Autor Wątek: dogrywanie tekstur  (Przeczytany 12935 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ender__blender

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
dogrywanie tekstur
« dnia: Listopad 24, 2007, 21:30:58 »
Bry,


pytanki...czy na PS3 tez ogrywaja sie tekstury taka jak na X360?

Offline Maciej Kaczyński

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
    • Pejdż on Kompjuter Entertetejment
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 24, 2007, 21:40:23 »
co znaczy dogrywają? We wszystkich grach na 360 dogrywają ci się tekstury?
Bo z tego co widzę problem dotyczy w zasadzie gier na UE3.
http://www.youtube.com/user/pokeplinfo
Pejdż on Kompjuter Entertetejment

Offline ender__blender

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 24, 2007, 22:06:03 »
dogrywały mi sie w GoW i Bioshocku. Teraz czytam, ze dogrywaja sie w Mass Effect.

Pytanie....czy wystepuje takie zjawisko na PS3?

Offline tomoman

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 84
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • http://tomoman.blogspot.com
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 24, 2007, 22:25:14 »
Z tego co wiem, ani GoW ani Bioshock nie wyszły na PS3 więc jaki sens ma to pytanie? I jaki sens ma odpowiedź, że w jakiejś grze na ps3 się też dogrywają? Przecież to nie zależy od sprzętu, tylko od programistów.

:D

Offline ender__blender

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 24, 2007, 22:48:46 »
pytanie jest proste jak drut i czekam na prosta jak drut odpowiedz. Twoj post nas do odpowiedzi nie zblizyl o milimetr.

Offline Maciej Kaczyński

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
    • Pejdż on Kompjuter Entertetejment
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 24, 2007, 23:21:35 »
dogrywały mi sie w GoW i Bioshocku. Teraz czytam, ze dogrywaja sie w Mass Effect.
No właśnie. Dogrywają ci się grach na Unreal Engine 3.
http://www.youtube.com/user/pokeplinfo
Pejdż on Kompjuter Entertetejment

Offline ender__blender

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 24, 2007, 23:55:49 »
dogrywały mi sie w GoW i Bioshocku. Teraz czytam, ze dogrywaja sie w Mass Effect.
No właśnie. Dogrywają ci się grach na Unreal Engine 3.


racja ale czy w grach na silniku UE3 na PS3 tez sie dogrywaja tekstury?

Pytam bo sie zastanawiam czy to nie jest przypadkiem kwestia szybkosci odczytu.

Offline Maciej Kaczyński

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
    • Pejdż on Kompjuter Entertetejment
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 25, 2007, 00:14:04 »
Jak narazie chyba tylko cała jedna gra wyszła na UE3 - Stranglehold (R6:V sporą część kodu ma wciąż z UE2.5), więc ciężko stwierdzić. A przynajmniej jedna, która jakoś sensownie wykorzystuje ten silnik.
Teoretycznie jeżeli tekstury byłyby trzymane na dysku, to efekt dogrywania tekstur powinien mniej zauważalny, ale tekstury jak rozumiem będą zawsze doczytywane na końcu, bo ten silnik tak po prostu ma.

Ale to naprawdę taki wielki problem? Wolałbyś 5-10 sekund dłużej patrzyć się na czarny ekran z napisem loading, zamiast co jakiś czas przemęczyć się z tymi pojawiającymi się teksturami?
http://www.youtube.com/user/pokeplinfo
Pejdż on Kompjuter Entertetejment

Offline RexNebular

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 762
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 25, 2007, 00:55:20 »
dogrywały mi sie w GoW i Bioshocku.

A u mnie nie dogrywały się ani w powyższych, ani w MOH: Airborne, który też podobno miał mieć takie problemy. Można więc założyć, że wszystko zależy od tego, jaki się komu trafi napęd.

