Autor Wątek: Ultima.pl - jak nie należy handlować  (Przeczytany 87787 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mithos

  • Gość
Ultima.pl - jak nie należy handlować
« dnia: Lipiec 07, 2009, 19:57:56 »
30.06.2009 zamówiłem The Orange Box na PS3 (promocyjna cena 54 PLN). Produkt dostępny w 24h, więc sądziłem, że szybko będę mógł go odebrać (wybrałem odbiór osobisty).

Od tego dnia cisza. Wczoraj (06.07.2009) dzwonię celem uzyskania informacji co z moim zamówieniem. Usłyszałem, że gry nie ma, nie wiadomo kiedy będzie ponieważ najpewniej nie ma jej u hurtownika (czy tam u dostawcy). Jednocześnie nikt nie potrafił odpowiedzieć czemu na www nadal jest "dostępny w 24h". Dodatkowo obiecano "jak tylko szybko się da" zadzwonić/wysłać maila z informacją co dalej będzie się działo z moim zamówieniem.

Do dzisiaj do godziny 19.54 (07.07.2009) zero jakiejkolwiek informacji. Co ciekawe na www nadal widnieje dostępne w 24h. Jednocześnie cena z 54,90 PLN podskoczyła na 89 PLN.

Być może Ultima.pl uważa, iż powinienem anulować zamówienie i zakupić ponownie po nowej "promocyjnej" cenie i wtedy najpewniej gra jednak okaże się być dostępna w 24h.

Jednym słowem kpina z klienta i żenada.

Dodam, że to już trzeci przypadek kiedy na produkt dostępny "24h" czekam tyle czasu, że chyba się nie doczekam. Najszybciej w "24h" okazało się być 3 dniami roboczymi.

Chcesz tracić czas, nerwy i usiłować kupić coś czego nie ma na stanie ? Wybierz Ultima.pl

Offline Adamsik

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 76
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 07, 2009, 20:05:25 »
Shit happens

Ale aż tak mocno poszkodowany to nie jesteś, przecie to jeszcze nawet nie miesiąc czekania :P

Offline michal

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1338
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 07, 2009, 21:17:03 »
pfff

8 czerwca na cdwow.com zakupilem:
Queen: Rock Montreal/Live Aid za 3 funty, cena teraz 13 funtow

http://www.cdwow.com/DVD/QUEEN-QUEEN-ROCK-MONTREAL/product/view/3144866
jest "in stock"

a w "zamowieniach" mam "pending dispatch" i dostalem niedawno maila, z przeprosinami ze opoznienie.

Przesylki jak nie bylo tak nie ma.

Mithos

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 07, 2009, 21:19:36 »
Shit happens

Ten sklep odkąd został przejęty (czy tam rozszerzył działalność) to jeden wielki shit  ::)

Ale aż tak mocno poszkodowany to nie jesteś, przecie to jeszcze nawet nie miesiąc czekania :P

Faktycznie powinienem być wdzięczny, że w ogóle przyjęli moje zamówienie i czekać aż się łaskawie odezwą  :D

Offline Ser

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2376
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 07, 2009, 22:26:36 »
Mithos dobrze prawi ulitma dziadzieje z dnia na dzien! Juz nie raz nacialem sie na ten "sklep", najlepsza sytuacja jaka mnie spotkala to kiedy zakupilem bodajze Fallouta 3, czekalem i czekalem... W koncu zniecierpliwiony jade do sklepu(bez wysylania maila co jest itd) i oczywiscie na miejscu okazuje sie ze gra jest a pewnie juz mieli dzis wysylac wlasnie i typ przynosci z zaplecza gre...

Offline kinetiKc

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2500
  • Płeć: Mężczyzna
  • zamaskowany muczaczo.
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 08, 2009, 01:12:39 »
No Ultima i mnie kilka razy podziałała na nerwy. Najmocniej, to gdy kupowałem u nich X360. Czekałem dwa tygodnie, bo ponoć mieli "zalany magazyn".
leukemia, schizophrenia, polyethylene.

Online Vramin

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16790
  • Płeć: Mężczyzna
  • With hearts toward none
    • Zobacz profil
    • https://twitter.com/Vramiin
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 08, 2009, 07:51:16 »
No Ultima i mnie kilka razy podziałała na nerwy. Najmocniej, to gdy kupowałem u nich X360. Czekałem dwa tygodnie, bo ponoć mieli "zalany magazyn".

