Autor Wątek: Poplakalem sie :D  (Przeczytany 2755667 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21814
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3200 dnia: Styczeń 19, 2012, 09:51:48 »
PS. To taki Katanka w świecie mody :P

No to teraz wszystko jasne ;)

Ale ile tego jest. W szoku jestem. Zobaczcie ile jest filmow tej dziewczyny i miliona innych. Skad ta chec w narodzie to pokazywania siebie?  :o
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline m1sza

  • n00b mod
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 12507
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3201 dnia: Styczeń 19, 2012, 09:56:17 »
Ale pustak.

Katanka

  • Gość
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3202 dnia: Styczeń 19, 2012, 10:38:13 »
Pewnie jest ekshibicjonistką, coś jak ja :)

Offline abc

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 4000
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3203 dnia: Styczeń 19, 2012, 11:12:18 »

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3204 dnia: Styczeń 19, 2012, 12:18:30 »

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3205 dnia: Styczeń 19, 2012, 14:39:35 »
http://wyborcza.pl/1,75248,10943305,Sprzedam_smycz_za_500_zlotych__psa_dorzuce_gratis.html

Nic nie bawi tak jak zycie :) Zwlaszcza jesli chodzi o idiotyzmy wymyslane przez wszelkiej masci lewakow/eko oszolomow ;)

Offline Vir

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
  • Burp.
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3206 dnia: Styczeń 19, 2012, 14:44:40 »
A, czyli "lewacy" to ci co chociaz mysla o zwierzetach, a wtedy "prawiczki" (czy jak to sie przeklada) to ci co maja to w dupie i popieraja masowe wytwarzanie "rasowych" psow w nieludzkich warunkach? Dobre. Taki podzial swiata na "lewo" (z nimi sie nie zgadzamy) i "prawo" (z nimi sie zgadzamy) musi byc dosc wygodny co?

Steam, Origin: EvilVir; UPlay: Virek
---
The time has come for me to kill this game
Now open wide and say my name
Space Lord Motherfucker

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3207 dnia: Styczeń 19, 2012, 15:36:38 »
Lewactwo przejawia sie w mysleniu , ze tworzac martwe prawo i kolejne regulacje oraz koncesje mozna naprawic swiat.

Wiekszosc ludzi ma rodowod psa w dupie i nie chca placic za niego 3k PLN i jak widac nie beda.

Ale szczerze mnie rozbawileś piszac , ze lewacy mysla o prawach zwierzat , a prawicowcy maja to w dupie. Moze na etat w wyborczej cie przyjma bo argumentacje i sposob doprawiania Gabrowiczowskiej geby przeciwnikom juz masz wyrobiony.

Jak sie chce zapewnic dobre warunki hodowli to trzebaby sie zajac poprawa wykonywalnosci i egzekwowalnosci juz istniejacych przepisow, ktore na razie sa fikcja.

Katanka

  • Gość
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3208 dnia: Styczeń 19, 2012, 15:43:05 »
A, czyli "lewacy" to ci co chociaz mysla o zwierzetach, a wtedy "prawiczki" (czy jak to sie przeklada) to ci co maja to w dupie i popieraja masowe wytwarzanie "rasowych" psow w nieludzkich warunkach?

Nie wiem czy lewacy, czy nie i mnie to nie interesuje, ale ... prawo ustanowiono głupie. Moim zdaniem jeśli prawo ma być głupie, to lepiej go wcale nie ustanawiać. Dlaczego to prawo jest głupie? Dlatego, że nie wprowadza się prawa, którego egzekwowanie jest poza możliwością służ porządkowych. to prawo jest puste, głupi zapis, tylko wkurzający porządnych ludzi. Cwaniacy i tak będą dalej handlować jak handlowali.

