Autor Wątek: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"  (Przeczytany 33506 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83264
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #120 dnia: Luty 24, 2017, 11:47:20 »
Jak konsolowy plebs!

No czyli nadal nie naprawione i pewnie już nigdy nie naprawią. Po co komu 60fps w ścigałce?

Offline mataman

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #121 dnia: Luty 24, 2017, 11:51:53 »
Spadki są właściwie takie same bez znaczenia jakie detale są ustawione. Nawet do 40 kilku klatek podczas przejazdu przez wodę.

Widać że ta gra była robiona z myślą o 30fps.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83264
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #122 dnia: Luty 24, 2017, 11:57:16 »
No widać, że to dziadowski port z konsoli bez dostosowania do możliwości PC (patrz tytuł wątku).

Offline Punkstyler

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1594
  • Płeć: Mężczyzna
  • Best game ever? Counter-Strike 1.6
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #123 dnia: Luty 24, 2017, 17:42:05 »
Raczej M$-kurwa-gaming. Takich jaj się nie uświadczy nigdzie. Ja na początku byłem mega zadowolony z tego że wsio z xboxa będzie na PC, bo nie będzie trzeba kupować klocka, bo będzie wygodniej itd. A tu na dzień dobry, ceny z dupy, sklep z dupy, optymalizacja z dupy i wychodzi na to - że czekam na konfę m$ żeby zobaczyć jaką konsolę będę musiał kupić by ograć forzy, halo itd.
Dałbym +1, lecz muszę zrymować,
zgadzam się z Panem, nic ująć, nic dodać

// Tapatalk. Sorry za ewentualne błędy.



Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15449
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #124 dnia: Luty 27, 2017, 15:26:07 »
Cytuj
Gra Śródziemie: Cień Wojny będzie dostępna na konsolach Xbox One i Project Scorpio oraz na komputerach PC z systemem Windows 10 od 22 sierpnia 2017. Gra zostanie wydana w programie Xbox Play Anywhere, dającym jednoczesny dostęp do gry na Xbox i Windows 10.

Online Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21768
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #125 dnia: Luty 27, 2017, 15:30:15 »
What? Hmm, ciekawe, może w takim razie wezmę w cyfrze, chociaż do Scorpio to pewnie zdążę przejść i zapomnieć.
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83264
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #126 dnia: Luty 27, 2017, 15:33:51 »
Play Anywhere i Windows Store nikogo, oby wyszło tez na steam - wg cenegi wyjdzie:
Tytuł ukaże się 25 sierpnia 2017 roku na Xbox One, Project Scorpio, PlayStation?4, PlayStation?4 Pro oraz komputerach PC z systemem Windows 10 (w wersji na Windows Store i Steam).

Online Pats

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6619
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nbareja
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #127 dnia: Marzec 03, 2017, 14:04:04 »
Jak mi jeszcze ktoś powie że z forzą nie ma problemów, że gry od Msitu działają dobrze na PC, to chyba go pacnę w tył głowy z liścia. Pobrałem Horze Horizon 3... opaliłem. Pierwszy problem, pad od razera wariuje. Generalnie sprawdzało się do tego że kamera biega sobie sama raz przełączając się na widok z przodu, raz z tyłu, druga gałka do sterowania prawie nie odpowiadała, bardzo niewielki skok itd. Wkurw numer jeden wyjaśniony tak że podłączyłem pada od PS4 z emulatorem i wszystko działa bez problemu. (sprawdziłem też pada od razera w innych grach - wszystko gra). Myślę sobie Ok, pogram sobie teraz. No to jedziem pierwszy wyścig... i DUP. Wkurw numer dwa. Gra wywala się do pulpitu beż żadnego błędu itd. Dziś będę z tym walczyć i zobaczymy.