Offline tomoman

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 84
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • http://tomoman.blogspot.com
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 25, 2007, 07:40:48 »
pytanie jest proste jak drut i czekam na prosta jak drut odpowiedz. Twoj post nas do odpowiedzi nie zblizyl o milimetr.

Widać nie jestem prosty jak drut. Powtórzę raz jeszcze, dla mnie bez sensu jest porównywanie gier, które nie wyszły na obie platformy. To tak jakbyś zapytał: mam wrażenie, że Nariko w Heavenly Sword reaguje czasem chaotycznie na ruchy pada, czy tak samo jest w grach na Xboxa360?


Offline ender__blender

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 25, 2007, 17:57:14 »

Ale to naprawdę taki wielki problem? Wolałbyś 5-10 sekund dłużej patrzyć się na czarny ekran z napisem loading, zamiast co jakiś czas przemęczyć się z tymi pojawiającymi się teksturami?

dla mnie jest to problem, nie ukrywam, ze mnie to irytuje bo nie po to kupilem konsole, zeby miec jaiies glitches jak na PC.

Jezeli rzecz jest w napedzie/predkosci odczytu to znaczy mniej wiecej tyle, ze jak pojawi sie modchip umoziwiajacy granie z dysku to jakosc gier ulegnie poprawie....czyli troche samobój dla MS :/. Wtedy tez podejzewam przerobie pudlo raz dwa.

do tomoman:

Blu-Ray ma szybszy odczyt, stad pytanie czy gry z silnikiem UE3 dogrywaja tekstury na PS3. Nie chce porownywac konkretnych gier...chce porownac gry wykonane w tej samej technologii na obydwie konsole. Kminisz? Albo problem wynika z hardware'u albo z sofware'u i to chce ustalic.

Offline Gregys

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10106
  • pukier cuder
    • Zobacz profil
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 25, 2007, 18:12:21 »
Podaj proszę jaka gra, która korzysta z silnika U3, wyszła na PS3 (jak rozumiem stranglehold nie jest zbyt dobrym tytułem skoro padła jego nazwa i żadne konkrety).
Cytuj
Blu-Ray ma szybszy odczyt,
Szybszy od czego? I poproszę o źródło potwierdzające tą szybkość.
Gregys out.

Offline Maciej Kaczyński

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
    • Pejdż on Kompjuter Entertetejment
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 25, 2007, 18:31:59 »
Oczywiście, że bluray szybszego odczytu nie ma. Stąd też trasy Motorstorma wczytują się tyle ile się wczytują (a gra z niewiadomych powodów nie wykorzystuje dysku do cache'owania danych).
Zaletą bluraya jest jednak stała prędkość odczytu, podczas gry na dvd jest ona wzrasta wraz odległością od środka dysku.
http://www.youtube.com/user/pokeplinfo
Pejdż on Kompjuter Entertetejment

Offline ender__blender

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 25, 2007, 18:34:43 »
Podaj proszę jaka gra, która korzysta z silnika U3, wyszła na PS3 (jak rozumiem stranglehold nie jest zbyt dobrym tytułem skoro padła jego nazwa i żadne konkrety).
Cytuj
Blu-Ray ma szybszy odczyt,
Szybszy od czego? I poproszę o źródło potwierdzające tą szybkość.

1) MOHAA Airborne

2) na forach widzialem charty i czytalem, ze x2 BD ma nizsza maksymalna predkosc od x12 DVD ale ŚREDNIA prędkość jest szybsza (czyli ta na której nam zależy podczas grania) co wynika z szybszego seek time w technologii BD. Tyle zrozumialem. Byc moze to brednie a byc moze nie.