Z tego co piszecie, wygląda na to że zalany nie był magazyn, ale cała firma i to permanentnie ;)) Choć gdy jakieś dwa lata temu zamawiałem u nich ET:QW na PC w wersji oryginalnej to uwinęli się jak trzeba, bez opóźnień.
   

Online Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11415
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 08, 2009, 09:26:39 »
8 czerwca na cdwow.com zakupilem:

heheheh...
ja po 2 miesiacach czekania na Peresona 4 zrezygnowalem z korzystania z cdwow pernamentnie.
gra przez caly ten czas byla na stronie oznaczona jako dostepna w ciagu 3 dni. po wymianie kilkunastu maili dowiedzialem sie, ze "jest dostepna, ale nie jest dostepna, bo tylko na stronie jest napisane, ze jest dostepna, ale czekaja na dostawe od dystrybutora" - w miedzyczasie cena oczywiscie podskoczyla o 5 jurkow. w koncu poprosilem o zwrot pienieniedzy i o nie przysylanie mi wiecej zadnych maili. przynajmniej kasa wrocila szybko a i maile przystaly przychodzic. dobre i to.

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 08, 2009, 09:32:21 »
Do mnie z cdwow na razie wszystko dochodzilo bez przeszkod.

Za to ultima jak mieli napisane , ze maja konwertery Big Ben z ps2 na ps3 to po tygodniu okazalo sie , ze nie ma ich juz na rynku i sorry kasujemy zamowienie :D

Dla mnie wyglada na to ze chlopaki nie aktualizuja poki ktos nie kupi czegos czego nie ma.

Offline Tartaq

  • Forumogadka Team
  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2282
  • recovering WoW addict
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 08, 2009, 10:10:42 »
Domyślam się, że wynika to z tego, że nie siedzą na 100 egzemplarzach każdego z oferowanych produktów tylko ściągają je skąd trzeba kiedy ktoś złoży na nie zamówienie. Oczywiście są towary o dużej płynności, które trzyma się pod ręką, ale nikogo nie stać, żeby zamrozić kasę na Bóg wie jak długo w towarze niszowym. W związku z powyższym uaktualnienia całej bazy to mordęga.

Nie elegancki jest natomiast przypadek, z którym i ja się spotkałem, że dostaję maila z informacją, że zamówionego towaru już nie ma, a on w dalszym ciągu na stronie widnieje jako dostępny.
Raz nawet dostałem negatywny komentarz na Allegro od gościa, któremu zapłaciłem za film, którego się okazało już nie ma. Był naprawdę oburzony "no bo przecież oddał mi kasę więc czego jeszcze chcę?". Może odrobiny rzetelności?

Online Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11415
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 08, 2009, 10:24:14 »
Do mnie z cdwow na razie wszystko dochodzilo bez przeszkod.

no to widac tylko cdwow irlandzki tak ma ;-) bo ja mialem z nimi ZAWSZE przeboje - na Guitar Hero Rock the 80's czekalem chyba ze 4 tygodnie, a jak w koncu przyszlo, to listonosz przynosil mi po jednej kopii przez 3 dni - jak do nich zadzwonilem, zeby wyjasnic, to mi powiedzieli, ze w systemie maja, ze wyslali mi jedna sztuke, wiec reszte moge sobie zatrzymac. w sumie wtedy niezle na tym zarobilem nawet :D z kolei jak zamowilem jakis serial kiedys, to przyszedl po prawie dwoch miesiacach z... Austrii. a zamawialem z irlandzkiego oddzialu.

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline Syon

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 291
  • Płeć: Mężczyzna
  • PSN: xxSYONxx || XBL: xSYONx || Origin: KingSyon
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 08, 2009, 11:36:41 »
Ultima już się skończyła i to bardzo dawno temu. Ja i znajomi też mieliśmy nie jeden cyrk z tym sklepem. Raz zajechałem po Army of Two bo na stronie www widniała informacja o dostępności od ręki. Wchodzę, pytam się, nie ma i nie wiadomo kiedy będzie... Kumpel kupił Lost Odyssey na X360. Ostatnia płytka była zrypana a koleś zza lady nie wierzył, że mogła być skopana i wziął do domu by sprawdzić. Po kilku dniach ciszy, kolega znów zadzwonił żeby spytać co się dzieje i bez odzewu. Płytka nie została ruszona ani na chwilę. Tak właśnie wyglądało jej "testowanie", heh... W końcu po ponad 2 tygodniach batalii on oddał im grę a oni mu zwrócili kasę.

