Autor Wątek: Piłka nożna  (Przeczytany 835316 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline tomee

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2653
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14840 dnia: Czerwiec 10, 2019, 22:31:10 »
Jeszcze jednego strzelą i pod antysemityzm będzie to podpadało  8) ;D

Offline maxplastic

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4667
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14841 dnia: Czerwiec 11, 2019, 00:34:06 »
Już niektóre media piszą, że "pogrom" na narodowym. I podobno "dużo spalonych było" :D

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14842 dnia: Czerwiec 11, 2019, 00:42:11 »
Praca Brzeczka z dymem nie poszła.

Offline DzikiKaczor

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6836
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14843 dnia: Czerwiec 11, 2019, 02:37:44 »
Fajny meczyk, na żywo wyglądało na miazgę. Zero akcji Izraela. Jak z TV perspektywy?

Offline JaWamDam

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 942
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14844 dnia: Czerwiec 11, 2019, 08:36:22 »
Teraz pewnie o jakieś repatriacje wystąpią. Przyjechali, zapłacili za podróż etc. tylko po to, żeby niegościnni Polacy ich tak bezlitośnie zlali. Nawet punktu nie wywieźli :)

P.S. https://twitter.com/danieltilles1/status/1138205810746691585
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2019, 08:52:22 wysłana przez JaWamDam »

Offline Harry Keogh

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2601
  • Płeć: Mężczyzna
  • .
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14845 dnia: Czerwiec 11, 2019, 09:13:00 »
Fajny meczyk, na żywo wyglądało na miazgę. Zero akcji Izraela. Jak z TV perspektywy?

Izrael wyglądał wczoraj na najsłabszego z grupowych rywali.
Masa niewymuszonych błędów, strat, podań w krzaki.

Do tego taktykę ustawiał im Brzęczek, czyli 1. napastnikiem (choć do tej pory wszystko grali 2.ma)
Może zamienili się szatniami i pomylili tablice z odprawami? :D

Polacy wreszcie grali "swoje", co na tle słabiaków wyglądało bardzo dobrze.
Niemniej środek pola w postaci Klich-Krychowiak to ofensywnie 0, jedynie destrukcja.
Tym bardziej mnie rozczarowało wejście Pana Wślizga Góralskiego, zamiast Linettego.


Offline DzikiKaczor

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6836
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14846 dnia: Czerwiec 11, 2019, 11:37:28 »
Dzięki.

No właśnie. Dziwne zmiany na koniec. Zamiast dać ofensywnym chłopakom się pobawić to ten się muruje...

Offline scooby666

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6171
  • Płeć: Mężczyzna
  • scarface
    • Zobacz profil
    • rolki.com
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14847 dnia: Czerwiec 11, 2019, 12:14:05 »
Góralski to niezły przecinak. Co wejście to ostry faul.

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14848 dnia: Czerwiec 11, 2019, 15:49:15 »
Tak na chłodno to nam sie przyfarciło
- pechowa ręka
- szmata pyszczona przez gk
- kuriozalny gol

Jedynie pierwsza bramka normalana, po fajnej akcji. Punkty sa, fajno, ale znajmy swoj poziom.

Offline tomee

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2653
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14849 dnia: Czerwiec 11, 2019, 18:11:51 »
Izrael w rankingu Fifa to chyba coś koło 80 miejsca. Fajnie, że wygrali, widać, że lepiej się im gra dwoma napastnikami, ale bez nadmiernej podjarki :)

Offline Harry Keogh

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2601
  • Płeć: Mężczyzna
  • .
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14850 dnia: Czerwiec 11, 2019, 20:54:46 »
To 4-0 warte rankingowo co 0-1 z Macedonią...


Offline soulsonist

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14851 dnia: Czerwiec 12, 2019, 22:51:02 »
 A tam sie spieracie o pierdoly.

Tu macie prawdziwy problem footballu!