Offline Muody

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 75
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • muody @ deviantArt
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 25, 2007, 19:04:11 »
jak pojawi sie modchip umoziwiajacy granie z dysku to jakosc gier ulegnie poprawie....czyli troche samobój dla MS :/. Wtedy tez podejzewam przerobie pudlo raz dwa.

samobója sobie strzelisz sam, dostając bana na XBL. chyba, że jakiś zdolny h4X0r zamontuje ci blu-raya i emulację PS3, heheh

Offline Padre

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2824
    • Zobacz profil
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 25, 2007, 19:08:09 »
Jeśli Blu-Ray jest szybszy, to skąd konieczność wielokrotnego nagrywania na nim tych samych danych?

PS. Czy Orange Box na X360 ma tak fatalny framerate, jak wersja na PS3? Tak pytam, bo 1UP uznało wersję na Pleja za momentami niegrywalną. (P, NMSP)  ::)

Offline Gregys

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10106
  • pukier cuder
    • Zobacz profil
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 25, 2007, 19:15:16 »
Czy jest tu ktoś, kto grał w Airborne na x360 i PS3 i może powiedzieć jakie są różnice w w/w tytułach? Może tą drogą do czegoś dojdziemy :) Ja grałem tylko w demo na x360 - wyrzygałem się jak każdą grą w realiach 2 wojny i odpuściłem ;) Doczytywania tekstur nie stwierdziłem. Mógłby się wreszcie MS obudzić i zrezygnować z konsoli bez HDD. Co do informacji z forum to podchodziłbym raczej ostrożnie.
Gregys out.

Offline ender__blender

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 25, 2007, 19:19:18 »
jak pojawi sie modchip umoziwiajacy granie z dysku to jakosc gier ulegnie poprawie....czyli troche samobój dla MS :/. Wtedy tez podejzewam przerobie pudlo raz dwa.

samobója sobie strzelisz sam, dostając bana na XBL. chyba, że jakiś zdolny h4X0r zamontuje ci blu-raya i emulację PS3, heheh

heh wierz mi...jezeli modderzy na X360 odtworza funkcjonalnosc zmodowanego Xboxa (hdd, dashboardy, xbmc, skrypty, kodeki etc) to bie bede sie zastanawial nawet minuty :)

Offline Maciej Kaczyński

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
    • Pejdż on Kompjuter Entertetejment
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 25, 2007, 19:28:28 »
2) na forach widzialem charty i czytalem, ze x2 BD ma nizsza maksymalna predkosc od x12 DVD ale ŚREDNIA prędkość jest szybsza (czyli ta na której nam zależy podczas grania) co wynika z szybszego seek time w technologii BD. Tyle zrozumialem. Byc moze to brednie a byc moze nie.
Gdyby średnia prędkość BD była większa od średniej prędkości dvd, to twórcy gier na PS3 nie umieszczaliby co poziom wszystkich tekstur/dźwięków/modeli na płycie żeby utrzymać czasy wczytywania do minimum.
Napęd ps3 ma prędkość stałą rzędu 9MB/s.
Xbox 360 - 5.4 do 15.6MB/s
Problem w tym, że nie da się ot tak po prostu wyliczyć średniej odczytu dla X360, bo każda gra będzie go miała inny. Średnia miała by sens, gdyby każda gra zajmowała 100% powierzchni, ale tak nie jest.
http://www.youtube.com/user/pokeplinfo
Pejdż on Kompjuter Entertetejment

Offline Padre

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2824
    • Zobacz profil
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 25, 2007, 19:38:01 »
Na pewno dużo wyjaśnią takie gry jak UT3 i Gears of War 2. Jeśli w nich będzie pop-in, to Unreal Engine 3 zwyczajnie tak ma. Ciekawe też może być porównanie UT3 w wersjach na maszyny Sony i MS. Póki co uważam to za problem software'u, na obie wspomniane platformy są gry, które udowadniają, że można uzyskać rewelacyjne efekty ze stałym framerate'em i bez doczytujących się tekstur.

Offline ender__blender

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 25, 2007, 19:41:00 »
a moze ktorys forumowiczow grał w GoW na PC z obrazu .iso?

Ciekawe jak wyglada kwestiadogrywania tekstur na PC ???

