Autor Wątek: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp  (Przeczytany 183350 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82130
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #80 dnia: Sierpień 08, 2010, 17:50:14 »
To sprawdź czy nie ma jakichś haczyków/ukrytych opłat i czy to nie jest promocja ograniczona czasowo (np za 3 miesiace sie okaze ze bezplatne rzeczy staja sie platne).
Po prostu jakos wierzyc mi sie nie chce ze BPH oferuje atrakcyjny produkt, no ale wszystko jest mozliwe ;)

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21263
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #81 dnia: Sierpień 09, 2010, 09:15:57 »
To sprawdź czy nie ma jakichś haczyków/ukrytych opłat i czy to nie jest promocja ograniczona czasowo (np za 3 miesiace sie okaze ze bezplatne rzeczy staja sie platne).
Po prostu jakos wierzyc mi sie nie chce ze BPH oferuje atrakcyjny produkt, no ale wszystko jest mozliwe ;)

No przegladalem ich oferte kilka razy. Teraz sie polaczyli z GE Money to moze ich oferta sie poprawila?
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82130
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #82 dnia: Sierpień 09, 2010, 09:45:53 »
A to o tym polaczeniu nie wiedzialem. "Na mieście mowia' ze atrakcyjne sa konta ING, Deutsche Banku i Citibanku, ale nie zglebialem tematu bo mam juz chyba ze 6 kont bankowych i wiecej mi nie potrzeba ;)

Online Czaju

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2714
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #83 dnia: Sierpień 09, 2010, 11:57:14 »
Kurczę, nie wiedziałem, że są jakieś lepsze konta od tych w mBanku. ;)
PSN ID: czajuprime

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21263
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #84 dnia: Sierpień 09, 2010, 12:59:32 »
Kurczę, nie wiedziałem, że są jakieś lepsze konta od tych w mBanku. ;)

Nie ma.

Ale tam juz mam i nie moge miec kolejnego :(.
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82130
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #85 dnia: Sierpień 09, 2010, 15:26:40 »
Kurczę, nie wiedziałem, że są jakieś lepsze konta od tych w mBanku. ;)
Glowna zaleta mbanku jest to ze prawie wszystko jest darmowe - ale przez to ich produkty depozytowe (lokaty, konta oszczednosciowe) sa bardzo kiepskie i nie oplaca sie tam trzymać oszczednosci. Tak wiec od kilku lat jest to moje konto glowne na ktore splywa pensja i z ktorego schodza przelewy za mieszkanie, internet, prad, etc, ale oszczednosci trzymam gdzie indziej ;)

Kolejnym EPIC FAILEM mbanku (przez ktory nie zyskali klienta) jest to ze nie mozna miec jednoczesnie wlasnego eKonta i dodatkowo wspolnego eKonta (np z żoną/dziewczyną/etc) - mBank tak skomplikowanej sytuacji nie przewidział, a np w eurobanku bez problemu da sie tak zrobić.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 09, 2010, 15:28:24 wysłana przez Simplex »

Offline m1sza

  • n00b mod
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 12374
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #86 dnia: Sierpień 09, 2010, 19:13:21 »
Można mieć jedno swoje i jedno wspólne, sam tak mam z żoną. Warunek (chyba) jest taki żeby druga osoba była właścicielem, a Ty współwłaścicielem. Bo jak obie mają eKonto i chcą wspólne to jedna osoba musi zamknąć. Bzdura kompletna.

Offline Niekumaty_

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Płeć: Mężczyzna
  • GoW, GoW2, GoW3, GoW4!
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #87 dnia: Maj 05, 2011, 20:33:17 »
Jako, ze konczy mi sie termin waznosci karty bankomatowej, moj bank przyslal mi dzis poczta nowa karte. Fajna sprawa, ucieszylem sie, ale moj poczatkowy entuzjazm znacznie zmalal gdy okazalo sie, ze karta jest rownoczesnie karta ZBLIZENIOWA. Przede wszystkim - karty zblizeniowej nie zamawialem i nigdy nie chcialem miec, a to glownie dlatego, ze transakcje do 50zl mozna przeprowadzac bez autoryzacji. Przykladasz karte do skanera i juz.

Wyglada jednak na to, ze zblizeniowka nie jest opcja - to jedyna obowiazujaca karta bankomatowa. Mam konto w ING i poki co, jestem troche zly.

