Autor Wątek: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC  (Przeczytany 160193 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

budda

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #80 dnia: Styczeń 27, 2015, 01:22:23 »
Filmik z pc bankowo, a równanie w dół do xboxa bankowo. Mówią w wywiadzie, że wszystko tak samo wszędzie i nie ma powodu by im nie wierzyć. Faktycznie może 2GB dawać radę - w sumie to tylko lamusy z Kijowa na razie nie ogarniają chyba, right?

Co do downgrade'u - to przecież inne scenki. Wcześniej puścili co bardziej ładne miejscówki w 4k czy coś. Dragon Age też w kuj nierówny, czasem powieje skip-genem a czasem 2007 puka. Ja tam nie widzę wielkich różnic, a 900p od 1080p odróżnię z zamkniętymi oczami.

Choć co prawda to prawda, to traktowanie pecetowców z buta bardzo nieładne - jak nie dadzą przynajmniej w .ini pozmieniać draw distance'ów czy zasięgu cieni a AA walną gówniane to się obrażam.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83910
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #81 dnia: Styczeń 27, 2015, 01:23:37 »
Choć co prawda to prawda, to traktowanie pecetowców z buta bardzo nieładne - jak nie dadzą przynajmniej w .ini pozmieniać draw distance'ów czy zasięgu cieni a AA walną gówniane to się obrażam.
Ale po co? Zeby mieć 10fpsów?

Przypominam - gra na ustawieniach High (a nie Ultra) miała spadki do 30fpsów na GTX 980 i i7-4690. Cudów w 4 miesiące nie dokonają, zwłaszcza że robią 3 wersje naraz. Dla porównania różnica w wydajności między 770 a 980: http://www.anandtech.com/bench/product/1037?vs=1351 - 980 jest o jakieś 60-80% szybszy od 770.

EDIT: Na gamezilli jest ten 14 minutowy filmik w przyzwoitej jakości: http://gamezilla.komputerswiat.pl/media/hd_videos/2015/01/wiedz_hd2.mp4 (9mbit)

Na kanale cdp red niby jest 60fps, ale jakos tego nie widac podczas oglądania: https://www.youtube.com/watch?v=BgJUL3nN4iI&hd=1
« Ostatnia zmiana: Styczeń 27, 2015, 01:29:20 wysłana przez Simplex »

ImYourFather

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #82 dnia: Styczeń 27, 2015, 01:25:59 »
moja teoria jest taka że ta gra jest całkiem sprawnie zakodowana od strony RPG ale strona wizualna (czyli grafika) hula na bardzo bardzo słabym enginie przez co wymaga do gry na medium co najmniej 780ki lub 970ki co jest po prostu absurdem  >:( >:(

moim zdaniem na jakąs magiczną optymalizacje nie ma co liczyć prędzej wyjdą pacze zabiedzające grafę żeby to jakos chodziło na normalnych konfiguracjach jakie ma większosc graczy, podejrzewam ze na konsolach też nie będzie słodko , gra pewnie bedzie chodzic w 20-30 klatkach z okazjonalnymi spadkami ponizej 20 fpsów

Podsumowując moze byc fajna gra o bardzo wysokich wymaganiach nieadekwatnych do wyglądu
« Ostatnia zmiana: Styczeń 27, 2015, 01:27:34 wysłana przez ImYourFather »

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #83 dnia: Styczeń 27, 2015, 01:27:26 »
Choć co prawda to prawda, to traktowanie pecetowców z buta bardzo nieładne - jak nie dadzą przynajmniej w .ini pozmieniać draw distance'ów czy zasięgu cieni a AA walną gówniane to się obrażam.
Ale po co? Zeby mieć 10fpsów?

Nie. Żeby mieć 30 FPS-ów za kilka lat na kartach w 10 nm.

budda

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #84 dnia: Styczeń 27, 2015, 01:38:54 »
Noo. Miejmy nadzieję, że po to, żeby mieć "ładnie" jak będę drugi raz ogrywał na 1070 czy 1170 SLI.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83910
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #85 dnia: Styczeń 27, 2015, 01:39:52 »
Choć co prawda to prawda, to traktowanie pecetowców z buta bardzo nieładne - jak nie dadzą przynajmniej w .ini pozmieniać draw distance'ów czy zasięgu cieni a AA walną gówniane to się obrażam.
Ale po co? Zeby mieć 10fpsów?

Nie. Żeby mieć 30 FPS-ów za kilka lat na kartach w 10 nm.
Czyli wtedy kiedy wiedźmin nie bedzie już nikogo ;) <--- EMOTIKON, sam zamierzam przejsc dwójkę przed trójką.

