Autor Wątek: Support zavvi  (Przeczytany 6055 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline danch

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 224
    • Zobacz profil
Support zavvi
« dnia: Październik 18, 2010, 07:55:03 »
Przeszukalem forum i jakos nie znalazlem odp. na dreczace mnie pytanie. Chodzi mi o brak przesylki z zavvi i ich support. Maila o tym ze wyslali Castlevanie i Enslaved dostalem z dwa tygodnie temu, przesylki nadal nie ma. Pamieta ktos jak zavvi wysyla przedmioty ? Czy to idzie poleconym czy zwykly list, ktory od razu trafia do skrzynki ?

Na stronie pisze ze poza UK nalezy odczekac 15 roboczych dni zanim sie zglosci brak przesylki, wiec jeszcze tydzien poczekam. Tyle ze na stronie jest telefon do supportu. Zalatwial ktos kiedys zaginiecie przesylek z supportem zavii ?
Trzeba tam dzwonic czy maila na support@zavvi.com wystarczy ?

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6034
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 18, 2010, 08:10:03 »
Mail wystarczy, ale poczekaj bo na 90% przesyłki dojdą, tylko później, powszechnie wiadomo że zavvi wooolno działa :D

SimonX

  • Gość
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 18, 2010, 08:33:15 »
Ano. Prawdopodobnie paczuszki leżą gdzieś w Warszawie i czekają na pieczątkę Urzędu Celnego.

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 18, 2010, 08:41:49 »
Dokładnie tak jak Simon napisał. Całość się przeciąga zapewne za sprawą Urzędu Celnego. Poczekałbym jeszcze tydzień i jeśli nadal nic się nie zmieni uderzał do supportu mailem.

Offline danch

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 224
    • Zobacz profil
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 18, 2010, 09:49:53 »
Dokładnie tak jak Simon napisał. Całość się przeciąga zapewne za sprawą Urzędu Celnego. Poczekałbym jeszcze tydzień i jeśli nadal nic się nie zmieni uderzał do supportu mailem.
Tylko co ma Urzad Celny do przesylek wewnatrz UE ? Sprawdzaja czy nie wprowadzam na rynek podrobek ? Nic bede cierpliwe czekal.

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 18, 2010, 10:04:43 »
Nie znam się na procedurach celnych, ale każda przesyłka jaka do tej pory zamawiałem m.in. z zavvi właśnie miała na sobie pieczęć Urzędu Celnego w Warszawie :)

Katanka

  • Gość
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 18, 2010, 10:12:16 »
Moja ostatnio nie miała :) szła około 10 dni.

Offline Yeb

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3093
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Yebaka
    • Zobacz profil
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 18, 2010, 11:02:31 »
Coś niedokładnie chyba czytałeś faq na zavvi

Cytuj
For deliveries outside the UK we allow up to 30 days for delivery to account for any postal delays that we may not be aware of.

Po miesiącu możesz do nich pisać.

Ps. Kupowanie zagranicą nie jest dla niecierpliwych :)

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 18, 2010, 11:05:39 »
A ktoś wie czy oni ten swój formularz do reklamacji wysyłają poprzez royal mail i też trzeba na niego potem czekać tydzień-dwa ?

Czezare

  • Gość
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 18, 2010, 11:27:53 »
Ja sie troche dziwie, ze zamawiacie w tym Zavvi.Ja wiem, ze tanio i te sprawy, ale ja wolalbym zaplacic pare funciakow wiecej i miec gre po 3-6 dniach jak na przyklad w gameplay.co.uk, a nie czekac dwa tygodnie i sie denerwowac - przyjdzie, nie przyjdzie...

Offline danch

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 224
    • Zobacz profil
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 18, 2010, 11:43:25 »
Ja sie troche dziwie, ze zamawiacie w tym Zavvi.Ja wiem, ze tanio i te sprawy, ale ja wolalbym zaplacic pare funciakow wiecej i miec gre po 3-6 dniach jak na przyklad w gameplay.co.uk, a nie czekac dwa tygodnie i sie denerwowac - przyjdzie, nie przyjdzie...
Wyslali mi 1funta znizki bo dawno u nich nie kupowalem, teraz juz pamietam czemu. W gameplayu juz prawie mialem kompletowac zamowienie ale sklep, z nieznanego mi powodu pisal ze nie moze dostarczyc Enslaved (zwykla wersja)  poza UK. Moze jakis blad w systemie, w kazdym razie zamowilem z zavvi, ale tym razem bede pamietal czemu nie tam nie kupowalem :-).

