Autor Wątek: Problem z podlaczeniem do internetu PS3.  (Przeczytany 20368 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czezare

  • Gość
Problem z podlaczeniem do internetu PS3.
« dnia: Maj 03, 2009, 22:33:17 »
Od wczoraj mam w koncu w domu PS3, ktora pozyczylem od kumpla w zamian za X360 ;) Z wszystkim sobie poradzilem, za wyjatkiem problemu z polaczeniem z internetem. Posiadam router wi-fi Linksys z czterema portami kablowymi. PS3 podlaczylem dokladnie tym samym kablem co xboxa (prostym, nie skrosowanym). Niestety, dostaje komunikat, ze konsola nie wykryla kabla Ethernet. W zamian za to laczy sie przez wi-fi. Wszystko bylo by pieknie, gdyby nie to, ze moja zona, ktora uzywa lapcia z bezprzewodowa karta sieciowa dostaje komunikat, ze zaistnial konflikt adresu IP i wywala ja z internetu. Wyglada wiec na to, ze PS3 "wypiera" lapcia zony z polaczenia. Co powinienem zrobic, zeby sie polaczyc jednak przez kabel? Wymienic go na skrosowany?Prosze o rady, bo to moj pierwszy w zasadzie dluzszy kontakt z PS3.

Offline Yeb

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3093
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Yebaka
    • Zobacz profil
Odp: Problem z podlaczeniem do internetu PS3.
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 03, 2009, 22:58:25 »
Wejdz w konfiguracje i daj w ustawieniach internetu że ma być po kablu. Nie mogę teraz tego sprawdzić, lepsza połowa używa tv ;) bo dałbym Ci dokładniejsze namiary, przynajmniej wiesz gdzie szukać :)

Edit: Masz dokładniej

Network Setings -> Internet Connection Setings -> Wired Connection

http://manuals.playstation.net/document/en/ps3/2_60/settings/connectwired.html
http://manuals.playstation.net/document/en/ps3/2_60/settings/connectwireless.html
« Ostatnia zmiana: Maj 03, 2009, 23:22:41 wysłana przez Yebaka »

Offline Buster Dogg

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7227
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pitagoras siłowni
    • Zobacz profil
Odp: Problem z podlaczeniem do internetu PS3.
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 04, 2009, 09:07:25 »
Albo możesz zobaczyć w lapku jaki adres dostaje i ustawić w routerze zupełnie inny dla PS3 (po MAC'u).
(kliknij)

Czezare

  • Gość
Odp: Problem z podlaczeniem do internetu PS3.
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 04, 2009, 12:24:28 »
Dziekuje obu kolegom.Wroce z roboty to bede testowal.

Czezare

  • Gość
Odp: Problem z podlaczeniem do internetu PS3.
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 04, 2009, 21:42:48 »
Niestety dupa:( Pomimo tego, ze wybralem sie specjalnie do miasta po kabel ethernetowy skrosowany (gdzies wygooglalem, ze taki winien byc) to po podlaczeniu wciaz konsola mi go nie wykrywa! >:( Pisze po angielsku, ze nie wykryl kabla ethernet. Niby laczy sie z PSN, ale przy probie sciagniecia czegokolwiek wyskakuje komunikat: "An error has occured (80710D23).Oczywiscie proba przetestowania czegokolwiek konczy sie wywaleniem mojego kompa z internetu i laptopa zony :( Do ustawien routera nie zagladalem, bo sie po prostu na tym nie znam.Najbardziej mnie martwi ten komunikat o nie wykryciu zarowno kabla skrosowanego jak rowniez zwylego, za pomoca ktorego podlaczalem X360 i wszystko hulalo.Moj router to Linksys WRT 54.

woster27

  • Gość
Odp: Problem z podlaczeniem do internetu PS3.
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 04, 2009, 21:51:56 »
Wiesz co może spytaj sie kolegi czy miał internet bezprzewodowy, bo jeśli miał to plej ma w ustawienich internetu jego IP zapisane i nie akceptuje żadnych innych połączeń bezprzewodowych.A co do kabli to Ps3 czyta każdy kabel do internetu który przewodzi sygnał.Ja niemam z połączeniem bezprzewodowym żadnych problemów.Pogrzeb w ustawieniach tam musi myć coś ustawione.

