Autor Wątek: Oscary  (Przeczytany 25374 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline maxplastic

• Prezes
Odp: Oscary
« Odpowiedź #240 dnia: Marzec 06, 2018, 22:48:05 »
Chyba nie w tym roku, ale Ty jak coś napiszesz w tym temacie to zawsze jak kulą w płot.

Offline Screwball

• Żywa Legenda
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • www.facebook.com/skrubolski
« Odpowiedź #241 dnia: Marzec 07, 2018, 09:00:17 »
Misiakk klasyczne "nie znam się, to się wypowiem". A co do samych Oscarów to obejrzałem w poniedziałek powtórkę i faktycznie była to niewiarygodnie nudna impreza. Ciężko wskazać cokolwiek, co by mogło zapaść w pamięć, może poza histerycznym śmiechem McDormand, który brzmiał jakby ją wypuścili z Tworek.

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline Misiakk

• I Am Robot
  • Viva Yuri!
« Odpowiedź #242 dnia: Marzec 07, 2018, 13:10:21 »
Mogło zapaść w pamięć, że mężczyźni powinni być jak statuetka oskara, czyli bez penisa.

Offline Screwball

• Żywa Legenda
« Odpowiedź #243 dnia: Marzec 07, 2018, 15:56:16 »
Meh, całe prowadzenie Kimmela było tak grzeczniutkie, że rodzice przełączali dzieciom dobranocki na oskary.

pozdr
psn - Skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline Screwball

• Żywa Legenda
« Odpowiedź #244 dnia: Styczeń 22, 2019, 14:43:55 »
Niestety Kulig nie dostała nominacji do Oscara, ale w sumie chyba naliczyłem 3 inne - film nieanglojęzyczny, zdjęcia i reżyseria. Jakoś w kościach czuje, że większość pewnie zawinie Roma, która jest nominowana prawie wszędzie. Kuriozum to jest Black Panther, też pełno nominacji i cały czas nie wiem za co (poza poprawnością polityczną).

pozdr
psn - Skrubolski

Offline Sialala

• Żywa Legenda
  • tekst osobisty
« Odpowiedź #245 dnia: Styczeń 22, 2019, 15:58:16 »
No jak to za co?