Co jest głupie? Zakaz handlu, zakaz odstrzału zdziczałych psów i kotów, nakaz wzywania odpowiednich służb (nie ma takich w kraju, a te, które są mają inne sprawy na głowie), nakaz odpinania psów z łańcucha na 12 godzin na dobę. Paranoja! Ustawodawcy są albo totalnie tępi, albo ustapili bezmyslnie "ekologom", których uważam od dawna za totalnie durnych i jebniętych. Z ekologia nie mają nic wspólnego :)

Offline Vir

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
  • Burp.
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3209 dnia: Styczeń 19, 2012, 17:37:03 »
Ale szczerze mnie rozbawileś piszac , ze lewacy mysla o prawach zwierzat , a prawicowcy maja to w dupie. Moze na etat w wyborczej cie przyjma bo argumentacje i sposob doprawiania Gabrowiczowskiej geby przeciwnikom juz masz wyrobiony.
Dla mnie smieszne jest to, ze w temacie ustawy o ochronie praw zwierzat (mniejsza czy dobrej czy zlej) widzisz podzial na strony sceny politycznej i ochoczo wyzywasz ludzi zenujaco pustymi epitetami typu "lewactwo".

Dlatego tez mi tak wyszlo, ze skoro "lewactwo" alias "eko oszolomy" to ci, ktorzy w ten czy inny sposob zajmuja sie tematami ochrony zwierzat wiec po "prawicowemu" to trzeba psa staropolskim zwyczajem skopac, zwiazac lancuchami, a jak sie znudzi to utopic i nikt nie ma prawa powiedziec zlego slowa bo bedzie "lewakiem". I nie mow, ze tak nie jest, bo zawsze jak jest jakakolwiek ustawa czy akcja dotyczaca ochrony przyrody czy zwierzat, to od razu pojawiaja sie wesole "prawiczkowe" typki i krzycza o "lewactwie" zakazujacym rzucac zwierzetami z mostow i zalewac betonem rezerwaty przyrody.

Katanka: Nakaz odpinania psow jest glupi? To sobie corke do kaloryfera przywiaz na kilka dni krotkim sznurkiem ktory bedzie jej sie wbijal w gardlo, zobaczymy co na to powie. Jak odroznisz zdziczalego kota od domowego, ktory zwyczajnie wyszedl na dwor? Wylegitymujesz takiego? Zakaz handlu? Ludzmi handlowac nie wolno, dlaczego wiec wolno handlowac zwierzetami? Taki z Ciebie milosnik pieskow, ale myslenie masz typowo antropocentryczne niestety.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 19, 2012, 17:39:12 wysłana przez Vir »

Steam, Origin: EvilVir; UPlay: Virek
---
The time has come for me to kill this game
Now open wide and say my name
Space Lord Motherfucker

Offline ksztyrix

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3294
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3210 dnia: Styczeń 19, 2012, 18:17:14 »
Jak to mówicie - "lewactwo" nie ustanawia w Polsce przepisów od dobrych paru lat, więc no bonus.

Katanka

  • Gość
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3211 dnia: Styczeń 19, 2012, 19:43:11 »
Katanka: Nakaz odpinania psow jest glupi? To sobie corke do kaloryfera przywiaz na kilka dni krotkim sznurkiem ktory bedzie jej sie wbijal w gardlo, zobaczymy co na to powie. Jak odroznisz zdziczalego kota od domowego, ktory zwyczajnie wyszedl na dwor? Wylegitymujesz takiego? Zakaz handlu? Ludzmi handlowac nie wolno, dlaczego wiec wolno handlowac zwierzetami? Taki z Ciebie milosnik pieskow, ale myslenie masz typowo antropocentryczne niestety.

Mylisz się, ale po kolei ...

- Sam nakaz odpinania psów z łańcucha jest świetny i go popieram od zawsze. Ale albo odpinamy psa z łańcucha na zawsze, albo zostawiamy prawo jakie było. Nowo wprowadzone przepisy nakazują trzymanie psa maksymalnie 12 godzin na dobę na łańcuchu, po czym go trzeba odpiąć. Myślisz, że ktoś to będzie egzekwował? Przecież stróż prawa by musiał siedzieć całą dobę i pilnować czy dana osoba burka uwolniła czy nie. Kto to ma kontrolować? Puste, głupie prawo i tyle. Nic nie wnosi, każdy będzie robił tak jak robi, bo mu nic nie udowodnisz. Jak smutni Panowie przyjdą, to powiesz, że 3 godziny temu zapiąłeś psa, a wcześniej sobie 12 godzin biegał luzem.