Amerykanska druzyna pilki noznej za bardzo sie cieszyla z wygranej 13:0 i teraz jest dramat ze jak one mogly tak celebrowac kazdego gola?! Zamiast grzecznie przeprosic...

https://www.google.pl/amp/s/www.today.com/today/amp/tdna156130


Offline DzikiKaczor

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6836
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14852 dnia: Czerwiec 12, 2019, 22:53:13 »
No ale zachowanie słabe, trzeba przyznać. Bardzo niesportowe.

Offline soulsonist

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14853 dnia: Czerwiec 12, 2019, 22:55:46 »
No ale zachowanie słabe, trzeba przyznać. Bardzo niesportowe.

Ja wiem, mogly strzelic 3 gole a pozniej podawac juz pilke w poprzek boiska

Offline knur

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6737
  • 8==>
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14854 dnia: Czerwiec 13, 2019, 09:15:41 »
Za unikanie gry mogą być nawet kartki albo przerwanie spotkania. Miały stwarzać sytuacje i strzelać pudła, żeby komuś nie było przykro? W tenisie też jak słaby trafi na koksa, który go złoi we wszystkich setach do zera, to koks ma mu dać wygrać chociaż jednego gema dla zasady, żeby nie było przykro?

Offline soulsonist

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14855 dnia: Czerwiec 13, 2019, 11:16:10 »
No wlasnie ja ogladalem cale spotkanie, bo akurat czasami lubie oznaczyc jak dziewczyny kopia i nie widzialem tam nic co usprawiedliwialoby fale krytyki ktora ktos probuje rozkrecic. Widze ze moj wpis zostal zmieciony wraz z innymi off-topami, als zapytam jeszcze raz, dziki, co dokladnie te dziewczyny zrobily co uprawiedliwialoby te krytyke?

Offline DzikiKaczor

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6836
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14856 dnia: Czerwiec 13, 2019, 15:34:23 »
Nie no Panowie, naprawde muszę to tłumaczyc? Myslałem, że mnie trolujesz soulsonist.

Artykuł był o tym, że dziewczyny jarały się jak głupie do samego końca, do 13:0. Nie chodzi o to, że strzelały (sic!), tylko o to nadmierne jaranie się. Niech i właduja 100 bramek jak są w stanie.

To są podstawy zdrowych sportowych relacji. Zawiera się to w powiedzeniu "nie kopie się leżącego". Chodzi też o to żeby nastrzelać jak najwięcej, jak najbardziej, i to też jest podstawa szacunku, nie to, że odpuszczamy tylko gramy na maksa, no ale nie poniżamy przeciwnika.

Nie wiem skąd Wam się wziął ten chochoł, że miały nie grać, albo odpuszczać. Ja nic takiego nie napisalem, artykul tez o tym nie mówi.


EDIT:
No i srekal ładnie opisał, dopiero później się dogrzebałem:

Dobra, albo nie rozumiesz albo nie chcesz zrozumieć. Widzę emotkę, ale sorry, mnie nie śmieszy ;)


Dziki luz, ok to powazniej, co dokladnie bylo zlego w zachowaniu dziewczyn, aby spadla na nie fala krytyki, z ktora jak rozumiem sie zgadzasz? Wykonywaly jakies obrazliwe gesty ktorych nie wylapalem ogladajac mecz? Nie wiem za bardzo co masz na mysli uznajac ich zachowanie za karygodne, wiec moze jakbys mial jakis przyklad co takiego niedopuszczalnego bylo w ich zachowaniu, to bym mogl sie lepiej odniesc. Dzieki!
Grales kiedys w pilke lub chocby w fife?
Powyzej pewnego marginesu juz sie po prostu nie cieszysz, bo Ci nawet adrenalina nie skacze. Widywalem mecze, gdzie po 5-6 bramce zawodnicy nawet rak nie podnosili do gory, tylko w spokoju szli na srodek boiska.
Zachowanie amerykanek to wiec czysta prowokacja, bo nie wierze by cieszyly ich te gole. Jak wygrywasz ze znacznie slabszym od siebie to zwyczajnie Cie to tak nie cieszy, bo czym tu sie jarac?
Jedyna ewentualnosc jaka widze, to ze wiedzialy o rekordzie do pobicia i cieszyly sie z tej okazji, tylko ze to mocno pokretna logika.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 13, 2019, 15:49:48 wysłana przez DzikiKaczor »