Prawda jest taka, że w Polsce nie ma dobrych sklepów z grami. To co widzimy to prowizorki i namiastki tego co jest już u naszych zachodnich sąsiadów. Ceny u nas są z kosmosu, dostępność jest czasem fikcyjna... Jeśli nie zadzwonisz do sklepu i nie spytasz się czy towar jest dosepny to nawet nie fatyguj się. Ja już od dawna nie kupuje gier w Polsce i świetnie na tym wychodzę :)

Offline Kraven

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1300
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 08, 2009, 11:53:36 »
A moim skromnym zdaniem troche przesadzacie. Badz co badz to sklep internetowy - nie dziwcie sie wiec, ze przyjezdzajac bezposrednio do siedziby podmiotu moga nie miec towaru bezposrednio pod lada.

Ja ich lubie za promocje i fajna, widoczna zakladke "teraz taniej".

Mnostwo dobrych pozycji mozna kupic taniej, ceny szybko u nich spadaja, "przystosowujac" sie do cen np. na Allegro. Cenowo sa naprawde konkurencyjni.

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 08, 2009, 12:05:55 »
Do mnie z cdwow na razie wszystko dochodzilo bez przeszkod.

no to widac tylko cdwow irlandzki tak ma ;-) bo ja mialem z nimi ZAWSZE przeboje - na Guitar Hero Rock the 80's czekalem chyba ze 4 tygodnie, a jak w koncu przyszlo, to listonosz przynosil mi po jednej kopii przez 3 dni - jak do nich zadzwonilem, zeby wyjasnic, to mi powiedzieli, ze w systemie maja, ze wyslali mi jedna sztuke, wiec reszte moge sobie zatrzymac. w sumie wtedy niezle na tym zarobilem nawet :D z kolei jak zamowilem jakis serial kiedys, to przyszedl po prawie dwoch miesiacach z... Austrii. a zamawialem z irlandzkiego oddzialu.

Ja zamawiam tylko z angielskiego , a paczki i tak przychodza oznaczone adresem zwrotnym Kowloon, Hong Kong :) Ida ok 8-10 dni , ale do tej pory wszystkie 4 czy 5 rzutow dotarlo bez przeszkod.

@Kraven to my chyba inne ultimy odgladamy przez przegladarke bo co do nich zajrze to ceny maja kosmiczne i tylko podczas promocji w stylu 4 za 200 czy 2 gry za 1 EA warto tam kupowac.

Mithos

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 08, 2009, 12:25:24 »
Mnostwo dobrych pozycji mozna kupic taniej, ceny szybko u nich spadaja, "przystosowujac" sie do cen np. na Allegro. Cenowo sa naprawde konkurencyjni.

No i co z tego, że ceny są konkurencyjne jak towaru nie mają ?

Co innego przyjechać do sklepu internetowego bez zapowiedzi, a co innego czekać na odbiór osobisty 8 dni w kontekście towaru, który dostępny jest w 24h.

Offline Kraven

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1300
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 09, 2009, 10:31:44 »
@Kraven to my chyba inne ultimy odgladamy przez przegladarke bo co do nich zajrze to ceny maja kosmiczne i tylko podczas promocji w stylu 4 za 200 czy 2 gry za 1 EA warto tam kupowac.

Na Twoj osad moze chyba rzutowac fakt, ze jestes lowca okazji w zagranicznych sklepach.

Podaj mi prosze polski sklep z grami konsolowymi, ktory wliczajac 22% VAT ma nizsze ceny niz oni (dodatkowo, w przypadku stalych klientow dochodzi rabat 5%).

Sklep PSXE zdecydowanie za dlugo lezakuje pozycje w cenie premierowej, Wirtus ma za maly wybor dla konsol, gram.pl jest chyba najdrozsze w polskiej sieci. Warszawskie mini-sklepy? Roznic w cenach w porownaniu z jakimis madgamezami , Swiatem Gier (w ktorym nidy juz nie kupie odkad czekalem poltora tygodnia na wysylke wygranego na aukcji DSa) czy innym Gekonem na niekorzysc Ultimy przegladajac ichniejsze oferty nie zauwazam.