Offline SirMike

  • Forumogadka Team
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5284
    • Zobacz profil
    • SirMike's blog
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #88 dnia: Maj 05, 2011, 23:22:00 »
Jako, ze konczy mi sie termin waznosci karty bankomatowej, moj bank przyslal mi dzis poczta nowa karte. Fajna sprawa, ucieszylem sie, ale moj poczatkowy entuzjazm znacznie zmalal gdy okazalo sie, ze karta jest rownoczesnie karta ZBLIZENIOWA. Przede wszystkim - karty zblizeniowej nie zamawialem i nigdy nie chcialem miec, a to glownie dlatego, ze transakcje do 50zl mozna przeprowadzac bez autoryzacji. Przykladasz karte do skanera i juz.

Wyglada jednak na to, ze zblizeniowka nie jest opcja - to jedyna obowiazujaca karta bankomatowa. Mam konto w ING i poki co, jestem troche zly.

Ale dlaczego uważasz, że to źle? Ja np. umyślnie PayPassa zamówiłem.

Offline Niekumaty_

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Płeć: Mężczyzna
  • GoW, GoW2, GoW3, GoW4!
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #89 dnia: Maj 05, 2011, 23:43:08 »
Dlatego, że w przypadku kradzieży, złodziej bez najmniejszego wysyłku może mi ogołocić konto, właśnie transakcjami zbliżeniowymi.

Offline SirMike

  • Forumogadka Team
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5284
    • Zobacz profil
    • SirMike's blog
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #90 dnia: Maj 05, 2011, 23:45:55 »
Dlatego, że w przypadku kradzieży, złodziej bez najmniejszego wysyłku może mi ogołocić konto, właśnie transakcjami zbliżeniowymi.

Nie ogołoci bo ustawisz limity na ilość i wielkość transakcji. Jeśli Twój bank na to nie pozwala to przykro mi, zmień go :)
Zgłosisz kradzież, zastrzeżesz kartę i kasa wróci, to i tak będą grosze. Nie mów mi, że ktoś Ci ukradnie kartę i nie zauważysz tego przez tydzień.

Ziew

  • Gość
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #91 dnia: Maj 06, 2011, 00:11:47 »
W dobrym banku można ustawić limit na transakcje zbliżeniowe, a nawet całkowicie je zablokować.

Offline Niekumaty_

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Płeć: Mężczyzna
  • GoW, GoW2, GoW3, GoW4!
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #92 dnia: Maj 06, 2011, 00:30:42 »
Okay, mam limity na wielkość transakcji, ale z tego co widziałem na stronie, nie ma rozróżnienia, czy są to transakcje płatne kartą, czy zbliżeniowe. Z tego powodu nie zablokuje, czy nie ustawię limitu, bo nie będę mógł normalnie kartą płacić.

Offline amsnake

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 749
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #93 dnia: Maj 06, 2011, 06:24:57 »
Dlatego, że w przypadku kradzieży, złodziej bez najmniejszego wysyłku może mi ogołocić konto, właśnie transakcjami zbliżeniowymi.

Nie ogołoci bo ustawisz limity na ilość i wielkość transakcji. Jeśli Twój bank na to nie pozwala to przykro mi, zmień go :)
Zgłosisz kradzież, zastrzeżesz kartę i kasa wróci, to i tak będą grosze. Nie mów mi, że ktoś Ci ukradnie kartę i nie zauważysz tego przez tydzień.

Jak ukradnie - zauwazysz od razu bo pewnie ukradnie razem z portfelem. Ale ....
Ja zgubiłem swoja karte - ale tylko i wyłącznie karte. Robiłem zakupy na stacji benzynowej, troche sie spieszyłem i chyba wtedy to sie zdarzyło.
Zoorientowałem sie ...... tydzien pozniej :)

Offline ekiera

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9303
  • Zdezerterował na Wyspy
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #94 dnia: Maj 06, 2011, 08:16:15 »
A nie da się tego w prosty sposób "zepsuć"? W karcie chipowej podobno warto rozmagnesować pasek, żeby skimmery straszne nie były, to może tutaj też tak się da? Albo podziurawić szpikulcem do lodu :P

Mithos

  • Gość
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #95 dnia: Maj 06, 2011, 08:44:32 »
Kurczę, nie wiedziałem, że są jakieś lepsze konta od tych w mBanku. ;)

Odkopuję trochę temat :)

Warto zastanowić się nad :
http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/dobre-konto/
http://www.podwyzkanabank.pl/

Jedna z lepszych kart na rynku :
http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/karty-platnicze/karty-kredytowe/millennium-mastercard-impresja/
(minusem jest mocno damski wygląd  ;D )

mateuszgreloch

  • Gość
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #96 dnia: Maj 06, 2011, 08:54:47 »
Przeniosę się do dobrego tematu bo nawaliłem offtopa w Promocjach ;)

Mam konto w PKO BP [studenckie z dostępem do iPKO, dostałem zwykłą debetówkę] i ING [firmowe, też zwykła debetówka].