- Myśliwy ma prawo oddać strzał minimum 200m od zabudowań. Strzela do zdziczałego kota lub częściej psa tylko wtedy jeśli widzi zagrożenie - takie były przepisy. Np. gromada psów atakuje dzikie zwierzęta lub co gorsza atakuje ludzi. Ile takich psich band po wsiach biega, tylko dlatego, że są puszczone w samopas. Pies nawet najbardziej uległy, kiedy jest w sforze i przewodnik tej sfory da sygnał do ataku, to idzie jak przecinak i się nie zastanawia. Wtedy myśliwy powinien zareagować. Teraz nie może nic zrobić - trzeba zadzwonić po służby, czyli policję lub straż. Ci muszą zawiadomić weterynarza, który przyjedzie psa albo złapać albo strzelić środkiem usypiającym. Zanim myśliwy zadzwoni i ktoś przyjedzie, to często jest po wszystkim, a psów dawno nie ma.

- Handlować zwierzętami można nadal, ale tylko rodowodowymi. Popieram, ale przepis jest głupi nadal, bo wystarczy sprzedawać "obrożę", a do niej dodać psa gratis i to już nie jest niezgodne z prawem. Cwaniacy będą sprzedawali nadal, ale ucierpią normalni ludzie. Podwórkowe burki, które mają szczeniaki, bo się suka puściła do tej pory mogły znaleźć właściciela przez Allegro, w tej chwili zaleją schroniska lub zostana utopione w rzecze lub zabite cegłą, skoro człowiek będzie się bał go sprzedać. Tutaj potrzeba systemu - sterylizacji podwórkowych burków, zbudowania sł?żb zajmujących się zwierzętami na wzór zachodni, dodatkowo zaczipowania psów, a nie kontrolowanie ich sprzedaży, bo to jest branie się za problem od dupy strony. To jest dopiero tragedia.

Czasem warto pomyśleć szerzej i nie poddawać się głupim osądom, a w szczególności idiotycznym przepisom które były lobbowane przez "ekologów". Moim zdaniem lepiej nie wprowadzać nic, niż buble tego typu.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 19, 2012, 19:55:16 wysłana przez Katanka »

Offline Misiakk

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9458
  • Płeć: Mężczyzna
  • Viva Yuri!
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3212 dnia: Styczeń 19, 2012, 20:13:24 »
Goście grają w straszną grę na Wii "Ju-on: The Gruge" po ciemku
http://www.youtube.com/watch?v=bkRBfCDzwyQ#t=1m10s

BluePL

  • Gość
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3213 dnia: Styczeń 19, 2012, 20:34:49 »

Offline Vir

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
  • Burp.
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3214 dnia: Styczeń 19, 2012, 20:45:46 »
Czasem warto pomyśleć szerzej i nie poddawać się głupim osądom, a w szczególności idiotycznym przepisom które były lobbowane przez "ekologów". Moim zdaniem lepiej nie wprowadzać nic, niż buble tego typu.
Wiesz, tylko zaloze sie ze te przepisy tak wygladaja jak wygladaja nie przez ekologow tylko przez ludzi ktorzy je tak oprotestowali w ramach "konsultacji spolecznych", ze w rezultacie zostala wydmuszka. Wlasnie teraz cos takiego dzieje sie na Helu w kwestii ochrony fok i morswinow - byly "konsultacje" z rybakami i jesli w ogole jakikolwiek przepis z tego powstanie to na pewno nie taki jak poczatkowo byl zakladany, czyli calkowita ochrona tych gatunkow. I tak samo pewnie bylo z tymi psami - powstala latwa do ominiecia bzdura, mimo ze pewnie poczatkowy projekt byl w miare dobry.

Steam, Origin: EvilVir; UPlay: Virek
---
The time has come for me to kill this game
Now open wide and say my name
Space Lord Motherfucker

Katanka

  • Gość
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3215 dnia: Styczeń 19, 2012, 21:22:50 »
Ja myslę, że to zostało uchwalone za zasadzie "uchwalmy cokolwiek, aby ekolodzy się odpierdolili, a uchwalimy bubel, którego i tak egzekwowac się nie da". Wilk syty (ekolodzy) i owca cała (politycy).

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3216 dnia: Styczeń 19, 2012, 23:50:18 »

Offline Netor

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2597
  • Płeć: Mężczyzna
  • PC ni-ko-go!
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3217 dnia: Styczeń 19, 2012, 23:55:11 »
Nie mogę się doczekać tego Wieśka na X360... :D
http://www.youtube.com/watch?v=_LqANVduN54

Offline Kosiciel

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 60
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kosi kosi łapki ^_^
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3218 dnia: Styczeń 19, 2012, 23:56:20 »
A po cichutku ceny rosną...