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 09, 2009, 10:57:01 »
Bralem Uncharted placilem 79 pln w ultimie kosztowal 89
Bralem HS kosztowal 77 w ultimie 89
Bralem SF IV kosztowal mnie 180 w ultimie 190 czy 199 wtedy bylo
Bralem Gow 2 placilem 49 w ultimie byl wtedy 59
Bralem gry EA z promocji w ultimie byly 2 za 50 pln w wirtusiu bez problemu podzielili na 25 sztuka.

W ultimie kupilem 4 gry za 200 w promocji.

Z konsol to chyba tylko PSP jest w dobrej cenie.

Gry PCtowe praktycznie zawsze ultima ma drozsze od wirtusia, albo w cenie gram.pl a do obu mam o polowe blizej :D


Offline Kraven

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1300
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 09, 2009, 11:07:23 »
Bralem Uncharted placilem 79 pln w ultimie kosztowal 89
Bralem HS kosztowal 77 w ultimie 89
Bralem SF IV kosztowal mnie 180 w ultimie 190 czy 199 wtedy bylo
Bralem Gow 2 placilem 49 w ultimie byl wtedy 59
Bralem gry EA z promocji w ultimie byly 2 za 50 pln w wirtusiu bez problemu podzielili na 25 sztuka.


To "bralem" to o Wirtusie? To w takim razie X360 jest u nich wyraznie dyskryminowany.

PoP za 219, SF IV za 219 (!), Mirror's Edge 199 (pffff!).

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 09, 2009, 12:19:35 »
Nie o Robsonie , Mad Gamesach, Menago i Swiecie Gier w zaleznosci gdzie co akurat bylo najtansze :D

W wirtusiu tylko gry PC.

Offline mandella

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 168
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 09, 2009, 13:21:34 »
Z Ultima mialem tylko przeprawy jesli chodzi o wystawianie faktur. Kupowalem pare razy gry dla klientow, jak byk zaznaczalem w zamowieniu, ze chce fakture VAT i nigdy takiej faktury przy zamowieniu nie dostalem na 4 czy 5 zamowien. Lekka amatorka. Kupuje w sumie u nich w ostatecznosci. Z polskich sklepow na razie nie zawiodl mnie ani razu gram.pl - szczegolnie naprawde blyskawiczna realizacja zamowien.

Offline h4n5

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2331
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 07, 2009, 16:27:26 »
Ehhh marudzenie forumowiczów na porządny sklep... typowe, ale jak się jest d*** wołową to co zrobić. Osobiście polecam zadzwonić zanim się coś kliknie - kupowałem ostatnio gitarę do Rock Banda która też ma 24h dostępność, oczywiście zawsze najpierw dzwonię - Dzień dobry - Dzień dobry - Czy jest gitara? - Nie ma - Na kiedy Państwo możecie sprowadzić? - Na tego i tego. Kilka krótkich zdań i wiem wszystko. Klikłem a gitara czekała na mnie nawet o dzień wcześniej niż sprzedający zakładał, czyli po 2h dniach. Komunikacja to wspaniała rzecz.
Nie ufajcie po prostu stronom małych sklepów, tam pracuje zazwyczaj jedna - dwie osoby i nie nadążą aktualizować stanu 5000 rzeczy. Ja osobiście Ultimę polecam, w zasadzie kupuję tylko tam.

Offline Matin83

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 256
  • Płeć: Mężczyzna
  • PS3 konsolą tej generacji ;)
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 07, 2009, 17:06:24 »
Również polecam Ultime.pl

Fakt że na grę czekam ok 3 dni ale co tam. Oni wysyłają grę góra na drugi dzień od złożenia zamówienia. A że mieszkam na zadupiu to poczta (kurier) wolno idzie.

Zamawiałem jak narazie 5 gier na Ultimie. Wszystkie przyszly bez problemu. Zarówno mocno promocyjny BiA:HH (59zł) czy pre-order na Killzone 2 (199).. wszystko było cacy.

A co do cen to mają zajebiscie konkurencyjne. Teksty typu Michaeliusa że są drodzy bo on kupił coś tam gdzieś tam taniej są beznadziejne. Nie można porównywać 2 produktów w 2 różnych sklepach z tego samego dnia, bo te sklepy nie mają w tym samym czasie promocji na te same gry.

