Autor Wątek: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC  (Przeczytany 109669 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #160 dnia: Wrzesień 26, 2017, 00:03:17 »
To opcja włączenia trip buffa w sterownikach działa tylko w OGL. Sam trip buff albo jakaś jego mutacja działa w większości gier. W borderless fullscreen też zawsze tripbuff działa.

Offline DzikiKaczor

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6836
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #161 dnia: Wrzesień 26, 2017, 00:05:33 »
Ok, dzięki. Będę kombinował :)

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #162 dnia: Wrzesień 26, 2017, 00:13:20 »
Oj tam, przeżyć tearing, wyłaczyć v-sync i cieszyć się z niskiego IL! ;)

A tak serio, nawet mi jak nie gram w jakieś kompetytywne multi, nie przeszkadza zwykle(wyjątek doom ;)) v-sync z max prerendered na 1. 

Offline DzikiKaczor

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6836
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #163 dnia: Wrzesień 26, 2017, 00:17:56 »
No właśnie w tym problem, że głównie gram na PC w FPSy online. Dlatego chciałem uniknąć V-Synca. A tearing doprowadza mnie do pasji.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #164 dnia: Wrzesień 26, 2017, 00:27:38 »
Oto do czego prowadzi tearing ;)


Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #165 dnia: Wrzesień 26, 2017, 00:28:54 »
Niski il w multi i doomie ważniejszy od braku tearingu zdecydowanie.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #166 dnia: Wrzesień 26, 2017, 00:29:50 »
No jak grasz zawodowo to pewnie tak. Czyli nie. Tearing to dowód na istnienie szatana ;)

Offline hadxmen

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2850
  • Płeć: Mężczyzna
  • https://stareforumpoly.pl/
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #167 dnia: Wrzesień 26, 2017, 00:33:08 »
Jak chcecie wyeliminować tearing to polecam G-Sync lub Fast-Sync, innej opcji nie ma - albo rwanie, albo minimalny lag.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #168 dnia: Wrzesień 26, 2017, 01:08:01 »
Minimalny lag którego nie czuję, albo tearing który wypala mi oczy? Trudny wybór.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #169 dnia: Wrzesień 26, 2017, 07:28:30 »
Kochany, Ty grasz na padzie. Nie masz prawa głosu w tej kwestii ;).

 A co do gsync i freesync to bodaj JBzP twierdził, że to nie jest aż takie różowe i potrafi byc chyba judder czy coś. Chyba przy dużych skokach framerate? Już nie pamiętam w którym kościele dzwonili ;). AFAIR nadal były jaja z tearingiem jak przekraczałeś możliwe odświeżanie monitora, a wiadomo że jak grasz multi to chcesz mieć i 300 fps ;).

I afair cos tez nie jest na tych rozwiazaniach idealnie z IL. Trza by sie znowu przekopać przez net. W każdym razie reseach przed decyzją o zakupie na pewno konieczny. AFAIR to rozwiązanie ma najwiekszy sens jak się chce mieć 45 np. fps z v-sync bez stuttera i tearingu, tylko że wtedy też chyba IL nie był wcale mały. A skoro hadx ogarnął jak zrobić sensowne 30, to nie wiem czy w ogóle jest to gra warta świeczki.

Trza by te rzeczy rozwiać, bo może teraz jest inaczej, a ja już pewnie niedokładnie pamiętam. Wiem że w końcu temat olałem, bo ot nie wyglądało tak różowo jak malowali.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 26, 2017, 08:00:16 wysłana przez Blue__ »

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #170 dnia: Wrzesień 26, 2017, 09:12:31 »
Kochany, Ty grasz na padzie. Nie masz prawa głosu w tej kwestii ;).

Najmocniej przepraszam Wielmoznego Jaśnie Pana. Już usuwam konto

Tearing wypala oczy tak samo niezależne czy grasz na padzie czy myszce. Na PC masz rozdarcia na środki ekranu, na konsolach przynajmniej są zwykle przy krawędzi ekranu, to mniej wypala.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #171 dnia: Wrzesień 26, 2017, 09:18:12 »
Ta, ale ja o kwestii IL :P. O tearingu to sie możesz wypowiadać, ale w kestii minimalizowania IL, przy którym i tak nie czujesz drobnych różnic bo grasz na padzie i ci to zwisa, to wiesz ;).
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 26, 2017, 09:56:44 wysłana przez Blue__ »

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #172 dnia: Wrzesień 26, 2017, 10:09:25 »
Nie wiem. Mam się nie wypowiadac bo mi zabraniasz?
To ze gram na padzie nie jest skrzętnie ukrywaną tajemnicą, jak również to ze oceniam ze swojej perspektywy a nie kogoś innego.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #173 dnia: Wrzesień 26, 2017, 10:26:39 »
Oj przecież to żarty takie. Nie zabraniam. Po prostu skoro dla Kaczora IL jest istotny, dla Ciebie nie, to wiele Twoja opinia tu nie wnosi i tyle.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 26, 2017, 10:31:10 wysłana przez Blue__ »

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #174 dnia: Wrzesień 26, 2017, 11:15:26 »
Tyle wnosi co twoja ze wolisz tearing od laga. Po to jest forumek, aby wyrażać swoje opinie które nikogo.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #175 dnia: Wrzesień 26, 2017, 11:16:45 »
:P. Kaczor też woli, ale chciałby mieć bez laga i bez tearingu, jak ja, wiec moja mojsza i ważniojsza! :D

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #176 dnia: Wrzesień 26, 2017, 11:17:55 »
Najmocniej przepraszam Wielmoznego Jaśnie Pana. Już usuwam konto

;)

Jestem za zerowym lagiem, zerowym tearingiem i zerowym stutterem dla każdego.
Make PC gaming great again!

Offline Ja Być z Polska_

  • Administrator
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5069
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #177 dnia: Wrzesień 26, 2017, 16:32:34 »
Do grania w sieciówki na k+m to ja bym używał Fast Synka. Nieograniczona ilość klatek i brak tearingu. Stutter wynikający z upuszczanych klatek nie powinien być zbytnio widoczny na myszce, a na monitorze 120+ Hz tym bardziej.
III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.

Offline srekal34

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1807
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #178 dnia: Wrzesień 26, 2017, 16:50:41 »
Chyba najlepsza opcja jest jednak Gsync. Brak tearingu, brak IL i brak stuttera.Mi tam Fast sync wystarcza.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #179 dnia: Wrzesień 26, 2017, 18:09:49 »
Ceny monitorów z gsynciem przestały być zlodziejskie?

Offline srekal34

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1807
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #180 dnia: Wrzesień 26, 2017, 18:11:30 »
Nie przestaly:-)

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #181 dnia: Wrzesień 26, 2017, 18:12:12 »
Czyli gsync nadal nikogo.

Offline DzikiKaczor

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6836
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #182 dnia: Wrzesień 26, 2017, 18:17:30 »
Sprobowałem z tym fast synciem to z kolei stutter sie pojawił. Bez sęsu.


Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #183 dnia: Wrzesień 26, 2017, 18:33:30 »
Stutter, lag, tearing. Możesz wyeliminować dwa z nich.

Offline DzikiKaczor

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6836
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #184 dnia: Wrzesień 26, 2017, 18:43:55 »
O_o

No to szkoda. Chyba tearing w takim razie najmniej mi przeszkadza...

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #185 dnia: Wrzesień 26, 2017, 18:45:51 »
A mi najbardziej :)

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #186 dnia: Wrzesień 26, 2017, 18:48:38 »
A mi najbardziej :)
#nikogo!

Serio wolisz stutter od tearingu?