GG:659698

Offline Misiakk

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9458
  • Płeć: Mężczyzna
  • Viva Yuri!
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3219 dnia: Styczeń 20, 2012, 00:08:55 »
So true


Pikacz

  • Gość
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3220 dnia: Styczeń 20, 2012, 08:14:51 »
Nie mogę się doczekać tego Wieśka na X360... :D
http://www.youtube.com/watch?v=_LqANVduN54
Jeden z wielu dobrych tekstów w tej grze. :) Mogliby już wydać. :)

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21814
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3221 dnia: Styczeń 20, 2012, 09:55:09 »
Mylisz się, ale po kolei ...

Katanka - swietny post - brawo.
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3222 dnia: Styczeń 20, 2012, 10:33:19 »
Ale szczerze mnie rozbawileś piszac , ze lewacy mysla o prawach zwierzat , a prawicowcy maja to w dupie. Moze na etat w wyborczej cie przyjma bo argumentacje i sposob doprawiania Gabrowiczowskiej geby przeciwnikom juz masz wyrobiony.
Dla mnie smieszne jest to, ze w temacie ustawy o ochronie praw zwierzat (mniejsza czy dobrej czy zlej) widzisz podzial na strony sceny politycznej i ochoczo wyzywasz ludzi zenujaco pustymi epitetami typu "lewactwo".

Dlatego tez mi tak wyszlo, ze skoro "lewactwo" alias "eko oszolomy" to ci, ktorzy w ten czy inny sposob zajmuja sie tematami ochrony zwierzat wiec po "prawicowemu" to trzeba psa staropolskim zwyczajem skopac, zwiazac lancuchami, a jak sie znudzi to utopic i nikt nie ma prawa powiedziec zlego slowa bo bedzie "lewakiem". I nie mow, ze tak nie jest, bo zawsze jak jest jakakolwiek ustawa czy akcja dotyczaca ochrony przyrody czy zwierzat, to od razu pojawiaja sie wesole "prawiczkowe" typki i krzycza o "lewactwie" zakazujacym rzucac zwierzetami z mostow i zalewac betonem rezerwaty przyrody.

Widze podzial bo tylko umysl spaczony socjalizmem niezaleznie czy Brukselskim czy post PZRowskim mogl wymyslic biurokratyczna bzdure przy okazji probujac kontrolowac rynek i fundujac wszystkim , ktorzy chcieli by zwierzaka miec zgodnie z prawem a rodowod wisi im i powiewa znaczna podwyzke.

No ale jak widac kolejny raz ludzie wygrali z glupim prawem.

Offline Vir

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
  • Burp.
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3223 dnia: Styczeń 20, 2012, 11:24:56 »
"Socjalizm brukselski", "lewaki", "wyborcza", "podwyzki" dodaj jeszcze "wina Tuska" do tego wszystkiego i moze wygrasz uscisk prezesa albo przynajmniej jego czlowieka-z-wazeliny :P Ty tak na serio?

Jak ktos chce zwierzaka bez rodowodu, to za darmo albo jakies grosze tysiace takich czeka w schroniskach. Do wyboru, do koloru. Nie trzeba od razu brac z szemranej "hodowli" tasmowej robionej w stodole. Pewnie, ze lepiej by bylo pozamykac te "firmy" jakos ale to jest jeszcze mniej wykonalne.

Steam, Origin: EvilVir; UPlay: Virek
---
The time has come for me to kill this game
Now open wide and say my name
Space Lord Motherfucker

Offline ksztyrix

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3294
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3224 dnia: Styczeń 20, 2012, 11:30:27 »
Jak zawsze - wszystkiemu winny socjalizm i "spaczone" nim umysły. Comedy gold indeed.

Katanka

  • Gość
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3225 dnia: Styczeń 20, 2012, 11:39:31 »
Jak ktos chce zwierzaka bez rodowodu, to tysiace takich czeka w schroniskach. Do wyboru, do koloru.