Niech ktoś sobie wejdzie obczai dokładnie wszystkie ceny gier i wtedy powie z ręką na sercu, że inny polski sklep internetowy ma lepszą i tańszą ofertę.

Mithos

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 07, 2009, 18:37:41 »
Ehhh marudzenie forumowiczów na porządny sklep... typowe, ale jak się jest d*** wołową to co zrobić. Osobiście polecam zadzwonić zanim się coś kliknie - kupowałem ostatnio gitarę do Rock Banda która też ma 24h dostępność, oczywiście zawsze najpierw dzwonię - Dzień dobry - Dzień dobry - Czy jest gitara? - Nie ma - Na kiedy Państwo możecie sprowadzić? - Na tego i tego. Kilka krótkich zdań i wiem wszystko. Klikłem a gitara czekała na mnie nawet o dzień wcześniej niż sprzedający zakładał, czyli po 2h dniach. Komunikacja to wspaniała rzecz.
Nie ufajcie po prostu stronom małych sklepów, tam pracuje zazwyczaj jedna - dwie osoby i nie nadążą aktualizować stanu 5000 rzeczy. Ja osobiście Ultimę polecam, w zasadzie kupuję tylko tam.

Żenua. Skoro jest to sklep internetowy to tym bardziej powinien mieć na bieżąco aktualizowane www. A skoro sobie z tym nie radzą to niech wyłączą info typu 24/48h skoro i tak jest to pic na wodę. Dla mnie sklep, który tak prowadzi biznes niczym nie różni się od amatorskich sprzedawców z Allegro, którzy najpierw towar wystawiają, a później go załatwiają.
Tyle, że to jest totalna amatorka, a nie prawdziwy sklep, za który Ultima chyba chce uchodzić.

To, że tam pracuje jedna osoba to sory, co mnie to obchodzi jako klienta ?  :D


Matin83 : oferta może i dobra ale co z tego skoro jest problem z zakupem czegokolwiek ?

Mnie to denerwuje tym bardziej, że kiedyś Ultima to był sklep BARDZO DOBRY. W ciągu ostatniego roku całkowicie zeszli jednak na psy.

Offline SirMike

  • Forumogadka Team
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5284
    • Zobacz profil
    • SirMike's blog
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 07, 2009, 20:51:27 »
Żenua. Skoro jest to sklep internetowy to tym bardziej powinien mieć na bieżąco aktualizowane www. A skoro sobie z tym nie radzą to niech wyłączą info typu 24/48h skoro i tak jest to pic na wodę. Dla mnie sklep, który tak prowadzi biznes niczym nie różni się od amatorskich sprzedawców z Allegro, którzy najpierw towar wystawiają, a później go załatwiają.
Tyle, że to jest totalna amatorka, a nie prawdziwy sklep, za który Ultima chyba chce uchodzić.

Tak ostatnio narzekasz na sklepy internetowe tu i owdzie. To moze sie pochwal gdzie wg Ciebie kupuje sie "profesjonalnie"? Konkretne nazwy.

Z mojej strony z czystym sumieniem moge polecic gram.pl - nie sa najtansi ale za to obsluga klienta chyba najlepsza w kraju. Swietna infolinia i obsluga sklepu. Nigdy sie nie zawiodlem a mialem przyjemnosc doscwiadczyc naprawde przedziwnych sytuacji.

Offline Yeb

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3093
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Yebaka
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 07, 2009, 21:01:17 »
h4n5 wiesz co by Ci odpowiedział wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty na obrzucanie dupą wołową? Jeśli nie to sobie wygogluj. Trochę kultury człowieku, każdy może mieć swoje zdanie i nie musi być wcale takie jak Twoje.

Mithos

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 07, 2009, 22:10:57 »
Tak ostatnio narzekasz na sklepy internetowe tu i owdzie. To moze sie pochwal gdzie wg Ciebie kupuje sie "profesjonalnie"? Konkretne nazwy.

Z mojej strony z czystym sumieniem moge polecic gram.pl - nie sa najtansi ale za to obsluga klienta chyba najlepsza w kraju. Swietna infolinia i obsluga sklepu. Nigdy sie nie zawiodlem a mialem przyjemnosc doscwiadczyc naprawde przedziwnych sytuacji.