Offline scooby666

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6171
  • Płeć: Mężczyzna
  • scarface
    • Zobacz profil
    • rolki.com
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #187 dnia: Wrzesień 26, 2017, 18:51:11 »
Tearing to najgorsze zło.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #188 dnia: Wrzesień 26, 2017, 18:52:03 »
Tak jest!

A mi najbardziej :)
#nikogo!

Serio wolisz stutter od tearingu?
Mniej nie cierpię.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #189 dnia: Wrzesień 26, 2017, 19:23:09 »
Stutter to takie guano ze nie daje rady z nim grac :p. Do tearingu sie przyzwyczajam. Stutter nie ma żadnego pozytywnego efektu ubocznego, a tearing ma bo sie w przypadku braku vsync wiąże z duzo mniejszym IL.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #190 dnia: Wrzesień 26, 2017, 20:09:18 »
Jeżeli zamiast stuttera miałby być tearing, to stutter miałby pozytywny efekt uboczny - brak tearirngu :P

Gdyby była gra w której miałbym wybierać między stutterem a tearingiem to...
(kliknij)

Offline kamil950

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 187
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #191 dnia: Wrzesień 26, 2017, 21:16:20 »
Można się też zastanowić czy niski, stały (czy mniej więcej) input lag (z V-Sync i tą metodą o np. 0.007FPS mniej niż Hz monitora i 1 Maximum Prerendered Frames) nie jest lepszy niż mniejszy, ale mocniej wahający (zmniejszający, zwiększający) się input lag bez żadnego V-Synca i FPS capa.

A z tamtą sprawą, że nie działa V-Sync z Nvidia Inspectora bez włączenia V-Synca w grze, to nie jest tak, że taki problem występuje tylko w niektórych grach, a w innych nie?

Offline hadxmen

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2850
  • Płeć: Mężczyzna
  • https://stareforumpoly.pl/
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #192 dnia: Wrzesień 26, 2017, 22:39:15 »
Zauważyłem, że tylko w SOMIE działał mi V-Sync ze sterowników z RTSS. Ale to gra na OpenGL.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #193 dnia: Wrzesień 27, 2017, 19:11:20 »
Nowa beta afterburnera dodaje wsparcie dla wtyczek:
https://videocardz.com/newz/msi-afterburner-gets-plugin-support

Offline Ja Być z Polska_

  • Administrator
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5069
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #194 dnia: Wrzesień 30, 2017, 21:31:00 »
Potestowałem te limitery w Ryżu i nie stwierdziłem cudów. Sam limiter oczywiście jest niezbędny, bo bez niego tragiczny lag (jak w wielu grach, w których frejmtajmem miota jak szatan), ale czy dam 59.991 czy 60, to raczej jest to samo. Podobnie 29.992 i 30 przy 1/2 Refresh Rate.

Do tego mam wrażenie, że lag w tej grze zwiększa się w trakcie grania. Na starcie jest dobrze, a chwilę pobiegam i czuję opóźnione reakcje.

Może przy odświeżaniu bardziej odbiegającym o całkowitej wartości jest jakaś różnica, ale tego nie stwierdzę.


Swoją drogą Ryż jest bardzo słabo zoptymalizowany. O 1440p60 na GTX 1080 można zapomnieć w wymagających lokacjach (max detale, ale bez VXAO i SSAA). Z kolei w DX11 nawet w 1080p widzę 40-50 FPS przy niskim użyciu GPU w tej startowej wiosce w Geothermal Valley (Xeon Haswell i DDR3-1600). W DX12 jest stałe 1080p60 i użycie GPU nawet ponad 70%.
Obniżanie detali ma niewielki wpływ na wydajność, chyba że zejdziemy do low/medium.
Do tego pop-up i lody są srogie, a aliasing wypala oczy (SSAA czy DSR niewiele dają).

Tak jak czekam na VRR, tak samo czekam na jakiś uniwersalny TAA, który albo będzie można wstrzyknąć, albo każdy dev będzie mógł łatwo dodać do silnika. Nie ogarniam dlaczego to nie jest standard, skoro daje genialny efekt, a nic nie kosztuje.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 30, 2017, 21:34:22 wysłana przez Ja Być z Polska_ »
III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.