Po uchwaleniu tego głupiego prawa będzie tych zwierzaków w schroniskach dwa razy więcej :) Będzie większy wybór. Teraz nawet nie można za symboliczną złotówkę pieska oddać na aukcjach czy na portalach. Trafi do schroniska, albo do okolicznej rzeki. Zgadnij kto za schroniska zapłaci? My po części, bo środków komunalnych pójdzie więcej na te zwierzaki, oraz one same swoim cierpieniem, gdyż w życiu tych środków teraz dla nich nie starczy. Tylko uświadomieni ludzie biorą psy ze schronisk, a takich jest kropla w morzu. Potrzeba tutaj edukacji od małego w przedszkolach i szkołach. No ale co ja tam się wkurwiam. Uchwalili, to już nic nie zrobię. Jak uchwalali to prawo to wtedy apelowałem, że to bubel, ale nikt nie słuchał. Mało tego - na FB ludzie na mnie pluli mówiąc, że jestem "miłośnikiem" zwierząt chcącym ich krzywdy. Czasem się zastanawiam czy ci ludzie mają rozum.

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3226 dnia: Styczeń 20, 2012, 11:44:51 »
"Socjalizm brukselski", "lewaki", "wyborcza", "podwyzki" dodaj jeszcze "wina Tuska" do tego wszystkiego i moze wygrasz uscisk prezesa albo przynajmniej jego czlowieka-z-wazeliny :P Ty tak na serio?

Jak ktos chce zwierzaka bez rodowodu, to za darmo albo jakies grosze tysiace takich czeka w schroniskach. Do wyboru, do koloru. Nie trzeba od razu brac z szemranej "hodowli" tasmowej robionej w stodole. Pewnie, ze lepiej by bylo pozamykac te "firmy" jakos ale to jest jeszcze mniej wykonalne.

Calkowicie serio - Bruksela to najwieksze zrodlo idiotyzmow na naszej planecie w znacznej czesci odpowiedzialne za obecny kryzys i milardy marnowanych pieniedzy podatnikow.

A swoja obiektywnosc i poglady polityczne Wyborcza udowadniala juz wielokrotnie.

A pies ze schroniska jest psem po przejsciach nad wychowaniem ktorego nie miales zadnej kontroli - prawie jak kupno samochodu z allegro bez jego obejrzenia.

Offline Vir

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
  • Burp.
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3227 dnia: Styczeń 20, 2012, 12:01:36 »
Katanka: to nie oddawac na aukcji za symboliczna zlotowke. Jesli ktos faktycznie chce oddac psa w dobre rece, dla jego dobra, to zrobi to za darmo a nie za "symboliczna zlotowke" "smycz i 500 zlotych" itp. Ja rozumiem, ze ta ustawa jest slaba, ale poszukaj tez winy w tych wszystkich sku***synach ktorym w zyciu gowno wyszlo to sie za handel zwierzetami wzieli. Ich trzeba wziac za pysk, w ten czy inny sposob.

Michaelius: ale fajnie sie uzywa infrastruktury zbudowanej za brukselska, socjalistyczna kase nie? :) A jak sie pies ze schroniska nie podoba to trudno, nie ma obowiazku posiadania psa. To nie jest warzywo, wsrod ktorych ma sie przebierac jak na targowisku.

Steam, Origin: EvilVir; UPlay: Virek
---
The time has come for me to kill this game
Now open wide and say my name
Space Lord Motherfucker

Offline abc

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 4000
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3228 dnia: Styczeń 20, 2012, 12:12:18 »
Ja jestem ciekaw, jak wg Ciebie Michaelius wygląda idealnie zarządzana Polska: kto rządzi, jakie są nasze stosunki z innymi krajami itp. Bo albo się mylę, albo idealnym państwem dla Ciebie jest Zjednoczone królestwo Wolski, z Kościołem na czele, Polską "w pełni suwerenną, autonomiczną", od nikogo nie mamy gazu, od nikogo nie czerpiemy ropy, ejsteśmy jesteśmy samowystarczalni, a wszędzie wokoło sami wrogowie naszej autonomii.

Katanka

  • Gość
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3229 dnia: Styczeń 20, 2012, 12:21:01 »
Ja rozumiem, ze ta ustawa jest slaba, ale poszukaj tez winy w tych wszystkich sku***synach ktorym w zyciu gowno wyszlo to sie za handel zwierzetami wzieli. Ich trzeba wziac za pysk, w ten czy inny sposob.

No ale to ich nie bierze za pysk w żaden sposób. To są ludzie, którzy żyli z tego procederu i będą żyli nadal. Najczęściej są to cwaniacy, którzy żerowali na niewiedzy innych, kupujących psy i sprzedawali "rodowodowe po rodzicach" za kilkaset zł. Myślisz, że taka byle jaka ustawa ich od tego procederu odciągnie? Mam spore wątpliwości. Nadal będą robili to samo, tylko jeszcze bardziej się wycwanią. Mało tego :) Moim zdaniem to jest młyn na wodę dla tych handlarzy, bo zwykli ludzie zaczną się bać, nie będą sprzedawali psów, skoro nie wolno i ich aukcje znikną z sieci i lokalnych gazet. Natomiast cwaniacy sobie poradzą puszczając w obieg ściemę, że psy z rodowodem. Kto dostał w dupę? Zwykli ludzie, którzy nawet nie wiedzieli, że na handlu psami można zarobić, a którym się suczka z podwórka puściła i którzy nie wysterylizują suki, bo nawet nie wiedzą co to znaczy. Jeśli cokolwiek z tego dobrego wyjdzie, to mi kaktus urośnie. Za rok spytam lokalne schroniska którym dostarczam karmę czy zauważyli zwiększony napływ niechcianych psów. Założę się, że będzie wzrost i to znaczny.

Offline Beti

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 824
  • Płeć: Kobieta
  • There is no spoon.
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3230 dnia: Styczeń 20, 2012, 12:29:54 »

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3231 dnia: Styczeń 20, 2012, 12:48:23 »
@ Vir - a wiesz ile z tych miliardow unijnych sie marnuje na bzdury i bezsensowne projekty ?

Ja jestem ciekaw, jak wg Ciebie Michaelius wygląda idealnie zarządzana Polska: kto rządzi, jakie są nasze stosunki z innymi krajami itp. Bo albo się mylę, albo idealnym państwem dla Ciebie jest Zjednoczone królestwo Wolski, z Kościołem na czele, Polską "w pełni suwerenną, autonomiczną", od nikogo nie mamy gazu, od nikogo nie czerpiemy ropy, ejsteśmy jesteśmy samowystarczalni, a wszędzie wokoło sami wrogowie naszej autonomii.

Nie ma to jak sprowadzic wszystko do absurdu i wkladac komus w usta to czego nie powiedzial. Dla mnie idealem jest Wielka Brytania Margaret Tchacher. No i nie wiem skad ten Kosciol sie tu wzial - niech sobie wierzy kto chce, ale tradycyjne wartosci i model rodziny powinny byc wspierane.

Offline abc

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 4000
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3232 dnia: Styczeń 20, 2012, 12:58:25 »
@ Vir - a wiesz ile z tych miliardow unijnych sie marnuje na bzdury i bezsensowne projekty ?

Ja jestem ciekaw, jak wg Ciebie Michaelius wygląda idealnie zarządzana Polska: kto rządzi, jakie są nasze stosunki z innymi krajami itp. Bo albo się mylę, albo idealnym państwem dla Ciebie jest Zjednoczone królestwo Wolski, z Kościołem na czele, Polską "w pełni suwerenną, autonomiczną", od nikogo nie mamy gazu, od nikogo nie czerpiemy ropy, ejsteśmy jesteśmy samowystarczalni, a wszędzie wokoło sami wrogowie naszej autonomii.

Nie ma to jak sprowadzic wszystko do absurdu i wkladac komus w usta to czego nie powiedzial. Dla mnie idealem jest Wielka Brytania Margaret Tchacher. No i nie wiem skad ten Kosciol sie tu wzial - niech sobie wierzy kto chce, ale tradycyjne wartosci i model rodziny powinny byc wspierane.


Nie chciałem Cię urazić. Może mam za bardzo ograniczoną wyobraźnię i ulegam stereotypom, ale zawsze tak odbieram osoby, które w Brukseli i PO widzą wroga nr 1. Sam jestem apolityczny, ale nie lubię PiS-u :>.