Offline Piotrek

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 69
    • Zobacz profil
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 18, 2010, 11:54:58 »
U mnie bardzo różnie było z tym Zavvi. Czasem gra przychodziła po kilku dniach (np. w poniedziałek wysłana, dochodziła już w piątek), czasem po dwóch tygodniach. To samo było z The Hut. Raz paczka z tego drugiego sklepu w ogóle do mnie nie doszła. Po 30 dniach napisałem reklamację, za dwa dni miałem odpowiedź, a po kolejnych dwóch lub trzech list z formularzem reklamacyjnym. Wypełniłem, zrobiłem zdjęcie aparatem, wysłałem mailem i za dwa dni kasa była na koncie. Cała procedura odbyła się szybko i sprawnie.

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 18, 2010, 12:07:26 »
Doh u mnie formularz idzie juz tydzien.

Offline rafal

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 61
    • Zobacz profil
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 19, 2010, 16:53:54 »
To ja sie moze podlacze pod watek.
Za porada ktoregos z forumowiczow wyrobilem sobie karte Mastercard debit w mbanku i niestety nie przyjmuja mi jej w zavvi/thehut. Czy uzywa ktos z forum takiej karty i mu dziala? Zalozylem to konto specjalnie dla zakupow glownie w tym sklepie i bylbym bardzo niepocieszony jakby to bylo na marne...

W ogole to sie chce przywitac, bo to moj pierwszy post na forum, chociaz czytam je od bardzo dawna:)

Offline SirMike

  • Forumogadka Team
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5284
    • Zobacz profil
    • SirMike's blog
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 19, 2010, 17:17:45 »
Za porada ktoregos z forumowiczow wyrobilem sobie karte Mastercard debit w mbanku i niestety nie przyjmuja mi jej w zavvi/thehut. Czy uzywa ktos z forum takiej karty i mu dziala? Zalozylem to konto specjalnie dla zakupow glownie w tym sklepie i bylbym bardzo niepocieszony jakby to bylo na marne...

Hmm, ciekawa sprawa. Ta karta powinna działać bez problemu. Jesteś pewien, że na thehut wprowadziłeś jej numer bez spacji? Bo tak jest tam wymagane o ile pamiętam. Masz jakieś konkretne błędy przy samej płatności czy przy dodawaniu karty do konta?

Cytuj
W ogole to sie chce przywitac, bo to moj pierwszy post na forum, chociaz czytam je od bardzo dawna:)

Witamy, witamy :)

Offline rafal

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 61
    • Zobacz profil
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 19, 2010, 17:31:42 »
Hmm, ciekawa sprawa. Ta karta powinna działać bez problemu. Jesteś pewien, że na thehut wprowadziłeś jej numer bez spacji? Bo tak jest tam wymagane o ile pamiętam. Masz jakieś konkretne błędy przy samej płatności czy przy dodawaniu karty do konta?

Zastanawia mnie wlasnie bo przy wpisywaniu danych karty jest do wyboru Mastercard, a Mastercard debit nie ma. Dlatego obawiam sie, ze taka karta jednak nie bedzie w ogole dzialac. Dzisiaj maja Castlevanie w smakowitej cenie i myslalem ze sie zalapie:]

Kiedy chce juz zamowic, przy wybraniu adresu i karty wyskakuje takie cos:
"Sorry, We were unable to authorise your payment. Please check your details and try again.
If you continue to have problems you may wish to contact your payment card issuer.
Alternatively, please try a different payment card."
Czyli wlasciwie to nic nie wiem dalej.

Numer wprowadzilem bez spacji, zreszta nie pierwszy raz kupuje w tym sklepie, tylko zrobilem nowa karte, bo wczesniej placilem 3% za przewalutowanie, a w tej karcie niby tego nie ma.

Offline Yeb

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3093
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Yebaka
    • Zobacz profil
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 19, 2010, 17:31:48 »
Wystarczy zwykła visa electron którą dają do każdego konta w mbanku. Nie wiem po co Ci mastercard.

Offline jarken

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2832
  • Płeć: Mężczyzna
  • You ROCK!
    • Zobacz profil
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 19, 2010, 17:46:07 »
To ja sie moze podlacze pod watek.
Za porada ktoregos z forumowiczow wyrobilem sobie karte Mastercard debit w mbanku i niestety nie przyjmuja mi jej w zavvi/thehut. Czy uzywa ktos z forum takiej karty i mu dziala? Zalozylem to konto specjalnie dla zakupow glownie w tym sklepie i bylbym bardzo niepocieszony jakby to bylo na marne...

W ogole to sie chce przywitac, bo to moj pierwszy post na forum, chociaz czytam je od bardzo dawna:)

Aktywowałeś transakcje internetowe?

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20653
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 19, 2010, 17:50:20 »
To ja sie moze podlacze pod watek.
Za porada ktoregos z forumowiczow wyrobilem sobie karte Mastercard debit w mbanku i niestety nie przyjmuja mi jej w zavvi/thehut. Czy uzywa ktos z forum takiej karty i mu dziala? Zalozylem to konto specjalnie dla zakupow glownie w tym sklepie i bylbym bardzo niepocieszony jakby to bylo na marne...

