Autor Wątek: Internety - szybkości, oferty dostawców i pytania.  (Przeczytany 43037 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline hadxmen

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fire walk with me.
    • Zobacz profil
    • YOUTUBE
Odp: Internety - szybkości, oferty dostawców i pytania.
« Odpowiedź #320 dnia: Luty 01, 2018, 10:37:42 »
Pracuję na infolinii Netii od niedawna, więc mam styczność z podobnymi problemami dość często (sam to przerabiałem prywatnie i nic nie ugrałem oprócz naprawy linii po znajomości...). Do czasu aż operator nie potwierdzi u ciebie braku możliwości technicznych i sam nie wypowie ci umowy jesteś narażony na zapłacenie opłaty wyrównawczej, która jest podana w szczegółowych warunkach promocji i spada proporcjonalnie do czasu trwania umowy. Oficjalnie jedyne co możesz zrobić to non stop zgłaszać awarię - u nas za każdy dzień awarii na prośbę klienta robimy korektę za 1/30 opłat za wszystkie usługi.

Sam pewnie nic nie zdziałasz, ale wizyta w biurze Rzecznika Konsumentów powinna bardzo ułatwić sprawę,

Przede wszystkim zgłoś się do nich o korektę za czas awarii.

BTW jak zostało ci ok. pół roku to OW nie powinno być wysokie.
« Ostatnia zmiana: Luty 01, 2018, 10:40:57 wysłana przez hadxmen »

Offline Naars

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 89
    • Zobacz profil
Odp: Internety - szybkości, oferty dostawców i pytania.
« Odpowiedź #321 dnia: Luty 01, 2018, 12:23:35 »
No właśnie o to chodzi, że na dzień dobry przy podpisaniu umowy przyznali mi rzekomo trochę ponad 4,3k ulgi, zostało mi trochę mniej niż 1/4 umowy, więc to nadal byłby ponad tysiąc... ani myślę im tego płacić.

Kobieta wczoraj na infolinii w sprawie umów powiedziała, że widzi, że zgłaszałem problemy różne i że czasem jest możliwość rozwiązać umowę przedterminowo za porozumieniem stron. To właśnie chciałbym wywalczyć, korekta za czas awarii mnie nie urządza, bo co mi po tym, że obniżą mi abonament nawet powiedzmy o połowę, skoro przez ponad miesiąc praktycznie nie będę w stanie korzystać z Internetu przy takim transferze...

Znasz może przypadki, kiedy umowę bez konsekwencji finansowych się rozwiązuje?

Offline hadxmen

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fire walk with me.
    • Zobacz profil
    • YOUTUBE
Odp: Internety - szybkości, oferty dostawców i pytania.
« Odpowiedź #322 dnia: Luty 01, 2018, 16:14:50 »
Chora jest ta ulga, u nas w najlepszych promocjach nie nie przekracza 1k.

Do czasu aż operator nie wypowie ci umowy z powodu braku możliwości technicznych wypowiedzenie z twojej strony będzie wiązało się z OW.

Z doświadczenia wiem, że jeśli postraszysz ich mocno (np wykopem, pociśniesz na profilu FB, rzecznikiem konsumenta) to jest szansa, że zajmą się tobą szczególnie. Co ważne spróbuj wymusić na nich rozmowę z kierownikiem - na 99% powiedzą, że nie ma możliwości, ale ciśnij ich - ostatecznie powinien do ciebie oddzwonić.

A tak mogą w chuja lecieć w nieskończoność. Wg umowy należy ci się korekta tylko na twoją prośbę. Nie ma podanych terminów napraw (piszą np. że starają się rozwiązać awarię w 24h, ale nie jest to wiążące).

W przypadku ekstremalnych krzykaczy rozpatrywaliśmy nie raz chore sprawy, w których Klient zupełnie nie miał racji, a żądania były niezasadne na korzyść klienta. Nie wiem jak UPC.

Offline Naars

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 89
    • Zobacz profil
Odp: Internety - szybkości, oferty dostawców i pytania.
« Odpowiedź #323 dnia: Luty 01, 2018, 16:51:29 »
No nie wygląda to zbyt różowo, ale będę walczył.

Dziękuję Ci bardzo za rady, skoro bycie pieniaczem w tym wypadku może poskutkować, to postaram się nim być ;)

Offline DzikiKaczor

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5509
    • Zobacz profil
Odp: Internety - szybkości, oferty dostawców i pytania.
« Odpowiedź #324 dnia: Luty 01, 2018, 19:01:53 »
W przypadku ekstremalnych krzykaczy rozpatrywaliśmy nie raz chore sprawy, w których Klient zupełnie nie miał racji, a żądania były niezasadne na korzyść klienta. Nie wiem jak UPC.

To podobne doświadczenia mam po pracy w Saturnie.

Jak ktoś był miły to tylko oczywiste sprawy dało się załatwić. Ale jak wpadł buc i chamstwem załatwiał sprawę, to dostawał jeszcze jakieś bony na 100zł na przykład. Żenada.