Jest to pierwsza gra w jaką gram na Pc od wielu, wielu lat - z którą są problemy. Szkoda gadać ;/

Offline mataman

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #128 dnia: Marzec 03, 2017, 14:17:47 »
Jak się używa jakiś wynalazków zamiast prawilnie pada od Xone, to później są takie skutki :D

Online scooby666

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5407
  • Płeć: Mężczyzna
  • scarface
    • Zobacz profil
    • rolki.com
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #129 dnia: Marzec 03, 2017, 15:19:33 »
Ja przez chwilę używałem pada od ps4, bo miałem dwa. Jednak potem poszedłem po rozum do głowy i kupiłem ten od XONE. Nigdy więcej problemów :D

Offline mataman

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #130 dnia: Marzec 23, 2017, 23:49:38 »
Mały update w sprawie FH3. Po zmianie proca na i5-7600K, gra trzyma betonowe 60kl na wysokich ustawieniach

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83264
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #131 dnia: Marzec 23, 2017, 23:53:00 »
Na procku za kosztujacym niecałe 2 uzywane łoniaki (1100zl) trzyma i to tylko na wysokich? Co za osiągnięcie ;)

Offline mataman

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #132 dnia: Marzec 24, 2017, 00:28:19 »
Jak na microsoft to prawie cud :P

Offline Astarot

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2353
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #133 dnia: Marzec 24, 2017, 03:49:29 »
Jaki miałeś poprzednio? Warto pchać się w Forze z 6600k @4.2, 16gb 3300 i 1060 6gb?

Offline mataman

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #134 dnia: Marzec 24, 2017, 10:28:40 »
3570K z pamięciami 1600. Widać ta gra jest wymagająca co do proca i pamięci.

Na twoim zestawie powinno być całkiem ok.

Offline Aludan

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 596
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #135 dnia: Marzec 24, 2017, 10:43:34 »
Rozumiem, że miałeś 3570K jakoś solidnie podkręcony? (w sumie głupio było by go zostawiać na default ;])
Mam 3570 bodajże (lub oczko niżej) na pewno bez K - już nie pamiętam dokładnie (w pracy jestem akurat), bo nie zmieniałem proca od wielu lat ;P
W każdym razie puszczony na 3,9 ghz na 4 jaja, także nie wróży to dobrze w kwestii wydajności u mnie ;/

A tak swoją drogą to zastanawiam się, czy to nie przez fakt, że xbox ma te głupie (z racji małej ilości) 32 MB eSRAM (poza 8GB ddr3), które devsi muszą wykorzystywać, żeby zapewnić godziwą wydajność i przez to pomimo dx12 i tak trzeba przerobić zapewne większość kodu, żeby wykorzystać moc PC :)
A pewnie w przypadku gier na UWP im się nie chciało ... "przecież są uniwersalne" :D

Tak na marginesie scorpio ma mieć min 8GB jednolitej pamięci 320GB/s (podobnie jak PS4 GDDR5), a i tak z racji kompatybilności trzeba będzie pisać gdy na zwykłego xbox z wykorzystaniem tych 32 MB :) Nie wróżę tutaj zadowolenia developerów ;) Już nie wiem czy nie prościej przerobić kod z PS4 na PC nie martwiąc się o pamięć "dwóch prędkośći" ;)
« Ostatnia zmiana: Marzec 24, 2017, 10:56:03 wysłana przez Aludan »
PC (Ryzen 5 1600@3.77 1.28v SMT ON, MSI GTX 1080 GX8G, 16 GB DDR4 2800) / PS4 Pro (7116B) / Xbox One X Project Scorpio Edition

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83264
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #136 dnia: Marzec 24, 2017, 11:11:54 »
Wedle różnych przecieków i plotek scorpio ma miec gdzieś pomiędzy 8 a 12 GB pamięci. Zdziwie się, jak tam będzie 8GB (tym bardziej że nawet Pro mam dodatkowy 1GB pamięci), ale w sumie wszystko jest możliwe.

Offline mataman

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #137 dnia: Marzec 24, 2017, 11:14:54 »
3570K chodził na 4,3GHz . Na żadnych ustawieniach nie trzymał 60fps.

Obecny 7600K przez większość czasu trzyma 60kl nawet na ultra (sporadyczne spadki do 55kl), ale jak zacznie padać deszcz to już jest padaka. Klatki lecą na pysk nawet do 40. Jest podkręcony do 4,5Ghz.
« Ostatnia zmiana: Marzec 24, 2017, 11:18:25 wysłana przez mataman »

Offline Aludan

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 596
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #138 dnia: Marzec 24, 2017, 11:23:21 »
Tez mam 970 ... właśnie się przymierzamy z qmplem do kupienia na spółkę takiego konta z allegro za ~20 zł i zobaczyć :)
Ale skoro ty miałeś mocniejszy procek to pewnie u mnie też będą dropy ;/
PC (Ryzen 5 1600@3.77 1.28v SMT ON, MSI GTX 1080 GX8G, 16 GB DDR4 2800) / PS4 Pro (7116B) / Xbox One X Project Scorpio Edition

Offline mataman

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #139 dnia: Marzec 24, 2017, 12:21:32 »
Robisz lock na 30fps i masz console experience :D

Offline kamil950

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 160
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #140 dnia: Marzec 24, 2017, 12:27:55 »
Tez mam 970 ... właśnie się przymierzamy z qmplem do kupienia na spółkę takiego konta z allegro za ~20 zł i zobaczyć :)
Ale skoro ty miałeś mocniejszy procek to pewnie u mnie też będą dropy ;/
A to nie ma wersji demo także na PC?

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83264
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil

Offline Aludan

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 596
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #142 dnia: Marzec 24, 2017, 13:14:55 »
A no faktycznie zapomniałem o demku ;D
Co do 30 fps to console experience mam na xbox :P
Jednak ścigać się w 60 fps jest znacznie lepiej...
PC (Ryzen 5 1600@3.77 1.28v SMT ON, MSI GTX 1080 GX8G, 16 GB DDR4 2800) / PS4 Pro (7116B) / Xbox One X Project Scorpio Edition

Offline mataman

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #143 dnia: Marzec 24, 2017, 13:36:52 »
Niewątpliwie, lecz na Twoim procku nie ma takiej opcji niestety. Nawet na najniższych ustawieniach będzie dropić.

Offline hadxmen

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1791
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fire walk with me.
    • Zobacz profil
    • YOUTUBE
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #144 dnia: Marzec 26, 2017, 00:19:46 »
Niech oni już nie walczą tak o tych graczy PC, bo mnie z ta Forza to szlag trafi. Co ja uruchomię po przerwie to chodzi gorzej niż wcześniej. Na i7 6700 ciagle stutter do 55-58fps nawet na bieda detalach. Gra genialna, wyglada obłędnie wprost na PC, ale te 30fps to przesada. Gra najlepiej mi chodziła na samym początku jak się pierwszy rdzeń proca wyłączało wraz z shadercache, teraz nawet takie cyrki nie działają.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83264
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #145 dnia: Marzec 26, 2017, 06:25:29 »
Poprawili ;) No i u matamana działa!

Offline mataman

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #146 dnia: Maj 10, 2017, 23:14:57 »
Poprawili...znowu :D

Cytuj
Improved CPU Performance ? new optimization allows for smoother gameplay at High and Ultra settings for PCs running on recommended or specifications or better
Updated Thread Model ? new approach improves efficiency of used PC cores. The new model can be disabled in the option menu if necessary

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83264
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #147 dnia: Maj 11, 2017, 19:55:31 »
Tak poprawili że mam teraz 4K60 na Ultra (oczywiście z dynamicznym skalowaniem - użycie gpu 80-95%). Magia.

Offline Aludan

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 596
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #148 dnia: Czerwiec 21, 2017, 10:32:26 »
Tak poprawili że mam teraz 4K60 na Ultra (oczywiście z dynamicznym skalowaniem - użycie gpu 80-95%). Magia.
Mówiłem, że to nie wina UWP tylko devsów i optymalizacji, wykorzystania rdzeni CPU na PC itd. ;)
Po prostu z UWP jest tak, że działa wszędzie gdzie jest Win10 (xbox/pc/tablet), ale to nie zwalnia developerów z konieczności dostosowania gry do wykorzystania mocy PC - jak ktoś o tym pomyśli na początku to fajnie (np. już sam silnik jest do tego przystosowany), ale jak nie to są potem takie kwiatki jak z FH3 na początku :)

Ps. Na jakim sprzęcie ci tak lata teraz w 4K60?
PC (Ryzen 5 1600@3.77 1.28v SMT ON, MSI GTX 1080 GX8G, 16 GB DDR4 2800) / PS4 Pro (7116B) / Xbox One X Project Scorpio Edition

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83264
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #149 dnia: Czerwiec 21, 2017, 10:40:04 »
Jak to pisalem to miałem GeForce 1080 i i7 6700K.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83264
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #150 dnia: Październik 09, 2017, 19:33:26 »
I kolejny wielki sukces UWP, w tej wersji udało się wprowadzić stutter, zupełnie jak w animacjach z lat 30.!

