęczony albo ma gorszy dzień (tzn nie zakładam z góry, że ktoś mnie chce na przykład oszukać albo obrazić). Nie muszę w sklepie czuć się jak pępek świata, moje ego na tym nic nie traci ;) Chodzi mi o to, że czasem wystarczy wykazać się taką zwykłą ludzką wyrozumiałością (a nie wzywać Świętego Mikołaja) i rzeczy nagle przestają być aż TAK straszne :). Aha, ja sam robię zakupy w różnych miejscach i chociaż najczęściej wpadam do Ultimy to czasem zaglądam też do Mad Games, Electroniców (pogadać z Leszkiem :) ), Saturna lub nawet Świata Gier. Dość często kupuję też z dvd.co.uk i u nich też są czasem jaja z dostępnością lub z terminami premier... To tyle. Peace!

Offline natanadler

  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #86 dnia: Październik 21, 2009, 23:58:22 »
Widzę Mithos, że jesteś mocno rozgoryczony i anty Ultimowy :)

Cóż, ja po prostu uważam, że to ja robię sklepowi łaskę, iż chcę w nim zostawić pieniądze  (z czego oni żyją więc powinni się cieszyć i o mnie zabiegać), a nie to sklep łaskawie sprzeda mi jakiś towar i mam być zadowolony, że dostanę go z opóźnieniem, bez żadnej informacji, a w ogóle to ja mam się dowiadywać o wszystko, bo sklep nawet nie kiwnie palcem aby usprawiedliwić opóźnienia/problemy, które leżą po jego stronie (czy tam dostawców lub innego świętego mikołaja - co mnie jako klienta to obchodzi  ??? ).

Wystarczy porównać Ultimę z zagranicznymi sklepami (dvdcrave, gameplay.co.uk, play-asia.com), gdzie np. jestem na bieżąco informowany o każdym etapie na jakim jest zamówienie, można ufać że jak coś jest dostępne to faktycznie jest dostępne, a na każdego maila dostaję odp. w 24h.

Oczywiście jakiś przedstawiciel sklepu tłumaczy się tutaj, że mają starą stronę, dostępność to fikcja i nic nie znaczy (to po co to jest  ???), odp. na mail to raczej wyróżnienie niż reguła, a w ogóle to mamy "uzbroić się w cierpliwość", bo kiedyś tam może będzie lepiej. Tylko co mnie tak naprawdę to obchodzi? Na razie jest tylko gorzej i ostatnie kilkanaście gier (i konsol w tym DSi, PSP, PS3) zamiast kupić w Ultimie kupiłem gdzie indziej. Ja na tym nie straciłem nic, ile stracił sklep to już jego sprawa.

Jasne zgodzę się z Tobą, ale jeśli klient przegnie w 2 stronę także może być nieciekawie. Chamscy klienci, którzy wychodzą z założenia, "jeeahh mam 200 zeta wydam je na grę a sprzedawcę mogę traktować jak śmiecia" wcale nie jest odosobnionym przypadkiem.

Zakup i sprzedaż to transakcja w 2 strony i naprawdę klient także czasem powinien wystopować.

Co, do info o stronie i statusach łapiesz mnie za słówka ;P Napisałem, że w związku z wiekiem systemu czasami są sytuację, iż status na stronie potrafi się różnić od stanu faktycznego, ale jest to mały procent i cały czas staramy się, aby było ich jak najmniej.

Wolny rynek kupujesz gdzie jest Ci łatwiej i wygodniej. Ciebie jako klienta nie obchodzi, iż zmieniamy coś, usprawniamy, coś jest stare i trzeba całkiem to wywalić. Jest to zrozumiałe, ale znów napisze nie dajmy się zwariować. Wiesz dobrze, że nikt nie wyłączy strony na 3-5 miesięcy, aby w tym czasie robić nową. A jeśli pracowałeś, choć raz przy jakimkolwiek projekcie powinieneś wiedzieć jak to wygląda.
Bezsensowne polowanie na czarownice? Nie kupujesz u nas okej, ale, po co cały czas pisać jak to tragiczni jesteśmy. Jak nie kupujesz u nas to skąd wiesz? Kiedy ostatni raz coś zamówiłeś w U? Jeśli chcesz naskarżyć na jakość obsługi spoko do tego są inne kanały komunikacji. Zawsze chętnie porozmawiam na priv z każdą osobą o problemach ze sklepem, po to właśnie mnie w nim zatrudniono.