Ze sklepów internetowych nie miałem nigdy problemów z merlin.pl

Poza tym wystarczy porównać ze światem : gameplay.co.uk, playasia.com, videogameplus.ca - nie dosyć, że super obsługa (odpowiedź na zapytania mailem w max 24h, przeważnie dużo szybciej - polskie sklep odpisują jak chcą, a jak coś idzie nie tak i chcesz uzyskać jakąkolwiek informacją to prawie nigdy) to można płacić kartą, bezproblemowa obsługa reklamacji, ceny lepsze niż w PL i jak towar jest oznaczony "in stock" tzn., że faktycznie jest, a nie że "pan sobie zadzwoni i się dowie, że nie ma, a będzie jak nam się zachce".

Polskie sklepy konsolowe to takie bazary ubrane w cywilizowane strony www i kolorowe reklamy w prasie branżowej. Jakość obsługi zupełnie bazarowa, oferta też nie lepsza (czasem są wyjątki ale co z tego skoro towaru nie ma). IMO

Offline Piotrek

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 69
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 07, 2009, 23:56:17 »
Co do videogamesplus.ca to też mam same dobre doświadczenia z tym sklepem. Kupowałem tam od cholery jRPG na PS2 i bardzo często zaglądałem na ich stronę. Działy mnie interesujące były na bieżąco aktualizowane - konkretne tytuły wypadały z oferty, za kilka czy kilkanaście dni wracały, pojawiały się nowe. Czegoś nie mieli - wypadało z www. Warto było zaglądać co jakiś czas na ich stronę, bo może akurat coś nowego się pojawiło. Nigdy nie czekałem na realizację zamówienia, paczki zawsze wychodziły w ciągu 24h od jego złożenia. W polskich sklepach jeszcze nigdy tak dobrze nie miałem. Najlepszy jak na razie był zdecydowanie Merlin.
W Ultimie zamówiłem raz grę na PS3, cena była bardzo dobra (najniższa ze wszystkich znanych mi sklepów w necie + Allegro), ale czekałem 3 tygodnie na realizację. Na szczęście nie śpieszyło mi się. :)
Ktoś wspomniał o Mad Games. Raz nawet chciałem kupić coś u nich na Allegro, ale liczne negatywne komentarze trochę mnie zniechęcały. Napisałem do nich maila z zapytaniem o sprzedawaną grę (chodziło chyba o język instrukcji, wydanie gry), ale nie raczyli nawet odpowiedzieć, więc sobie darowałem.

Offline SirMike

  • Forumogadka Team
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5284
    • Zobacz profil
    • SirMike's blog
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 08, 2009, 11:10:05 »
Tak ostatnio narzekasz na sklepy internetowe tu i owdzie. To moze sie pochwal gdzie wg Ciebie kupuje sie "profesjonalnie"? Konkretne nazwy.

Z mojej strony z czystym sumieniem moge polecic gram.pl - nie sa najtansi ale za to obsluga klienta chyba najlepsza w kraju. Swietna infolinia i obsluga sklepu. Nigdy sie nie zawiodlem a mialem przyjemnosc doscwiadczyc naprawde przedziwnych sytuacji.

Ze sklepów internetowych nie miałem nigdy problemów z merlin.pl

Czyli doszlismy do calkiem trafnych spostrzezen. Jest tanio, jest badziewna obsluga, Jest drogo, obsluga super :)

Mithos

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 08, 2009, 14:29:42 »
Wystarczy zobaczyć sklepy na zachód od nas. Jest tanio i obsługa jest super. Da się ? Jak widać tak.

Zresztą w Ultimie jest przeważnie 10-20 PLN taniej niż w Saturnie więc oszczędność w kontekście wiecznego braku dostępności i słabej obsługi są IMO wątpliwe. Oczywiście Ultima ma jakieś swoje promocje ale co z tego skoro towaru nie ma albo wysyłają gry foliowane przez siebie (nawet na forum tutaj o tym pisano), często z dużym opóźnieniem.

Osobiście jak chcę kupić grę to chcę ją mieć szybko, a nie jak łaskawie sklep ją sprowadzi. Gdybym chciał czekać X czasu to bym zamówił poza granicami kraju i wyjdzie taniej niż w dowolnym polskim pseduo sklepiku. A często będzie szybciej.

CoZaBzdura

  • Gość
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 08, 2009, 23:38:42 »
hmmm

mam tylko takie pytanie:
jak kupujecie ze sklepow www macie folie na pudelku z gra?