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 12132
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14857 dnia: Czerwiec 13, 2019, 15:49:35 »
W zalinkowanym artykule wypowiadal sie jakis znawca zasad fair play mowiac, ze u jego (czy jej) dzieci w szkole jest zasada, ze wiecej niz 7 bramek sie nie strzela zeby nie ponizac przeciwnika ;)

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14858 dnia: Czerwiec 13, 2019, 15:51:41 »
W zalinkowanym artykule wypowiadal sie jakis znawca zasad fair play mowiac, ze u jego (czy jej) dzieci w szkole jest zasada, ze wiecej niz 7 bramek sie nie strzela zeby nie ponizac przeciwnika ;)
to jest dopiero ponizenie, jestes tak słaby, że sie lituja

Offline DzikiKaczor

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6836
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14859 dnia: Czerwiec 13, 2019, 15:53:51 »
@Sialala

No tak, jest jakiś punkt zaczepienia, ale dalej w kontekście cieszenia się z bramek, a nie samego ich strzelania. No i czemu uzytkownika "rafa" opisujesz jako "specjalistę od zasad fair-play"?

Cytuj
So my son's league has a 7-pt rule where they can't score any more so as to not embarrass the opponent.  Adults use this to teach a lesson about sportsmanship, yet people support these double digit celebrations?

@Orson, błagam Cię, czytaj coś co komentujesz.

Sialala troszeczkę nagiął fakty pod tezę.


Ale oczywiście w opisanym kontekście zgadzam się, że niestrzelanie bramek byłoby jeszcze gorsze. Ale u dorosłych. U dzieci jeszcze jestem w stanie zrozumieć taką zasadę. Chociaż ja bym nie chciał żeby ktokolwiek odpuszczał przeciwko mnie. I mam tak od małolata. Tylko nie każdy ma gen rywalizacji.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 13, 2019, 15:56:28 wysłana przez DzikiKaczor »

Offline knur

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6737
  • 8==>
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14860 dnia: Czerwiec 13, 2019, 15:58:01 »
W takim razie przeciwnik powinien poddać mecz walkowerem, bo to tylko strata czasu a dla przeciwnej drużyny dylematy, ile strzelić żeby nie było przykro i czy się cieszyć czy nie, bo będą złośliwe artykuły pisali w internecie. Prezentujesz niski poziom to szykuj się na wpierdol, tak to jest w sporcie. Czy stawały przed przeciwnikiem i śmiały się prosto w twarz, strzelały z palca albo robiły inne znieważające rzeczy? Czy tylko cieszyły się z każdej bramki i wysokiej wygranej (jaki rekord pewnie padł).
Wydaje mi się, że jakby usa się mega spięło i grało na 100% to by tych bramek było więcej. Może te 13 należy potraktować jako oznakę miłosierdzia, czemu ktoś pod tym kątem tego nie ocenił?  ;)
Nie popadajmy w paranoję w każdej dziedzinie życia.

Offline DzikiKaczor

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6836
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14861 dnia: Czerwiec 13, 2019, 16:09:54 »
Ok, przyjmuję Twój punkt widzenia, ale chyba nie za wiele miałeś do czynienia ze sportem w kontekście rywalizacji bezpośredniej?

Bo to nie jest paranoja tylko zwykły szacunek. Strzelaj ile możesz, ale nie poniżaj przeciwnika nadmierną radościa jak jest dużo słabszy od Ciebie. To tak jakbyś się jarał nadmiernie po wygranej z dzieckiem.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 13, 2019, 16:11:25 wysłana przez DzikiKaczor »

Offline soulsonist

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14862 dnia: Czerwiec 13, 2019, 16:13:21 »
Sorry dzikikaczor, nie bylo zamierzenia trollowania, zle odczytalem Twe intencje jedynie.

