Autor Wątek: Poplakalem sie :D  (Przeczytany 2515911 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline Gregys

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10106
  • pukier cuder
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29880 dnia: Czerwiec 13, 2019, 09:25:02 »
DS z Podlasia? ;)
Gregys out.

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29881 dnia: Czerwiec 13, 2019, 10:09:23 »


pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline JaWamDam

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 942
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29882 dnia: Czerwiec 13, 2019, 10:10:25 »

Offline Pats

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7214
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nbareja
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29883 dnia: Czerwiec 13, 2019, 10:32:10 »

Offline szczqcz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8586
  • Płeć: Mężczyzna
  • [citation needed]
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29884 dnia: Czerwiec 13, 2019, 22:41:05 »
"Men, it has been well said, think in herds; it will be seen that they go mad in herds, while they only recover their senses slowly, and one by one." Charles Mackay
"kłamstwo łatwo sprzedać paroma zdaniami i atrakcyjnym hashtagiem, a prawda bywa nudna i przydługa" znany bloger Bart

Offline meatbag

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8466
  • "Je n'avais pas besoin de cette hypothese-la."
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29885 dnia: Czerwiec 13, 2019, 23:58:38 »
What the... ;D

Pierwszy koment:
When you skip the tutorial and head straight to race.

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29886 dnia: Czerwiec 14, 2019, 10:11:34 »
Podobne, tyle że Beckham.

https://www.youtube.com/watch?v=bF014EUJrSI

Zupełnie nie podobne (to popiersie Ronaldo to nie były jaja), ale oczywiście śmieszny prank.

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline dziki

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4351
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29887 dnia: Czerwiec 14, 2019, 11:50:38 »
Samir nic nie zniszczy, bo ma ustawienia "car damage" na low :D
gram w gry, a nie polygony! :P

Offline DzikiKaczor

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6836
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29888 dnia: Czerwiec 14, 2019, 12:17:37 »
Wiem, że stare, ale jakoś mi weszło dzisiaj, to się dzelę. Może ktoś nie widział ;)


Offline Gregys

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10106
  • pukier cuder
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29889 dnia: Czerwiec 14, 2019, 19:00:33 »
Lena nie lubiła długich związków, dlatego zadawała się tylko z motocyklistami.
Gregys out.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92031
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29890 dnia: Czerwiec 14, 2019, 21:05:06 »
Hehe. Wisielczy humor.

A to mnie też w jakis sposób rozbawiło:
Cytuj
Francuscy miliarderzy deklarowali wielkie wpłaty na odbudowę Notre Dame. Nie wpłacili "ani centa".
Na odbudowę Notre Dame przekazano dotychczas nieco ponad 80 milionów euro. To niespełna 10 procent deklarowanych wcześniej wpłat. - Wielcy potentaci nie wpłacili ani centa - poinformował rzecznik prasowy świątyni.

Ojtam ojtam, zapomnieli se.

Offline Rolek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9960
  • Płeć: Mężczyzna
  • uber alles
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29891 dnia: Czerwiec 14, 2019, 22:48:58 »
Ach ten Kwas!

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20634
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29892 dnia: Czerwiec 14, 2019, 23:35:14 »
"Co się tak kurwa patrzysz? Nas tu nie ma!"

Offline DzikiKaczor

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6836
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29893 dnia: Czerwiec 15, 2019, 10:34:34 »
A to by było dobre :) Jakościowy troll.

Offline dziki

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4351
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29894 dnia: Czerwiec 15, 2019, 16:29:35 »
gram w gry, a nie polygony! :P

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29895 dnia: Czerwiec 15, 2019, 16:31:42 »
Niedługo kobietom zrobia buty w kształcie kuchni.

Offline szpynda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7337
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29896 dnia: Czerwiec 15, 2019, 20:17:15 »
A to nie troll? Mirror to taki FAKT jest to i może wymyslają z dupy rzeczy? Nike byłby zaorany.
Tak. Nie każdy jest zniewolony własnymi decyzjami życiowymi.

Online maxplastic

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4667
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29897 dnia: Czerwiec 15, 2019, 20:31:13 »
Nie jest to troll ani fake. Buty mają zaraz pojawić się na rynku. Osobiście uważam, że wyglądają bardzo spoko, choć mogą się tak kojarzyć.

Offline meatbag

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8466
  • "Je n'avais pas besoin de cette hypothese-la."
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29898 dnia: Czerwiec 15, 2019, 20:49:42 »
Lubię myśleć o sobie, że dostrzegam takie wzory, a nie że to schizofrenia, ale jakby nie napisało, to bym nie zczaił.

Offline bartukas

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1955
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29899 dnia: Czerwiec 15, 2019, 21:00:10 »

Offline szpynda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7337
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29900 dnia: Czerwiec 15, 2019, 22:44:49 »
Lubię to żenujące poczucie humoru raz na rok.

https://www.youtube.com/watch?v=SD6oURyYc08&t=
Tak. Nie każdy jest zniewolony własnymi decyzjami życiowymi.