Online Alexej

  • Moderator Globalny
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7633
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowa generacja nikogo, ja chcę kolejnej!
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 09, 2009, 01:11:34 »
Z każdego sklepu z jakiego kupowałem (the hut, game.co.uk, play-asia, dvdcrave, kanadysjkiegry.ca) grę dostawałem nową w folii z plombą (X360). Jedynym wyjątkiem była właśnie ultima, gdzie zakupiona Eternal Sonata była bez plomby gwarancyjnej, z rysą wzdłuż całej "ścieżki" na płycie i powtórnie zafoliowana (inna folia, to bardzo łatwo zobaczyć jak się kupiło kiedyś jakąś oryginalną folię.

PSN ID: AlexejPL Steam: Alexej Origin: Alexejpl Uplay: AlexejPL

Offline SirMike

  • Forumogadka Team
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5284
    • Zobacz profil
    • SirMike's blog
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 09, 2009, 01:14:01 »
hmmm

mam tylko takie pytanie:
jak kupujecie ze sklepow www macie folie na pudelku z gra?

Nigdy mi sie nie zdarzylo nie miec folii. Zawsze byla tez plomba gwarancyjna.
Jesli chodzi o Sonate w Ultimie to z tego co pamietam, wyraznie bylo napisane, ze gry z wyprzedazy moga nosic slady uzytkowania.

Offline Genshin

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 144
  • Płeć: Mężczyzna
  • quo vadis konsole
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpień 09, 2009, 12:24:26 »
A ja w Ultimie kupuję od 5 lat i zawsze wszystko było idealnie. Błyskawiczna dostawa, gry nówki zafoliowane i ze wszystkimi oznaczeniami, a Xbox360 przyszedł na drugi dzień. Pewnie gdyby mnie zrobili w bambuko też bym założył taki wątek. Ale patrząc na inne sklepy i opinie kupujących, Ultima wygląda całkiem nieźle. A zagranicą kupować nie będę bo to nabija statystyki sprzedaży nie tam gdzie trzeba.
Aktualnie grane: Left4Dead

Offline Matin83

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 256
  • Płeć: Mężczyzna
  • PS3 konsolą tej generacji ;)
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpień 09, 2009, 12:43:31 »
Dokładnie tak jak wyżej napisano..

Jesteśmy w Polsce więc rozróżnijmy sklepy internetowe w Polsce i za granicą. Za przeproszeniem pie*****cie smuty aż strach.

Na zachodzie samochody, proszki a nawet niektóra spożywka jest o wiele lepsza od naszej, oferty cenowe są o niebo lepsze, a obsługa klienta to w ogóle inna epoka. Jak ktoś na siłę szuka w całej Europie czy nawet dalej produktu tańszego od tego co jest w Polsce to wybaczcie ale zawsze znajdzie się gdzieś lepsza oferta. Do tego porównajcie sobie ile lat mają sklepy na zachodzie i ile polskie. Tutaj to raczkuje i trzeba sobie zdawać z tego sprawę.

Dlatego jak już coś to możemy narzekać jedynie na brak kompetencji osób zajmujących się działem obsługi klienta i osoby od aktualizacji strony internetowej. Wg mnie reszta jest jak najbardziej ok.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 09, 2009, 16:57:25 wysłana przez qbar »

Offline Rolek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9220
  • Płeć: Mężczyzna
  • #nikogo
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 09, 2009, 21:22:56 »
A zagranicą kupować nie będę bo to nabija statystyki sprzedaży nie tam gdzie trzeba.
Patriotyzm, aż dech zapiera, lepiej przepłacić i nabić kieszeń innemu lokalnemu patriocie [przecież to bardzo polskie, wydyma rodaków, zawyżając ceny], niżeli skorzystać z lepszej oferty, ale ok, mi tam obojętne i tak wszystko made in china.
Red Dead Redemption 2 ma zepsuty HDR!

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 09, 2009, 21:51:59 »
Swoja droga moze powinnismy zalozyc takie topiki o reszcie sklepow zeby nie bylo, ze sie uwzielismy na biedna ultime.