Offline RexNebular

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 762
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 25, 2007, 19:44:32 »
a moze ktorys forumowiczow grał w GoW na PC z obrazu .iso?

Ciekawe jak wyglada kwestiadogrywania tekstur na PC ???

Na jakiej konfiguracji?

Offline ender__blender

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 25, 2007, 19:50:50 »
a moze ktorys forumowiczow grał w GoW na PC z obrazu .iso?

Ciekawe jak wyglada kwestiadogrywania tekstur na PC ???

Na jakiej konfiguracji?

na dobrej konfiguracji

Offline Maciej Kaczyński

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
    • Pejdż on Kompjuter Entertetejment
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 25, 2007, 19:51:20 »
a moze ktorys forumowiczow grał w GoW na PC z obrazu .iso?

Ciekawe jak wyglada kwestiadogrywania tekstur na PC ???
W ogóle nie wyglądają, bo takich problemów na pececie generalnie nie ma (oczywiście zakładając że nie masz karty ze szrotu za 20zł).
Po pierwsze, każda gra instaluje się w całości na dysku twardym.
Po drugie, pecety generalnie mają więcej pamięci.


UT3 chyba nie będzie miało większych problemów, bo z tego co pamiętam, poziomy są tak skonstruowane żeby w całości mieściły się w pamięci konsoli.
http://www.youtube.com/user/pokeplinfo
Pejdż on Kompjuter Entertetejment

Offline tomoman

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 84
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • http://tomoman.blogspot.com
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 25, 2007, 20:06:50 »
jak pojawi sie modchip umoziwiajacy granie z dysku to jakosc gier ulegnie poprawie....czyli troche samobój dla MS :/. Wtedy tez podejzewam przerobie pudlo raz dwa.

samobója sobie strzelisz sam, dostając bana na XBL. chyba, że jakiś zdolny h4X0r zamontuje ci blu-raya i emulację PS3, heheh

heh wierz mi...jezeli modderzy na X360 odtworza funkcjonalnosc zmodowanego Xboxa (hdd, dashboardy, xbmc, skrypty, kodeki etc) to bie bede sie zastanawial nawet minuty :)

No to masz się z czego cieszyć i czym się chwalić...

Offline ender__blender

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 25, 2007, 21:23:59 »
jak pojawi sie modchip umoziwiajacy granie z dysku to jakosc gier ulegnie poprawie....czyli troche samobój dla MS :/. Wtedy tez podejzewam przerobie pudlo raz dwa.

samobója sobie strzelisz sam, dostając bana na XBL. chyba, że jakiś zdolny h4X0r zamontuje ci blu-raya i emulację PS3, heheh

heh wierz mi...jezeli modderzy na X360 odtworza funkcjonalnosc zmodowanego Xboxa (hdd, dashboardy, xbmc, skrypty, kodeki etc) to bie bede sie zastanawial nawet minuty :)

No to masz się z czego cieszyć i czym się chwalić...

dziekuję za słowa uznanina

Offline Maciej Kaczyński

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
    • Pejdż on Kompjuter Entertetejment
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 25, 2007, 21:48:46 »
A propos GOW na PC, to znajomy podesłał mi screenshoty z gry ustawionej na very low w 400x300 (gra o dziwo upscaluje obraz do 800x600).





Wygląda zabawnie retro. Szczególnie ta krew
http://www.youtube.com/user/pokeplinfo
Pejdż on Kompjuter Entertetejment

Offline Muody

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 75
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • muody @ deviantArt
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 25, 2007, 22:16:23 »
retro? ucho Marcusa z celownikiem broni zajmują tu więcej pamięci, niż dwie postaci w FF7 ;D podoba mi się motyw z upscalem, ten HUD w wyższej res

Offline ender__blender

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 25, 2007, 23:28:31 »
huehuehue wyglada jakby gra byla zrobiona w tej samej technologi co Comanche albo Outcast :):):)