Co do argumentow jakie przytaczasz to nie za bardzo rozumiem co ma tutaj do rzeczy ?sportsmanship?. Dziewczyny strzelily 13 bramek, brawo! Nie widzialem w tym meczu aby wytykaly przeciwniczki palcami, smialy sie z dugiej druzyny albo wykonywaly inne wulgarne gesty.

Po prostu cieszyly sie z kazdej bramki. Czy zatem ich zapal mial spadac proporcjonalnie do zdobytych goli? Mialy nie wykorzystywav okazji? Nie zbijac sobie piatek? Troche to burza w szklance wody i nawet nie wiem z jakiego powodu jak czytam te dziennikarskie proby publicznego biczowania sportowcow za to ze swietnie wykonaly swoja robote.Te zawodniczki poswiecaja cale zycie tej grze, dla niektorych bedzie to mecz, ktory beda wspominac latami, i takie ich prawo. Wygraly fair play, nie pomogl sedzia, czy niefortunne urazy przeciwniczek.

Tak abysmy wiedzieli o czym mowimy, ponizej wszystkie gole i reakcje zawodniczek.

https://m.youtube.com/watch?v=5MKIzfXxWMI

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 12132
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14863 dnia: Czerwiec 13, 2019, 16:31:51 »
@Sialala

No tak, jest jakiś punkt zaczepienia, ale dalej w kontekście cieszenia się z bramek, a nie samego ich strzelania. No i czemu uzytkownika "rafa" opisujesz jako "specjalistę od zasad fair-play"?

No dobra, powinienem to "specjalista od zasad fair-play" dac w cudzyslow, bo moim zdaniem taka zasada jest jeszcze gorsza.

Na tym filmiku nie widze niestosownego zachowania zawodniczek amerykanskich. Chociaz z drugiej strony kiedys mialem dosc ostra dyskusje ze znajomym, ktory twierdzil ze zachowanie Naseem Hameda na ringu bylo chamskie, bo nie pozwalal sie przeciwnikom trafic.

https://youtu.be/w3pr4YN-QmY

Offline DzikiKaczor

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6836
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14864 dnia: Czerwiec 13, 2019, 16:35:12 »
@souls

Zgadzam się, że burza w szklance wody, ja bym z tego tematu nie robił. Co nie zmienia faktu, że cieszenie się (no dość mocno się jarały, to bie był tylko uśmiech i zbicie piątki tylko dośc energiczne reakcje) przy 10:0 jest słabe.

Pokaż mi jakiś mecz facetów gdzie jest 5:0 a oni dalej się jarają tak jak te dziewczyny.

Temat rozdmuchany, ale u podstaw słuszny.

mialem dosc ostra dyskusje ze znajomym, ktory twierdzil ze zachowanie Naseem Hameda na ringu bylo chamskie, bo nie pozwalal sie przeciwnikom trafic.

https://youtu.be/w3pr4YN-QmY

xD

Offline knur

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6737
  • 8==>
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14865 dnia: Czerwiec 13, 2019, 16:35:17 »
Ok, przyjmuję Twój punkt widzenia, ale chyba nie za wiele miałeś do czynienia ze sportem w kontekście rywalizacji bezpośredniej?

Bo to nie jest paranoja tylko zwykły szacunek. Strzelaj ile możesz, ale nie poniżaj przeciwnika nadmierną radościa jak jest dużo słabszy od Ciebie. To tak jakbyś się jarał nadmiernie po wygranej z dzieckiem.
Jak dla mnie to większym upokorzeniem jest granie z dorosłymi jak z dziećmi, żeby przeciwnikowi nie było przykro.
Jesteś słaby, pogódź się z tym, pozwól przeciwnikowi robić swoje i cieszyć się grą, nawet jak walą do pustej bramki. Albo sam przerwij te farsę, ewentualnie rób wszystko, żeby puścić jak najmniej goli.
A co jak w tenisie, jak jest 6:0 we wszystkich setach? Nie przykro, nie mógł jednego gema oddać, żeby to już tak drastycznie nie wyglądało? Dorośli zrozumieją dlaczego tyle dostali, dzieci już nie, więc twoje porównanie średnie. I jak pisałem, nie było drwienia z rywala, tylko radość drużyny po zdobyciu kolejnych bramek.