Jak już pisałem. Chcesz "wyrzygać" żale zapraszam maila podałem.

Pozdrawiam

D
« Ostatnia zmiana: Październik 22, 2009, 00:05:01 wysłana przez natanadler »

Mithos

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #87 dnia: Październik 22, 2009, 08:38:47 »
Jasne zgodzę się z Tobą, ale jeśli klient przegnie w 2 stronę także może być nieciekawie. Chamscy klienci, którzy wychodzą z założenia, "jeeahh mam 200 zeta wydam je na grę a sprzedawcę mogę traktować jak śmiecia" wcale nie jest odosobnionym przypadkiem.

Jeśli chamski klient to taki, który liczy na to, że :

- jak gra jest dostępna w 24h to może ją mieć w 24h, a nie w 3 dni (zakładając odbiór osobisty),
- niecierpliwi się tym, że gra miała być w 24h, a tymczasem mijają 3 dni i sklep nie raczy się skontaktować, więc klient sam dzwoni i się dowiaduje o co chodzi, słyszy obietnicę oddzwonienia (bo obsługa też nie wie o co chodzi) i tak sobie dalej czeka, bo nikt nie raczy zadzwonić,
- na zapytanie mailowe nigdy nie dostaje odpowiedzi

to faktycznie jestem chamskim klientem.

Gdyby to był jednostkowy przypadek to po prostu uznałbym to za wypadek przy pracy ale tak jest w 4 na 5 zamówień.

Ja po prostu oczekuje normalnego (profesjonalnego?) podejścia, przy tam sam zachowuję się całkiem normalnie. Zobaczcie jak działają zagraniczne sklepy (nazwy podałem wcześniej) i nauczcie się tej trudnej sztuki, bo inaczej to jest taki pseudo biznes jak dla mnie.

Skąd o was wiem ? Kiedyś kupowałem w zasadzie tylko u was, ale wtedy wszystko było na Chłodnej, a nie w jakimś "magazynie" obsługa wydawało się bardziej kompetentna, a status na www odpowiadał stanowi faktycznemu. Tak więc jak dla mnie to jest tylko gorzej.

Offline Tartaq

  • Forumogadka Team
  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2282
  • recovering WoW addict
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #88 dnia: Październik 22, 2009, 08:56:59 »
Nie oczekuję niczego innego ponad to co jest osiągalne i na co mogą liczyć moi koledzy i koleżanki gracze na zachodzie. Strasznie mnie wkurza, że kiedy nadchodzi premiera jakiejś gry to muszę się interesować i dowiadywać kiedy i gdzie będzie można ją kupić, a potem jeszcze trzymać kciuki żeby nie było obsuwy w dostawie. A wszystko to w zestawieniu z sytuacja, w której jest taki Qbar, który wstaje sobie rano, zrobi sobie kawkę, zje tosta, ubierze się i tanecznym krokiem zajdzie do GameStopa albo innego WallMarta i ma jak w banku, że w dniu premiery dostanie tam grę. Ja chce mieć tak, a póki co wygląda to w ten sposób, że dzwonię do Empika i pytam; "czy jest, a jeżeli nie ma to kiedy będzie Uncharted 2?", na co dostaję odpowiedź: "nie ma, nie wiem".

Nie są to oczywiście zarzuty kierowane bezpośrednio pod adresem ULTIMY.

