Autor Wątek: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC  (Przeczytany 173986 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 07, 2015, 20:49:33 »
660 chyba już nie produkują?

Używki chodzą po 400-500, cieżko oczekiwać żeby prawdziwie next-genowe gry na tym dobrze chodziły. To już prawie 2.5 roku od premiery tej karty. Co dwa lata trzeba zmienić i tyle. Wystarczy 960, która powinna być poniżej 1k. Co dwa lata dopłacajac 500 zł do nowej karty wyjdzie 1500-2000 przez czas trwania generacji.

Obstawiam, że bazę w postaci mobo/proca/RAM trzeba będzie zmienić tylko raz, i jeśli ktoś ma przynajmniej Sandy Bridge, to chyba nie prędko.

A no właśnie. JBzP dam ci moją 660 dopłacę te 4 stówki, dostanę titana? ;)

Dostaniesz, jak wyjdzie 20/16 nm. Nie moja wina, że nowego procesu nie ma. Obecnie karta szybsza od Titana kosztuje 1400, co jak na stary proces jest dobrą ofertą.

Jakby nowy proces już był, to 970 i 980 byłyby sporo szybsze, a teraz by wychodziła 960 o wydajności Titana.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 07, 2015, 20:53:31 wysłana przez Ja Być z Polska »

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 07, 2015, 22:18:13 »

W ogole to mi smierdzi, bo roznica wydajnosciowa miedzy 660 a 770 jest relatywnie nieduża.
http://www.anandtech.com/bench/product/1039?vs=1037


Zaledwie 50% ;)

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87160
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 07, 2015, 22:21:46 »
JBzP cię dawno temu zninjował. Celowo napisalem "relatywnie" jak na wymagania minimalne i zalecana. Gra ledwie się odpali jako slideshow na 660, ale na połowe szybszym 770 będzie popierdalać jak szalona na maks detalach!

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 07, 2015, 22:29:03 »
Obawiam się, że autorzy pisząc rekomendowane nie mieli na myśli 60 fps ;p

Raczej coś w stylu 1080p low = minimum
1080p high = rekomendowane

A jedno i drugie w filmowych 25-30 fps :D

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #44 dnia: Styczeń 07, 2015, 22:30:16 »
Może zrobili jak w Unity. Tam różnica wizualna miedzy najniższymi a najwyższymi ustawieniami jest baaardzo mała, stąd 680 w minimalnych wymaganiach.


Ale ogólnie to dyskusja o oficjalnych wymaganiach nigdy nie ma sensu.

budda

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #45 dnia: Styczeń 07, 2015, 22:34:25 »
W przypadku pecetowych devów trochę ma. Rekomendowane to na oko faktycznie filmowe 25 zazwyczaj. Czyli trzeba dodać 50% mocy do "komfortowego" grania i jesteśmy w domu.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87160
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #46 dnia: Styczeń 07, 2015, 22:38:17 »
25 w jakich detalach i jakiej rozdzielczosci?

Wlasnie dlatego te wymagania nie mają kompletnie sensu i są o kant dupy potłuc, bo są całkowicie oderwane od konkretu, są abstrakcyjne. Na chuj mi wymagania jeśli nie wiadomo o jakiej rozdzielczości mowa, jakim poziome detali, jakiej ilości klatek?
"Wymagania rekomendowane do osiągnięcia między 30 a 40 klatek na wysokich detalach w rozdzielczości 1920x1080", "Minimalne wymagania pozwalające na uzyskanie między 20 a 30 klatek na niskich ustawieniach w 1280x720" - to są konkrety, szkoda tylko że nigdy pewnie nie doczekamy takich opisów.

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #47 dnia: Styczeń 07, 2015, 22:43:27 »
Czyli pecetowy dev rekomenduje filmowe 25? Ciekawe.

budda

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #48 dnia: Styczeń 07, 2015, 22:45:12 »
@Simplex
1080p na full poza debilnymi opcjami żrącymi a niewidocznymi. Tho tru, #nobody.

@JBzP
No tak, 30 z dropami to przecież "industry gold standard" ;D

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #49 dnia: Styczeń 07, 2015, 22:49:44 »
"Minimalne wymagania pozwalające na uzyskanie między 20 a 30 klatek na niskich ustawieniach w 1280x720" - to są konkrety, szkoda tylko że nigdy pewnie nie doczekamy takich opisów.