Offline DzikiKaczor

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6836
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14866 dnia: Czerwiec 13, 2019, 16:37:58 »
Knur cały czas przymujesz widzenie, że one miały nie strzelać. Ja tego nie twierdzę, nie ma sensu dalej o tym dyskutować, bo chcesz mi wmówić nie tylko coś czego nie mówię, a wręcz coś czemu jestem przeciwny.

I dalej, powiedz mi jaką miałeś styczność z bezpośrednią rywalizacją w życiu?

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92031
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14867 dnia: Czerwiec 13, 2019, 16:42:37 »
Knur ciągle bije swojego chochoła "miały nie strzelać?". Nikt nie twierdzi że nie miały strzelać, tylko ze niekoniecznie przy 10 golu musiały się tak strasznie cieszyć, bo nie było z czego.
One się zachowywaly jak ten gość na konfie Bethesdy

Ale fakt że po meczu pocieszaly te przegrane, to miły gest.

Offline knur

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6737
  • 8==>
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14868 dnia: Czerwiec 13, 2019, 16:44:09 »
Zawodową żadna, chodziłem regularnie na piłkę halową, siatkówkę itp.
W siatce nieraz wpadała taka ekipa, co nas łoiła jak bure suki, ja do tego podchodziłem tak, że fajnie się zmierzyć z kimś z innej półki, coś się można nauczyć a jaka radość z przeprowadzenia skutecznej akcji.
Oni też mieli fun, bo mogli sobie postrzelać i się pobawić. Raczej się cieszyli że zdobywanych punktów niż robili neutralne miny, żebyśmy tylko nie zobaczyli ich radości i naszych łez.Nigdy by mi nie przyszło do głowy, żeby mieć pretensję, że ktoś się cieszy, że jest lepszy w sporcie. Sam na to zapracował więc ma, dla mnie nie ma o czym gadać.

Offline soulsonist

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14869 dnia: Czerwiec 13, 2019, 16:53:38 »
Pokaż mi jakiś mecz facetów gdzie jest 5:0 a oni dalej się jarają tak jak te dziewczyny.

Challange accepted :)

https://m.youtube.com/watch?v=OmKbGOARXao

;)

Co do meczu dziewczyn, nie zgodze sie ze slusznie sa teraz pietnowane, w ich zachowaniu nie ma nic niesportowego. Jest mnostwo przykladow w pilce gdzie gesty po zdobytych bramkach sa ponizajace i wulgarne, z moim ulubionym elementem wydzierania pilki bramkarzowi jak jakies dzikie malpy, ale tutaj nie mialo to miejsca. Dziewczyny po prostu cieszyly sie w swoim gronie i absurdalnym jest szukanie w ich zachowaniu elementow niegodnych sportowca, no chyba ze dziennikarze podgrzewajacy tego kotleta sa w stanie wskazac dokladnie co takiego zrobily zawodniczki (jakie konkretnie gesty, czyny, slowa?) co usprawiedliwia te nagonke.

Offline DzikiKaczor

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6836
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14870 dnia: Czerwiec 13, 2019, 17:08:01 »
Pokaż mi jakiś mecz facetów gdzie jest 5:0 a oni dalej się jarają tak jak te dziewczyny.