Zarówno jeden jak i drugi nie pozwala na zakupy internetowe [PSN/steam] z użyciem tych debetówek. Nie znalazłem w panelu iPKO opcji uruchomienia płatności internetowych lub zwiększenia limitu na nie, to samo w panelu ING.

Zastanawiam się nad przeniesieniem konta z PKO BP do innego banku, jednak będzie się to wiązało z wycieczkami do banku w innej miejscowości. W mojej mieścinie działa tylko PKO BP i ING.

Powód przeniesienia? Wyżej wymienione płatności internetowe. Zależy mi na koncie, na którym będę mógł robić zakupy z użyciem karty [ale nie kredytowej] - głównie na PSN i Steam.

Chyba, że lepszym pomysłem jest używanie kart wirtualnych, ale gdzie to założyć?

Online Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15136
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #97 dnia: Maj 06, 2011, 09:02:32 »
W ING jest K@rta wirtualna ING VISA, sam z niej korzystam w przypadku zakupów w Amazonie/itp. Przelew wewnętrzny to sekunda, środki są od razu.

http://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/karty-przedplacone/karta-wirtualna-ing-visa#tab=1
http://www.ingbank.pl/male-firmy/karty/karta-wirtualna-ing-visa#tab=1

mateuszgreloch

  • Gość
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #98 dnia: Maj 06, 2011, 09:18:01 »
Zrobione! Wielkie dzięki! :D Masz u mnie piwo, także jakby się jakiś zlocik szykował to się przypomnij ;)

Offline SirMike

  • Forumogadka Team
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5284
    • Zobacz profil
    • SirMike's blog
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #99 dnia: Maj 06, 2011, 10:26:47 »
Okay, mam limity na wielkość transakcji, ale z tego co widziałem na stronie, nie ma rozróżnienia, czy są to transakcje płatne kartą, czy zbliżeniowe. Z tego powodu nie zablokuje, czy nie ustawię limitu, bo nie będę mógł normalnie kartą płacić.

No to trochę kiepsko. W Inteligo jest osobny limit na płatności zbliżeniowe.

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #100 dnia: Maj 06, 2011, 11:05:31 »
Powód przeniesienia? Wyżej wymienione płatności internetowe. Zależy mi na koncie, na którym będę mógł robić zakupy z użyciem karty [ale nie kredytowej] - głównie na PSN i Steam.

Chyba, że lepszym pomysłem jest używanie kart wirtualnych, ale gdzie to założyć?

Steam chodzi z paypalem. Na paypala można środki normalnie wpłacać przelewem. Kurs wymiany lepszy niż na karcie visa.

Jak chcesz samą wirtualną to ewentualnie mbank - będzie cie to kosztować 25 zeta na rok za virtualną ekarte visa. Konto za free formalności z otwarciem można załatwić że tak powiem wysyłkowo (nie pamiętam już ale jak zakładałem konto to albo przyjechał kurier albo odsyłałem pocztą).

mateuszgreloch

  • Gość
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #101 dnia: Maj 06, 2011, 11:11:23 »
A jak jest z np. przewalutowaniem w przypadku kart wirtualnych? Podajemy nr karty, dane, kod i samo nam ściąga z konta kwotę po przewalutowaniu?

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21263
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #102 dnia: Maj 06, 2011, 11:15:09 »
A jak jest z np. przewalutowaniem w przypadku kart wirtualnych? Podajemy nr karty, dane, kod i samo nam ściąga z konta kwotę po przewalutowaniu?