I dobrze ze napisales o 30fps a nie 60, bo bym przypomniał GTA IV. Oraz ubersampling w W2. Oraz Crysisa 1, w ktorym chyba do dziś nie da sie uzyskac 1080p60.

Jezeli silnik jest skopany jak mowi Imyourfather, to nawet za 5 lat nie bedzie dzialal lepiej, z powodu wąskich gardeł (no chyba że DX12 magicznie zadziala dla starych gier, albo CDP napisze patcha i generalnie będzie optymalizować grę miesiacami po premierze). Ja na premierze raczej na pewno nie kupię, a jeśli kupię z przyzwyczajenia (1 i 2 kupilem na premierze), to nie bede gral, zeby sie nie denerwowac jak gra słabo chodzi/wygląda na karcie za która rok wczesniej dałem 2,5k.

Aha, no i jakim cudem podczas tej prezentacji był screen tearing, na który narzekał prawie każdy recenzent?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 27, 2015, 01:45:32 wysłana przez Simplex »

ImYourFather

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #86 dnia: Styczeń 27, 2015, 01:53:51 »
cytat z PCLAB.PL goscia który testował grę na

Procesor    Intel Core i7-4790
Płyta główna    ASRock Z97 uATX
Pamięć    8 GB DDR3
Karta graficzna    GeForce GTX 980 4 GB GDDR5

Zagrałem w rozdzielczości 1920 × 1080 w ustawieniach wysokich (po nich są już tylko ?ultra?), o ile pamiętam ? z wyłączoną opcją SSAO i skromnym wygładzaniem krawędzi i filtrowaniem anizotropowym. Nie miałem licznika klatek animacji. Przez większość czasu umowna płynność była zachowana, co należy rozumieć przez okolice 30 kl./s lub nieco więcej, ale nie więcej niż 35 kl./s, nawet w zamkniętych pomieszczeniach. Jednak niekiedy wahania płynności były bardzo duże. Może nie były to spadki do 10?15 kl./s lub jeszcze mniej, ale się zdarzało, że liczba ta zmniejszała się z 40 do 20 w ciągu dosłownie sekundy i często nie było to związane z akcją na ekranie, bardziej z konkretnym miejscem. Pod względem optymalizacji jest jeszcze sporo pracy. Wiele osób zapłacze nad swoim sprzętem, tego jestem pewien.

...W tym miejscu powinienem napisać słowo o tym, jak gra wygląda w wersji na najnowsze konsole, ale byłem na tyle pochłonięty doznaniami na komputerze, że nie zerknąłem. Jednak z kilkoma osobami rozmawiałem już po zabawie i stwierdziły one, że spadek jakości był spory.

Offline m1sza

  • n00b mod
  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 12430
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #87 dnia: Styczeń 27, 2015, 07:28:39 »
Czyli co? Jak mam 3570K i 770 tkę z 2 giga ramu to lepiej się przerzucić na konsolę? High mi styknie.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83910
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #88 dnia: Styczeń 27, 2015, 08:42:33 »
Jak na razie to do high potrzebny jest 980, a i tak są spadki poniżej 30. Oraz pastgenowy LOD, draw distance i clipping na włosach oraz roślinności (ten drugi gorszy niż w Black Flag).
« Ostatnia zmiana: Styczeń 27, 2015, 08:45:31 wysłana przez Simplex »

Offline Alexej

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7426
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowa generacja nikogo, ja chcę kolejnej!
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #89 dnia: Styczeń 27, 2015, 08:49:44 »
no nic, trzeba czekać na premierę i testy.

Jak jakimś cudem na xone gra będzie wyglądać lepiej niż na moim 660ti, to albo kupię xone, albo poczekam na optymalizację i za jakieś pół roku kupię 970, albo co tam wtedy będzie w cenie xone.

Wciąż się waham, czy anulować kolekcjonerkę na pc, czy kupić i odsprzedać. Jak było w wypadku W2? Sensownie drożej chodziły zafoliowane kolekcjonerki po premierze? Czy lepiej celować w napalenców na dzień premiery?

PSN ID: AlexejPL Steam: Alexej Origin: Alexejpl Uplay: AlexejPL

Offline m1sza

  • n00b mod
  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 12430
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #90 dnia: Styczeń 27, 2015, 08:51:19 »
Jak na razie to do high potrzebny jest 980, a i tak są spadki poniżej 30. Oraz pastgenowy LOD, draw distance i clipping na włosach oraz roślinności (ten drugi gorszy niż w Black Flag).