Challange accepted :)

https://m.youtube.com/watch?v=OmKbGOARXao

;)

Hahahaha :D Sprytnie. Też o tym myślałem jak to pisałem ;)

Co do meczu dziewczyn, nie zgodze sie ze slusznie sa teraz pietnowane, w ich zachowaniu nie ma nic niesportowego. Jest mnostwo przykladow w pilce gdzie gesty po zdobytych bramkach sa ponizajace i wulgarne, z moim ulubionym elementem wydzierania pilki bramkarzowi jak jakies dzikie malpy, ale tutaj nie mialo to miejsca. Dziewczyny po prostu cieszyly sie w swoim gronie i absurdalnym jest szukanie w ich zachowaniu elementow niegodnych sportowca, no chyba ze dziennikarze podgrzewajacy tego kotleta sa w stanie wskazac dokladnie co takiego zrobily zawodniczki (jakie konkretnie gesty, czyny, slowa?) co usprawiedliwia te nagonke.

Nie no oczywiście, że bez przesady, nic strasznego się nie stało. Mogły się zachować trochę lepiej, ale na pewno jestem daleki od ostrej krytyki. Natomiast rozumiem i zgadzam się z podstawą tej ogólnej krytyki.

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 12132
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14871 dnia: Czerwiec 13, 2019, 17:09:57 »
Kto to ten Lewandowski? Jakis bezczelny typ tak sie cieszyc z ponizania slabszych!

Offline DzikiKaczor

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6836
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14872 dnia: Czerwiec 13, 2019, 17:14:12 »
No ja bym nie porównywał strzelenia 5 bramek w 9min po wejściu z ławki drużynie z tej samej ligi, do nastrzelania 13 bramek amatorom :) Bo pewnie taka jest różnica między USA, jedną z najsilniejszych reprezentacji (o ile nie najmocniejszą) w kobiecym futbolu, a Tajlandią.

EDIT:
A, no i chyba Bayern tam w ogóle przegrywał zanim Lewy nie wszedł.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 13, 2019, 17:17:47 wysłana przez DzikiKaczor »

Offline soulsonist

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14873 dnia: Czerwiec 13, 2019, 17:37:00 »
Dziki, parafrazujac kultowy tekst o dziecku z Misia: bramka jest bramka, cieszyc sie zawsze mozna :)

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14874 dnia: Czerwiec 15, 2019, 00:06:41 »

Offline JaWamDam

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 942
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14875 dnia: Czerwiec 15, 2019, 06:35:16 »
Nowy Neymar :D

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14876 dnia: Czerwiec 16, 2019, 15:33:44 »
Sarri popriwadzi Juventus. Kto wie, tiki take lubi, ma pod to skład. A ze słabej Chrlsea wycisnal duzo.

Offline DzikiKaczor

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6836
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14877 dnia: Czerwiec 16, 2019, 20:25:33 »
Ale nam pograli małolaci.

Reprezentacja U21 wygrywa z Belgami w pierwszym meczu ME. W grupie jeszcze Hiszpania i Włosi.

Nic na początku nie zapowiadało wygranej, ale po łatwo straconej pierwszej bramce ogarnęli się i wcale nie wyglądali wiele gorzej niż Belgowie. Tzn. widać u nich lepsze warunki fizyczne i technikę, ale nasze kontry super i w sumie nie dopuszczaliśmy ich już później do łatwych sytuacji.

Bielik który był najlepszy na boisku niestety poczuł się za pewnie i w konsekwencji jego błędów straciliśmy bramkę na 3-2 i zrobiło się nerwowo, ale zdołali dowieźć (z trudem).

Mecz zdecydowanie na plus.

Offline Harry Keogh

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2601
  • Płeć: Mężczyzna
  • .
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14878 dnia: Czerwiec 17, 2019, 12:49:09 »
$$$   [nie wiem jak się € wkleja] same nie grają, niemniej szczęścia w losowaniu nie mieliśmy :)
Zwłaszcza w kontekście systemu rozgrywek - od razu 1/2 jest po grupie, czyli awansują tylko zwycięzcy i jedno 2.gie miejsce.

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 17, 2019, 12:52:44 wysłana przez Harry Keogh »

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92031
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Piłka nożna
« Odpowiedź #14879 dnia: Czerwiec 17, 2019, 12:59:33 »


[nie wiem jak się € wkleja]
Wow, to tak można umieścić symbol euro na forum.