Ta jest.
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline ekiera

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9303
  • Zdezerterował na Wyspy
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #103 dnia: Maj 06, 2011, 11:17:11 »
Wyglada jednak na to, ze zblizeniowka nie jest opcja - to jedyna obowiazujaca karta bankomatowa. Mam konto w ING i poki co, jestem troche zly.
Hmm, najprościej będzie całą kartę "wymasować" młotkiem i sprawdzić czy pomogło. No i nie chwalić się tym w banku, bo niszczenie karty chyba jest nie do końca zgodne z regulaminem :P

Offline Niekumaty_

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Płeć: Mężczyzna
  • GoW, GoW2, GoW3, GoW4!
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #104 dnia: Maj 06, 2011, 11:21:54 »
A nie da się tego w prosty sposób "zepsuć"? W karcie chipowej podobno warto rozmagnesować pasek, żeby skimmery straszne nie były, to może tutaj też tak się da? Albo podziurawić szpikulcem do lodu :P

A moze wystarczy pogrozic karcie tluczkiem do miesa albo niszczarka? ;D

Mithos

  • Gość
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #105 dnia: Maj 06, 2011, 11:23:19 »
Najlepiej nie mieć karty  ::) Gotówkę polecam wypłacać w okienku na poczcie (max. 20 PLN, żeby czasem ktoś nas nie okradł w drodze do sklepu!!) z rachunku założonego w banku pocztowym.

Paranoję można leczyć  :D

Offline Jay

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9538
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kulturowy Analfabeta
    • Zobacz profil
    • Jay Plays
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #106 dnia: Czerwiec 05, 2011, 19:51:42 »
Zmiana w ofercie cenowej KART debetowych od 1 sierpnia 2011 r.

Informujemy, że od 1 sierpnia 2011 r. wprowadzamy miesięczną opłatę za korzystanie z karty debetowej w wysokości 2 PLN.

Powyższa opłata nie dotyczy Klientów korzystających aktywnie ze swojej karty, dlatego warto do nich dołączyć.

Aby uniknąć opłaty za kartę wystarczy spełnić jeden z poniższych warunków:
- dokonać w ciągu miesiąca płatności bezgotówkowych dowolnymi kartami mBanku (debetowymi, kredytowymi i wirtualnymi) na łączną kwotę 100 PLN,
- aktywować usługę "Wypłaty ze wszystkich bankomatów".

Jako, ze mBankowi cos odwalilo i zrobilo mi taki psikus, a w moim budzecie niestety liczy sie kazda zlotowka to mam do was, polyforumowiczy prosbe. Mianowicie, czy znacie jakis bank, badz juz korzystacie z jego uslug, ktory to bank nie pobieral by oplaty zarowno za obsluge rachunku, jak tez oplaty comiesiecznej za karte debetowa? Do tej pory mBank mial bardzo zdrowa polityke odnosnie oplat za karte, ale od 1 sierpnia sie to zmieni i szukam alternatywy.
Wiem, ze dla niektorych moze byc to dziwne, ale nie lubie placic za cos czego czasem nie uzywam, nie chce byc tez zmuszany do wykupowania uslugi 'wyplaty ze wszystkich bankomatow', ktorej nie potrzebuje, jak tez wymogu wydania 100 PLN miesiecznie uzywajac karty. Konta uzywam do przelewow, a przewaznie operuje gotowka wiec obie 'rzeczy' mnie nie obchodza.
2 zlote to niby nic takiego, ale jak to mawiaja "grosz do grosza a bedzie kokosza" ;)

Z gory dziekuje za wszystkie alternatywy:) Sprawdzilem juz Alior i PolBank, ale oba banki maja podobne zasady odnosnie miesiecznej oplaty za karte.


Ziew

  • Gość
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #107 dnia: Czerwiec 05, 2011, 19:54:24 »
Konta uzywam do przelewow, a przewaznie operuje gotowka wiec obie 'rzeczy' mnie nie obchodza.

Czyli potrzebujesz konta, nie karty. Zatem możesz z niej zrezygnować :)

Offline Jay

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9538
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kulturowy Analfabeta
    • Zobacz profil
    • Jay Plays
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #108 dnia: Czerwiec 05, 2011, 21:13:27 »
Nie zrezygnuje z niej bo raz na miesiac cos tam gdzies wyplace z bankomatu, a owe 'rzeczy' o ktorych wspominalem, to placenie karta w sklepach i wyplata we 'WSZYSTKICH' bankomatach. Ja bez problemu znajduje darmowy bankomat Euronetu:)