Tylko to też nic nie mówi. Bo niskie w jednej grze mogą być wysokimi w innej.

Więc generalnie to wszystko jest bez sensu :D

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87160
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #50 dnia: Styczeń 07, 2015, 23:02:45 »
"Minimalne wymagania pozwalające na uzyskanie między 20 a 30 klatek na niskich ustawieniach w 1280x720" - to są konkrety, szkoda tylko że nigdy pewnie nie doczekamy takich opisów.

Tylko to też nic nie mówi. Bo niskie w jednej grze mogą być wysokimi w innej.

Więc generalnie to wszystko jest bez sensu :D
Wymagania dotyczą tej konkretnej gry, więc mówią o ustawieniach niskich w tej grze (Czyli wtedy jak ustawisz w tej grze wszystkie knyfle na poziom "niski"). Inaczej się tego zrobić nie da. Na pewno mówi sto razy więcej niż co jest teraz, czyli bezwartościowe gówno, które i tak każdy wkleja po 10x na forum, przekleja na portale newsowe i co generuje tysiące komentarzy. Zawartość informacyjna takich wymagań jest przyzerowa. No, w przypadku Unity było wiadomo po wymaganiach, że gry nie należy kupować.

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #51 dnia: Styczeń 07, 2015, 23:13:17 »
Ale dalej nie byłoby porównania między różnymi grami

Swoją drogą to w sumie te wymaganie są całkiem niskie.

Do TW1 musiałem wymienić proca, mobo, ram, gpu i zasilacz żeby zagrać :D

Offline Biskup

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4027
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #52 dnia: Styczeń 09, 2015, 14:47:35 »
Sprawdziłem tego wieśka drugiego i na 760 4gb ze wszystkim na maksa (oprócz ubersamplingu) pływa w 1080p 60fps.


Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87160
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #53 dnia: Styczeń 09, 2015, 19:26:38 »
Spoko, ale trzeba też wziąć pod uwagę, że do gry wyszła masa patchy, wręcz wyszła nowa wersja gry, rozszerzona, czy jak ją tam zwali - były tam wprowadzone zmiany graficzne związane z wersją konsolową. Moja spiskowa teoria jest taka, że potajemnie strasznie popsuli LOD i popup obiektów dostosowując go do poziomu konsolowego. Ale żeby to sprawdzić trzeba by porównać obok siebie wersję premierową i aktualną.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 09, 2015, 19:42:45 wysłana przez Simplex »

budda

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #54 dnia: Styczeń 10, 2015, 15:22:47 »
W W2 draw distance i tak jest ograniczony przez projekt świata, więc nic nie musieli. Gra zawsze dobrze chodziła, bo po prostu jest biedna geometrycznie/poligonowo (tylko się świeci dużo).

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #55 dnia: Styczeń 10, 2015, 15:33:08 »
Jak W2 wychodził to mój GTX470 który jak na tamte czasy nie był jeszcze słabą kartą ledwo 30 fps wyciągał. Więc jak się go puszcza na kartach 2 razy szybszych pokroju 760/770 to trudno żeby słabo chodził :D

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87160
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #56 dnia: Styczeń 10, 2015, 16:37:14 »
Moze wrzucę filmiki jakie fajne LODy są w dwójce.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87160
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #57 dnia: Styczeń 11, 2015, 12:19:24 »
Moze wrzucę filmiki jakie fajne LODy są w dwójce.

Pod Chromem jest 1080p60:

The Witcher 2 LOD transition
namiot po prawej stronie. Dodatkowy bonus - te ruszające się na wietrze elementy u góry wchodzą w "ścianę" namiotu (clipping).

The Witcher 2 - shadow draw distance
Cienie na drzewie i pagórku

Takie LODy to nawey w 2011 to był dramat, wygląda to jak gra konsolowa.