Offline Vir

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
  • Burp.
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3233 dnia: Styczeń 20, 2012, 13:06:53 »
@ Vir - a wiesz ile z tych miliardow unijnych sie marnuje na bzdury i bezsensowne projekty ?
A niech sie marnuje, poki jestesmy tzw. "platnikiem netto" to i tak jestesmy tutaj na gorce nie? :) Wiesz, ja nie przecze ze wiele pomyslow unijnych to kretynizmy, ale jest tez w tym sporo dobrych. W ekonomie sie nie mieszam, bo mi to zwisa, kryzys to dla mnie jakis mit, w kazdym razie nie widze tego u mnie. Ale wiem, ze dzieki kasie z unii wiele miast ma nowa kanalizacje, nowe drogi, w Bydzi robia dwie dodatkowe linie tramwajowe, ja sam na tej kasie zarobilem bo dostalem zlecenia finansowane z dotacji. Wiem tez, ze dzieki unijnym przepisom jest chociaz presja (ktora czasami daje efekty patrz: Rospuda chociazby) na ochrone srodowiska.

Cytuj
tradycyjne wartosci i model rodziny powinny byc wspierane.
Tutaj zaraz sie otworzy nowy flejm pewnie, ale c'mon? Model rodziny? Ten dysfunkcyjny, w ktorym baba jest do garow, a chlop do kopalni? Czy tu bardziej chodzi o tych przebrzydlych gejow zarazajacych hifami na skrzyzowaniach? Tradycyjne wartosci? Czyli jakie konkretnie? Bog, honor, ojczyzna i z patykiem na czolgi w imie kresek na mapie? Jak ktos chce to niech sobie ma taka modelowa rodzine i tradycyjne wartosci, nie powinno sie tego rugowac ale tez nie wspierac. Szczegolnie, ze IMHO panstwo nie jest od tego zeby jakies swiatopoglady wspierac badz negowac.

Steam, Origin: EvilVir; UPlay: Virek
---
The time has come for me to kill this game
Now open wide and say my name
Space Lord Motherfucker

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3234 dnia: Styczeń 20, 2012, 13:54:14 »
@abc - co do Pisu to stosunek mam mocno mieszany - czasem robia takie rzeczy , ze chcialoby sie glowa o sciane - zwlaszcza ta czesc zwiazana z Fotyga i Macierewiczem, z drugiej strony bardzo dobrze wspominam okres rzadow Gilowskiej jako ministra finansow.  Szkoda tylko, ze wiekszosc tych zdrowo rozsadkowych odeszla do PJNu.

@Vir - po dluzszym googlowaniu znalazlem cos takiego:



Niby jestemy o drugie tyle na plusie - tylko , ze prawie 10 to danina na rolnikow czyli kasa utopiona w bloto bo jakos ceny zywnosci od tych dotacji nie chca spadac, a nawet wprost przeciwnie jak widzielismy w zeszly roku na przykladzie cukru dzieki unijnym geniuszom ograniczajacym produkcje.

Jak odejmiemy fundusze, ktore sa marnowane na projekty nie majace sensu finansowego, plus kase na obsluge funduszy w firmach (kazda srednia firma korzystajaca z funduszy wymaga dodatkowego etatu lub kilku) + plus kase na obsluge tych funduszy przez administracje to mogloby sie okazac , ze nasz zysk jakis gigantyczny nie jest.

W zamian za to Unia funduje nam atrakcje w postaci mieszania sie w akcyzy z paliw (olej napedowy juz przycisneli, LPG sie na razie uratowalo, a grozila calkowita anihilacja tego paliwa jako alternatywy wobec 95/ON choc daje ono mniej CO2 na przejechany kilometr), pakiet ograniczenia emisji gazow jak przejdzie na warunkach z 2005 to dowali nam podwyzke cen energii elektrycznej - co defacto zmusi nas do postawienia jadrowek by sie zmiescic w budzecie CO2. A jeszcze teraz idioci groza Iranowi sankcjami na rope - co spowodowaloby takie podwyzki, ze z rozrzewnieniem wspominalibysmy obecne ceny.

A najlepszy przyklad wspolnego ducha Europejskiego mielismy jak Niemcy postawili rure pod Baltykiem gwalcaca interesy Polski i calej reszty wschodnich krajow EU.