Offline Buster Dogg

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7227
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pitagoras siłowni
    • Zobacz profil
Odp: Problem z podlaczeniem do internetu PS3.
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 04, 2009, 22:06:40 »
Zapytałem Pana Googla co myśli o tym problemie i podrzucił mi taki link http://forums.linksys.com/linksys/board/message?board.id=Wireless_Routers&thread.id=12820&view=by_date_ascending&page=2
Problem ponoć polega a niekompatybilności UPnP routera z tym w PS3. Dotyczy to podobno tego konkretnego modelu routera. Wystarczy wyłączyć UPnP w routerze i powinno zadziałać. Minusem jest to, że nie będziesz mógł nic streamować z kompa bez odblokowywania konkretnych portów.

EDIT:
Wygląda na to, że na forum Playstation też to przerabiali.
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=psnetwork&thread.id=197899
« Ostatnia zmiana: Maj 04, 2009, 22:11:16 wysłana przez Buster Dogg »
(kliknij)

Offline Yeb

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3093
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Yebaka
    • Zobacz profil
Odp: Problem z podlaczeniem do internetu PS3.
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 04, 2009, 22:28:06 »
Kabel powinien być zwykły, skrosowany używa się jak chcesz podłączyć 2 pc przez karty sieciowe. Tu poczytaj wątek o błędach http://www.ps3site.pl/forum/index.php?showtopic=14880

SimonX

  • Gość
Odp: Problem z podlaczeniem do internetu PS3.
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 04, 2009, 22:48:20 »
Niestety dupa:( Pomimo tego, ze wybralem sie specjalnie do miasta po kabel ethernetowy skrosowany (gdzies wygooglalem, ze taki winien byc) to po podlaczeniu wciaz konsola mi go nie wykrywa! >:( Pisze po angielsku, ze nie wykryl kabla ethernet. Niby laczy sie z PSN, ale przy probie sciagniecia czegokolwiek wyskakuje komunikat: "An error has occured (80710D23).Oczywiscie proba przetestowania czegokolwiek konczy sie wywaleniem mojego kompa z internetu i laptopa zony :( Do ustawien routera nie zagladalem, bo sie po prostu na tym nie znam.Najbardziej mnie martwi ten komunikat o nie wykryciu zarowno kabla skrosowanego jak rowniez zwylego, za pomoca ktorego podlaczalem X360 i wszystko hulalo.Moj router to Linksys WRT 54.

dziwne, ja nie miałem żadnych problemów
najpierw na kablu był xbox a ps3 na wifi, potem xboxa się pozbyłem a do kabla, na którym był xbox podpiąłem ps3 - nic nie zmieniałem w ustawieniach routera, tylko w ps3 ustawiłem połączenie przewodowe i automatyczną konfigurację i poszło

Czezare

  • Gość
Odp: Problem z podlaczeniem do internetu PS3.
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 05, 2009, 06:18:17 »
Odnosnie bledu.Niech mi ktos łopatologicznie wytlumaczy co moj blad oznacza i jak mu przeciwdzialac?Dla mnie to czarna magia:

80710D23 - Turn the PS3 off for a bit (30 minutes give or take) with the power toggle (not standby XMB or touch button).

SimonX- jak widac automatyczne polaczenie nie dziala u wszystkich.Poprosze dzis mojego admina do siebie zeby stworzyl na routerze osobne przypisanie IP dla PS3.Moze to pomoze?Tylko jesli dalej konsola nie bedzie wykrywala mi kabla to chyba i on nic nie wskora.Na konsoli mam ustawione polaczenie kablowe (Wired).Kolega tez sie laczyl przez kabel.
W sumie to jestem bardzo rozczarowany problemami z polaczeniem. Sadzilem, ze bedzie to znacznie prostsza sprawa.