Offline qbar

  • Polygamia Team
  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4796
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #89 dnia: Październik 22, 2009, 09:00:05 »
Tartaq mnie juz chyba nie lubi ;)

P.S Kawa i tost - good idea :)

Offline Ser

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2376
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #90 dnia: Październik 22, 2009, 09:05:47 »
@Tartaq
Widziales kiedys zeby Qbara obowiazywaly jakiekolwiek "premiery"? Ja nie...  8)

CoZaBzdura

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #91 dnia: Październik 22, 2009, 09:51:41 »
... i tanecznym krokiem zajdzie do GameStopa albo innego WallMarta i ma jak w banku, że w dniu premiery* miesiac wczesniej dostanie tam grę.

qbar moglby robic specjalne zamowienia dla polygamistow :) zarobek jak znalazl z takimi preorderami :)

Offline mihn

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1232
  • Płeć: Mężczyzna
  • #e3-pl team
    • Zobacz profil
    • Polygamia
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #92 dnia: Październik 25, 2009, 12:44:59 »
@natanadler
a jak się prezentuje sytuacja z wysyłaniem (np. jeden dzień) przed premierą tak żeby człowiek mógł zagrać w dniu premiery?

GŁODZENIE TROLLI WSKAZANE

Offline Tartaq

  • Forumogadka Team
  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2282
  • recovering WoW addict
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #93 dnia: Październik 26, 2009, 12:20:56 »
To i ja wyleję żale:

Dziś anulowałem zamówienie na Borderlands w ULTIMIE, ponieważ po mojej interwencji telefonicznej dowiedziałem się, że gra się skończyła i MOŻE będzie przed końcem tygodnia. Szkoda, że ktoś zapomniał mnie poinformować, że dla mnie nie starczyło. Czekał bym 2 tygodnie jak jeleń.

Informacje "JUŻ JEST!" i "Dostępność: 7-14 dni" stoją w mojej opinii w sprzeczności.
« Ostatnia zmiana: Październik 26, 2009, 12:22:27 wysłana przez Tartaq »

Mithos

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #94 dnia: Październik 26, 2009, 22:44:33 »
Co się czepiasz  ???
Przecież przedstawiciel sklepu wytłumaczył, że stronka jest od czapy, a lepsza "robi się" i kiedyś będzie lepiej.

Tak naprawdę to sam jesteś sobie winien, bo powinieneś był zadzwonić PRZED złożeniem zamówienia albo dzwonić i dowiadywać się codziennie czy "JUŻ JEST" oznacza faktycznie to co oznacza. A dodatkowo zapewne jesteś chamskim i problemowym klientem dlatego sklep musi się zachowywać adekwatnie.

 ;D ;D  chociaż w sumie to nie jest śmieszne...  :-\

Offline kinetiKc

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2500
  • Płeć: Mężczyzna
  • zamaskowany muczaczo.
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #95 dnia: Październik 27, 2009, 21:29:50 »
To jest polski sklep, na miłość boską!
leukemia, schizophrenia, polyethylene.

Offline Gregys

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9688
  • pukier cuder
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #96 dnia: Październik 27, 2009, 22:15:43 »
Nie rozumiem. I co z tego, że jest polski?
Gregys out.

Mithos

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #97 dnia: Październik 27, 2009, 22:17:34 »
To jest polski sklep, na miłość boską!

 ??? ;D

I co z tego ? Znaczy się, że jak coś jest "Made in Poland" to mamy zakładać, że to szajs  ???

Offline Buster Dogg

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7147
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dojebał bobra do 12
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #98 dnia: Październik 27, 2009, 22:25:22 »
I co z tego ? Znaczy się, że jak coś jest "Made in Poland" to mamy zakładać, że to szajs  ???

Pretty much, yeah...
Nihil Novi w sumie.
(kliknij)

Offline kinetiKc

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2500
  • Płeć: Mężczyzna
  • zamaskowany muczaczo.
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #99 dnia: Październik 27, 2009, 22:47:17 »
I co z tego ? Znaczy się, że jak coś jest "Made in Poland" to mamy zakładać, że to szajs  ???
No, w sumie tak. Sory, ale kupuję w polskim internecie już jakiś czas, i znam tylko kilka wyjątków od tej reguły.
leukemia, schizophrenia, polyethylene.

Offline marvelous

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4111
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #100 dnia: Październik 27, 2009, 23:33:04 »
Niekoniecznie szajs. Po prostu rynek gier konsolowych w Polsce jeszcze raczkuje, to też nie ma co porównywać małych sklepików do wielkich sieci typu Game. Zupełnie nie ten kaliber.

Offline Ser

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2376
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #101 dnia: Październik 28, 2009, 00:47:39 »
Nie o kaliber sklepu się rozbija tylko o podejście. Na witrynie i na blogu pojawia się info "jest gra! hurra!" wszyscy którzy zamawiali wcześniej już oczami wyobraźni widzą jak człowiek za to odpowiedzialny idzie na pocztę i wysyła. Mija kilka dni, że gra była ale za mało dowieźli i bardziej opłacało się sprzedać na miejscu niż kombinować z wysyłka.

Offline kinetiKc

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2500
  • Płeć: Mężczyzna
  • zamaskowany muczaczo.
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #102 dnia: Październik 28, 2009, 01:11:44 »
Tak jak mówi Ser, nie chodzi o kaliber, bo takie Game też nie rozrosło się w jeden dzień. I wcześniej też byli mali, i musieli zdobyć czymś klientów, ich kasę i zaufanie. I na pewno nie zrobili tego tym, co prezentują polskie sklepy - dla przykładu, Ultima.
leukemia, schizophrenia, polyethylene.

Mithos

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #103 dnia: Październik 28, 2009, 08:06:38 »
Niekoniecznie szajs. Po prostu rynek gier konsolowych w Polsce jeszcze raczkuje, to też nie ma co porównywać małych sklepików do wielkich sieci typu Game. Zupełnie nie ten kaliber.

Raczkuje ? Przecież tytułowy sklep istnieje już WIELE lat. W dodatku zamiast lepiej z czasem jest tylko gorzej. Poza tym tak jak napisali inni : chodzi o podejście, zwykłą jakość (to zależy od ludzi i ich nastawienia, wielkość nie ma znaczenia) i absolutne podstawy (wielkimi literami JUŻ JEST, a później się okazuje, że nie ma).

Offline marvelous

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4111
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #104 dnia: Październik 28, 2009, 17:15:02 »
To porównajcie sobie polski rynek do angielskiego. Gry konsolowe są w Polsce produktem niszowym. Póki to się nie zmieni, nie ma u nas szans na poważne, profesjonalne sklepy.

P.S. Właśnie odebrałem w Ultimie Tekkena, 2 dni przed premierą.

Mithos

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #105 dnia: Październik 28, 2009, 18:58:43 »
To porównajcie sobie polski rynek do angielskiego. Gry konsolowe są w Polsce produktem niszowym. Póki to się nie zmieni, nie ma u nas szans na poważne, profesjonalne sklepy.

Argument "z dupy". Jak ktoś nie umie robić biznesu to niech nie robi.

Offline kinetiKc

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2500
  • Płeć: Mężczyzna
  • zamaskowany muczaczo.
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #106 dnia: Październik 28, 2009, 19:03:16 »
To porównajcie sobie polski rynek do angielskiego.
Ale to nie ma nic do rzeczy. Mniejszy rynek = można zlewać klientów?
leukemia, schizophrenia, polyethylene.

Offline marvelous

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4111
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #107 dnia: Październik 28, 2009, 19:33:09 »
Argument "z dupy". Jak ktoś nie umie robić biznesu to niech nie robi.

Zrzędzisz, jak stara baba. Dlaczego od razu 'nie umie', nie popadajmy w skrajność. Nie są doskonali, ale swoje robią.


Mithos

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #108 dnia: Październik 28, 2009, 19:43:30 »
Zrzędzisz, jak stara baba. Dlaczego od razu 'nie umie', nie popadajmy w skrajność. Nie są doskonali, ale swoje robią.

Swoje doświadczenia to ja już opisałem.

Offline SirMike

  • Forumogadka Team
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5284
    • Zobacz profil
    • SirMike's blog
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #109 dnia: Październik 28, 2009, 21:28:25 »
Nie oczekuję niczego innego ponad to co jest osiągalne i na co mogą liczyć moi koledzy i koleżanki gracze na zachodzie. Strasznie mnie wkurza, że kiedy nadchodzi premiera jakiejś gry to muszę się interesować i dowiadywać kiedy i gdzie będzie można ją kupić, a potem jeszcze trzymać kciuki żeby nie było obsuwy w dostawie. A wszystko to w zestawieniu z sytuacja, w której jest taki Qbar, który wstaje sobie rano, zrobi sobie kawkę, zje tosta, ubierze się i tanecznym krokiem zajdzie do GameStopa albo innego WallMarta i ma jak w banku, że w dniu premiery dostanie tam grę. Ja chce mieć tak, a póki co wygląda to w ten sposób, że dzwonię do Empika i pytam; "czy jest, a jeżeli nie ma to kiedy będzie Uncharted 2?", na co dostaję odpowiedź: "nie ma, nie wiem".

W sumie racja. Byłem ostatnio w UK na parę dni i wchodząc do sklepów typu gamestation czy game.co.uk gęba mi się śmiała :) Wielkie przepastne póły z grami konsolowymi, mnóstwo używek, łącznie z handheldami. Praktycznie wszystko co wychodziło w tym czasie, Operation Flashpoint, wielkie standy preorderem Brutal Legend. I gdzieś tam w kącie maleńka półeczka z grami na PC ;)

Od razu przypomina mi się czas premiery Fallout 3 i bezcenne miny sprzedawców w sklepach mówiących "NIE MA" oraz spora obsuwa w sklepach internetowych ;)

Offline yerzo

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 116
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #110 dnia: Październik 29, 2009, 11:02:37 »
Mithos wyluzuj. Miejmy nadzieje, ze Twoje żale dotrą do właścicieli Ultimy i ktoś w końcu zrobi porządek :)

Online Vramin

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16790
  • Płeć: Mężczyzna
  • With hearts toward none
    • Zobacz profil
    • https://twitter.com/Vramiin
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #111 dnia: Październik 29, 2009, 11:34:12 »
Byłem ostatnio w UK na parę dni i wchodząc do sklepów typu gamestation czy game.co.uk gęba mi się śmiała :) Wielkie przepastne póły z grami konsolowymi, mnóstwo używek, łącznie z handheldami.
W grudniu wybieram się do Londynu i oczywiście mam zamiar zajrzeć do sklepów z grami. Jak to jest z używanymi grami w tamtejszych sklepach? W każdym gdzie sprzedają gry nowe można kupić tez używane, czy tylko w wymienionych przez ciebie?

A żeby było na temat - od kwadransa próbuję dodzwonić się do Ultimy i ze trzy razy ktoś nie dość że nie odbierał, to po prostu odrzucił połączenie przychodzące. Brawo, tak trzymajcie.
« Ostatnia zmiana: Październik 29, 2009, 11:37:57 wysłana przez Vramin »
   

Offline michal

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1338
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #112 dnia: Październik 29, 2009, 12:16:21 »
Byłem ostatnio w UK na parę dni i wchodząc do sklepów typu gamestation czy game.co.uk gęba mi się śmiała :) Wielkie przepastne póły z grami konsolowymi, mnóstwo używek, łącznie z handheldami.
W grudniu wybieram się do Londynu i oczywiście mam zamiar zajrzeć do sklepów z grami. Jak to jest z używanymi grami w tamtejszych sklepach? W każdym gdzie sprzedają gry nowe można kupić tez używane, czy tylko w wymienionych przez ciebie?
Wchodz do kazdego z grami - wszedzie sa "pre-owned".. a najlepiej wchodz do sklepow z rzeczami z drugiej reki.. Filmy/muzyka/sprzet grajacy/telewizory/aparaty no i oczywiscie gry - ja tam najwiecej okazji zlapalem z uzywek.
Nie wiem jak w Londynie, ale u mnie to sie nazywa "Cash Converters" i "Wants"... na ulicy pytaj poprostu o "Second-hand shop"
http://www.cashconverters.co.uk/

Kolejny sklep nazywa sie CEX - posiada mnostwo uzywanych gier (nie ma w ogole nowek). http://www.cex.co.uk/index.php

Online Vramin

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16790
  • Płeć: Mężczyzna
  • With hearts toward none
    • Zobacz profil
    • https://twitter.com/Vramiin
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #113 dnia: Październik 29, 2009, 13:12:31 »
Dzięki za info. Gdy wcześniej bywałem w Lądku, nie miałem jeszcze (albo już) konsoli, więc nie rozglądałem się.
   