Offline meatbag

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8466
  • "Je n'avais pas besoin de cette hypothese-la."
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29901 dnia: Czerwiec 15, 2019, 22:46:40 »
Panie jakie żenujące! To jest przenikliwy komentarz społeczny!

EDIT
Główny zły. Leżę.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 15, 2019, 22:49:27 wysłana przez meatbag »

Offline dziki

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4351
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29902 dnia: Czerwiec 16, 2019, 01:46:38 »
klocuch - kopalnia cytatow :D
gram w gry, a nie polygony! :P

Offline focka01

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 281
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29903 dnia: Czerwiec 16, 2019, 09:13:56 »
Lubię to żenujące poczucie humoru raz na rok.

Od kiedy prawda jest żenująca?

Offline ekiera

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10810
  • Zdezerterował na Wyspy
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29904 dnia: Czerwiec 16, 2019, 09:52:22 »
Lubię to żenujące poczucie humoru raz na rok.

Od kiedy prawda jest żenująca?
Polecam Jerry Springer show ;)

Offline Marcin Szymański_

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10389
  • Wiosło mi ukradli.
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29905 dnia: Czerwiec 16, 2019, 10:33:47 »

Offline DzikiKaczor

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6836
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29906 dnia: Czerwiec 16, 2019, 12:01:11 »
Pięknie klocuch również wplótł hymn narodowy xD Dobry filmik :)

Offline wrobel

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2913
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29907 dnia: Czerwiec 16, 2019, 12:30:17 »
Pięknie klocuch również wplótł hymn narodowy xD Dobry filmik :)

Definicja 4K też dobra ;D. Ale fakt, ten moment z hymnem mnie rozśmieszył bardzo.

Offline DzikiKaczor

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6836
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29908 dnia: Czerwiec 16, 2019, 13:54:11 »
Definicja 4K też dobra ;D.

Tak. Przytomna ocena rzeczywistości ;)

Offline regisek

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3367
  • Płeć: Mężczyzna
  • lubię kawę
    • Zobacz profil
    • zgrany
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29909 dnia: Czerwiec 17, 2019, 19:08:55 »

Offline Harry Keogh

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2601
  • Płeć: Mężczyzna
  • .
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29910 dnia: Czerwiec 17, 2019, 22:04:07 »

Offline mmgl

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3204
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29911 dnia: Czerwiec 17, 2019, 22:14:58 »
subtelnie zastawiam pułapki :)

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20634
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29912 dnia: Czerwiec 18, 2019, 09:15:30 »
No teraz to naprawdę zacząłem się martwić.



I myk, tak trochę w stylu niezrozumiałego człowieka :)

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 18, 2019, 09:21:00 wysłana przez SzczwanyGapa »
"Co się tak kurwa patrzysz? Nas tu nie ma!"

Offline Harry Keogh

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2601
  • Płeć: Mężczyzna
  • .
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29913 dnia: Czerwiec 19, 2019, 10:51:41 »
What do you call a magic dog?

(kliknij)

Offline Danio

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2563
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29914 dnia: Czerwiec 19, 2019, 11:22:19 »
Znak zapytania i trzykropek. Bleerh :-X
Edit: *wielokropek
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 19, 2019, 11:54:50 wysłana przez Danio »

Offline regisek

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3367
  • Płeć: Mężczyzna
  • lubię kawę
    • Zobacz profil
    • zgrany
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29915 dnia: Czerwiec 19, 2019, 14:56:01 »

Offline wrobel

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2913
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29916 dnia: Czerwiec 19, 2019, 19:18:33 »
Zrobione pod blokiem nieopodal gdzie trwa remont elewacji.

Offline Marcin Szymański_

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10389
  • Wiosło mi ukradli.
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29917 dnia: Czerwiec 20, 2019, 08:36:49 »
No nie moge. DLC w kinie. Leze ze smiechu.

Marvel Studios co-president Kevin Feige told Screen Rant that a new version of Endgame will appear in theaters that has a couple of additional scenes not in the original. Feige said if people ?stay and watch the movie, after the credits, there'll be a deleted scene, a little tribute, and a few surprises.?

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29918 dnia: Czerwiec 20, 2019, 09:01:28 »
A to cos nowego ze po napisach sa dodatkowe sceny? Chyba ze chodzi o to ze teraz jest nowa wersja...

Offline Marcin Szymański_

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10389
  • Wiosło mi ukradli.
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #29919 dnia: Czerwiec 20, 2019, 09:50:59 »
Kawa, Blue, bo spisz jeszcz. Przeciez tam jest wyraznie napisane, ze film wyjdzie jeszcze raz, ale z dodatkowa scena po napisach. This is EA style. :)