To pierdzielę w takim razie. Gra wygląda gorzej niż DA a wymagania z dupy. GJ CDP.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83910
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #91 dnia: Styczeń 27, 2015, 09:10:09 »
Podejrzewam za rok dwa po premierze zafoliowana kolekcjonerka na każdą platforme będzie chodzić za >1000 zł. No chyba ze Wiedźmin okaże sie kompletną klapą, na co mimo wszystko się nie zanosi.

Offline m1sza

  • n00b mod
  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 12430
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #92 dnia: Styczeń 27, 2015, 09:20:16 »
Na jakiej podstawie tak podejrzewasz? Bo wiesz, było mnóstwo EK, które 2 lata po premierze chodziły po 100 zł ;)

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83910
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #93 dnia: Styczeń 27, 2015, 09:45:39 »
Na podstawie kolekcjonerek W1 i W2, ale moze cos zle pamietam.

Offline m1sza

  • n00b mod
  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 12430
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #94 dnia: Styczeń 27, 2015, 09:50:13 »
A ta z popiersiem Geralta to nie chodziła za grosze? Może ja coś źle pamiętam.

Offline Pats

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6638
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nbareja
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #95 dnia: Styczeń 27, 2015, 10:01:43 »
i7 4770k mi styknie... 16gb mi styknie... gtx 770 mi ... fuck :)

Na medium pogram spokojnie - reszta mi wali. Może do tego czasu wyjdą nowe radeony i pozamiatają? (zabawne, co nie?)

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #96 dnia: Styczeń 27, 2015, 10:03:58 »
@m1sza - I tak i nie. Nie wydaje mi sie, zeby ta wlasciwa kolekcjonerka, z gipsem, chodzila az tak tanio. Walaly sie limitki empikowe z notesem bodajze i idiociarniane wersje z medalionem.

Kolekcjonerki W1 kompletnie nie kojarze, aby byla wyprzedawana, na pewno nie masowo. Warta jest sporo i jest stosunkowo rzadka (stosunkowo maly naklad, pierwsza gra itd.).

Przy W3 wezcie pod uwage tez wersje, bo tych na PC bylo najwiecej w preorderach, pozniej byla PS4 i te dwie zeszly na pniu. Wersja X1 miala najmniejszy naklad i byla dostepna najdluzej.

Offline hesus

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5614
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #97 dnia: Styczeń 27, 2015, 10:47:12 »
kolekcjonerki na pc i ps4 to juz teraz po 899zl na allegro schodzą. na XO mozna dorwac taniej, wiadomo :)

budda

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #98 dnia: Styczeń 27, 2015, 14:33:28 »
Poczekajta na premierę i Digital Foundry dziewczyny. ::) Na kąsolach podobno jeszcze gorzej - szok, nie?

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83910
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #99 dnia: Marzec 19, 2015, 23:00:08 »
Zna ktoś język najeźdźców?
http://www.gamestar.de/spiele/the-witcher-3-wild-hunt/news/the_witcher_3,49062,3083995.html

Ponoć testowali ustawienia ultra na i7 i 980 i prawie cały czas działa w 60fps w 1080p, ciekawe czy to prawda. Albo cud optymalizacyjny, albo downgrade.

No i ktoś z CDP wrzucił screena w 4K - nie wiem po co, nikomu w 4K nie pójdzie płynnie.
http://wpc.4d7d.edgecastcdn.net/004D7D/media/THE%20WITCHER%203/Screenshots/The_Witcher_3_Wild_Hunt_War_ravaged_these_lands,_nobody_lives_here_anymore.png
« Ostatnia zmiana: Marzec 19, 2015, 23:25:08 wysłana przez Simplex »

budda

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #100 dnia: Marzec 20, 2015, 01:21:45 »
No to jest najsmutniejszy news miesiąca jeśli prawda. Co prawda pacząc na tego skrina i ostatnie downgrade'y może i prawda. Tylko wcześniej podobno na 980 ciął na high...

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #101 dnia: Marzec 20, 2015, 01:41:24 »
Opóźnili premierę to udało się dwukrotnie zwiększyć framerate.

Albo wcześniej nie działał triple buffering i było 30 FPS bo gra nie potrafiła przekroczyć 59. ;)

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83910
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #102 dnia: Marzec 20, 2015, 01:49:13 »
Zmienili nazwy - obecne ustawienie medium nazwali ultra i po kłopocie.