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-how-cuphead-takes-retro-to-the-cutting-edge



Cytuj
The Steam version is solid, but the Windows Store UWP edition caused us genuine issues, with gameplay riddled with stutter - we measured frequent, sustained 180ms pauses during gameplay on a high-end machine with a Core i7 5820K paired with a Titan Xp, the fastest single-chip GPU on the market today. The stutter is reduced in windowed mode but who wants to play in a window? Beyond that, with multiple monitors enabled, we ran into plenty of freezes and other weirdness with this version to the point where rebooting the PC was the only fix.

Brawo UWP! Brawo MS!

Offline Aludan

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 596
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #151 dnia: Październik 09, 2017, 21:56:05 »
No nie wiem ... nadal wydaje mi się nieracjonalne obarczanie winą UWP.
Fakt, że tym razem mamy wersje na steam i wersje na UWP, ale ciekawe czy to wina programistów czy jednak samego UWP.

Z technicznego punktu widzenia to nie powinno mieć wpływu, bo nawet teraz sobie patrzę w Visual Studio to są do wyboru szablony DirectX 11 i 12.
Jak taki wybrałem no to normalnie programujemy w DirectX, więc nie wiem jaki niby wpływ ma na to UWP... (to tylko okienko w którym działa DirectX)
Z tego co się bawiłem to też nie miałem takiego efektu jak przedstawiłeś.

Może te skoki to wina dostępu np. do dysku* itp? Tak czy siak dziwna sprawa, ale obstawiam nie problem w GPU / DirectX tylko czymś innym.
*W sumie to ma nawet sens, bo o ile DirectX działa sobie w okienku UWP jak sądzę identycznie jak w okienku WPF czy Windows Forms, o tyle już np. dostęp do dysku, do sieci itd., to wszystko zostało przepisane jakby na nowo w UWP i być może gdzieś tutaj faktycznie leży problem.
« Ostatnia zmiana: Październik 09, 2017, 21:59:50 wysłana przez Aludan »
PC (Ryzen 5 1600@3.77 1.28v SMT ON, MSI GTX 1080 GX8G, 16 GB DDR4 2800) / PS4 Pro (7116B) / Xbox One X Project Scorpio Edition

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83264
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #152 dnia: Październik 09, 2017, 21:59:38 »
Masz Cupheada na UWP i nie występuje taki problem?

Offline Aludan

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 596
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #153 dnia: Październik 09, 2017, 22:00:38 »
Masz Cupheada na UWP i nie występuje taki problem?
Nie nie ;)
Chodziło mi o to, że jak się bawiłem w UWP DirectX to nie widziałem żadnych tego typu problemów, no ale wiadomo ... nie robiłem skomplikowanej gry ;)
PC (Ryzen 5 1600@3.77 1.28v SMT ON, MSI GTX 1080 GX8G, 16 GB DDR4 2800) / PS4 Pro (7116B) / Xbox One X Project Scorpio Edition

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83264
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #154 dnia: Październik 09, 2017, 22:08:02 »
Wersja na steama i na Xboxa działa dobrze, a na UWP nie. Na pewno to wina wszystkiego tylko nie UWP ;)

Offline Aludan

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 596
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #155 dnia: Październik 09, 2017, 22:23:48 »
Hehe no mówię, że to dziwne, bo tak jak piszesz wynika, że coś jest nie tak z UWP...
Po prostu UWP to bardzo fajna idea, może brakuje jeszcze dopracowania, a może developerzy nie wiedzą jeszcze o pewnych niuansach.
Niestety już dawno poszła fama ze gry w UWP działają kijowo i próbuję tego trochę bronić, ale w tym przypadku to w sumie ciężko :(

Pamiętam też problemy z FH3 i dropami - ciekawe czy to ten sam problem drzemiący w UWP właśnie.
PC (Ryzen 5 1600@3.77 1.28v SMT ON, MSI GTX 1080 GX8G, 16 GB DDR4 2800) / PS4 Pro (7116B) / Xbox One X Project Scorpio Edition

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 83264
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Microsoft "walczy o graczy pecetowych"
« Odpowiedź #156 dnia: Październik 09, 2017, 22:30:27 »
QB w UWP też działał jak gówno a na Steamie dużo lepiej. Z FH3 były problemy. Z Apex nie pamiętam czy były.
Jakby gry na UWP działały by dobrze to by nie było "famy". Niech gry zaczną dobrze działać to gracze nie będą gardzić UWP.