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 12132
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 25, 2007, 23:55:51 »
1) MOHAA Airborne

nie wyszlo jeszcze na PS3 jesli sie nie myle

Cytuj
2) na forach widzialem charty i czytalem, ze x2 BD ma nizsza maksymalna predkosc od x12 DVD ale ŚREDNIA prędkość jest szybsza (czyli ta na której nam zależy podczas grania) co wynika z szybszego seek time w technologii BD. Tyle zrozumialem. Byc moze to brednie a byc moze nie.

gdyby tak bylo, to Motorstorm dogrywalby sie znacznie szybciej. PES2008 na PS3 tez wgrywa sie dluzej niz na XO. ogolnie czasy loadingow gier na PS3 sa dluzsze niz na XO - zatem praktyka wskazuje teze odwrotna do tej, ktora wyczytales z forow.

Offline Czaju

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2805
    • Zobacz profil
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 02, 2008, 14:49:10 »
Odświeżam wątek. Przypomniało mi się, że niedawno na własne oczy widziałem w Uncharted zjawisko pt. dogrywanie tekstur.
PSN ID: czajuprime

Offline Toread

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1217
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • http://discordia.pl/~toread
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 02, 2008, 15:04:47 »
Też zaobserwowałem, ale bałem się pisać ;>
[url=http://pl.playstation.com/psn/profile/Toread

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 02, 2008, 15:43:55 »
Też tak miałem, ale na pewno nie na taką skalę jak w Gearsach czy Mass Effekcie. Raz mi się tylko zdarzyło, czy dwa w Uncharted.
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline Sky Ace

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 63
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • http://www.skyace.org
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 02, 2008, 23:21:18 »
A gdzie to widzieliście (za spoilery ubiję ;F )? Mi się nie udało, może jeszcze nie doszedłem tam, albo nie zauważyłem zwyczajnie.

Offline tomoman

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 84
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • http://tomoman.blogspot.com
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 03, 2008, 09:01:57 »
Ja zauważyłem w dwóch levelach, co pozwala wierzyć, że w kolejnych grach wykorzystujących ten silnik uporają się z tym problemem. Nie będę zdradzał fabuły, powiem tylko, że problemy są np w pomieszczeniu z zagadką z 4 symbolami.

Offline Sky Ace

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 63
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • http://www.skyace.org
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 03, 2008, 09:19:24 »
W tym na początku? To nie zauważyłem, ale przyjrzę się.

Offline RexNebular

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 762
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 03, 2008, 12:48:50 »
Też widziałem - głównie przy przechodzeniu z filmików do właściwej gry. Kilka razy były to jakieś pojedyncze obiekty (np. brama albo skuter), ale zdarzało się też, że trzeba było poczekać kilka sekund aż się tekstury całego podłoża doczytają.

Offline ender__blender

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 04, 2008, 16:54:09 »
no to nasuwa sie wniosek, ze nie odczyt winny, nie silnik tylko mala pamięc w nextgenach jest winna. Lepiej, zeby PC fanboye nie czytali tego wątku

:)

Offline Toread

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1217
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • http://discordia.pl/~toread
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 04, 2008, 16:55:34 »
no to nasuwa sie wniosek, ze nie odczyt winny, nie silnik tylko mala pamięc w nextgenach jest winna. Lepiej, zeby PC fanboye nie czytali tego wątku

:)

Vetch już to napisał: http://polygamia.pl/crysis-na-360#comment-12512
[url=http://pl.playstation.com/psn/profile/Toread

sialala

  • Gość
Odp: dogrywanie tekstur
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 12, 2008, 18:35:42 »
za to Unreal Turnament III po zaintalowaniu na HDD nie wykazuje tej przypadlosci (albo jeszcze jej nie dane mi bylo zaobserwowac). a specjalnie pare razy przebieglem plansze wzdluz i wszerz ;)