Autor Wątek: E-sportowy CS:GO  (Przeczytany 18405 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Belkinson

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #200 dnia: Wrzesień 13, 2018, 17:32:30 »
A ja liczę, że plotka o morelzie jako 5 się nie potwierdzi :/

// Tapatalk. Sorry za ewentualne błędy.
Slabo sluchales tego co sam wrzuciles ;) pasha wyraznie mowil ze juz z nim rozmawiali i mu przekazali ze bedzie gral z nimi.
W jaki sposob chciał bys wyciągnąć wymienionych przez ciebie graczy z ich organizacji?i jesli nie oni i morelz to kto twoim zdaniem?

Offline Punkstyler

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1949
  • Płeć: Mężczyzna
  • Best game ever? Counter-Strike 1.6
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #201 dnia: Wrzesień 14, 2018, 09:20:31 »
Mówisz o tym wywiadzie? Tam nie jest napisane z kim się dogadali. A to, że gruby np odrzucił ponoć jest bzdurą wymyśloną przez kinder jutuberów. Zresztą kilka miechów temu sam mówił, że by nie odrzucił.

// Tapatalk. Sorry za ewentualne błędy.



Offline Belkinson

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #202 dnia: Wrzesień 14, 2018, 10:45:23 »
No tak,ja ten wywiad sluchalem w e weszlo i jest tam duzo wiecej powiedziane wlasnie o morelzie i wogole o calym vp i obecnej sytuacji.zrobia boot camp to sie zobaczy jak sie zgraja,moze akurat zaskoczy i beda cos grali lepiej.

Offline Punkstyler

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1949
  • Płeć: Mężczyzna
  • Best game ever? Counter-Strike 1.6
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #203 dnia: Październik 24, 2018, 13:31:50 »


Offline Arcybibosz

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4941
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jasiu, jak ja nie cierpię tych wstrętnych myszy!
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #204 dnia: Listopad 06, 2018, 15:02:56 »
A ty widziałeś kiedyś multi w SC albo WC?

Offline dziki

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3848
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #205 dnia: Listopad 06, 2018, 16:45:25 »
A ty widziałeś kiedyś multi w SC albo WC?

co ma multi do hardkorowosci? Ze jeden chinczyk ma 300 apm a drugi 280? Serio? Rownie dobrze mogliby grac w innego RTSa gdyby tylko byl rownie "kultowy" i przez lata e-sportu balansowany. Wg tej definicji to kazdy multi tytul, w ktory gra sporo ludzi jest hardcorowy. Zeby byc w nim najlepszym trzeba miec talent i poswiecic sporo czasu. Ale... hardkor :D

@Pats:
gralem we wszystkie diabolo; oprocz dodatku do 3ki. Wszystko jeden pies. Nie jestem w stanie zrozumiec jak mozna gre przechodzic dziesiat razy bo inne kolorki mieczykow wypadaja. To jest grind lv master :D Rownie dobrze moglbym grac tak aby skonczyc Pacmana/ Tetrisa i 90% innych giereczek, albo robic speedruny.
gram w gry, a nie polygony! :P

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 22580
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #206 dnia: Listopad 06, 2018, 17:41:58 »
SC ma bardzo wysoki prog wejscia. Trzeba miec akurat ogarnite sporo skilli. Multitasking, szybkie klikanie, zwiad, mikro, makro, zawsze na cos brakowało czasu. Nie pamiętam bardziej męczącej umysłowo gry w jaką bym grał w multi, i chwila przyspania i leżysz bo sie skupileś na walce, a makro leży etc.

Warcraft 3 jest duzo bardziej kazualowy.

Offline dziki

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3848
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #207 dnia: Listopad 06, 2018, 17:58:43 »
przeciez tam jest matchmaking i nooby graja z noobami a prosi z prosami.
Tak BTW, ogolnie KAZDE popularne multi ma wysoki prog wejscia. Zanim w takim CS, BF, CoD zaczniej miejc K/D na plus (szczegolnie kilka miesiecy i pozniej po premierze) to sie bedziesz musial mocno napocic. Raczej ciezko na starcie, zeby na rowni rywalizowac z kims kto rozegral juz 100+ meczow.
gram w gry, a nie polygony! :P

Offline projektkong

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6032
  • Płeć: Mężczyzna
  • SHMUPS is my life
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #208 dnia: Listopad 06, 2018, 18:01:47 »
Idąc tym torem można tak powiedzieć o każdym multi!
Zawsze z czasem zostają tylko Ci co do gry przysiedli i nic Ci nie da żaden matchmaking, bo początkujących dawno już nie ma. SC idealnym przykładem (Albo grasz buildy co do sekundy, albo odpadasz. Pozostaje gra multi ze znajomymi.).
Im gra lepsza, tym szybciej się to stanie.

« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2018, 18:03:31 wysłana przez projektkong »
 

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 22580
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #209 dnia: Listopad 06, 2018, 18:09:31 »
Nie kupuję tego. Gralem w sporo gier multi w tym w klanach i po prostu. W Quake czy CS nie ma tyle rzeczy do kontrolowania. Tak po prostu. Musisz miec aim dobry, kontrole mapy etc, ale to jest serio nic przy tym co jest w SC.

Diablo czy mmo to w ogole sa banalne bo w zasadzie nie wymagaja specjalnie zręcznosci a tylko opanowania kilku skilli i grindowania.

Offline projektkong

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6032
  • Płeć: Mężczyzna
  • SHMUPS is my life
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #210 dnia: Listopad 06, 2018, 18:15:07 »
A ja "tego" nie kupuję. Obecnie jak gram w Quaka to nawet jeden "nietrafiony" skok, lub chwilowe nie zwrócenie uwagi na jakiś dźwięk i dostaję z Raila/wpadam w pułapkę, tak więc musiałeś słabo Blue__ grać ;)
W SC są reguły, których trzymając się masz zapewnione bezpieczeństwo do pewnego momentu. Później wiadomo - lepsze micro, lepszy build i ma się łatwiej ;)
W SC można na początku grać (w dużym uproszczeniu) "na pałę". Na konkretnej mapie w konkretnej sekundzie robić konkretną rzecz.

« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2018, 18:17:07 wysłana przez projektkong »
 

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 22580
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #211 dnia: Listopad 06, 2018, 18:43:13 »
Dla mnie kontrolowanie skokow w q3 cpma bylo prostsze niz ogarnianie SC. A w obie gry wsadzilem na pewno setki, a pewnie tysiące godzin.

Obie maja niestety albo stety to co je zabija - w obu czesto mała różnica skilla czesto powoduje sromotną różnicę w rezultatach. A skilla trzeba budowac na wielu płaszczyznach.
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2018, 19:31:48 wysłana przez Blue__ »

Offline dziki

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3848
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #212 dnia: Listopad 06, 2018, 19:00:17 »
IMO nie ma sensu porównanywania tak odmiennych gatunków gier. To, że ktoś świetnie biega na MŚ nie znaczy, że będzie wygrywal wielkie szlemy. Można też na siłę udowadniać co jest trudniejsze
gram w gry, a nie polygony! :P

Offline ReganRegnis

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 981
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #213 dnia: Listopad 06, 2018, 23:37:57 »
Powiedzmy sobie szczerze RTSy w multi to gry o najwyższym progu wejścia i najwyższej granicy skilla jeżeli chodzi o gry 1vs1.

A ja "tego" nie kupuję. Obecnie jak gram w Quaka to nawet jeden "nietrafiony" skok, lub chwilowe nie zwrócenie uwagi na jakiś dźwięk i dostaję z Raila/wpadam w pułapkę, tak więc musiałeś słabo Blue__ grać ;)
W SC są reguły, których trzymając się masz zapewnione bezpieczeństwo do pewnego momentu. Później wiadomo - lepsze micro, lepszy build i ma się łatwiej ;)
W SC można na początku grać (w dużym uproszczeniu) "na pałę". Na konkretnej mapie w konkretnej sekundzie robić konkretną rzecz.


W SC nie ma bezpiecznego buildu. Jeżeli otworzysz grę bardzo bezpiecznie a przeciwnik pójdzie w eko jesteś tak bardzo do tyłu, że praktycznie przegrałeś.
W Quaku też możesz grać tak żeby szybko nie zginąć. W Quaka też możesz grać na pałę przez pierwsze 15 sekund. Po prostu RTSy się wolniej rozkręcają ale później potrzebujesz ciągle ograniać 50+ jednostek plus eko plus mapę plus coś takiego jak ataki skoordynowane na 2+ miejsca na mapie z jednostkami które mają aktywowane skille zużywające energię którą kosztuje wykorzystywanie aktywnych skilli w między czasie produkując nowe jednostki i ogarniając dla nich rally pointy.

Po prostu SC wymaga ciągłej obsługi jakiś +15 klawiszy (nie uwzględniając nawet kombinacji klawiszy)więcej niż jakikolwiek FPS a też możesz przegrać bo raz pomyliłeś klawisz.

Offline twardybidon

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 698
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #214 dnia: Listopad 07, 2018, 00:10:37 »
Kosowski na FB:
Jak donoszą media, na Blizzconie pierwotnie miało być pokazane nowe, "pełnoprawne" Diablo, ale jego twórcy uznali, że jest jeszcze za wcześnie. Co najmniej od kilku tygodni było więc wiadomo, że trzeba będzie sobie poradzić bez niego.

Nie wierzę w to. Usłużne media robią Blizzardowi "damage control" i tyle. Jest gnój, to nagle pojawia się narracja, że będzie zaraz D4, spokojnie.

To jest jak z Playstation. Gdy cokolwiek się pojawia pozytywnego o Xboksie np. że One X jest najmocniejszą konsolą teraz, to nagle klepane są artykuły "Ale PS5 to będzie kocur i to już zaraz, za momencik" itd. :)

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87682
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #215 dnia: Listopad 07, 2018, 00:12:54 »

Nie wierzę w to. Usłużne media robią Blizzardowi "damage control" i tyle. Jest gnój, to nagle pojawia się narracja, że będzie zaraz D4, spokojnie.
A ja wierzę źródłon Schreira. Skoro usłużne media robią dobrze Blizzowi, to czemu natychmiast zdementował te informacje?


To jest jak z Playstation. Gdy cokolwiek się pojawia pozytywnego o Xboksie np. że One X jest najmocniejszą konsolą teraz, to nagle klepane są artykuły "Ale PS5 to będzie kocur i to już zaraz, za momencik" itd. :)
Daj jakiś przykład, skoro to takie nagminne.
« Ostatnia zmiana: Listopad 07, 2018, 00:14:47 wysłana przez Simplex »

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 22580
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #216 dnia: Listopad 07, 2018, 07:45:43 »
W quake movement wchodzi w nawyk. Aim to tez nie kwestia myslenia w co teraz kliknac, co najwyzej w ktore miejsce z wyprzedzeniem cos puscic jak sie spodziewasz gdzies przeciwnika/gdzie ustawic celownik(wynika z ogrania mapy), to jest prognozowanie na podstawie trasy przeciwnika i dzwieków z mapy. We łbie muszą być liczniki i planowanie i fakt na najwyższym poziomie(nie byłem na takim nigdy, z zoomem kiedys grałem to mnie rozwalił kompletnie) przy zbliżonym skillu to moze byc takie ze jeden błąd kosztuje partie i przez niego tracisz przewagę, ale nadal jest dużo mniej rzeczy do kontroli niż w SC. Spieprzyles i trudno teraz wrocic, bo przeciwnik ma czerwona i komplet broni, on teraz kontroluje mapę. Probowanie odzyskania przewagi nie jest łatwe ale jest po prostu nadal wymaga kontroli mniejszej ilosci rzeczy niz w SC. A jak masz kontrolę, to często mogą być momenty oddechu(jasne czujnego ale jednak). W SC jak masz oddech to nadal jest zapierdziel z mysleniem zeby czegos nie przeoczyc.

W SC mozna sobie APM wyrobic, ale raz ze samo wyżyłowanie go do wysokiego poziomu jest problematyczne, to dwa: Jak w quake widzisz sie z przeciwnikiem, to jesteś tam i myslisz tylko o tym, takie rzeczy jak timing broni siedzą z tyłu głowy. Jak w SC sie tłuczesz to musisz i mikrować i makrować jednocześnie, a moze nawet mikrowac w kilku miejscach... do tego pamiętać wizualnie jak masz obecnie rozłożone budynki itp, żeby w to poklikać. Start buildu może jest zwykle podobny, ale tylko tyle.

No nie kupię tego ze quake jest tak samo trudny jak SC tak jak nie kupie ze CS jest na tym samym poziomie co Quake. W CSa jak jestes dobry w quake to mozesz na jako takim poziomie grac po poznaniu zachowania broni, ma niski próg wejścia. W drugą stronę to nie działa, bo nauczenie się mapy i movementu jest dużo trudniejsze, czasochłonne i istotniejsze w rozgrywce. Tyle że quake to 1v1, a CS to gra drużynowa i wiec na tym polu znowu dochodza inne problemy.
« Ostatnia zmiana: Listopad 07, 2018, 07:54:59 wysłana przez Blue__ »

Offline Danio

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1937
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #217 dnia: Listopad 07, 2018, 07:55:18 »
A ja wierzę źródłon Schreira.
Ja też, ale w tym że robi damage control też jest trochę prawdy. Był oburzony zachowaniem graczy i pytaniem tego łysego gościa w czerwonej koszulce.
 

Offline Arcybibosz

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4941
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jasiu, jak ja nie cierpię tych wstrętnych myszy!
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #218 dnia: Listopad 07, 2018, 08:31:34 »
A ty widziałeś kiedyś multi w SC albo WC?

co ma multi do hardkorowosci? Ze jeden chinczyk ma 300 apm a drugi 280? Serio? Rownie dobrze mogliby grac w innego RTSa gdyby tylko byl rownie "kultowy" i przez lata e-sportu balansowany. Wg tej definicji to kazdy multi tytul, w ktory gra sporo ludzi jest hardcorowy. Zeby byc w nim najlepszym trzeba miec talent i poswiecic sporo czasu. Ale... hardkor :D

@Pats:
gralem we wszystkie diabolo; oprocz dodatku do 3ki. Wszystko jeden pies. Nie jestem w stanie zrozumiec jak mozna gre przechodzic dziesiat razy bo inne kolorki mieczykow wypadaja. To jest grind lv master :D Rownie dobrze moglbym grac tak aby skonczyc Pacmana/ Tetrisa i 90% innych giereczek, albo robic speedruny.

Wypisz nam w takim razie jaka definicję gry dla hardkorów :).

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 22580
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #219 dnia: Listopad 07, 2018, 09:13:13 »
A ja wierzę źródłon Schreira.
Ja też, ale w tym że robi damage control też jest trochę prawdy. Był oburzony zachowaniem graczy i pytaniem tego łysego gościa w czerwonej koszulce.
Ja szczerze mówiąc też odebrałem to pytanie jako zdecydowanie niemiłe, ale trafne, a Schreier jak pisze te artykuły, to chyba też potrafi zadawać prowokujące pytania. Choć może wystarczy, że zadaje niewygodne, bo tutaj to nie było po prostu niewygodne.

Ja odpowiedzi też nie odebrałem tak agresywnie jak media to przedstawiają, tj "Don`t You guys have phones". Rozumiem oburzenie na nią, jak dla graczy nie o to chodzi w całym tym problemie, że nie mają na czym grać, ale sam jej wydźwięk nie był nacechowany specjalnie negatywnie.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87682
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #220 dnia: Listopad 07, 2018, 09:19:49 »
Dla mnie był  - "telefonów nie macie, czy co?".
Wiadomo ze maja, tylko nie chcą na nich grac. To pytanie retoryczne było strzałem w kolano.
« Ostatnia zmiana: Listopad 07, 2018, 09:22:28 wysłana przez Simplex »

Offline dziki

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3848
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #221 dnia: Listopad 07, 2018, 10:33:38 »
@Arcybibosz:
juz podalem. Albo czytasz zbyt wybiorczo moje posty, albo masz krotka pamiec :P
gram w gry, a nie polygony! :P

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 22580
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #222 dnia: Listopad 07, 2018, 10:55:26 »
Tyle, że podałeś singlówki :).
"Hardkorowy to jest Demon's Soul, albo Dirt 4."

Ja tam nie wiem, ale znawcy często twierdzą że soulsy nie są tyle trudne, co zrobione nieprzystępnie.

Offline Arcybibosz

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4941
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jasiu, jak ja nie cierpię tych wstrętnych myszy!
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #223 dnia: Listopad 07, 2018, 11:01:35 »
@Arcybibosz:
juz podalem. Albo czytasz zbyt wybiorczo moje posty, albo masz krotka pamiec :P

No sprawdziłem i dalej nie widzę tej definicji tylko wymieniłeś 2 gry.

Demon's soulsy nie są dla hardkorów bo wystarczy umieć w uniki i parowanie i samo się przechodzi. Dirt to samo - jak umiesz hamować i skręcać to też nie ma problemu ;).

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20343
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #224 dnia: Listopad 07, 2018, 11:12:21 »
Idąc tym torem można tak powiedzieć o każdym multi!
Zawsze z czasem zostają tylko Ci co do gry przysiedli i nic Ci nie da żaden matchmaking, bo początkujących dawno już nie ma. SC idealnym przykładem (Albo grasz buildy co do sekundy, albo odpadasz. Pozostaje gra multi ze znajomymi.).
Im gra lepsza, tym szybciej się to stanie.

Jest bardziej tak, jak ty mówisz, niż jak sugeruje dziki. Przynajmniej tak wynika z mojego doświadczenia. Takiego CoDa kupują miliony ludzi, z których bardzo dużo to każuale, mimo że mają po kilkaset godzin na koncie. Ich skill doszedł do pewnego poziomu i lepsi już nie będą, tym bardziej że im na tym nie zależy. Po prostu odpalają, żeby postrzelać. Mam kilku takich znajomych. Natomiast w jakiś bardziej niszowych produkcjach to jednak dużo łatwiej trafić na jakiś hardcorów walących heady z mapy, która wczyta się w następnej rundzie.

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline Arcybibosz

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4941
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jasiu, jak ja nie cierpię tych wstrętnych myszy!
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #225 dnia: Listopad 07, 2018, 11:15:11 »
Mam znajomych co grają dziesiątki godzin tygodniowo w CSa i tylko w CSa. To są hardkory czy nie?

Offline meatbag

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6419
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #226 dnia: Listopad 07, 2018, 11:18:10 »
Dirt 4 hardkorowy? Kierownica to to okrągłe.

Offline Danio

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1937
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #227 dnia: Listopad 07, 2018, 11:19:00 »
Mam znajomych co grają dziesiątki godzin tygodniowo w CSa i tylko w CSa. To są hardkory czy nie?
Jak słabo grają to nie. :P
 

Offline dziki

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3848
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #228 dnia: Listopad 07, 2018, 11:23:28 »
Mam znajomych co grają dziesiątki godzin tygodniowo w CSa i tylko w CSa. To są hardkory czy nie?
wy
a jak graja w Minecrafta, albo stardew valley? I teraz zaczynac pisac o graczach, a nie o grach.
Dla mnie hardkorowa gra to taka, ktora malo wybacza, malo tlumaczy, ma duzo ukrytych mozliwosci, wymusza zagladanie do netu, bo nie chcesz tracic nascie godzin na rozkminianie samemu jak cos przejsc, ma wysokie wymagania co do skilla na wejsciu. BTW, chcialbym zobaczyc jak wymiatasz na padzie w Dirt 4 :D
gram w gry, a nie polygony! :P

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 22580
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #229 dnia: Listopad 07, 2018, 11:24:34 »
Dla mnie hardkorowa gra to taka, ktora malo wybacza, malo tlumaczy, ma duzo ukrytych mozliwosci, wymusza zagladanie do netu, bo nie chcesz tracic nascie godzin na rozkminianie samemu jak cos przejsc, ma wysokie wymagania co do skilla na wejsciu. BTW, chcialbym zobaczyc jak wymiatasz na padzie w Dirt 4 :D
Wypisz wymaluj Starcraft i Quake w multi. I nie, matchmaking wiele nie zmienia.
« Ostatnia zmiana: Listopad 07, 2018, 11:26:48 wysłana przez Blue__ »

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20343
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #230 dnia: Listopad 07, 2018, 11:26:49 »
Mam znajomych co grają dziesiątki godzin tygodniowo w CSa i tylko w CSa. To są hardkory czy nie?

Czy ludzie kupujący konsolę z Fifą, grający tylko w Fifę to hardcory czy nie?

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline Arcybibosz

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4941
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jasiu, jak ja nie cierpię tych wstrętnych myszy!
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #231 dnia: Listopad 07, 2018, 11:28:08 »
Mam znajomych co grają dziesiątki godzin tygodniowo w CSa i tylko w CSa. To są hardkory czy nie?
wy
a jak graja w Minecrafta, albo stardew valley? I teraz zaczynac pisac o graczach, a nie o grach.
Dla mnie hardkorowa gra to taka, ktora malo wybacza, malo tlumaczy, ma duzo ukrytych mozliwosci, wymusza zagladanie do netu, bo nie chcesz tracic nascie godzin na rozkminianie samemu jak cos przejsc, ma wysokie wymagania co do skilla na wejsciu. BTW, chcialbym zobaczyc jak wymiatasz na padzie w Dirt 4 :D

Nie gram w wyścigi bo są dla casuali ;). A ta definicja którą wypisałeś to do multi SC/WC pasuje jak ulał.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 22580
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #232 dnia: Listopad 07, 2018, 11:28:58 »
Większość ludzi nie ma ambicji/czasu na szlifowanie skilla na sensownym poziomie, w CSa grają z randomami na randomów. Aima poćwiczysz, coś tam mapę poznasz, ale generalnie to jest takie pykanie dla pykania na dłuższą metę. Mechaniki tam kosmicznej nie poznajesz i nie nauczysz się z niej lepiej korzystać, bo nie ma przesadnej głębi.

Offline Arcybibosz

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4941
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jasiu, jak ja nie cierpię tych wstrętnych myszy!
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #233 dnia: Listopad 07, 2018, 11:30:05 »
No Ci akurat zawsze grają ekipą, wtapiają w to masę godzin, oglądają jakieś ch*jowe e-meczyki.

Czyli są hardkorami ;)?

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 22580
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #234 dnia: Listopad 07, 2018, 11:30:29 »
Dla mnie tak. Hardcorami w niespecjalnie hardcorową jak idzie o mechanikę grę :).

Offline dziki

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3848
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #235 dnia: Listopad 07, 2018, 11:31:02 »
wypisz wymaluj jak kazde multi, ktore odnioslo sukces. Im pozniej przysiadziesz tym wieksze baty bedziesz dostawal na wejsciu, bo zostana w wiekszosci regularni gracze. I nie ma znaczenia czy to Super Smash Bros czy SC.
gram w gry, a nie polygony! :P

Offline Danio

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1937
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #236 dnia: Listopad 07, 2018, 11:33:55 »
Mechaniki tam kosmicznej nie poznajesz i nie nauczysz się z niej lepiej korzystać, bo nie ma przesadnej głębi.
Chodzi ci że w matchmakingu nie ma głębi czy ogólnie w csie nie ma głębi? Bo jeśli to drugie to mnie striggerowałeś!
 

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 22580
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #237 dnia: Listopad 07, 2018, 11:44:25 »
W mechanice w porównaniu do Quake gdzie masz movement, circle, strafe jumpy, rozpędzanie się na różne sposoby, timing i szybką zmianę broni(w CPMA można zacząć z innej dobrej w danej sytuacji, potem przejść w inną, walnąć sobie raketą w celu rozpędzenia i wykończyć przeciwnika jeszcze czymś innym), można robić slide po ścianach, rocket jumpy, wybijać się na granatach etc. Do tego musisz mieć w głowie timery od respawnów armorów itp. To tak nie ma w CS głębi w porównaniu. AIM jest tak samo potrzebny, movement jest dużo prostszy, opanowanie mapy ma w CS dużo mniejsze znaczenie. Oczywiście na topowym poziomie trzeba mieć to co jest mega wyszlifowane, ale tak samo będzie(hiperbolizując, nie przyrównuję tu CSa) w bierkach jakby w nich zawody robili ;).
« Ostatnia zmiana: Listopad 07, 2018, 11:48:15 wysłana przez Blue__ »

Offline Furio

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5776
  • R=2Gm/c2
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #238 dnia: Listopad 07, 2018, 11:50:03 »
Ja się całkiem jaram tym przenośnym Diabełkiem.
Pierwsza reakcja, to jedno wielkie mech, ale jestem pewien, że to przez długi czas będzie najbardziej popularna gra na androidzie i ios.
Lubię w podróży czasem pyknąć w mobilka, a dalej brakuje mi tu pożądnych produkcji. Nie by jesy sporo H&S, ale podejrzewam, że ten będzie z nich najlepszy.


Offline Arcybibosz

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4941
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jasiu, jak ja nie cierpię tych wstrętnych myszy!
    • Zobacz profil
Odp: E-sportowy CS:GO
« Odpowiedź #239 dnia: Listopad 07, 2018, 11:50:40 »
W mechanice w porównaniu do Quake gdzie masz movement, circle, strafe jumpy, rozpędzanie się na różne sposoby, timing i szybką zmianę broni(w CPMA można zacząć z innej dobrej w danej sytuacji, potem przejść w inną, walnąć sobie raketą w celu rozpędzenia i wykończyć przeciwnika jeszcze czymś innym), można robić slide po ścianach, rocket jumpy, wybijać się na granatach etc. Do tego musisz mieć w głowie timery od respawnów armorów itp. To tak nie ma w CS głębi w porównaniu. AIM jest tak samo potrzebny, movement jest dużo prostszy, opanowanie mapy ma w CS dużo mniejsze znaczenie. Oczywiście na topowym poziomie trzeba mieć to co jest mega wyszlifowane, ale tak samo będzie(hiperbolizując, nie przyrównuję tu CSa) w bierkach jakby w nich zawody robili ;).

Blue, w CSa to grałeś chyba deathmatch, bo pierdoły wypisujesz.