Offline SirMike

  • Forumogadka Team
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5284
    • Zobacz profil
    • SirMike's blog
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #114 dnia: Październik 29, 2009, 13:33:27 »
Jak to jest z używanymi grami w tamtejszych sklepach? W każdym gdzie sprzedają gry nowe można kupić tez używane, czy tylko w wymienionych przez ciebie?

Wszedzie gdzie byłem były półki z grami pre-owned

Mithos

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #115 dnia: Październik 29, 2009, 15:17:53 »
Mithos wyluzuj. Miejmy nadzieje, ze Twoje żale dotrą do właścicieli Ultimy i ktoś w końcu zrobi porządek :)


O nic więcej mi nie chodzi  :)

Offline yerzo

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 116
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #116 dnia: Październik 29, 2009, 15:50:20 »
Mithos wyluzuj. Miejmy nadzieje, ze Twoje żale dotrą do właścicieli Ultimy i ktoś w końcu zrobi porządek :)


O nic więcej mi nie chodzi  :)

Ja zawsze z wiekszymi problemami wale do kierownictwa. Czasami zyja w blogiej nieswiadomosci, ze w firmie jest wszystko w porzadku,a w rzeczywistosci w firmie burdel.  No chyba, ze wlasciciele leja cieplym moczem na klienta.

Michael_999

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #117 dnia: Październik 29, 2009, 17:33:47 »
Przeklejam posta z odpowiedniego wątku ;)

A ja nadal na Forze 3 czekam, czekam... i czekam  . A tak mnie kusiło, żeby wziąść taniej to mam teraz za swoje.

Była taka checa, że znajomy zamówił grę kiedyś, kiedyś w wersji LE. Postanowił jednak dokupić kierownicę. Problem w tym, że wtedy kierownicę było bardzo ciężko dostać (tą oficjalną od M$). Jakoś w ogóle strasznie przetrzepane magazyny były i kierownic nie było ani w sklepach, ani nigdzie indziej. Teraz jednak wyszedł właśnie bundle, czyli kierownica od M$ + Forza 3 w wersji standard. Oczywiście kupił kierę razem z grą, bo tak to nigdzie indziej nie mógł jej dostać. A jako, że mu dwie Forzy nie potrzebne, to postanowił jedną sprzedać za okazyjne 150 zł. Długo się nie zastanawiałem i zakupiłem. I tak znajomy czeka na kierę, a ja na swoją grę  . Niekiedy "profesjonalizm" Polskich sklepów potrafi przerazić.

Na dodatek cały czas goście się wykręcają. Ech, czasem mam wrażenie, że oni to na złość robią ;)

PS. Nie wiem co mnie podkusiło, ale zamówiłem w Ultimie preorder na Modern Warfare 2. Obym tym razem nie klnął na czym świat stoi, z powodu obsuwy dostawy gry do domu ;)

Offline Mexx

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2436
  • Płeć: Mężczyzna
  • Magnificent.
    • Zobacz profil
    • Twitter
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #118 dnia: Październik 29, 2009, 18:09:28 »
Jeszcze raz powtarzam. Ultima jest okay, bo dostaję gry przed premierą, a sklep PSX Extreme jest do d---.

Offline Harry Keogh

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2355
  • Płeć: Mężczyzna
  • .
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #119 dnia: Październik 30, 2009, 08:38:54 »
@Michael_999 - czyli co, goście nie mają na stanie tych bundli z kierownicą  ? A właśnie się do zakupu przymierzam początkiem przyszłego tygodnia...