Offline gear

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 832
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Problem z podlaczeniem do internetu PS3.
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 05, 2009, 07:48:20 »
To inaczej. Wlacz wifi w konsoli. Potem podejrzyj ustawienia sieci i spisz je. Nastepnie zmien ustawienia sieci recznie. Wpisz IP o jeden wiekszego od tego wpisanego poprzednio.

Czezare

  • Gość
Odp: Problem z podlaczeniem do internetu PS3.
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 06, 2009, 21:45:13 »
Ani wczoraj, ani dzisiaj nie mialem czasu pogmerac w ustawieniach, dopiero jutro przychodzi do mnie admin mojej osiedlowki i bedziemy kombinowac. Chce sie jednak najpierw upewnic co do jednej rzeczy. Nie wazne czy konsole podlaczam kablem zwyklym, czy skrosowanym dostaje za kazdym razem komunikat nastepujacej tresci:"An Ethernet cable is not connected". Napis pojawia sie pomimo tego, ze z tylu konsoli caly czas pali sie i miga zielona kontrolka obok wtyczki kabla.Rozumiem, ze jak przypiszemy odpowiedni adres IP na routerze dla konsoli to komunikat o nie podlaczonym kablu zniknie?Mam racje?

Czezare

  • Gość
Odp: Problem z podlaczeniem do internetu PS3.
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 07, 2009, 19:53:07 »
Dziekuje wszystkim za rady, a szczegolnie koledze Buster Doggowi, ktorego porada okazala sie najcenniejsza.Admin wylaczyl na moim routerze UPnP i wszystko ruszylo z kopyta!Swoja droga to sie cholernie dziwie, ze podstawowy i najpopularniejszy router najbardziej znanego producenta gryzie sie z PS3...

Katanka

  • Gość
Odp: Problem z podlaczeniem do internetu PS3.
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 07, 2009, 20:07:00 »
No to teraz pełna parą obczajaj PSN :) Jest tam kilkanaście perełek i kilkadziesiąt rzeczy wartych uwagi i wydania kasy.

Offline Buster Dogg

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7227
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pitagoras siłowni
    • Zobacz profil
Odp: Problem z podlaczeniem do internetu PS3.
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 07, 2009, 21:17:58 »
Cała przyjemność po mojej stronie  ;D

Swoją drogą jeśli masz jeszcze pudełko od tego routera i chwilę czasu sprawdź, czy jest gdzieś na nim taki znaczek:


Jeśli nie ma to wyjaśniało by sprawę niekompatybilności. Jeśli jest to będę wielce zdziwiony bo PS3 jest certyfikowanym urządzeniem DLNA. Sam jestem ciekawy.
(kliknij)

Czezare

  • Gość
Odp: Problem z podlaczeniem do internetu PS3.
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 07, 2009, 21:24:14 »
No to teraz pełna parą obczajaj PSN :) Jest tam kilkanaście perełek i kilkadziesiąt rzeczy wartych uwagi i wydania kasy.
Hop hop, nie tak predko! ;D Przede wszystkiem konsola nie jest moja i nie moge sie z nia tak rzadzic, jakbym chcial ;)

Cała przyjemność po mojej stronie  ;D

Swoją drogą jeśli masz jeszcze pudełko od tego routera i chwilę czasu sprawdź, czy jest gdzieś na nim taki znaczek:


Jeśli nie ma to wyjaśniało by sprawę niekompatybilności. Jeśli jest to będę wielce zdziwiony bo PS3 jest certyfikowanym urządzeniem DLNA. Sam jestem ciekawy.
Niestety...Pudelka juz nie mam :(

proszę modyfikować wypowiedź, nie tłuc posta pod postem!
« Ostatnia zmiana: Maj 07, 2009, 22:20:41 wysłana przez gurafikku »