Offline Exlee

  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 09, 2009, 22:13:46 »
Patriotyzm, aż dech zapiera, lepiej przepłacić i nabić kieszeń innemu lokalnemu patriocie [przecież to bardzo polskie, wydyma rodaków, zawyżając ceny], niżeli skorzystać z lepszej oferty, ale ok, mi tam obojętne i tak wszystko made in china.
Najpierw takie podejście, a potem zdziwienie, że gry w Polsce drogie, że Xbox Live'a nie ma swojego...

Dwa proste przykłady: Little Big Planet, Killzone 2. Odpalono duże kampanie marketingowe, spodziewano się, że dużo towaru pójdzie, więc dużo wystawiono na półki. Efekt? LBP za 90zł kupić dzisiaj (nowe) to nie problem, Killzone za 130 złotych pójdzie.

Fallout 3, hit, który wprowadzono równolegle do LBP, do dzisiaj stoi po 190 złotych  (PS3) - powód? Za mało towaru zalega w magazynach. A to dlatego, że tak pokazały statystyki (też lekka wtopa dystrybutora, który mocno opóźnił wejście na rynek polskiej wersji). Im więcej będzie się sprzedawało w Polsce, tym gry będą tańsze i bonusy (jak chociażby profesjonalne tłumaczenia) częstsze.

Offline Genshin

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 144
  • Płeć: Mężczyzna
  • quo vadis konsole
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 09, 2009, 22:29:14 »
Patriotyzm, aż dech zapiera, lepiej przepłacić i nabić kieszeń innemu lokalnemu patriocie [przecież to bardzo polskie, wydyma rodaków, zawyżając ceny], niżeli skorzystać z lepszej oferty, ale ok, mi tam obojętne i tak wszystko made in china.

Pewnie że gracz ma ogromny wybór sklepów na całym świecie i wybiera co mu pasuje. Z tym dymaniem to owszem, w pierwszej kolejności Empik czy markety gdzie można znaleźć Forzę 2 za 289zł. Ale w większości przypadków ceny są zbliżone do zachodnich, a i jakaś ciekawa promocja czasem się trafi. Z całego serce kibicuję polskiemu rynkowi konsolowemu. Kupuję gry z polskiej dystrybucji bo bardzo mi zależy żeby to się rozwijało. Na PS3 nie ma piractwa i sprzedaż gier jest całkiem niezła, na Xboxie jest dramat bo mnóstwo ludzi piraci. Dlatego wspieram tego Xboxa jak tylko mogę. Modern Warfare 2 zamówiłem właśnie w Ultimie, cena jest zbliżona do tej zagranicznej.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 09, 2009, 22:32:54 wysłana przez Genshin »
Aktualnie grane: Left4Dead

Offline SirMike

  • Forumogadka Team
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5284
    • Zobacz profil
    • SirMike's blog
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 09, 2009, 22:39:53 »
A zagranicą kupować nie będę bo to nabija statystyki sprzedaży nie tam gdzie trzeba.
Patriotyzm, aż dech zapiera, lepiej przepłacić i nabić kieszeń innemu lokalnemu patriocie [przecież to bardzo polskie, wydyma rodaków, zawyżając ceny], niżeli skorzystać z lepszej oferty, ale ok, mi tam obojętne i tak wszystko made in china.

Popatrz na rynek gier PC. Pamietasz co bylo 10 - 15 lat temu? Kojarzysz ceny gier? Zobacz co sie dzieje obecnie, widzisz roznice?
Za jakis czas, rynek gier konsolowych w naszym kraju bedzie podobny a poki co sklepy musza ciagnac ten drogi wozek zeby sie w ogole utrzymac. Im wiecej ludzi bedzie kupowac tym ceny beda nizsze - proste.

Offline Rolek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9220
  • Płeć: Mężczyzna
  • #nikogo
    • Zobacz profil
Odp: Ultima.pl - jak nie należy handlować
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 09, 2009, 23:04:59 »
Im wiecej ludzi bedzie kupowac tym ceny beda nizsze - proste.
Wspaniale, popieram całkowicie, ale jeżeli mam okazję kupić coś taniej [używkę, sprowadzoną], to kupuję taniej, perspektywa, iż za 10 lat, może, spadną ceny, średnio mnie pociesza, jutro mogę być martwy, zainteresować się kolarstwem, a tak, przynajmniej będę miał kilka złotych więcej w kieszeni. Dystrybutorzy to nie świnie, żeby ich tuczyć.
Red Dead Redemption 2 ma zepsuty HDR!