Autor Wątek: dogrywanie tekstur  (Przeczytany 12936 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Maciej Kaczyński

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
    • Pejdż on Kompjuter Entertetejment
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 12, 2008, 20:11:02 »
doinstalowałeś grę z poziomu opcji?
Bo wiesz, w UT to nie jest tak, że tekstury się dogrywają w losowym momencie. Dzieje się tak przy wczytywaniu poziomu, a mapy UT się mieszczą w ramie, więc bez powiedzmy zginięcia nie masz szans zobaczyć doczytywania.
http://www.youtube.com/user/pokeplinfo
Pejdż on Kompjuter Entertetejment

sialala

  • Gość
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 14, 2008, 04:17:19 »
tjaaa... doinstalowalem ja z opcji. mapy sa ogromne - wszystkich zreszta jeszcze nawet nie widzialem - ale po paru godzinach z gra tego zjawiska nie dane mi bylo dojrzec.

edit:
a jednak.
wczoraj podczas pojedynku online w pewnym momencie zaraz po wczytaniu planszy Biohazard zauwazylem jak tekstury nabieraja ostrosci - nie bylo tak, ze obiekty byly zupelnie gole - ale mialy znacznie slabsze tekstury. wprawdzie ulamek sekundy pozniej wszystko juz bylo ladne i piekne - wiec efekt na pewno wystepuje, tylko widocznie jest dobrze maskowany.
zastanawiam sie, czy to nie kwestia innego filtrowania tekstur na PS3 i XBoxie - przez co to doczytywanie tekstur na XO widac lepiej niz na PS3. przyklad roznic w filtrowaniu tekstur? PES2008. na XO sa wyrazne 3 pasy w zaleznosci od tego jak daleko murawa jest od kamery - na PS3 jest to niezauwazalne. tak sobie zgaduje :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2008, 15:14:03 wysłana przez sialala »