On topic, zrobilem maly rekonesans i nie jest zbyt rozowo. VW Bank oferuje podobne konto co mBank, z tym, ze wyplata z bankomatu PONIZEJ 400 PLN = 1,5 PLN za kazda wyplate. Jedyna opcja jaka znalazlem to Deutsche Bank PBC gdzie trzeba po prostu zrobic jedna operacje miesiecznie, prawdopodobnie za 100 PLN, ale ta 'operacja' to rownie dobrze moze byc wyplata w bankomacie. Do sierpnia jeszcze czas wiec czekam na sugestie:)


Offline Niekumaty_

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Płeć: Mężczyzna
  • GoW, GoW2, GoW3, GoW4!
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #109 dnia: Czerwiec 05, 2011, 21:28:06 »
Przede wszystkim, pamietaj, ze Euronet nie zawsze jest darmowy, czesto jest platny, chociaz duzo mniej (ja kiedys placilem 1zl za korzystanie z ich bankomatow).

Jesli troche ustapisz ze swoimi warunkami, to polecam ING, konto Direct (z tej reklamy, gdzie "internetowi nie placa"):

- za darmo z kazdego bankomatu w Polsce (nie wiem jak za granica)
- karta bankomatowa zblizeniowa gratis
- przelewy internetowe gratis
- konto bezplatne, pod warunkiem, ze w miesiacu zaplacisz za zakupy 100zl karta (jesli nie, to pobieraja za dany miesiac 7zl brutto).

Platne sa wszelkie operacje "przy okienku" (nie mam pojecia czy wplaty na konto tez).

Online SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 18939
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #110 dnia: Czerwiec 05, 2011, 21:41:45 »
Odnoszę wrażenie, ze fragment:

Cytuj
Aby uniknąć opłaty za kartę wystarczy spełnić jeden z poniższych warunków:

Zrozumiałeś jako:

Cytuj
Aby uniknąć opłaty za kartę wystarczy spełnić poniższe warunki:

Nie wierzę, żeby aż tak wielki problem sprawiało Ci wydanie co najmniej 100 zł płacąc kartą. Do tego nie na raz, a łącznie, czyli robiąc zakupy raz w tygodniu za 25 zł już spełniasz ten warunek.

Offline Jay

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9538
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kulturowy Analfabeta
    • Zobacz profil
    • Jay Plays
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #111 dnia: Czerwiec 05, 2011, 21:52:53 »
@Niekumaty
Nigdy w zyciu, ING to dla mnie zlo gorsze od PKO, ma luba ma w ING i za kazdym razem jak przelew musze zrobic od niej bo u siebie akurat nie mam srodkow to mnie strzela, raz robilem przelew w piatek ok. 15 czy 16 chyba, to przelew byl w poniedzialek w godzinach popoludniowych :x Poza tym, nawet jesli nie mialbym o nich wyrobionego zdania, to 100 PLN karta moglbym robic w mBanku co sklania mnie do odpowiedzi SzczwanegoGapy.


@SzczwanyGapa
Przy pierwszej lekturze wlasnie tak to zrozumialem. Co do sprawiania problemu, nie musisz wierzyc - dla mnie problem jest bo rzadko 'musze' wydac w sklepach obslugujacych karty 100 PLN miesiecznie. Stad moj problem, bo ani 5 PLN/miech w wypadku 'wyplat bankomatowych z kazdego bankomatu', gdzie uzywam tylko Euronetowskich, ani 100 PLN w transakcjach bezgotowkowych mnie nie satysfakcjonuje. Jak bralo by pod uwage wyplaty z bankomatow to nie bylo by problemu, po prostu wplacilbym jednego dnia 100 a drugiego/trzeciego wyplacil ta sama kwote. Juz wystarczy, ze sobie naliczaja co roku 25 PLN za rzadko uzywana Vise do transakcji elektronicznych.


Offline ekiera

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9303
  • Zdezerterował na Wyspy
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #112 dnia: Czerwiec 06, 2011, 08:36:50 »
Jeżeli kombinowanie wpłata/wypłata Ci nie przeszkadza, to idź coś kupić do Empiku za 100, zapłać kartą, a potem to oddaj, oddadzą Ci gotówkę i to będzie jak wypłata z bankomatu :)

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21263
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #113 dnia: Czerwiec 06, 2011, 09:33:33 »
Deutsche Bank, konto internetowe. Wszystko za darmo pod warunkiem dokonania JEDNEJ platnosci karta miesiecznie (kwota obojetna).

http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/konta/l2/db_net_konto_internetowe
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 82130
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #114 dnia: Czerwiec 06, 2011, 09:37:13 »
Tu chyba jest wszystko za damo, póki co ;)

http://getinonline.pl/

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #115 dnia: Czerwiec 06, 2011, 10:32:47 »
Wszystko fajnie z mbankiem niby warunki darmowosci nie sa trudne do spelnienia, ALE do tej pory obowiazywala niepisana umowa banku z klientami: my wam dajemy przelewy/karty/itp za darmo , ale w zamian macie zenujace oprocentowanie i drogie kredyty.

Jak mam co miesiac pamietac czy aby na pewno zaplacilem cos karta to wole sobie wyrobic karte w aliorze i dobrac ich kredytowke- miec realne oprocentowanie , lepszy dom maklerski i mase realnych oddzialow.

Offline Jay

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9538
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kulturowy Analfabeta
    • Zobacz profil
    • Jay Plays
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #116 dnia: Czerwiec 06, 2011, 12:53:33 »
@Don Simon
Jak na razie to najlepsza oferta jaka widze i chyba sie zmigruje wlasnie tam, dzieki:)


Mithos

  • Gość
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #117 dnia: Czerwiec 06, 2011, 13:26:09 »
Tylko nie wylewajcie żalu jak zobaczycie "onlajnowość" niektórych banków :) Bo można się naprawdę nieźle zdziwić  :D

(nie)stety banki grupy BRE (mBank/Multibank) są pod tym względem jednymi z najlepszych i przesiadka na taki dbnet może być bolesna :)

mBank ma drogie kredyty  ??? Może i niektóre są drogie ale kredyt odnawialny był do niedawna jednym z najtańszych na rynku. Teraz zwiększyli niby prowizję za przyznanie/odnowienie ale oprocentowanie np. dla klientów co maja jakąkolwiek (również debetową) kartę Gold lub Platinum jest jednym z najniższych na rynku (a Golda to w mBanku dają praktycznie każdemu). Sama "mała czarna" też jest niczego sobie np. pod względem dodatkowych pakietów czy też oprocentowania (13% na KK to topowa oferta jaka jest dostępna dla zwykłego klienta). Poza tym w jednym miejscu są fundusze, eMakler, ubezpieczenia (np. samochodowe). mBank ma sumarycznie bardzo dobrą ofertę, chociaż oczywiście inne banki mają niektóre produkty lepsze, kluczem jest posiadanie kilku produktów w zależności od potrzeb i z wykorzystaniem aktualnie obowiązujących promocji (Millennium Dobre Konto, czy BGŻ Konto z podwyżką). Poza tym mBank jest raczej nowoczesnym bankiem i w zasadzie wszystko da się załatwić telefonicznie/listownie, a gdzieniegdzie trzeba latać po placówkach (czynne w dni powszednie 9-17 - powodzenia) dosłownie ze wszystkim. W mBank zawierasz umowę ramową i możesz swobodnie zawierać wszelkie umowy.

A warunek zwalniający z opłaty jest śmieszny, bo wystarczy wydać 100 PLN dowolną kartą (w tym kredytówka). Gdyby to zostało ograniczone do wydatków debetowką to wtedy faktycznie byłoby to kłopotliwe ale tak ? Do tego można sobie teraz zamówić np. karty bezstykowe i mieć je darmowe na tej samej zasadzie (wcześniej trzeba było nimi wydać w miesiącu 300 PLN, teraz wystarczy wydać 100 PLN dowolną kartą, w tym kredytową). Aczkolwiek mogę zrozumieć, że ktoś zmieni konto dla zasady :)

Ziew

  • Gość
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #118 dnia: Czerwiec 06, 2011, 13:32:17 »
@Don Simon
Jak na razie to najlepsza oferta jaka widze i chyba sie zmigruje wlasnie tam, dzieki:)

Jak kupujesz czasami coś z zagranicy to zwróć uwagę na ich mocno niekorzystne kursy sprzedaży obcych walut.

Offline Alexej

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7392
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowa generacja nikogo, ja chcę kolejnej!
    • Zobacz profil
Odp: Karty kredytowe, banki, bankomaty itp
« Odpowiedź #119 dnia: Czerwiec 06, 2011, 13:36:10 »
Akurat na spreadach to wali w tyłek każdy bank, nie wydaje mi się aby konkurencja była tu jakaś łaskawsza od mbanku.

PSN ID: AlexejPL Steam: Alexej Origin: Alexejpl Uplay: AlexejPL