A tu fajny babol z samego początku gry z teksturą kałuży unoszącą się nad ziemią. Albo nienaprawiony od premiery, albo wprowadził go jakiś późniejszy patch, a developerzy zapomnieli że kiedykolwiek wydali taką grę ;)

www.youtube.com/watch?v=0KYxFf5ISwQ

Dodatkowo użycie GPU wynosi prawie 100% - co wynika z tego że grałem w 2560x1440 (downscaling)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2015, 12:47:25 wysłana przez Simplex »

ImYourFather

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #58 dnia: Styczeń 11, 2015, 22:53:42 »
ten komentarz w forum oficjalnego mnie zaciekawił



mam nadzieje ze jednak prognozy tego goscia odnosnie wydajnosci gry sie nie sprawdzą (podobno cd project red przerzuciło z innych gier 100% zasobów ludzkich do łatania i optymalizacji wieśka 3 co mozna odbierać dwojako: albo chcą dopracować produkt bardziej albo jest w tak fatalnym stanie że potrzebują ludzi by go jakoś złozyc do kupy  ::)

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #59 dnia: Styczeń 11, 2015, 23:29:25 »
Jak dla mnie bardziej jest prawdopodobna teoria , że to jakiś stażysta pisał ;)

Miał dać w minimalnych procek z 4 rdzeniami to dał, miało być 8 w rekomendowanych to też dał.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87160
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #60 dnia: Styczeń 12, 2015, 06:47:13 »
Gdzie byly te plotki ze "silnik nastrecza problemów"? Jakoś przegapiłem a siedzę w autobusie wiec szukanie utrudnione.

Pikacz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #61 dnia: Styczeń 12, 2015, 07:42:42 »
mam nadzieje ze jednak prognozy tego goscia odnosnie wydajnosci gry sie nie sprawdzą (podobno cd project red przerzuciło z innych gier 100% zasobów ludzkich do łatania i optymalizacji wieśka 3 co mozna odbierać dwojako: albo chcą dopracować produkt bardziej albo jest w tak fatalnym stanie że potrzebują ludzi by go jakoś złozyc do kupy  ::)
Mówiłem o tym z miesiąc temu i ostrzegałem, że jeszcze się możecie zdziwić jak bardzo ta gra nie działa.

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #62 dnia: Styczeń 25, 2015, 19:17:16 »
Jutro się dowiemy więcej o wymaganiach TW3 - według słów redaktora z Purepc będzie rzeź niewiniątek.

http://forum.purepc.pl/topic/350985-the-witcher-3-wild-hunt/page-7

Offline tytacz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6499
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #63 dnia: Styczeń 25, 2015, 20:12:25 »
Czyli wychodzi na to, że 99,9% graczy nie doświadczy w pełni grafiki tej gry. Konsole wiadomo, a kompa, który udźwignie na ultra pewnie ma 0,1% graczy 8)

budda

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #64 dnia: Styczeń 25, 2015, 20:16:34 »
A to ultra to znowu będzie 8k albo inne ultra tekstury odróżnialne dopiero od 4k. Chill.

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #65 dnia: Styczeń 25, 2015, 20:22:16 »
Coś jak Crysis 1 :D

Offline tytacz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6499
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #66 dnia: Styczeń 25, 2015, 20:23:16 »
Pewnie nawet na Ultra nie będzie wyglądał jak na tych pierwszych fejkach :D

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87160
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #67 dnia: Styczeń 25, 2015, 20:34:29 »
Jutro się dowiemy więcej o wymaganiach TW3 - według słów redaktora z Purepc będzie rzeź niewiniątek.

http://forum.purepc.pl/topic/350985-the-witcher-3-wild-hunt/page-7
Leniuszek nie dał linka do konkretnego posta :P
http://forum.purepc.pl/topic/350985-the-witcher-3-wild-hunt/page-7#entry3930529

Offline Krusty

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11445
  • Płeć: Mężczyzna
  • Badass Beard on Win10
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #68 dnia: Styczeń 25, 2015, 20:39:12 »
Sam znalazłem. ;)

Wiem, że muszę wymienić kartę graficzną ale na co cdp na co cdp?

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87160
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #69 dnia: Styczeń 25, 2015, 20:57:53 »
GM200, albo R9-380X

Offline Krusty

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11445
  • Płeć: Mężczyzna
  • Badass Beard on Win10
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #70 dnia: Styczeń 25, 2015, 21:00:24 »
« Ostatnia zmiana: Styczeń 25, 2015, 21:04:42 wysłana przez Krusty »

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87160
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #71 dnia: Styczeń 25, 2015, 21:14:47 »
Wiedzmin nie bedzie dobrze chodził na karcie za tysiaka, to jest prawie pewne. Ogranicz kupowanie ikonek, to ci zostanie na kartę :)

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #72 dnia: Styczeń 25, 2015, 21:40:27 »
280X to chyba do 720p ;)

970 to może być mało

http://www.purepc.pl/rozrywka/wymagania_sprzetowe_wiedzmin_3_dziki_gon_czas_na_modernizacje#comment-102040

Chyba ten tytuł poczeka aż się dorobię monitora z g(albo adaptive) sync


Offline Krusty

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11445
  • Płeć: Mężczyzna
  • Badass Beard on Win10
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #73 dnia: Styczeń 25, 2015, 22:06:32 »
Ja mam monitor 1680x1050 więc. ;)

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #74 dnia: Styczeń 26, 2015, 18:07:44 »

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #75 dnia: Styczeń 26, 2015, 18:18:39 »
I niby kupiłbyś SLI?


