Infinite power of the playstation.
...która nie funkcjonuje na pecetach, na których (jak to mądrzy ludzie w podcastach mówią) prezentowane były gry na targach.
Podobno część leciała z devkitów. Inna sprawa, że mogą mieć jeszcze nie za bardzo działającą infrastrukturę. Ale fakt, chętnie bym coś z tego zobaczył - coś więcej.
Nie, żeby to było jakoś specjalnie istotne, bo po premierze wszystkie prezentowane gry bedą działać na "swoich" konsolach, nawet na Xbox One;-). To na czym są prezentowane w fazie produkcji chyba nie ma większego znaczenia. Gwoli ścisłości, według Eurogamera/DF wszystkie gry Sony na PS4 były pokazywane na "actual PS4 hardware".
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-hands-on-with-xbox-one"Suffice to say, it's somewhat dismaying and very concerning that the majority of Xbox One games we saw at E3 were not actually running on console hardware, to the point where we were wondering whether the title of this article was somewhat disingenuous. We couldn't help but flash back to E3 2005, where key games were running on PowerPC Macintosh-based Xbox 360 dev kits (some of them overclocked, to boot). Coming out of E3, it's difficult to avoid the sense that Microsoft is not as prepared for its upcoming launch as it should be, especially in comparison to Sony, which was able to show all of its titles running on actual PlayStation hardware. It's a shame because beyond the glitches, tearing and poor performance of many of the games, it's our contention that Microsoft has a pretty strong launch line-up here."
Huzzah!