Offline hadxmen

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2850
  • Płeć: Mężczyzna
  • https://stareforumpoly.pl/
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #195 dnia: Wrzesień 30, 2017, 21:55:28 »
TAA to sprzętowy post processowy AA (podobnie jak SMAA T2X). Nie da się go napisać jak SMAA i FXAA.
Jedyna gra do której został dodany w formie moda to Alien Isolation. 

Co to jest VRR?


PS. Mi dokładny limiter 60FPS naprawił mi jeszcze SOME, gry na Unity (testowałem Wasteland 2 i Layers of Fears).
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 30, 2017, 21:59:39 wysłana przez hadxmen »

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #196 dnia: Wrzesień 30, 2017, 22:18:23 »
Variable Refresh Rate

Offline kamil950

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 187
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #197 dnia: Wrzesień 30, 2017, 22:55:09 »
(...) Do tego mam wrażenie, że lag w tej grze zwiększa się w trakcie grania. Na starcie jest dobrze, a chwilę pobiegam i czuję opóźnione reakcje.

Może przy odświeżaniu bardziej odbiegającym o całkowitej wartości jest jakaś różnica, ale tego nie stwierdzę (...)

Do tego pop-up i lody są srogie, a aliasing wypala oczy (SSAA czy DSR niewiele dają).

Tak jak czekam na VRR, tak samo czekam na jakiś uniwersalny TAA, który albo będzie można wstrzyknąć, albo każdy dev będzie mógł łatwo dodać do silnika. Nie ogarniam dlaczego to nie jest standard, skoro daje genialny efekt, a nic nie kosztuje.

Możliwe, że to ze zmiennym input lagiem można jakoś powiązać z tym wytłumaczeniem - https://forums.guru3d.com/threads/msi-afterburner-bug-report-suggestion.305901/page-143#post-5472870

Cytuj
Some people cap a fraction (e.g. 0.007) below refresh rate, as a method of low-latency VSYNC ON. But this creates an input lag yo-yo -- input-lag saw-toothing effects from traditional low-lag VSYNC ON techniques (the slow slewing of a 0.007 fps-vs-Hz deltas, as the frame cap microsecond-precision time slews relative to the VSYNC interval).

(...)

The input lag yo-yo effect of fractional frame rate capping (0.007 etc) is often the lesser of evil over the "VSYNC ON" lag monster. At 120Hz, the input lag cyclic sawtoothing (+0 to +1/120sec amplitude = +8.3ms) can be better than the horrible traditional VSYNC ON lag which often is +16.7ms to +25ms of lag (2-3 buffer times 8.3ms), depending on config and tweaks(...)

Czyli w skrócie chyba "input-lag cyclic sawtoothing". Jak te dwa ostatnie słowa przetłumaczyć? Cykliczna nieregularność czy może nieprawidłowość, nierówność?

***

Jeżeli chodzi o antyaliasing, to może dodanie SMAA z narzędzie ReShade coś pomoże. Ponoć działa lepiej niż ten SMAA z gry. Tutaj można zobaczyć porównanie - https://www.geforce.com/whats-new/guides/rise-of-the-tomb-raider-graphics-and-performance-guide#rise-of-the-tomb-raider-anti-aliasing (chodzi o pewien fragment po "January 29th, 2016 Update").

Offline hadxmen

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2850
  • Płeć: Mężczyzna
  • https://stareforumpoly.pl/
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #198 dnia: Październik 01, 2017, 09:04:58 »
SMAA z Reshade jest okropny, ale jest lepszy niż FXAA i normalny SMAA. ROTR ma beznadziejny AA i nie da się nic z tym zrobić - to przepiękna gra zniszczona aliasingiem.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #199 dnia: Październik 01, 2017, 09:15:31 »
Na scorpio poprawią!