Dużo zależy od ustawień. Nie wiadomo ile zbędnych zjadaczy zasobów tam jest. Większość gier można tak wytweakować.


Black Flag na 970 na max detalach potrafi spaść poniżej 40 FPS w 1080p, i regularnie jest 40-50 na lądzie. Natomiast po odpowiednim dobraniu ustawień na 660 grałem w 900p40 z TXAAx2 z okazjonalnymi spadkami. I te ustawienia wcale nie były słabe, bo większość na high lub very high, ale bez bajerów typu god rays czy soft shadows.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87160
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #76 dnia: Styczeń 26, 2015, 19:28:31 »
Jeżeli FPS bedzie spadał do 30 na 980 i i7 przy takim draw distance na cieniach jak tu ( http://imgur.com/a/0HS46#0  ) to będzie to kompletna kompromitacja. No ale mają 3 miesiące, może nie poświecą 100% czasu na heroiczne dopchnięcie wersji na One do 1080p.

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #77 dnia: Styczeń 26, 2015, 20:08:33 »
Chyba raczej na heroiczne dopchnięcie do 25 fps w 900p ;)

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87160
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #78 dnia: Styczeń 26, 2015, 22:00:55 »
Beta evolve ma mniejsze spadki płynności na One w 900p niż na PS4 w 1080p. I to nie pierwsza taka gra. A Cdp ma jakiś dil z MS.

Wlasnie doczytałem ze ta wersja testowa na najszybszej jednoukladowej karcie świata (980) i jednym z najszybszych procesorów (i7-4790) miala spadki w okolice 30fps na ustawieniach high (najwyzsze to ultra).
Albo ta gra graficznie rozpierdoli, albo będzie najgorzej zoptymalizowaną grą świata.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 26, 2015, 22:06:31 wysłana przez Simplex »

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87160
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon (Witcher 3) - PC
« Odpowiedź #79 dnia: Styczeń 27, 2015, 01:08:01 »
Znaczy masz informacje ze filmik z Gamersyde pochodzi w Xbox One? Nie sądzę, bo nie wygląda mi to na 900p, ale sam wielokrotnie mowilem, ze 900p wyglada podobnie do 1080p, wiec to możliwe.

Wygląda tak jak miał wyglądać, zachwycać nie ma czym, tragedii też nie ma. Niech zrobią porządne AA, bo trawa będzie mordować. Ale jeśli to na 770 na high w 30fps nie pójdzie to będzie rzeź i kurwianie niepomierne.
No nie do końca jak miał, a przynajmniej nie na tych filmikach i różnych gifach. Wersja testowa dzialala na high ze spadkami do 30fps, ale nie na 770 tylko 980 (plus i7-4690).

Jestem ciekaw z jakiej platformy pochodzi filmik, bo jesli to jest wersja z PC z grafiką wymagającą 980, to lepiej niech tę grę jeszcze opóźnią, bo popup i draw distance dają się mocno we znaki. Przez krzaki do pasa Geralt przechodzi  jak przez hologramy, w Black Flag lepiej to działa, a to też sandbox. Na zbliżeniach podczas dialogów widać jak włosy wnikają w kołnierz albo elementy zbroi, to też nie jest roketsajens, rozumiem jeszcze podczas gry, ale w dialogach jest prawie że nieruchoma glowa, wiec chyba mogliby to dopracować.

To znaczy ok, to może tak wyglądać, ale na konsoli albo na średniej klasy PC, nie na karcie za 2,5k. I niech mi nikt nie wyskakuje z tekstem, że liczy się fabuła :P

Cytuj
I najważniejsze teraz pytanie, którego nie widzę... 2GB czy 4?
Z takim popupem i draw distance, to nie zdziwilbym sie, jakby 2GB wystarczyło ;)