Pikacz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #103 dnia: Marzec 20, 2015, 11:10:29 »
Zmienili nazwy - obecne ustawienie medium nazwali ultra i po kłopocie.
No co? Dostosowują grę do panujących standardów. Konsolowych. ;D

Offline DarkStar

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16028
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie liczę klatek, gram w gry
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #104 dnia: Marzec 23, 2015, 09:53:53 »
http://www.eurogamer.pl/articles/2015-03-20-gtx-980-i-16-gb-ram-wystarczajace-dla-ustawien-ultra-w-wiedzminie-3


GTX 980, 16GB RAM i i7 i można jechać na Ultra z włączonym HairWorks. ;) Wszystkie trzy komponenty mam słabsze. :P Ciekawe jak z tym i7 - wydaje mi się, że na i5 powinno chodzić tak samo, bo żadna gra nie wykorzystuje ośmiu wątków - ba, przeważnie powyżej czterech spada wydajność programu. To nie są żadne oficjalne wymagania, po prostu redaktor Gamestara miał takiego kompa i chodziło w 1080@60. Ale może gdyby miał GTX 980, 16GB i i5, to chodziłoby dokładnie tak samo. Na to liczę, bo kartę graficzną mogę wymienić, pamięci dorzucić, ale procesor to grubsza sprawa. Jeszcze do serwisu będę musiał jechać. ;D

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83910
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #105 dnia: Marzec 23, 2015, 10:09:07 »
Mam nadzieję, że na i5 będzie skakać a na i7 nie  ;D

A tak w ogóle to suchar przeokrutny.

Zna ktoś język najeźdźców?
http://www.gamestar.de/spiele/the-witcher-3-wild-hunt/news/the_witcher_3,49062,3083995.html
Ponoć testowali ustawienia ultra na i7 i 980 i prawie cały czas działa w 60fps w 1080p, ciekawe czy to prawda. Albo cud optymalizacyjny, albo downgrade.

4 posty wyżej!

Offline DarkStar

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16028
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie liczę klatek, gram w gry
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #106 dnia: Marzec 23, 2015, 10:15:35 »
Na i7 będzie Ci skakać bo się pogubi na ośmiu wątkach. ;) W moim linku jest jeszcze parę innych informacji. Niemieckiego nie znam.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83910
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #107 dnia: Marzec 23, 2015, 10:25:34 »
Zalecane wymagania:
Cytuj
Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz

In your face!

Tak szczerze to miło by było gdyby gry zaczęły wykorzystywać te dodatkowe wątki w i7, ale zapewne na DX11 to niemożliwe.

EDIT:
DOWNGRADE!!!!!!!!!!!!! #bóldupy

http://www.dsogaming.com/screenshot-news/the-witcher-3-new-comparison-shows-decreased-amount-of-particles-effects-on-fire-magic-skill/
http://www.dsogaming.com/news/cd-projekt-red-on-post-launch-the-witcher-3-comparisons-there-ll-be-fragments-where-the-game-looks-worse/

EDIT2:
Dziwna sprawa, nie bedzie typowo taboretowego ficzura jakim jest "draw distance": http://www.dsogaming.com/news/the-witcher-3-draw-distance-wont-be-adjustable-no-plans-for-dx12-support-4k-resolution-screenshot/
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2015, 11:10:35 wysłana przez Simplex »

Offline Krusty

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11414
  • Płeć: Mężczyzna
  • Badass Beard on Win10
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #108 dnia: Marzec 23, 2015, 15:20:17 »
To samo było z 2 kwestia silnika.

Offline DarkStar

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16028
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie liczę klatek, gram w gry
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #109 dnia: Marzec 23, 2015, 15:58:41 »
Zalecane wymagania:
Cytuj
Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz


Wiem, ale ja mam i5 3,4GHz. ;) Taktowanie się zgadza i jakoś czuję, że będzie chodzić dobrze. Musieli coś wpisać wyżej, żeby potem płaczu nie było.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83910
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #110 dnia: Marzec 23, 2015, 16:05:21 »
Masz i5 czyli poniżej rekomendowanych, czyli będzie ci się ciąć hahaha!

To samo było z 2 kwestia silnika.

A co to jest "LOD distance"? (po naszemu "Zasięg renderowania szczegółów")


budda

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #111 dnia: Marzec 23, 2015, 16:30:00 »
LOD = draw?

Anyway, może nie być żadnych ustawień byle mi się trawa 20m przed koniem nie wczytywała a drzewa nie wyglądały jak patyki.

Offline Krusty

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11414
  • Płeć: Mężczyzna
  • Badass Beard on Win10
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #112 dnia: Marzec 23, 2015, 18:56:40 »
Masz i5 czyli poniżej rekomendowanych, czyli będzie ci się ciąć hahaha!

To samo było z 2 kwestia silnika.

A co to jest "LOD distance"? (po naszemu "Zasięg renderowania szczegółów")


Tylko że to tak nie działa, poszukam wątku z neogafa gdzie gościu który robił moda z trawą to opisał.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83910
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #113 dnia: Marzec 23, 2015, 18:59:23 »
- Will we get 30fps or 60fps on the recommended requirements for PC?

- I think we'll stick with 30fps.

30 na rekomendowanych, czyli na i7 :P
Szkoda że nie powiedział, na jakich detalach, gdyby to było na ultra, to super.

Pamiętacie, jak niektórzy wierzyli, że Cyberpunk wyjdzie w 2016?
Cytuj
- Will we get to see Cyberpunk at E3?

- This year will belong to The Witcher.

Jak nic premiera w 2016.
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2015, 19:17:03 wysłana przez Simplex »

Offline Krusty

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11414
  • Płeć: Mężczyzna
  • Badass Beard on Win10
    • Zobacz profil

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83910
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #115 dnia: Marzec 23, 2015, 19:10:19 »
Jeśli to prawda, to bardzo dziwne, nie świadczy najlepiej o silniku.

EDIT: ten sam wywiad z Badowskim po polsku: http://www.gry-online.pl/S018.asp?ID=1132
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2015, 19:21:14 wysłana przez Simplex »

Pikacz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #116 dnia: Kwiecień 09, 2015, 13:10:20 »
Jeżeli do osiągnięcia będzie potrzebna moc 1 kilotaboreta, to do osiągnięcia 60fps będzie potrzebna moc 3 kilotaboretów (jak nie 4). O wiedzmina w 30fps byłbym  spokojny, pewnie da sie to uzyskac na midrangowym sprzecie (okolice 770) ale do 60fps pewnie bedzie trzeba ukraść komputery z NASA.
Na medium się nie łapię, więc pewnie zagram dopiero pod koniec roku jak będę wymieniał kartę. O ile nie wpadnie mi np. do głowy kupno cruisera jakiegoś.

Liczę na testy! :)

ImYourFather

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #117 dnia: Kwiecień 09, 2015, 15:22:41 »
Stary bullshot: http://extreme.pcgameshardware.de/attachments/790737d1418001600-witcher-3-neuer-trailer-heizt-diskussion-ueber-grafik-downgrade-witcher-2013.jpg

Nowy bullshot: http://www.godisageek.com/wp-content/gallery/the-witcher-3-hands-on/The_Witcher_3_Wild_Hunt_They_call_this_civilization-I_feel_safer_in_the_woods.jpg

Na różnych forach czesto spotykalem sie z opinią ze nowsza wersja gry zaliczyla mocny downgrade wzgledem starej wersji gry (czesto jako argument podawano wtedy powyzsze obrazki), nie do konca sie z tym  zgadzam , byc moze jest jakis downgrade ale nie tak duzy jak niektorzy sugerują, przygotowalem ponizej małą symulacje by porównac powyzsze obrazki przy podobnej kolorystyce (nowy dopasowany troche do starego) i szczerze mowiac nie widze roznicy w poziomie detali, trawa jest taka sama, budynki tez, ilosci postaci i drzew nie ma co porownywac bo to inne miejscówka i inny kąt kamery



Mam tylko nadzieje ze w grze bedzie mozna włączyc jakis filtr od koloru by zamienic przasną kolorystyke w bardziej stonowaną


« Ostatnia zmiana: Kwiecień 09, 2015, 15:30:32 wysłana przez Xian »

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83910
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #118 dnia: Kwiecień 09, 2015, 15:32:15 »
Jak porównujesz bullszot z bullszotem, to nic dziwnego, że nie widać downgrade :)

To konkretne porównanie dotyczyło kolorów, a nie jakości grafiki.  Jak się porówna fragmenty z ostatnich gameplayów z pierwszymi filmikami (nie renderami) i bullshotami to widac downgrade.

ImYourFather

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #119 dnia: Kwiecień 09, 2015, 15:42:08 »
Jak porównujesz bullszot z bullszotem, to nic dziwnego, że nie widać downgrade :)

To konkretne porównanie dotyczyło kolorów, a nie jakości grafiki.  Jak się porówna fragmenty z ostatnich gameplayów z pierwszymi filmikami (nie renderami) i bullshotami to widac downgrade.

czytaj uwaznie co napisalem, nie odnosze sie do tego co ty napisales (wiem ze pisales o kolorach) tylko czytając twoj komentarz przypomnialo mi sie to co czytalem czesto przy tych obrazkach na roznych forach i do tego piję w swoim komentarzu