Dla mnie jedyne wartosci dodatnie jakie wnosi unia to swobodny przeplyw ludzi, kapitalu i towarow w jej granicach.
PS. Drugiego nie ruszam bo nie mam czasu ;)

Offline Vir

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
  • Burp.
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3235 dnia: Styczeń 20, 2012, 14:37:29 »
A najlepszy przyklad wspolnego ducha Europejskiego mielismy jak Niemcy postawili rure pod Baltykiem gwalcaca interesy Polski i calej reszty wschodnich krajow EU.
A co ta rura "gwalci"? Jedyne co to po prostu tej rury nie mamy, czyli nie zyskalismy. Firma postawila sobie rure i jak chca to moga ja na wstazke zawiazac i puscic na okolo przez dwa oceany od razu do Francji. Fakt, ze ruscy zrobili to tez politycznie, zeby przytrzec nam nosa ale kogo normalnego jeszcze ta cala polityka i ich klepanie sie po pupciach obchodzi na tyle zeby sie tym spinac? Zreszta jak sobie sami nie potrafimy zabezpieczyc naszych interesow bo wazniejsze w naszym kraju sa "tradycyjne wartosci" i to kto kogo pala zdzielil 30 lat temu (a teraz ten zdzielony wielki pan posel i prowadzi wendete w imie oczywiscie prawdy historycznej) niz przyszlosc, to jest jak jest.

Cytuj
Dla mnie jedyne wartosci dodatnie jakie wnosi unia to swobodny przeplyw ludzi, kapitalu i towarow w jej granicach.
No i to sa mega zajebiste wartosci dodatnie :)

Steam, Origin: EvilVir; UPlay: Virek
---
The time has come for me to kill this game
Now open wide and say my name
Space Lord Motherfucker

Offline ekiera

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10810
  • Zdezerterował na Wyspy
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3236 dnia: Styczeń 20, 2012, 14:45:44 »
A najlepszy przyklad wspolnego ducha Europejskiego mielismy jak Niemcy postawili rure pod Baltykiem gwalcaca interesy Polski i calej reszty wschodnich krajow EU.
A co ta rura "gwalci"?
Oprócz interesów ( :D ) to jeszcze był jakiś problem z wpływaniem największych statków do portu w Gdyni chyba - bo za płytko ta rura.

Offline szpynda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7337
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3237 dnia: Styczeń 20, 2012, 14:52:24 »
Polska bez wsparcia UE przypominałaby Ukrainę i to tę zach., bo we wschodnią Rosja pakuje sporo kaski. Przypomnijcie sobie Polskę sprzed 20 lat. Dużo by się nie zmieniło, bo niby za co i z czego. A no tak, niektórzy mają tu po 20 lat:)
Tak. Nie każdy jest zniewolony własnymi decyzjami życiowymi.

Offline Vir

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
  • Burp.
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3238 dnia: Styczeń 20, 2012, 15:00:25 »
A najlepszy przyklad wspolnego ducha Europejskiego mielismy jak Niemcy postawili rure pod Baltykiem gwalcaca interesy Polski i calej reszty wschodnich krajow EU.
A co ta rura "gwalci"?
Oprócz interesów ( :D ) to jeszcze był jakiś problem z wpływaniem największych statków do portu w Gdyni chyba - bo za płytko ta rura.
A racja, to Swinoujscie bylo. Jakies prorokowane zanuzenie za milion lat czy cos. Pewnie maja jakas tam racje, no ale to sie zalatwia samemu, pan dyrektor bierze sie za swoja robote, wkreca w to rzad, ktory bierze sie za swoja robote i sie zalatwia. A nie oczekuje ze "ktos" (ta niedobra unia, ktorej tak nie lubimy) nam pojdzie na reke ot tak sobie. To oni sie wczoraj urodzili, ze nie wiedza?

Steam, Origin: EvilVir; UPlay: Virek
---
The time has come for me to kill this game
Now open wide and say my name
Space Lord Motherfucker

Offline ekiera

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10810
  • Zdezerterował na Wyspy
    • Zobacz profil
Odp: Poplakalem sie :D
« Odpowiedź #3239 dnia: Styczeń 20, 2012, 15:07:29 »
Co do tego że za milion lat to się nie zgodzę - wszystkie takie rzeczy przychodzą szybciej niżby się wydawało. Poza tym zgoda - nie jojczenie a działanie, jakby rząd się tym wcześniej zainteresował to pewnie rozwiązanie by jakieś było. A kto nam teraz pozwoli na np. miesiąc wyłączyć tę rurę żeby ją obniżyć?