W ogole to sie chce przywitac, bo to moj pierwszy post na forum, chociaz czytam je od bardzo dawna:)

Aktywowałeś transakcje internetowe?

Jeśli nie aktywujesz transakcji internetowych to będzie Ci się pokazywał komunikat, że card information invalid.
"Co się tak kurwa patrzysz? Nas tu nie ma!"

Offline rafal

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 61
    • Zobacz profil
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 19, 2010, 18:06:10 »
Aktywowałeś transakcje internetowe?

Uff, poszlo jednak. Rzeczywiscie mialem limit na transakcje internetowe ustalony domyslnie na 0. Dzieki wielkie za pomoc:)
Przynajmniej mialem powod zeby zaczac pisac wreszcie na to forum hehe, bo czytam je prawie od poczatku;)

Offline danch

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 224
    • Zobacz profil
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 20, 2010, 09:37:58 »
Doszly wczoraj, czyli dokladnie 2 tygodnie. Smieszne jest to ze Enslaved bylo w mojej skrzynce, a Castlevanie cytujac zone "chlopcy z drugiej klatki przyniesli, bo byla w ich skrzynce", tak wiec kij w oko listonoszowi. Na razie dam sobie spokoj z zavii, to juz lepiej dac te 3-4 funty wiecej i miec gre po tygodniu.

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 21, 2010, 20:30:22 »
Czy po odeslaniu formularza mailem mieliscie jakies potwierdzenie , ze dotarl?

Offline DoubleR

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2895
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gamer Since 1993
    • Zobacz profil
    • Twitter
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 23, 2010, 23:34:48 »
Czy ktoś płacił na Zavvi zwykłą kartą debetową z PKO, taką jaką dostaje się wraz z założeniem konta? Chcąc zapłacić taką właśnie kartą (nie ma limitów na płatności internetowe) za gry z "koszyka" otrzymuję ten sam komunikat, który już się pojawił parę postów wyżej:

Sorry, We were unable to authorise your payment. Please check your details and try again.

W PKO powiedzieli mi, że niby muszę "zamówić" srebrną kartę by płacić przez internet >:(

Offline m1sza

  • n00b mod
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 12507
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 24, 2010, 08:56:23 »
Zamów sobie kartę, którą można płacić przez internet. To PKO nie pojedzie, tak samo jak np. zwykła karta mBanku.

Offline DoubleR

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2895
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gamer Since 1993
    • Zobacz profil
    • Twitter
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 24, 2010, 10:11:13 »
Zamów sobie kartę, którą można płacić przez internet. To PKO nie pojedzie, tak samo jak np. zwykła karta mBanku.

Dzięki. Czyli jednak ta karta... zanim przyjdzie, eeech :/

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 24, 2010, 11:40:32 »
Zamów sobie kartę, którą można płacić przez internet. To PKO nie pojedzie, tak samo jak np. zwykła karta mBanku.

Zwykly mbank podobno chodzi tylko trzeba zadzwonic na mlinie i poprosic o odblokowanie platnosci internetowych.

Offline DoubleR

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2895
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gamer Since 1993
    • Zobacz profil
    • Twitter
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 24, 2010, 12:56:09 »
A jest jeszcze inna mozliwość płacenia na Zavvi? Tzn. czy oprócz płatności kartą, na którą musiałbym czekać do 2 tyg., czy istnieje jakiś inny sposób zapłaty?

Offline Rakshall

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 122
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 24, 2010, 12:59:44 »
Zamów sobie kartę, którą można płacić przez internet. To PKO nie pojedzie, tak samo jak np. zwykła karta mBanku.

Zwykly mbank podobno chodzi tylko trzeba zadzwonic na mlinie i poprosic o odblokowanie platnosci internetowych.
Już od dawna nie trzeba dzwonić wszystko można ustawić w limitach w serwisie internetowym. Wszystkie karty mbanku oferują płatność przez internet, trzeba tylko zmienić limit na transakcje internetowe - domyślnie są poprostu poustawiane na 0.

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16426
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 07, 2011, 09:01:00 »
To normalnie w ich przypadku, że Dispatch Date: 06/09/2011, a to ani nie wysłane, ani tym bardziej kasa nie pobrana? Na produkt i tak czekam już tydzień.

Offline kubazz

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 980
  • Płeć: Mężczyzna
  • ... .. _._. _._
    • Zobacz profil
    • 2pady.pl - inny blog o grach
Odp: Support zavvi
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 07, 2011, 19:24:35 »
ja mam dispatch date dla preordera dark souls ustawiona na 15/07/2011 i stan 'awaiting stock pick' :D iekawe czy coś się nie zwali przy właściwej premierze w październiku

przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę